Jautrās cīņas Baltijas autošosejā Pērnavā 10

 
22.jūnijs 2004 9:32

Svētdien Igaunijā, Pērnavas autotrasē notika Baltijas čempionāta un NEZ (North European Zone) 3. posms autošosejā. Uz goda pjedestāla par 2. vietu Schenker B2000 klasē posma kopvērtējumā kāpa Arnis Jurševskis (AMB) un Arvis Zārbergs N1400 klasē.

Sacensībās šoreiz bija lielāks dalībnieku skaits nekā iepriekšējos posmos Rīgā un Viļņā. Sacensībās piedalījās sportisti  no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Somijas, Vācijas un Krievijas. Patīkami, ka ceļu uz  Igauniju bija mērojuši vācieši Sandro Vogels un Marks Simons tieši prestižākajā Schenker B2000 klasē.

60640002.JPG

Tieši šajā klasē bija visintriģējošākie notikumi. Viss sākās jau pirmā brauciena pirmajā aplī, kad kvalifikācijas līderis Ģirts Krūzmanis (Honda Racing) sagriezās trasē un braucienu beidza ielidojot dīķī ….. !!!! Līdz ar to līderpozīcijās izvirzījās mājnieku lielākā cerība Aivis Ohtla un diezgan pārliecinoši finišēja pirmais. Otro vietu Schenker B2000 klasē šajā braucienā izcīnīja AMB braucējs Arnis Jurševskis, kura Opel Astra izskatījās izturīgāka un ātrāka , nekā iepriekšējos posmos. Trešais bija vācietis Simons ar Baltijas trasēs mazāk redzētu Ford Focus. Jānis Horeliks (JH Motorsports) finišēja piektais, bet Lauris Vīgants (AMB) sestais. Diemžēl neizturēja Mareka Štolcermaņa stūrētā Opel Astra ātrumkārba un viņš no sacīkstēm izstājās.

60640003.JPG

Štolcermaņa atgriešsnās trasē sola daudz pārsteigumus. Uz otro braucienu Krūzmaņa Hoda Civic bija salabota un solījās būt iznteresants brauciens. Tā arī notika. Ohtla startējot no pirmās pozīcijas izvirzījās līderos un tā arī finišēja pirmais mājas sacīkstē. Otrais finišēja Simons, taču par pāragru startu viņam pielika 30 sek sodu,. līdz ar to Otrais bija Krūzmanis, kuram tas bija kaut neliels mierinājums par neveiksmi pirmajā braucienā. Trešais finišēja Arnis Jurševskis. Bet piektais pēc intriģējošas cīņas ar Vīgantu bija Horeliks. Posma kopvērtējumā Schenker B2000 klasē Pirmais Ohtla, otrais Jurševskis, trešais Simons. Horeliks 4. vietā. Pēc finiša gan tehniskajai komisijai bija pretenzijas pret Jurševska mašīnu un šīs juridiskās nianses noskaidrosies tuvāko dienu laikā.

Pelnītu 3. vietu posma kopvērtējumā N1400 klasē ieguva 14-gadīgais Arvis Zārbergs, kurš 1. braucienā  bija trešais, bet otrajā bija otrais aiz igauņa Madisa Kasametsa. Zārbergs tikai šogad sākot startēt šosejas sacensībās uzreiz ir ielauzies līderu vidū. Kā izskatījās tad smagā avārija iepriekšējā posmā Kačerginē nebija atstājusi smagu iespaidu uz Arvja braukšanu. Arī mašīna bija sagatavota kā jauna. Trešais bija lietuvietis Romans Kupčikas.

Super 1600 klasē uzvarēja soms Toni Vekka ar VAZ 2108, otrais lietuvietis Mariuss Miļevskis, trešais Atis Veismanis.

Golf 1600 klasē pirmais Andreass Halls, otrais mūsu Iļja Ballods-Nagradovs, trešais Raimo Kulli.

Baltic GT klasē pirmais Kalle Sarlins, otrais Peters Lindstroms, trešais Rains Pilve.

Formula Baltic klasē uzvarēja igaunis Jāks Pipars.

 
Visi komentāri
 
130988. viesis 22.jūnijs 2004 9:48
0 0 Atbildēt
130989. viesis 22.jūnijs 2004 10:13
0 0 Atbildēt

Kas tās par muļķibām????

Kas šito ir rakstījis? Citur ir ielikts normāls apraksts, bet kas ir šis te?

Kļūdas:

- Arnis Jurševskis kāpa, bet pēc neoficiāliem rezultātiem - viņa otrā brauciena rezultāts tika anulēts. Un kamēr viņa iesniegtā apelācija nav apmierināta, viņam nav šo punktu.

- iepriekšējie posmi bija Rīgā un Kauņā. Kāda tur Viļņa?

- auto klasēs nebija neviena Krievijas pārstāvja.

- "solījās būt iznteresants brauciens" žurnālistikas augstākais lidojums :))

- "Arī mašīna bija sagatavota kā jauna." elegants teikums

131003. viesis 22.jūnijs 2004 12:29
0 0 Atbildēt

Mjā...saka jau, ka kļūdīties ir cilvēcīgi, bet fakts paliek fakts - tas liecina par neprofesionalitāti! :(

131005. viesis 22.jūnijs 2004 12:52
0 0 Atbildēt

:D

131006. viesis 22.jūnijs 2004 13:18
0 0 Atbildēt

skaldam matus ? :D

131008. viesis 22.jūnijs 2004 14:00
0 0 Atbildēt

raksts tieshaam jautrs :) var redzeet, ka kaads baigi "centies" :))

131011. viesis 22.jūnijs 2004 14:47
0 0 Atbildēt

normaals raksts!!!!!!!

vismaz nav galiigaa Hondas reklaama!!!!!!

par to diskvalifikaaciju arii miglaa tiits, tie EST jau iisti tgudri nav

131017. viesis 22.jūnijs 2004 16:38
0 0 Atbildēt

EST jau tur ņepričom, tehniskais komisārs iesniedz Baltijas žūrijai savus novērojumus un žurija pieņem lēmumu.

Runājot par Hondas reklāmu... Es nesapratu ko jūs tā cepaties - manuprāt Honda Racing presrelīzēs nav nekāda dižā reklāma, jo viņi jau neraksta ka lūk tas viss tikai tāpēc ka Honda, kaut arī varētu lepoties, ka puse no šosejas sporta mašīnām ir Honda, kuras pamatīgi liek visādiem tur BMW...

Toties es labprātāk lasu Honda Racing relīzes, jo tur vismaz ir ko lasīt... Salīdziniet šo rakstu ar to, kas ievietots Auto.delfi vai TVnetā... un izdariet slēdzienu paši.

Un vēl esmu novērojis, ka kopš Honda sāka pēc katrām sacensībām rakstīt presrelīzes, arī citi ir sākuši skriet pakaļ. Hondai jau tas nebūtu jādara, ja gonku organizatori rūpētos par PR. Par to, ka tuvojas sacensības var uzzināt tikai no viņu presrelīzēm.

Katrs jau izvēlas kas kuram tuvāks un iet rīt McDonalds, jo tam jau reklāmu nevajag.

131053. viesis 28.jūnijs 2004 0:39
0 0 Atbildēt

Karoche, sargaajiet savas pakaljas Mareks is Back!

131169. viesis 28.jūnijs 2004 15:48
0 0 Atbildēt

marekam b 2000 ko macities un macities. ar labu masi nu pat loti slikti aplu laiki, ticiet man zinu masi nu un zinu brauceju. ceru ka mareks pardomas savas kludas un sapratis ka tas nav jaris kur iekap un mauc! vajag stradat tad bus rezultati. marek tikai nenokar degunu. b2000 rezultati nenak pasi no sevis vajag pacinities ar auto,ar trasi, pasam ar sevi. sis tris lietas dod rezultatu. uz pjedestala var kapt ja visiem siem trim punktiem klat nak liela veiksme. lai tas tev nepietrukst!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti