Baltijas un Latvijas motosporta sezonu gaidot 4

 
10.maijs 2004 9:17

15. un 16. maijā ar Siemens Mobile Grand Prix sacīkstēm Rīgā, Biķernieku trasē sāksies 2004. gada Latvijas un Baltijas motošosejas sezona.

Siemens Mobile pirmo reizi iesaistījušies Baltijas un Latvijas lielākajā motošosejas seriālā, savu vārdu dodot abiem Rīgā, Biķernieku trasē notiekošajiem posmiem – 16. maijā un 15. augustā.

„Patīkami, ka sezona sākas Rīgā un sākas ar labu atbalstu gan no Siemens Mobile, gan no masu mediju puses,” vakar Siemens Mobile Grand Prix preses konferencē teica Latvijas Motosporta federācijas (LaMSF) vadītājs Tāls Meļķis. „Sacensību sistēma paliek ļoti līdzīga tai, kāda bija pagājušajā gadā – ir Baltijas un Latvijas čempionāts, un tiek domāts par daļēju iesaistīšanos Austrumeiropas Kausa izcīņā. Galvenais un prestižākais, protams, būs Baltijas čempionāts, kurā risināsies galvenā cīņa starp Latviju, Lietuvu un Igauniju valsu ieskaitē. Atgādināšu, ka valstu ieskaitē pagājušosezon Latvija pēc ilgiem gadiem beidzot ieguva pirmo vietu, un gribētos cerēt, ka tā kļūs par tradīciju.”

„Pirmās sacīkstes parasti uzliek to latiņu, pēc kuras mērīt pārējos posmus, un mēs cenšamies pirmo posmu Rīgā noorganizēt pēc iespējas augstākā līmenī, lai Igaunijas un Lietuvas kolēģiem būtu, uz ko censties,” piebilda LaMSF Šosejas komisijas vadītājs.

motof2.jpg
No kreisās puses – Jānis Turks, Tāls Meļķis, Agris Neija, Edgars Džeriņš, Bruno Rožkalns.

daudz variantu, mums arī šogad ir jābūt pirmajiem,” saka Eternit komandas vadošais pilots, Latvijas čempions Agris Neija. „Komandas braucēju sastāvs Eternit komandai ir labs, lai gan gaidām, ka nebūs viegli un konkurenti mums neļaus gūt vieglas uzvaras. Visos Baltijas un Latvijas čempionāta posmos, iespējams, es nestartēšu, ja kāds no tiem pārklāsies ar kādu no 24 stundu sacensībām, kurās piedalos Polijas komandas sastāvā.”

„Rīgas sacīkstēs es piedalīšos gan kā braucējs, gan kā treneris, jo motošosejas sacensībās šogad sāk startēt mans dēls. Viņam ir tikai 11 gadu un viņš būs visu laiku jaunākais braucējs, kurš stājies uz starta 125 cm3 klasē,”  saka lielākās Latvijas motošosejas komandas Motosports racing team Riga pieredzējušākais braucējs Bruno Rožkalns. „Es gan negribētu piedalīties sacensībās Baltijas valstīs, jo trases ir bīstamas, bet motošosejas popularizēšanas labā esmu piekritis startēt Siemens Mobile Grand Prix izcīņas abos posmos Rīgā,”

„Mums komandā ir trīs braucēji – es, Juris Svarinskis, startējam SS 600 klasē, un lietuvietis Šarūns Pladas, kurš piedalīsies Superbike klasē,” pastāstīja jaunizveidotās Ducati komandas pārstāvis Jānis Turks. „Mērķis mums ir tāds pats kā pārējām komandām – ierindoties labāko skaitā. Startēsim gan Latvijas, gan Baltijas čempionātā, iespējams arī kādās Krievijas sacīkstēs, jo katrs kilometrs, nobraukts sacensību trasē, ir pluss pieredzei.”

Latvijas motošosejas čempionātā šogad paredzēti pieci posmi, Baltijas čempionātā – seši, pa diviem Latvijā, Igaunijā un Lietuvā. Sacensību klases saglabājas iepriekšējās – 125 cm3 klase, kurā pagājušosezon startēja tikai igauņu sportisti, 250/400 cm3 klase, kurā vienlīdz spēcīgi ir Latvijas, Igaunijas un Somijas braucēji. Gaidāms, ka B600 un B1200 arī šogad būs populārākās un daudzskaitlīgākās klases, bet visaugstākās raudzes sacensības tradicionāli gaidāmas SS (SuperSport) un SBK (Superbike) klasē.

Galvenā konkurence arī šosezon gaidāma starp Latvijas un Igaunijas motošosejas braucējiem, lai gan organizatori uz sacīkstēm gaida ierodamies gan Somijas, gan Lietuvas, Krievijas un citu valstu sportistus, kuru skaits līdz šim Baltijas motošosejas sacīkstēs bija necils.

Šosejas komisijas vadītājs Tāls Meļķis izteica gandarījumu par Siemens Mobile izvēli atbalstīt motošoseju, kas gan Latvijā, gan Baltijā iegūst arvien lielāku popularitāti. "Te būtu vietā atcerēties, ka sports ne tikai spēcina raksturu un iemāca godīgi cīnīties, bet cilvēku pievēršanās konkrēti motosportam nozīmē to, ka arvien mazāk pārgalvīgu un nemākulīgu motobraucēju paliks uz ielām," viņš teica.

 
Visi komentāri
 
125629. viesis 10.maijs 2004 10:18
0 0 Atbildēt

he un ko ta dzerinsh te sadomaajis pasaakt?

125670. viesis 10.maijs 2004 11:48
0 0 Atbildēt

braukt protams...a kas te par jautaajumu

Imola

125704. viesis 10.maijs 2004 14:18
0 0 Atbildēt

Auto mašīnas ir COOL!!!

126626. viesis 17.maijs 2004 14:35
0 0 Atbildēt

Kas vainas Džeriņam???

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti