Nupat nesen rakstā CP šefs: «Dodiet ceļu operatīvajam transportam!» bija diskusija par to, ka autovadītāji nedod ceļu operatīvajam transportam, tai skaitā ātrajai medicīniskajai palīdzībai un ugunsdzēsējiem. Es biju viens no tiem, kas aizstāvēja šo abu operatīvo transporta līdzekļu tipu vadītājus.
Pēc vakar redzētā sāku šaubīties vai bija vērts...
14:05 uz Pērnavas ielas pie krustojuma ar Ata ielu virzienā uz Brīvības ielu pie gājēju pārejas bija neliels automašīnu tusiņš, kas vēl nebija sastrēgums, bet kustība bija lēna. Pēkšņi aiz automašīnu bara iegaudojas sirēnas un pazib zilās bākugunis. Protams, autovadītāji (piezīmēšu, ka VISI, kas tur tajā brīdī "tusējās") steigšus meklē, kur nolīst maliņā, lai palaistu ātros, kas izsauc nelielu paniku, jo automašīnu ir vairāk nekā vietas, kur tām palikt.
Visiem garām cēli pabrauc ātrā medicīniskā palīdzība ar VN DV2832. Tikko tikusi garām pēdējam "šķērslim" sirēnas un bākugunis tiek izslēgtas un auto mierīgi turpina braukt bez jebkāda saspringuma apstājoties pie sarkanās gaismas uz Pērnavas un Rūdolfa ielu krustojuma. Tālāk šis auto nesteidzoties šķērsoja Čaka ielu un nozuda manam skatienam Brīvības ielas virzienā.
Pats gan biju kājamgājējs, kas deva iespēju kārtīgi izpētīt šī pasākuma spēku.
Varbūt kāds varētu pajautāt šī auto šoferītim, kāds bija iemesls tā darīt? Un vai viņš neapvainosies, ja nākamreiz ieraugot ātros ar bākugunīm un sirēnām, es vienkārši nelikšos ne zinis?
Ar cieņu,
Storms
..nu tāda jau ir tā mūsu operatīvo šoferīšu kultūra..
Ja nav normāla garuma krāns, tad domā, ka uzliekot sirēnu un bākuguni krānu pagarinās un ar sirēnu piesaistīs uzmanību, bet viņi nezin, ka tas ir tikai plastmasas verķis, un vienīgās, kas ievēros viņa krāna garumu būs medmāsiņas ar rūcošiem vēderiem..
Šitie plastmsas krālu pagarinātāji, riktīgi besī...