Rallijs «Rietumi 2004» - dalībnieka viedoklis 60

26.aprīlis 2004 9:00

Sestdien, 24.aprīlī Grobiņā norisinājās Latvijas čempionāta II posms standarta automašīnām rallijā - «Rietumi 2004». Nepilnu nedēļu pirms sacensībām arī iAuto tūrisma rallija organizātoru komanda nolēma piedalīties...

Divas dienas mūsu auto pavadīja "Gros Auto" servisā, kur tas tika sagatavots veiksmīgam startam.

«Rietumi 2004» fotogaleriju skatieties šeit.

Sestdienas rītā plkst. 8:00 ieradāmies rallija centrā, lai saņemtu rallija dokumentāciju - leģendu, kontrolkarti un dalībnieka numurus. Desmit minūšu laikā pēc kontrolkartes saņemšanas bija jāierodas Tehniskās komisijas vietā, lai saņemtu "ierašanās" ierakstu un veiktu mašīnas tehnisko pārbaudi. Tas arī tika izdarīts un auto tika atzīts par braukšanai derīgu.

dal87.jpg
PS "GROBIŅA".

Katrai mašīnai tika pārbaudītas galvenās lietas - gaismas, jostas, bremzes (uz stenda), kā arī auto tika pacelts uz izkratīts, lai pārbaudītu piekares stāvokli. Daudzi dalībnieki nebija ievērojuši, ka TK jāveic 10 minūšu laikā un pēc sacensībām ekipāžām tika piešķirts sods - 5Ls par kavējumu.

Tā kā iAuto ekipāžas starta numurs bija 87, arī starts bija diezgan vēlu - nedaudz vairāk kā stundu pēc pirmās mašīnas. Bija pietiekami laika, lai sarēķinātu ierašanās laikus uz PS un LK. Protams, šis rallijs nav tendēts uz regularitāti, šeit visu noteica papildsacensību laiki.

12:06 - starts. Dodamies uz PS1 - Vecpils dopu. Laika ir pietiekami un uz (pirms) PS1 ierodamies ar dažu minūšu rezervi. Vecpils dopi bija samērā īsi, toties ar "ātruma slāpētājiem". Pirmos divus dopus izbraucam uzmanīgi, neaizķerot nevienu šķērsli. Tie ir atzīmēti leģendā.

Vecpils-2 dopā pēdējais slāpētājs gan bija novietots nepareizi, ja salīdzina ar leģendas zīmējumu - stūrmanis saka: "Ieejam no labās!", bet patiesībā jābrauc no kreisās - labs pārbaudījums pilota uzmanībai... Sacensības ir sākušās.

dal872.jpg
PS "Brūzis".

Pēc Vecpils dopiem dodamies ceļā uz Dunalkas PS - asfalta un grants ceļu "krustojumu". Šeit brauciens ir sarežģītāks, jo jābrauc pēc shēmas un segums ir neprognozējams - arī ar lielām bedrēm pie finiša. Pēc Dunalkas seko pārbrauciens uz Brūzi, kas bija ļoti interesants - arī šeit jābrauc pēc leģendas. Skatītāju uzmundrināti, veicam šo posmu un dodamies tālāk uz Pāvilostas PS.

Šeit jāveic divi apļi pa futbola laukuma skrejceliņu, apbraucot dažus ātruma slāpētājus. Pēc šī brauciena mums ir 2 stundu pārtraukums, lai atkal turpinātu braucienu. Tālāk viss jābrauc pretējā secībā un galā - vēl viens stadiona apļošanas brauciens.

dal874.jpg
Piecas sekundes pirms starta.

Ņemot vērā to, ka kā dalībnieki šāda mēroga sacensības apmeklējām pirmo reizi, ar rezultātiem esam apmierināti - auto ne to pašu lēnāko braukšanu ir izturējis, paši esam finišējuši un guvuši labu pieredzi. Tā mums lieti noderēs, turpinot organizēt iAuto tūrisma rallija nākamos posmus.

Protams, mēģinājām vērtēt pieredzēto. Pirmajā brīdī viss likās nesaprotams - nekādas mums ierastās paskaidrošanas vai dalībnieku sapulces. Nekādu jautājumu un atbilžu. - Saņēmi leģendu un kontrolkarti? Dodies ceļā, protams, neaizmirstot ievērot "savus laikus". Tomēr, tuvojoties dienas beigām, daudz kas kļuva skaidrs.

dal873.jpg
iAuto ekipāža stundu pirms starta.

Paldies autoklubam "Rietumi" par iespēju pārbaudīt savus spēkus šajā rallijā! Zinām, ka brauksim arī turpmāk.

«Rietumi 2004» fotogaleriju skatieties šeit.

Pārliecinājāmies, ka esam uz pareizā ceļa - arī "iAuto tūrisma rallija" organizēšanā vairāk uzmanības pievērsisim LAF principu striktai ievērošanai un līdz ar to mūsu dalībnieki saņems zināšanas, kas dos iespēju droši izmēģināt savus spēkus arī Latvijas čempionātā.

Rezultāti no 4rati.lv 

iAuto

iauto_olympus.gif

 
Visi komentāri
 
124463. viesis 26.aprīlis 2004 0:13
0 0 Atbildēt

forshi, ka izdevaas lietderiigi pavadiit arii sveetdienu un, atpuushoties no PS saspringuma, ieskiceet arii pashu III posma marshruta aprises!

124465. viesis 26.aprīlis 2004 0:22
0 0 Atbildēt

kazhannix un botas der! :)) esmu redzeejis vienu skuuto uzvalkaa un botaas - taads pats skats :)) ok, bet galvenais gaseet!

Redaktors 26.aprīlis 2004 0:26
0 0 Atbildēt

Jā, parasti es gan valkāju kurpes (parvilku tieši pirms sacensībām), bet pilots arī kurpēs būtu diezgan smieklīgs variants, vai ne? Šoreiz svarīgāk bija nobraukt, nevis labi (pareizi) izskatīties... Un vai tad obligāti jābūt SPARCO kostīmiņos??? (Pilots)

124469. viesis 26.aprīlis 2004 0:31
0 0 Atbildēt

piekriitu, ka ar botaam pedaali labaak juut, bet bildee vismaz amizants skats :)) es jau teicu - galvenais gaseet :)

124470. viesis 26.aprīlis 2004 0:39
0 0 Atbildēt

Es ar botas uzreiz pamanīju.. :)

124475. viesis 26.aprīlis 2004 8:33
0 0 Atbildēt

he he, edzul, viinogas skaabas??? :)

124491. viesis 26.aprīlis 2004 10:30
0 0 Atbildēt

Kura tad vieta tika ieņemta?

124493. viesis 26.aprīlis 2004 10:40
0 0 Atbildēt

heh, tas jums nav vizinaaties pa tuurisma rallijiem. :-)))

Aa, un veel - neaizraujieties ar baigo gonku riikoshanu "ieveerojot LAF principus", jo diezin vai vareesiet nodroshinaat tik augstu droshiibu kaa gribeetos.

124495. viesis 26.aprīlis 2004 10:43
0 0 Atbildēt

to viesis 26.04.2004 10:40:

Tu kaadreiz esi bijis iAuto rallijaa?

124497. viesis 26.aprīlis 2004 10:48
0 0 Atbildēt

viesis 26.04.2004 10:40 - savu nepamatoto skepsi vari mieriigi patureet pie sevis. tuurisma rallijs Tev nav kaut kaadas tur gonkas, kur taadi kaa Tu ar aizveerushos klapi tik vaalee... (protams, ir ari normaali sportisti).

aa, un veel - iauto pasaakumi notiek ar LAF akceptu, ne jau pirmo reizi un ar droshiibu viss ir absoluutaa kaartiibaa.

Redaktors 26.aprīlis 2004 10:48
0 0 Atbildēt

Racer: atbrauc vienreiz uz iAuto ralliju un redzēsi, cik raiti tur viss notiek - tur arī dalībnieks bez stāža sapratīs, kas un kad ir jādara.

124502. viesis 26.aprīlis 2004 10:57
0 0 Atbildēt

Elmārs rulē! Malacis!

Ko reāli tas servis tam auto uzlaboja vai vienkārši saveda kartībā?

P.S. Lapsa, nu nevajag viņam aizstāvi. :) Viņš taču vecis, gan pats pratīsies. :)

124503. viesis 26.aprīlis 2004 10:59
0 0 Atbildēt

aizmirsu ielogoties :D

Redaktors 26.aprīlis 2004 11:01
0 0 Atbildēt

«Gros Auto» pārjauca visu ritošo. Nomainīja granātas, blīvslēgus, gultņus, izrāva beigto katalizatoru, uzlika Bilsteinus utt. Auto tika sagatavots tā, lai izturētu līdz galam. Veiktie darbi bija izdrukāti uz 2 lapām...

Rezultāts ir tāds (ne ļoti), jo pašiem nebija skaidrs, kur ir tā robeža, kad auto neiztur. Labāk ir nobraukt līdz galam, nevis zvanīt GRIETAI...

Nākošreiz brauksim ātrāk!

124510. viesis 26.aprīlis 2004 11:31
0 0 Atbildēt

Elmār, vēl manuprāt būtu jāpiebilst, ka mēs braucām ar vienkāršu tik tiešām ielas standartauto ar visparastākajām M+S riepām gan pa granti, gan asfaltu - visu gonku!

Spriežot pēc citām mašīnām es tā īsti vairs nesapratu kur ir robeža starp standartauto un sporta auto...

Jo lielai daļai no dalībniekiem tur no standartauto bija palicis tikai nosaukums... ( nu vismaz manā izpratnē par standartauto)

124515. viesis 26.aprīlis 2004 12:53
0 0 Atbildēt

To Roi: varbut Tavu izpratni var paplashnat LAF SAK tehnisko noteikumu izlasishana. Inetersanta lasamviela, iipashi ar labu fantaziju apveltiitiem cilvekiem. Tad, kad busi izlasijis, pamegjini padomat ko vien Tu varetu sava mashina izmainiit un tas veeljoprojaam atbilstu noteikumiem. Tad sapratisi, kapec vieniem ir ielas mashina, bet citiem ir "pielagota" noteikumu prasibu kritiskajam limenim.

124517. viesis 26.aprīlis 2004 13:01
0 0 Atbildēt

Un sākas cīņa par uzvaru ar naudu.

124518. viesis 26.aprīlis 2004 13:08
0 0 Atbildēt

jaa par naudu es te ar kaadu tieshaam gribeetu parunaat...

124519. viesis 26.aprīlis 2004 13:14
0 0 Atbildēt

to viesis 26.04.2004 12:53

Nu tad jau sanaak ka cilveekam kuram ir tikai viena mashiina uz standartnieku ralljiem nav ko braukt.... jo domaaju, ka diezvai ir eerti brauktaat katru dienu, ja veel zoliids darbe teiksim uzvalkaa un raapties no aaraa pie klienta no mashiinas ar raami...

124521. viesis 26.aprīlis 2004 13:17
0 0 Atbildēt

Shearer, turies!!! Izskatas, ka te vairak ruup sagazt naudu vecaa šrotā, nevis...

124522. viesis 26.aprīlis 2004 13:21
0 0 Atbildēt

Tas ir tehnisks sporta veids. Bez ķīlēšanas te neiztikt, ja cīnās par uzvarām. Un tas ir viens no šī sporta aspektiem. Bilstein ar jau standartā Jūsu automobilim nenāk. Bet kādēļ tas ir standartauto rallijs? Tādēļ, ka ar standarta auto tur atļauts startēt! Vai tad ne? Lielajā rallijā tas nav iespējams.

124523. viesis 26.aprīlis 2004 13:23
0 0 Atbildēt

Ai Ai Ai Edzuli, kur tad pac piķi gāz. Vai tad ne vecā auto?:)

p.s. katrs ar savu naudu var darīt ko grib.

124524. viesis 26.aprīlis 2004 13:29
0 0 Atbildēt

vzinis:

A kaa savaadaak. Nopeerc Civic Type-R un lieta dariita :)

Roi:

ja gribi labu rezultaatu, tad naaksies vien uztureet 2 mashiinas.

124527. viesis 26.aprīlis 2004 13:56
0 0 Atbildēt

GT99 un MS raksta pareizas lietas - standarta, jem amatieru rallijs ir ar to atshkjirigs no sporta rallija, ka tajaa Tu vari piedalities ari ar savu ielas mashinu, tachu, ja gribi cinities par uzvaraam ir jazizvelas 2 iespejamie risinajumi - gazt naudu veca mashina un dabut to par konkuretspejigu, vai ari nopirkt type-r vai taml un ari braukt pa priekshu - tikai tads elements, kaa brauktprasmei ir jabut, citadi bus vel ka zeniem no talsiem - toyota kruta, bet ar tiem laikiem ir ta ka ir, lai gan progress ir manams, to nevar noliegt.

124529. viesis 26.aprīlis 2004 14:08
0 0 Atbildēt

MS: var jau braukt arii ar vienu mashiinu, why not? :)

Paldies lapsai par bildeem :)

PpZz

124531. viesis 26.aprīlis 2004 14:28
0 0 Atbildēt

piepzz:

Protams kavar, bet labi nobraukt buus gruuti :) Paarbaudiits.

124535. viesis 26.aprīlis 2004 15:47
0 0 Atbildēt

MS: bet kas tev liedz ar sagatavoto mashiinu paarvietoties ikdienaa? Protams, ja ikdienaa nespeej bez kaadas liellaivas iztikt, tad savaadaak, bet taa neredzu probleemas :)

Tieshi ikdienaa braukaajot ar to pashu auto, kas tipa tiek gatavots (peec max programmas retik kursh speej sagatavot, kaa shkjeerslis vienmeer buus $$$, kam vairaak, kam mazaak) shis auto manpraat tiks labaak izjusts. Paarnesumi, gabariiti, vadaamiiba un taa :)

PpZz

124539. viesis 26.aprīlis 2004 16:20
0 0 Atbildēt
124540. viesis 26.aprīlis 2004 16:21
0 0 Atbildēt

Honda Type R būtu jocīgs pirkums šābrīža situācijā. Ir citas prioritātes, nevis rallijs, kurā izņemot prieku un izdevumus, neko nevar gūt. :)

P.S. Hondu nevar pirkt vairāku iemeslu dēļ. Viens no tiem - kaimiņu puikam tāds ir. Vizina meičas. :) Mums pieņemts neatkārtoties. :)

124549. viesis 26.aprīlis 2004 21:04
0 0 Atbildēt

Nu mans viedoklis par auto sagatavoshanu standartnieku rallijam: 1) pasham auto jaabuut no niknajiem - GTi, GSi vai taml. 2) vinjam ir jaabuut uztureetam, lai negaazhas kopaa 3) Vajag labus, energoietilpiigus amortinjus 4) ieteicamas sakariigas riepas. Lai gan, ja ir 3), peec pieredzes var aatri pabraukt arii ar taadaam, kas sliid un kauc uz asfalta.

Un tomeer shobriid manaa skatiijumaa pats svriigaakais shinii discipliinaa, atskjiriibaa no dragreisa, piemeeram, ir ekipaazhas meistariiba. Bez taas - nekur neaizbrauksi ne ar type-R ne ar evo VIII.

124569. viesis 27.aprīlis 2004 10:25
0 0 Atbildēt

nu galvenais jau tomeer ir riepas un motors:> Bez riepaam toch nekur neaizbrauksi. Pa asfaltu, kaa jau te mineeja, veel ok, bet pa grunti iisti nesanaaks. a bet paaraaki liikrochi jau uz turieni taapat nebrauks. siikas kljuudas var labot ar pieredzi:)

124570. viesis 27.aprīlis 2004 10:47
0 0 Atbildēt

Jaa riepas vajag, bet nav labi ja var braukt arii ar sporta riepaam, jo ne visiem ir taada nauda lai taas nopirktu. Taadeelj jau tas ir standartauto rallijs. Visi brauc ar ielas riepaam un tad jau arii var tik klaat tiem kas brauc pa spici...

124572. viesis 27.aprīlis 2004 10:50
0 0 Atbildēt

-->viesis 27.04.2004 10:25

Pa rmotoru piekriitu, par riepaam - nee. Esmu redzeejis, kaa pilsonji pa grunti cieniijami aatri nobrauc ar platajaam asfalteneem ar neizteiksmiigu protektoru.

Manupraat amiishi ir svariigaaki, laba riepa bedree palecas, un taa labaa riepa tikai neprognozeejami tad rausta mashiinu. Labaak labs amis, un sliktaa riepa visu laiku kontaktaa ar planeetu.

Starp citu rallijkross tiekot braukts ar slikiem :)

124578. viesis 27.aprīlis 2004 11:46
0 0 Atbildēt

-->Gintz

Tu gribi teikt ka riepaam nav noziimes? Tad jau sanaak ka pa ziemu arii ar slikiem var dabuut 1 plekji...:)

124579. viesis 27.aprīlis 2004 11:57
0 0 Atbildēt

:))) Ziemaa gan riepas ir svariigaakaas par amjiem, bet tad motors nespeelee lielu lomu. Meistariiba un riepas ziemaa ir galvenais. Ziemaa jau tikai 1 posms :)

Vispaar es nerunaaju par ciinju par pirmo vietu. Uz pjedestaala gan var uzbraukt ar taadu pepelacu.

Kopumaa njemot, meistariibu celjut tu ieguusti, buuveejot dzelzi - zaudee. Jo meistariiba paliks arii tad, kad dzelzis jau buus spuvis un sagaazies.

124586. viesis 27.aprīlis 2004 12:39
0 0 Atbildēt

Redaktor, mana skepse varbuut nebij vietaa, bet tieshi attieciibaa par droshiibu no daliibniekiem esmu dzirdeejis ne paaraak labas atsauksmes... Ja taa nav, atvainojos.

P.S. Nenotiek vairs automaatiskais login, paroli esmu aizmirsis, taapeec ar paraadiijos kaa viesis. :D

-----

Racer

124588. viesis 27.aprīlis 2004 12:50
0 0 Atbildēt

taa nav.

videejie aatrumi ir pietiekoshi nelieli, lai gjimenes droshi vareetu njemt liidzi beernus, kas arii tiek dariits.

vienmeer ir liigums ar aarstu, kas atrodas uz vietas baazee.

ja kaads uzskata, ka var un grib shur tur atvilkt, tad par savu droshiibu atbild pats, par ko daliibnieki, starp citu, arii parakstaas liigumaa.

nevajag shos "man teica" variantus.

124589. viesis 27.aprīlis 2004 12:58
0 0 Atbildēt

ee nu logjiski kad riepas dod daudz labai braukshanai.es arii uzskatu ka standartauto rallijaa ir jaabrauc ar ielas riepaam nevis ar sporta. un labi amiishi ir svariigi arii vedot vecmaaminju seenjot... :)

124590. viesis 27.aprīlis 2004 13:05
0 0 Atbildēt

viesis 27.04.2004 12:58: es ar taisos iepirkt vienu komplektu rallija riepu šādiem (LR čempis, KALVE, iAuto) pasākumiem. Un tikai viena iemesla pēc - man žēl ielas riepas, jo tie režīmi nav īsti tām paredzēti. Gadās uz gruntenes kāda bedre akmens utt. un viss ielenes vari mest miskastē - ziemas KALVE rallijā man pazīstams cilvēks ziemas riepai dabuja pamatīgu pumpu - tālākai lietošana riepa var teikt kļūst nederīga. Sportam paredzētas riepas šādiem režumiem ir daudz piemērotākas. (tas gan ir mans pieņēmums, varu arī kļūdīties)

p.s. ziemā labas riepas ir PATS GALVENAIS - pārbaudīts:)

124592. viesis 27.aprīlis 2004 13:15
0 0 Atbildēt

taa jau nu nav ka nevar atrast labas ielas riepas. un ziemas riepas prieksh grans ir par miikstu taadeelj nav briinus ka var uzsiti bubuli...

124593. viesis 27.aprīlis 2004 13:24
0 0 Atbildēt

Nu es vienkaarshi gribeeju uzsveert, ka nebuut ne tehnika standartniekos pagaidaam ir galvenaa. Arii ne riepas ziemaa. Biezhi sportisti greeko, metot vainu uz mashiinu, taa vietaa, lai padomaatu, kur probleema ir vinju braukshanas stilaa, taktikaa utt.

124618. viesis 27.aprīlis 2004 18:14
0 0 Atbildēt

>GT99 27.04.2004 13:05

iAuto rallija nav atljautas sporta riepas.

/Robchiks/

124621. viesis 27.aprīlis 2004 18:56
0 0 Atbildēt

prieks ka vismaz iauto saprot ka ne visi var nopirkt taas sporta riepas

124623. viesis 27.aprīlis 2004 21:29
0 0 Atbildēt

Principaa esmu viens no daliibniekiem, rallijs bija organizeets sameeraa labi ar labaam aatrumsacensiibaam. Vieniigais kas mani neapmierina tas ir siis nenormaali augstaas daliibas maksas ja paskatoties 2003g. milzi pa 20Ls sabrauca loti tuvu 100 masiinaam. Un otra lieta ir taa ka organizaacija principaa var teikt bija uzpirkta, jo braucu ar peedejo num. un rallija viduu vienaa no LK(laika kontrole) nezkaapeec abi Kaarklinji paraadijaas aiz mums taatad kaveejums, bet rezuultaatos nekaadi kaveejumi neparaadijaas un veel mazais 14 gadiigais Kaarklinjs bez vadiitaaja aplieciibas brauca paarbraucienos pa koplietosanas celjiem, pat bez M burta logaa, un cik zinu ar M burtu var saakt braukt no 16 gadiem. Secinaajums- amatiru ralliji kluvusi naudas sporta veidi. Un kaa piemeeram var likt vienaa klasee 2003g. SUBARU ar vecu 1983 g. AUDI

124646. viesis 28.aprīlis 2004 8:34
0 0 Atbildēt

bailes no `83.gada AUDI??? ;)

124683. viesis 28.aprīlis 2004 9:57
0 0 Atbildēt

hej, nabaga viesi, 21:29: 1) atmet smekjeshanu un paris reizes neaizej iekost uz krogu un sanaks Tev 20 Ls ko piemaksat pie dalibas maksas;

2) Noteikti Karklinji izmantoja tiesneshu kavejumus. Vai pats Tu ari nesi karneti tiesneshiem, kamer gaidiji pie PS ?

3) cik es redzeju, jaunais Karklinjsh parbraucienos sedeja blakus.

4) izlasi gada nolikumu un tad sapratisi, ka var salikt viena klase jaunu subaru un vecu audi.

Un veel - neviens Tevi nespiezh piedalities, ja reiz juties tik apbizhots par tik daudz sikumiem.

124687. viesis 28.aprīlis 2004 10:06
0 0 Atbildēt

Man patika- un maniem draugiem ar!

124689. viesis 28.aprīlis 2004 10:22
0 0 Atbildēt

lapsa: varbuut tagad arii taa ir, bet pirmie iauto posmi bija jej bogu extreemi, un aarstus tuvumaa arii nemaniija. Labi veel, ka vilkshana notika pa tumsu, peec lukturiem var saprast vai aiz naakamaa liikuma buus kaads pretii vai nee. Protams, to nevar teikt par sunjiem onkuljiem ar 3metriigiem bomjiem, pustrakaam sievieteem ar akmenjiem, uc :) katraa gadiijumaa vismaz man taada vilkshana likaa biistama. Un varat tikai priecaaties, ka neviens neatraxtiijaas taa konkreetaak. Peedeejos posmos vilkshana tika ierobezhota ar suudiigiem celjiem, kas vilceejiem tomeer lika pazheelot autinju :) Nu jaungada ledus vilkshana arii nebija slikta :D Es buutiibaa uzkatu, ka shitie ir neoficiaali, pagari ātrumsacensību posmi - jo ātrāk brauksi, jo vairāk punktu savāksi. Oficiāli jau tos tā nenosauksi. Tāpat kā standartauto rallijā būtībā ātrumposmi arī neskaitās likumīgi, tādēļ tos sauc par papildsacensībām un biši apiet likumu (bet liek roterus - aatruma ierobezhotaajus), lai nebuutu visi skarbie noteikumi jaaieveero. Protams, ka tautai (neliegshos - arii man) patiik atvilkt :) Protams, ka nekljuudaas tikai tas, kas neko nedara. Visaa visumaa varu teikt, ka tas ir pasaakums, ko tieshaam ir veerts apmekleet. Kljuudas un piesieties varees visi un vienmeer jebkuram pasaakumam, ja ir taada veeleeshanaas.

PiepZz, "man teica" variants, kas pagaajusho gadu nobrauca visus posmus, iznjemot pirmo.

124690. viesis 28.aprīlis 2004 10:25
0 0 Atbildēt

Ja aizliegtas sporta grunts riepas - slikti. Nevēlos ar savām vasaras zemprofilenes riepām braukt mežā pa saknēm un citiem tamlīdzigiem segumiem.

124753. viesis 28.aprīlis 2004 15:50
0 0 Atbildēt

gt99 nesaprotu, par ko spriedze. kapeec jaabrauc ar zemprofileneem? uzliec kautkaadas normaala augstuma riepas _veelams_ (bet ne obligaati), kaukaadas m+s, lai pa lielajaam peljkjeem un dubljiem labaak iet cauri un viss. Gribi teikt, ka tavam auto pirmais kas izbeigsies buus riepas? negribas ticeet. Nevajag jau arii braukt nedomaajot, vienmeer ir iespeeja piebremzeet, shkjeersli apbraukt, nevis akli miit.

PpZz, www.underground.lv/piepe/sv/pic/newpic/brasls2.jpg :)

124775. viesis 28.aprīlis 2004 17:35
0 0 Atbildēt

PpZz: tā kā mēs piedalīsimies arī KALVE un pamēģināsim latv. č. pomus, jau nolemts, ka pērkam sporta gruntenes. Ziemas ir šipenes, vasaras zemprofilenes, bet tādas riepas kā tu minēji man NAV. Tātad jāpērk speciāli. UN iAuto pasākumiem man jāpērk 4. riepu komplekts???? Vispār iAuto jāiekļaujas SAK tehniskajos noteikumos, bet tur atļauj braukt ar grunts sporta riepām.

124778. viesis 28.aprīlis 2004 17:47
0 0 Atbildēt

riepas vien taapat neko nedod

ar galvu ir jaabrauc

Redaktors 28.aprīlis 2004 18:01
0 0 Atbildēt

Tikai bez panikas - sogad daudz kas ir mainijies! Mes ari balstamies uz LAF normam par standartniekiem un tapec "sporta gruntsriepas" ir atlautas, kamer mes sava nolikuma neuzrakstisim, ka nedrikst! Patreiz (2004.gada) drikst, jo musu nolikuma nekas tads nav teikts.

124815. viesis 28.aprīlis 2004 22:09
0 0 Atbildēt

viesi 9:57 es nepiipeeju un pa krogiem nestaigaaju un zidoju visu naudu autosportam. Jaunais kaarklinjs neseedeeja gan blakus vismaz vairaakos paarbraucienos. Nolikumu sen jau esmu izlasiijis un paarlasiiijis tavai zinaasanai. Labi citreiz ar vecu AUDI var ielikt subaru.

124829. viesis 29.aprīlis 2004 1:11
0 0 Atbildēt

>GT99 28.04.2004 17:35

Atljuaj iAuto pashiem izlemt kur iekljauties

Pie SAKainiem vai pie 4x4.

ESI KADA SAKaina pasakuma orienteshanos redzejis ?

124830. viesis 29.aprīlis 2004 1:25
0 0 Atbildēt

Prikolīgs rallijs :D

124844. viesis 29.aprīlis 2004 9:25
0 0 Atbildēt

viesis 29.04.2004 01:11: Jā divreiz ir braukts. Baigi nepatīk.

124866. viesis 29.aprīlis 2004 10:38
0 0 Atbildēt

GT99: btw kur tu taisies taas sporta riepas pirkt? Man pashlaik ir taa, ka liselli peec liepaajas vispaar ir bez protektora, ir doma pirkt Maarupes riepas un likt virsuu. esot leeti un ne iipashi sliktaak par sporta grunteneem. Vieniigi nez kaa uz asfalta - droshi vien, ka eed nost kapitaali. Par cik jau taa pa peedeejo pikjiiti braucam, tad riepu mainja pashlaik nau iespeejama. bet riepas tieshaam dod ljoti daudz ko (pie tam ietaupaas uz to, ka nau tik aatri jaapeerk jaunas). Labi var redzeet, kaa mees riktiigi kaasham uz grunts deelj riepaam praktiski bez protektora, citur laiki veel ir pusliidz ok (neskaitot rupjaas kljuudas).

PpZz

124872. viesis 29.aprīlis 2004 10:53
0 0 Atbildēt

gt99: pagaidām nav zināms. Līdz Ķekavas rallijam vēl pusotrs mēnesis.

124921. viesis 29.aprīlis 2004 23:02
0 0 Atbildēt

Ja labi maak braukt tad ar vienkaarsaam labaam ielas riepaam var nobraukt diezgan labi kaa pieraadijaas dazu dzeku meistariiba liepaajaa.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 5

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

“Latvijas Gada auto testa dienā Molā” piedalījās 22 jaunākie auto (+ foto)

Par spīti rudenīgajam lietum, sestdien, 14. oktobrī tika plaši apmeklēts vienīgais “Latvijas Gada auto” pasākums, kurā visi interesenti varēja iejusties konkursa žūrijas lomā un veikt testa braucienus ar jaunākajiem automobiļiem Latvijā, tostarp divi absolūti jaunumi – apvidus auto “Jeep Compass” un “Jaguar E-Pace”, kuri savu Latvijas pirmizrādi piedzīvoja tieši šajā pasākumā. Lasīt vairāk

 

Tikai 65 par 310 323 eiro - "Mercedes-AMG G 65" atvadās ar "Final Edition" (+ foto) 1

"Mercedes-Benz" atvadās no "Mercedes-AMG G 65" pašreizējās paaudzes ar ekskluzīvo "Final Edition", kas tiks izlaista vien 65 eksemplāru lielā skaitā. Lasīt vairāk

 

"Daihatsu" piedāvājums “aktīviem pensionāriem” (+ foto) 10

Japānas autoražotājs Daihatsu Tokijas motoršovā parādīs modeli "Compagno", ko projekta autori nodēvējuši par “četrdurvju kupeju aktīviem pensionāriem”. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti