Hanza Līzings - līderis vieglo auto līzinga tirgū 4

 
25.maijs 2004 0:06

SIA „Hanza Līzings“ 2004. gada pirmajā ceturksnī palielinājis vieglā auto līzinga portfeli par 2,74 miljoniem latu, sasniedzot kopējo vieglā auto līzinga apjomu 55,30 miljonu latu apmērā un tādējādi nostiprinot līdera pozīcijas vieglā auto līzinga tirgū Latvijā.

Apjomu pieaugums vērojams arī auto līzinga tirgū kopumā, kas liecina par pastāvīgu Latvijas iedzīvotāju pirktspējas pieaugumu un kopējā Latvijas autoparka atjaunošanos.

SIA „Hanza Līzings“ apkopojis šī gada pirmā ceturkšņa darbības rezultātus vieglā auto līzinga jomā. Kopumā vieglā auto līzinga tirgus apjoms Latvijā pirmajā ceturksnī ir sasniedzis 109,23 miljonus latu, bet SIA“ Hanza Līzings“ tirgus daļa ir 55,30 miljoni latu. Līzinga portfelis Latvijā kopumā pieaudzis par 6,58 miljoniem latu jeb 6,41%, bet Hanza Līzinga portefeļa pieaugums ir 2,74 miljoni latu jeb 6,58%.

„Kopumā vieglā auto līzinga tirgū gada pirmajā ceturksnī vērojama pozitīva attīstība un pakāpeniska, bet pastāvīga izaugsme. Tas liecina, ka Latvijas iedzīvotāju pirktspēja un labklājība pieaug, kā arī atjaunojas Latvijas autoparks – klienti arvien vairāk izvēlas jaunas mašīnas, līdz ar to Latvijā ir arvien vairāk drošāku transporta līdzekļu. Tā ir pozitīva tendence, turklāt jaunas automašīnas lielākoties ir ekonomiskākas un izdala mazāk atmosfērai kaitīgo vielu,“ atzīmēja Hanza Līzings direktore Irīna Pīgozne.

Aplūkojot vieglo auto pircēju izvēli, Hanza Līzinga dati liecina, ka populārākie ar Hanza Līzinga starpniecību iegādātie modeļi šī gada pirmajā ceturksnī bijuši Toyota, Mazda, Hyundai,Honda, Peugeot, bet pats pirktākais jaunais auto bijis HYUNDAI GETZ.

Vidējā finansējuma summa jaunajiem auto Hanza Līzingā bija apmēram 8200 latu. Vidējais termiņš, uz kādu tiek ņemtas jaunās automašīnas uz līzinga, ir 3 gadi. Visbiežāk iedzīvotāji izmantojuši finansu līzingu, taču arvien populārāks kļūst arī servisa līzings (17% no darījumu skaita) un pilna servisa līzings (8% no darījumu skaita).

SIA Hanza Līzings ir līzinga un faktoringa tirgus līderis, kam pieder vairāk nekā 60% tirgus. Kopējo aktīvu apjoms 2003. gada beigās veidoja 189 miljonus latu. Hanza Līzings galvenais uzdevums ir sniegt saviem klientiem profesionālus, inovatīvus un kvalitatīvus pakalpojumus finanšu jomā. Hanza Līzings ir a/s “Hansabanka” meitas uzņēmums.

 
Visi komentāri
 
127957. viesis 25.maijs 2004 8:31
0 0 Atbildēt

Thipa pasreklaama

127998. viesis 25.maijs 2004 10:13
0 0 Atbildēt

Bet procenti ta ir paaugsti, diezgan augsti. Tad jau Vācu bankas piedāvā zemākus...

128018. viesis 25.maijs 2004 11:28
0 0 Atbildēt

...bet salīdzinājumā ar tādiem kantoriem kā INSERVISS, RD LĪZINGS, ZEME LĪZINGS u.tml., procentu likmes liekas pat ļoti normālas!

128080. viesis 25.maijs 2004 17:44
0 0 Atbildēt

Dzirdēju viedokli , ka izdevīgāk līzingu un auto ņemt ir Igaunijā . Starpība esot visai ievērojama , pat ja reizi gadā jādodas ceļojumā lai izietu apskati . Varbūt kāds ar šo ir saskāries un var pakomentēt. Kā tagad ir - ja auto iegādājos ārpus Latvijas , kādas ir nodevas ?

edgars

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 33

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti