Svētdienas avārijas uz Tallinas šosejas (+ foto) 133

 
7.jūnijs 2004 9:44

Bieži pa Tallinas šoseju nebraukāju, bet tā nu sanāca, ka šo svētdien biju aizbraucis uz Saulkrastiem mazliet atpūsties. Turpceļā viss solīdi, braukšana ātra, prieks par plato ceļu un vietām atjaunoto segumu, viegli braukt, viegli apdzīt, viegli palaist skrējējus garām. Aizbraucu no Rīgas līdz Saulkrastiem viens un divi.

tal1.jpg

Pēc jūrmalas prieku izbaudīšanas, vakara pusē devos atpakaļ uz Rīgu. Diemžēl atpakaļceļš bija, maigi izsakoties, ilgs un nogurdinošs. Braucot vakarpusē mājup, pirmais sastrēgums Rīgas virzienā uz Tallinas šosejas sākās netālu aiz Saulkrastiem. Pēc kādas pus stundas muļļāšanās ar ātrumu 10 – 20 km/h tikām līdz sastrēguma cēlonim. Bija notikusi diezgan smaga avārija.

tal2.jpg

Man izdevās uzņemt dažus kadrus. Manuprāt, galvenais iemesls šim sastrēgumam bija nevis avārija, bet gan tas, ka cilvēki, braucot garām notikuma vietai, ziņkārības dzīti samazināja ātrumu līdz 5 km/h, uzmanīgi nopētot sasistās mašīnas, jo tur varēja mierīgi braukt garām ātrāk.

tal3.jpg

tal4.jpg

Pēc pirmās avārijas vietas, ceļš palika brīvs un es jau nopriecājos, ka vairāk vai mazāk novēloti tikšu mājās, bet nekā. Pēc brīža iekļuvām nākamajā „korķī”. Un vēl pēc brīža (ja 20 min var saukt par brīdi) mums pavērās nākamā sastrēguma iemesls – atkal avārija.

tal5.jpg

Par laimi, šī nebija tik smaga, kā iepriekšējā, tomēr tas nemazināja transporta plūsmas kūtrumu. Arī šo avāriju man izdevās iemūžināt. Neiedziļināšos detaļās – kas ir bildēs tas ir. Sastrēgums turpinājās arī pēc tam, par laimi tā iemesls bija ceļa sašaurinājums.

tal6.jpg

tal7.jpg

tal8.jpg

tal9.jpg

Protams, lielu ieguldījumu svētdienas sastrēgumos deva intensīvā transporta plūsma – kā nekā svētdienas vakars. Tomēr viss varēja būt daudz labāk, ja daži cilvēki būtu braukuši mazliet uzmanīgāk.

Kārlis, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
129492. viesis 7.jūnijs 2004 9:49
0 0 Atbildēt

Tapeec jau tie sastreegumi rodas ka visaadi te fotorgrafee garaam braucot :)))

!!!!! JOKS!!!!!!

129493. viesis 7.jūnijs 2004 9:50
0 0 Atbildēt

Ceru, ka žikam aizmugurē neviens nesēdēja... Šitā notūnēt autiņu, fck! Fordam tik biku deguns uzbozts, a vaznim pakaļa v hlam.

129495. viesis 7.jūnijs 2004 9:55
0 0 Atbildēt

apbriinojami!

129496. viesis 7.jūnijs 2004 9:56
0 0 Atbildēt

cilveeku stulbums ir vienkaarshi neiedomaajams - kur tie aatrie tikushi, kur leenie nepaspeejushi...

129497. viesis 7.jūnijs 2004 9:56
0 0 Atbildēt

Smuks Ziks :)

129499. viesis 7.jūnijs 2004 9:57
0 0 Atbildēt

Laikam gadiijaas braukt tai vietai garaam agraak nekaa raksta autoram... Tad veel pirmaas avaarijas vietaa tuseeja ugunsdzeeseeju auto (laikam kaads griezts aaraa no luuzhnjiem) un bija veel kaut kaads laikam mersis ar drusku apskaadeetu purnu...tajaa briidii bija aizskjeersota visa josla virzienaa uz Tallinu.

129500. viesis 7.jūnijs 2004 9:58
0 0 Atbildēt

viesis 07.06.2004 09:56

deelj seenjotaajiem arii notiek taas avaarijas. ja seenjo tad dari to pa celja malu, jo pa vidu seenes neaug un piedevaam traucee tiem tjipa aatrajiem :) :) :)

129502. viesis 7.jūnijs 2004 10:00
0 0 Atbildēt

Man arī ienāca prātā, ka ātri braucot avārijas sabildēt nevarēja :) Bet nu ir taisnība, ka avāriju skatītāji bremzē satiksmi. Kretīni.

129505. viesis 7.jūnijs 2004 10:02
0 0 Atbildēt

Jaa... parasti tajaa vietaa pluusmas videejais aatrums ir virs 120, un sveetdienas vakaraa tas celjsh ir taa paarbaazts, ka taadam vecam zikam labaak tur neraadiities, ja nevar paskriet...

129508. viesis 7.jūnijs 2004 10:03
0 0 Atbildēt

Nu, nu... Kopš kura laika trūkuma spiesta pārvietošanās ar VAZ ir sēņošana? :?

129511. viesis 7.jūnijs 2004 10:13
0 0 Atbildēt

Nu, nu foibbe.

Drīzāk jāsaka tā - atļautais ātrums tur ir 90. Ja nemāki skriet un traucē normāli braucēji, tad labāk pats uz ceļa nerādies

129515. viesis 7.jūnijs 2004 10:22
0 0 Atbildēt

Tiesham avarijas situacijas vairak izraisa shie leni braucoshie exemplari.Tagad vel ta f... benzina taupisjanas epidemija:(

Vel sakisti var ieraudzit shajas saulajanas dienas vinu bremzhu ugunus un pagrieziena raditajus. Ka vispar tehniska apskate tadus luzhnus laiz ielas ?

129518. viesis 7.jūnijs 2004 10:31
0 0 Atbildēt

Tas ir pilniigs sviests uz taas shosejas! Mani nervi arii netureeja jo puse velkas uz 80 un veel nebrauc malaa. sanaak pasham apdziit pa labo pusi lai tiktu garaam! Jaa jaapaarkaapj noteikumi , bet savaadaak nekur netikt. Nesaprotu kur taadi rodas ka nevar iedot celu!

129520. viesis 7.jūnijs 2004 10:31
0 0 Atbildēt

Vispār jau ātrumu starpība ir bijusi ievērojama - pie tādas vispār brīnums, ka VAZ ir uz ceļa...

Labi, ka 'sestais', tiem, šķiet, galvas balsti jau bija...

129522. viesis 7.jūnijs 2004 10:38
0 0 Atbildēt

njā, tie blenzēji jau arī bremzē visu pasākumu.

otra lieta: vecie pāļi (parasti ar kautko līdzīgu pārbūvētam 50to gadu FIAT) kuri pa šo, un arī Bauskas virzienu, dudina pa centru nelaižot nevienu garām, kaut arī tam ir ļoti labi paredzēta vieta

129527. viesis 7.jūnijs 2004 10:44
0 0 Atbildēt

Smuks žigulis- vairāk gan izskatās pēc golfa

129528. viesis 7.jūnijs 2004 10:48
0 0 Atbildēt

Cik atceros no pagājušās vasaras, tad uz tās šosejas ik pa brīdim ir vietas (kur nogriezties pa kreisi), kur nav paredzēta palaižamā josla un tieši šajās vietās stidzīgie kretinē pamatīgi - divas reizes tādi lidojoši idioti tur radīja avārijas situācijas.

129529. viesis 7.jūnijs 2004 10:49
0 0 Atbildēt

žigulim "pakaļa" jau vēsturiski tā švakākā vieta. jau vairāk kā 30 gadu garumā. Brīnos, kā tik neizturīgus auto savulaik iepirka pus eiropa. Lai gan audi 80 "ziepjutraukam", tā izturība nav ne pa kapeiku lielāka....

129533. viesis 7.jūnijs 2004 10:55
0 0 Atbildēt

Nuja...un bija vēl trešā avārija pie pašas Juglas...un vakar no rīta purvciemā vienu smagu accident redzēju - mocis + golfs. Jauka svētdiena neko teikt...

129534. viesis 7.jūnijs 2004 10:59
0 0 Atbildēt

Ar vasaras sezonas sakssanos ir paraadiijussies lloti daudzi brauceeji kuri pa to plato ssoseju brauc tiessi pa vidu ar 65 kilometru aatrumu stundaa.Rezultaati protams ir redzami uz foto:(

129537. viesis 7.jūnijs 2004 11:01
0 0 Atbildēt

Manuprāt mašīnas aizmugure nav tā lieta, kas būtu jābūvē kā necaursitama. pārsvarā visi crash`i notiek ar priekšdaļu, aizmugurē cieš tikai bagāžnieks un nedaudz arī aizmugurē sēdošie. Trieciens pa aizmuguri gandrīz veinmēr būs vieglāks kā frontāls trieciens

129539. viesis 7.jūnijs 2004 11:06
0 0 Atbildēt

Kas šajās avārijās ir visstulbākais - sastrēgums būt 3x mazāks, ja viena daļa vadītāju, acis pārbolījuši, neblenztu uz citu nelaimi un brauktu notikuma vietai garām kaut uz 20 km/h.

Par tiem, kas pa labo malu līda visai rindai garām - pieņemsim, ka kādiem 15% bija attaisnojoš iemesls, piemēram, benzīna nepietiek vai kavē savas kāzas. Pārējiem - gan jau likten's atspēlēsies... :)

129540. viesis 7.jūnijs 2004 11:07
0 0 Atbildēt

Jāā...

6-dienas vakarā laikam pie Dzintariem viens lielais mersis arī bija prikšu sastūmis konkrēti, laikam kāds lidotājam bija priekšā izbraucis

129541. viesis 7.jūnijs 2004 11:07
0 0 Atbildēt

Nezin kāpēc liela daļa uzskata šo ceļa posmu par slēgtu trasi, kur braukšana lēnāk par 110 ir uzskatāma par sēņošanu.

Piekrītu, ka čammāties nevajag, bet, arī braucot uz 110 pa SAVU joslu, dažādi dullie garām 'lido' pa ABĀM pusēm!

Un tad paliek bail. Bail par to, ka kāda idiota dēļ var atlikusī dzīve pārvērsties par mocībām sev un tuviniekiem.

Tikai tādēļ, ka kādam ego (vai vēlēšanās pazīmēties) liek apdzīt pa labo pusi (apmali), apdzīt tādēļ, lai 30 km ceļa paveiktu 2 minūtes ātrāk (jo apdzīt nākas nepārtraukti)...

Vai tiešām tik daudzi nesaprot, ka 'sevis apliecināšana' uz koplietošanas ceļiem ir krimināli sodāms noziegums???

129543. viesis 7.jūnijs 2004 11:24
0 0 Atbildēt

andzha: par pakaļgala drošību nav jādomā mazāk, kā priekšas. Padomā, ka tur, piemēram, atrodas benzīna tvertne, zem bagāžnieka tā skaitās bīstami novietota, tad nu īpaši pamatīgāku auto ražotāji to cenšas labi noslēpt kur dziļāk un drošāk. Var gadīties, ka avārijā cietusi degvielas tvertne auto pāris mirkļos pārvērš lielā ugunskurā...

129544. viesis 7.jūnijs 2004 11:27
0 0 Atbildēt

Nemaz nezinu kuri ir lielāki dalbajo.bi - tie kuri izraisa avārijas vai tie kuri sabremzējas lai visu kārtīgi aplūrētu. CP patruļai tādi interesenti būtu jāstādina un jāliek pie glābšanas darbiem (tipa stiept autovrakus).

129545. viesis 7.jūnijs 2004 11:28
0 0 Atbildēt

sportisti tiešām tracina, pēdējā laikā vienkārši bail braukt, ka kāds idiņš nenones ar visu sievu un sīko:-( . gandrīz vai no armijniekiem jāpērk vecs džips ar rāmi un tādu bundžas augstumu, ka apakšā nevar palīst tikai smagais. vēl baigo apbrīnu un pārdomas par dzīves nīcību izraisa "krievu ruletes tipa" apdzīšanas nepārredzmos pagriezienos. kautkā stulbi nervoza tā kustība mums padodas

129546. viesis 7.jūnijs 2004 11:31
0 0 Atbildēt

Mizx: a VAZa pakaļējais labais ritenis tai bildē patiešām IR slapš... :!

129551. viesis 7.jūnijs 2004 11:45
0 0 Atbildēt

Ātrumi tur tiešām ir lieli, bet izskatās, ka vēl visai ilgs laiks paies, kamēr lielums vadītāju iemācīsies braukt pa labo malu, bet ne pa ceļa vidu. Un tad tikai sākas brīnumi un problēmas. Taču - ja brauc pa labo malu, var braukt, cik vien lēni kārojas, jo tur normāli var izmainīties četras mašīnas.

129552. viesis 7.jūnijs 2004 11:46
0 0 Atbildēt

Shitos zhiguljus vajadzeeja atstaat tikai muzeju expoziicijaam :E

Relatiivi mazaa avaarijaa otrs brauceejs gribot negribot buus kljuvis par slepkavu...

129555. viesis 7.jūnijs 2004 11:51
0 0 Atbildēt

Pac ir no S-krastiem un katru darba dienu uz Rīgu braucu. no pieredzes svētdienās un piektdienās šī ir visnosloģotākā trase visā Latvijā.

Un brīvdienās visādi svēdienas braucēji muļļājas pa priekšu kur koda jautājums ir braukt tuvēk vidus līnijai, kā arī visādi pārkarsušie jaunieši kuri da jebkad ir gatavi dzīt tev garām

129556. viesis 7.jūnijs 2004 11:55
0 0 Atbildēt

ko a to visu gribēju teikt...

es vienmēr tur brīvdienās braucot cenšos braukt tuvāk labajai malai jo pretī vienmēr atradīsties izdiots kurš padomās ka tu malā pabīdīsies, un ja kāds skrējējs aiz muguras uz papēžiem spiež tad tač nobīdaties malā un ja viņs būs mājās 2 minūtes ātrāk vai jums no tā sliktāk paliks.

Un acerieties ka katras brīvdienas ir svētki kad jūs neskarts pa to ceļu atgriežaties mājās.

Vai pašiem ar galvu padomāt nevis rādīt uz citiem ka tie skrējēji idioti u.t.t.

Un vienmēr labāk ir piebremzēt, paraut nedaudz malā a/m nekā dabūt sef purnā kādu skrējēju, ietaupās laiks, līdzekļi un citas problēmas.

129557. viesis 7.jūnijs 2004 11:56
0 0 Atbildēt

Tas, ka Labucim dullie lido garām pa abām pusēm, tikai norāda, ka viņš ir viens no tiem, kam princips MANA JOSLA IBIO!!! ir svarīgāks par dzīvību.

129558. viesis 7.jūnijs 2004 11:58
0 0 Atbildēt

Un ietiepīga braukšana gar ass līniju tāda pati sevis apliecināšana vien ir.

129560. viesis 7.jūnijs 2004 12:07
0 0 Atbildēt

Vot idioti ibio,, baigie spriedelētāji kuram te pakaļa stiprāka. Pagājušo gadu, es uz to pusi uz Saukrastiem braucu pa visu vasaru tikai 2 reizes. Un vienā no tām reizēm redzēju 3 avārijas. Vot tiešām idioti, dabūjuši mašīnas , vai nu paši deldējot savas cietās pakaļas biroju darbā, vai dabujuši firmas mašīnu ( žigulis ņe vščot) , un izliekas baigi spicie zēni. Un pie reizes sapirkušies dāčas baigie biznesmeņi, nu un tik tagad joņo turp atpakaļ. Labāk būtu sēdējuši mājās un grāmatu lasījuši. Dragreisisti atradušies.

129562. viesis 7.jūnijs 2004 12:16
0 0 Atbildēt

Nu man ir vienkārši nenormās riebums pret tiem indivīdiem kuri brauc tuvu pie ass līnijas. Vai noteikumus kāds sāks vienreiz lasīt? Un tie kas te raksta ka viņus dzen pa labo pusi es gribētu teikt lai diezgan rupjus vārdus. Priekš kam tad ir tā līnija labajā pusē auni? Pārvietojieties pēc iespējas tuvāk pie tās un no problem. Redzi ka kāds tuvojas no aizmugures pavācies par pusmetru pa labi un viss čiki. Nevis mauc pēc iespējas tuvāk viduslīnijai kā lohs.

129564. viesis 7.jūnijs 2004 12:22
0 0 Atbildēt

Man tā vien šķiet, ka braukt ar atļauto ātrumu skaitās sēņot... Nerunāju par tiem, kas tiešām nesaprot, ka tā platā mala domāta lai palaistu garām ātrāk braucošos, nevis apdzīšanai, cilvēkus vajag izglītot laikam, jo nav jau daudz tādu ceļu Latvijā ar tādām malām, bet manuprāt, ja kāds ir ienesies otram pakaļā, tad vainīgs ir nevis tas, kuram ienesās, bet tas, kas ienesās. Tā vismaz man kursos mācīja - ja Tu kādam būsi ieskrējusi pakaļā, tad viennozīmīgi būsi vainīga, jo neizvēlējies pareizo distanci vai gulēji.... Bet reizēm šķiet, ka tas, kurš pie mums brauc uz 90, pārkāpj noteikumus, jo traucē lidotājiem lidot....

Man gan šķiet, ka tā situācijas vairāk rada, tie, kas apdzen vienalga pa kādu joslu, vienalga, cik gara rinda mašīnu priekšā, vienalga, vai pretī kāds nāk, vai viņš pārredz līkumu vai nē. katru rītu braucot uz Rīgu ir tādi gudrinieki, kas pa pretējo joslu drāž garām visai garajai rindai nedomājot, kur viņš paliks, ja nāks pretī smagais. Gan jau kāds palaidīs... Un ja nevar nobremzēt pēkšņi un to skrējēju un palaist iekšā, tad sanāk šitādas bildes....

129565. viesis 7.jūnijs 2004 12:23
0 0 Atbildēt

Un svētdienas braucēji jau tāpēc tā saucās, ka brauc svētdienās.....

129566. viesis 7.jūnijs 2004 12:25
0 0 Atbildēt

ja nesies tad doma!

129567. viesis 7.jūnijs 2004 12:28
0 0 Atbildēt

Un neviena BMW?????

129569. viesis 7.jūnijs 2004 12:37
0 0 Atbildēt

Hmm, es līdz šim domāju, ka tā asfalta josla, kas tur atdalīta ar nepārtrauktu baltu līniju, ir ar tādām pašām funkcijām, kā uz Vidzemes šosejas (pleskavenes) līdz Siguldai, proti - kur apstāties, ja ir vajadzība.

Ja būtu savādāk, tad droši vien normāli iekārtotu 2 joslas katrā virzienā, nevis tā kā tagad...

Droši vien daudzi ir bijuši ārpus Latvijas, tātad var pastāstīt, kurā Eiropas valstī vēl šādā veidā izmanto apmales, izņemot poļus, protams...

Redaktor:

Varbūt ir pieejams eksperta viedoklis par satiksmes organizāciju šinī ceļa posmā? Manuprāt tā būtu normāla notikumu attīstība, ja strīdīgus jautājumus kāds pakomentētu, piemēram, Griģa kungs...

129574. viesis 7.jūnijs 2004 12:58
0 0 Atbildēt

Un tā baltā līnija, kas iet ceļam pa vidu, bez šaubām domāta kā "sliede" tava auto kreisajam ritenim:)

129575. viesis 7.jūnijs 2004 13:02
0 0 Atbildēt

Un nevajag satraukt Mr.Griģi - sākumā DERĒTU vienkārši izlasīt (UN IEGAUMĒT BEIDZOT!!!!) CSN 63.punktu: "Ārpus apdzīvotām vietām jābrauc iespējami tuvāk brauktuves labajai malai..."

129578. viesis 7.jūnijs 2004 13:08
0 0 Atbildēt

2reto:nepateikshu,kaads shosejas malas staavoklis i uz tallinas celja,bet braucot valmieras virzienaa labaak tureeties tuvaak ass liinijai,jo ja gar malu tuvaak turies,tur taadas bedres pa laikam gadaas,ka nosisties var...es taa ne tik sen tur taa uzsitu disku,ka riepa 4 sekunzu laikaa visu gaisu izlaida...uz 90 braucot...

129580. viesis 7.jūnijs 2004 13:15
0 0 Atbildēt

Interesanti zināt, kas būtu, ja žiga būtu ar gāzi braucis? :P

129582. viesis 7.jūnijs 2004 13:16
0 0 Atbildēt

Laikam jau gluži tā nebūs - ja būtu domāta sliede, tad uztaisītu nepārtrauktu... :)

Un nu CSN sakarā.

Nedaudz augstāk ir rakstīts arī šādi:

Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes; ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.

...un nedaudz zemāk arī šādi:

Ja brauktuve sadalīta joslās ar ceļa apzīmējuma līnijām, vadītājam jābrauc tikai pa joslām. Uzbraukt uz pārtrauktajām ceļa apzīmējuma līnijām atļauts tikai pārkārtojoties.

Joprojām problēmas? :)

129583. viesis 7.jūnijs 2004 13:18
0 0 Atbildēt

Cilvēki jūs tak s t u l b i neesat??!!?? tak ja uz ceļa redz ka kāds tuvojas un tā malējā apstāšanās josla ir brīva tad vai jums grūti metrus 70 pa to pabraukt lai palaistu garām zemu lidojošos????

129585. viesis 7.jūnijs 2004 13:21
0 0 Atbildēt

Jā jā ka avarē parasti ātri braucošie bet šīs avārijas situācijas parasti izraisa visādi murmuļi kas neatkāpjas no vidus līnijas brauc zem saviem 90km/h vai pat uz 90km/h un uzskata ka redz viņs brauc pēc noteikumiem un viņu nevienam naf jaapdzen...

ibio tak ja kāds skrien lai skrien. palaižot viņu garām ir lielāka iespēja ka viņš ar kādu citu saskriesies nevis vibrējot tev pakaļā tavus bleķus samīcīs

129586. viesis 7.jūnijs 2004 13:23
0 0 Atbildēt

2Labucis

apšaut visus kas lien pakaļ noteikumiem (viņi tomēr ir jāievēro) bet nekad neskatās uz reāla'jiem apstākļiem dzīvē.

Bieži vien rīkojoties pretēji noteikumiem pamainot kādu josliņu tu aizbrauksi tālāk nevis dabūsi kaulus audzēt kopā pēc avārijas

129587. viesis 7.jūnijs 2004 13:30
0 0 Atbildēt

Draco, nu Tu izgāzies! Tur tak ir eiroasfalts, tāpēc jau tauta tā gāzē:)

129588. viesis 7.jūnijs 2004 13:33
0 0 Atbildēt

Labuci, nemaz nemēģini man te citēt visus CSN. Uz Tevi joprojām attiecas tikai un vienīgi 63.punkts! Sākumā ievēro to - brauc līdz ar smuko balto nepārtraukto, un tici man - neviens Tevi pa labo pusi neapdzīs!

129589. viesis 7.jūnijs 2004 13:35
0 0 Atbildēt

es taga uz 70 visur braukshu :)) testa rezultaataa noskaidrots ka uz trases braucot ar 90-95 kmh mans rulzis rij 7.2 litrus,aber braucot uz 70-75 - 5.4 litrus 98U. itogo uz 400 km celja seenjojot ietaupaas 8 litri jeb 4 ls! taa ka nekui skriet - labaak seenjojiet,vairaak kaaposta buus. piemeera peec laika starpiiba braucot uz 90 un 70 185 km gabalam sastaada ap 20 minuuteem - labaak es ietaupu 3 litrus zupas un atbraucu 2 stundaas 55 minuutees,nekaa neietaupu,aber atbraucu 2 stundaas 20 minuutees ;)))

129591. viesis 7.jūnijs 2004 13:40
0 0 Atbildēt

Ak kungs, uz 70, labi, ka es nebraucu Valmieras virzienā:)

129592. viesis 7.jūnijs 2004 13:43
0 0 Atbildēt

2reto: tu nau tas pac reto no baltas vai kaa tur to kantori? nu nez,ja tev kaaposta nemeeraa daudz,ta jau labi,bet nu es labaak pataupu kaapostu ;) 70 veel ok aatrums, 60 gan vareetu buut taa sev ;))))

129594. viesis 7.jūnijs 2004 13:48
0 0 Atbildēt

Neticēšu vis! :) Tur jau tas joks, ka ir gadījies, ka apdzen, tikai 'whooosh' skaņa vien dzirdama... :)

Ja palasās šajos pašos komentos augšdaļā, tad tur kāds lielījās ar apdzīšanu pa labo pusi.

BTW, man nav mērķis šeit ko pierādīt; uzsita asinis tas samīcītais žigulis - kam jānotiek, lai uz ideāli gluda asfalta, gaišā dienas laikā šādi dabūtu pa pakaļu?

129597. viesis 7.jūnijs 2004 13:50
0 0 Atbildēt

Kā tad palika ar to pieredzi par braukšanu pa apmali citur pasaulē? :)

129599. viesis 7.jūnijs 2004 14:02
0 0 Atbildēt

2draco: nau nau, es i cic! Kāposts kā kāposts, bet laika gan man nav nemērā:)

129601. viesis 7.jūnijs 2004 14:04
0 0 Atbildēt

Un tātad "'whooosh' skaņa" nav pietiekams arguments lai paņemtu pusmetru pa labi?:)

129608. viesis 7.jūnijs 2004 14:27
0 0 Atbildēt

aa,tas bija rento laikam...btw,es jau tev pastaastiiju par laiku. ja tev 20 minuutes pie kopeejaa laika 2.5 h lielu starpiibu taisa,tad nesaprotu,aiz kam ar lidmashiinu nelido? ;)

bet nu ja uz lidmashiinu / heliiti naudas nav,un laika truukst taa,ka visur paarvietojies uz 150+,tad iepeerc laiciigi sev zemes plekjiiti kapseetaa ;) regulaars liktenja izaicinaajums tikai ar vienu var beigties - aatraak vai veelaak ;)

129609. viesis 7.jūnijs 2004 14:29
0 0 Atbildēt

Priekš tam teu veseli 3 spoguļi pa kuriem var redzēt kas teu notiek aiz muguras lai laicīgi varētu to 'whooosh' saredzēt un novākties malā. Citādi var sanākt kapā citēt CSN. Un mirt jaunam dēļ principiem imho piedienētu tikai politiķiem.

A par to papildus pusjoslu neskaitāmas reizes gan pa TV gan pa radio ir stāstīts ka tā tieši tam arī ir paredzēta - lai novāktos malā un palaistu lidotājus.

Atšķirībā uz Siguldas šosejas malējā josla ir atdalīta ar nepārtrauktu līniju - lūk to nedrīkst šķērsot. Un šī atdalītā papildus josla arī ir paredzēta TIKAI avārijas gadījumiem.

129610. viesis 7.jūnijs 2004 14:31
0 0 Atbildēt

P.S. - Ja nemaldos tad kautkur CSN bija arī punkts par to ka autovadītājam IR JĀKONTROLĒ tas kas notiek viņam aiz muguras. Tā kā ja neesi paskatījies spogulī aiz kam neesi ievērojis tur to 'whooosh' tad tāpat esi pārkāpis CSN.

129615. viesis 7.jūnijs 2004 14:43
0 0 Atbildēt

Storms 07.06.2004 14:31

Nu kontrolet jau tu vari - bet ko tu varesi padarit piem. ka zika vaditajs ja redzesi ka tavai masinai pakala nak ar pamatigu atruma parsvaru skorpis. Un varbut zikim prieksa kads sabremzejas.

Un cik biezi nav piedzivota situacija ka tu pie gajeju parejas stajies un dzirdi ka aizmugure sak bremzes kaukt - un ko tu padarisi ja prieksa vel gajeji sakusi iet??!!

129617. viesis 7.jūnijs 2004 14:51
0 0 Atbildēt

Hmm... palasot komentaarus var secinaat ka te ir pilns ar idiotiem, kuri maak tikai nolikt rakstu autorus... Prieks ka kaads ieliek bildes un komentus..

129618. viesis 7.jūnijs 2004 14:55
0 0 Atbildēt

Zika vadītāja vietā pavāktos pa labi un izvairītos no avārijas.

129619. viesis 7.jūnijs 2004 14:56
0 0 Atbildēt

To labucis. Gudreniek vai tev neliekas, ka ievērojot tevis nosauktās lietas kas attiecas uz pārvietošanos pa ceļiem viens no galvenajiem nosacījumiem ir turēties pēc iespējas tuvāk labajai malai? Tas ir tāpat kā ar tiem priduriem kuri met ārā no mazāksvarīga ceļa uz galveno nenogaidījuši kamēr beidzas kustība un ceļš ir brīvs. Un nevajag stāstīt, ka ja no kreisās puses tuvojas auto un vadītājam jāgriež pa kreisi, tad viņš to var darīt jo no labās puses neviens nenāk. Ja tajā laikā es esmu uzsācis apdzīšanas manevru un atrodos aklajā zonā kā tad sanāk?

129620. viesis 7.jūnijs 2004 14:57
0 0 Atbildēt

viesis 14:51

ko tev dod tās bildes no avāriju vietām?

129621. viesis 7.jūnijs 2004 15:00
0 0 Atbildēt

Neiebrauci, par ko ir stāsts, Storm - tā skaņa ir labajā ausī, un tad dievs sargi pavākties malā... :)

Stāsts ir par debīlo braukšanas stilu, kas tiek piekopts brīvdienās uz šī ceļa, nekur citur pagaidām tādu redzējis neesmu...

Viss!

129623. viesis 7.jūnijs 2004 15:02
0 0 Atbildēt

2draco: paldies par lekciju, es tagad jūtos dikti sakaunējies:)

150 man nevajag, līdz šim ir pieticis ar 120. Droši vien tā pamatīgi visu sarēķinot Tev būs taisnība, bet man diemžēl tā dzīve iet pēc ritma, ka tikos un tikos jābūt tur un tur. Tad nu cenšos kā māku.

129624. viesis 7.jūnijs 2004 15:04
0 0 Atbildēt

246.5. 924.ceļa apzīmējums - pārtraukta līnija, kurai svītru garums divas reizes pārsniedz atstarpes starp tām, - apzīmē brauktuves malu ceļa posmos, kuros atļauts apstāties un stāvēt.

129629. viesis 7.jūnijs 2004 15:48
0 0 Atbildēt

labucis- toch laikam neesi civilizaacijaa bijis. Taa 0.5 josla tieshi tam ir paredzeeta lai vareetu veikt gan apdziishanas/apsteigshanas manevru nesaspringstot, gan kur braukt velosipeedistiem netrauceejot auto, utml. Un tas ka tu velcies maximaali tuvu vidusliinijai un nepalaid korekti sev garaam liecina tikai par tavu zemo braukshanas kultuuru un nekaadaa veidaa neuzlabo satiksmes droshiibu.

129631. viesis 7.jūnijs 2004 15:54
0 0 Atbildēt

pievienojos šim komentāram - "Ja nemāki skriet un traucē normāli braucēji, tad labāk pats uz ceļa nerādies" ; ja tik ļoti vajag aulekšot virs 100 pa vietējām taciņām, tad darat to ar saprašanu un vēlams tur, kur tas vispār ir iespējams; šobrīd pārvietojos vidēji visur ar 90-95 - un ne es kādam traucēju (protams var jau kāds idiots arī tā iedomāties un savā stulbumā neredzēt, ka man nav šajā vietā un šobrīd variantu nodrošināt viņam to (bezjēdzīgas lidošanas) baudu), ne arī mani uztrauc piloti-idioti (lidotāji) (normālu pārvietošanos gan šamie dažkārt visiem citiem patraucē).

129632. viesis 7.jūnijs 2004 15:55
0 0 Atbildēt

Tad kur ir kompetentu personu skaidrojums, kā pareizi uz tiem Saulkrastiem jābrauc? SEn neesmu tajā pusē bijis, bet izklausās riebīgi - katram savs vienīgais pareizais viedoklis. Nav ko brīnīties, ka cilvēki mašinas sit.

129633. viesis 7.jūnijs 2004 16:11
0 0 Atbildēt

Man diezin kāpēc neatstāj pārliecība, ka abos gadījumos ir notikusi uzbraukšana stāvošai a/m. Reti pārvietojos par šai raxtā minēto trasi, pēdējā laikā biežāk Jaunjelgavas virzienā, kur ir vēl šaurāx ceļš. Tādēļ gribētu lūgt tos makšķerniekus un bekotājus, kuri varbūt lasa šos komentus: lūdzu _DOMĀJIET_, kur un kā jūs atstājat savas mašīnas ceļu malās.

Par šodienas komentiem šim raxtam: piekrītu tiem, kas proponē izprotošu bruakšanas stilu uz šādiem 2x1.5-joslu ceļiem! Šie ceļi (tāpat, kā jebkura transporta ietaise) ir domāti priekš tā, lai maximāls cilvēku skaits minimālā laikā varētu veikt ceļu no "a" līdz "b". Padomājiet par to! :-) Un tagad paskatieties vēlreiz uz pozīciju 'f..ck zemu lidojošos' utt.... Lūdzu, lūdzu - brauciet pēc iepsējas tuvāk labajai malai, un būs labāk visiem! Starp citu - arī jūs, zemu liedojošie, neaizmirstiet, ka (kā te jau pareizi teica) ir _jākontrolē_, kas notiek aiz muguras! Jo - vienmēr atradīsies kāds, kurš māk lidot zemāk un vēl ātrāk! :-)))

129640. viesis 7.jūnijs 2004 16:47
0 0 Atbildēt

es arii biju starp tiem brauceejiem.. un baltezera avaarija iisteniiba netaisiija sastreegumu (bilde uz tilta) bet gan biku taalaak uz sashaurinaajuma bija 3 mashiinas viena otrai dupsi sabuchojushas.. un 100% par vainiigu uzskatu CP, kas mieriigi leenaam raxtiija protokolus un nevis atbriivoja braucamo dalju.. zheel ka vinji veel jooprojaam nedomaa par citu brauceeju eertumu... ;o(

129643. viesis 7.jūnijs 2004 17:01
0 0 Atbildēt

Satiksmes noteikumu punkts 246.5.

924. ceļa apzīmējums - pārtraukta līnija, kurai svītru garums divas reizes pārsniedz atsarpes starp tām, - apzīmē brauktuves malu ceļa posmos, kuros atļauts apstāties un stāvēt.

129644. viesis 7.jūnijs 2004 17:05
0 0 Atbildēt

Uhu, BRAUKTUVES malu...

129648. viesis 7.jūnijs 2004 17:23
0 0 Atbildēt

2Labucis

Tev tajās ausīs nesvilptu ja turētos savas joslas labajā pusē....

cikt es spēju noprart tad tad tevi neviens pa labo malu neapdzīs....

Tauta saturās es beidzu darbu un braucu uz S-krastiem tā ka visus kas durēsies pie vidējās līnijas un mīcīsies es ar skaņu, ugunīm un drūmu izteikmi dzīšu uz malu.....l..

129649. viesis 7.jūnijs 2004 17:28
0 0 Atbildēt

Ja nemaldos tad tur svītras garums nepārcniedz atstarpi divas reizes. To RXE varbūt es par daudz piesienos, bet gribētos tavu domu par braukšanu tuvāk labajai malai mazliet pārformulēt. Vajadzētu pārvietoties tuvāk pārtrauktajai līnijai labajā pusē (konkrētajā Baltezera posmā) jo ja tu brauc vēl tuvāk par šo līniju var sanākt stulba situācija. Teiksim tu brauc max tuvu labajai malai aiz tevis vēlviens tāds bet trešais dzen jūs apkārt un pretī nāk citi auto. Arī priekšā tev brauc auto un viņš brauc gar līniju. Pēkšņi pēdējā brīdī tu pamani teiksim velosipēdistu, nu un kā likums auto kas apdzen tev ir tieši blakām. Situācija tā neko. :)

129651. viesis 7.jūnijs 2004 17:36
0 0 Atbildēt

Un vēl starpcitu cien. autovadītāji! Padomājiet par to kādas sekas šada auniska braukšana pavelk līdzi, jo Baltezera abnagļevšie vadītāji izmanto to, un īpaši nesaspringstot met ārā no saviem sānceļiem. Vietas ta reāli pietiek, bet normāli īstajā vietā iebraukt nevar un atkal situācija. Tu velcies pa kreiso pusi gar sadalošo redzi, ka krustā stāv auto nu i mauc garām. Tad kad tu esi gandrīz jau ticis viņam garām tas sāk kustību, bet tu to neredzi jo tad jau viņš ir aklajā zonā. Tad tu pamani, ka viens kādu gabalu aiz tevis sāk apdzīšanu. Ātrums nav liels un tu sāc parvietoties pa labi, bet ak vai tur jau ir līdējs kuru tu nemaz nepamanīji. Tā lūk. Šitādi varianti ir redzēti, tā kā nestāstiet ka tas nevar būt.

129659. viesis 7.jūnijs 2004 19:35
0 0 Atbildēt

Tā neko, un abos crashos tipa "pakaļā ienākuši" - tb lidoņi/sēņotāji....

Nufis

129662. viesis 7.jūnijs 2004 19:56
0 0 Atbildēt

Kāds te uzprasijās, kur ir - Kompetentu personu skaidrojums - lūk kur - AIZBRAUCIET UZ POLIJU UN PAMĀCIETIES BRAUKT. Vai vēl labāk VISPIRMS PAMĀCIETIES (tipa lai kāds kurš māk braukt aizved), un tad tikai paši mēģiniet, ja tur (Polijā) negribiet atstāt smukas naudiņas...

Bet trijos vārdos sistēma ir tāda - visi brauc normāli pa joslas vidu (vai vēl labāk, maksimāli tuvu tai malas strīpai), UN TUR ABAS ACIS VAĻĀ, jo JĀKONTROLĒ GAN tas kas PRIEKŠĀ notiekās, GAN tas kas - AIZMUGURĒ (spoguļos). UN VISI PAVĀCAS MALĀ (pārkārtojas uz to malējo papildjoslu) DIVOS GADIJUMOS: A) Ja pretīmbraucošie viens otru apdzen B) Ja no aizmugures kāds tūvojas tuvojas (pat vēl neuzsācis apdzīšanas manevru) - jo tādā veidā tu informē ka esi viņu pamanijis un sapratis/akceptējis/atļāvis šo manevru...

P.S. Ir vēlviena EIRO-fīča (pavērojiet fūru braucējus): Ja tu esi pietuvojies grūti caur/apkārt/garām redzamam transp. līdzeklim (fūrei) un gatavojies to apdzīt (pie tam slikti pārredzamā vietā), tad gadijumā ja viņš tevi ir pamanijis (un protams redz vairāk nekā tu) - viņš (fūres vadītājs) var tavu apdīšanas manevru aizliegt (vai informēt par draudošajām briesmām) - ĪSI IESLĒDZOT KREISO PAGR. RĀDĪTĀJU. Protams pretēja nozīme ir LABAJAM - tā ir atļauja (jeb informācija par brīvu/drošu ceļa posmu apdzīšanas manevra veikšanai)....

Ar cieņu

Nufis

129663. viesis 7.jūnijs 2004 20:05
0 0 Atbildēt

nu, varēja tie ceļa apsaimniekotāji savā laikā piemest mazliet vairāk piķi lai iznāk divas normālas joslas nevis viena josla ar krutāko ceļa nomali visā Latvijā.

129665. viesis 7.jūnijs 2004 20:35
0 0 Atbildēt

Jāsāk gandrīz lamāties

Vai tiešām ir tik grūti novākties no ceļa, ja kāds brauc ātrāk par tevi?? Laikam jau daudziem tas samazina pašcieņas līmeni. Tur viss ceļš ir labā stāvoklī un var droši braukt gar pašu malu.

100% piekrītu viesis 07.06.2004 19:56, pabraukājiet pa Eiropu un tad redzēsiet kā tur brauc, vienmēr ātrākais braucējs tiks palaists, ja arī nebūs papildus josla, tad vismaz pietuvosies labajai ceļa malai vienalga vai tas "lidotājs" pārkāpj noteikukus vai nē.

foibbe 07.06.2004 10:02 rakstīja ka vidējais ātrums uz tās šosejas ir 120 km/h un uz augšu, ne gluži. Es pa to ceļu braucu katru dienu un reizēm iznāk arī vairākas reizes dienā braukt. Vidējais tur ir ap 105 - 110 km/h Un tikai atsevišķi "lidotāji" brauc ātrāk.

Starpcitu šitie "lidotāji" ir vieni no tiem, kas parasti arī plaiž tos kas brauc vēl ātrāk.

Un vēl dažs labs te minēja CSN ievērošanu. Tas vispār ir apsurds, protams, CSN ir jāievēro. Bet paskatoties, kas tagad notiek uz ceļiem mati ceļas stāvus. Rīgā brauc pie sarkanā un vēl visādus brīnumus veido. Baltezerā un Saulkrastos tēlo sacīkšu braucējus (70 - 80 km/h), bet kad izbrauc uz ceļa, kur ir mazāka iespēja kādu traumēt un it kā varētu pabraukt ātrāk tad nē, velkās labākajā gadījumā uz 90 - 95 km/h un ja jāpabrauc ātrāk, tad uzreiz aiz mašīnas parādās dzeltena strīpa.

Bišku gari sanāca, bet nu īsāk nevarēja :)

129668. viesis 7.jūnijs 2004 21:36
0 0 Atbildēt

stulba saruna. kārtējo reizi strīds par to vai vajag pavākties malā ja es braucu ar maximālo atļauto. jo ātrāk toas idiotus sasitīs lupatās jo labāk citiem. žēl "labdarus". pieļauju ka arī tiem mājās naV OTRA AUTO...........

129674. viesis 7.jūnijs 2004 22:13
0 0 Atbildēt

nu ir sanaacis apdziit pa kreiso pusi posmaa no Baltezera liidz Aadazhiem. jaa dariiju slikti, bet ja cilveeks nesaprot, ka beigusies apdziivota vieta un nemaak savaakties uz malu, nu tad sorry, braucu kaa dienvidos- uztaureeju, lai shis pieveersh uzmaniibu un maucu garaam.

a ko dariit? :) :) :)

129676. viesis 8.jūnijs 2004 0:22
0 0 Atbildēt

Smuks Scorpis bija. Ibio to zhiguli-sēņotāju...

129678. viesis 8.jūnijs 2004 1:15
0 0 Atbildēt

MANA JOSLA, IBIO!!! - labs. Un ja es braucu ar 90+ pa SAVU joslu, IBIO, tad atsaldētie sportisti, IBIO, var kaut pa kokiem, MLJA, lekt man garām. Tiesa, uz Saulkrastenes es braucu pa SAVU, IBIO, labo malu, nevis pie ass līnijas, bet pa citu šoseju man zemu lidojošie pepelaci NAV jālaiž, IBIO. PAT ja es izdomāju braukt ar 70. Gribi lidot, māki stūrēt, IBIO.

129679. viesis 8.jūnijs 2004 1:40
0 0 Atbildēt

ideāls viedoklis ibio! :-D ja normālā ceļā satilpst trīs joslas vai tev gabals ibio nokrīt drusku labāk pavelkot? ibio! gribētos lai tur ar savas joslas principiem kādai igauņu fūrai kas steidzās ar tavu 70 pa kājām pagadies..... :-D ibio

129680. viesis 8.jūnijs 2004 5:40
0 0 Atbildēt

to: viesis 08.06.2004 01:15

un tiesi taadu anonimu piderasu ka tu delj rodas avarijas... Es pat braucot uz 110 turos pie pashas labas malas, un iebraucu viduu tikai apdzenot...

129682. viesis 8.jūnijs 2004 8:32
0 0 Atbildēt

Sorry vechi. Ja juus tik vien kaa iemiit gaazes pedaali maakat uz saviem 120 un juutaties par to laimiigi, bet nesekojat, kas notiek uz celja, ticat labajam, ka tur toch nebuus kaads zhiks - seenjotaajs ar 65kmh (kas btw nav aizliegts atshkjiriibaa no 120), tad jums pashiem vajadzeetu seedeet maajaas un tieshi deelj taadiem neuzmaniigiem, paargalviigiem un bezatbildiigiem exemplaariem arii notiek avaarijas. Pat uz 120 braucot ir iespeejams pavisam mieriigi sabremzeeties, apbraukt un apdziit shaadu seeni. Un jaapatur praataa, ka jebkuraa vietaa jebkuraa briidii uz celja var paraadiities kaads alnis, tante ar piena kannu, vai tml. Esat paarliecinaati, ka nesapiisieties meistariibaa?

129685. viesis 8.jūnijs 2004 8:37
0 0 Atbildēt

Protams sseit var saskatiit iista latviessa dabu.Es braucu ar maksimaali atllauto(esmu 100% visu likumu ieveerotaajs, aatraak nemaaku,nav naudinnas ,kur ta man jaasteidzas utt)te peekssnnni kaads grib pabraugt man garaam.Kaa taa kaads buus aatraaks par mani .Taapeec braukssu pa cella vidu un peec iespeejas garaam nevienu nelaidiissu , jo savaadaak taccu tiks neatgriezeniski iedragaats mans ego.

129688. viesis 8.jūnijs 2004 8:38
0 0 Atbildēt

Sen nebiju braucis Saulkrastu virzienā, taču nesen gadījās. Jāatzīst, tur braucošo plānprātības pakāpe nošokēja. Parasti pavācos pa labi uz papildjoslu, lai "skrienošie" tiek garām, man nav žēl... Taču šajā gadījumā viens āpsis tādā veidā gandrīz uzaisīja avāriju, jo izrādās, krutākie džeki tur uzskata, ka var apdzīt pa labo pusi uz kuru, protams, arī es virzos. Pēc tam novēroju, ka tā tur diezgan daudz sagrabējuši BMW un citi šroti brauc. Nu ko, apsolos vairs neveikt šādus riskantus manevrus, lai tiek garām kā grib, ja jau nespēj kaut cik saprātīgi braukt iemācīties...

129689. viesis 8.jūnijs 2004 8:42
0 0 Atbildēt

Es nesaprotu vai spogullos juus neviens neskataaties.Nu velk kaads pa labo garaam nu nebrauc tajaa labajaa malaa.Kaut gan apdziit tur pa labo ir pilniigs nepraats it sevisskki tagad kad tur brauc tik daudz vadiitaaju kuri par as liiniju vairaak neredz apsoluuti neko .

129690. viesis 8.jūnijs 2004 8:47
0 0 Atbildēt

viesis 8:38: nu es skatos, tāpēc jau avārija nenotika, jo tie dauņi, kas apdzen pa labo malu jau nu diez vai uz kaut ko būtu noreāģējuši. Apkopojot: negribat dzīvot kā normāli cilvēki - nevajag! turpmāk laimīgu taciņu pretējā joslā, braukšu cik vien iespējams pa vidu.

129692. viesis 8.jūnijs 2004 8:55
0 0 Atbildēt

dauņiem varu vēl paskaidrot, ka labā mala aiz pārtrauktās līnijas nav josla, jo neatbilst šim apzīmējumam pēc platuma. T.i. labākajā gadījumā, jūs varat lūgt, lai kāds, kas saskaņā ar noteikumiem visu laiku turās pie centrālās līnijas, ieraugot jūs pabrauktu mazliet maliņā. Braukti visu laiku pa malēju pēc CSN nav pareizi. Tā tas visur normālā pasaulē arī notiek, tikai šajā muļķu valstī paši garīgi atpalikušie visu sačakarē, dzenoties pa labo malu. Nu ok, brauksim tad tā.... nav žēl.

129700. viesis 8.jūnijs 2004 9:09
0 0 Atbildēt

Man nav ko teikt! Atklāti pasaku, ka visi kas šeit muld par braukšanu pēc iespējas tuvāk kreisajai malai ir pilnīgi Auni (maigi izsakoties) Gribas teikt P I D A R I !!!

129703. viesis 8.jūnijs 2004 9:15
0 0 Atbildēt

Va vellos, skorpis žikam ielika pakaļā, vai?

Nu bet tak skorpjiem bremžu nav, nospied pedāli, a šis tik vibrē kopā ar visu mašiņu, un nekā, brauc kā braucis. (Nav tik traki, pašam skorpis, bet reizēm apstāties var :) / bremzes uz stenda baudās bieži)

129704. viesis 8.jūnijs 2004 9:16
0 0 Atbildēt

Elementāra aritmētika:

Rīga - Saulkrasti = 50 km

90 km/st = 33 min

110 km/st = 27 min

Starpība 6 min. Piedevām visu ceļu ar tādu ātrumu nenobrauksiet.

129711. viesis 8.jūnijs 2004 9:25
0 0 Atbildēt

Īstenībā tas jaunais posms līdz saukrastiem ir ļoti bīstams tu regulāri notiek avārijas praktiski katru dienu. iemesls vienkārš kad visi brauc at atļauto ātrumu plus 10 km tad daži Šumaheri velk 140 km/h un vairāk un viņiem nevienmēr sanāk laicīgi sakopties. Pac braucu pagājušo sestdienu kādus 110 km/h tjā faktiski īsajā ceļa posmā mani, kā stāvo 6 mašīnas apdzina. katrs var pac izdarīt secinājumus.

p.s. Vazāšanās pa joslu pa labi pa kreisi tādējādi laižot garām skrējējus no ceļu satiksmes drošibas viedokļa ir bīstama tā kā 1.maldina vadītājus pie tam nedod garantiju ka priekšā braucošais arī pabrauks pa labi lai palistu skrējēju. 2.jebkuri lieki manevri rada lielāku iespēju avārijām un avārijas situācijām 3. uz mitra vai slidena ceļa šādi struji manevri pa labi un pēc tam pa kreisi var izraisīt sānslīdi un kā sekas avāriju.

129717. viesis 8.jūnijs 2004 9:39
0 0 Atbildēt

To viesis (IeM). Klau vecīt. Vai tev neliekas, ka spoguļos vajadzētu vērot situāciju par to kas notiek kādas piecas mašinas aiz tevis, nevis skatīties tikai uz to braucēju kurš brauc aiz tevis. Nezinu, bet man personīgi tas problēmas nesagādā redzu es spoguļos pietiekami tālu, tamdēļ laicīgi arī pārkārtojos pilnīgi bez kāda stresa. Bet ja dara kā tu rakstīji, ka rārauj pa labi un pēc tam atpakaļ tad tas toč varētu kādu no vadītājiem nobiedēt. Bet tamdēļ vajag vairāk skatīties atpakaļskata spoguļos un čekot situāciju, un nedomāt par to vai tas kurš apdzen citus dzīs arī tevi vai nē. Un tikai nesāc tekt, ka bieži skatoties spoguļos var ielikt kādam pakaļā. Vajag distanci ievērot!!!

129718. viesis 8.jūnijs 2004 9:41
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 08.06.2004 09:25

Beidzot kāds racionāli domājošs indivīds... Hooray! :)

Tur jau tā lieta, ka uz ceļa primārais ir drošība, komfortabla nokļūšana no punkta A līdz B, nevis piedalīšanās autosacīkstēs pret savu gribu... :)

129801. viesis 8.jūnijs 2004 11:27
0 0 Atbildēt

Ta apdzen tur gan pa labo, gan pa kreiso pusi. Kada velna pēc tiem, kas nelido, bet pieticīgi tuntuļo uz 100, visu laiku jāpārkārtojas? Kad reiz poliči attapsies, ka pa to ceļu dzīva nauda lido? Varbūt tad varēs uztaisīt normālas divas joslas un no problem.

129807. viesis 8.jūnijs 2004 11:45
0 0 Atbildēt

to viesis (IeM) 08.06.2004 09:25

A kurš Tev liedz visu laiku pa malu braukt lai nav jālīkumo, gabals nokritīs vai??

Es pa turieni braucot, ja ir daudz skrējēji, tad visu laiku turos pie labās malas, bet ja ceļš tukš, tad braucu pie labās līnijas un nekādu problēmu.

129811. viesis 8.jūnijs 2004 12:16
0 0 Atbildēt

To viesis 08.06.2004 11:27

Da tapēc, ka lauzni ceļš nepieder tev vienam. Un ja es lidoju, tad tā ir mana problēma un ne tev būs par to spriest un norādīt kas un kā. Jā es braucu ātri, bet vienmēr to daru pēc noteikumiem pārkāpjot tikai ātruma ierobežojumu. Gandrīz nekad nav bijis tā ka uz ceļa esmu kādam maisījies. Gandrīz tikai tamdēļ, ka šādās tādās situācijās ir grūti pamanīt tādus transportalīdzekļus kā mocis. Bet es vienmēr ņemu vērā šo faktu un nekad man problēmu nav bijis.

129829. viesis 8.jūnijs 2004 13:02
0 0 Atbildēt

Mjaaa....pamatiiga avaarija :(

129834. viesis 8.jūnijs 2004 13:13
0 0 Atbildēt

Kamēr braucējiem būs tik atšķirīgi priekšstati apar pārvietošanās ātrumu, nekas labs nav gaidāms - avāriju skaits tikai augs. Tas ir nožēlojami, ja cilvēkiem jābrauc nevis vadoties pēc CSN, bet pēc lidotāju noteikumiem, kuri ,starp citu, nekur nav publicēti un līdz ar to visiem nav iespēja ar tiem iepazīties. Jā, jā, arī tadi īpatņi mēdz nokļut uz tā Saulkrastu ceļa un ir dzirdēts, ka jūtas visai apjukuši.

129859. viesis 8.jūnijs 2004 16:06
0 0 Atbildēt

Nuja, viesi, tā jau tur visi brauc - viens ne pa kam nenobrauc malējā joslā, jo vai nu neredz vai negrib, otrs brauc pa to malu visu laiku, tā ka nav ne kur apstāties un arī riteņbraucējiem nav kur braukt - pilnīgs bardaks! Nu pilnīgi skaidrs, ka nevienam nav skaidrs, kam tad tā apmale īsti domāta!

Un te visu laiku liekas, ka galvenais, lai acis būtu aizmugurē nevis priekšā, un katra braucēja svētākais pienākums ir skatīties, ko dara lidotāji nevis kas notiek uz ceļa priekšā! Manuprāt tomēr lidotāji var lidot cik viņiem gribas, bet jāskatās jau nu tādā gadījumā ir viņiem pašiem! Skaties, kur lido un lido vesels, ja vari savu autiņu savaldīt! Citādi te jau noteikumu ievērotāji tiek pataisīti par tādiem antiņiem, kam visžēlīgi tiek atļauts braukt pa ceļa malu, ja nu viņi galīgi nevar nosēdēt mājās un tomēr grib līst uz ceļa!

Kā mums atšķirībā no Polijas un citas Eiropas pietrūks visvairāk ir tolerances - sapratnes, ka pa ceļu pārvietojas dažādi autobraucēji ar ļoti dažādu braukšanas pieredzi un visiem viņiem ir tiesības to darīt! Tāpēc jau tas ir koplietošanas ceļš! Sacīkstēm ir domātas trases un lidlauki!

129864. viesis 8.jūnijs 2004 16:52
0 0 Atbildēt

viesis 08.06.2004 11:45

Sāksim ar to, ka nekur CSN nav neviena vārda, ka man jābrauc pa ceļa nomali. Ir ceļa pzīmējumi pēc kuriem jāvadās. Pa to nomali var iet civēki braukt pajugi un velosipēdisti, kurus ar tādiem manevriem reāli var apdraudēt - noteikumi neparedz braukšanu pa nomali.

Var steigties, tikai jādara tas ar saprātu un netraucējot citiem.

129868. viesis 8.jūnijs 2004 17:05
0 0 Atbildēt

To viesis (IeM) 08.06.2004 16:52

Ir punkts par to, ka ārpus apdzīvotām vietām ir jāpārvietojas pēc iespējas tuvāk labajai malai. Vai nav skaidrs? Vēl ir jautājumi?

129870. viesis 8.jūnijs 2004 17:12
0 0 Atbildēt

Ja pareizi saprotu, tad pusjosla (piemeram uz VIA Baltica, uz Jelgavas apvedcela) ir domata, lai prieksa braucosais auto varetu, parkartojoties pa labi, palaist garam atrak braucosos automobilus. Mans ierosinajums butu uzlikt informejosus plakatus uz sadiem celiem, lai cilveki izprastu so ieprieksmineto principu - biezi sanak braukt pa Jelgavas apvedcelu, un tikai viens no 20 palaizh. Negribu izlikties par ljaunu atrumparkapeju - tur brauc daudz smagas automasinas no LT un ka jau laukos ari Ziguli un zili Moskvichi.

Armands

--------------------------------------------------------------------------------

Jūsu minētā ceļa konstrukcijas daļa ir nomale, kas, atbilstīgi ceļu satiksmes noteikumiem, automobiļiem braukšanai Jūsu minētajā veidā nav paredzēta.

129872. viesis 8.jūnijs 2004 17:13
0 0 Atbildēt

Tas bija citāts no CSDD mājas lapas

129873. viesis 8.jūnijs 2004 17:16
0 0 Atbildēt

> OIZO 08.06.2004 12:16

lai jau tev veicas ...

kadreiz vienmer ir pirma reize .....

Lai dievs tevi sarga, bet neaizmirsti - kas pats sevi sarga to ari dievs sarga :)

129874. viesis 8.jūnijs 2004 17:20
0 0 Atbildēt

2 OIZO: CSN punkts 247.3 - pārtraukta līnija nosaka joslu robežas, punkts 69. - ja brauktuve sadalīta pa joslām, jābrauc pa joslām, uzbraukt uz pārtrauktajām līnijām atļauts tikai pārkārtojoties. Definīcijas: braukšanas josla - tāda josla, kas ir pietiekami plata, lai pa to vienā rindā pārvietotos auto + personiska piebilde: nelien uz ceļa, ej ar kājiņām...

129875. viesis 8.jūnijs 2004 17:25
0 0 Atbildēt

viesis 17:20 T.i. malējā josla uz Tallinas šosejas nav josla: t.i. tie, kas saklausījušies te idiņos-lidotājos ļurinās "pēc iespējas tuvāk labajai malai" pārkāpj CSN. Cerams, ka policija sāks šitos pielīdējus žmiegt :) Principā runa var iet tikai par pārkārtošanos, lai palaistu garām, taču, ja negribu - pienākums tas nav nekādi.

129876. viesis 8.jūnijs 2004 17:30
0 0 Atbildēt

Tā mala (proti, nomale) nav paredzēta garām laišanai un, ja laidējam kas samisēsies, tad nu būs 100% vainīgs. Tā ka katrs var domāt, no kā vairāk bail - no lidotājiem vai CP.

129877. viesis 8.jūnijs 2004 17:42
0 0 Atbildēt

Nu gan pareizie savākušies. Nez kādēļ liela daļa sāk baigi ievērot CSN, tikai ikdienā pabraukājot ar mašīnu tā neliekas. Tur kur vajag tos ievērot par visiem 100% tur nē, tur tēlo varoņus, bet šajā gadījumā nevar normāli pavirzīties nost no ceļa.

Neesmu ievērojis, ka policija ķertu tos, kas brauc par malu un tas ir pareizi, sodīt vajadzētu tos, kas nejēdz pabraukt malā un velkās pa ceļa vidu kā kings.

Lai kam jau Latvijā līdz normālai satiksmei ir tikpat tālu kā līdz tuvākajai galaktikai un izskatās ka nekas nemainīsies, kamēr daudzi autovadītāji nesāks domāšanas procesā izmantot smadzenes.

129880. viesis 8.jūnijs 2004 18:31
0 0 Atbildēt

Varbūt lidotāji var pacīnīties par izmaiņām CSN un tad visiem viss būs skaidrs? Kā saprotu, tad CSDD tomēr neatzīst lidotāju ieteikto nomales izmantošanas veidu. Kāpēc vairākumam jāpārkāpj noteikumi, lai palaistu dažus skrējējus? Manevri nepaaugstina satiksmes drošību.

129881. viesis 8.jūnijs 2004 18:35
0 0 Atbildēt

To viesis 08.06.2004 17:25

Klau tu idiņ nelidotāj ļurinātāj. Izlasi visus komentus un tad gvelz. Turpat noteikumos ir rakstīts uz ko attiecas termins tuvāk labajai malai, tobiš tuvāk līnijai. Vai tā būtu raustīta, nepārtraukta vai dievsviņzinkāda. Un man personīgi liekas daudz jau ja cilvēks pārvietojas pēc iespējas tuvāk šai līnijai. Gudrinieki pamēģiniet ievērojot šos noteikumus pabraukt un paši redzēsiet cik vietas paliek pāri.

129882. viesis 8.jūnijs 2004 18:40
0 0 Atbildēt

To viesis 08.06.2004 17:20

Kurā vietā es esmu teicis, ka tā ir braukšanas josla? Un ja tu vēlies kādu, kurš tevi apdzen palaist tu veic pārkārtošanās manevru un atgriezies atpakaļ. Līdz ar to viss ir kārtībā. Tākā ar kājiņām vari iet pats. :)

129883. viesis 8.jūnijs 2004 18:42
0 0 Atbildēt

To Robchiks

Paldies. Es tik tiešām sevi sargu. Un ne tikai sevi, bet domāju arī par citiem.

129896. viesis 9.jūnijs 2004 0:05
0 0 Atbildēt

Es tur braucu reti. Mans vērtējums ir šāds:

Uztaisīt šādu joslu izkārtojumu ir pilnīgs murgs. Nav jau problēmu palaist garām kādu lidotāju, BET pa šo labo joslu mierīgi iet gājēji (vairākās rindās), brauc velosipēdisti (

129899. viesis 9.jūnijs 2004 8:42
0 0 Atbildēt

2 OIZO: punkts 64. ārpus apdzīvotām vietām ir jābrauc "iespējami tuvāk brauktuves labajai malai", t.i. ja tas nepārkāpj citus noteikumus (tad jau varbūt arī ja nepārtrauktā līnija malā būs, arī brauksi pie labās malas?). Īsāk sakot, tie, kas klausa te dažādu lidotāju plānprātīgajām tēzēm 1.ir galīgie suckeri, jo pārkāpj noteikumus, lai tikai citiem būtu labāk (t.i. uzņemās visu risku, kas saistīts ar CSN pārkāpšanu, lai tikai bezsmadzeņu idiņam pie BMW stūres būtu jauki :) 2. apdraud sevi un citus: braucot pa malu jebkurš neveiksmīgs manevrs un jūs iekļūstat visnotaļ nepatīkamā avārijā, tāpat jūs uzņematies visu risku, kas saistīts ar griezējiem, kas nāk no labās puses, 3. apdraudat gājējus un velosipēdistus, kam ir visas tiesības braukt pa malu. Manuprāt runa var būt tikai par palaišanu "aiz labas sirds": ja skatos, neviens velosipēdists nav, griezējs nav, laiks sauss un saulains un arī aizmugurējā mašīna neizskatās pēc bandītvāģa, varu arī izdarīt uz brīdi pārkārtošanos, lai palaistu garām.

129906. viesis 9.jūnijs 2004 9:56
0 0 Atbildēt

Es jau sen biju izteicis savu uzskatu par pārvietošanos tuvāk labajai malai. Atļaujos vēlreiz iekopēt manis teikto dažas dienas atpakaļ. Varu atvainoties par to, ka varbūt turpmākajos textor šo pārvietošanos vairs neformulēju tā kā tas ir zemāk izklāstīts, bet uzskatu ja cilvēks grib komentēt manis teikto, tad viņam vajadzētu iepazīties ar visiem komentiem, tad tiktu izlasīts arī mans korektais formulējums.

OIZO 07.06.2004 17:28

Ja nemaldos tad tur svītras garums nepārcniedz atstarpi divas reizes. To RXE varbūt es par daudz piesienos, bet gribētos tavu domu par braukšanu tuvāk labajai malai mazliet pārformulēt. Vajadzētu pārvietoties tuvāk pārtrauktajai līnijai labajā pusē (konkrētajā Baltezera posmā) jo ja tu brauc vēl tuvāk par šo līniju var sanākt stulba situācija. Teiksim tu brauc max tuvu labajai malai aiz tevis vēlviens tāds bet trešais dzen jūs apkārt un pretī nāk citi auto. Arī priekšā tev brauc auto un viņš brauc gar līniju. Pēkšņi pēdējā brīdī tu pamani teiksim velosipēdistu, nu un kā likums auto kas apdzen tev ir tieši blakām. Situācija tā neko.

129911. viesis 9.jūnijs 2004 10:25
0 0 Atbildēt

Taa josla nav domaata braukshanai, bet lai tur vareetu apstaaties, netrauceejot citiem! Piemeeram, ja sapliist mashiina! Brauktuves mala skaitaas tur kur ir 924 paartrauktais markeejums!

129918. viesis 9.jūnijs 2004 11:18
0 0 Atbildēt

CSN punkts 6.

Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas izpildīs ceļu satiksmei noteiktās prasības.

CSN nosaka, ka ceļa apmale nav domāta braukšanai pa to, tikai priekš apstāšanās un stāvēšanas.

Tātad sanāk, ka visiem ir tiesības uzskatīt, ka neviens nebrauks pa apmali.

Ja nu kāds to dara, tad pārkāpj CSN un uzņemas visu no tā izrietošo atbildību...

129922. viesis 9.jūnijs 2004 11:42
0 0 Atbildēt

Kas te visi saules dūrienu dabūjuši?? Pēkšņi visi sāk ievērot CSN (tekstos) tikai darbos tā pašvakāk.

129981. viesis 9.jūnijs 2004 15:02
0 0 Atbildēt

tā neko vispār! Negribētos ka man kāds šitā ielikes pakaļā! www.wallpapers.lv

130015. viesis 10.jūnijs 2004 0:01
0 0 Atbildēt

tas ir *******

130016. viesis 10.jūnijs 2004 0:03
0 0 Atbildēt

tas ir dubsi

130164. viesis 11.jūnijs 2004 11:55
0 0 Atbildēt

Labaak 12:00 maajaas nekaa 10:00 pie Dieviem - taa tas ir. Nau ko skriet.

130207. viesis 12.jūnijs 2004 1:26
0 0 Atbildēt

ļoti pamācošs raksts. Tagad mēs visi zināsim, kāpēc rodas avārijas. Izrādās - vajag braukt uzmanīgāk !!!

130877. viesis 19.jūnijs 2004 13:36
0 0 Atbildēt

Jap..

130984. viesis 21.jūnijs 2004 21:56
0 0 Atbildēt

uz dirs

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti