Lasītājs jautā: vai uzliktais sods ir korekts? (+ foto) 101

 
8.jūnijs 2004 10:14

Saņēmu sodu par stāvēšanu neatļautā vietā. Sods ir par stāvēšanu sabiedriska transporta pieturvietā. Mašīna - sarkanais AUDI - ir novietota "kabatā", uzreiz aiz gājēju pārejas, pretī ceļam - T-veida krustojumā.

P6070207.JPG

P6070208.JPG

P6070209.JPG

P6070210.JPG

P6070211.JPG

P6070212.JPG

P6070213.JPG

Starp taksometru stāvēšanas pieturzīmi un mašīnām ir vēl arī izbraucamais ceļš no blakus teritorijas, kā arī sākās krustojums.

Uz taksometru stāvvietas ir skaitlis 5, un pieci taksometri aiz zīmes var sastāties ļoti viegli. Līdz sabiedriskā transoprta pieturvietai ir ~ 150 m. Auto netraucē ne sabiedriskajam transportam, ne taksometriem, ne arī kam citam!

Jautājums: vai, jūsuprāt, šis sods ir korekts, vai arī apstrīdams, vai vismaz tiešām to 10,- Ls vērts.

Ar cieņu,
iAuto lasītājs,
Raisha

 
Visi komentāri
 
129722. viesis 8.jūnijs 2004 10:19
1 0 Atbildēt

Jaa shaads sods ir 10Ls veerts, jo deelj taadiem vadiitaajiem, kas liek savus auto pirms un peec gaajeeju paarejaam neieveerojot atbilstosho distanci, nevar redzeet gaajeejus kas ir vai taisaas uziet uz paarejas. (dotajaa gadiijumaa braucot no preteejaas puses).

ps. Taa nav sab. trans. pietura ja kas, bet gan ziime kur jaastaav takshiem.

129723. viesis 8.jūnijs 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Ja mašīna stāv T veida krustojumā un viņai kreisajā pusē ir dubultā nepārtrauktā līnija, domāju, sodu vari apstrīdēt, uzsverot attālumu līdz autobusu pieturai un taksometru zīmei.

129725. viesis 8.jūnijs 2004 10:20
0 0 Atbildēt

Ja pareizi atceros, tad pec CSN staveshana preti T veida krustam ir aizliegta!

129726. viesis 8.jūnijs 2004 10:22
1 0 Atbildēt

Sods pilniigi korekts! G.paareeja!

129727. viesis 8.jūnijs 2004 10:23
0 0 Atbildēt

Nu sarkanais ir novietots nepareizi, ja tā ir divvirzienu iela un nav zaļā sala pa vidu, jo 5 metri pirms,aiz jābūt brīvam..

Bet par to mersi gan ir interesanti, pieturas vietu nemaz neredzu, tur tač ir tikai takšu stajanka..

129728. viesis 8.jūnijs 2004 10:23
0 0 Atbildēt

mans domāt, ka pietura taksometru vai sabiedriskā transporta ir pirms attiecīgas zīmes. Šeit pirms taksometru zīmes var stāvēt 5 taksometri. Jāpiezīmē, ka takšu pieturvieta ir izvietota debīlē vietā aiz dzeltenās līnijas un gājēju pārejas.

129729. viesis 8.jūnijs 2004 10:23
0 0 Atbildēt

edzza man gan liekas, ka tu iisti neatceries

129731. viesis 8.jūnijs 2004 10:25
0 0 Atbildēt

Nu cik saprotu taabi vinji veel staav krestaa, kas buutu ok ja buutu nepaartraukta dubultaa liinija, bet dotajaa gadiijumaa vinja krustojumaa nav.

ps. Autoram- vai ta tev tanii blankaa nav uzrakstiits tieshi par kuriem punktiem esi sodiits?

129732. viesis 8.jūnijs 2004 10:25
0 0 Atbildēt

Auto drīkst novietot 5m pirms gājēju pārejas, un uzreiz aiz tās (protams ja tas notiek kustības virzienā)

Liekas ka 5 takšiem aiz zīmes vietas gan nepietiek.

129733. viesis 8.jūnijs 2004 10:26
0 0 Atbildēt

Auto driiks novietot ne tuvaak kaa 5m PIRMS paarejas, AIZ nekaada distance no paarejas nav jaaieveero.

129734. viesis 8.jūnijs 2004 10:27
0 0 Atbildēt

DM paspeeja pirmais :(

129737. viesis 8.jūnijs 2004 10:29
0 0 Atbildēt

Korekts=correct=pareizs.

Staaveet nedriikst _krustojumaa_, iznemot taadaa T veida krustojumaa, kur no aptureeta automobilja lidz nepartrauktai ass linijai ir vismaz 3 metri.

Kad beigsies " urban legend" par aizliegumu staaveet T veida krustojumaa? Aizliegts staaveet jebkuraa krustojumaa, iznemot augstaak mineeto gadiijumu.

Dotajaa vietaa paredzeta staavvieta pieciem taksometriem. Sarkanais Audi aiznem taksometriem paredzeto vietu.

Gunars

129738. viesis 8.jūnijs 2004 10:29
0 0 Atbildēt

Takshiem taksh jaastaav aiz taas ziimes, jebshu pirm, kaa ir?

Man domaat, ka autors auto ir novietojis pareizi.

129739. viesis 8.jūnijs 2004 10:29
0 0 Atbildēt

Veči, negudrojaties te un neizrādat savu analfabētismu! Ieskatieties CSN un viss būs skaidrs...

129740. viesis 8.jūnijs 2004 10:30
0 0 Atbildēt

Nu mersis ir čista noplāksterēts bez iemesla..., ja tur būtu nepārtraukta līnija, tad varētu piečakarēties, ka nav 3m, starp mašīnu un līniju, bet šajā gadījumā ir pārtraukta un mersim ir plāksters...!!!

Coupe ir nostrafeta pareizi!!! Besi man raa tie, kas aizsedz skatu gajeju parejai..

129741. viesis 8.jūnijs 2004 10:32
0 0 Atbildēt

Es iisti neibraucu: "Līdz sabiedriskā transoprta pieturvietai ir ~ 150 m." bilde kaukaa taa neizskataas

129742. viesis 8.jūnijs 2004 10:33
0 0 Atbildēt

kā lai tur noliek 5 takšus, ja stāv aplīmētie? Vajadzēja vilkt prom un iekasēt 3 Ls sodu par "neuzmanību" un plus 25 Ls par vilkšanu, tad būtu korekti pret visiem :-)

129743. viesis 8.jūnijs 2004 10:33
0 0 Atbildēt

man domāt ka (laikam ) 25m pirms takšu pieturzīmes nedrīks stāvēt ... par to ar5ī sods ..

129744. viesis 8.jūnijs 2004 10:35
0 0 Atbildēt

DM,ellnino- peec paarejaam var likt, bet runa ir par to ka dotajaa gadiijumaa tas uzskataams (imho) par pastiprinoshu apstaakli jo figu tu redzeesi kaadu siici kursh diebj uz gaajeeju paarejas aiz shaadas mashiinas, kur vinjaam vispaar nevajadzeetu atrasties.

129745. viesis 8.jūnijs 2004 10:36
0 0 Atbildēt

Ko nu mels ellnino, palasi noteikumus ja esi piemirsis, Ziime staav un vinja darbojas ja taa v ar teikt uz aizmuguri, vai lai saprotamaak, tad uz to pusi no kuras tu vinju vari izlasiit un apskatiities. Sii ziime nav domaata satiksmes droshiibai. Par to , ka vinja ir izvietoti debiili - nav komentu, jo vietas tur tik tieshaam nav 5 taxi,bet tas nedod tiesiibas nomest autinju vinju staavvietaa, taa kaa tik tieshaam jaaatziist, tu sodu sanjeemi pelniiti. Armands

129746. viesis 8.jūnijs 2004 10:36
0 0 Atbildēt

Te laikam ir piemērots punkts sekojošais:

89. Aizliegts apstāties un stāvēt:

89.7. tuvāk par 25 m pirms un 10 m aiz 534., 535., 536. vai 538.ceļa zīmes vai sabiedrisko pasažieru transportlīdzekļu pieturas vai stāvvietas rādītāja. Atļauts apstāties, ja tas nepieciešams pasažieru iekāpšanai transportlīdzeklī vai izkāpšanai no tā un ja tas netraucē sabiedrisko pasažieru transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi;

129748. viesis 8.jūnijs 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Normāls sods, arī mersim, jo takšus liek pirms zīmes (tāpat, kā autobuss stājas pirms zīmes) Ar pāreju tur nav nekāda sakara.

129749. viesis 8.jūnijs 2004 10:38
0 0 Atbildēt

Domaju ka takshiem ir jaastaav pirms ziimes nevis aiz un tad tur 5 takshi nekaadi nevar sastaaties, jo abi plaksterotie autinji maisaas. Domaju ka sods ir par staveshanu takshu stavvietaa un pilniigi pamatots

129751. viesis 8.jūnijs 2004 10:39
0 0 Atbildēt

Nu taksh teicu, ka iisti par to takshu staavvietu nezinaaju - tad tas arii ir tas paarkaapums - staaveeshana takshu staavvietaa.

129752. viesis 8.jūnijs 2004 10:39
0 0 Atbildēt

takshiem jaastaav aiz ziimes, nevis pirms, nekaaadi 25 metri te nedarbojas, palasi noteikumus!!! mersis nu toch ir dabuujis pa biksem nepamatoti

129753. viesis 8.jūnijs 2004 10:41
0 0 Atbildēt

Nu kaa tad ir????? Takshiem ir jaastaav aiz ziimes vai pirms ??

129754. viesis 8.jūnijs 2004 10:43
0 0 Atbildēt

Taksi staav pirms ziimes taapat kaa busi. Sodi pamatoti. Pietiek kasiities

129755. viesis 8.jūnijs 2004 10:43
0 0 Atbildēt

ellnino - nav jau nekādas atšķirības šajā gadījumā, jo noteikumi ir pārkāpti.

129756. viesis 8.jūnijs 2004 10:45
0 0 Atbildēt

Ļaujiet man izteikties - atpazinu vietu, tādēļ zinu kā tur ir. Tas ir gabals Iļģuciemā starp Neldu un T-market (AKA ex-universālveikals Ilga). Draugs, ņem to sodu un iesmērā mentam pakaļā, jo:

89. Aizliegts apstāties un stāvēt:

...

89.5. uz gājēju pārejām un tuvāk par 5 m pirms tām;

89.6. tuvāk par 5 m no šķērsojamās brauktuves malas, izņemot apstāšanos un stāvēšanu pretim sānceļam trīsvirzienu krustojumā, kur ir nepārtraukta 920.vai 921.ceļa apzīmējuma līnija vai sadalošā josla;

89.7. tuvāk par 25 m pirms un 10 m aiz sabiedrisko pasažieru transportlīdzekļu pieturas vai taksometru stāvvietas rādītāja. Atļauts apstāties, ja tas nepieciešams pasažieru iekāpšanai transportlīdzeklī vai izkāpšanai no tā un ja tas netraucē sabiedrisko pasažieru transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi;

1. Auto ir novietots AIZ gājēju pārejas, tātad 89.5 atkrīt

2. Kaut arī krāsojums ir padilis un ar RD gādību vēl nav atjaunots, tomēr nepārtrauktā dubultā svītra uz ceļa IR - tātad stāvēt pretī ceļam T veida krustojumā šeit ir atļauts.

3. Bildē tā nenomērīsi, taču izskatās, ka sarkanais ir novietots vismaz 5 metrus no sānceļa pirmkārt. Otrkārt, iebrauktuve blakusteritorijā (DUS, stāvvietā, uzņēmuma teritorijā vai PAGALMĀ) NEVEIDO KRUSTOJUMU, tādēļ šis punkts arī atkrīt.

4. Kaut arī visur normāli takšu stāvvietas zīme apzīmē, ka var stāvēt X takši no zīmes un atpakaļ, šeit ir nedaudz savādāk. Iespējams, kādreiz šai zīmei bija papildzīme - darbības zona. Jebkurā gadījumā, kādus metrus tālāk (bildē nevar redzēt) ir vēl viena tādi pati zīme un visi takši parkojās starp šīm zīmēm. Taču iespējams ka jaucu, iespējams, ka takšu parkings jāapzīmē ar divām zīmēm.

5. Trolejbusa pietura tiešām ir JŪTAMI tālāk par 25 metriem, tādēļ stāvēšana sab. transp. pieturā arī atkrīt.

Mans verdikts - drožības pēc vēl vari painteresēties CSDD, taču es šo sodu nemaksātu.

129757. viesis 8.jūnijs 2004 10:45
0 0 Atbildēt

PIRMS!

129761. viesis 8.jūnijs 2004 10:49
0 0 Atbildēt

viesis 10:45

takšu zīme arī pieder pie zīmēm, pirms kurām 25m nedrīkst apstāties un stāvēt. Pats citāji 89.7. punktu.

129763. viesis 8.jūnijs 2004 10:49
0 0 Atbildēt

Kā minēts rakstos un citēja Qued 08.06.2004 10:36

tad sods ir pareizs, BET ... var paiteresēties par šīs zīmes uzlikšanas pareizību, jo ja noliek 5 gab, kā minēts zīmē, takšus tad vismaz viens ir uz gājēju pārejas.

129764. viesis 8.jūnijs 2004 10:50
0 0 Atbildēt

Sadus sodus vajag iet un visticamak tev vinu anules. Jo tur jau tas vinu bizness ka lielaka dala jau samaksa. Tie kuriem ir brivas 15min aiziet un viniem nonem sodu. Bet reti kurs jau iet. tapec ari tas lapinas lime kur viniem liekas ka labi izskatas vai pietavetu.

129765. viesis 8.jūnijs 2004 10:51
0 0 Atbildēt

Bet, kur tad pirms taas ziimes var nolikt 5 Taxus?? Tur tak pat 3 nevar iespiest!

129766. viesis 8.jūnijs 2004 10:52
0 0 Atbildēt

ellnino - a ja nu takši būtu divvietīgie smarti? :)

129769. viesis 8.jūnijs 2004 10:53
0 0 Atbildēt

viesis 08.06.2004 10:45

a tur līdz tai takšu zīmei ir 25m ??? .... bet jābūt ...

129771. viesis 8.jūnijs 2004 10:54
0 0 Atbildēt

Vai tik daudz Smarti maz ir ????

129776. viesis 8.jūnijs 2004 10:59
0 0 Atbildēt

ņu, kur palika viesis 10:45, man traki gribas redzēt, kā šis atzīstās, ka ir auns :)

129777. viesis 8.jūnijs 2004 10:59
0 0 Atbildēt

tas mercedes-benz ir maneejais un sods paarkaapuma protokolaa bija:

Novietots staaveeshanai sab. transporta pieturvieta neiveerojot celju satiksmes noteikumu 89.7, kas paredz:

89.7. tuvāk par 25 m pirms un 10 m aiz sabiedrisko pasažieru transportlīdzekļu pieturas vai taksometru stāvvietas rādītāja. Atļauts apstāties, ja tas nepieciešams pasažieru iekāpšanai transportlīdzeklī vai izkāpšanai no tā un ja tas netraucē sabiedrisko pasažieru transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi;

un nevis par staaveeshanu aiz gaajeju paarejas vai kaa citaadi, bet tieshi deelj taas taksha ziimes, shii nav pirmaa reize kad shaads sods tiek uzlikts tajaa vietaa un vareetu arii nebuut peedeejaa, taadeelj prasam padomu

129778. viesis 8.jūnijs 2004 11:00
0 0 Atbildēt

Piekrītu par 25 metriem, bet šeit ir 2 takšu stāvvietas zīmes, ja pareizi atceros - no kuras tad mērīt?

Vēl viena doma - pirmajā bildē sanāk, ka itkā stāv uz ceļa, kas iznāk no kautkāda pagalma, bet, ja ieskatās, tad tur ir zīme "Gājēju ceļš", tātad tas arī atkrīt.

Vienīgais, kas paliek - 25 m pirms zīmes.

Zin, ekas man ienāca prātā - CSN es neatradu, ka 89.7 neattiektos uz taksometriem. Tātad sanāk kautkā stulbi - zīme ir, bet pat takši tur nevar stāvēt.

129779. viesis 8.jūnijs 2004 11:00
0 0 Atbildēt

"89.7. tuvāk par 25 m pirms un 10 m aiz sabiedrisko pasažieru transportlīdzekļu pieturas vai taksometru stāvvietas rādītāja."

vai ta mersis ir vairāk kā 25m pirms takšu zīmes?????????

129782. viesis 8.jūnijs 2004 11:03
0 0 Atbildēt

darkflow_ - tātad sods atkrīt nu jau par 100%. Ar birokrātiem jācīnās birokrātiski - pārkāpums nav pareizi noformulēts: "Novietots staaveeshanai sab. transporta pieturvieta...". Viss, ar to pietiek lai pasūtītu viņus uz 3 burtiem.

129783. viesis 8.jūnijs 2004 11:04
0 0 Atbildēt

Edgar, es neesmu auns. Vot tūliņ kā ielogošos, tā tev paliks kauns man acīs skatīties :)

129785. viesis 8.jūnijs 2004 11:06
0 0 Atbildēt

viesis 11:04

nu tad nerunā riebeklības, ja pats neierubī lietu...

129786. viesis 8.jūnijs 2004 11:08
0 0 Atbildēt

Tatad es rakstu suudziibu par to, ka tiku sodiits par novietoshanu "sab. transp. pieturvietaa", bet patiesiibaa es staaveeju :

"tuvāk par 25 m pirms un 10 m aiz taksometru stāvvietas rādītāja." (89.7)

ja protokolaa tekstaa buutu taa arii rakstiits "par staaveeshanu aiz taks. staavvietas raadiitaja", tad gan es laikam nevareetu piesities, taa?

129787. viesis 8.jūnijs 2004 11:08
0 0 Atbildēt

vaininieks jau pats atzina, ka nostaajies "kabatā". Takšu zīme to arī norāda, ka "kabata" ir domāta tikai takšiem.

129790. viesis 8.jūnijs 2004 11:10
0 0 Atbildēt

darklow_

vai tad tir ir vairāk par 25m līdz tuvākajai takšu zīmei ??

a cipariņi par to cik takši drīkst stāvēt attiecas uz taxi, nevis uz tiem, kas grib apstāties tuvāk ..

Par padomu - vai tiešām ir grūti nolikt auto saskaņā ar CSN ? pats dzīvoju netālu un zinu, ka tur jau nav problēmu ar auto novietošanu nemaz ( ja nav sliknums paiet 10m kājām).

129793. viesis 8.jūnijs 2004 11:12
0 0 Atbildēt

Tie, kas piesauc gājēju pāreju ir auni pilnīgie! Aiz gājēju pārejas var likt uzreiz, bet pirms nevar (5m)

129794. viesis 8.jūnijs 2004 11:15
0 0 Atbildēt

Nu gan Edzuli tu pamodies

129795. viesis 8.jūnijs 2004 11:15
0 0 Atbildēt

darklow_

Vai tad taxi nav sab. transports ?

129796. viesis 8.jūnijs 2004 11:16
0 0 Atbildēt

Wampirius - pēc CSN definīcijām nav.

129797. viesis 8.jūnijs 2004 11:19
0 0 Atbildēt

tad kur ir ideja shaadi uzstaadiit ziimi "taks. pietura" :

takshi pashi staav aiz ziimes "takshu pietura" (arii tur novietojot auto esmu noraavis sodu), jo pirms ziimes var novietot tikai divus auto (ziimee noraadiits 5)

129798. viesis 8.jūnijs 2004 11:22
0 0 Atbildēt

Pietiek mulkoties. Ja pielimeja pasvaldibas policija, tad drosi vari iet pie viniem prasit lai atceltu lemumu. Dzeltena lapina uz loga ir protokollemums. Uz vietas tiek sastadits protokols un pienemts lemums par sodisanu. Lieta ir tada, ka sastadidit protokolu pasvaldibas policija var, bet pienemt lemumu par sodisanu nedrikt, jo tai likuma nav pilvarojuma. Limet dzeltenas lapinas drikst tikai Celu Policija. Pie tam parasti tas nav parakstitas, paraksts ir KOPIJA. Ists paraksts ir tikai uz pirma eksemplara.

129799. viesis 8.jūnijs 2004 11:24
0 0 Atbildēt

Yep, dark - raksti tik kļauzu, tad redzēs.

129800. viesis 8.jūnijs 2004 11:27
0 0 Atbildēt

nujaa bet izlasot visus komentaarus, man taa arii neradaas preciizs apstriideehanas iemesls, kas ir tas ar ko es varu argumenteet?

nepreciizi ierakstiits soda iemesls ("sab. transp. pieturvieta" nav viens un tas pats, kas "taks. staavvietas raadiitaajs"), kaut arii noraadiitais paarkaapuma punkts 89.7 ietver sevii abus?

pilniiga nelogjika ziimes uzstaadiishanaa?

129802. viesis 8.jūnijs 2004 11:31
0 0 Atbildēt

darkflow

vari mēģināt apstrīdēt nekorekti norādītu pārkāpumu (sab.trans.pieturvieta). Loģikas trūkums zīmes uzstādīšanā imho šeit tev nepalīdzēs.

Bet vispār man nepatīk tipiņi, kas negrib uzņemties atbildību par saviem pārkāpumiem :)

129803. viesis 8.jūnijs 2004 11:32
0 0 Atbildēt

varētu teikt, ka satiksmes notekumi paredz, ka nevar stāvēt gan sab. transp. pieturā, gan taksometru stāvvietā, bet sods paredzēts tikai par stāvēšanu sab. transporta pieturā. vai tā?

129804. viesis 8.jūnijs 2004 11:33
0 0 Atbildēt

Raksti, protokolā minētais noteikumu pārkāpums nav veikts. Ja gribi, vari ierīvēt degunā, ka pārkāpts ir lūk tas un tas. Diezvai tev pēc anulēšanas uzliks citu sodu par pareizo pārkāpumu.

129810. viesis 8.jūnijs 2004 12:14
0 0 Atbildēt

to Darklow

Tas nekas, ka protokolā - lēmumā ir rakstīts tikai par sabiedrisko transportu, CSN 89.7.apakšpunktā ir minēti gadījumi. Un tā kā minētais apakšpunkts ietver sevī arī apstāšanos (stāvēšanu) pirms taksometru pieturām, tad arī ar to faktisko pilnīgi pietiek.

Administratīvā procesa likuma 85.panta pirmā daļā:

Adresātam nelabvēlīgu tiesisku administratīvo aktu var atcelt jebkurā brīdī, izņemot gadījumu, kad saskaņā ar tiesību normām šāda paša satura administratīvais akts tūlīt būtu jāizdod no jauna.

Tas nozīmē, ka atcelt uzlikto sodu nav nekāda pamata, jo, atceļot to, tevi tūlīt sodīs par to, ka stāvēji pirms taksometru pieturas, jo pārkāpums ir bijis un par to šaubu nemaz nevar būt!!!

to PLAYBOY

Tavai zināšanai, pašā sākumā bija tiesu prakse, ka atcēla šādus prettiesiski pieņemtus lēmumus. Tomēr šobrīd jau ir spēkā speciāli šādiem gadījumiem izdoti MK noteikumi.

Cits jautājums, vai tie nav pretrunā ar LAPK (vispār ir gan), bet to var izlemt tikai un vienīgi Satversmes tiesa.

GAN AUDI, GAN MERSIS IR VIENNOZĪMĪGI PĀRKĀPUŠI CSN PRASĪBAS!!!

129819. viesis 8.jūnijs 2004 12:41
0 0 Atbildēt

Vispār jau te nav ko apstrīdēt. (ja ņem pēc sirdsapziņas :) Vienkārši vajag atrast citu, bet legālu vietu, kur noparkot savus rulzus

129820. viesis 8.jūnijs 2004 12:44
0 0 Atbildēt

reiz dodoties pie daktera apstājos invalīdu stāvvietā iepretim medicīnas iestādei, man izrakstīja protokolu par to, ka tipa neesu stāvējis paralēli brauktuves malai... uzrakstīju sūdzību un sodu atcēla, nevis pārkvalificēja uz stāvēšanu invalīdu stāvvietā...

129824. viesis 8.jūnijs 2004 12:47
0 0 Atbildēt

darklow, karoche, duraki mees esam - baazaamies tur aiz paarejas, un gaajaam 20 m kaajaam liidz maajas durvīm, lai takshi vareetu normaali parkoties, nu i nafig, tagad parkosimies peec noteikumiem - tieshi pretii durviim un iesim 5 m! :>:>:>

129825. viesis 8.jūnijs 2004 12:52
0 0 Atbildēt

kolēģis ieteica vienk. pa nakti to zīmi nafig noraut! :> :> :>

129826. viesis 8.jūnijs 2004 12:58
0 0 Atbildēt

par gajeju parejaam... stavesanas aizliegusm attiecaas uz tiem kas staav mazak par 5m pirms gajeju p[arejas... ta ka seit abi ir pareizi novietojusies

129827. viesis 8.jūnijs 2004 12:58
0 0 Atbildēt

Raisha un Darkflow: jaa vecci turaas, un vismaz prikola peec aizejat kopaa uz muniku kantori un soliidi izdirsinat vinjus. sliktaak jau nepaliks bet vismaz buus savs jackass pa chiriku. un par to ziimes noraushanu :) respect. nav vieniigaa vieta, kur ziimes uz dullo kaads iereednis uz pohaam sabaazis - vajag attieciigaas instancees iesniegt klauzu un vini pashi to ziimi nonems un paarliks kur vajag. in this case abi autini nevienam netraucee un ziime ir pilniigi nevietaa. peace un veiksmiigi

valdez

129830. viesis 8.jūnijs 2004 13:03
0 0 Atbildēt

visiem nezinaataajiem par gaajeeju paarejaam: auto nedriixt likt 5 metrus pirms gaajeeju paarejas, bet aiz gaajeeju paarejas driixt likt uzreiz aiz paarejas (nevis aiz kaut kaadiem 5 metriem). Taatad - pirms 5 m, aiz - uzreiz. Par T veida krustojumu, ja pareizi atminos tad driixt likt ja ir nepaartraukta liinija.

129831. viesis 8.jūnijs 2004 13:07
0 0 Atbildēt

luudzu beidzam komenteer gaajeeju paareju shajaa situaacijaa :)

129835. viesis 8.jūnijs 2004 13:14
0 0 Atbildēt

karoche, sazvaniijos ar vinjiem

1. Arī taksometrs skaitoties sabiedriskais transports, tādēļ sods definēts pareizi.

2. Tas, ka zīme novietota stulbā vietā, neatbrīvo no atbildības.

3. Par soda lielumu - domes lēmums esot, ka sods jāuzliek 10,- Ls - ne vairāk ne mazāk - līdz ar to, lēmumu var tikai vai nu atcelt, vai atstāt - tā kā noteikumi, lai cik stulbā situācijā, tomēr ir pārkāpti, sodam ir jābūt, un tas ir noteikts 10,- LS apmērā!

129838. viesis 8.jūnijs 2004 13:22
0 0 Atbildēt

Vecisi

Pameginiet noskaidrot zīmes izvietojuma likumibu un pareizibu.

Pareizibu nevis loģiskumu.

129842. viesis 8.jūnijs 2004 13:40
0 0 Atbildēt

tur tai plaaksterii neraksta kursh CSN punkts ir paarkaapts??

129843. viesis 8.jūnijs 2004 13:57
0 0 Atbildēt

Gadiņus 5 atpakaļ būtu varējis tikai priecāties ka ar 10Ls ticis vaļā, nevis ar beisbolenēm izgāztiem logiem un pārdurtām riepām. Tas tā - nostaļģija pēc taksistu razborkām. :]

129848. viesis 8.jūnijs 2004 14:27
0 0 Atbildēt

Jautājums, pareizāk sakot ir, vai šim rakstam ir jēga?

129849. viesis 8.jūnijs 2004 14:42
0 0 Atbildēt

pēc LR CSN taksometrs nav sabiedriskais transports, jo tie nosaka, ka sabiedriskais pasažieru transportlīdzeklis ir autobuss, trolejbuss vai tramvajs, kas brauc pa notektu maršrutu, kā arī taksobusi un maršruta (!!!!!) taksometri. tas ir CSN punkts 1.34 - raksti sūdzību nekavējoties!

129850. viesis 8.jūnijs 2004 14:56
0 0 Atbildēt

Viņiem cits skaitlis kā 10.00 nepastāv, vismaz būtu kā veikalos likuši 9.99

129852. viesis 8.jūnijs 2004 15:24
0 0 Atbildēt

Tas gadījumā nav Lidoņu ielā?

129853. viesis 8.jūnijs 2004 15:33
0 0 Atbildēt

Vienalga apstridet nevaresi.........jo teiks ka tu velak parliki mashinu :)))

129855. viesis 8.jūnijs 2004 15:47
0 0 Atbildēt

To viesis 14:42

Šajā gadījumā tas nav tik būtiski.

Punkts 89.7

Aizliegts apstāties un stāvēt tuvāk par 25 m pirms un 10 m aiz (1) (2) (3) vai (4) ceļa zīmes vai sabiedrisko pasažieru transportlīdzekļu pieturas vai stāvvietas rādītāja.

Atļauts apstāties, ja tas nepieciešams pasažieru iekāpšanai transportlīdzeklī vai izkāpšanai no tā un ja tas netraucē sabiedrisko pasažieru transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi;

Cipariņu vietā ceļazīmes ar autobusa (1), travmaja (2), TAKSOMETRA (3), un maršrutnieka (4) pieturvietām.

Ar to arī diskusija varētu būt pabeigta:)

129858. viesis 8.jūnijs 2004 16:02
0 0 Atbildēt

Nu baigais lohs!!!!Sods patiešām nav korekts!!!Vajadzēja uzlikt 20ls!!!

Džeriņš.

129861. viesis 8.jūnijs 2004 16:37
0 0 Atbildēt

to Hondy

bet sods nav paredzēts par stāvēšanu taksometra stāvvietā, bet tikai sab. transporta pieturā... stāvēt gan nedrīkst abās... kā var sodīt par to, par ko nav sods paredzēts???

129862. viesis 8.jūnijs 2004 16:51
0 0 Atbildēt

Neatradu precīzu tekstu. vari nocitēt par to sodu?

129863. viesis 8.jūnijs 2004 16:51
0 0 Atbildēt

aij nu kur juus var tizloties:

1.34. sabiedriskais pasažieru transportlīdzeklis — autobuss, trolejbuss vai tramvajs, kas brauc pa noteiktu maršrutu. Šis termins attiecas arī uz taksobusiem un maršruta taksometriem;

Aizliegts apstāties un stāvēt:

89.7. tuvāk par 25 m pirms un 10 m aiz 534, 535, 536 vai 538 ceļa zīmes vai sabiedrisko pasažieru transportlīdzekļu pieturas vai stāvvietas rādītāja.

Atļauts apstāties, ja tas nepieciešams pasažieru iekāpšanai transportlīdzeklī vai izkāpšanai no tā un ja tas netraucē sabiedrisko pasažieru transportlīdzekļu vai taksometru satiksmi;

Taakaa droshi samaksaa tos 10Ls un naakamreiz liec mashiinu kaut kur staavvietaa vai seetaa. :)

129885. viesis 8.jūnijs 2004 19:05
0 0 Atbildēt

maksa raga

129891. viesis 8.jūnijs 2004 20:27
0 0 Atbildēt

Apstrīdēt gan laikam tur neko nevarēs, jo protokolā ir pieminēts punkts 89.7 (... tuvāk par 25m pirms 536 (vieglo taksometru stāvvieta) zīmes). Protams protokolā ir kļūdaini šī vieta nosaukta par sabiedriskā transporta pieturvietu, jo sabiedriskais transports ir transports, kas BRAUC PA NOTEIKTU MARŠRUTU, un tasobusiem un maršrutniekiem ir savas pieturzīmes, bet 536 attiecas tikai uz vieglajiem taksometriem, kuriem nav noteikta maršruta. Bet lietas būtību tas gan nemaina...

129893. viesis 8.jūnijs 2004 22:13
0 0 Atbildēt

ja nevari samaksat sodu, seedi maajaas un rulle aadu! Džeriņš2

129905. viesis 9.jūnijs 2004 9:33
0 0 Atbildēt

nu bļ***! vai tiešām šādā gadījumā nevarētu atnākt visgudrais Griģa kungs un pateikt kā ir. Protams, piekrītu viesim 20:27, un arī tam, ka taksis NAV sabiedriskais, bet iauto jau laikam svarīgāks ir kliku skaits nekā tas, ka kāds varētu pēc iespējas ātrāk pateikt viennozīmīgu patiesību, ibio.

129928. viesis 9.jūnijs 2004 12:32
0 0 Atbildēt

Bla, tos zalos cilvecinus vajag atlaist no darba par katru sadu ricibu. Tad ari miziens varbut butu bikses un liktu sodus tur, kur tie tiesam ir jaliek!

129937. viesis 9.jūnijs 2004 12:55
0 0 Atbildēt

Pilniigs sviests.

Vai tad neredzat, ka vel aiz mersha ir dzeltena svitra, kas aizliedz apstaties jo tur ir iebrauktuve. Uzreiz aiz gajeju parejas braukshanas virziena ir ATLJUTS stavet. Un 5 taksometru staavvieta atrodas uzreiz aiz ziimes. Nu kas te nav skaidrs? Neviena cita ziime, pat sab. transporta, ja taa atrastos taalak, nevar iespaidot apstaashanos shajaa vietaa. Miiljie koleegas, nu palasiet CSN - atsvaidziniet atminju, kas tie par muljkjigiem mineejumiem par passaprotamu lietu.

Autoram iesaku ar visiem foto megjinat panakt savu taisniibu, kaut vai ta iemesla pec, lai nedaudz ierobezotu policistu patvalju un kads pamaniitu, ka vinji pashi nejedz CSN.

129939. viesis 9.jūnijs 2004 12:57
0 0 Atbildēt

Viesi 16:51, nu blin apskaties CSN gramata ar ko atskjiras sab.transporta ziimes no taksometru staavvietas ziimeem un kadi tur ir staaveshanas ierobezojumi.

129948. viesis 9.jūnijs 2004 13:19
0 0 Atbildēt

Es tur dziivoju, bet 1. reizi dzirdu taadu gadiijumu!!!

129983. viesis 9.jūnijs 2004 15:05
0 0 Atbildēt

grūti spriest, bet liekas ka vaina ir gājēju pārejā (kura gan ir visai tizli uztaisīta)! www.wallpapers.lv

130011. viesis 9.jūnijs 2004 22:10
0 0 Atbildēt

lai tik drāž tos cāļagalvas, kas nejēdz noteikumus iemācīties un pēc tam bazūnē šitajā mīkstmiešu lapā par saviem pāridarījumiem.

130014. viesis 9.jūnijs 2004 22:53
0 0 Atbildēt

Pa manīm, pārkāpums ir, bet tas tā...

Gribētos piebilst par ieteikto iešanu uz razborkām pie muņiem, tipa, nepareizi formulēts etc.

Pašam bija gadījies, ka uzlīmēja plāksteri par stāvēšanu zem zīmes "Stāvēt aizliegts", kaut gan stāvēju uz iebrauktuves stāvvietā. Ja esat braukuši pa Aspazijas bulvāri uz 13.janvāra ielu, tad tā stāvvieta ir uz stūra pretī Metropoles viesnīcai- starp tramvaja sliedēm, janvārielu un Aspazijas bulvāri. Tad lūk! Džekam iepriekš bija konstatēts tāds pats "pārkāpums". Gan viņš, gan es bijām pie muņiem ar sūdzībām, bet... Džekam anulēja, bet man- atstāja spēkā! Interesantākais ir tas, ka abas sūdzības izskatīja viens un tas pats biedrs- priekšnieka vietnieka p. i. J.Lūkass! Tā ka uz apelācijām nevajadzētu īpaši sacerēties, ja arī Tev ir absolūta taisnība!

Varēja, protams, tiesāties, taču nebija laika, jo nācās iet tehnisko, bet tiesāšanās nezin cik ieilgtu...

130030. viesis 10.jūnijs 2004 10:11
0 0 Atbildēt

NU, ir jau tur pārkāpums, gemarojs ar tiem metriem - tagad vaagji lieku 10 m aiz pieturas - tieshi pretii savas maajas durviim! :) Lai tik pameegjina man to plaaksteri uzliimeet! Un lai taksisti iet ieskrieties - bija jau vinjiem tur vietinja iesildiita, bet lai tagad meegjina visi 5 iebaazties tajos "25 m, kas ir pirms zīmes". Tā nu man paskaidroja RPPCP. Sūdzību varot rakstīt, cerībā, ka situācijas sakarā, sods varētu tikt mūikstināts, bet cerības esot tuvu nullei!

P.S. Jau paris dienas parkoju wāgenu 10m AIZ zīmes, bet tā paskatījos, darklow gan no kļūdām nemācās! :)))

130075. viesis 10.jūnijs 2004 22:43
0 0 Atbildēt

to nomiks 08.06.2004 12:14

"to PLAYBOY

Tavai zināšanai, pašā sākumā bija tiesu prakse, ka atcēla šādus prettiesiski pieņemtus lēmumus. Tomēr šobrīd jau ir spēkā speciāli šādiem gadījumiem izdoti MK noteikumi.

Cits jautājums, vai tie nav pretrunā ar LAPK (vispār ir gan), bet to var izlemt tikai un vienīgi Satversmes tiesa."

1. Normativo aktu hijerarhija likumiem ir augstaks juridisks speks neka MK noteikumiem. => Koliziju gadijuma tiek piemerots likums nevis MK noteikumi.

2. Normativo aktu kolizijas atrisina visparejas jurisdikcijas tiesas. Satversmes tiesai ar to nav nekada sakara. Abas tiesibu normas (starp kuram ir kolizija) paliek speka. Vienkarsa valoda sakot koliziju atrisinasana ir speka esosu tiesibu normu piemerosana.

3. Tiesa spriez tiesu saskana ar likumu.

Jautaums: Ka var mainities tiesu prakse, ja tiesiskais regulejums nav mainijies. Ceru zini kada ir atbilde.

130208. viesis 12.jūnijs 2004 10:45
0 0 Atbildēt

Krūstojums, nēpartraukto ceļas apzīmējumu bildēs saskatīt nav iespējams - sk. zemāk.

CSN:

89. Aizliegts apstāties un stāvēt:

...

89.6. brauktuvju krustošanās vietā un tuvāk par 5 m no šķērsojamās brauktuves malas, izņemot apstāšanos un stāvēšanu pretim sānceļam trīsvirzienu krustojumā, kur ir nepārtraukta 920. vai 921.ceļa apzīmējuma līnija vai sadalošā josla.

Šajā apakšpunktā minētās prasības neattiecas uz vietām, kur uz brauktuves izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u.tml.);

132245. viesis 7.jūlijs 2004 16:22
0 0 Atbildēt

es teiktu, ka tu, veciit, esi ieberzies...

132247. viesis 7.jūlijs 2004 16:23
0 0 Atbildēt

PAR GAAJEEJU PAAREJU...

Cilveeki miiljie iezlasiet tak noteikumus!!!! Nedriix staaveet 5 m pirms gaajeeju paarejas, bet peec var kvai uzreiz!!!!!

132248. viesis 7.jūlijs 2004 16:25
0 0 Atbildēt

To edza... Staaveet pretiim T - veida krustojumam driixt, ja nau nepaartrauktaa liinija... Aarpraac... Vai tieshaam autovadiitaaji buutu aizmirsushi noteikumus???

132293. viesis 8.jūlijs 2004 10:32
0 0 Atbildēt

Kovacam. Lohs Tu esi iemācies satiksmes noteikumus.

132401. viesis 9.jūlijs 2004 19:46
0 0 Atbildēt

Laikam jau CP no taksistiem saņem lielas nodevas, ka pieturvieta tiek tā uzraudzīta. Lieki piebilst, ka noteikumi attiecas tikai uz parastajiem auto braucējiem, jo taksisti taču brauc bez noteikumiem un viss ir OK. Pamēģiniet Jūs apstāties krustojumā, lai izlaistu vai uzņemtu pasažieri. Kur nu vēl agresīvāku braukšanas stilu, kā maršruta"taxi", kas tevi var apdzīt un tūlīt nobremzēt, neskatoties, ka atrodās pat otrajā vai trešajā joslā. Bieži nākas nožēlot kurbuļa trūkumu mūsdienu auto. Arī braukšanas ātrums tiem nav jāievēro, jo piemēram maršruta taksometri brauc ar ātrumu 110-120km/st. Visi to zina, bet nekas nemainās. Pat zvanot uz CP, tu saņemsi atbildi, ka tur neko nevar darīt. Secinājumus izdariet paši.

134121. viesis 29.jūlijs 2004 12:06
0 0 Atbildēt

Policisti ir ēzeļi un viņiem ir vienalga ko un kur sodīt cerams viņus ar kādu reizi kads augstāks spēks sodis.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 17

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti