Pret iebraukšanu krustojumā pie sarkanās gaismas 53

28.maijs 2004 13:00

Vakar, 27. aprīlī pulksten 17:30 Rīgas Domes Satiksmes departaments sadarbībā ar Ceļu policiju veica akciju ar mērķi mazināt satiksmes sastrēgumu veidošanos pilsētas centrā. Pusstundu ilgā reida laikā Krišjāņa Valdemāra un Dzirnavu ielas krustojuma vietā tika apstādināti un sodīti vairāki autovadītāji, kas pārkāpa ceļu satiksmes noteikumus, atrodoties krustojumā pie sarkanā luksofora gaismas.

Viens no akcijas organizētājiem, Satiksmes departamenta direktors Ivars Zarumba informē, ka šāda veida pārkāpumi ir vieni no izplatītākajiem sastrēgumu situāciju veicinātājiem satiksmes noslogotākajos punktos Rīgas centra krustojumos. "Sodot autovadītājus, kas apzināti šķērso krustojumu pie sarkanās gaismas, ne tikai tiek samazināts atkārtotu pārkāpumu skaits, bet arī izglītoti un brīdināti tie, kuri veic šo pārkāpumu pieredzes trūkuma dēļ," komentē Zarumba.

"Autobraucēji noteikumus pārkāpj jau tajā brīdī, kad iebrauc krustojumā pie zaļā luksofora signāla, nepārliecinājušies, vai varēs izkļūt no tā pirms iedegas sarkanā gaisma," uzsver Zarumba.

Līdzās automašīnām, krustojumus pie sarkanās gaismas šķērso arī sabiedriskais transports. Ivars Zarumba informē: "Esam uzsākuši sarunas ar sabiedriskā transporta uzņēmumiem, lai kopīgiem spēkiem veicinātu vadītāju izglītošanu par šādu pārkāpumu radītajām situācijām Rīgas ielās sastrēgumu stundu laikā."

Šobrīd autovadītājiem, kas pārkāpj satiksmes noteikumus, uzkavējoties krustojumā pie sarkanās gaismas, ir jāmaksā 3-5 LVL liels naudas sods, taču, kā informē Ceļu policijas bataljona komandiera vietnieks Jānis Ozols, pēc 1. jūlija stāsies spēkā jauns administratīvais kodekss, kurā būs iekļauti daudz nopietnāki soda mēri. "Ceļu policija nākamā mēneša laikā plāno atkārtoti veikt šāda veida reidus, kā arī pastiprināti pievērst uzmanību satiksmes krustojumiem ar vislielāko noslogotību," informē Ozols.

Satiksmes departamenta un Ceļu policijas rīkotā akcija ir pirmā no plānotajiem šāda veida pasākumiem satiksmes sastrēgumu mazināšanai Rīgas centrā.

 
Visi komentāri
 
128540. viesis 28.maijs 2004 13:07
0 0 Atbildēt

Apsveicami! Tiem auniem, kas reāli tup aizšķērsojuši krustojumu pie sarkanās gaismas, jau sen ir gribējies uzmest granātu virsū.

128542. viesis 28.maijs 2004 13:09
0 0 Atbildēt

Vieglo soperi tomer ir kaut ar sapratu - nelien tik daudz vairs, bet ko teikt piem par to trolejbusu vaditajiem kuri stav pari kr. Valdemaru ar Elizabetes krustam korka laika???!!! Tie ir reali pi*******.

128543. viesis 28.maijs 2004 13:10
0 0 Atbildēt

nu beidzot! pilniigi apsveicami. tik sodi pamazi. un kaads pieredzes truukums? kaa ta tie kroplji tiesiibas dabuuja? tas viss tak ir iex csn. imho 1. reizi nokjertajiem vareetu arii atstaat tos 3-5 ls,a ja ottreiz teiksim 2 gadu laikaa pa to pashu nokjer - 50 ls sods vai tiesiibas uz pusgadu,a ja tresho - tiesiibas bez variantiem uz 2 gadiem nost...

128547. viesis 28.maijs 2004 13:14
0 0 Atbildēt

It kaa jau pareizi, bet kaa gan es varu pateikt, teiksim braucot pa Valdemaara ielu, ka iebraucot krustaa ar Elizabetes ielu uz zaljo, pie izbraukshanas buus stopers. ( Krusts it kaa ir paliels, jo atrodas liikumaa). rezultaataa es palieku ar pus automashiinas aizmuguri krustaa un reaali trauceeju pa Elizabetes ielu braucoshajiem.

Bet palikt uz reaala zaljaa staavot tachu arii nevar.

128550. viesis 28.maijs 2004 13:18
0 0 Atbildēt

var. ja redzi ka aiz krustojuma izveidojies sastreegums,kas traucees tev no taa izbraukt,staavi uz vietas. csn palasi,paakji!

128551. viesis 28.maijs 2004 13:18
0 0 Atbildēt

un ko tad man darit -deg zalais pagaidit kamer krustojums brivs un tad braukt???????????? kamer aizmugurejie mani megjina apbraukt un piipina ?

128552. viesis 28.maijs 2004 13:19
0 0 Atbildēt

es savukaart gaidu to mirkli, kad buus atljauts pie sarkanaa signaala briiva celja gadiijumaa veikt labo pagriezienu.

128553. viesis 28.maijs 2004 13:19
0 0 Atbildēt

Visvairak tiesam jau besi sabiedriskais transports. Tapat pernavas un caka krusta no ritiem regulari kads garasi autobuss iebrauc krusta uz sarkano un stav pa vidu. Tos vajag vel vairak drazt.

128556. viesis 28.maijs 2004 13:22
0 0 Atbildēt

Iebraukt krustojumā un palikt pie sarkanās gaismas ir tiešām slikti, taču ko darīt ar krustojumiem, kurus iespējams izbraukt TIKAI pie sarkanās gaismas? Piemēram, Čaka un Pērnavas ielu krustojumā no centra braucot pa kreisi reti sanāk izbraukt no krustojuma pirms sarkanās gaismas iedegšanās. Un katru reizi baidos, ka vīrelim zaļajā vestē var tajā brīdī kāds insekts iekost.

128557. viesis 28.maijs 2004 13:23
0 0 Atbildēt

pa seju shitiem atmaroz paarkaapeejiem. var jau paarkaapt,un neviens jau nav sveetais,bet nu shitie toch ir debiili un dzeerumaa taisiiti,kas shitaa krustus aizsit...

128558. viesis 28.maijs 2004 13:30
0 0 Atbildēt

Helmars, griezjot pa kreisi jau ir iespeejams prognozeet, vai vareesi izbraukt krustu, kad beigsies pretiim naakoshaa pluusma vai nee, ja pa kreisi ir sastreedzis un tu nevari tikt pa kreisi arii tad, kad sarkanais iededzies, tad menti tevi shtraapees, bet ja liidz ko sarkanais iedegaas, tu vari pabeigt manevru - IMHO nevajadzeetu buut probleemaam

128560. viesis 28.maijs 2004 13:37
0 0 Atbildēt

Sen jau tos lohus drazt vajadzeja. Reali besi! Ne pasam, ne sasam!!!

128561. viesis 28.maijs 2004 13:37
0 0 Atbildēt

BEIDZOT ... un taa kaartiigaak vajag draateet sab transportu!

128563. viesis 28.maijs 2004 13:45
0 0 Atbildēt

Man ar prieks par šādām aktivitātēm.

128565. viesis 28.maijs 2004 13:46
0 0 Atbildēt

Uz Avotu-Ģertrūdes krusta regulāri redzu vīreļus dzeltenajās vestītēs, tikai nezinu ko šie tur dara, jo tos, kas stāv krustojumā pēc sarkanā viņu nestādina.

