Ātrākais starp Mercedesiem 21

18.maijs 2004 3:28

Vācu kompānija Mercedes-Benz jau ķērusies pie jaunākās četrdurvju kupejas Mercedes CLS versijas ražošanas. Jaunā auto prezentācija norisinājās pavisam nesen - šī pavasara sākumā Ženēvā notiekošajā autošovā.

Pirmie auto pārdošanā parādīsies jau rudenī. Apmēram ap to pašu laiku parādīsies arī kupejas top-versija, ko izstrādā AMG speciālisti.

Uzlabotā modifikācija būs aprīkota ar to pašu dzinēju, kas versijai Mercedes CL 65 AMG - biturbo 12 cilindri un 610 Zs jauda. Maksimālais griezes moments 1000 Nm diapazonā no 2000 - 4000 apgriezieniem. 100 km/h ātrākais starp mersedesiem spēj sasniegt mazāk kā 4,5 sekundēs un tā maksimālais ātrums tiks ierobežots pie 250 km/h.

mersis.jpg

Tāpat Mercedes CLS tiks pie modernizētas piekares un bremžu sistēmas, jaunas piecpakāpju AMG SpeedShift transmisijas ar vadības pogām uz stūres rata, kā arī pie jauna virsbūves aerodinamiskā veidola un salona apdares.

Sagaidāms, ka detalizētāka informācija par jauno modeli parādīsies šī gada rudenī.

 
Visi komentāri
 
126726. viesis 18.maijs 2004 8:53
0 0 Atbildēt

Izcils skaistulis!

126727. viesis 18.maijs 2004 8:56
0 0 Atbildēt

1. Nesaprotu - kāpēc ātrākais, ka max ātrums tāds pats kā = citiem.

2. Domāju, ka līdz 100 un 200 sīkais SLK vai nu kā tur pareizi ieskrienas ātrāk..?

3. Vai ir kādam "kupejas" parametru skaidrojums? Kas īsti ir Coupē - es īsti nezinu

126730. viesis 18.maijs 2004 9:04
0 0 Atbildēt

kupeja ir trisduvigaa...

mjaa, 610 zirgi...tas ir ko verts, kosmosa var aizbraukt

126732. viesis 18.maijs 2004 9:15
0 0 Atbildēt

Fu, vizuaali pabriesmiigs :( Taa kaa taads amerikaanis :/

126734. viesis 18.maijs 2004 9:23
0 0 Atbildēt

Diezgan liela izvirtība uztaisīt 4durvju kupeju. bet tas viss ir PO.

MB ir un paliek MB arī Āfrikā, Jaunzēlandē un vēl dziļākās... vietās.

610 zirgi rullē.

Ar piebildi, ka šis auto būs īpaši nesasniedzams latvijas vidējiem mersovodiem, kas rullē ar W124.

126737. viesis 18.maijs 2004 9:27
0 0 Atbildēt

Kaut kā neriktīgi nofotografēts, man nepatīk, bet pieļauju, ka dzīvē izskatīsies daudz labāks.

Un lielīties ar to, ka ir visātrākais, ja ātrums ir ierobežōts arī nav loģiski. Kāds labums no teorētiskā ātruma, jo mašīna to nekad nevarēs attistīt, jo neļauj ne elektronika, ne aerodinaka. Bet griezes moments gan ir vērā ņemams un tam jau pielietojums ir vairāk atrodams.

126780. viesis 18.maijs 2004 11:00
0 0 Atbildēt

uculs 18.05.2004 09:27

Vai Tu nodarbojies ar aerodinamikas mērijumiem? Kur ir teikts, ka šis nevar sasniegt lielāku ātrumu aerodinamikas dēļ?

126782. viesis 18.maijs 2004 11:02
0 0 Atbildēt

Jaa, un tiešām, kas tā par kupeju? Kupejām nav tik daudz durvju. Amerikāņiem, piemēram, ir tā saucamās SuperCoupe, bet vienalga tām ir mazāk durvju :)

126788. viesis 18.maijs 2004 11:19
0 0 Atbildēt

Thunder, nē nenodarbojos, bet vai tu zini kāpēc lielākajai daļai mašīnu ir šadi ierobežots ātrums pie 250km/h? Vienārši tām mašīnām, kurām aerodinamika atļauj braukt droši arī ātrāk tādus ierobežojumus liek pie lielākiem ātrumiem. Tur gan jāņem vērā ne tika aerodinamika, bet arī piekare un noteikti, ka vēl daudz, kas cits, bet, ja esi braucis vismaz uz 200km/h ar kādu mašīnu, tad tu sapratīsi par ko es runāju.

126812. viesis 18.maijs 2004 12:47
0 0 Atbildēt

Mazda RX-8, par kā reklāmu vakar lamājos, arī ir kupeja ar 4 durvīm... tā kā tagad tos nosaukumus kabina pēc vajadzības...

126822. viesis 18.maijs 2004 13:43
0 0 Atbildēt

Ucul: Vaacijas tirguu neviena mashiina nedriikst buut aatraaka par 250 km/h - ierobezhots ar likumu, taapat, kaa neviens motocikls nedriikst buut jaudiigaaks par 100 ZS. Gribi ko niknaaku, peerc citaa valstii, jeb griezies pie tjunera, lai atrubii ierobezhotaaju, bet tad atkal , ja kjers ...

126833. viesis 18.maijs 2004 14:24
0 0 Atbildēt

Kolenval, Vācijas likumus neesmu lasījis, bet kāpēc Porsche tai pašā Vācijā uzrāda 285km/h. Un es tur neatradu piepildi, pat to, ka Vācijā šo mašīnu nevarēs piereģistrēt. Varbūt es kaut ko nesaprotu, bet tavs skaidrojums mani nepārliecina.

126856. viesis 18.maijs 2004 17:29
0 0 Atbildēt

Kolenval, nav gluži tā, kā saki. Nav tāda likuma, kas ierobežotu automobiļa maksimālo ātrumu. Tā ir atsevišķu autoražotāju ūnija (lielākoties tieši vācu), kas noslēdza savstarpēju līgumu, ka automobiļu maksimālo ātrumu ierobežos pie 250 km/h, jo tas, pēc aprēķiniem, ir galējais ātrums, pie kura salīdzinošs ikdienas braucējs spēj daudz maz adekvāti reaģēt (piem., nobremzēt), kā arī automobilis ir salīdzinoši stabils (spējīgs mainīt trajektoriju bez saslīdēšanas u.tml.). Tad jau, pēc Tevis sacītā, izriet, ka Vācijā nevar iegādāties Ferrari, Lamborghini u.tml.? :)

Tāpat varu atzīmēt, ka tie, kuri izteica bažas par šī raksta virsrakstu, ir norādījuši pareizi, jo tas ir melīgs. iAuto nav kompetents! Piemēram, ar šo pašu dzinēju Mercedes CL65 AMG paātrinās līdz 100 km/h 4,2 sekundēs (tiesa, maks. ātrums arī ierobežots pie 250 km/h). Mercedes SLR McLaren maksimālais ātrums ir virs 320 km/h, tā kā šis CLS AMG nav un nebūs ātrākais starp Mercedes-Benz automobiļiem. Tiesa, minētā SLR izstrādē piedalījās arī McLaren, tāpēc tas nav uzskatāms par "tīrasiņu" Mercedes. Bet jebkurā gadījumā virsraksts neatbilst patiesībai, jo visu augstas veiktspējas MB maks. ātrums ierobežots pie 250 km/h, tā kā tie ir vienlīdz ātri. Ja ņemam vērā arī paātrinājumu līdz 100 km/h, tad šis nav ij ne tuvu ātrākais MB.

Domāju, ka ikdienas iAuto lasītājam jau sen vajadzēja saprast, ka šeit publicētāji vāji orientējas auto pasaulē, tāpēc arī lasāmas tādas glupības.

Students

126858. viesis 18.maijs 2004 17:44
0 0 Atbildēt

to viesis (VeA) 18.05.2004 17:29:

laps komments... tiešām derētu tiem iauto padomāt.

no otras puses vai gribēt, lai bez maksas mēs varētu lasīt visādu profesionāļu rakstiņus? tad jau visi webā publicētu bez maksas savas grāmatas, avīzes utml...

viela pārdomām.

126860. viesis 18.maijs 2004 17:54
0 0 Atbildēt

DimanC, šķiet to 'bezmaksas principu' nedaudz ne tā izproti. Redz, šāda tipa resursi pelna ar reklāmu. Proti, vortāls/portāls norošina apmeklējumu savam reklāmdevējam. Ar to arī tā naudiņa tiek pelnīta. Un nebūt ne visos (arī veiksmīgākos par iAuto) projektos strādā savas nozares profesionāļi :) Jautājums, kāpēc iAuto nespēj piesaistīt savam resursam nosacīti naudīgus un prestižus reklāmdevējus, kā to spēj, piemēram, stipri mazāk par iAuto apmeklētais TVNET Auto un labāk par iAuto apmeklētais Auto DELFI, jau ir paša iAuto problēma. Nopietnu reklāmdevēju interesē ne tikai sausā apmeklējuma statistika, bet arī vietas prestižs (kvalitāte), kur tas plāno izvietot savu reklāmu (uzņēmuma seju). Tāpēc arī rakstiem jābūt kvalitatīviem, kaut vai vismaz patiesiem.

Tas pats students

126876. viesis 18.maijs 2004 20:32
0 0 Atbildēt

Kā man ir apriebies tas pārgudrais students...

126878. viesis 18.maijs 2004 20:37
0 0 Atbildēt

Šis vienmēr gudrais students jau sāk pretendēt uz Radio Kurbulis eksperta lomu - "staigājošā enciklopēdija", kas vēlas vienmēr un visur pierādīt, ka viņš ir visgudrākais. Izskatās, ka šim vai nu mācībās neiet vai no darbiņa atlaists - tāpēc te ******.

126881. viesis 18.maijs 2004 20:42
0 0 Atbildēt

Ja es zinu to, ko citi nezina, kāpēc nepadalīties ar savām zināšanām? Es šeit negrasos pierādīt, ka esmu visgudrākais, kā norāda iepriekšējais viesis, tāds neesmu, piemēram, Kolenvals mani tehniskajās zināšanās pārspēj. Neesmu vainīgs, ka šeit publicētajos rakstos kļūdas atrastu pat tad, kad mācījos vēl vidusskolā.

Students

126891. viesis 18.maijs 2004 23:43
0 0 Atbildēt

Jā, Students taisnību nes... Tā nu tas ir...

Bet par šo mersi - vai nu tikai bildē tā izskatās, vai arī dzīvē tā ir, bet liekas, ka ātrāk par 250 km/h ar tādu ir bīstami braukt... Kautkā tāda ola uz riteņiem ar tādu megaklīrensu neiedvesmo un nesola vadāmību, vismaz visuāli ne... Var jau iegāzt visšausmīgāko motoru, bet ja pārējais ir kaut kāda e-klases sedana līmenī, lai arī cik "modernizēts", kā kliedz reklāmas, tomēr tas nebūs superauto.... Mercedes SLR McLaren tiešām ir klasiska vērtība - daudzkārt niknāks par šo "4-durvju kupeju" :) Tos MB izlaida tikai tāpēc, ka, lai piedalītos Le Mans sacīkstē (ja nemaldos), bija jābūt izlaistām tik un tik šādām ielas mašīnām. Nu tad viltīgie mersisti vienkārši paņēma savu Lemānas superauto, iebāza tam normāla auto paneli un palaida sīkā sērijā :)

126892. viesis 19.maijs 2004 0:32
0 0 Atbildēt

ak nu ej tachu tu *******, student-atraitnes_deels!

129260. viesis 3.jūnijs 2004 19:42
0 0 Atbildēt

Hmmm.....ātrākais starp Mercedes....nu negribetos piekrist šitam apgalvojumam. Arī SLR, kas bija minēts iepriekš- nav ātrākais MB. Bet tāds Mercedes CLK GTR ir dzirdeets? Nu tad lūk, šī monstra ātrums ir ap 350 un vairāk. Jāpiebilst, ka civilajās versijās šīs auto eksistē tikai 25 eksemplāros, bet tas lietas būtību nemaina, cienījamiem eksperti...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē pavisam jauno "Škoda Karoq" (+ video) 1

Portāls iAuto.lv izmēģina jaunāko "Škoda" modeli - kompakto apvidus auto "Karoq", kas pirmo reizi Latvijā ieradies vien pirms pāris dienām. Testa auto ar jauno 1.5 TSI 150 ZS benzīna dzinēju. Lasīt vairāk

 

UAZ uzsāk komerctransportlīdzekļa “Profi” tirdzniecību 4

Krievijas apvidus auto ražotājs “UAZ” uzsācis komerctransportlīdzekļa “Profi” (ПРОФИ) tirdzniecību. Bāzes versijā automobilis ar 1500 kg kravnesību maksās 649 000 rubļu (9527 eiro). Vēlāk sola hibrīda modeli, kas atbildīs arī ES ekoloģiskajām prasībām. Lasīt vairāk

 

Šī gada Top 12 ātruma pārkāpuma rekordi Latvijā; "Audi", "BMW" un pat "Opel" 5

No kuriem lielākais bija kāds šoferis Ventspilī, kurš apdzīvotā vietā traucies ar 226 kilometru stundā lielu ātrumu. Lasīt vairāk

 

BMW, Audi un Porsche ražo labākos sporta auto 9

Vācijas auto žurnāla „Sport Auto” lasītāju balsojumā par labākajiem atzīti četri BMW, kā arī pa trim Audi un Porsche modeļiem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti