Augstākās klases luksusa un komforta paraugs 21

 
10.maijs 2004 9:11

Audi Centrs Rīga ar pamatotu lepnumu ir sagaidījis pirmo 12 cilindru Audi A8. Audi A8 6,0 L quattro ir ideāls piemērs četriem gredzeniem rotātās auto markas izcilībai luksus klases limuzīnu ražošanā.

a8-1.jpg

Pateicoties automobilī uzstādītajām jaunākajām tehnoloģijām, tas ir uzskatāms par vissportiskāko luksus klases limuzīnu pasaulē. Tādas īpašības, kā divpadsmit cilindri, 450 Zs un augstākais griezes moments 580 Nm, kas, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, ir par 30 Zs un 20 Nm vairāk, padara šo automobili par izcilu.
 
Audi A8 6,0 L quattro paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h nodrošina 5,2 sekundēs, bet paātrinājumu no 0 līdz 200 km/h sasniedz 17,4 sekundēs. Divpadsmit cilindru automobilis elektroniski ierobežoto maksimālo ātrumu 250 km/h sasniedz gandrīz 30 sekundēs. Automobiļa iespaidīgākā īpašība ir sešu litru dzinēja spēja strauji pārvērst dzinēja jaudu milzīgā paātrinājumā, kā arī spēja vajadzības gadījumā viegli paaugstināt apgriezienus sasniedzot 6200 apgriezienus minūtē.

a8-2.jpg

95 % no dzinēja maksimālā griezes momenta ir pieejami plašā diapazonā starp 2300 un 5300 apgriezieniem minūtē, tādējādi, nodrošinot ideālu pamatu ievērojamam vilcējspēkam jebkurā ātrumā. Šī lieljaudas dzinēja griezes momenta īpašībām nav līdzinieku šajā auto segmentā.

Sešu pārnesumu automātiskā pārnesumkārba ar tiptronic funkciju nodrošina atbilstošu jaudu jebkurā kustības brīdī. Auto vadītājam ir iespēja arī pašam aktīvi slēgt pārnesumus izmantojot tiptronic pārslēgfunkciju. Automātiskās pārnesumkārbas sportiskais režīms braukšanas laikā ieslēdz augstāku pārnesumu tikai pie augstākiem dzinēja apgriezieniem, bet uz zemāku pārnesumu pārslēdzas ātrāk, tādējādi atbrīvojot visu divpadsmit cilindru dzinēja apgriezienu jaudu.

Izcilais dzinējs un ritošā iekārta apvienojumā ar vieglo Audi Space Frame alumīnija konstrukciju nodrošina šī automobiļa teicamās gaitas īpašības un ekonomisku darbību.

Pastāvīgajai četru riteņu piedziņai quattro joprojām nav līdzinieku luksus automobiļu klasē. Tā pārvērš dzinēja jaudu nepārspēti iespaidīgā paātrinājumā un sāniskā noturībā. No alumīnija izgatavota šasija ar gaisa piekari jaunajā A8 6,0 L quattro modelī ir standarta komplektācijā. Tā ir sistēma, kas automātiski pielāgojas katrai attiecīgajai ceļa situācijai, un pateicoties nepārtraukti mainīgajiem triecienu slāpējošās iekārtas režīmiem, adaptīvā gaisa piekare mazina virsbūves kustības, vienlaicīgi sniedzot izcilu braukšanas komfortu un optimālu saķeri ar ceļa segumu.

a8-3.jpg

Ar multimediju centra MMI (Multi Media Interface) palīdzību, vadītājs var izvēlēties vienu no četriem ieprogrammētajiem režīmiem, lai izmantotu katru piekares stāvokli, kas nodrošina ideālu gaitu plašā braukšanas diapazonā, sākot no sportiska līdz pat ērti komfortablam braukšanas stilam.

Apskatot jauno Audi A8 6,0 L, uzreiz kļūst skaidrs, ka tas ir vadošais modelis uzņēmuma ražojumu paletē. Automobiļa priekšējā daļa veidota ievērojot jauno un atšķirīgo Audi dizaina koncepciju. Priekšējās daļas centrālais elements ir uzkrītošais viengabalainais radiatora režģis, kura ārējā hromētā stīpa aptver režģa pārmijus krāsotās pelēkās un hromētās līstes. W12 emblēma sniedz redzamu norādi uz automobiļa jaudas potenciālu.

Priekšējo lukturu dzidrā stikla virsma atklāj skatu uz tehnoloģijām, kuras tie pasargā: 12 cilindru A8 ir pirmais automobilis pasaulē, kas aprīkots ar jaunu adaptīvās gaismas tehnoloģiju, kas izmantota LED tuvo gaismu konstrukcijā, kuru speciālajiem pieczvaigžņu gaismas elementiem, tāpat kā automobiļa priekšējās daļas jaunajam dizainam, ir divējādas funkcijas.

Minēto tehnoloģiju var uzskatīt par revolucionāru, jo Audi A8 6,0 L ir pirmais automobilis pasaulē, kura tuvās gaismas ieslēgtā stāvoklī nekādi neatsaucas uz degvielas patēriņu, un vienlaicīgi šāda tehnoloģija paaugstina drošības pakāpi, jo neatkarīgi no gaismas apstākļiem, automobili ir daudz vieglāk pamanīt. Šādu priekšrocību nodrošina LED gaismas ķermeņu izmantošana, kuru patērētās enerģijas apjoms salīdzinājumā ar parastajām spuldzēm, ir minimāls.

Salona iekšējā apdare rada ekskluzīvas greznības gaisotni. Izmantoto apdares materiālu un darba izcilā kvalitāte, kas atklājas un ir sajūtama katrā sīkākajā detaļā, perfekti papildina plašo salonu un nevainojamo, braucēju ērtībai pakārtoto iekārtojumu. Gan auto vadītājs, gan līdzbraucēji var izbaudīt to īpašo gaisotni, stilu, izmeklētību un funkcionalitāti, kas ir pārsteidzoši bagātīga pat salīdzinājumā ar citiem luksus klases limuzīniem.

Visas iepriekš minētās īpašības spilgti atklāj šī luksus klases limuzīna augsto tehnoloģisko kalibru, un apvienojumā ar teicamo ritošo daļu un piekari, veido unikālu automobili – Audi A8 6,0 L quattro. Automobiļa cena Latvijā ir no 118 000 eiro.

Audi Centrs Rīga telpās apskatāmā limuzīna aprīkojums ir atbilstoša augstāko tehnoloģiju paraugstunda – individuāla klimatkonrole, visplašākajā diapazonā regulējami sēdekļi, masāžas un ventilācijas sistēmas sēdekļos gan auto vadītājam, gan visiem pasažieriem; kā arī īpaši aizmugurē sēdošajiem – divi multimēdiju monitori RSE (Rear Seat Entertainment) ar 6 DVD disku mainītāju un TV signāla uztvērēju, ledusskapis un citas komforta funkcijas pasažieru ērtībai. Tā cena  - 145 500 eiro.

 
Visi komentāri
 
125607. viesis 10.maijs 2004 9:13
0 0 Atbildēt

Nez kaapeec nav uzraxtiits degv. pateerinsj..... :)

pie jaunajaam ES cenaam.....

125609. viesis 10.maijs 2004 9:20
0 0 Atbildēt

2 ruukiic: Ja peerk shaadu vaajpraatu, tad par Tevis piemineeto probzu neintereseejaas... Vinjas NAV!:)))

125611. viesis 10.maijs 2004 9:22
0 0 Atbildēt

Tas gan.... :)

bet vienalga incanti....

125616. viesis 10.maijs 2004 9:36
0 0 Atbildēt

Klau, kur lai izrok 150 kEUR??? ;)

125650. viesis 10.maijs 2004 10:58
0 0 Atbildēt

Kārtējais Audi šedevrs

125651. viesis 10.maijs 2004 10:59
0 0 Atbildēt

Tas (10:58) biju es

125666. viesis 10.maijs 2004 11:33
0 0 Atbildēt

Vai tā ir apmaksāta reklāma, vai kāds atkal ir uzķēries? Un ja tā nav reklāma, kur tad ir salīdzinājumi ar galvenajiem konkurentiem, kur mīnusi, utt.?

125684. viesis 10.maijs 2004 12:31
0 0 Atbildēt

Bet lai vai kā, man personīgi ļoti interesē automobīļi, cenu kategorijā virs 100k. Es esmu pelēka biroja žurka, kas tā vien gaida, kad atkal varēs pasiekaloties par kaut ko man nereālu. :)

P.S. Just BSH...

125698. viesis 10.maijs 2004 13:29
0 0 Atbildēt

Salidzinot ar MB S-class tads smagnejs un neveikls izskatas, bet par BMP 7 noteikti glitaks!

125719. viesis 10.maijs 2004 15:33
0 0 Atbildēt

super!

ar tadu uz Dragu ;)

125747. viesis 10.maijs 2004 18:18
0 0 Atbildēt

iAuto turpina uzjautrināt savus lasītājus :)

Jau virsrakstā. Bet, ja piezemēti ļaudies vārdu "luksuss" mutē nav ņēmuši, var arī nezināt, kā tas rakstāms un lokāms...

Tālāk jau seko nekompetence vai vienkārši - slēpta reklāma - "tas ir uzskatāms par vissportiskāko luksus klases limuzīnu pasaulē" Nu, nu. Kā tad lietas sastāv ar BMW 760Li? Jauda un dinamika analoģiska, šeit varētu pakomentēt iAuto lojālais Aivars750iE38 :)

"augstākais griezes moments 580 Nm" - vienkārši pērle :D Tas tāpat kā maziņš IQ?

"Šī lieljaudas dzinēja griezes momenta īpašībām nav līdzinieku šajā auto segmentā." Nu, nu iAuto, domājiet, ko publicējat! Audi ir tikai 580 Nm, kamēr BMW 760Li - 600 Nm. Aritmētika pieklibo?

"Salona iekšējā apdare rada ekskluzīvas greznības gaisotni" Man tad interesē, kā iAuto uzskata, kāda tad būtu Rolls-Royce greznības gaisotne?

Ehh... āži par dārzniekiem šeit palaisti?

Ar cieņu un kaut minimāla progresa gaidām,

Students

125751. viesis 10.maijs 2004 20:04
0 0 Atbildēt

Studenti mūs visus turpina uzjautrināt...

125758. viesis 10.maijs 2004 21:35
0 0 Atbildēt

hei, Vera - pamekleesim peerles shur tur kopiigi...?

pavasaris tachu - vai tieshaam tik shvaki ar piekrishanu, ka studentinjam jaatup te, portaalaa, tik skaistaa vakaraa?

125760. viesis 10.maijs 2004 22:01
0 0 Atbildēt

Lapsa, labi studenti jau mācību laikā strādā un labi pelna :) A skaistos vakarus tver brīvdienās. A citam haltura=vihadnoj, te skatos, katru dienu, kā CCCP laikā :) nthng prsnl

Students

125795. viesis 11.maijs 2004 9:09
0 0 Atbildēt

Pagaidām Audi nav uzbūvējis kādu man interesantu aparātu. Visi tādi garlaicīgi un neinteresanti.

125801. viesis 11.maijs 2004 9:31
0 0 Atbildēt

Lai kādas literārās pērles šajos rakstiņos (gan iauto, gan citos -avīzēs, žurnālos un citos portālos publicētajos) nespīdētu, šis Audi tomēr ir labākais :) Gribu tādu un viss (uz BMW 760Li, kura OS karas augšā, kaut kā sirds nevelk ;))

125825. viesis 11.maijs 2004 10:13
0 0 Atbildēt

pievienojos - sho es arii labpraat sauktu par savu

125992. viesis 11.maijs 2004 21:03
0 0 Atbildēt

Jaaa baigi labs vaagis un sexam arii vietas daudz gluzi kaa pasakaa!!!!

Ar cienu Artis!

126191. viesis 13.maijs 2004 11:59
0 0 Atbildēt

Student tu esi vienkaarshi lox Audi saliidzinaat ar behu - tu ko paskaties peec kaa vinjsh izskataas :) :) :)

126192. viesis 13.maijs 2004 12:00
0 0 Atbildēt

...Es domaaju jauno 7xx - nezinu cik ljoti ir jaadzer lai to nosauktu par auto

126212. viesis 13.maijs 2004 14:43
0 0 Atbildēt

Ja kādam diži interesē degvielas patēriņš, tas ir šāds:

20.7 pilsēta

10.1 šoseja

14.0 ciklā

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti