Rallijs «Talsi 2004» amatieriem un ne tikai... (+ foto) 24

19.jūlijs 2004 11:14

16.-17.jūlijā Talsos notika Latvijas čempionāta standartauto 4. posms - "Talsi 2004". Arī iAuto ekipāža piedalījās un tāpēc nedaudz pastāstīsim, kā tad tur īsti bija un kā mums tur gāja.



Oficiālā informācija par Talsu ralliju ir šeit »»»

Tā kā pagājušajā rallijā Ķekavā mūsu auto tika iznīcināts (kokos), iegādājāmies jaunu (citu) auto - "Peugeot 205 XS". Mašīnīte aprīkota ar sīku (1.4) motoriņu, bet, pateicoties tās masai, "uz priekšu iet" diezgan ņipri. Pēdējās dienas tā rūpīgi tika sagatavota rallija bezceļiem. Visu izdarīt nepaspējām, bet lielos "vilcienos" viss bija ok.

Fotogalerija ir apskatāma šeit »»»
Viss sākās ar dalībnieku reģistrāciju, mandātu komisiju. Pirmais pārsteigums: katram dalībniekam tika izsniegti dzelteni krekliņi ar rallija simboliku. Jāatzīmē, ka jau pirms paša rallija (internetā) izskatījās, ka šī rallija organizatori sacensību organizēšanai pieiet ļoti rūpīgi. Bija padomāts pat par skatītājiem, lai tie varētu atrast skatāmākos ātrumposmus. Patīkami, ka arī mūsu līdzjutēji bija informēti par visu, kas notiks sestdienā.

Pēc reģistrācijas katrai ekipāžai tika dota iespēja izbraukt katru ātrumposmu pēc organizatoru rakstītās stenogrammas. Protams, ar ātruma ierobežojumu - 40 km/h. Devāmies iepazīties.



Jau uzreiz bija jūtams, ka organizatori ir stipri piedomājuši pie ātrumposmiem - tiešām interesanti. Priekšpēdējā ātrumposma iepazīšanās laikā mūsu auto sagādāja pārsteigumu - palikām tikai ar otro pārnesumu. Līdz tehniskās komisijas darba beigām - mazāk kā trīs stundas. Nolēmām "izbraukt" vēl pēdējo SS posmu un meklēt palīdzību. Braucot Talsos ieraudzījām patukšu autoservisu, kurā arī devāmies iekšā. Pavisam drīz bijām noņēmuši mašīnas bruņas un ieraudzījām vainīgo sviru, kas nomaukusies no "ābola". Jau drīz pēc vainas atrašanas "panna" tika uzlikta atpakaļ un varējām braukt uz tehnisko komisiju. Paldies servisa "V.A.U." mehāniķiem par atsaucību! Laikā bijām iekļāvušies.

Tehniskā komisija pārsteigumus nesagādāja, jo bijām tai gatavojušies. Daudziem gan tika izteikti brīdinājumi par pieļaujamā skaņas līmeņa pārsniegšanu. Mums tas nedraud, jo mazais motoriņš rūc tikai 80dB skaļi (klusu).

Pēc tehniskās komisijas - atpūta līdz rītam. Devāmies uz naktsmājām, lai sarēķinātu laikus un atpūstos.

No rīta 8:00 bija jābūt Kandavas tehnikuma trasē, lai turpinātu iepazīšanos ar divām asfalta trasēm. Jau sākot iepazīties, sapratām, ka ar grants riepām šeit ātri nepabrauksim. Bet jābrauc būs...



10:30 - pirmās mašīnas starts Talsu centrā. Mūsu starts - pēc 40 minūtēm. Skatītājiem jautrus brīžus sagādāja "nullīte", kas pamanījās nogāzties no starta podesta.

Sacensības bija sākušās. Nolēmām, ka šoreiz daudz neriskēsim un centīsimies nobraukt līdz galam. Galu galā - arī izdilusī pārnesumu svira varēja jebkurā brīdī pievilt.

Pēc pagājušā čempionāta posma bijām stipri piedomājuši pie tā, kas nepieciešams, lai standarta auto vispār tiktu līdz finišam. Tāpēc mūsu auto tika uzbūvēta nopietna "panna", kas dzinēju un kārbu aizsargātu no akmeņiem. Arī šoreiz tā bija vajadzīga, jo daži ātrumposmi balstījās uz reālu "izdzīvošanu". Dažos ātrumposmos nācās "šļūkt pa špūri", bet panna motoru nosargāja.

Ar smaidu atcerējāmies, ka braucot uz pasākumu, pa radio stāstīja, ka Talsos būšot rallijs standartniekiem, kurā varot piedalīties ikviens ar standarta automobili... Piedalīties jau var, bet vai finišēt? Pie tā laikam ir jāpierod - rallijā bez bruņām braukt nevar.



Neoficiālie rezultāti ir šeit »
Pa vidu ātrumposmiem organizatori bija ieplānojuši sinhronās regularitātes sacensības. Dalībniekiem bija jāveic apmēram 8km maršruts ar pašu izvēlētu ātrumu robežās no 50 līdz 65 km/h. Pēc tam tas pats maršruts bija jāatkārto ar tieši tādu pašu ātrumu kā pirmajā reizē. Te arī varējām parādīt, ka to mēs protam - starpība starp pirmo un otro SRS - tikai 0,3 sekundes.

Mūsu uzstādītais mērķis bija sasniegts. Līdz galam nobraucām - pat ne pēdējie - 13. vieta klasē (no 26 dalībniekiem).

Domāju, ka lielākā dalībnieku daļa piekritīs - rallijs bija labs! Paldies organizatoriem par šo milzīgo darbu!

Paldies "Gros Auto" servisam par pēdējo nakšu palīdzību auto sagatavošanā.

P.S. Fotogalerija būs nedaudz vēlāk.

iAuto ekipāža: E.Biele/J.Karašnieks Peugeot 205XS 1,4

 
Visi komentāri
 
133017. viesis 19.jūlijs 2004 11:18
0 0 Atbildēt

malachi malachi malachi!!!

133018. viesis 19.jūlijs 2004 11:20
0 0 Atbildēt

:) nez - vai buutu jaatvainojas tiesneshiem, kam liidzjuteeju ekipaazha ar "falshu" otro numuru uz saaniem vienaa LK vietaa "pamaitaaja" darbu? :)

133023. viesis 19.jūlijs 2004 11:45
0 0 Atbildēt

Ta likaas normaals ralijs, nebiju uz visiem dopiem, bet karjeraas likaas interesants-galvenais labi paaredzams. pat vecais volvo tika liidz beigaam.

133025. viesis 19.jūlijs 2004 11:51
0 0 Atbildēt

tas taksh imanca pezho ;)

133026. viesis 19.jūlijs 2004 11:52
0 0 Atbildēt

nebuus vis

tagad tas ir iauto pezho ;)

133031. viesis 19.jūlijs 2004 13:46
0 0 Atbildēt

Rallijs bij super super super :)))))

Tik tas ka standartauto rallī sāk braukt profi ar VIII evolūcijām, nu konkurēt pilnpiedzinjās vairs nav iespējams :( Viss jau taka ir pa godīgi, bet biku ir skrobis ka nav tik liela limona :(

133032. viesis 19.jūlijs 2004 13:57
0 0 Atbildēt

Agraak bija labaaki foto:( Apraksts ir loti saistoshi un atbilstoshs, bet foto vienveidigi ar vieniem un tiem pashiem auto no liela attaluma un "nefeinaa" lenkii:) Garlaiciga galerija, tikai 10-15% bilzu ir sasitoshas.

Redaktors 19.jūlijs 2004 14:08
0 0 Atbildēt

Ta ir 1/8 dala no visas bilzu galerijas, kas safotografeta. Iespejams, publicesim vel...

Liga - ka Tu doma, ka var viens fotografs paspet sabildet fotografijas no VEL vairak rakursiem?

133037. viesis 19.jūlijs 2004 14:28
0 0 Atbildēt

Sorry, vechi, par amatieru bildeem. :( Es tikai maaciijos un veel laagaa neesmu apguvis to verkji. ;) Uz naakamajiem posmiem ceru, ka buus progress... . Bet paspeet tieshaam visaas vietaas viens nevar. :(

133044. viesis 19.jūlijs 2004 16:28
0 0 Atbildēt

Nevajag jau bildeet no vairaakiem rakursiem, pietiek ar vienu un labu. Uztaisam vairaakas bildes un ielikam taas, kuras ir sanakusas labaak. Red, pats zini, ka man ir bijusi iespeja saliidzinaat dazadas bildes bildes no vairaakiem pasakumiem. Taads ir mans viedoklis.

To kid: paspeeet visaas vietaas nemaz nevajag:)) jo tad nesanaaks nekas:))

133045. viesis 19.jūlijs 2004 16:37
0 0 Atbildēt

Ir jau gan tiesa. Mums (man) te sanaaca saknipseet ~ 800 (!!!) bildes, bet pac redzi, cik i-netaa saliktas. ;)))))) Bet liela dalja, protams, izskaidrojama tieshi ar to, ka no viena rakursa katrs focheec ar rezhiimu, kad nospied un turi (tiek taisiiti ~ 2-3 kadri sekundee), un tad jau vienu kaucik labu var izdabuut. :)

133046. viesis 19.jūlijs 2004 16:39
0 0 Atbildēt

To: The Kid

A tev bildes ar Nr.55(Melns esītis) nav.Labprat iegadatos ja tadas butu.

133048. viesis 19.jūlijs 2004 17:38
0 0 Atbildēt

Noteikti vajadzeetu buut. Jaaprunaajaas ar redu, jo visa lielaa galerija (ar taam 800 bildeem) ir pie vinja kompii (ja veel ir). ;) Gan jau vinjsh tev uz meilu vareetu nomest.

133050. viesis 19.jūlijs 2004 17:49
0 0 Atbildēt

Varbūt ka varat uz kādu nedēļu visu galeriju iemest apskatei? Ta lai katrs tiek pie savām kārotajām bildēm ????

Es ar gribētu bembuka bildes dabuut, bet tā padomājot ja visas ~ 100 ekipāžas pieprasīs sev bildes uz meilu, neviens negribēs ķēpāties :(

133053. viesis 19.jūlijs 2004 18:46
0 0 Atbildēt

Paldies (lielais) redam par sanjemtaam bildeem.

Atvainojos Redam par mailiem, kurus vinjsh tuliit sanjems no ~ 100 ekipaazjaam X 2 (stuurmanim arii vaig bildes), kas arii pieprasiis savu devu :D :D :D .

133064. viesis 19.jūlijs 2004 21:15
0 0 Atbildēt

Red

Tu rulē, tik biki ātrāk vajag. Tas auto spēj ātrāk!

133068. viesis 19.jūlijs 2004 23:14
0 0 Atbildēt

Jā bildes ta kā gribas redzēt plašākā klāstā, kā arī varbūt kāds video ir aizķēries.

Redaktors 20.jūlijs 2004 8:32
0 0 Atbildēt

Šīs sacensības bija "saudzējošā" režīmā, jo negribējās ar 2. gaņģi atkal palikt...

133311. viesis 21.jūlijs 2004 11:11
0 0 Atbildēt

Galīgi napiekrītu tam, ka obligāti vajadzīga panna, jo es braucu bez pannas gan grūtajā Ķekavā, gan šeit Talsos. Ķekavā mums bija 6. vieta un šeit būtu bijusi 10.vieta, ja nebūtu rupja tiesnešu kļūda :(

Piekrītu tam, ka rallijs bija Super. Man patika viss, izņemot manu rezultātu.

133312. viesis 21.jūlijs 2004 11:17
0 0 Atbildēt

Gan jau kādreiz Tu nožēlosi savu bravūru braucot bez pannas :) Un Tavs rezultāts (kopvērtējumā) ir sūdīgāks kā daudziem "sīkajiem"... Un stūrmanis arī "nu tā" - SRS rezultāts ir "ne īpaši"...

133335. viesis 21.jūlijs 2004 12:56
0 0 Atbildēt

Nu ja nav gruuti varbuut vareetu atsuutiit bildes ar #44 - zils kadets:) Driikst suutiit uz [email protected], thanx :)

133394. viesis 22.jūlijs 2004 10:56
0 0 Atbildēt

TO viesis 21.07.2004 11:17

Veel aizmirsi pateikt ka arii auto "ne ipashi":))))

LL

154998. viesis 19.janvāris 2005 10:01
0 0 Atbildēt

wagi nerule

154999. viesis 19.janvāris 2005 10:03
0 0 Atbildēt

ralija masinas es gribu redzet

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 4

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 7

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk