Mitsubishi korporācija gatavojas «ārstēties»... 3

 
24.maijs 2004 0:02

Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ir paziņojusi fiskālā gada, kurš beidzās šī gada 31.martā, rezultātus, kā arī prognozes nākamajam fiskālajam gadam un uzņēmuma atveseļošanas stratēģiju, kura izvedīs MMC no pašreizējās krīzes.

Neraugoties uz pārdoto auto skaita pieaugumu Japānā, Eiropā un arī citur, neto pārdošanas apjoms naudas izteiksmē ir samazinājies līdz 17 miljardiem eiro no 18.5 miljardiem pagājušajā fiskālajā gadā. MMC veiktā analīze liecina, ka tas noticis galvenokārt dēļ pārdoto auto skaita samazinājuma ASV kredītu politikas un lielās konkurences dēļ.

MMC zaudējumi no saimnieciskās darbības 2003. fiskālajā gadā ir 745 miljoni eiro, savukārt iepriekšējā gadā no saimnieciskās darbības tika gūta peļņa 646 miljoni eiro, un arī šis samazinājums ir saistīts ar ASV tirgu.

2004. fiskālajā gadā ir ieplānots sākt MMC atveseļošanu, kas iekļauj uzņēmuma restrukturizāciju un darbības efektivitātes paaugstināšanu, drastiski samazinot izdevumus un veicot reorganizāciju.

„Atveseļošanas plāns ir MMC pēdējā iespēja izdzīvot kā auto ražotājam, un visi uzņēmuma darbinieki ir mobilizēti, lai mēs sasniegtu šo mērķi un patstāvīgi atjaunotu tā normālu darbību,” informē MMC prezidents un izpilddirektors Joičiro Okazaki (Yoichiro Okazaki).

MMC atveseļošanas plāns ir izstrādāts, paredzot pakāpenisku uzņēmuma atjaunošanu un plānojot, ka 2005.fiskālajā gadā tiks panākts iepriekšējais ienākumu līmenis. Savukārt 2006.fiskālajā gadā MMC jau varētu atkal darboties ar peļņu.

MMC plāno samazināt ražošanas apjomu par 17%, samazināt ražošanas materiālu izmaksas, kā arī darbinieku skaitu par 30%, likvidēt daļu platformu un veikt citas aktivitātes, lai spētu sasniegt izvirzītos stratēģiskos mērķus.

MMC atveseļošanu finansiāli atbalstīs MMC stratēģiskais partneris China Motor Corporation un Mitsubishi Group kompānijas Mitsubishi Heavy Industries, Mitsubishi Corporation, The Bank of Tokyo-Mitsubishi un citi sadarbības partneri.

„Esam izstrādājuši atšķirīgas uzņēmuma atveseļošanas stratēģijas dažādiem reģioniem, tomēr Ziemeļamerika, neņemot vērā mūsu problēmas ASV, mums paliek prioritāte. Ja Japānā vairāk koncentrēsimies uz klientu apkalpošanu, tad Ziemeļamerikā panākumus ceram gūt, sabalansējot pieprasījumu un piedāvājumu,” stāsta J.Okazaki.

Neskatoties uz Daimler-Chrysler atteikšanos piedalīties MMC sanācijas plānā, kas bija viens no cēloņiem pašreizējai MMC krīzei, MMC turpinās sadarboties ar Daimler Chrysler projektos, kas ir abpusēji izdevīgi, bet tai pat laikā meklēs arī jaunus auto ražošanas partnerus.

 
Visi komentāri
 
127664. viesis 24.maijs 2004 9:10
0 0 Atbildēt

Diez vai kaads arii zin, ko noziimee vaards "drastisks"?

Citāts: "...efektivitātes paaugstināšanu, drastiski samazinot izdevumus...".

Shkjiet, ka tomeer laikam nezin... :(

127741. viesis 24.maijs 2004 11:05
0 0 Atbildēt

Vajag normālas mašīnas taisīt, tad arī krīze nebūs!

127889. viesis 24.maijs 2004 15:14
0 0 Atbildēt

Neuzskatu sevi par japānu auto speciālistu, bet pavērojot piem. Mitsubishi Galant 86.gada modeli, manuprāt, tas vizuāli maz atšķiras no tāda paša nosaukuma 99.gada modeļa. Nez kāpēc Latvijā šis modelis tiek uzskatīts par izcili izturīgu ?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 26

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti