Mumiņa avārijas vieta fotogrāfijās (+ foto) 97

 
26.maijs 2004 10:09

Piedāvājam apskatīt vietu, kurā avarēja Gundara Mauševica vadītais "Audi 80". Tas notika svētdienas naktī laika posmā no plkst.1 līdz 2 Rīgas rajonā, Rīgas-Jelgavas šosejas 11.kilometrā.

Automašīna pagaidām nenoskaidrotu iemeslu dēļ, braucot Jelgavas virzienā, šķērsoja ceļu sadalošo zaļo joslu un ielidoja ceļa malā esošajā kūdras purvā.

Fotogaleriju skatieties šeit »»

Automašīnas vadītājs gāja bojā notikuma vietā. Aģentūras BNS rīcībā esošā informācija liecina, ka Rīgā Mumiņš pēdējo reizi redzēts neilgi pirms avārijas svētdienas naktī kopā ar grupas biedriem.

Mauševica bojāeju bez policijas apstiprinājusi arī grupa "Prāta Vētra" un ierakstu kompānija "MicRec".

pv200.jpg
Mauševics grupā "Prāta Vētra" ("BrainStorm") muzicēja kopš tās dibināšanas 1989.gadā, kad grupu izveidoja kopā ar klasesbiedriem Renāru Kauperu, Jāni Jubaltu, Kasparu Rogu un skolasbiedru Māri Mihelsonu.

"Prāta Vētra" zināma kā populārākā Latvijas grupa, kas guvusi panākumus arī ārzemēs. 2000.gadā "Prāta Vētra" ieguva trešo vietu Eirovīzijas dziesmu konkursā, grupa koncertējusi Lietuvā, Igaunijā, Vācijā, Polijā, Ukrainā, Čehijā, Somijā, Itālijā, arī Krievijā, ASV un vēl citās valstīs. "Prāta Vētras" mūziķi vairākkārt uzstājušies kā iesildītāji pasaulslavenu mūziķu koncertos, muzicējot uz vienas skatuves ar "The Cranberries", "Depeche Mode", "The Rolling Stones" un citiem.

 
Visi komentāri
 
128135. viesis 26.maijs 2004 10:17
0 0 Atbildēt

Koroch uz 90 braucot, nav iespeejams tik taalu aizsliideet , veel pie tam mashiinai virpuljojot!

128136. viesis 26.maijs 2004 10:18
0 0 Atbildēt

Es nesaprotu, kur skatījās garāmbraucošie policisti (tā vismaz bieži var lasīt internetā), jo bremzēšanas pēdas ir ļoti labi redzamas...

128137. viesis 26.maijs 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Tur augšā Dievi spēlē īpatnēju spēli bīdot figūriņas un ik pa brīdim izmetot kauliņus. Mēs nekad nezinām, kurā brīdī izkritīs mūsu skaitlis un nevaram to ietekmēt. Nesen izkrita Tavējais...

R.I.P., Muminj. Tu esi nonācis tur, kur Dievi spēlē zelta arfu un izklaidējas metot kauliņus.

128140. viesis 26.maijs 2004 10:23
0 0 Atbildēt

Uz jaa - mashiina ir gaajusi skjeersaam (plakaniski) uz graavja pusi ...

btw- bet taas bremzeeshanas/spoleeshanas peedas, kas ir paraleeli celjam (paaris bildees) taas iespeejams, ka ir atstaajushi dragreisisti tur dragojot ...

Nu tagad gan kaads experts (profesionaals) vareetu izstaastiit mashiinas kustiibas trajektoriju ...

128142. viesis 26.maijs 2004 10:26
0 0 Atbildēt

kaada tam noziime?

128147. viesis 26.maijs 2004 10:30
0 0 Atbildēt

Mjāā, iedomājos ja jau mumiņš bija tomēr dzīvs, izlīdis no mašīnas un rāpojis uz citu virzienu. Drošvien šokā un ar smagām traumām, ļīdis pēc palīdzības, uz lauka pusi. Kas zin cik ilgi viņš vēl elpoja un cerēja ka kāds palīdzēs, taču tā nenotika...

P.S. Būsim uzmanīgāki pret šādiem gadījumiem, nekaunēsimies izkāpt un vienkārši pārbaudīt kapēc ir kādi krūmi nolauzti vai pēdas uz ceļa, jo var'but aiz tā krūma kāds gaida palīdzību.

128148. viesis 26.maijs 2004 10:30
1 0 Atbildēt

ko tur vairs padariisi ja aatrums ir (bija) apsteidzis meistariibu :(

128151. viesis 26.maijs 2004 10:34
0 0 Atbildēt

nu bliiiiins... :(

baigi jau nu vajadzeeja tagad publiceet shitaas bildes (bilshu autors tagad laikam juutaas baigi lepns, ka pabijis notikuma vietaa, jaa???) , lai letinjiem buutu kaarteejaa teema ko apspriest un daudzviet arii "ap-dir-st".... vismaz buutu pagaidiijushi liidz beeres notiek... :(

nebriiniishos, ja "gudro" komnteetaaju un "professionaalo" trajektoriju pazineeju komentu skaits uz dienas beigaam sasniegs paaris simtus :(

:( :(

:(

:(

skumiigi !!!!

:(

:(

:(

128152. viesis 26.maijs 2004 10:35
0 0 Atbildēt

farias

ir jau tev taisnība par to pārbaudīšanu, bet par daudz fantazēt arī nevajag. Btw, leta raksta, ka viņam bija arī mobilais.

128154. viesis 26.maijs 2004 10:37
0 0 Atbildēt

tur jau taa lieta kad es sveetdien no riita braucu uz riigu un redzzeeju taas ssviikas uz cella ,bet neko nevareeja redzeet nodomaaju kad vis jau ir novaakts.

128155. viesis 26.maijs 2004 10:38
0 0 Atbildēt

farias

Kaut gan, no otras puses, ja pie visām šādām sliedēm (kur kāds nolidojis no ceļa) stātos, baigi daudz sanāktu stāties. Diezgan daudz tādu par avāriju liecinošu melnu strīpu ir uz Latvijas šosejām.

128156. viesis 26.maijs 2004 10:38
0 0 Atbildēt

Qued

Nu par mobzi var iaizmirst, šokā var arī nepazvanīt, tikai rāpot kādā virzienā, pie tam, parasti rāpo (skrien) vienlga kur tikai tālāk no avārijas vietas.

Zinu to, jo pats ar kolēģiem kādreiz apgāzāmies ar smago mašīnu (ZIL)

128157. viesis 26.maijs 2004 10:39
0 0 Atbildēt

Qued: a mobīlais pazudis????

128159. viesis 26.maijs 2004 10:41
0 0 Atbildēt

Nee, vienīgais, ko nevarējuši atrast - dokumentus.

128160. viesis 26.maijs 2004 10:41
0 0 Atbildēt

Ir dažas lietas, kas mani liek visai sāpīgi domāt. Pirmā ir vakar kaut kur komentos lasītais par tiem velosipēdistiem, kas acīmredzot jau aptīrījuši mašīnu. Laikam ir visai bezcerīgi tos dabūt rokā, bet... Otrs ir tas, ka naktī un lietū diezin vai kāds būtu ko aizdomīgu tur pamanījis. Diemžēl. Trešais ir tas, ka no šodienas raksta "Dienā" varēja saprast, ka mašīna nebija izgājusi tehnisko - bija gājusi, bet tur konstatēti defekti (esot bijusi tā lapa uz mēnesi)... Turklāt - vai nevar būt tā, ka vadītājs vienkārši nebija piesprādzējies uz tamdēļ izsviets no mašīnas...

... un žēl jau ļoti...

128164. viesis 26.maijs 2004 10:48
0 0 Atbildēt

Nu vienīgi ja izlidojis no autiņā, bet tā vadītāja puse mašīnai nebij samīcīta. Tas jau sanāk, ka sediiena uz sveetdienu, kad ap to vietu tusē dragreiseri>>>

128166. viesis 26.maijs 2004 10:57
0 0 Atbildēt

logjiski ka mobilais pazudis ... gan jau ka siikie, kas apzaga (noceela maku) arii mobilo panjeema ...

bet juus jau te arii dramatizeejat ... ja nepiespraadzeejas mashiinaa, tad avaarijas briidii izlidot aaraa no mashiinas nav probleemu ...

Taa, ka pienjemt, ka shis ir raapojis prom ir muljkjiigi ...

Bet kapeec prasu kaada experta viedokli ?

Es tur ljoti biezhi braucu ar savu auto (tajaas dienaas, kad nebraucu tur ar autobusu) un man ir taada tendence maaciities no citu kljuudaam ... ja zinaasim iemeslus, tad arii zinaasim no kaa izvairiities vai uzmaniities tur braucot ...

128168. viesis 26.maijs 2004 10:58
0 0 Atbildēt

subaru

tu akls esi? Nav mobilais pazudis, lasi uzmanīgāk.

128170. viesis 26.maijs 2004 11:03
0 0 Atbildēt

2 qued - nekliedz!

kad rakstiiju commentu, tava atbilde veel nebija iepousteeta ...

128176. viesis 26.maijs 2004 11:11
0 0 Atbildēt

uz cik ta shis vilka nakts viduu nez? kas riskee paar meeru,lai ir gatavs uz sekaam...imho...

128179. viesis 26.maijs 2004 11:15
0 0 Atbildēt

Lai cik šī ziņa par Mumiņa bojāeju nebūtu sāpīga, tomēr domāju, ka vismaz kādam šie attēli liks aizdomāties par ātrumu uz Latvijas ceļiem. Arī es vēl pirms gada mēdzu braukt ātri, izbaudīt ātrumu. Pēc avārijas es jau braucu pavisam savādāk. Tā nu tas ir, mācās jau tikai no savām kļūdām, ja vēl var.... Skarbi, bet patiesi.

128181. viesis 26.maijs 2004 11:18
0 0 Atbildēt

2 DeaDMoroZZZ 26.05.2004 10:34

Es, nejutos lepns

Gribu tikai lai dazi saprot, ka neatkarigi no slavenibas vai makja "biezuma", spelites ar dievu (fizikas likumiem) ir bistamas !!!

Neteiksu neko sliktu par aizgajusho

iznemot to ka vins pats ir vainig

/Bilzhu autors/

128182. viesis 26.maijs 2004 11:20
0 0 Atbildēt

Jā, par to, kas notika, kad ielika grāvī, var tikai minēt (bija piesprādzējies, vai nebija u.t.t.), bet vajadzētu saprast, kāpēc auto uz grāvi vispār lidoja... Kāpēc bija strauji jābremzē, vai viņš pats rāva uz sadalošās joslas, vai arī kas auto notika...? Kur pazuda dokumenti? u.t.t. .... :(

128184. viesis 26.maijs 2004 11:28
0 0 Atbildēt

imho zaprosto vareeja un gadiities,ka aizmiga pie stuures,pamodaas,pa torkjiem,utt...

imho taa biezhi meedz gadiities...ja veel njem veeraa,ka ap 2 naktii vilka,iesp pirms tam ar maz guleejis bija,utt...mosh zaali lietojis,vai veelko ( muuzikju aprindaas laikam tas ir norm narkotikas lietot...)...

128190. viesis 26.maijs 2004 11:38
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ 26.05.2004 10:34

::

shreiz piekriitu ka varbuut nevajadzeeja bildes te likt.. es pats aizbraucu uz turieni aizvakar naktii un vakar no riita. veel speciaali tur izskreeju liidz 170 pa to posmu, nav tur nekas taads kas liktu taa raut mashiinu...

domaaju ka ir bijis kaads papildus apstaaklis: kaukas uz celja, vai kaads mezha zveers. Un par narkotikaam varat ne****, to pateikt ekspertiize!

128191. viesis 26.maijs 2004 11:53
0 0 Atbildēt

mxms07

Jā, starpcitu, mežazvērs ir ļoti reāls iemesls ! Pilnīgi piekrītu, ka vaidzētu kādu specu lai palūr apkārtni uz meža zvēru pēdām.

Šajā sakarā atcerējos divus gadījumus:

1. Braucām ar autiņu, un viena glupa meža zoss no grāvja cēlas augšā un tieši pāri ceļam - pirmais sitiens bija pa bameri un tad pa logu, logs beigts. Bet nu sitiens pamatīgs, tā ka ja būtu uzreiz logā, tad nu jauna zoss galva.

2. Pazīstams mednieks stāstīja (nav mednieku stāsts), ar UAZ (bobiku bruakuši uz medībām), briedis kāreiz nesies pāri ceļam. Bobiks trāpijis šim pa pakaļu, autiņu sameta un grāvis. Briedim šoks , moš lauzts gurns, bet prom bija.

128194. viesis 26.maijs 2004 12:01
0 0 Atbildēt

nu es nedomaaju ka bija sitiens pa mezha zveeru (ja taads vispaar bija) jo tad buutu tomeer jaabuut padaudz asiniim un spalvaam pa autinja purnu, bet driizaak vinjsh izvairijaas no "kaut kaa" un tas viss beidzaas shaadi... :(

128196. viesis 26.maijs 2004 12:05
0 0 Atbildēt

Atradushi te nu tagad teemu, bet taas fotograafijas vispaar ir patc peedejais, ko te vajadzeeja likt, nebriiniishos, ja veel kaads gudriitis, driiz, pie nelaimes vietas veel kaadu pukju kiosku atveers................... attopieties tacju

128199. viesis 26.maijs 2004 12:12
0 0 Atbildēt

mxms07

Sitienam jau nav jābūt, pietiek ka tas izlec autiņa priekša. Tu taču nebrauksi uz 120 briedim virsū ... bet kruķīsi stūri...

128200. viesis 26.maijs 2004 12:21
0 0 Atbildēt

Vakar Delfos:

Mana visdziļākā līdzjutība PV un tuviniekiem.

Diemžēl neko te vairs nevar mainīt...

Atliek dzīvot un spēlēt tālāk, ko arī no sirds novēlu.

Bet par pašu notikumu man ir sekojoša potenciālā versija:

Esmu piedzīvojis ļoti pamācošu gadījumu braucot no Lietuvas caur Meiteni uz Jelgavu (apmēram tādā pat tumšā un lietainā laikā).

Braucot ar kādiem 100 km/st apmēram pusceļā pēkšņi ceļa vidū ieraudzīju šķērsām guļošu cilvēku.

Biju spiests strauji raut pa kreisi, kā rezultātā mani kārtīgi sanesa, bet pateicoties labam autiņam un riepām un kārtīgai pieredzei izdevās savākties, labi ka neviens nenāca pretī.

Dīvaini ka pēc izjūtas ar to rāvienu varēja būt par maz lai nenobrauktu guļošo...

Tūlīt pat apgriezos lai apskatītos kas notiek, un konstatēju ka nekā uz ceļa nav !

Arī šis notikums bija tādā jocīgā tukšā vietā.

Aprunājoties vēlāk ar Jelgavas spečukiem dabūju kārtīgu poti...

Viņi teica ka man ir ļoti noveicies ne tikai savācoties, bet arī atgriežoties apskatīties.

Tā ir bandītu standarta metode - izraisīt avāriju, un tad pārtvert atgriezušos vadītāju, vai arī aplaupīt avarējušo.

Labi ka neizkāpu no auto un neapstājos.

Bet metodika ir vienkāršas - robežpunktā ir kāds bandītu ziņotājs, kas apskata auto un braucējus, un ja der - zvana lielceļa laupītājiem ka "jāņem", un viņi uzliek "lelli".

Šī metode tiek plaši kultivēta Lietuvā, Polijā un pat Vācijā.

Izpildītāji - krievu bandīti.

Audi 80 starp citu ir viszagtākā mašīna Latvijā.

Vienības gatves apgaismotajā beigu posmā nav grūti apskatī auto un braucējus un pieņemt attiecīgu lēmumu.

Apsveriet šo versiju.

128202. viesis 26.maijs 2004 12:26
0 0 Atbildēt

Interesanta versija!

128206. viesis 26.maijs 2004 12:31
0 0 Atbildēt

Kā tad. Izraisa avāriju, lai nozagtu MAŠĪNU (pēc taviem beigu postiem). Ļoti tālejoši.

128215. viesis 26.maijs 2004 12:56
0 0 Atbildēt

farias :: a ko tad es saku? es ar domaaju ka notika izvairiishanaas no "kaut kaa" (kas var buut dajebkas) un tapeec autinju sameta...

128218. viesis 26.maijs 2004 13:00
0 0 Atbildēt

sorry, cilvēki, mīļie, moš mav vērts runāt par lietām, pirms zināt visus apstākļus.

Vienīgais, kas mani šajā gadījumā šokē, ir tas, ka cilvēks var pusdzīvs/miris nogulēt vairākas dienas, līdz kāds viņu pamana, un tas viss notiek pie viena no Latvijas LIELCEĻIEM. Bailes iedomāties, kas notiek avarējot uz kāda klusāka ceļa ...

2 mxms07 26.05.2004 11:38

A Tev ko ar vienu krašu nepietika, lai speciāli novilku pa to vietu uz 170. Galīgi saspiedies... ja necieni savu dzīvību, labāk lec no koka zemē, nevis gāz uz 170. Neticu, ka Tavs auto, pieredze un attiecīgais ceļa posms ir drošs`braukšanai ar ātrumu 170km/h

128220. viesis 26.maijs 2004 13:04
0 0 Atbildēt

to Wampirius, interneta diskusiju viens no plusiem ir tas, ka cilveeki apmainaas ar viedokli un tas var paliidzeet arii izmekleetaajiem. jo ne vienmeer policija visu var iedomaaties...

p.s. un lai arii kaa vareetu nepatikt ka tiek aprunaatas taadas lietas, nekas nevar buut labaaks, ka cilveeks domaa un analizee sitauaacijas.

128223. viesis 26.maijs 2004 13:08
0 0 Atbildēt

Pareizi ir, uGiaS taisniiba. Tas paliidz, jo policisti nav supermeni, bet arii cilveeki.

128225. viesis 26.maijs 2004 13:17
0 0 Atbildēt

Laupīšanas versiju gan es apšaubītu. Pirmkārt - pārāk tuvu pie Rīgas + Jelgavas šoseja (gandrīz tas pats, ka uz Jūrmalenes gulties zemē, tumšu ceļu taču ir kaudzēm, - kaut vai Rīgas apvedceļš). Otrkārt, - diez ko racionāla šāda metoda neizklausās vis (primkārt, - pašu var nobraukt, otrkārt, - cik tad mašīnā var būt naudas?, treškārt, - ķēpa, ceturtkārt - var sanākt slepkavības lieta), kopumā metode "iet pa Purvciemu 12.30 naktī" ir daudz drošāka, lētāka un lielāku peļņu nesoša.

Tāpēc, domāju, ka šādi gadījumi ir pamatā leģendas (cool jau izklausās, jo katrs uzreiz domā: a ja nu man..) bet nu... visādi trakie/narkotiku apdullinātie var būt... Pāris reizes ir gadījies, kad, diez vai ar laupīšanas nolūku, bet vienkārši līdz kliņķim nodzerti, treniņbiksēs tērpti, kadri lien uz ielas "stopēt" un jāņem kārtīgs līkums pa pretējo joslu, lai tādam idiņam tiktu garām. Tad šāda avārija var tiešām iznākt.

128226. viesis 26.maijs 2004 13:23
0 0 Atbildēt

Wampirius ::

es domaaju ka droshs.

ja tik ljoti interesee vari veerteet pats: '02 SAAB 9-5 Aero ar nodilushaam riepaam :) (nekas, driiz nomainiishu), tiesiibaam driiz svineeshu 5. gadu, celjsh, nu pats zini kaads tur ir...

128227. viesis 26.maijs 2004 13:25
0 0 Atbildēt

viesis 26.05.2004 13:17 :: laupiishanas versija ir taada pusticama, bet nu visdriizaak uz celja gulj manekens, tipa lelle, a jaunieshi gaida kruumos. domaa jau nevis naudu laupiit, bet mashiinu. tomeer jaapiekriit ka audi 80 vieglaak ir nozagt no pagamla purchikaa...

..iisteniibaa man aizdoma ka patiesiibu neuzzinaasim nekad... taa ir aizgaajusi liidz ar Muminju... :(

128228. viesis 26.maijs 2004 13:27
0 0 Atbildēt

jaa, man ar vienreiz gadiijaas situaacija, kad barucu pirms Livbeerzes uz Jelgavas pusi. Bija ziema,nakts, snieg un shoseja sniegaa. aatrumas ap sotaku un peekshnji priekshaa ieraugu ka visas manas joslas platumaa iet chetri cilveeki. bremzeet vairs nebija laika, raavu preteejaa joslaa. mashiinu sameta, bet kautkaa sanaaca iztaisnot....

128230. viesis 26.maijs 2004 13:30
0 0 Atbildēt

uGiaS :: pie kaukaada raxta komentos es biju ieraxtijis atgadijumu kad man uz gaajeeju nobrauktuves uz Pleskavenes pie Garkalnes viadukta ziemaa izskreeja teels uz celja... es speciaali sametu mashiinu plakaniski uz sadaloshaas, tas izglaaba vinjam dziiviibu..

128232. viesis 26.maijs 2004 13:34
0 0 Atbildēt

Mezha zveeri iisteniibaa ir nopietns iemesls, lai 303x padomaatu, pirms iespiest griidaa. Reiz braucu no babiites puses uz Juurmalu. Parasti meedzu tureet vismaz sotaku vai vairaak (peec noskanjas). Shoreiz nez kas bija iekodis un vilkos už ~80 pa to nobrauktuvi uz juurmaleni. nu labaas puses, apmeeram pretim tam DUS izlidoja briedis! Sabremzeejos. Shis taa kaa gribeeja mesties paari, bet paardomaaja un pagaaja gar celju kaadu gabalu. Es samazinaaju aatrumu ticis garaam briedim un ierubiiju avareikas, jo aiz maniim naaca 2 auto. Skatiijos spogulii. Kaa tad, nesas paari gar auto purnu. Nokuup tikai duumi, autinju bish sanesa. Otrs arii bremzeeja. Paveicaas.

Nezinu, kas buutu, ja buutu maucis aatraak, mozh tam briedim pofigs un shis mestos paari, taada sajuuta, ka mani ieraudziija. Un tad jau sitiens pa kaajaam un kleepii tev ir daudz, daudz galjas. A vinji meedz piecelties un iet taalaak. Tagad man ir reaala spriedze braucot tur cauri, luukojos pa malaam. Tobriid rokas ilgi bija stiivas :>

128233. viesis 26.maijs 2004 13:35
0 0 Atbildēt

Jautaajums taads!!! Kur bija PV pareejie daliibnieki un arii radinieki, ja neviens vairaaks dienas nelikaas ne zinjas par pazuduso???

Kaadam tacu vajadzeeja zinaat kur vinjs devies???? jeb varbuut vinjs biija tik vinetuls cilveeks ka vairaakas dienas neviens ar vinju nesarunaajas, nekontakteejas utt???

Varbuut patieisiba te darbojaass citi speeki???? Teiksim ierakstu kompaanija, kura izraisiija so incidentu, lai padariitu so cilveeku un ari grupu par zvaigzni. Ir praksee saadi gadiijumi dzirdeeti.

Pie tam cik zinaams peec kaadas grupas daliibnieka naaves ierakstu tiraaza palielinaas.

bet taa ir tikai mana versija ar neapstiprinaatiemm faktiem.

128234. viesis 26.maijs 2004 13:37
0 0 Atbildēt

to: mxms07

Kāda jēga, lai laupītu mašīnu taisīt krešu???

128235. viesis 26.maijs 2004 13:38
0 0 Atbildēt

Sandis_UR 26.05.2004 13:35 :: nu tas nu buutu biku par traku... es veeljoprojaam ceru ka Latvijaa nekas taads nenotiek..

viesis 26.05.2004 13:34 :: man dienas gaizshajaa laikaa milziigs alnis paarskreeja paari celjam Zakjumuizhaa!!!

128236. viesis 26.maijs 2004 13:39
0 0 Atbildēt

Laupīšanas versijair tīri tā neko - ideja taču ir lai vdītājs apstājas un izkāpj... Neba ju nu viņi grib, lai auto nošķiļas... Doma tāda, ka cilvēks nobīstas un bremzē... bandīti manekenu novelk malā un gaida, kad vadītājs pēc savākšanās apstāsies un skries skatīties, ko viņš gandrīz nonesis... un tad...

128238. viesis 26.maijs 2004 13:43
0 0 Atbildēt

viesis 26.05.2004 13:37 :: doma jau nav lai avaree tas autinjsh, bet lai apstaajas!

lai gan taa versija man pashaam kaa teicu taada pusticama izklausaas. domaaju ka iisteniibaa ir bijis citaadi...

128240. viesis 26.maijs 2004 13:49
0 0 Atbildēt

Ja tā versija ko izvirzija par laupīšanu ir reāla, tad tik tiešām gribēja, lai nobremzē. Taču neaprēķināja, ka auto brauc nevis uz 95-100 km/h, bet vairāk. Un tumsā braucot jau tā ir, ja neredzi pa priekšu braucošo auto un pretimbraucošo auto uguņus jūties daudz maz neapdraudēts - vismaz no citu braucēju puses. Cik pašam nav nācies braucot ceļu malā redzēt lapsu un citu mazāku dzīvnieku zaigojošas zaļās acis. Ar lielāka "kalibra" dzīvniekiem nav nācies saskarties (tfu-tfu-tfu), bet nostāsti dzirdēti!

128250. viesis 26.maijs 2004 14:42
0 0 Atbildēt

nu ko no citu nelaimes macamies.

jaliek tomer jostas un mashinas japerk a airbagiem, abs jaliek labas riepas.

shodien braucot uz Ventspili redzeju ka onka bija apstajies pie lidzigam bremzeshanas pedam kas veda gravi un kartigi apstijas vai nav kadam vajadziga palidziba!

128253. viesis 26.maijs 2004 15:11
0 0 Atbildēt

palasiijos sheit izklaastiitaas versijas, labs analiitiskais materiaals... gribeeju tikai piebilst (kaa jau komentos kautkur raxtiiju) ka sveetdien tur shivereeja tipi ar veljukiem atbraukushi, bija kaukaadas matas sastuteetas pie veljuka, lietussargs un tml.... bet laikam tie bija taada liimenja atmarozi ka policiju izsaukt tiem pat praataa neienaaca, kautvai anoniimi... a nee atstaaja kaadam naakamajam...

128254. viesis 26.maijs 2004 15:12
0 0 Atbildēt

pareizi darija ka skatijaas.. es ar tagad skatiishos... ja nepalidoshu garaam un vispaar ieraudziiishu.

un par riepaam piekriitu... mans nupat no dalana... uzmaucu kaartiigas Pirelli P Zero Asimmetrico... tagad varees gaazt :) atkal aizmirsu paroli, no darba nevaru ielogoties..

mxms07

128258. viesis 26.maijs 2004 15:23
0 0 Atbildēt

Gudri ******* nav malku cirst........

128261. viesis 26.maijs 2004 15:26
0 0 Atbildēt

Tas viss ir ljoti diivaini njemot veeraa brauktuves labo staavokli un platumu nu ljoti diivaini. Visticamaak ka uz celja ir bijis kaads negaidiits skeerslis dziivnieks vai dziivniekam liidziigs cilveeks.

128263. viesis 26.maijs 2004 15:28
0 0 Atbildēt

Domāju, ka nu noteikti ir jābūt lieciniekiem. Pats biju tur netālu īsi pēc 1:00 naktī no sestdienas uz svētdienu. Mani vēl Vienības gatves un Ozolciema ielas krustojumā apturēja un pārbaudīja CP. Aizbraucu līdz Tīrainei, un pēc 15 minūtēm atpakaļ braucot CP jau bija projām. Kad griezos no vecās Jelgavas šosejas uz Ziepniekkalna pusi, vēl padomāju, ka priekš vēlā laika ir salīdzinoši liela satiksme, jo nācās palaist mašīnas gan no Rīgas, gan Olaines puses.

Par versijām. Ir dzirdēti vairāki gadījumi, kad aptuveni tajā posmā cilvēki dur pāri ceļam lielākā vai mazākā dzērumā. Parasti gan vai nu vairāk uz Rīgas pusi (pretī Tīrainei) vai uz Jelgavas pusi (kur ceļa malā ir veikals un dārziņi). Arī meža dzīvnieku tur pietiek.

128264. viesis 26.maijs 2004 15:37
0 0 Atbildēt

Eksperti noteica, ka vins bija dzivs, tika ara no masinas un aizsala. Ir ari cita info par traumam, sikak nekomentesu, bet idzivot vareja, ja tiktu savlaicigi sniegta palidziba. Tas ir skumji. Runajot par banditiem. Tika ara vins pa blakussedetaja durvim. Nogaja apm. 50.m. prom no cela. Tapec domajiet pasi. Info no drosiem avotiem.

128265. viesis 26.maijs 2004 15:40
0 0 Atbildēt

draco 26.05.2004 11:28

Ko Tu muldi par to, par ko Tev nav nekādas sajēgas? "...mūziķu vidū esot normāli..." A es, piemēram, esmu dzirdējis, ka visi tiem, kam niki sākas ar dra- un beidzas ar -co, ir infantili kretīni, kam heroīns un amfetamīns vispār ir baltmaizes vietā!

Nu, kā Tev tāda teorija?

Vai tiešām, *******, nepietika jau pagājušajā gadā, kad visi kladzināja, ka Ainars Virga avārijas brīdī bijis šmigā un zem dozas, a izrādījās, ka ņefiga!? Tad nekladzināsim tagad arī par Mumiņu, ok, gan jau policijas eksperti noteiks, bija vai nebija viņam kas tāds organismā!!!

128271. viesis 26.maijs 2004 15:58
0 0 Atbildēt

viesis 26.05.2004 15:37

Kaapeec vinjsh gaaja prom no celja? Laikam, jau bija iestaajies shoks, tad sanaak, vinjsh tajaa pashaa naktii nosala!? Tad nosalshana arii ir naaves ceelonis?

128272. viesis 26.maijs 2004 15:58
0 0 Atbildēt

viesis 26.05.2004 15:37

man jau likās, ka tur tīrs nav kautkas!

128273. viesis 26.maijs 2004 15:59
0 0 Atbildēt

laikam muka no ceļa, lai izvairītos no "DIVKĀJAINIEM DZĪVNIEKIEM"......., vai arī šoka stāvoklī.....

128274. viesis 26.maijs 2004 16:05
0 0 Atbildēt

Da sviests tas viss, tā pat pats vainīgs, neievēroja attiecīgu braukšanas ātrumu, lai izvairītos no šķēršļa a varbūt arī aizmiga pie stūres.

128275. viesis 26.maijs 2004 16:05
0 0 Atbildēt

Turpinajums 15.37 Vareja but ari shoks. Traumas bija nopietnas. Visdrizak vins pats izkapa un aizgaja. Tomer sanak parak banali. Gaidisim policijas oficialo sledzienu.

128276. viesis 26.maijs 2004 16:16
0 0 Atbildēt

ble nu tad jau pavisam dumji, ja vinjsh peec avaarijas ir bijis dziivs un neviens nav speejis vinju pamaniit un sniegt paliidziibu ... :(((

Bet naktii pat var nepamaniit ne bremzeeshanas sliedes , ne uzarto sadalosho joslu ... bet no riita jau vareeja buut par veelu ko liidzeet :(

128278. viesis 26.maijs 2004 16:22
0 0 Atbildēt

dispecers 26.05.2004 16:05

Nedzen luni sviestu, arī braucot ar 90km/h varēja tas sanākt, nav tā mashiina tā samīcīta.....

Eh ko tur vairs spriedelēt mums, sekas ir drausmīgas:(((

AAA3

128279. viesis 26.maijs 2004 16:23
0 0 Atbildēt

baa - un mosh vinsh veel tur raapaas un mociijaas un saprata, ka, ja kaads nepaliidzees, vinjam kirdikt... vareetu buut aizraujoshas izjuutas...

tjip kaa filmaas raada

128280. viesis 26.maijs 2004 16:27
0 0 Atbildēt

Padomāsim loģiski. Notiek avārija -> pēc tās cilvēks cenšas nokļūt tālāk no ceļa, jo tur, viņaprāt, draud briesmas. Jautājums - kurā brīdī viņš saprot, ka draud briesmas. Vai tad, kad izvairijās no kaut kā, kas bija uz ceļa, un auto sāka slīdēt ? Nu nez vai. Vai bijuši kādi draudi jau pirms tam, un viņš centies aizbēgt ?

Gadījums no manas dzīves. Pirms kāda mēneša kādā sestdienas vai svētdienas naktī braucu pa veco Jelgavas šoseju uz Rīgas pusi (tātad tas pats rajons). Pie Gaismām (apdzīvota vieta starp apvedceļu un Tīraini) man "iesēdās astē" viens auto. Brauca aiz manis 5-10 metru attālumā pa ceļa ass līniju gan uz 50, gan 150. Tā kā biju viens pats un braucu ar pāris gadus vecu BMW, īpaši negribējās ne mest pa mēmajiem, ne kantēties - priekš kam pašam meklēt piedzīvojumus. Drīzāk bija sportiska interese, ko tas nozīmē, jo bija sajūta, ka jebkurā brīdī varu tikt no viņiem vaļā (200 zs auto + tiesības 10 gadus + reālais braukšanas stāžs ~23 gadi :) ) Tā arī iebraucām Rīgā, kur vienā brīdī nogriezos, bet otrs auto aizbrauca taisni. Pēc tam džeki stāstīja, ka tas esot jaunais tīņu prikols - iesēžas kādam astē, otrs noraustās un bēg, tātad baigā jautrība. Un tas rajons ir tāds, kur tīņi "dragreiseri" tusē.

128284. viesis 26.maijs 2004 16:37
0 0 Atbildēt

biski pa traku, tādas kohmas likās ka notiek leishos un polijaa.

128290. viesis 26.maijs 2004 17:03
0 0 Atbildēt

Visdrīzāk jau šoks, + šoka rezultāta situācijas vērtējums ķipa "tūlīt mašīna var sprāgt". Par laupītājiem nu gan jāšaubās, kāda tāda kaite liktu laupīt vieglās mašīnas uz aktīvas maģistrāles pie pašas Rīgas robežas (ķipa nav citu vietu Latvijā). Bet nu redzēsim, ja 50 m kūdras purva virzienā, kaut kādām pēdēm jābūt, arī no Jelgavas šosejas ne auto, ne arī velosipēdi tik viegli izgaist nevar.

128298. viesis 26.maijs 2004 17:45
0 0 Atbildēt

Vai policijai pastaastiiji, ko redzeeji?

SuZuKiA 26.05.2004 15:11

palasiijos sheit izklaastiitaas versijas, labs analiitiskais materiaals... gribeeju tikai piebilst (kaa jau komentos kautkur raxtiiju) ka sveetdien tur shivereeja tipi ar veljukiem atbraukushi, bija kaukaadas matas sastuteetas pie veljuka, lietussargs un tml... bet laikam tie bija taada liimenja atmarozi ka policiju izsaukt tiem pat praataa neienaaca, kautvai anoniimi... a nee atstaaja kaadam naakamajam...

128302. viesis 26.maijs 2004 17:59
0 0 Atbildēt

nu tad tos ar veljikiem... atrastu... pats piedaliitos kaaju izraushanaa...

128303. viesis 26.maijs 2004 18:22
0 0 Atbildēt

Te Bumbulics.

Visu cieņu fotogrāfiju autoram! Bildes ir vietā, lai te nediršš tas salavecis, vai kā viņu... Skumji tikai! Žēl Mumiņa, pārējo Prātnieku.

Par tās nakts avārijas iemesliem - ej nu tagad sazini kas un kā! No savas pieredzes zinu, ka braucot naktī, kad miegs nāk, reakcija ir saasināta. Pats esmu sabijies un metis pa mēmajiem, ieraugot ceļamlā koku. Stulbi!

No otras puses sākt snaust pāris km no Rīgas robežas... diezko neticās. Varbūt tiešām kas izskrēja priekšā...

Tas, ka Mumiņu ilgi nevarēja atpazīt, nozīmē to, ka viņš nebija piesprādzējies un jādomā, izlidojis cauri vējstiklam sevi sakropļojot. Bet ja tā taisnība, ka viņš atradās 50 m no mašīnas, tad manas domas, ka viņš ir bijis dzīvs un mēģinājis atrāpot tālāk no avārijas vietas.

Vēl ko es te štukoju: makam bija jābūt līdz un dzēris viņš ar diezin vai bija. Zinu no sevis - vazāties pa Rīgu, sevišķi virzienā Centrs - Salu tilts - Vienības gatve brīvdienu naktī ir gandrīz vai 99 % garantija uzrauties uz cp. Jādomā, ka tiešām čals ir aptīrīts un nedod Dievs, vēl dzīvs būdams. Cit tur tālu Rīgas robeža, blakus purvs, kur strādā ne nu tas pareizākais kontingets...

Tās, nu, manas domas.

128307. viesis 26.maijs 2004 19:53
0 0 Atbildēt

viesis 26.05.2004 18:22 :: piekriiu, tas ka nav dokumenti ir ljoti diivaini...

varbuut vieniigi kaukur mashiinaa iekritushi vai no trieciena aizlidojushi kaukur kruumos, vai arii ljaunaakais variants par pizdiitaajiem, jo briivdiennu naktii braukt bez dokjiem ir ljoti biistami jo 90% ka panjems menti...

128309. viesis 26.maijs 2004 22:15
0 0 Atbildēt

Spriedelēt par notikušo bez reālam auto bildem no avarijas vietas un ekspertu sledzieniem ir tukšā muldešana. Visā šaja lietā ir skaidras tikai divas lietas -tas ir noticis pie liela ātruma un ir parak daudz neskaidru un nesaprotamu faktu, lai izvirzitu teorijas par aizmigšanu, vai meģinājumu to norakstit uz apkaifosānas rēķīna -par pēdejo spriest varēs tikai pec tiesu mediciniskas ekspertizes rezultatiem.Ari meža zvēri varetu atkrist ,mav informacijas`medijos par to ka būtu atrastas notriekta zvēra atstatas pedas.Notriecot nelielu zvēŗu autiņš`ari tiek diezgan apskādēts un paliek virsū asinis un spalvas.Lielaks var ari izsist a-m no savas trajektorijas, bet ne pie tada atruma kāds vareja būt `bijis`, spriežot pēc bremzešānas ceļa garuma bildēs.Ta ka ļoti ticama versija varetu `būt,kads cilveku radits faktors, aizdomigas ir taisnas bremzešamas pēdas, kuras liekas nav atstajis auģiks, bet aizmugure braucoš transporta lidzeklis,kurš liela ātruma uzsitis pa auģika aizmuguri un izsitis viņu no savsa trajektorijas,bet par to varētu spriest pēc cietušā a-m rūpīgas apskates un ekspertizes.šada hipoteze varētu būt samera ticama nemot verā celā platumu sāja vietā un to ka , nav redzamas pedas, kur butu mēģināts savākt a-m atpakaļ sava braukšanas joslā ,ja vien šīs bremzešanas pedas ir radušās tani pat laikā`kad notika avarija ar auģiku.Lielu palidzibu varetu sniegt liecinieki kas atsauktos un pateiktu ko ir ievērojuši laika posma ,kad notika avarija uz šosejas Riga-Jelgava ,nav praktiski tadu avariju ,kur labi meklejot nevaretu atrast kadu liecinieku,kas kaut ko butu redzejis.

Savus secinajumus varu izdarit pamatojoties uz 31 gadu auto vadišnas un diezgan palielu specifisku darba pieredzi.

128312. viesis 26.maijs 2004 23:02
0 0 Atbildēt

Arī tā ir versija, taču, izlasot komentārus un apskatot avārijas vietu, vairāk nosliecos uz to, ka ir bijis kāds šķērslis, kā dēļ vajadzēja mainīt braukšanas virzienu. Nevarētu nepamanīt bojājumus uz AUDI. Vispār, vai kriminālisti arī tur strādāja? Tur vajadzēja visu kārtīgi izpētīt. Starp citu, arī 90 km/h ir pieklājīgs ātrums, lai negadījuma brīdī nesavaldītu auto(īpaši ja ir jābrauc pa zāli).Pēc visa spriežot, pēc avārijas viņš ir bijis dzīvs, tiesa, ar dažādām traumām, kā dēļ nav spējis tikt tālāk. Pēc mašīnas stāvokļa neizskatījās, ka Mumiņu izmeta no mašīnas. Drīzāk viņš no šoka tik tālu tika pats. Tālāk visu izšķīra gūtās traumas, aukstā nakts un varbūt vēl kas, piemēram, "šķērslis" izdomā izrēķināties ar nevīžīgu braucēju, kurš viņu gandrīz sabrauca, kad viņš devies uz māju pusi pēc kārtīgas iešņabošanas pie kaimiņu Vasjas. Taču šokē tas, ka neviens nav meklējis cietušo. Starp citu, vieglie auto varēja no šosejas neko neredzēt, bet smagajiem un autobusiem bija jāpamana. Cilvēki, kas izmanto autobusus. Vai jūs tiešām neviens neko nepamanījāt? Neticu, bet tas lai paliek uz jūsu sirdsapziņas. Divas iepriekšējās nedēļas bija jocīgas priekšnojautas, tāpēc pats braucu ļoti uzmanīgi. Iepriekš uz ceļa savādi jutos divus gadus atpakaļ. Braucu ar tādām kā baiļu izjūtām. Tad pēc nedēļas nositās mans paziņa...

128315. viesis 27.maijs 2004 1:02
0 0 Atbildēt

Neesmu ne policists, ne cits Iekšlietu ministrijas darbinieks, kas piedalās šīs lietas izmeklēšanā, tāpēc nepretendēju uz patiesību, bet pavisam jocīgi šķiet fakts, ka avārijas vieta ir brīvi pieejama cilvēkiem. Policija saņēma paziņojumu par avāriju pl. 13os, jau 18os mediji ziņoja, ka bojā gājis sabiedrībā ļoti pazīstams cilvēks, un cilvēki nekavējoties devās nolikt ziedus, apskatīties avārijas vietu. Tas nozīmēja, ka (krimināl)lietai tiks pievērsta pastiprināta interese, turklāt avārija notikusi ļoti mīklainos apstākļos. Tas, ko gribu teikt, ka, ja avārija notikusi pateicoties kādiem blakus apstākļiem (laupīšana, meža zvērs) un pēcavārijas notikumi (aplaupīšana, cietušā pārvietošana/ās), pēdas (cilvēku, zvēru vai auto/moto riepu) un pierādījumi (atlūzas, pirkstu nospiedumi) ir iznīcināti.

Es zinu, ka šis vairāk izklausās pēc vesternu un FBI aģentu tēmas, bet tomēr... Manuprāt, šī vieta bija stingri jānorobežo un jāapsargā. Protams, rūpīgi ir jāizpēta jebkura avārija, kurai ir smagas sekas, bet būsim reālisti - resursi ir par mazu...

Augstāk rakstītais attiecas uz situāciju, ja patiešām izmeklētāji vēlas noskaidrot un sabiedrībai darīt zināmu patiesību.

128383. viesis 27.maijs 2004 11:29
0 0 Atbildēt

Izsaku līdzjūtību visiem kas pazina.

2 dienas, kurās lija lietus, daudz pēdu tur nevarēja būt.

128390. viesis 27.maijs 2004 11:35
0 0 Atbildēt

HANOMAG 26.05.2004 22:15 ::: a mees ta ko sakam ka bija sadursme ar mezha zveeru?? nee, iespeejams ka notika izvairiishanaas no sadursmes...

+ versija par 2 mashiinaam var ljoti vienkaarshi tikt paarbaudiita- riepu nospiedumus labi experti varot atshkjirt...

128393. viesis 27.maijs 2004 11:38
0 0 Atbildēt

da kaadi tur vairs eksperti - dolbannije fani, raudaataaji un visaadi citaadi gauditaaji sen jau visu izmiiciijushi

ibio

128425. viesis 27.maijs 2004 12:49
0 0 Atbildēt

viesis 26.05.2004 16:22

Ja nemāki savākties uz 2,5 joslu ceļa pie 90 km/h, tad brauc ar tādu ātrumu, pie kura to vari izdarīt. Un vienalga pie kādiem apstākļiem.

Man čoms tikko bija nolicis tiesības un dauzījās apkārt ar tēva veco labo FORD Taurus(vai Taunus) pikapu, bijām reiz aizbraukuši ekskursijā, visu ceļu čalis turēja savu "ķieģeli" uz pedāļa tā ap 150 mūsu garuma mērvienībām stundā. Atpakaļ braucot pa Tukuma-Jelgavas šoseju pie Džūkstes plīsa priekšējā riepa, es sēžot blakus par notikušo nojautu tikai pēc trokšņa, nekādas samešanas vai kautkā tml.

P.S. ja jēdz to lietu, ko sauc par vairāku zirgspēku savaldīšanu, tad viss ir OK, ja nē, tad man žēl Tevis un to cilvēku, kas sēž tavā mašīnā un to mašīnu, kas kopīgi ar Tevi piedalās satiksmē.

128468. viesis 27.maijs 2004 18:22
0 0 Atbildēt

Runa iet par izvairīšanos no pēkšņi pamanīta šķēršļa braucot ar ātrumu 90 km/h. Pamēģini savākties, ja strauji mainot braukšanas virzienu esi iekļuvis mitrā zālē, kas sedz sadalošo joslu (tajā naktī pa brīžam smidzināja). Ne jau visi ir nikni profiņi. Man SAAB arī riepa plīsa pie 120 km/h. Neteikšu, ka bija problēmas apstāties. Pat nevajadzēja savākties (ja braucot netur rokā stūri, tad gan var bikses piečurāt).

128473. viesis 27.maijs 2004 19:44
0 0 Atbildēt

KOnstruktīvais jautājums: un kā lai iemācās savākt mašīnu? Gribētu dzirdēt konkrētus padomus iesācējam.

128498. viesis 27.maijs 2004 21:57
0 0 Atbildēt

Brauc auto A, viņu apdzen auto B. Auto A uzspiež uz gāzi un atkal apdzen auto B un viņam priekšā nedaudz piebremzē. Auto B ar pūlēm apdzen auto A un ticis tam priekšā ļoti asi bremzē. B ir labas bremzes, auto A kreisās puses ritenis sabloķējas un auto A nonāk uz zālāja, sāk griezties ap savu asi un ielido grāvī.

Versija.

128502. viesis 27.maijs 2004 23:08
0 0 Atbildēt

TO: viesis 27.05.2004.19:44 Ja mašīna uz ceļa zaudē kontroli, ir jāpārtrauc uzsāktais manevrs un OBLIGĀTI jāizspiež sajūgs, lai riteņi paši atgūst saķeri ar ceļu. Tad , kad auto ir nostabilizējies, var turpināt uzsākto manevru. Sānslīdes gadījumā nebremzēt ne ar ātrumiem, ne bremzēm, kamēr auto nav "savākts". Šī ir pārbaudīta vērtība.

128503. viesis 27.maijs 2004 23:10
0 0 Atbildēt

Jāspiež sajūgs? man nez kāpēc vienmēr ir stāstījuši, ka nekādā gadījumā nespiest sajūgu, jo tad mašīna vispār aizdancos velnszinakur

128504. viesis 27.maijs 2004 23:27
0 0 Atbildēt

Kādas muļķības! Ja nospiež sajūgu, riteņi veido savu ripojumu, kas ir tieši proporcionāls ceļam, nevis autovadītāja uzspiesto. Tādēļ auto izlīdzinās. Tas taču ir loģiski. Bet vislabāk ir pārliecināties pašam uz kāda lauka. Sajūgs ir jānospiež un viss. Tanī momentā neaiztikt bremzes. Ja piemetīsi bremzes, rezultāts būs pavisam cits (nelabvēlīgs). Domāju, ka tāpēc ir teikuši lai nespiež sajūgu. Tas ko es saku ir pārbaudīts. Protams, ja ātrums ir pārāk liels, arī tas neglābs.

128507. viesis 28.maijs 2004 0:17
0 0 Atbildēt

Pastav vel fakts, ka vinu vareja apzhilbinat

pretim braucoshais (tipa fuure).

128525. viesis 28.maijs 2004 11:23
0 0 Atbildēt

sheit daljeeji ir skaidrs - nakts, aatrums, piespraadzeeshanaas un mums nevajadzeetu shodien iet uz beereem.

un nevajag aizmirst, ka katru dienu viens uz Latvijas celjiem mirst. katru dienu pa vienam.

128567. viesis 28.maijs 2004 13:52
0 0 Atbildēt

viesis 27.05.2004 18:22

Ja neesi "nikns" profiņš, tad brauc ar tādu neniknā profiņa ātrumu pie kāda Tu vari būt drošs, ka savāksies. Un iemācīties savāk mašīnu pie jebkādiem ātrumiem var slēgtā trasē, Biķerniekos, man liekas, ka pat tādi kursi notiek.

128623. viesis 29.maijs 2004 12:26
0 0 Atbildēt

Izsaku visiem līdzjūtību.

Tik stulba nāve! Nevaru pat iedomāties, ko viņš tajā brīdī domāja guļot tajā kūdras purvā, dzirdot, kā pa blakus ceļu aizbrauc automašīnas un neviens neapstājas lai palīdzētu. No kā tad viņš īsti nomira? No CSN gūtajiem ievainojumiem, nosala, vai varbūt, kā dažos komentāros izskanēja doma, kāds piepalīdzēja?

Starpcitu, Dienā bija rakstīts ka, (Arī kādā no iepriekšējiem komentāriem jautāja) it kā svētdien kaut kāda vecene no autobusa esot redzējusi baltas mašīnas kapotu grāvī, tā kā gan jau ka kāds avārējušo auto redzēja vēl ātrāk, tikai cilvēkiem Latvijā ir pofig un domā, gan jau kāds cits izsauks vai parūpēsies. :((

P. S. Ceru, ka Prāta Vētra turpinās pastāvēt, bet spriežot pēc vecajām intervijām, laikam tas arī būs viss. :((

renrins.

128641. viesis 30.maijs 2004 15:33
0 0 Atbildēt

Te Bumbulics!

Nu jau Mumiņš ir apbērēts... Lai viņam vieglas smiltis! Visu cieņu!

Bet man ir ieteikums Prātniekiem - aiz cieņas pret Mumiņu, pagaidīt 1 mēnesi un tad pieņemt Prāta Vētrā to te čali (aizmirsu vārdu, tb. Niku) no Fabrikas, šamējs ar nav slikt basģitārists. Ja vien viņš pats būtu ar mieru.

Tas būtu ennkārtīgi labāk, nekā noslīgt klusumā un skumjās!

128643. viesis 30.maijs 2004 16:25
0 0 Atbildēt

kāds spečuks nepakomentētu, lūdzu, par 27.05.2004 23:08, 23:10, 23:27?

128646. viesis 30.maijs 2004 18:37
0 0 Atbildēt

Cik labi, ka neviens pretii nenaaca, buutu veel kaadu liidz paraavis. Taa jau ir ar tiem mazajiem IQ, nesen pat veel akcija bija, bet re kaa, liidz dazjiem taa nav aizgaajusi. Skarbi jau skan, bet taada ir patiesiiba.

128796. viesis 1.jūnijs 2004 9:16
0 0 Atbildēt

Vel ir versija - stopeetaajs.

129127. viesis 3.jūnijs 2004 10:58
0 0 Atbildēt

ja jau shameejais dziivs klausiijies kaa mashiinas jonjo pa shosi (taa te viens otrs raksta), tad jau vareeja teiksim mobilo no kabatas izvilkt, maybe..

p.s. neesmu PV fans taapeec nemaz nezinaaju ieprieks to joku, ka muminjam bijis aizvietotaajs koncertos, kad shis bijis slims. Nepateikshu vaardu , bet dienaa bij mineets.

nu, pag, aizieshu pamekleet.... nu vo atradu - Norberts Skraucis, varbuut kaut kas sanaak. ja ne taa, tad shitaa.

Lai jau dzjeki nes to Latvijas vaardu pasaulee un peec meenesha atsaak koncerteet, jo tagad vasaraa tachu ir pljaujas laiks.

Sakam skatiities uz priekshu!

129386. viesis 6.jūnijs 2004 3:13
0 0 Atbildēt

Nu, kādi jaunumi...? Vai kādam ir kas zināms par izmeklēšnas rezultātiem? Ko saka poliču expertīzes? Vai patiesība joprojām ir tikai tur - ārā....

129450. viesis 6.jūnijs 2004 23:08
0 0 Atbildēt

tjipa lietojis antidepresantus...

bet nu visticamaak-

bija apdopojies

129523. viesis 7.jūnijs 2004 10:41
0 0 Atbildēt

doprigalsa,,,, labaak 12os maajaas nekaa 10 morgaa... Zeens laikam bij pa daudz sapiipeejies.... Neizskataas arii peec 90... Pac vainiix....

129554. viesis 7.jūnijs 2004 11:51
0 0 Atbildēt

Jaunas slīdoša auto pēdas atkal parādijušās uz tā ceļa, kādi 3 km tālāk uz Jelgavas pusi, tikai virzienā uz Rīgu. No otrās joslas auto sametis un šķērsām grāvī iekšā, tur kaut kas nav tīri, lietus nav lijis vismaz nedēļu, neticu, ka uz sausa asfalta var tā vienkārši samest autiņu, man liekas, ka uz tā ceļa ir k''ads, kas provacē šos gadījumus.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti