Šajā nedēļas nogalē – 9. un 10. jūlijā – Liepājas apkārtnē risināsies viens no mūsu valstī prestižākajiem autosporta notikumiem – rallijs “Kurzeme”. Sacīkstēs gaidāmas interesantas cīņas gan par uzvaru absolūtajā vērtējumā, gan arī vienas ass piedziņas auto kategorijā.
Absolūtajā vērtējumā galvenā cīņa noteikti izvērsīsies starp pagājušā gada Latvijas čempioniem A8 un N4 grupā – Ivaru Vasaraudzi (Skandi Auto Rally Team) un Aivi Egli (R-evolution Racing). Pirms mēneša notikušajā rallijā “Cēsis 2004” labāks izrādījās Egle un ir apņēmības pilns savu panākumu atkārtot. Vēl pie favorītiem uz uzvaru Kurzemē pieskaitāmas lietuvieša Ēvalda Čirbas, krieva Andreja Žigunova un vietējā sportista Viktora Lebedeva ekipāžas, kuras visas trasē dosies ar N4 grupas automašīnām. Iespējams, cīņā par uzvaru iesaistīsies arī Mārtiņa Būčiņa un Jāņa Vorobjova stūrētās A8 klases mašīnas.
Ne mazāk aizraujoša cīņa gaidāma vienas ass piedziņas auto kategorijā. Tur jau trešajā Latvijas čempionāta posmā pēc kārtas par galvenajiem favorītiem uzskatāmas “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” un “Honda Racing Latvia” ekipāžas – attiecīgi Māris Neikšāns/Edgars Utāns un Andis Neikšāns/Māris Jēkabsons pret Kasparu Šimku/Armandu Šimku un Krišjāni Cauni/Arti Štrausu. Mazāk ticams, taču ne nereāli, ka cīņā par uzvarām varētu iejaukties arī abi “BTV Rally Team” dueti – Arvis Vecvagars/Ainārs Kalniņš un Ivars Norberts/Guntars Zicāns.
“Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda” gatavojusies rallijam “Kurzeme” ļoti nopietni. Māris Neikšāns/Edgars Utāns ar savu “Ford Puma Super 1600” aizvadītajā nedēļā startēja sacensībās Polijā, kur dalībnieku sastāvs bija ļoti spēcīgs. Savukārt Anda Neikšāna/Māra Jēkabsona ekipāža beidzot tikusi pie pavisam jaunas VAZ rūpnīcas sporta nodaļā ražotas ātrumkārbas. Iespējams, ka tieši jaunā un izturīgākā ātrumkārba ļaus Andim pirmoreiz šosezon tikt līdz finišam – trijās no četrām šāgada sacīkstēm Neikšānu jaunāko pievīlusi tieši pārnesumkārba...
“Uz šo sacīksti esam sev uzstādījuši uzdevumu izcīnīt dubultuzvaru – būt labākajiem gan A2000, gan R1600 kategorijās,” saka “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” treneris un menedžeris Pēteris Neikšāns. “Cīņa par labāko godu priekšpiedziņas klasē mums nebūs primārais, tomēr kaunā centīsimies nepalikt un lēni nebrauksim! Abi komandas piloti – Māris un Andis – ir pietiekami meistarīgi, lai būtu pirmais un otrais no visām priekšpiedziņas mašīnām!”
rallijs pamazām pārvēršas par puiku sacīksti, kurus tēvi sūta aizraujošā, bet bīstamā izklaidē.