Jūrmalas domes viedoklis par iebraukšanas caurlaidēm 42

 
16.jūlijs 2004 10:46

Ņemot vērā lielo masu mediju ieinteresētību, kas radusies pēc laikrakstā "Dienas bizness" 15. jūlijā publicētā raksta "Dārgāka iebraukšana", Jūrmalas pilsētas dome vēlas izteikt savu viedokli par iebraukšanas caurlaidēm Jūrmalā.

Šīs informācijas publicēšana ir lieki sacelta ažiotāža par jautājumu kas skar ļoti daudzus cilvēkus.

Domes sēdēs šāds jautājums nekad nav ticis ierosināts. Vēl vairāk pat komitejās vai konsultatīvajās padomēs šādi projekti nav izskatīti. Tāpēc jebkuras spekulācijas par šo tēmu par tādām arī jāuzskata.

Mūs satrauc tas, ka šīs jautājums domē nav vēl apspriests, bet uzņēmēji tiek šādā veidā biedēti, apspriežot izrietošos mīnusus, kas varētu apgrūtināt biznesa darbību. Tāpat nekorekti ir minēt arī miljons latu, kas ir gada ieņēmumi par iebraukšanas maksu Jūrmalā, un kuri uzskatāmi redzami pašvaldības budžetā.

Pašvaldības budžets ir viens no caurspīdīgākajiem dokumentiem. Tas jebkuram interesentam atrodams Jūrmalas pilsētas domes mājas lapā: www.jpd.gov.lv Šobrīd ir vasaras sezonas karstākais brīdis. Jūrmalas viena mēneša ietvaros notiek ap simts pasākumu, un protams, mēs pasākumos ceram ieraudzīt pēc iespējas vairāk viesu. Ja šādā brīdī tiek sacelta nepatiesa ažiotāža, rodas jautājums: kam tas ir izdevīgi?
 
Visi komentāri
 
132903. viesis 16.jūlijs 2004 10:52
0 0 Atbildēt

Rodas jautājums - cik likumīga ir pašreizējā iebraukšanas maksa Jūrmalā?

Un, ja es nemaksāju, cik likumīgi man var uzlikt sodu?

132904. viesis 16.jūlijs 2004 11:00
0 0 Atbildēt

2 anonimikis - iebraucot sodu var uzlikt pilniigi likumiigi, jo ir ziime, ka iebraukt aizliegts bez caurlaides ...

Bet ja tevi nokjer juurmalaa un piesienaas par caurlaidi, tad nekur nav teikts, ka juurmalaa nedriikst uztureeties bez taa cheka ... es varbuut to mashiinu esmu pa daljaam ar kjerru iestuumis juurmalaa un tur samonteejis kopaa ... paarkaapis noteikumus es teoreetiski neesmu ...

un par to iekaseeshanu kaa taadu - manupraat dome driikst taadus noteikumus pienjemt, jo ir tachu arii citur pasaulee piemeeram maksas tilti, un kaut vai kuldiigaa arii ir maksas tilts :)

132905. viesis 16.jūlijs 2004 11:18
0 0 Atbildēt

juurmala ir galiigi garaam, nolaidushi to pilseetu galiigi!! taapeec es braukshu uz palangu, kad paliks silts, jo tur es juutos kaa kuurortpilseetaa nevis pilseetaa, kur jaamaksaa 1Ls par nezin ko (principa peec nemaksaashu)!!

132906. viesis 16.jūlijs 2004 11:19
0 0 Atbildēt

Dārgākā! A cik maksā Vecrīga??? Nu noteikti ne 1Ls diennaktī!!!

132907. viesis 16.jūlijs 2004 11:20
0 0 Atbildēt

Murgs! Juurmalas iereedenji kaarteejo reizi njirgaajas un iesuuc kalimu kaa lielcelja laupiitaaji. Varbuut LV MK nevajag pieshchirt naudu Juurmalas celju remontiem? Taa jau pa tiem bez bedreem pabraukt nevar.

132908. viesis 16.jūlijs 2004 11:22
0 0 Atbildēt

es ar parasti maksāju tikai iebraucot, bet ja uzturos vairākas dienas, tad papildus caurlaidi nepērku, jo kieģeli pie iebraukšanas neesmu pārkāpis un par izbraukšanu man nebūtu jāmaksā...

132909. viesis 16.jūlijs 2004 11:26
0 0 Atbildēt

A man ir caurlaide, kā jau pastāvīgajam Jūrmalas iedzīvotājam !

:-)

132910. viesis 16.jūlijs 2004 11:30
0 0 Atbildēt

pareizi, pareizi - tur ielas ir vienkaarshi BRIESMĪGAS

2 kasinjsh - tu aizmirsi beigaas pielikt shaadu: m/ ziimiiti :)

132911. viesis 16.jūlijs 2004 11:30
0 0 Atbildēt

MK noteikumi nosaka, ka Jūrmala ir īpašā zona, kur drīkst ieviest papildus transporta nodevas. Kādas un cik jau nosaka pati Jūrmalas dome. Satversmes 94 vai 95 pants nosaka, ka jebkuram Latvijas iedzīvotājam ir tiesības brīvi izvēlēties sev dzīvesvietu, un ir tiesības brīvi pārvietoties Latvijas Republikas teritorijā. Tātad, ja Jūrmalas dome kaut kādā veidā ierobežo personas pārvietošanās brīvību, tad tiek pārkāpta satversme. 1Ls neskaitās ierobežojums pārvietošanās brīvībai, bet gan patstāvīgai iebraukšanai Jūrmalas īpašās teritorijas zonā, ja neesi patstāvīgs iedzīvotājs ir jāmaksā 100Ls, kas jau ir ierobežojums! Ja kādam ir uzlikts naudas sods (paredzēts līdz 50Ls) par atrašanos Jūrmalas īpašajā teritorijā bez caurlaides, tad droši var lēmumu pārsūdzēt Satversmē, sodu atcels! Caurlaide nav uzturēšanās atļauja! Kādreiz, kad samaksāja 1Ls par iebraukšanu un auto varēja atstāt pie jūras bezmaksas viss bij ok! Šobrīd nav nevienas bezmaksas stāvvietas pie jūras. Tās stāvvietas (konkrēti Lielupes peldvieta) apkalpo mūdži (nepieklājīgi), nepaspēj iebraukt stāvvietā, jau klāt pēc naudas. Īpaši jau Jūrmalas dome nerūpējas par tūristu pieplūdumu. Vajadzētu ņemt piemēru no Ventspils!

Jūrmalnieks.

132912. viesis 16.jūlijs 2004 11:30
0 0 Atbildēt

tfuu "m/" ziimiiti

132913. viesis 16.jūlijs 2004 11:31
0 0 Atbildēt

blad nestraadaa :(

132914. viesis 16.jūlijs 2004 11:33
0 0 Atbildēt

man ar:)

132915. viesis 16.jūlijs 2004 11:37
0 0 Atbildēt

es arii neesmu nevienu reizi maxsaajis par caurlaidi :) parasti vai nu noimiteeju ka iemetu kaut ko vai iemetu kaut ko citu, ne jau taapeec ka zheel, bet vienkaarshi tieshaam juurmalaa NAV par ko MAKSAAT!!! Celji taadi pashi kaa visur...

132918. viesis 16.jūlijs 2004 12:02
0 0 Atbildēt

Kad Jūrmala kļūs par augstas klases kūrorta pilsētu, tad varētu būt runa par caurlaides maksu kā tādu. Bet pagaidām tur ir 'Jurmaļina', atpūsties uz turieni braukt ir galīgi garām, ja vien nav interese nonākt brāļu tautas 'krutajā' atmosfērā.

132919. viesis 16.jūlijs 2004 12:05
0 0 Atbildēt

Ja shii pieaudzeetaa maxa paliidzees atmaxaat krediitus par tiltu un progresees celju laboshana, lai iet...

132921. viesis 16.jūlijs 2004 12:07
0 0 Atbildēt

Anonimikjis sodu var atrauties jebkuraa neparedzamaa vietaa... Pashvaldiiba rinjkjo pa visu Juurmalu un pieveersh uzmaniibu noparkotaam mashiinaam, braucoshaam u.t.t.

132924. viesis 16.jūlijs 2004 12:13
0 0 Atbildēt

Tiesi par noparkotajam masinam mani jautajums interesee kapec vinam ir jabut loga?

Ja aptur paradi un sveika Gauja bet sita loga liksana gan var izbesit:|

132925. viesis 16.jūlijs 2004 12:19
0 0 Atbildēt

Nebaidaties, drīz jau Rīgā vajadzēs caurlaidi lai iebrauktu :) viss būs ideāli un Domes budžets plauks un zels! Varēs izremontēt jaunās telpas, iedot prēmiju tam, kurš izdomāja tādu brīnumu. A Jūrmalā varēs iebraukt tikai tie kam ārzemju pase, vietējie lūdzu ar kājelēm vai ar vilcienu.

132927. viesis 16.jūlijs 2004 12:21
0 0 Atbildēt

Par šo tēmu vakar jau bija paliela diskusija Delfos ar 280+ komentiem.

Kam tas ir izdevīgi?

1. Jūrmalas dome (vai arī kāds cits) "testē" ūdeņus it kā izplatot baumas un novērtējot publikas reakciju.

2. Hiperbiezajiem, kuri par 1 milj USD ceļ mājas kāpu zonā protams negribas, lai gar viņu mājām visādi plebeji vazātos, tāpēc jāpaaugstina iebraukšanas maksu - prelūdija Jūrmalas pārvēršanai par pilnīgi slēgtu pilsētu/hiperbiezo geto zonu.

132928. viesis 16.jūlijs 2004 12:22
0 0 Atbildēt

vo vo - man jau ar besii logaa likt to cheku - ziemaa tas iet pa gaisu, jo darbojas pechkas ventilators, vasaraa atkal iet pa gaisu, jo logs valjaa n veel jaaskataas, ka neizrauj to lapeli aaraa pa logu :)

132929. viesis 16.jūlijs 2004 12:25
0 0 Atbildēt

2Antibiotic:

iebraukšanas caurlaide Vecrīgā maksā 5Ls/stundā+3-5Ls drošības nauda, kuru saņem atpakaļ atdodot karti. Pie kam ja esi samaksājis par stundu bet Vecrīgā esi sabijis ilgāk ārā netiksi, nāksies cilpot uz centrālā unīša pareksu un piemaksāt vēl 5Ls.

Par pirmo stundu ņem pilnus 5Ls, pēc tam katru nākamo uzskaita ar soli 15 min, tiesa ja tu samaksā par 10Ls un pavadi Vecrīgā 1.5 stundu, neceri ka kāds tev tos 2.50Ls atdos :(

Es zinu, jo nesen kāzām man vajadzēja iebraukšanas caurlaidi Vecrīgā.

132930. viesis 16.jūlijs 2004 12:26
0 0 Atbildēt

Un to caurlaidi var nopirkt vai papildināt tikai 3 vietās - staķikā pie ostas, Basteja bulvāra Marikā un centrālā unīša pareksā

132931. viesis 16.jūlijs 2004 12:29
0 0 Atbildēt

2subaru - Kuldīgā tas vecais tilts ir maksas, lai fūres pāri nemauc. Bez tam nedaudz tālāk ir Kuldīgas apvedceļa tilts.

Jūrmala no Lielupes līdz Vaivariem (pie Nemo) ir par maksu.

Cik esmu dzirdējis, Līvu akvaparka īpašnieki par to vienu latu arī nefano...

132932. viesis 16.jūlijs 2004 12:33
0 0 Atbildēt

juurmalai arii var apbraukt apkaart :)

par to, ka nefano zinu. shiem bija doma kaut kaa to visu apvienot :)

bet mani tas 1 LS neattur no braukshanas uz to akvaparku, jo citur taada nav !!! :)

132933. viesis 16.jūlijs 2004 12:35
0 0 Atbildēt

mle,par iebrauxanu riigaa transportam kas riigaa nav registreets - 5 ls! zb jau!

132935. viesis 16.jūlijs 2004 12:49
0 0 Atbildēt

2subaru - nu salīdzināji, goda vārds! Nekorekti.

Apbraucot apkārt Jūrmalai tu viņā par velti tik un tā neiebrauc, no otras puses tāda pat kase priekšā. Protams ja vajag Sloku, Kaugurus, Ķemerus, Lapmežciemu utt. apvedceļš kā reiz ir labākais variants.

Kuldīgā - ja vajag uz centru uzreiz no Rīgas puses mauc pa apvedceļa tiltu un tad uz centru. Centrā tiec iekšā tik un tā. Un par velti.

Jūrmalā tieši iebraukšana centrā pilsētā ir par maksu, nevis viens tilts :)

132937. viesis 16.jūlijs 2004 12:53
0 0 Atbildēt

es domaaju, ka mees te varam kaut bikses pietaisiit, bet shito 1 lata sisteemu nebuus tik viegli izjaukt ! visi tur ir paaraak ieintereseeti lai taada sisteema buutu !!!

132942. viesis 16.jūlijs 2004 13:47
0 0 Atbildēt

Nesaprotu- ja es braucu pa valsts , nevis pašvaldības ceļu, kādēļ man jāmaksā pašvaldībai. Vai nevajadzētu MK noteikumus apstrīdēt Satversmes tiesā. Īpašās zonas status skan gan kaut kā īpaši!

132947. viesis 16.jūlijs 2004 16:26
0 0 Atbildēt

Da kāda atšķirība, gribi maukt kūrortā ar tačku, tad maksā!

132948. viesis 16.jūlijs 2004 16:57
0 0 Atbildēt

Žēl ka citām valsts pilsētām neatļauj ieviest šādu maksu. Piemēram Siguldai. Nez ar ko Jūrmalas dome ir pārāka, ka saņēmusi šādu āderi?

132949. viesis 16.jūlijs 2004 17:04
0 0 Atbildēt

jaa - vareetu piemeeram bauska kaut ko taadu izgudrot :) padomaa - nekaadu apvedcelju utt :) labais buutu - fuures nebraukaatu :)

132951. viesis 16.jūlijs 2004 20:19
0 0 Atbildēt

Saulkrasti, piemēram, nez ko vēl gaida! I "kūrorts" daudz sakarīgāks, i caurbraucēju ka biezs. Un tāpat, kā Jūrmalas gadījumā varēs umņičatj, ka varot tak braukt apkārt.

132957. viesis 17.jūlijs 2004 11:23
0 0 Atbildēt

Tie, kas nevar atļauties braukt ar auto pieplūdinās Jūrmalu ar vilcienu.

Tie, kas brauc ar auto būs spiesti maksāt, kā reketam to Ls.

Un visiem pārējiem ir caurlaides un pie kājas, ka kāš parastos ļautiņus.

Ja jau Jūrmala ir 1Ls vērta, tad Ventspils 5Ls!!!

132958. viesis 17.jūlijs 2004 11:26
0 0 Atbildēt

2Reto: Tici man, tiklīdz uzbūvēs to apvedceļu apkārt Saulklrastiem arī tur parādīsies barjeras un iebraukšanas maksa.

Būs hiperbiezo geto Nr. 2

132959. viesis 17.jūlijs 2004 12:54
0 0 Atbildēt

Man ir viedoklis! Vēlams būtu uzlikt 50LVL caurlaidi un 300 LVL sodu par iebraukšanu bez caurlaides! Tad vismaz pa vasarām varētu dzīvot kā cilvēks nevis blenzt uz pusplikiem tarakānu urlu bariem.

132966. viesis 18.jūlijs 2004 14:29
0 0 Atbildēt

nu šodien tur karsti gāja - 14.30 - rinda pēc caurlaideem gandriiz no siemens - kaa nekaa pirmaa vasaras diena. Zheel to ljauzhu, kas sviida rindaa mashiinaas - es gan jau maajup braucu. 10.30 pat noparkoties bez maxas bulduros veel vareeja. dumja mums taa vasara shogad :(

132968. viesis 18.jūlijs 2004 20:18
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kāpēc visā pasaulē var mierīgi taisīt automātiskas caurlaižu sistēmas, bet Latvijā nē. Pats dzīvoju pie Oslo un zinu, ka Norvēģijā tas strādā perfekti. Pie Jūrmalas jāapstājas, jāsaber nauda automātā, pēc tam jāvelkas atpakaļ uz autiņu. Un 2 menti vienkārši stāv un stulbi blenž, kurš tad uzdrošināsies šķērsot strīpu bez lapeles. Ja tos pašus divus noliktu kasē iekasēt naudu caur auto logu, tā lieta ietu daudz ātrāk (nevajadzētu pat mentu, pietiktu ar vienkāršu kasieri). Vēl vienu automātisku kasi blakus un lieta darīta. Tie, kas nemaksā, tiek nofotografēti, vismaz tā to dara pie Oslo. Transporta plūsma ir vismaz 10 reizes intensīvāka nekā pie Jūrmalas, un ceļš ir tās pašas 2 joslas - rindas ir tikai sastrēgumstundās.

Vienai daļai gan ir abonements, ko realizē ar raidītāja palīdzību - tāda cigarešu paciņas lieluma kastīte, pielīmēta pie priekšējā loga - tādu varētu likt iegādāties arī Jūrmalas pastāvīgajiem iedzīvotājiem un pastāvīgiem braucējiem. Citādi tagad nu tas izskatās baigi idiotiski un arhaiski.

132969. viesis 18.jūlijs 2004 21:24
0 0 Atbildēt

Pakaļa:

Es dzīvoju Vecrīgā, man par bruakāšanu nav jāmaksā, pārējiem 5ls stundā. Līdzīgi kā Jūrmalā šitā naudas iekasēšana ir tīrs privātais bizness, iespējas nopelnīt darbojoties šādām sistēmām ir mežonīgi daudz.

Piemēram:

1. Vai esat padomājuši kā Vecrīgā var sevi atpelnīt taksometri? :) Strādā firma Vudi taxi. Labu kabatas naudu saņem atsevišķi purni, kas iezod kartītes.

2. Kā veikali apgādā preces? tāpat...

132970. viesis 18.jūlijs 2004 22:22
0 0 Atbildēt

stulbums jau ir pati iebrauksanas maksa - kaut vai lai tiktu uz akvaparku - buutiibaa pa Juurmalu nemaz arii nebraucot... Taalaakais- tiem pashiem aarzemniekiem samaksaajot to smiekliigo vinjiem latu, vinji redz, ka iisti pat autinju nav kur nolikt.... Labs teels tiek radiits......

132972. viesis 18.jūlijs 2004 23:43
0 0 Atbildēt

stulbeņi.. un k tad juus shodien tai JUURMALAA mekleejaat ka pus Juurmalas shoseja bija noshtopeeta.. taads korkjis kaa darbdienas riitos uz Vantenieka 3 km garumaa!!!!

es nebraucu es nebraucu.. pastaav klusu labaak!!!

juurmalnieks jau 7 gadus...

133030. viesis 19.jūlijs 2004 12:58
0 0 Atbildēt

nja, un ja vel paskaidrotu kads ka del sitas maksas raditas rindas parejiem cilvekiem tikt uz apvedcela? vai ari jastav rinda, jeb jabrauc "agresivi" apbraucot stavoso kollnnu un pec tam meginot izlist cauri?

133069. viesis 19.jūlijs 2004 23:22
0 0 Atbildēt

man pofig.. es taureeju un lienu cauri.. esmu huligaans ar huljiganku!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti