«Porsche 911 Turbo S» palielina jaudu 4

25.maijs 2004 9:15

Porsche paplašina savu produktu paleti ar 911 Turbo S. Jaunais modelis Coupe un Cabriolet versijās būs pieejams no 2004.gada augusta. Tā jauda ir 450 ZS pie 5700 apgriezieniem minūtē, tātad par 30 ZS vairāk nekā 911 Turbo.

911TurboS_1.jpg

Plānotā bāzes cena bez nodokļiem Turbo S Coupe modelim ir 122.500,- EURO, Turbo S Cabriolet modelim 131.100,- EURO. Pieskaitot nodokļus un tirgus specifisko aprīkojumu, piemēram, Vācijā paredzamā bāzes modeļa pilnā pārdošanas cena būs 142.248,- EURO Coupe un 152.224,- EURO Cabriolet modelim.

Pateicoties lielākai turbīnai un maksimāli optimizētam turbīnas gaisa dzesētājam, kā arī uzlabotai dzinēja elektronikai, Porsche 911 Turbo S sasniedz 620 N/m griezes momentu pie 3500 līdz 4500 apgriezieniem minūtē. Maksimālais iespējamais braukšanas ātrums ir 307 km/h, bet ātrumu no 0 līdz 200 km/h  911 Turbo S Coupe (ar mehānisko ātrumkārbu) attīsta 13,6 sekundēs, tādēdāji par 0,8 sekundēm labojot 911 Turbo rādītājus.

911TurboS_2.jpg

Raksturīga Porsche pazīme ir arī keramisko bremžu sistēma PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake) sērijveida aprīkojumā. Tas nozīmē, ka automašīnai priekšā un aizmugurē  ir perforēti ventilējami keramiskie bremžu diski ar diametru 350 mm (salīdzinājumam: 911 Turbo priekšējie un aizmugurējie bremžu diski ir no tērauda, 330 mm diametrā), kā arī sešu cilindru monobloka priekšējais bremžu suports (911 Turbo – četri cilindri).

Galvenās optiskās pazīmes ir Turbo S uzraksts uz aizmugurējā pārsega, durvju sliekšņiem un vidus konsoles, 18 collu “Turbo” riteņi ar “GT Silvermetallic” krāsā lakotiem diskiem, kuru dekoratīvo nosegu rotā krāsains Porsche ģerbonis. Paplašinātajā  sērijveida aprīkojumā tāpat ietilpst arī tempostats (Cruise Control sistēma), kompaktdisku mainītājs sešiem diskiem, kā arī priekšējais vējstikls ar zaļi tonēto līniju. Īpašā eksterjera krāsa “Dark olive metallic” šim modelim ir pasūtāma kā sērijveida aprīkojums bez papildus piemaksas. Uzmanību piesaista arī alumīnija krāsas mērinstrumenu displeji uz instrumentu paneļa un  Turbo S uzraksts uz tahometra. Izvēloties kā papildus aprīkojuma iespēju dabiskās ādas interjeru, sēdekļu vidusdaļā, stūres apšuvumā, ātrumpārslēdzēja un rokas bremzes ādas apšuvumā ir īpašs dekoratīvs iespiedums.

 
Visi komentāri
 
127990. viesis 25.maijs 2004 9:53
0 0 Atbildēt

"Uzmanību piesaista arī ... un Turbo S uzraksts uz tahometra" tas ir tieši tas kādēļ ir vērts iegādāties šo automašīnu.

128007. viesis 25.maijs 2004 10:41
0 0 Atbildēt

zveers! :)

128201. viesis 26.maijs 2004 12:24
0 0 Atbildēt

Es arii taadu gribu!!!

128647. viesis 30.maijs 2004 19:37
0 0 Atbildēt

man tas neko namaina

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Fantastiskās ceļu būves mašīnas (+ VIDEO) 1

Video apkopoti vairāki agregāti, kas ievērojami atvieglo ne būt ne vieglo un vienkāršo ceļu būves procesu. Lasīt vairāk

 

Zviedru slēpotāja Olsona Mercedes G500 4×4² kabrioletu pārdod par 700 000 eiro (+ FOTO) 3

Zviedru kalnu slēpotājs Jons Olsons nolēmis pārdot savu ekskluzīvo kabrioletu, kas izgatavots uz apvidus auto Mercedes-Benz G500 4×4² bāzes. Sludinājums izvietots vācu portālā Mobile.de. Lasīt vairāk

 

Modernizētais Honda Civic ASV tirgum (+ FOTO)

Japānas autobūves kompānija Honda sagatavojusi uzlabotu Civic modeli, kas paredzēts ASV tirgum. Pārmaiņu skaitā: svaigas vēsmas dizainā, paplašināts komplektāciju klāsts, četrdurvju modelim un kupejai modifikācija Sport. Lasīt vairāk

 

Nojaucot māju ASV, atrod 10 pirmskara automobiļus (+ FOTO) 2

Strādājot pie kāda objekta nojaukšanas ASV, Ziemeļkarolīnas štatā, celtnieks Deivids Maunts atradis vairākus 30.gadu automobiļus. Ēkas īpašniekam tie nebija vajadzīgi, tādēļ automašīnas nonākušas Maunta rīcībā. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti