Ko darīt vadītājam, ja pat CSDD nezin atbildi? 54

 
22.aprīlis 2004 3:20

Kāds lasītājs savu CSDD "Viesu grāmatā" ierakstīto jautājumu un saņemto "atbildi" uz to atsūtījis arī mums. CSN grāmatiņā rakstītais ir viena lieta, bet, kā tas reāli darbojas ikdienas apstākļos - tas jau ir cits jautājums...

"Vakar garamejot noveroju sekojosu situaciju: automasinai tika mainits ritenis vieta, kur apstasanas aizliegta - normala situacija, bet tomer vaditajs bija parkapis noteikumus - t.i. nebija izlicis trijsturi. Tas ari manuprat bija pamatoti, jo transportlidzeklis atradas aiz aizlieguma zimes, ka nakamais taja pat ielas mala, kur visa iepriekseja posma ir atlauts stavet un kas ir aiznemta ar automasinam. Tadejadi man radas jautajums - kur tad so trijsturi likt? Vajadzigaja attaluma starp atlauti novietotajam automasinam (to neviens neredzes) jeb brauksanas josla tam blakus (trauces satiksmi, ko netrauce pats stavosais transportlidzeklis)?"

----------------------------------------

"Avārijas zīme uz ceļa jāizliek tādā attālumā no transportlīdzekļa, lai laikus brīdinātu citu transportlīdzekļu vadītājus par briesmām . Taču jebkurā gadījumā attālumam no avārijas zīmes līdz transportlīdzeklim jābūt šādam:
- apdzīvotās vietās , ne mazākam par 15m;
- ārpus apdzīvotām vietām - ne mazākam par 100m.
Šajā izņēmuma gadījumā avārijas zīme jāuzstāda iespējamā vietā un vadītājam jādara viss iespējamais, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki. "

Saņēmu atbildi un jūtos atstāts muļķa lomā... Es taču neprasīju citēt noteikumus - pats labi zinu, kas ir rakstīts grāmatiņā. Bet kas šajā gadījumā ir "iespējamā vieta" - kāda no divām manis minētajām, vai varbūt uz jumta kādai no stāvošajām automašīnām? Un kas vēl būtu jādara vadītajam "lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki"?

Ir skumji, ka CSDD, kas kādu laiku atpakaļ bija viena no labākajām valsts iestādēm, šobrīd ir spējīga tikai formāli "atrakstīties", nevis sniegt reālu komentāru reālai situācijai!

P.S. Ja nu tomēr tiešām man ir pārāk mazs IQ, paskaidrojiet kāds vienkāršā valodā, kur tad to zīmi vajadzēja likt.

 
Visi komentāri
 
124064. viesis 22.aprīlis 2004 7:30
1 1 Atbildēt

Kas tas tāds - avārijas trijstūris? Un ko ar viņu dara?

124065. viesis 22.aprīlis 2004 7:52
0 0 Atbildēt

jaizstumj masina otraja joslaa. tad tristuri bus kur nolikt un buus ko briidinaat.

124068. viesis 22.aprīlis 2004 8:12
0 0 Atbildēt

Es domāju, nav ko kautrēties, uz jumta, pie tam ne savai mašīnai :)

124074. viesis 22.aprīlis 2004 8:49
0 0 Atbildēt

Ko tu satraukaajies?! Taadu lietu kaatrijstuuris esu redzeejis pielietojumaa tikai divas reizes un abas aarpus apdz. vietaam! :) Un neesu arii dzirdeejis, ka par sodiem shajaa sakaraa. :) Lai tak maina savu ripuli, ja reiz nevienu netraucee un nesaspringst! :))

124075. viesis 22.aprīlis 2004 8:49
0 0 Atbildēt

Tas biju es.

Dugass

124076. viesis 22.aprīlis 2004 8:51
0 0 Atbildēt

Piekritu, ka CSDD pashreiz ir zema kvalitaate atbildot uz jautaajumiem, kas saistiiti ar CSN. Ir dazhi jautaajumi par CSN, par kuriem 3 meeneshu laikaa nevar sanjemt atbildi un shie jautaajumi aiziet galu galaa arhiivaa ar atbildi "mees izpeetiisim un pazinjosim". Un nekad peec tam nezinjo.

Skumji, CSDD!

124078. viesis 22.aprīlis 2004 8:59
0 0 Atbildēt

2 autors

bet vareeja nolikt to 3sturi starp atpakalj stavosham automashinam (ta lai butu 15m) un formaali viss buutu OK :)

124079. viesis 22.aprīlis 2004 9:00
0 0 Atbildēt

Nu, bet ko tad citu kā likuma normu varētu citēt CSDD ???? Personīgo pieredzi? Katrai dzīves situācijai jau Ceļu satiksmes noteikumos neaprakstīs:)

124080. viesis 22.aprīlis 2004 9:02
0 0 Atbildēt

Piekriitu subaru

vajadzeeja nomeeriit 15m atpakalj un pie pirmaas izdeviibas nolikt 3stuuri starp staavosajaam masiinaam.

124082. viesis 22.aprīlis 2004 9:08
0 0 Atbildēt

Izlasīju CSDD mājas lappā atbildes orģinālu. Nu " iespējamā vietā" - pilnīgi piekrītu, nevar taču CSDD rakstīt "nu tad tur stāvēs koks un sarkana mašīnā , aiz sarkanā mašīnas pēc 5m stāvēs ļuļka un pēc tam pēc 3m stāvēs balts golfs, tad paņemiet lineālu un mēriet un tad uzmanīgi noliekat trīsstūri zemē" pilnīgs sviests. Kā var vispār aizdomāties kaut ko tādu prasīt?

124087. viesis 22.aprīlis 2004 9:12
0 0 Atbildēt

Gadījumos kad nav trīstūra (kā arī ja to naukur novieto) ir tāda lieta kā avārijas gaismas ieslēdz un maini savu riteni.

124088. viesis 22.aprīlis 2004 9:13
0 0 Atbildēt

viesis 22.04.2004 08:49

Ko tu satraukaajies?! Taadu lietu kaatrijstuuris esu redzeejis pielietojumaa tikai divas reizes un abas aarpus apdz. vietaam! Un neesu arii dzirdeejis, ka par sodiem shajaa sakaraa.

================

Nu nu....

;)

Zinu gadiijumu, kad notika neliela avaarija. Izsauca polichus, kaa pienaakas. Kad atbrauca CP, tad automashiinas vadiitaaja, kas avaarijaa nebija vainiiga, dabuuja no CP sodu par avaarijas ziimes neizlikshanu...

;)

124089. viesis 22.aprīlis 2004 9:14
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 22.04.2004 09:12

Gadījumos kad nav trīstūra (kā arī ja to naukur novieto) ir tāda lieta kā avārijas gaismas ieslēdz un maini savu riteni.

===================

Izlasi CSN...

Tur nekas taads nav rakstiits...

124094. viesis 22.aprīlis 2004 9:31
0 0 Atbildēt

kādēļ nevarēja novietot cieši blakus aizmugurē 15m attālumā stavošai a/m, tā. lai Tevi citi nenotriec, kamēr maini riteni? Laikam tiešām stulbajiem latviešiem par katru sīkumu ir jāizkasās, pēc tam tikai apjēdz kaut ko. Nelaimīgais Latvietis. Pārdzimt nevaru.

124097. viesis 22.aprīlis 2004 9:40
0 0 Atbildēt

2 viesis (IeM) 22.04.2004 09:12

nu ja, un tad buus sods par nepareizu avarijas signalu izmantoshanu bez 3sturiisha!!!!

124105. viesis 22.aprīlis 2004 10:02
0 0 Atbildēt

Jāizliek trijstūris aptuveni 15m attālumā, max tuvu stāvošo mašīnu rindai, bet tā, lai tas būtu redzams. Mainot riteni, Tu, visdrīzāk, savu pakaļu izbāzīsi ārpus mašīnu rindas (ja mainīs kreisos ratus), rezultātā noteikumi tiks ievēroti un trijstūris satiksmei īpaši netraucēs. Avārijas gaismas protams arī jāieslēdz.

124106. viesis 22.aprīlis 2004 10:08
0 0 Atbildēt

Nebūs nekāda soda.

124109. viesis 22.aprīlis 2004 10:13
0 0 Atbildēt

raimondo 22.04.2004 09:14

Es labi zinu kas tur rakstīts tā ir praktiska atbilde uz reālu situāciju.

124111. viesis 22.aprīlis 2004 10:17
0 0 Atbildēt

raimondo 22.04.2004 09:14

Jā starpcitu tu verētu ieslēgt savu fantāziju un novietot trīstūri kādai mašinai uz jumta lai būtu tā kā noteikumos. Sproti CSN nevar paredzēt visas situācijas tas nav iespējams. :)

124115. viesis 22.aprīlis 2004 10:26
0 0 Atbildēt

Apdrošinātāji gan zina, ka neizlikts trīsstūris dod iespēju noplēst no vainīgā vairākus taukšķus, ja vadītāja bezdarbība tādu skādi kādam nodara.

124116. viesis 22.aprīlis 2004 10:29
0 0 Atbildēt

Novietojot 3-stūri kādam uz jumta var dabūt pa seju, tāda nu pie mums realitāte...

P.S. Man bija līdzīgs gadījums -- piespiedu kārtā mainīju riteni ielas malā maksas stāvvietā. Man jāmaksā par stāvēšanu vai ne? (RS darbinieks gan bija saprotošs un riteni saslēgt nedraudēja...)

124117. viesis 22.aprīlis 2004 10:30
0 0 Atbildēt

viesis (Iem) 10:13: vakar noplīsa autiņš uzreiz aiz krustojuma, tika ieslēgtas avareikas, bet drīz vien bija klāt CP un sāka sieties par to ka nav trisstūris... kur tad viņu vajadzēja izlikt? pirms krustojuma vai.....

124118. viesis 22.aprīlis 2004 10:33
0 0 Atbildēt

CSN nosaka, ka avārijas zīme ir jāizliek....uz ceļa!

124120. viesis 22.aprīlis 2004 10:35
0 0 Atbildēt

imits: mjā, krustojumā izlikt trijstūri tiešām būtu dīvaini....

bet tās CSDD atbildes uz uzdotajiem jautājumiem reizēm ir tiešām debīlas. vajag tos kadrus patīrīt.

124123. viesis 22.aprīlis 2004 10:38
0 0 Atbildēt

Viennoziimiigi - triistuuris ir jaaizliek!

Un CP soda vadiitaaju, kursh to naf izdariijis.

Peec tam jau var veerteet, kuraa vietaa labaak, jo reglameteets ir tas, ka izliktajam verkjim ir savlaiciigi jaabriidina citi vadiitaaji par briesmaam...

124127. viesis 22.aprīlis 2004 10:44
0 0 Atbildēt

Ja gribat nopelniit, tad nofotjeneejiet avaariju, kur vainiigais nav speejiigs izlikt triistuuri, un bildes vinja apdrosinaataajam. Regress pret vainiigo vadiitaaju noziimee, ka tas visu izmaksaato atlidziibu cietushajam dabuus samaksaat atpakalj apdroshinaataajam.

Par katru fotograafiju, kas paraadiis vainiigaa neizlikto triistuuri, aciigais fotograafs sanjem liidz 10% no regresa summas...

Taa vienas bildes cena vareetu but pat liidz 100 un vairaak lashiem veerta.

124128. viesis 22.aprīlis 2004 10:45
0 0 Atbildēt

triistuuri var izlikt cits vadiitaajs...?

124129. viesis 22.aprīlis 2004 10:46
0 0 Atbildēt

Protams, taa buus pirmaa paliidziiba (CSN 34.p.).

124132. viesis 22.aprīlis 2004 10:53
0 0 Atbildēt

CSN ir noteikts līdz 15m noliec uzreiz aiz mašīnas ja naukur. Ja mašina stāv uz trotuāra tā neapdraud satiksmi tā ka no pratiskā viedokļa pietiks ar gaismām izņemot gadījumus, jūs pac neatrodaties uz braucamās daļas mainot riteni.

124134. viesis 22.aprīlis 2004 11:09
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 22.04.2004 10:53: tu tiešām esi no Iem, un Jūs visi tur tik slikti pārzināt CSN:

CSN 139.1. apdzīvotās vietās ne mazākam par 15 m;

CSN 89.9 Aizliegts apstāties un stāvēt uz ietvēm izņemot šo noteikumu 85. punktā minētos gadījumus.

Ak jā varēja stāvēt uz ietves ar ieslēgtām zilām bākugunīm...

124144. viesis 22.aprīlis 2004 11:32
0 0 Atbildēt

imits 22.04.2004 11:09

Ja tev mašīna slūzusi varēsi stumt uz tuvāko servisu, ja nevari izdomāt veidu kā droši salabot uz ceļa. Ja tu cirvis tad vari likt krustojumam pa vidu un priecāties cik apzinīgi tu pildi CSN prasības. Tikai baidos, kad kāds bandīts ar MB ar tavu trīstūri izdauzīs miglinieku savai mašinai tu būsi nelaimīgs cilvēks.

124145. viesis 22.aprīlis 2004 11:34
0 0 Atbildēt

kādreiz bija teiciens-viens muļķis var uzdot vairāk jautājumus kā vesels institūts atbildēt.(nekā personīga)

124148. viesis 22.aprīlis 2004 11:43
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 22.04.2004 10:17

raimondo 22.04.2004 09:14

Jā starpcitu tu verētu ieslēgt savu fantāziju un novietot trīstūri kādai mašinai uz jumta lai būtu tā kā noteikumos. Sproti CSN nevar paredzēt visas situācijas tas nav iespējams.

=============

Ko Tu man brauc virsuu!!!!

Ne jau es to rakstu rakstiiju!

Runa ir par to, ka CSN tieshaam nevar visu paredzeet, bet prieksh tam jau eksistee CSDD, lai sniegtu konkreetas atbildes, nevis stulbas atrakstiishanaas.

Jautaajums taads, vai gadiijumaa, kad kaads paklausiis Tavam padomam vinjsh sajnems sodu no CP vai nee? Visticamaakais, ka sanjems, jo jebkuraa gadiijumaa buus formaali paarkaapis noteikumus...

Izskataas, ka Tu speciaali sniedz tizlus padomus, lai papildinaatu savu koleegju kabatas...

124149. viesis 22.aprīlis 2004 11:48
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 22.04.2004 10:53

CSN ir noteikts līdz 15m noliec uzreiz aiz mašīnas ja naukur.

=============

CSN ir teikts:

139. Avārijas zīme uz ceļa jāizliek tādā attālumā no transportlīdzekļa, lai laikus brīdinātu citu transportlīdzekļu vadītājus par briesmām. Taču jebkurā gadījumā attālumam no avārijas zīmes līdz transportlīdzeklim jābūt šādam:

139.1. apdzīvotās vietās — ne mazākam par 15 m;

139.2. ārpus apdzīvotām vietām — ne mazākam par 100 m.

Transportlīdzekļu vadītājiem, kuri pārvadā bīstamas kravas, piespiedu apstāšanās gadījumā uz ceļa papildus jāizliek divi mirgojoši oranži (dzelteni) lukturi.

Un nekaads "noliec uzreiz aiz mašīnas ja naukur" tur nav...

124153. viesis 22.aprīlis 2004 11:54
0 0 Atbildēt

Ja viņš maina to riepu brauktuves pusē, tad zīmi var nolikt apmēram pirms 15 m blakus kādai noparkotai auto, lai tikai kāds viņu pašu nenotriektu...

124155. viesis 22.aprīlis 2004 11:57
0 0 Atbildēt

Viesie IEM Tā kā no mēness nokritis! :)) Laikam ne reizi nav iz****ts par formāliem pārkāpumiem...:)

124159. viesis 22.aprīlis 2004 12:11
0 0 Atbildēt

pats vārds "naukur" ir ko vērts, varu IeM pārstāvim paskaidrot, ka pareizi to raksta "nav kur"...

124160. viesis 22.aprīlis 2004 12:12
0 0 Atbildēt

raimondo 22.04.2004 11:43 Neesi tik jūtīgs gan jau būs labi.

viesis 22.04.2004 11:57

Tev taisnība nevaru iedomāties kā normālu žeku varētu sodīt ja viņš uzbrauca uz trotuāra lai saminītu riepu.

Un ko var paskaidrot CSDD ja vietas kur novietot zīmi nav. Tikai tāpēs CSN ir nepilnīgi (tādi viņi būs vienmēr) nevar apvainot CSDD.

Konkrētajā situācijā nav viennozīmīgas atbildes vaitad tas tiešām nav saprotams.

Un šos te punktus var rakstīt kamē nelabi paliek ja zīmi nevar tur novietot tātad nevar. 139.1. apdzīvotās vietās — ne mazākam par 15 m;139.2. ārpus apdzīvotām vietām — ne mazākam par 100 m.

124162. viesis 22.aprīlis 2004 12:22
0 0 Atbildēt

:) Ok viesi IEM, "formāli" tev piekrītu! :)) Kaut nu ceļu policisti vienmēr būtu tik saprotoši... :))))

124163. viesis 22.aprīlis 2004 12:48
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka uz ceļiem drīz nebūs tādu inspektoru, kuri sodīs ar naudassodu šādās situācijāc, jo tas ir ļoti nepatīkami ņemot vērā ka civēks jau tā ir satraucies ka mašina salūzusi.

124184. viesis 22.aprīlis 2004 13:44
0 0 Atbildēt

Superīgs raksts. Varētu uzrakstīt arī šādu rakstu: "vienreiz gāju pa ielu un redzēju kā viena tante iet pāri ielai neatļautā vietā, tumšā diennakts stundā un bez atstarotājiem - aizrakstīju uz CSDD, ko darīt tādā situācijā , un viņi man atbildēja ka ielu šķērsot drīkst tikai tam paredzētās vietās, atbilstoši p-tam tādam un tādam. Ko man tagad darīt?" :)

Bet īstenībā komentārs par to visu ir tāds: autoram laikam dzīvē trūkst problēmu ko risināt, ja reiz viņš tērē savu un CSDD darbinieku laiku ar tik, atvainojos, STULBIEM jautājumiem. Bet virsrakst tāds gandrīz vai kliedzošs...

124235. viesis 22.aprīlis 2004 15:57
0 0 Atbildēt

Piekrit Jasmine, ka autoram acimredzami nav ko darit!

124241. viesis 22.aprīlis 2004 16:24
0 0 Atbildēt

Jasmine, viesi - un ko jus darisiet kad virins zala vestite sastadis protoklu par nevieta izliktu vai neizliktu trijsturi? Kam tad nebus ko dart?

124264. viesis 22.aprīlis 2004 19:35
0 0 Atbildēt

Viesi 22.04.2004 16:24,

vai rakstā kaut kur bija minēts kaut viens vārds par to, ka policists ir uzlicis sodu par nepareizi izliktu 3stūri? Rakstā ir par to, kā Autors GARĀMEJOT redzēja situāciju, kad kāds cilvēks maina riteni savai mašīnai ielas malā, un radīja sev no tā problēmu.

Tas ir patiešām jautri, kā cilvēki iemanās pilnīgi ne no kā uzpūst problēmu un pēc tam vēl par to besīties, tu tai skaitā - jau esi satraucies ko mēs ar viesi (?) darīsim kad mums tā būs, hehe:). Anyway, paldies par līdzi jušanu, tas ir tik mīļi!

124280. viesis 23.aprīlis 2004 8:59
0 0 Atbildēt

Nee nu ir tak te auni...

Sads te jautajums ir absoluuti vietaa un pareizs.

Var jau te protams domat, kurs uzliks kurs nee, uzlikts jau nav ko tad te stresot, miljie stulbie latviesi, jums nekad nebus labi.

Jautajums bija lai uzzinatu korektu atbildi uz konkretu jautajumu nevis liec uz galvas, jumta, spraud ******* utt.

Filozofet visi gudri, bet kad sods par neizliktu trijsturi bus Ls100. tad visi sarosisies...

124288. viesis 23.aprīlis 2004 9:22
0 0 Atbildēt

Pakaļā sev iebāz to zīmi!!!

124341. viesis 23.aprīlis 2004 11:34
0 0 Atbildēt

Vismaz virsrakstā varēja izlabot gramatikas kļūdas...

124371. viesis 23.aprīlis 2004 12:14
0 0 Atbildēt

user, virsrakstā nav gramatikas kļūdu!

124385. viesis 23.aprīlis 2004 12:48
0 0 Atbildēt

Tomer problemu es nesaprotu, cilveks maina riteni ielas mala nevienam netraucejot, peksni viens garamgajejs sak filosofiju: bet ja nav kur nolikt tristuri, bet ja atnaktu policisti acimredzot plasi izplatitais sauklis par mazino IQ si raksta autoram ir tiesi piemerojams, jo man nav zinams neviens gadijums, kad policisti soditu par sada veida parkapumu! Nevajag visus likumus un noteikumus tulkot burtiski!!!

124392. viesis 23.aprīlis 2004 13:09
0 0 Atbildēt

Toch kaut kadi tiinji shito iauto taisa???? Kaads veel "nezin" un pie tam virsrakstaa!?!?!? Nezina iauto redakcija elementaaru pareizrakstiibu. tachu jau teicu - atlaidot tos tiinjus, kas te dezinformee tautu ar saviem tekstiem, kas citiem peec tam jaalasa!

124400. viesis 23.aprīlis 2004 13:42
0 0 Atbildēt

"atlaidot", saki... ? nu - diez vai shii buus taa reize, kad kaads kaadu "atlaidos". un te, kaa reizi, neviena tiinja nav.

nekjer krenkji! :)

124457. viesis 25.aprīlis 2004 19:45
0 0 Atbildēt

"nezina" ir pareizi... tāds vārdz "zin", "nezin" latviešu valodā neeksistē..

124458. viesis 25.aprīlis 2004 20:16
0 0 Atbildēt

pirmkārt, tā nav gramatikas kļūda; otrkārt, nāk prātā padomju gados (kad korektori vēl TIKA nodarbināti) izdotā “Meistars un Margarita” Ojāra Vācieša tulkojumā, kur nez kāpēc bija nepareizi (lasīju pirms gadiem piecpadsmit un toreiz ļoti brīnījos - skolā sit pa pirkstiem, bet te lūk lielais dzejnieks tā); treškārt, Tilde par “zin” brēc, bet par “nezin” nē. Labi, ka Tu vienmēr saki (un raksti) pareizi, vai ne?

sorī par pilnīgo offtopiku, Andra

130070. viesis 10.jūnijs 2004 19:07
0 0 Atbildēt

Iebāz sev dirsā savu trijstūri.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 2

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 

Gaidāmā sniegputeņa dēļ Rīgā ievieš "sniega biļetes" un bezmaksas sabiedrisko transportu autovadītājiem 9

Gaidot sniegputeni, Rīgā pirmdien tiek ieviestas "sniega biļetes" un autovadītāji varēs izmantot sabiedrisko transportu bez maksas, aģentūru LETA informēja Rīgas dome. Lasīt vairāk

 

Latvijas elektrisko automašīnu tirgū ienāk Ķīna; vai rietumu ražotājiem ir ko likt pretī? (+ VIDEO) 6

Pasaulē lielākā elektrisko automašīnu ražotāja Ķīna pagaidām gan mazā apmērā, bet sāk startēt arī Latvijā. Pasaulē otras lielākās ekonomikas pārstāvniecība ar šāda tipa transporta līdzekļiem pagaidām nav sevišķi liela, taču tuvāko gadu laikā tas varētu mainīties. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti