Audi Centrs Rīga ar pamatotu lepnumu ir sagaidījis pirmo 12 cilindru Audi A8. Audi A8 6,0 L quattro ir ideāls piemērs četriem gredzeniem rotātās auto markas izcilībai luksus klases limuzīnu ražošanā.
Pateicoties automobilī uzstādītajām jaunākajām tehnoloģijām, tas ir uzskatāms par vissportiskāko luksus klases limuzīnu pasaulē. Tādas īpašības, kā divpadsmit cilindri, 450 Zs un augstākais griezes moments 580 Nm, kas, salīdzinot ar iepriekšējo modeli, ir par 30 Zs un 20 Nm vairāk, padara šo automobili par izcilu.
Audi A8 6,0 L quattro paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h nodrošina 5,2 sekundēs, bet paātrinājumu no 0 līdz 200 km/h sasniedz 17,4 sekundēs. Divpadsmit cilindru automobilis elektroniski ierobežoto maksimālo ātrumu 250 km/h sasniedz gandrīz 30 sekundēs. Automobiļa iespaidīgākā īpašība ir sešu litru dzinēja spēja strauji pārvērst dzinēja jaudu milzīgā paātrinājumā, kā arī spēja vajadzības gadījumā viegli paaugstināt apgriezienus sasniedzot 6200 apgriezienus minūtē.
95 % no dzinēja maksimālā griezes momenta ir pieejami plašā diapazonā starp 2300 un 5300 apgriezieniem minūtē, tādējādi, nodrošinot ideālu pamatu ievērojamam vilcējspēkam jebkurā ātrumā. Šī lieljaudas dzinēja griezes momenta īpašībām nav līdzinieku šajā auto segmentā.
Sešu pārnesumu automātiskā pārnesumkārba ar tiptronic funkciju nodrošina atbilstošu jaudu jebkurā kustības brīdī. Auto vadītājam ir iespēja arī pašam aktīvi slēgt pārnesumus izmantojot tiptronic pārslēgfunkciju. Automātiskās pārnesumkārbas sportiskais režīms braukšanas laikā ieslēdz augstāku pārnesumu tikai pie augstākiem dzinēja apgriezieniem, bet uz zemāku pārnesumu pārslēdzas ātrāk, tādējādi atbrīvojot visu divpadsmit cilindru dzinēja apgriezienu jaudu.
Izcilais dzinējs un ritošā iekārta apvienojumā ar vieglo Audi Space Frame alumīnija konstrukciju nodrošina šī automobiļa teicamās gaitas īpašības un ekonomisku darbību.
Pastāvīgajai četru riteņu piedziņai quattro joprojām nav līdzinieku luksus automobiļu klasē. Tā pārvērš dzinēja jaudu nepārspēti iespaidīgā paātrinājumā un sāniskā noturībā. No alumīnija izgatavota šasija ar gaisa piekari jaunajā A8 6,0 L quattro modelī ir standarta komplektācijā. Tā ir sistēma, kas automātiski pielāgojas katrai attiecīgajai ceļa situācijai, un pateicoties nepārtraukti mainīgajiem triecienu slāpējošās iekārtas režīmiem, adaptīvā gaisa piekare mazina virsbūves kustības, vienlaicīgi sniedzot izcilu braukšanas komfortu un optimālu saķeri ar ceļa segumu.
Ar multimediju centra MMI (Multi Media Interface) palīdzību, vadītājs var izvēlēties vienu no četriem ieprogrammētajiem režīmiem, lai izmantotu katru piekares stāvokli, kas nodrošina ideālu gaitu plašā braukšanas diapazonā, sākot no sportiska līdz pat ērti komfortablam braukšanas stilam.
Apskatot jauno Audi A8 6,0 L, uzreiz kļūst skaidrs, ka tas ir vadošais modelis uzņēmuma ražojumu paletē. Automobiļa priekšējā daļa veidota ievērojot jauno un atšķirīgo Audi dizaina koncepciju. Priekšējās daļas centrālais elements ir uzkrītošais viengabalainais radiatora režģis, kura ārējā hromētā stīpa aptver režģa pārmijus krāsotās pelēkās un hromētās līstes. W12 emblēma sniedz redzamu norādi uz automobiļa jaudas potenciālu.
Priekšējo lukturu dzidrā stikla virsma atklāj skatu uz tehnoloģijām, kuras tie pasargā: 12 cilindru A8 ir pirmais automobilis pasaulē, kas aprīkots ar jaunu adaptīvās gaismas tehnoloģiju, kas izmantota LED tuvo gaismu konstrukcijā, kuru speciālajiem pieczvaigžņu gaismas elementiem, tāpat kā automobiļa priekšējās daļas jaunajam dizainam, ir divējādas funkcijas.
Minēto tehnoloģiju var uzskatīt par revolucionāru, jo Audi A8 6,0 L ir pirmais automobilis pasaulē, kura tuvās gaismas ieslēgtā stāvoklī nekādi neatsaucas uz degvielas patēriņu, un vienlaicīgi šāda tehnoloģija paaugstina drošības pakāpi, jo neatkarīgi no gaismas apstākļiem, automobili ir daudz vieglāk pamanīt. Šādu priekšrocību nodrošina LED gaismas ķermeņu izmantošana, kuru patērētās enerģijas apjoms salīdzinājumā ar parastajām spuldzēm, ir minimāls.
Salona iekšējā apdare rada ekskluzīvas greznības gaisotni. Izmantoto apdares materiālu un darba izcilā kvalitāte, kas atklājas un ir sajūtama katrā sīkākajā detaļā, perfekti papildina plašo salonu un nevainojamo, braucēju ērtībai pakārtoto iekārtojumu. Gan auto vadītājs, gan līdzbraucēji var izbaudīt to īpašo gaisotni, stilu, izmeklētību un funkcionalitāti, kas ir pārsteidzoši bagātīga pat salīdzinājumā ar citiem luksus klases limuzīniem.
Visas iepriekš minētās īpašības spilgti atklāj šī luksus klases limuzīna augsto tehnoloģisko kalibru, un apvienojumā ar teicamo ritošo daļu un piekari, veido unikālu automobili – Audi A8 6,0 L quattro. Automobiļa cena Latvijā ir no 118 000 eiro.
Audi Centrs Rīga telpās apskatāmā limuzīna aprīkojums ir atbilstoša augstāko tehnoloģiju paraugstunda – individuāla klimatkonrole, visplašākajā diapazonā regulējami sēdekļi, masāžas un ventilācijas sistēmas sēdekļos gan auto vadītājam, gan visiem pasažieriem; kā arī īpaši aizmugurē sēdošajiem – divi multimēdiju monitori RSE (Rear Seat Entertainment) ar 6 DVD disku mainītāju un TV signāla uztvērēju, ledusskapis un citas komforta funkcijas pasažieru ērtībai. Tā cena - 145 500 eiro.
Nez kaapeec nav uzraxtiits degv. pateerinsj..... :)
pie jaunajaam ES cenaam.....