128566. viesis 28.maijs 2004 13:48
0 0 Atbildēt

Rakstā sajaukti divi būtiski atšķirīgi jēdzieni "iebraukšana krustojumā degot aizliedzošajam signālam (tātad gan dzeltens, gan sarkans)" un "piespiedu apstāšanās krustojumā degot aizliedzošajam signālam". Un arī sodi par šiem pārkāpumiem ir pilnīgi atšķirīgi. Par pirmo min Ls 15, par otro - kā redziet var tikt cauri ar Ls 3-5. Reālas problēmas praksē rada tieši pēdējie, jo traucē normālu kustību.

128569. viesis 28.maijs 2004 13:56
0 0 Atbildēt

Un kad būs jaunie noteikumi, tad to klasificēs kā agresīvu braukšanu. Ha ha ha :D

128571. viesis 28.maijs 2004 14:13
0 0 Atbildēt

Patiešām atbalstāma doma ar šo cīnīties!!!! Es gan jau saredzu CP izpildījumu: CPists paņems šādu pārkāpēju un aiz krustojuma 1.joslā sāks "audzināt", līdz ar to radot vēl lielāku sastrēgumu!

Savukārt šis pretendē uz mēneša citāta godu:

""Sodot autovadītājus, kas apzināti šķērso krustojumu pie sarkanās gaismas, ne tikai tiek samazināts atkārtotu pārkāpumu skaits, bet arī izglītoti un brīdināti tie, kuri veic šo pārkāpumu pieredzes trūkuma dēļ," komentē Zarumba. "

Cool, iebraukt krustojumā pie sarkanā dēļ pieredzes trūkuma!

128574. viesis 28.maijs 2004 14:21
0 0 Atbildēt

Yukki:

Vakar protams shie vadiitaaji kurus strosteeja, par cik filmeeja arii TV, vinjiem lika uzbraukt uz apmales un tur tad arii notika tiesas praava, bet piekriitu, notiek taa- aptur tieshi kaa mineeji pirmajaa joslaa aiz krustojuma un kad tiek palaista satixme pie zaljaas gaismas, visi spiezhaas uz otro joslu no pirmaas, jo taa jau ir aiznjemta ar CP un paarkaapeeju!!!

Jaa, kad beidzot shajaa valstii CP pildiis satiksmes kaartiibas nodroshinaashanas funkcijas nevis domaas tikai kaa sodiit vadiitaajus???

Es nebuut neatbalstu paarkaapeejus, bet CP es nekad neesmu redzeejis sastreegumos nodroshinot sastreeguma samazinaashanu (varbuut vienkaarshi sakritiiba un nav gadiijies) bet gan otru situaaciju, kad dalja sastreegumu rodas tieshi deelj taa ka CP pilda savu darbu, protams kas saistiits ar paarkaapeeju sodiishanu!!!

128577. viesis 28.maijs 2004 14:32
0 0 Atbildēt

Un kas ir arto T krustu K.Valdemāra un Lāčplēša..

Tur tad vispār agrāk kā 22.00 nevarētu pabraukt pa Valdemāra ielu, jo patstāvīgi tur ir pilns un no Lāčplēša nevar nogriezt uz valdemāra..

128578. viesis 28.maijs 2004 14:34
0 0 Atbildēt

LAikam tagad štrāfē nemaņā, jo puikiņi ir noslinkojuši un nav izpildīts mēneša plāns..:)

128580. viesis 28.maijs 2004 14:47
0 0 Atbildēt

Plāns par maiju nav, tas nu ir droši. To apliecina fakts, ka CP pat sāk ķerstīt gājējus, un dīkt "piecīšus" no šiem...

Bet, par tām aktivitātēm krustojumos - TAS ir apsveicami no CP puses. Kā saka - pamodušies, vai arī beidzot atvēruši acis. Bet, būru jāķer arī busisti, kuri izceļas ar izcilu bezkaunību. Ja CP augstasinīgi spētu pārvarēt busa 200 pasažieru naidīgos skatienus , un mierīgi uzrakstīt busa šoferim soda kvīti, būtu SUPER ! Slikti ir tikai tas, ka tml. CP akcijas ļoti traucē pārējo satiksmi. Diemžēl, pašlaik, tendence līst iekšā krustā pie dzeltenā, vai jau pārpildītā krustojumā - ir daudzu jo daudzu vadītāju standarta stiliņš, ko diez vai CP spēs izmainīt.

128581. viesis 28.maijs 2004 14:49
0 0 Atbildēt

Parasti stulbas viniem ir akcijas, bet shoreiz pilnigi atbalstu. Turklat tads mazs sods ari runa par akcijas izglitosho merki nevis tikai sodishanas :)

128583. viesis 28.maijs 2004 15:05
0 0 Atbildēt

Sadas akcijas vajadzeetu biezaak un arii pa televiiziju/aviizeem peec tam paraadiit. Tiesaam riebjas tie egoistiskie cilveeki kuriem tika drausmiigi jaaskrien, ka mieriigi ierullee krustojumaa un nostopee visu satiksmi no perpendikulaaraas ielas. Tipa neko neredzeeju, ka tur taa rinda taada gara :(((

128585. viesis 28.maijs 2004 15:15
0 0 Atbildēt

Viss jau būtu labi, ja vakar TV nerādītu, ka vieglos gan ķersta, bet brālis trolejbuss kā tāds ziemeļbriedis riesta laikā stāv krustojumā. Un šim nekā...

128587. viesis 28.maijs 2004 15:19
0 0 Atbildēt

Incanti gan kopsh kura laika tad ir mainiijushies CSN, ja jau soda tos kuri ir palikushi krusta viduu pie sarkaanaa, tad tikpat labi jaasoda tos kuri iebrauc no perpendikulaaraas ielas tajaa krustaa, jo vinji nav ljaavushi atbriivot krustojumu. Utt. utjpr. diez kaa tie CP izshkjiros kuri ir sliktie, un kuri labie !!! IMO pilniigs idiotisms, taa vietaa lai nostaatos un reguleetu satiksmi, njems un veel lielaakus satreegumus taisiis !!!

Vot taa ir satiksmes organizaacija, tas man pie mums patiiik, taa domaashana ar pakalju. Tad buutu vismaz pienjeemushi leemumu par to ka CP auto nofotagrafee (ar visu numura ziimi) un sodu piesuuta veelaak.

128588. viesis 28.maijs 2004 15:19
0 0 Atbildēt

:)

128593. viesis 28.maijs 2004 15:27
0 0 Atbildēt

Ideaali, sen taadus idiotus vajadzeeja saakt trenkaat.

128594. viesis 28.maijs 2004 15:38
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka tas nu gan nav īsti pareizi. Ir jāizšķir situācija, kad veicot manevru aizšķērso brauktuvi un, kad brauktuve aizšķērsota netiek (Piemēram, ir vairāki krustojumi, kur tas zaļais ir tik īsu brīdi, ka gribot negribot manevrs ir jāpabeidz pie sarkanā. Piemēram, Melnsila un Brīvības ielas krustojums (ja jānokļūst tajā ielas daļā, kas aiz tramvaja sliedēm)...). Par pirmo būtu jāsoda, bet sodot par otro sastrēgumu skaits un apjoms varētu tikai palielināties.

128597. viesis 28.maijs 2004 15:56
0 0 Atbildēt

vai ta sastrēgumi mazināsies ja katrs pirms iebrauks krustojumā pagaidīs kamēr priekšā braucošais no tā izbrauc?????

Vai ta vaina jāmeklē galotnē vai saknē....

Vai rīgā visi luksafori darbojas loģiskā režīmā????

128599. viesis 28.maijs 2004 16:10
0 0 Atbildēt

pedaalis...nja...klikuha tev atbilst tavam iq :))

mazinaaties vinji nemazinaasies,bet arii nepieaugs,kaa tas ir taga,kad gariigie kroplji ielien pa sarkano krustaa un nobokjee to,taadeejaadi samazinot krustojuma caurlaides speeju preciizi 2 reizes,jo no perpendikulaaraas ielas krustojumam paari neviens netiek...

128606. viesis 28.maijs 2004 16:51
0 0 Atbildēt

draco

Nu nevajag tikai lja, lja.

Ne vienmeer iebraucot krustaa ir zinaams ka priekshaa kustiiba apstaasies. Es absoluuti nerunaaju par situaacijaam kad krustaa tiek iebraukts, ja priekshaa jau staav.

Ja es mieriigi braucu (velkos) pluusmaa ar aatrumu 15 km/st un taadaa veidaa iebraucu krustaa, un pie taa beigaam pluusma peekshnji apstaajas (tipa trolejbusu laizh no pieturas aaraa), tad ko dariit? Bet formaali esmu paarkaapeejs.

Varbuut jauni noteikumi ir jaaieviesh peec tavaam domaam, tipa krustojumaa dsriikst iebraukt tikai tad kad ieprieksheejaa maashiina to ir pametusi? Super, vai ne. Un atrisinaasim visas kustiibas probleemas, jo vinjas (kustiibas) vairs nebuus kaa sugas.

Liekas ka pashreiz Riigaa jau visi ir pie taa nonaakushi, paklausoties SWH visa Riiga jau ir nostreegusi.

128607. viesis 28.maijs 2004 16:52
0 0 Atbildēt

MAni izbrīnīja frāze, ka tjipa iesaistīs sabiedrisko tramsportu akcijās. Man gan līdz šim ir licies, ka tieši sab.transports ir vieslielākais šāu problēmu radītājs. Vai tiešām autobusa šoferi nespēj saprast, ka viņš nebrauc ar vieglo auto??? aiz krustojuma ir vieta knapi vieglajam auto, a šis tāpat spraucas krustā iekšā!!!

Jāsāk pārmācīšana tiesī ar viņiem!

128610. viesis 28.maijs 2004 17:09
0 0 Atbildēt

viesis 28.05.2004 15:38

Piemēram, Melnsila un Brīvības ielas krustojums..

Tad tās tomēr beidzot ir sakrustojušās? Vai man ir pohas?

128611. viesis 28.maijs 2004 17:15
0 0 Atbildēt

Labāk būtu savas pakaļas pacēluši un izgājuši ielās, kad ir sastrēgums, un regulējuši lai tas ātrāk izzustu, nevis stavējuši un budžeta deficītu samazinājuši. Māk tikai sodīt bet kur risinājums. Varetu stāvēt vairakos posmos un kontrolēt plūsmas pāri tiltiem pie kuriem tad arī rodas tie sastrēgumi.

128613. viesis 28.maijs 2004 17:24
0 0 Atbildēt

Kur var dabuut jauno paarkaapumu kodeksu???

128614. viesis 28.maijs 2004 17:27
0 0 Atbildēt

Pirms kāda laika man bija iespēja apmainīties domām par šo jautājumu ar CSDD autoritātēm viņu lapā. Viņu viedoklis izrādījās būtiski atšķirīgs no CSN un skanēja aptuveni: krustojumā nedrīkst iebraukt, ja tajā JAU IR IZVEIDOJIES sastrēgums.

Tad ko jūs gribat no CP, ja pat "likumdevējs" parāda tādu izpratni.

No citas puses- pamēģiniet tik sastrēguma laikā izgriezt no Dzirnavu uz KR.V. Ilgi ilgi neizdosies, stingri ievērojot CSN.

Egils

128619. viesis 29.maijs 2004 0:14
0 0 Atbildēt

viesis 28.05.2004 17:09

Tās ielas tak nav paralēlas - značit kaut kut krustojas :)

128621. viesis 29.maijs 2004 10:43
0 0 Atbildēt

Tas ir labi-vairāk tādu akciju!Tiešām tie krustos stāvētāji ir pieriebušies.Tiem,kas nespēj prognozēt kad izveidosies korķis būtu drusku jāpakrāj pieredze un jāpacenšas izprast plūsma.Visas tās slimās vietas ir zināmas,piemēram velkoties plūsmā pa Kr.Valdemāra ielu nav jābūt Nostradamusam lai paredzētu,ka JEBKURĀ brīdī plūsma VAR apstāties-tātad,pirms neredzi,ka tavam auto ir vieta aiz krusta NEBRAUC iekšā krustā!Elemantāri,Vatson! :)

128622. viesis 29.maijs 2004 10:44
0 0 Atbildēt

Atvainojos-Elementāri :)

128628. viesis 29.maijs 2004 17:48
0 0 Atbildēt

kaads zin gadiijumu, kad reaali buutu sodiits kaukaads trolejbusa vai tramvaja vadiitaajs? nav runas par tiem, kas paalii kokaa vai maajaa iebraukushi, bet gan "parastie" paarkaapumi..

128629. viesis 29.maijs 2004 21:22
0 0 Atbildēt

BLJIN!

Kaa tie kretiini iedomaajas, lai es tieku cauri krustam sastreeguma laikaa? Labaak ir nevienu neapdraudot paarmaukt pie dzeltenaa - vairaak mashiinu paspeej paarbraukt un mazaaks korkjis. Jo no jauna kad mashiinas saak braukt, paiet stipri ilgaaks laiks. Protams, neiet runa par iebraukshanu krustojumaa, ja tur arii paliek.

128630. viesis 29.maijs 2004 22:16
0 0 Atbildēt

Pilniigi piekriitu. Esmu n-reiz redzeejis izaardiitas autinju pakaljas, taapeec, ka kaads peekshnji uzbrien uz bremzes pie zaljaa. A ja man fakin' jaanogriezhas pa labi piemeeram no vienjoslas ielas, bet kaads gudriitis pie zaljaa staav un gaida, kameer otraa malaa trolejbuss aizkratiisies savaas gaitaas? (Valdemaara un Dzirnavu stuuris) Joslu sadaliijums jau muusu valstii hiperdemokraatisks = anarhisks.

128632. viesis 29.maijs 2004 22:38
0 0 Atbildēt

man liekas tas zarumba kaut kā nav pratis sakarīgi izteikties.

runa tak ir par tiem kas iebrauc pie zaļa vai dzeltenā (arī atļauti)

un tad nevar tikt ārā no krustojuma, jo priekšā ir sastrēgums.

Nevis par tiem kas iebrauc krustojumā pie sarkanā, kas pats par sevi jau ir pārkāpums bez visa sastrēguma. izbraukt pie sarkanā drīkst !!! bet nedrīkst nobloķēt satiksmi.

95 % gadījumu vainīgs ir autovadītājs, jo domā ka gan jau tā rinda pavilksies tā lai tiek ārā no krustojuma. Bet paliek 5 % gadījumu, kad krustojums ir tik liels ka vispār ir grūti ko paredzēt.

Piem. 13. janvāra/Marijas/ Merķeļa/Raiņa bulv./Satekles???/Gogoļa???, ******* cik daudz tur ielas saplūst !!!

Nu, ja katrs apstāsies pirms luksofora ( piem. virzienā 13. janāra -Marijas iela) un 100% (nevis 80%) pārliecināsies, ka varēs izbraukt, tad tur tādi štopari radīsies ka vispār būs pizdohen. tā kā kaut kas arī ar to satiksmes organizāciju vismaz šajā krustojumā nav kārtībā.

vēl var būt gadījums, kad pa priekšu braucošais noslāpst un kamēr izdodas to apbraukt, zaļais ir perdendikulāri braucošajiem un iznāk palikt krustojumā. tādā gadījumā tiem kam zaļais ir vispirms jāpalaiž to kas ir palicis krustojumā.

128635. viesis 30.maijs 2004 11:02
0 0 Atbildēt

mashiic-tas kad kaads noslaapst gadaas ļoti reti,bet šeit ir runa par tiem pāļiem kas pilnīgā pofigā ielien krustā skaidri redzot,ka tālāk viss ir nosprūdis.Tos lūk vajag drāzt tā,ka maz neliekas!

128638. viesis 30.maijs 2004 12:04
0 0 Atbildēt

Vajadzetu autobusus un trolejbusus sodit.Vini stacijas laukuma un citur centra patstavigi iebrauc pie sarkanas gaismas krustojuma un nobloke visu satiksmu!!!!

128640. viesis 30.maijs 2004 15:20
0 0 Atbildēt

30.maija riitaa plkst.8:30 Kr.Barona un Aspazijas krustojumu Polici(laikam valsts apsardzes.migalas nebija uz jumta),lloti paarliecinossi forseeja krustojumu pie sarkanaas gaismas.Vismaz jau sarkanais bija kaadas triis sekundes.kameer visaadi pamullki to ignorees,tikmeer arii seedeesim savos korkkos.Es arii ieteiktu pie reizes pakontroleet dzelzcella paarbrauktuves,jo gadaas redzeet taadus briinumus,jo iipassi uz Krustbazniicas ielas.Esmu redzeejis kaa massiinas paliek starp barjeraam.

128642. viesis 30.maijs 2004 15:50
0 0 Atbildēt

Par sabiedriskā transporta nekaunību piekrītu pārējiem. Bet, ja padomā, kas notiktu, ja visi, kas tagad brauc ar sab. transportu, brauktu ar mašīnām. Es domāju, kājām būtu ātrāk. Un vēl jau pilns tādu, kas traucē, piemēram, tramvaja kustību (piemēram, pirms akmens tilta virzienā uz Centru). Tā kā nepietiks tikai ar sodiem, jāredz nedaudz tālāk par deguna galu. Sabiedrikajam transportam vispār jābūt lielākai prioritātei, un jādomā, kā to nodrošināt. Nevis visus tikai audzināt ar sodiem. Pats braucu ar visu, kas vien kustas (auto, velo, moto un dažkāt arī ar sab. transpotu)

128649. viesis 30.maijs 2004 23:12
0 0 Atbildēt

Citeeju: Vakar, 27. aprīlī ???????????? wtf?

128650. viesis 31.maijs 2004 2:37
0 0 Atbildēt

Datumu apakšā apskaties, nevajadzēs citēt.

128652. viesis 31.maijs 2004 9:25
0 0 Atbildēt

Par ko mēs maksājam nodokļus ? Lai policija stāv un regulē krustojumus kur ir problēmas ,nevis skatās kā mēs mocamies un vēl

nokāš naudu ka nesanāk pārbraukt uz zaļo !

128653. viesis 31.maijs 2004 9:51
0 0 Atbildēt

viesis 28.05.2004 15:38

Sorry, nevis Brivibas / Melnsila, bet Brivibas/ Murjanu....

128665. viesis 31.maijs 2004 11:44
0 0 Atbildēt

Nav jau runa par to ka visaadus kretiineljus kas lien krustaa un taisa sastreegumus nevajadzeetu sodiit, bet ir runa par to kaa normaala vadiitaajam izvairiities no CP idiotisma un naudas kaares !!! Visi tachu piekriitiis ka ir tikai paaris jeedziigi policisti un tikai paariitis normaalu cilveeku kas pienaaciigi dara savu darbu. Padomaa pats, ja jau vajadzees tos paarkaapeejus sodiit, tad kur tad vinji tiks apstaadinaati - vai tik tas nebuus uz taas pashas sastreegushaas ielas !!!

Un iedomaajies, kad vinjiem vajadzes veel kadu no 2 joslas dabuut malaa sastreeguma laikaa. Es domaju ka kaac te ar ne to galu domaa, un ja domaa tomeer netiishaam ar pareizo, tad ne jau nu par sastreegumu mazinaashanu !!!

Ja buutu gribeejushi panaakt sastreegumu mazinaashanos, tad buutu pienjeemushi noetikumus ka vadiitaaju var sodiit piesuutot reekjinu peecaak, ar attieciigaam fotograafijaam. Vai kaut ko uz to pusi. Citaadi tas nav nopietni.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 4

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 7

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk