Krievijā bez tehniskās apskates braukt nedrīkst 23

6.jūlijs 2004 0:00

Mūsu kaimiņos - Krievijā par auto vadīšanu bez Tehniskās apskates tiek atņemti [aizturēti] numuri un automobilim tiek uzlikts liegums.

Liegums paliek spēkā kamēr netiek nokārtota tehniskā apskate un samaksāts sods. Kaut arī šis nav no tiem populārākajiem valdības lēmumiem, izskatās, ka automobiļu Krievijas ielās kļūs krietni mazāk.

Varbūt arī pie mums [Latvijā] varētu pamēģināt šo metodi? Šādai akcijai būtu vairāki labumi: valsts kase papildinātos ar ceļa nodokli un papildus soda naudām, uz ceļiem būtu mazāk automobiļu, kas nav tehniskā kārtībā...

 
Visi komentāri
 
132056. viesis 6.jūlijs 2004 0:08
0 0 Atbildēt

Kaapeec shim rakstam nav autora?

132058. viesis 6.jūlijs 2004 0:58
0 0 Atbildēt

te viss ir anoniimi :)))

132059. viesis 6.jūlijs 2004 1:45
0 0 Atbildēt

vo vo tas tik vēl mums trūkst priekš pilnas laimes..... ibio ļoļiki

132060. viesis 6.jūlijs 2004 2:07
0 0 Atbildēt

autors noslepies tapec ka saprot ko muld un baidas ka atrausies par savu muldesanu!Baigais taisnibas mekletajs hi,hi,hi!:))))

132061. viesis 6.jūlijs 2004 7:36
0 0 Atbildēt

Tikai jautājums, kā ja nav numuru un uzlikts liegums, lai tiek līdz servisam , vai vairākiem servisiem, un pēc tam arī līdz apskates laukumam.

132062. viesis 6.jūlijs 2004 7:37
0 0 Atbildēt

ps. Vai taisnība ka Holandē neeksistē tādas obligātas tehniskās apskates?

132064. viesis 6.jūlijs 2004 8:20
0 0 Atbildēt

....un shoferiitis noshauts :)

132066. viesis 6.jūlijs 2004 8:35
0 0 Atbildēt

Par ko visi taa uztraucas? Vai tieshaam visi paarkrutie brauceeji brauc bez TA?

Kaa tikt uz TA bez numuriem - taa jau ir vainiigaa luuzhnjotaaja probleema, lai iiree treileri. Neviens neliedz TA nokaartot laikus, bet ja nevar - tad aciimredzot tik ljoti nevajag.

132069. viesis 6.jūlijs 2004 8:53
0 0 Atbildēt

nezinu par krieviju kopumaa,bet maskavaa ta paarsvaraa tiek izietas par naudu - tb samaksaa ta veiceejam attieciigu summu,un izej ar pirmo reizi,neskatoties uz paarbuuveetu bremzu sisteemu,citu motoru,utjpr....taaka atnjemti auto tiks nabagiem,tas arii viss....;)

132110. viesis 6.jūlijs 2004 11:49
0 0 Atbildēt

Vajadzētu gan Latvijā šitādu praksi! Ja savādāk nesaprot, tad jāpielieto drastiskas metodes!

viesim (06.07.2004 08:35) taisnība - ja ir tik varonīgs braukt bez TA, tad lai īrē treileri un vadā savu kasti pa servisiem.

132123. viesis 6.jūlijs 2004 12:29
0 0 Atbildēt

Protams, ka var auto uz apskati aizvilkt ar treileri, tomēr es stipri šaubos, vai izdotos iziet skati bez numura zīmēm. :-)

132125. viesis 6.jūlijs 2004 12:38
0 0 Atbildēt

Shrotwageniem vieta shrotaa!

Vai kaads gribees arii veikalaa pienu ar aizvakardienas datumu un desu bez veterinaaraa sertifikaata (utt).

Adrenaliina taapat pietiek.

132127. viesis 6.jūlijs 2004 12:42
0 0 Atbildēt

Šādas represijas atbalstu, citādi pārāk daudz šrotu uz ielām kas nespēj pat normāli pārvietoties. Vienam šitādam gandrīz pēcpusē ievilku uz šosejas - viņam ne tikai nedega gabarīti, bet arī bremžu uguņi un pagriezienu rādītāji. Onkulis gribēja nogriezties pa kreisi cik vēlāk sapratu. Braucot šim NLO garām pamanīju ka viena fāra priekšā ir izvēlusies no savas vietas un karājas vados. Katrā ziņā neizskatījās ka onkulis brauktu uz tehnisko apskati...

A tiem kuriem uzlikts liegums jāpiemēro tā pati teh. apskates kārtība kā tiem kuriem šobrīd nav tehniskās - aizbrauc uz CSDD, nopērc vienreizējo atļauju (pie viena nomaksājot sodus) un ar šo atļauju tad dodies uz apskati. Šis varētu būt arī izņēmuma gadījums kad auto drīkst iziet teh. apskati bez Nr zīmēm, pēc veiksmīgas apskates iziešanas tiek iedota birka ar kuru var doties taisnā ceļā uz vietējo CSDD (vai tur kur auto reģistrēts) pēc Nr zīmēm.

Kultūras (nekultūras tb) ziņā daudz netšķiramies no Krievijas autovadītājiem, tā kā lai mūs daudzmaz vestu pie saprāta būtu jāpielieto tās pašas metodes kas Krievijā, izņemot korupciju protams.

132130. viesis 6.jūlijs 2004 13:01
0 0 Atbildēt

Varbūt arī pie mums [Latvijā] varētu pamēģināt šo metodi? Šādai akcijai būtu vairāki labumi: valsts kase papildinātos ar ceļa nodokli un papildus soda naudām-----nu mosh tad vispaar konfisceejam to auto buus veel lielaaki ienaakumi valsts kasei. (apsurds)

132132. viesis 6.jūlijs 2004 13:10
0 0 Atbildēt

Jeega shitam rakstam???

TA maskavaa maksaa 150 USD.

Sods par braukshanu bez numura 50 RUB (muusu naudaa apmeeram lats)

132146. viesis 6.jūlijs 2004 14:45
0 0 Atbildēt

Jaa probleema reaala varbuuut vajadzeetu ariii tehnisko kontroli uz ielaaam un tad tavu autooo salabo valsts un tu tikai samaksaaa naudu

Ps sii nauda biezi vien daudzkaartiiiigi paarsniedz vecaaa autooo veertiibu.

neko jaunu pagaidaaam nevajag a to buuus kaaa ar ES visi to taaa gribeeja bet tagad daaargs benziiins un visi gauzaaaas ko ta gaustie.

132175. viesis 6.jūlijs 2004 18:03
0 0 Atbildēt

Nu baigi jau nu daudzi tagad brauka bez tas TA, ka tik ne ari !?!?!?!?!

132179. viesis 6.jūlijs 2004 20:34
0 0 Atbildēt

es pats bez TA maucu...

132181. viesis 6.jūlijs 2004 21:20
0 0 Atbildēt

Tas, ka cilveeki brauc bez tehniskaas apskates un dazkaart ar stipri srotainaam mashiinaam, ir valsts lielas dalas iedziivotaaju nabadziibas raadiitaajs. Un seviski tas ir izteikts lauku rajonos.

Un vienai dalai veco onku taa ir vieniigaa iespeeja reizi meenesii vai pat retaak aizbraukt liidz tuvaakajai mazpilseetai un iegaadaaties un nokaartot, ko savaa pagastaa nevar. Un shinii gadiijumaa tas onka to savu veco ziguli vai kas nu vinam tur ir, uztur kaartiibaa savu iespeeju robezaas. Un apskati neiet speciaali, jo shaadi onkas brauc maz un parasti tikai pa savu pagastu. Un sheit elementaara matemaatika - samaksaat paaris reizes gadaa par neiziet apskati vareetu buut Ls 10 - Ls 20, bet divreizeeja apskate (ar pirmo padsmit gadus veci auto apskati nevar iziet peec definiicijas) + cela nodoklis + minimaali remonteejamaas lietas, lai to teh. apskati dabuutu, izmaksaa vismaz desmit reizes vairaak.

Kas attiecas aciim aciimredzamu shrotu braukshanu pa ielaam, kuru tehniskais staavoklis reaali apdraud satiksmes droshiibu, tad izieta apskate veel nav raadiitaajs. CSN par braukshanu ar auto, kura tehniskais staavoklis apdraud satiksmes droshiibu (ir pat nosauktas lietas - nedegoshi gabariiti, lukturi, nestraadaajoshi pagriezienu lukturi, bremzu uguni, logu tiriitaajs shofera pusee, bremzu sisteema u.t.t.) ir paredzeeti diezgan nopietni sodi, pie tam neatkariigi, vai auto ir izieta apskate vai nav.

132187. viesis 7.jūlijs 2004 8:53
0 0 Atbildēt

........apskates vispar vareetu buut reizi 2os gados, bet krievija..... ir krievija, pat negribas runaat. Par naudas iekaseeshanaam vispaar apnicis dzirdeet. Kaadi tie celji...ka tikai kautko iekaseet

132208. viesis 7.jūlijs 2004 11:12
0 0 Atbildēt

Bet ar ko tad brauks mūsu policija?

132219. viesis 7.jūlijs 2004 13:00
0 0 Atbildēt

a kaa menti tiktu uz darbu????

132229. viesis 7.jūlijs 2004 14:05
0 0 Atbildēt

pILNĪGI ATBALSTU

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 2

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 6

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk