Valsts policija: mums nevajag «asiņaino vasaru» 168

 
20.jūlijs 2004 8:41

Aizvadīto nedēļu var uzskatīt par vienu no traģiskākajām pēdējo gadu laikā, jo laika periodā no 12. jūlija līdz 19. jūlijam ceļu satiksmes negadījumos bojā gājuši ir 16 cilvēki, no kuriem desmit nedēļas nogales trijās dienās.

Lai uzlabotu situāciju Valsts policija tuvākajā laikā plāno pastiprināt kontroles pasākumus uz ceļiem.

Šovasar Ceļu satiksmes negadījumos ir gājuši bojā katastrofāli daudz cilvēku. Īpaši skumji, ka bojā gājušie galvenokārt ir jaunieši, kuriem ir neliela auto vadīšanas pieredze. Bieži nelaimju iemesls ir arī klaja ceļu satiksmes noteikumu ignorēšana un jauno vadītāju pārgalvība.

iAuto redakcijas komentārs: Izlasot A.Griguļa paziņojumu par kontroles pasākumu pastiprināšanu rodas sajūta, ka iestāsies ārkārtas situācija. Situācija, kurā darīs visu, kas ienāks prātā. Gribas iebilst - iAuto nav pret policijas darbu, iAuto ir par policijas likumīgu darbu. Ļoti gribas cerēt, ka arī pastriprinātās kontroles apstākļos likumi tiks ievēroti pilnībā.
Daudzi uzskata, ka līdz ar tiesību iegūšanu, viņi ir kļuvuši par labākajiem autobraucējiem, un Latvijas autoceļus pārvērš par rallija trasi. Šajā situācijā jārunā par jauno vadītāju audzināšanu un izglītošanu, arī par autoskolām, kurās jaunie vadītāji tiek sagatavoti.

Svarīga būtu arī ciešāka sadarbība starp autoskolām, Satiksmes ministriju, Ceļu satiksmes drošības direkciju un Valsts policiju, risinot tieši jauno vadītāju audzināšanas un sagatavošanas jautājumus. Lielāku atbildību vajadzētu uzņemties arī plašsaziņas līdzekļiem.

Izsaki savu viedokli aptaujā »»»
Šobrīd ar nožēlu jāsecina, ka liela daļa mediju par primāro uzskata policijas darbinieku un viņu darba kritizēšanu. Protams, es piekrītu, ka ne viss Ceļu policijas darbā ir kārtībā, tomēr uzskatu, ka daudz būtiskāka ir tieši šī jauno vadītāju audzināšana un izpratnes radīšana par ceļu satiksmes noteikumu ievērošanas un braukšanas kultūras svarīgumu.

Traģiskā situācija uz Latvijas ceļiem neatstāj citu izvēli kā pieņemt stingrākus mērus – lai pēc iespējas samazinātu Ceļu satiksmes negadījumos cietušo un bojā gājušo skaitu, tuvākajā laikā Valsts policijas darbinieki izmantos visus pieejamos līdzekļus, lai disciplinētu autovadītājus, tai skaitā slēpņus, radarus un slēpto novērošanu.

Nobeigumā vēlētos izteikt līdzjūtību visiem bojā gājušo tuviniekiem, kā arī aicinu vadītājus būt saprātīgiem un nespēlēties ar savām un savu tuvinieku dzīvībām.

Valsts policijas Galvenās kārtības policijas pārvaldes priekšnieks Aivars Grigulis.
 
Visi komentāri
 
133073. viesis 20.jūlijs 2004 8:45
0 0 Atbildēt

tas viss ir policijas klajas bezdarbiibas rezultaats!

133074. viesis 20.jūlijs 2004 8:46
0 0 Atbildēt

Daprigaļis!

133075. viesis 20.jūlijs 2004 8:48
0 0 Atbildēt

PIlnībā atbalstu šos CP nodomus. Tie kas taisās man oponēt lai izbrauc ārā NO Rīgas un pāvēro ar kādiem ātrumiem pārvietojas lielākais vairums auto. Tas taču vairs nav normāli. Ceļa apzīmējumu(nepārtrauktās līnijas utt.) ievērošanu šķiet ka vispār neviens neņem vērā. Brauc katrs ka viņam iegribas.

Tāpēc manuprāt ir nepieciešams:

1.) daudzkārt pastiprināt atļautā braukšanas ātruma kontroli. Un šeit es uzskatu ir talkā ņemamas visas iespējamās metodes - arī slēpņi. Ja brauc normāli tad tevi neuztrauc aiz kura krūma tie policisti seiž.

2.) veidot informātīvo kampaņu - piemēram info klipus ar avārijās sadragātajām automašīnām, cilvēku traģēdijām, kuras bieži vien izraisa viņu pašu vai citu satiksmes dalībnieku pārgalvībā.

Piekrītu: - ir jārod šoks, kurš noliks vietā pārgalvīgo, pašpārliecināto drageru tūkstošus. Tos kuri tiks pieķerti(arī no slēpņiem) ir jāsoda pēc visas likuma bardzības.

133077. viesis 20.jūlijs 2004 8:55
0 0 Atbildēt

Stulbi jau protams tas ir, bet kā brauc lielais vairums to kas ir uz ceļa, tas ir murgs!

133078. viesis 20.jūlijs 2004 8:56
0 0 Atbildēt

Nu ko punktu sistēma arī neko neuzlaboja bojā gājušo situācijā ,tagad sāksim vēl tik slēpties,un citādi piesieties!

133079. viesis 20.jūlijs 2004 8:56
0 0 Atbildēt

viesis 20.07.2004 08:45

cirvis tu esi, ja tā uzskati.

tas ir nevis policijas bezdarbības rezultāts, bet visādu truliķu nopelns, kas par labu esam uzskata anarhiju uz ceļa un CSN neievērošanu pieņem kā dzīves normu. Tad kad 2/3 satiksmes dalībnieku sāks apjēgt kas ir CSN, kāpēc tie ir jāievēro neviss jāapspriež un bezatbildīgi jāpārkāpj, un neskatīsies uz citiem, bet sāks ar sevīm - tikai tad mēs varēism sākt vainot policiju. Pagaidām par 95% vainīgi ir tieši satiksmes dalībnieki (lasi - autovadītāji, motociklisti un gājēi).

Arī es pilnībā atbalstu policijas darbības pastiprināšan un kārtīga "terora" ieviešanu uz mūsu ceļiem un ielām. Tā anarhija un visatļautība kas valda uz mūsu ceļiem iz graujoša. Bez želāstības jāsoda visi, sākot pat ar +20 km/h ātruma pārkāpējiem. Tikai tas spēs daudzus aizdomāties un atturēties no nu jau pierastā CSN pārkāpuma, par kuru līdz šim varēja atkratīties ar 5-10 Ls. Beidzot jāmaina attieksme pret CSN ! Un to var izdarīt tikai ar stingrām sankcijām ! Labi vien ir ka ir ieviesta puntu sistēma - gada laikā tā spēs atvēsināt ne vienu vien "dullo".

133080. viesis 20.jūlijs 2004 8:59
0 0 Atbildēt

shrot [?] 20.07.2004 08:56

punktu sistēma neko nemainīs pirmajos mēnešos, tas tak loģiski. Un ne pat pirmajā pusgadā. Tad kad zināms daudzums bezatbildīgo lohu sakrās kritisko punktu skaitu (pevērojot kā brauc liela daļa vadītāju, var domāt, ka kādi 10-15% sakrās tos liktenīgos punktus jau pēc pāris mēnešiem), tikai tad sāksies rezonanse. Domāju ka punktu sistēma tā daudz maz globāli sāks sevi attaisnot aptuveni pēc gada.

133082. viesis 20.jūlijs 2004 9:02
0 0 Atbildēt

to DeaDMoroZZZ

Pilnībā atbalstu Tevi.

Ir nepieciešams "terors" uz ceļiem attiecībā uz CSN pārkāpējiem. Izskatās ka tikai tādā veidā būs iespējams pārtraukt to ārprātu kas darās uz Latvijas ceļiem.

CP uz priekšu'arī no slēpņiem - tiem kas ievēro satiksmes notiekumus vajadzētu izturēties vienaldzīgi attiecībā uz to kādā veidā ceļu policija strādā. Galu galā - aiturot kādu trauku SCHUMAHERU, iespējams, CP glābj tieši Jūsu dzīvību.

NĀVE.

133083. viesis 20.jūlijs 2004 9:03
0 0 Atbildēt

Tiem kas uzskata ka vajag shoka terapiju raadot asinjainaas avaarijas tv... nezinu vai juus gribeetu lai ar juusu bojaa gaajusho pazinju vai radinieku baidiitu citus cilveekus.

133084. viesis 20.jūlijs 2004 9:04
0 0 Atbildēt

Es pats arī neesmu no lēnajiem, tomēr piekrītu, ka ir nepieciešama stingrāka kontrole. Uz ceļiem valda "bezpreģels". Arī pilsētā priekšā līdēju(iznireļu) pa pilnam, kuri visiem stāvošiem pret spalvu palien garām un nostājas krustojuma vidū. Toties pirmie... Drāzt tādus vajag!!!!!!!!!! Kārtībai jābūt.

133085. viesis 20.jūlijs 2004 9:04
0 0 Atbildēt

to DeaDMoroZZZ [?] 20.07.2004 08:59

shrot [?] 20.07.2004 08:56

Un atkal Tev ir taisnība. Žetons!

NĀVE

133086. viesis 20.jūlijs 2004 9:04
0 0 Atbildēt

Stulbie daunji menti, lejot atmazkas par bojaagaajusho statistiku, atkal grib pamatot pikja vaakashanu no slepnjiem! (cenzūra)

133087. viesis 20.jūlijs 2004 9:06
0 0 Atbildēt

to Arsmens.

Pastāv daudz dažādu iespēju kā to attēlot tā lai nesagādātu sāpes bojā gājušo tuviniekiem.

NĀVE.

133088. viesis 20.jūlijs 2004 9:07
0 0 Atbildēt

to viesis 20.07.2004 09:04

tu tāds karstas putras strēbējs izskaties

133089. viesis 20.jūlijs 2004 9:09
0 0 Atbildēt

zivs jau pūst no galvas, ja tie padsmitgadīgie zēni redz ikdienā, ka noteikumus pārkāpj prezidentes auto, visi valdības auto, policijas auto, ja redz kā pa Rīgu nēsājās mūsu rallija vecmeistars Cauna, tad iestāstiet viņiem, ka noteikumus vajag ievērot.

Kurā mūsu auto skolā māca braukt eksremālās situācijās ?

Kuras autoskolas audzēkņi ir aizvesti uz policijas autstāvvietu apskatīt lūžņus?

Kuras autoskolas audzēkņi ie aizvesti uz traumatoloģijas slimnīcu apskatīt sadaudzītos?

133091. viesis 20.jūlijs 2004 9:11
0 0 Atbildēt

Soda punktu sisteema straadaa!? Jaa straadaa, tagad CP baida ar sodapunktiem un pacell (savas) cenas. Zeel ka atkal lielie sauklli aiziet nebuutiibaa. Brauksim zoliidi un ar pieklaajiigu attieksmi vienam pret otru, un cerams ka buus labaak. Diemzzeel ceriiba mirst peedeejaa, veel peec avaarijaas bojaagaajussajiem. La veicas.

133092. viesis 20.jūlijs 2004 9:17
0 0 Atbildēt

visi s.... jau veidojas no sīkumiem - veciem amortizatoriem, atjaunotām riepām, nedaudz kustīga stūres pirksta, nedaudz metoša bremžu diska, par 10 km ātrāk nekā atļauts, viens aliņš, štruntīgs logu tīrītājs un vēl kāds nieks. Bet tad vienā brīdī tas viss pārvēršas par vienu lielu s...... kaudzi, un apkārtējie nesaprot - kā tas varēja notikt -ātrums bija neliels, dzēris arī nebija un tad nāk ideāls secinājums - no sava likteņa neizbēgsi

133093. viesis 20.jūlijs 2004 9:19
0 0 Atbildēt

Jā tas ir traģiski, bet viss jau sākas tieši ar ceļu policijas kultūru un attieksmi pret CSN. Man nav saprotama CP neaizskaramība un visuvarenība. Redzot kā CSN pārkāpj CP- var redzēt jau pie Gaujas ielas, kad beidzās darba diena- ārā no stāvvietas pāri dubultai ass līnijai (pareizāk visa valsts policija un paliek nesodīta)arī man rodas vēlēšanas to darīt... Protams mans stāžs ir pietiekoši ilgs pie stūres lai es saprastu ka CSN ir jāievēro, bet ''jauniņais": kāpēc es tā nevarētu?

133094. viesis 20.jūlijs 2004 9:19
0 0 Atbildēt

Nu, ko atkal buus pilni kruumi ar CeePistiem pirms un peec (70) ziimeem, apdziivoto vietu saakuma ziimeem un droshaakajos celja posmos, kur avaarijas savu muuzhu nav bijushas, bet shauraakajos, biistamajaos posmos CP kaa nebija, taa arii nebuus. Liidz ar to CP varees atkal drosmiigi "reporteet" par sakjertajiem paarkaapeejiem, bet cilveeki kaa sitaas, taa sitiisies...

133095. viesis 20.jūlijs 2004 9:20
0 0 Atbildēt

arba [?] 20.07.2004 09:09

Pilnīgi piekrītu tev, ka lielai daļai par piemēru kalpo mūsu sabiedrības "gudrās glvas" un dažas gudrās galvas..

133096. viesis 20.jūlijs 2004 9:20
0 0 Atbildēt

Soda punkti varētu reāli sākt ietekmēt situāciju uz LR autoceļiem ne ātrāk kā pec kādiem 8 mēnešiem. Tomēr negribētu piekrist, ka vadītāji ir palikuši vēl agresīvāki. Nedēļas nogales notikumus vairāk ietekmēja siltā laika parādīšanās,kā rezultātā 80%, kam ir vadītāja apliecības devās dzīvē un tas manuprāt bija galvenais iemesls tik lielam avāriju skaitam.

133097. viesis 20.jūlijs 2004 9:23
0 0 Atbildēt

Sleepnji nekam neder. TAs der tikai iisi pirms "pasleepshanaas", jo tikliidz pirmais tiek apstaadinaats, taa CP sevi atklaaj un taalaak jau aiziet citu brauceeju briidinaashana. Manupraat tomeer efektiivaak sanaak ja CP patrulja kjer pretimbraucoshos. Bet kautkas taads ir vajadziigs. Jo peedeejaa laikaa es izbraucu no maajas, no riigas ar ceriibu ka kaads iiblis neuztesiisies manam autinjam virsuu. Un taadi iiblji iisteniibaa ir pilni celji.

133098. viesis 20.jūlijs 2004 9:25
0 0 Atbildēt

arba [?] 20.07.2004 09:09

Tieshi naglai uz galvas:):)

Paldies par logisko komentaaru.

133099. viesis 20.jūlijs 2004 9:27
0 0 Atbildēt

Te liels ''paldies'' ir jāpasaka mūsu labajām autoskolām.

133100. viesis 20.jūlijs 2004 9:29
0 0 Atbildēt

Nu kur var būt tik truli cilvēki ar taisnvirziena domāšanu. Jūs lielie demagogi vinreiz mūžā izbrauciet cauri Latvijai uz 90 no Ventspils, Liepājas līdz Daugavpilij un Alūksnei. Ticiet man- nevienu no tiem, kas Jūs apdzīs vismaz uz +40km/h grāvī Jūs neieraudzīsiet! Toties grāvjos (arī ar letālām sekām) Jūs redzēsiet dzērājus, iesācējus un tos kas brauc ar apziņu "ka tik kautkas nenotiek!" Bet tim +40 jau tāpt nekas nemainās, tā ka...

133101. viesis 20.jūlijs 2004 9:30
0 0 Atbildēt

es gan uzskatu ka problēm tik daudz nav ātruma neievērošanā, cik cita veida CSN pārkāpumos, kā apdzīšana nepārredzamās vietās, nepārtraukto līniju un citu apzīmējumu neievērošana stopzīmju neievērošana, izlīšana uz galvenā ceļa nepārliecinotie ar kādu ātrumu nesās autiņš pa galveno ceļu utt.

neuzskatu, ka tas, ka es igdienā reizēm braucu uz 120 padara mani bīstamāku, kāpēc? tāpēc ka vienkārši ievēroju vairākus principus, kā piem

ēram:

1. ja to redzi, ka no kāda mazākas nozīmes ceļa parādās mašīna, pat ja tev liekas, ka viņa tevi ir pamanījusi un palaidīs, nomet ātrumu līdz atļautajam, jo baigi bieži cilvēki vienkārši ir pārāk stulbi lai pagaidītu sekundi, divas un novērtētu ar kādu ātrumu citi brauc pa šoseju, bez tam viņiem vēl patīk lēnām izlīst tev priekšā un tad lēnītēm lēnītēm paātrinātie, 'tipa a kur man jāskrien', nu ja nav jāskrien tad pagaidi kamēr es paskriešu garām...

2. nekad neapdzen ja neesi pārliecināts, vai arī tev ir pat vismazākās aizdomas, ka nepaspēsi apdzīt līdz kādam nepārredzamam pagriezienam vai ja braudz pretī cita automašīna, labāk nobremzēt līdz 80 un kādu laiku pavilkties astē, nekā salikt purns purnā ar vēlvienu tādu kā tu kas brauc uz 120.

ir vēl arī man citi principi, bet visus izklāstīt būs pārāk gari, īsumā vienkārši es braucot vienmēr rēķinos ar to, ka citi vadītāji arī var braukt ātrāk kā atļauts, nevis braucu pēc principa kā lielākā dāļa dunduku: nu ja jau viņš brauc uz 89km/h, tad jau es paspēšu gan izbraukt priekšā, gan apdzīt vai izdarīt vēl nezin ko stulbu....

PS braukt ātrāk par atļauto var arī cienot citus satiksmes dalībniekus...

133103. viesis 20.jūlijs 2004 9:35
0 0 Atbildēt

Man jau liekas ka tagad taas autoskolas darbojas peec konveijera principa. Kaads leerums grib ieguut tiesiibas tas vispaar ir afigetj. Man auto apmaaciiba bija kaa izveeles priekshmets videnee 3gadus. Pirmie 2 gadi uzbuuve, 3shais sat. not un braukshana. Opis mums bija veel ar pad.sav. domaashanu un moderns auto vinjam veeljoprojaam skaitaas GAZ-24 utt.uttp. Za to ar savu boreeshanu un skaidroshanu vinjsh daudzko ir panaacis (pat lielaakaas blondiines saaka saprast CSN). Instruktors (lai vinjam vieglas smiltis) bija vecis ar pamatiigu braukshanas staazju, izskaidroja kas un kaa jaadara extreemaas situaacijaas. A tagad izskataas taa: aiziet cilveeks uz autoskolu iekalj sat. not. peec graamatas. Noliek eksi un tad dodas ar braukshanu ar ceriibu "kaut tikai neizkristu". Nav briinums ka sekas ir redzamas uz celjiem....

133105. viesis 20.jūlijs 2004 9:39
0 0 Atbildēt

Piekrītu crush.

Vēl varētu minēt -ja reiz esi sācis apdzīt,tad spied gāzi un dzen.Nevis apdzen ar +10km/st puskilometra garumā un nekad pusmanevrā nepārdomā.

Un ja Tevi apdzen nekad nepalielini ātrumu,labāk atlaist to labo pedāli.Krāniņš garāks no tā nepaliks,ja kā auns,spītīgi mēģināsi nepieļaut apdzīšanu.

133107. viesis 20.jūlijs 2004 9:40
0 0 Atbildēt

To: crush

Es Tev pilniigi piekriitu, ka ne aatrums ir probleema. Vismaz ne tikai aatrums. Cita lieta, ka CP ir vieglaak kjert tieshi uz aatrumu, taadaa veidaa iekaseejot soda naudas un spodrinot savu mundieri, bet nedarot praktiski neko droshiibas uzlaboshanai.

Es arii braucot pienjemu, ka visi paareejie brauceeji un gaajeeji ir idioti (luudzu neapvainoties) un no vinjiem var sagaidiit visstulbaako manevru un taapeec esmu tiem gatavs. Liidz ar to pagaidaam (staazhs >15 gadiem) ir izdevies izvairiities no nopietniem negadiijumiem...

133108. viesis 20.jūlijs 2004 9:41
0 0 Atbildēt

viesis 20.07.2004 09:29

Tu gan esi baigi pašpārliecināts.

133109. viesis 20.jūlijs 2004 9:43
0 0 Atbildēt

JA nekas cits neatliek tad nāksies sasēdināt pa policistam katrā kokā... nu ir idioti uz ceļiem! Cik pašam nav nācies noskatīties kā pumpains tīnis apdzen kolonnu pa līkuma ārmalu... tā var pats nosisties un vēl kādas 3...4 mašīnas paņemt sev līdzi!

Lai nu ko, bet es uzskatu, ka policija strādā... lai arī paši dažreiz ir vainīgi pārkāpumos, tomēr viņi vismaz ir kļuvuši redzamāki un noteikti ir arī kļuvuši pieklājīgāki.

Pašam gadījās pirmais CSNg un varu pateikt tikai paldies par ļoti laipno un skaidrojošo attieksmi Jēkabpils policijas virsnieka vietniekam M.Spūlim un viņa kolēģim (auto nummurs FA-2523).

PS

nēesmu es policists un arī tiešā veidā nēesmu ar viņiem saistīts.... tie ir vienkārši labi vārdi, ko iedvesmoja šis raksts! :)

133110. viesis 20.jūlijs 2004 9:45
0 0 Atbildēt

Vakar ar viens baigi varens sajuties bija brauca ar mums visiem zināmās markas auto un resnu vēderu pa brīvībeni no juglas puses, a tur remonts uz ceļa vairākā vietās, veļš uztaisīts par tādu kā līkloču čūsku,es lēnām bucinu, ievērojot visas dzeltenās līnijas, a šamējais pilnā šusē pilnīgā PO neievērojot pagaidu līnijas un joslas, mauc man garām ar ~ 75, kaut ātrums ierobežots līdz 30 km/h, labi ,ka es piebremzēju. Pilnīgi tāds niknums uznāca..!!!

133112. viesis 20.jūlijs 2004 9:45
0 0 Atbildēt

Tas viss ir fuflo! Nu sēdēs menti krūmos, nu pabrīdīnās viens otru, nu uzrausies kāds, kas būs neuzmanīgāks - bet visā visumā daudz neko tas neizmainīs. Uzskatu, ka valstij būtu jāinvestē mazliet naudiņa un jāaprīko kāda pāris desmiti netrafarēti autinji ar video novērošanas kamerām. Līdz ar to "sliktenis" nekad nevarēs zināt, kas sēž viņam astē un filmē visas izdarības (vienreiz pa RTL redzēju, ka Vācijā tā darās). Nofilmē, izliek uz jumta bākuguni un paaicina maliņā.

Tikpat efektīvas varētu būt arī kameras uz ceļiem, kuras miksējot ar butaforijām varētu mainīt dislokācijas vietas.

133113. viesis 20.jūlijs 2004 9:48
0 0 Atbildēt

Piekrītu PEKSIIC- pats esmu 88.gadā beidzis 1.autoskolu, kur lai saņemtu tiesības katru dienu pusgadu man īsta kaluma veči borēja braukšanas mākslu. Visu cieņu viņu priekšā.

133114. viesis 20.jūlijs 2004 9:48
0 0 Atbildēt

vēl mums jāatzīmē Latvijas "fantastiskie" ceļi... bieži vien apdzīt ir vesels piedzīvojums jo tur pākšņi ir dabiski "trampalīni" "akas" "uzbērumi" un vēl visādi brīnumi...

133116. viesis 20.jūlijs 2004 9:48
0 0 Atbildēt

Nu bet logjiski, nejau tas aatrums ir tas trakaakais, vienkaarshi ir vieglaak visu novelt uz aatrumu. Seezh viens viszinoshs policists ekraanaa un gudri staasta, ka visas shiis avaarijas notikushas nepareizi izveeleeta aatruma deelj!

133118. viesis 20.jūlijs 2004 9:51
0 0 Atbildēt

runājot par autoskolām un konkrēti par valsts eksāmenu, piemēram teoriju , 30 jautājumus cilvēkiem atļauts kārtot 30 minūtes????

pēc pieredzes varu teikt, ka normāli izlasot un saklikšķinot atbildes, 30 jautājumiem var iziet nestresojot cauri 7-8min, respektīvi vai nu tiu zini atbildi vai nezini.

kad es kārtoju pirms ~6-7 gadiem eksāmenu es sarakstīju atbildes un tad vēl vienkārši kādas desmit minūtes sēdēju un domāju, kur tik stulbi cilvēki vēl sēž kad jau pagājušas 20minūtes????

un pēc tam tādiem iedod tiesības un viņi tad sāk domāt vai man it priekšroka šoreiz vai nav utt

ES UZSKATU, KA PIEMĒRAM VALSTS EKSĀMENA TEORIJAS KĀRTOŠANAS LAIKU VAJADZĒTU SĀĪSINĀT UZ 10 MIN, NU OK, KAS GALĪGI SŪDĪGI LASA, TAM 15MIN

a to pa ceļiem braukā visādi nepārliecinātie un veido gan sastrēgumus, gan nervus citiem bojā...

133119. viesis 20.jūlijs 2004 9:51
0 0 Atbildēt

To: SKY [?]

-------------

Viss jau buutu O.K., ja notiktu kaa Tu saki. Ja polichi filmeetu un kjertu tieshaam tos, kas izlec no pluusmas, paargalviigi apdzen u.t.t. Baidos, ka pie mums CP atkal meklees vieglo peljnu un meklees formaalus paarkaapeejus, kas satiksmi reaali neapdraud. Un nevajag moralizeet, ka visi, kas brauc pa Juurmalas shoseju ar 120km/h vai tukshu 4-joslu ielu ar 70 km/h ir potenciaali slepkavas...

133121. viesis 20.jūlijs 2004 9:53
0 0 Atbildēt

Tie kas uzskata, ka uz ielām un ceļiem valda bezpreģels, stipri maldās!!! Uzskatu, ka lielākā daļa vadītāju pie mums tomēr brauc prātīgi (pat pārāk prātīgi), bet izņēmumi jau ir vienmēr. Aizbrauciet kaut vai tepat līdz Polijai un pārliecināsieties, ka arī ātri braucot var braukt droši, ja vadītāju starpā valda sapratne un vienprātība nevis visgudrības un pārākuma apziņa. Pieminēšu tikai, ka Polijā apdzīvotās vietās pārvietojas caurmērā ar 100-120, bet ārpus 130-150. Tā lūk. Un nav tādu gudrinieku, kas censtos īpaši pārkāpt šo pārvietošanās režīmu - visi velk plūsmā un neizlec. Satiksme tādējādi ir raita un bez liekiem saspringumiem!

133122. viesis 20.jūlijs 2004 9:54
0 0 Atbildēt

ātrumu vaino tapēc, ka tas ir visvieglākais ceļš līdz atbildei, jo ja konkrētais subjekts būtu braucis uz 20, tad nekas tāds nenotiks...

Bet tā nav atbilde, ir jāorganizē grupas un jāpēta īstie iemesli un to cēloņi, ir jārokas līdz nlaimes saknei, bet kamēr mūsu valstī pastāvēs korupcija, nekas tāpat diži nemainīsies, jo vienmēr atradīsies sliktais piemērs, kuram gribēs sekot...

133125. viesis 20.jūlijs 2004 10:00
0 0 Atbildēt

viesis 20.07.2004 09:53

... aizbrauc uz āfriku un redzēsi, ka cilvēki staigā bez apaviem... ko mums arī tad kurpes vilkt nost un nolaisties līdz viņu līmenim?

133126. viesis 20.jūlijs 2004 10:03
0 0 Atbildēt

Veel pirms laika vareeja kautcik redzeet tos zaljos gurkjus kas tiko tiesiibas ieguvushi un vareeja reekjinaaties ko no vinjiem gaidiit, jo bija 80ziime aizmuguree, bet tagad... Citreiz paskatos kaadi tiinji seezj pie teeva pirktajiem megaautinjiem, shermulji paarskrien paar kauliem. Ne jau taapeec ka man skauzj, bet taapeec ka vinju peleekaa masa straadaa vienaa virzienaa: kaa tikai paraadiit sevi no krutaakaas puses.

133127. viesis 20.jūlijs 2004 10:06
0 0 Atbildēt

palasu un saprotu kur dzīvoju, visi vainīgi - tie kas brauc lēni, policija, kas sēž krūmos, tie kas lido, sliktie ceļi, bet es nē, turpiniet vien zēni - drāziet kā kārtīgi latvieši sev zārciņus, man jau kā ārstam tikai patīk jūsu attieksme, vairāk darba, ir nieres ko pārstādīt u.t.t.

ja tu zini, ka cēļi ir s...., ka pilns ar debiliem gājējiem, ja gar ceļa malām dzen govis, ja tu zini, ka puse Latvijas brauc ar autiņiem, kas tehniski nav ideāli un saki ka var mierīgi braukt ar +20-30 tad jums pašiem nav viss mājās

133128. viesis 20.jūlijs 2004 10:07
0 0 Atbildēt

Piekrītu raimondo un crush.

Nevar visu novelt uz uz ātrumu. Atzīstos, ka pats mēdzu pārkāpt ātrumu, bet ir lietas, kuras priekš manis ir TABU. Es nekad nešķērsoju nepārtraukto līniju, nebraucu pie sarkanās gaismas, VIENMĒR apstājos pie STOP zīmes un neapdzenu uz gājēju pārejas un vietās, kur 100% neesmu pārliecināts par apkārt notiekošo - netālu no līkumiem, krustojumiem, utt. Un vēl - ik pēc 3 mēnešiem manam auto tiek veikta ritošās daļas diagnostika, un tiek remontēts viss, kas jāremontē. Un mani neviens nepārliecinās, ka atbilstošos apstākļos, un, ievērojot manis minētos principus, braucot uz 120 vai 130, es esmu noziedznieks.

133129. viesis 20.jūlijs 2004 10:10
0 0 Atbildēt

vakardien zebraa tika raadiita un reklameeta Audi droshas braukshanas skola. Ne jau viss ko tu tur ieguusti paliidzees tev konkreeti uz celja. Katrs autinjsh ir savaadaags. Un katrs autinjsh uzvedaas nedaudz savaadaak kaa piem. tas pats jaunais audis. Iedomaajieties ka tagad viens ar vecu opel ascona izdomaajis sakraat naudinju lai izietu sho audi skolu. Ideja nav peljama, bet... Vai vinja opelis extreemaas situaacijaas buus tikpat vadaams kaa jauns Audi, kas piestuukjeets ar visiem iespeejamiem jauninaajumiem?!??! Vai tikai taads vadiitaajs nekljuus paaraak droshs??? Apsveicamaaka doma buutu ja katrs vadjila ar savu aitnju vareetu braukt shaadaas skolaas. Kur straadaatu tieshaam labi speciaalisti, nevis kaads izbijis autosportists amatieris.

133130. viesis 20.jūlijs 2004 10:10
0 0 Atbildēt

jā man arī patīk braukt ātri, bet lai to Latvijā īstenotu jāiegulda milzīgs daudzums naudas ceļos, jāapsit visi onkas ar moskvičiem, puse auto jāizņem no pagrozības, 20% vadītāju jānošauj tad varbūt varēs pacelt atļautos ātrumus

nemuldiet ka Polijā brauc ar 100 pa pilsētām, tā tur tikai debilie latvieši lido

133131. viesis 20.jūlijs 2004 10:11
0 0 Atbildēt

To Vigants:)

Tu gan esi asprātīgs! Diemžēl tādu asprāšu pēc visi mēsli arī sākas...

133132. viesis 20.jūlijs 2004 10:13
0 0 Atbildēt

man liekas ka lielaka problema tiem cilvjiem kuri grib un ari atri brauc i tas ka apdzenot vini nerekjinas ka var preti braukt tads pats braucejs un ar vel lielaku atrumu! Labi brauc uz 180 bet apdzenot parekjini ka preti var nakt uz 220.

Tadel apdzenot iesaku ipashi uzmanities.

Vel iemesli ir dzershana, veci tehniska kartiba neesoshi auto ar nepiemerotam riepam un mazpieredzejushie brauceji.

Ja policija pameritu protektora dzilumu domaju paris dzivibas tas saglabatu it seviski lietaina laika pie musu shpurainiem celiem.

133134. viesis 20.jūlijs 2004 10:17
0 0 Atbildēt

3 CP mashiinas avaree vienaa krustojumaa: manliekas ka situaacija CP ir katastrofaala. jaapienjem aarkaartas meeri - jaatlaizh 50% mentu.

skan aptuveni taapat...

133137. viesis 20.jūlijs 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Peksiic :: Audi droshas braukshanas skola ir TIKAI jaunajiem iipashniekiem un nopietniem potenciaalajiem iipashniekiem. jebkursh tur iet un maaciities nemaz nevar!

133138. viesis 20.jūlijs 2004 10:23
0 0 Atbildēt

endr4, lai jau taa buutu...

133140. viesis 20.jūlijs 2004 10:24
0 0 Atbildēt

Eh, būtu atlaiduši visu CP, pārdevuši visas viņu glaunās, un ne tik glaunās mašīnas, jaunās un ne tik jaunās ēkas, un par iegūto un ietaupīto naudu uztaisījuši kādus pāris simtus kilometru normālu ceļu. Un nebūtu mums vairs šitādas statistikas bez jebkādiem tur speciāliem mēriem.

133142. viesis 20.jūlijs 2004 10:29
0 0 Atbildēt

Ātrums, pieredzes trūkums, "šroti", u.t.t. - vai nav par daudz vainīgo? prieks CP visi autovadītāji tagad ir potenciali slepkavas, jo noteikumus neievero, bet nepaiet ne menesis, kad kādā CSN nebūtu iesaistīts kāds policijas autiņs, un ne vienmer cietušā statusā. Šobrīd arī pa slegtu pagalmu pastaigājoties var pakļūt zem riteņiem... Bet satiksmes ministrijas ierēdnīši tērē autoceļu nodokli un degvielas akcīzes nodokli uz to, lai izpētītu satiksmi Latvijā, un jau atkal paziņotu, ka tās intensitāte ir maza, lai būvētu, rekonstruētu un citādi uzlabotu latvijas ceļus. Vai nav paradoks? nekadi sodu paaugstinājumi un punkti, kā arī CP slēpņi neatrisinās situāciju. Jūrmalas šoseju labo katru gadu, asfaltu liek un pārliek, bet nožogojuma sētu sadalošajā zālienā nevies uzlikt nevar, tuneļi vai gājēju tiltiņu uztaisīt arī nevar, jo par dargu, bet gājēji mirst... jo šķērso šoseju neatļautās vietās, bet vai šoferim tas ko līdz? Jelgavas soseja no Dalbes līdz Ozolniekiem - lai cik labs autiņs nebūtu, vairak par 90km/h nepabrauksi, jo "trīspakāpju" lāpītais asfalts liek autiņam dancot ka vien ienak pratā. Tie kas brauc katru dienu, ir jau piešāvušies, bet tirliņs, kurš mēnesi atpakaļ nolicis tiesības, un brauc ar trešo 1980.gada BMW, nejauši nokļūstot uz šāda seguma, vēlēdamies izpatikt savai zuzei un korišiem, uzmin līdz 100 (nav jau daudz - ne tā???), un nav ilgi jāmin, kuros krūmos tie meklejami. Bet menesi šis taču pa Rīgu nobraukājis - "nopelniem bagāts autovadītājs"!!!! Tā kā varbūt nav nemaz jēga meklēt vainu autobraucējos, CP un brauksanas kultūrā, bet gan varbūt jāpaskatās uz tiem, kas ar savu bezdarbību šādu braukšanas kultūru ir radījuši, jo ne jau 1000 tirliņi, kas brauc agresīvi, maitā visu pasākumu, bet gan 100000, kam japielagojas šim pasākumam, lai nesanāktu ziepes... Tā vismaz es īsumā domāju.

133143. viesis 20.jūlijs 2004 10:32
0 0 Atbildēt

Dīvaina CP attieksme pret savu tiešo pienākumu pildīšanu, kārtības nodrošināšanu uz ceļiem. Ja pevēro statistiku tas csn dinamika pēdējo gadu gaitā īpaši nemainās.

Iepriekš tika atzīts, ka slēpņi, dubultā kontrole u.c. ātrumu pārkāpēju ķeršanas pasākumi ir neefektīvi un tikai pasliktina satiksmes drošību, tāpēc jau arī no šiem paņēmieniem atteicās.

Tagad pēc vairākiem asiņainiem negadījumiem CP nāk klajā ar paziņojumu, ka labākais veids kā novērst satikmses negadījumus ir slēpties krūmos! ! !

Diemžēl, kamēr netiks pilnībā mainīta CP darbības politika no sodošas uz uzraugošu, nekas nemainīsies.

133147. viesis 20.jūlijs 2004 10:38
0 0 Atbildēt

Domāju, ka daļa morālās atbildības par šo ārprātu, kas šodien darās uz Latvijas ceļiem ir jāuzņemās arī iauto, kas ar savu nostāju pret Ceļu policiju un viņu darbu jauniešos iepotē antiCP bacili ar visām no tā izrietošajā sekām. Jauniešu prāti ir ļoti viegli vadāmi, jo sevišķi gadījumos, kad kāds jauniešu vidū respektējams medijs atrod kopēju "ienaidnieku" un publiski "drāž" visos iespējamajos veidos, tad bez šaubām jaunatne ir kā spārnos un rezultāts ir redzams letas ziņu lentās. Šis taču tomēr ir auto vortāls, nevis vieta, kur 50% ziņu lamāt CP. Slikts ir tas žurnālists, kurš savu ietekmi un stāvokli izmanto personisko jautājumu un rēķinu kārtošanai savā, lai arī privātā medijā.

133148. viesis 20.jūlijs 2004 10:38
0 0 Atbildēt

To Peksiic

Esmu savaa laikaa izgaajis "vienas dienas" iisu ieskatu Audi krsos. Pareizaak sakot tika uz vienu dienu sarunaats pasniedzeejs no shiem kursiem, kursh pastaastiija pashus pamatus. Tur tika izstaastiita teorija, fizikas pamati, kas iedarbojas uz mashiinu. Tika piemineetas mashiinas ar dazhaadaam piedzinjaam. Principaa fizikas likumi ir vienaadi ;) Tikai mashiinas ir dazhaadas. Ja to njem veeraa tad viss ir O.K.

Bija arii dazhi praktiskie meegjinaajumi. Buutu lieka nauda, labpraat izietu shos kursus pilniibaa... Visaadaa zinjaa vismaz teoreetisko dalju, kaa arii dazhus praktiskos vingrinaajumus vajadzeetu iekljaut autoskolu apmaaciibas programma, tad arii avaariju buutu krietni mazaak.

133149. viesis 20.jūlijs 2004 10:40
0 0 Atbildēt

Piekrītu SKY. Ir radusies pārliecība ka CP pati nezina ko darīt. Avāriju skaits pieaug, bet metodes kā cīnīties ar pārkāpējiem ir akmens laikmeta līmenī. Laikam jau tāpēc kā parasti nav naudas.Tāpat satiksmes drošibas jomā ir jāstrādā CSDD. CSDD rīko kaut kādas mistiskas akcijas no kurām nevienam labāk nepaliek.( interesanti ir tas ,ka reklāmas stabi ir redzami tikai Rīgas rajona robežās). Labāk šī naudu būtu novirzīta uz Latvijas lauku rajoniem, kur arī notiek tās lielās avārijas. Ciņa pret negadījumiem ir jāiesaistās visiem spēkiem CP, CSDD, sabiedrībai. Vai kāds ir pazvanījis uz CP uzticības tālruni un paziņojis par iereibušu vadītāju. Vai CP nopietni uztver tādus zvanus, it īpaši lauku rajonos. Es domāju tie kas sitās (iet runa par tiem kas ir vainīgi CSN izraisīšanā) nelasa nevienu avīzi, varbūt pa retam paklausās radio, nerunāsim nemaz par CSN grāmatiņas izlasīšanu. Vairāk cieņas vienam pret otru uz Latvijas ceļiem.

133150. viesis 20.jūlijs 2004 10:40
0 0 Atbildēt

Braucu dinamiski, nečammājos, izbraucu sastrēgumus pa īsāko ceļu un nekautrējos izmantot kāda uztaisīto distanci, kur vieta 3 automašīnām. Nekautrējos triekt no joslas bremzes, kas aizņem kreiso joslu un dudina ar atļauto ātrumu. Gandrīz vai nekad neesmu nobraucis pat vienu kilometru nepārkāpjot noteikumus, bet tas man neliedz vadīt auto pārliecināti, pieklājīgi un droši. Protams, vēla daudz jāmācās, bet domāju, ka dzīve visiem būtu vieglāka un drošāka, ja rūpētos par vienotu satiksmes plūsmu, nevis par "aukšgala" apcirpšanu.

Labu skatu vakar filmā kedzēju, policists pienāca pie viena bremzes, kuru jaunieši tikko bija nostūmuši no ceļa un pajautāja - nu ko, izklaidējamies, radīdami sastrēgumus? Lūk tādu skatu gribētos ieraudzīt uz mūsu ceļiem.

133153. viesis 20.jūlijs 2004 10:46
0 0 Atbildēt

Kārtejais CP murgs.

133154. viesis 20.jūlijs 2004 10:49
0 0 Atbildēt

arba [?] 20.07.2004 10:10

es tomēr atļaušos "muldēt" - lido! un kā vēl! un sitas arī ne pa jokam - trāpījos kārtīgā lietū, tik daudz novākotus auto īsā posmā nekad nebiju redzējis. dabiskā atlase vai zin...

133155. viesis 20.jūlijs 2004 10:50
0 0 Atbildēt

Zaljie gurķi domaa, ka rozaa aplieciibu sanjeemushi un tas automatiski nozimee, ka ir profinji, ha, teoriju vinji iezubrii, bet brukshanu gan un kur nu vel pieredzi nevar iegut tajas stundas, ko novizinas autoskola vel jovairak, ja 50% pavada Riga sezot sestregumos. Uzskatu, ka vaditajiem lidz 2 gadu stazam sodi ir jabut bargakiem, jo vienigais kaa var disciplinet "lecigos"ar platu izliektu pirkstu lenkji ir sodi un nekas cits, jo kaa gan vinsh taa nebrauks, ja choms ar BMW taa brauc. rakstaa skaidri un gaishi ir minets, ka visvairak cietusho un vainigo ir avarijas ar mazpieredzejushiem vaditajiem, tatad vajag sagatavot statistiku par autoskolam, kur nemak iemacit pareizi un droshi braukt!

pats kautko saproto no braukshanas un rallija braukshanas, bet skatorties uz tiem kas man braucot ar 1.2 vel iet garam kaa stavosham pilnigi neparredzamas vietas vai garam kolonnai un tad nezin kaa nokopties, ziniet man pat briziem sak palikt bail, jo nezinu kadu mudaku satikshu uz celja. Atvainojos, ja kadam ied!@#$% dveselee bet patiesiba ir skarba, cienisim citus un sevi, savus tuviniekus un radus labak uzaicinasim uz sašliku nevis uz bēru mielastu!

133156. viesis 20.jūlijs 2004 11:00
0 0 Atbildēt

arba [?] 20.07.2004 10:06

ja tu zini, ka cēļi ir s..., ka pilns ar debiliem gājējiem, ja gar ceļa malām dzen govis, ja tu zini, ka puse Latvijas brauc ar autiņiem, kas tehniski nav ideāli un saki ka var mierīgi braukt ar +20-30 tad jums pašiem nav viss mājās

=============

Paldies par kopmlimentiem, bet ne jau Tu buusi tasm, kursh spriediis par tiem, kas man maajaas.

Izlasi textu nevis ar aciim, bet ar praatu.

Njemam veeraa klasiskaakaas avaarijas situaacijas:

1) Shaurs celjs, kur apdziit nevar, intensiiva satiksme, tomeer atrodas gudrie, kas apdzen ar domu: "gan jau kautr kaa"...

2) Otras shkjiras celjsh jaunieshu barinjsh, alkohols, aatrums >150, negaidiits liikums...

3) Slikti paarredzams krustojums, nav paredzeetas papildus joslas, lai iekljautos satiksmee, nav arii ziimju, kas liktu samazinaat aatrumu uz galvenaa celja...

4) Shoseja bez gaajeeju tiltinjiem, piedzeeries onkulis, kas intensiivaa satiksmee tenteree paari 3 joslaam.

Vai kaadaa no shiim vietaam dezhuurees CP? Nee, jo shajaas vietaas potenciaalo paarkaapeeju nav daudz un nekaada lielaa peljnja nespiid. Vai es rakstiiju, ka shaadaas situaacijaas driikst paarkaapt aatrumu? Nee, jo es arii gribu dziivot.

Skataamies citas situaacijas: Labs, paarredzams celjsh, plata iela ar divaam joslaam katraa virzienaa (piem. Ulbrokas iela posmaa starp Bikjernieku un Deglava vai Maskavas shoseja pie Rumbulas), agrs riits vai vakars, kad satiksme maza. Jaapdzen neviens nav, redzamiiba laba. No braukshanas viedoklja nekaadu briesmu nav, tachu shajaa gadiijumaa ir vislielaakaa iespeeja satikt CP, jo sheit ir vieglaak kaadu nokjert, kursh braucot skataas ne tikai uz spidometru...

133157. viesis 20.jūlijs 2004 11:01
0 0 Atbildēt

Jautājums Tautai!!! Šodien ziņās dzirdēju, ka sākot izsūtīt brīdinājuma vēstules par sakrātajiem soda punktiem. Izsūtot tiem, kuri esot sakrājuši 4 punktus un tadi ir tikai 10 autovadītāji.

Vai tiešām no 1. jūlija esam sākuši braukt atbilstoši CSN, vai tomēr mūsu policija strādā pašvaki?

Smols

133159. viesis 20.jūlijs 2004 11:08
0 0 Atbildēt

"Valsts policijas darbinieki izmantos visus pieejamos līdzekļus, lai disciplinētu autovadītājus, tai skaitā slēpņus, radarus un slēpto novērošanu." a vaitad tas ir likumiigi?izmantot sleepnjus utt.

133160. viesis 20.jūlijs 2004 11:09
0 0 Atbildēt

maskavas šoseja pie rumbulas ir pilna ar gājējiem, kas stiepj pāri visneiedomājamākās vietās

133161. viesis 20.jūlijs 2004 11:11
0 0 Atbildēt

To: anonimikis [?] 20.07.2004 11:09

maskavas šoseja pie rumbulas ir pilna ar gājējiem, kas stiepj pāri visneiedomājamākās vietās

--------------

Dienaa... Tad arii CP tur nav. Cita lieta tad, kad gaajeeju tur nav...

;)

133162. viesis 20.jūlijs 2004 11:15
0 0 Atbildēt

pamatā jau policists disciplinē ar savu klātbūtni nevis izlekšanu uz ceļa no slēpņa, šī slēpņu metode diez kādu labumu nedos

133163. viesis 20.jūlijs 2004 11:22
0 0 Atbildēt

tas, ka satiksmes intensivitaate uz celjiem tieshi shajaas briivdienaas bija 10x lielaaka kaa parasti neviens nav pamaniijis. pareiz - tur tak domaat un analizeet vajag, lai liidz kautkam taadam aizdomaatos...

133164. viesis 20.jūlijs 2004 11:24
0 0 Atbildēt

tas, ka CP atļaus slēpties, dos viņiem stimulu strādāt un iekasēt labi..

Un tas tikai uzlabos CP pusdienu maltītes kvalitāti.., nevis disciplīnu..

133165. viesis 20.jūlijs 2004 11:28
0 0 Atbildēt

paaraak daudziem ir "gali" ieksh CP - no taa arii probleema, ka vienmeer zin ka kaads izruchiis....

133166. viesis 20.jūlijs 2004 11:31
0 0 Atbildēt

iAuto redakcijas komentārs: Izlasot A.Griguļa paziņojumu par kontroles pasākumu pastiprināšanu rodas sajūta, ka iestāsies ārkārtas situācija. Situācija, kurā darīs visu, kas ienāks prātā. Gribas iebilst - iAuto nav pret policijas darbu, iAuto ir par policijas likumīgu darbu. Ļoti gribas cerēt, ka arī pastriprinātās kontroles apstākļos likumi tiks ievēroti pilnībā.

--> lai policija dara visu likumīgo un arī nelikumīgo, bet lai cilvēki paliek dzīvi.

133167. viesis 20.jūlijs 2004 11:40
0 0 Atbildēt

Tikko atkal redzēju, cik perfekti Anglijā uz braucējiem iedarbojas kameras uz ceļiem. Neviens ātrumu nepārkāpj un arī nepukst un neapspriež. Mūsu krūmos sēdošie CP-isti tikai veicinās lielāku neapmierinātību un konfliktus. Un vispār- vai kameras tomēr, ilgtermiņā rēķinot, nesanāktu lētāk?

P.S. Ceļu kvalitāte- tas arī ir ārprāts... Un normālu zīmju trūkums... LAD arī derētu "papurināt", ne tikai CP-istus...

133168. viesis 20.jūlijs 2004 11:42
0 0 Atbildēt

Brauc kur gribi pa Latviju policistu uz ceļa praktiski nav un braucēji sāk vienkārši izlaisties.Nu negrib mūsu policisti strādāt !

133170. viesis 20.jūlijs 2004 11:45
0 0 Atbildēt
133172. viesis 20.jūlijs 2004 11:47
0 0 Atbildēt

Policijas kontroli vajag pastiprinaat uz Valsts celjiem, ne tikdaudz apdziivotaas vietaas, kaa aarpus taam, jo paarsvaraa bojaa gaajusho ir tieshi aarpus apdziivotaam vietaam. Piem., braucu pgaash piektdien no Riigas uz Murjaanjiem pa Pleskavas shoseju ~90-100km/h, bet pirms Vangazhiem naakas stipri samazinaat braukshanas aatrumu, jo redzi debiilam krievu(taa var riikoties tikai krievi) jaunajam paarim ienaacis praataa pieveerst sev uzmaniibu, braucot ar kaazu un vinju viesu mashiinaam uz ~50 pa shoseju taa, lai neviena mashiina vinjiem netiktu garaam - pavisaam 2+1 joslaam - izliidushi pa limuziina luuku,izkaarushie pa logiem, pat censhoties ar rokaam aizskart taas mashiinas, kam naakas paarkaapt CSN, lai izsprauktos caur shiem iibljiem, kaa naacaas dariit arii man. Ticis veiksmiigi garaam sho idiotu pulcinjam ~6 auto Murjaanjos mani aptur CP inspektors par aatruma paarsniegshanu - radaraa 62km/h ~150-200 m aiz ziimes "Apdziivotas vietas saakums ar baltu fonu". Izrunaajaamies ar CP kungu kaartiigi, kaadas 5 min., izstaastot par tiko piedziivoto inspektoram un jautaajot vai vinjsh zin, kas notiek 10 km pirms vinja patruleeshanas vietas, vinjsh dusmiigi pajautaaju "vai tas biji tu, kas zvaniiji uz Policiju" un ka man nav nekaadas daljas gar to, kas jaadara policijai, ka Pleskavas shosejas tuvumaa neviena policista nav un nebuus :( Beigaas jau atdeva dokumentus, bet laimiigu celju gan nenoveeleeja :(

133173. viesis 20.jūlijs 2004 11:57
0 0 Atbildēt

Piebildiishu, ka policista kungs pastaastiija, ka bijis reiz komandieris un taadeelj ar mani runaajot paaugstinaataa un taadaa kategoriskaa tonii - pieradums. Un tai policijai es nebiju zvaniijis, tas tikai noziimee, ka policija to zinaaja un neko pat necentaas dariit, kaut no notikuma vietas atradaas paaris kilometrus un, ka es nebiju vieniigais, kuru tie debiilie krievi bija nokaitinaajushi. Skumji, policijas attiistiibas liimenim veel stipri jaaaug, lai es vinjus saaktu uzskatiit par dieviem uz celja, par kaadiem sevi jau uzskata tagad, par ko liecina vinju attieksme pret auto vadiitaajiem.

133175. viesis 20.jūlijs 2004 12:00
0 0 Atbildēt

pareizi ir - ja atljaus atkal mentiem sleepties ar radaru kruumos, shie aptupsies netaalu no pilseetas robezhas un kjers aaraa braucoshos, kas kaadus 200 m pirms ziimes saak spiest griidaa un pie ziimes ir sasniedzis aatrumu 78 km/h ... un uztaisa no shii autovadiitaaja baigo paarkaapeeju (+ 28 km/h) ... es 100%iigi varu teikt, ka tur satiksmes negadiijums taadeelj, ka viens saaka braukt aatraak 200 m agraak par ziimi, nenotiks nekad!

Bet visa pamataa ir PAMATSKOLAS fizikas zinaashanas.

Ir jaasaprot, kaa darbojas/nedarbojas jauns/vecs amortizators, kaa no taa mainaas sakjere, kas notiek ar riepu braucot pagriezienaa/liikumaa, kaa sakjeri ietekmee celja segums, profils. Speet saprast kaapeec kaadreiz braucot asaa liikumaa ar lielaaku aatrumu buutu veelams drusku nogriezt liikuma iekshmalu izmantojot asfalta seguma malinju ...

Jaasaprot kas ir centrbeedzes speeki, kaadi speeki darbojas uz mashiinu kad taa sliid un kur un kaadaa virzienaa ir jaapieliek speeks, lai atkal mashiinu iztaisnotu ... un shaadi var turpinaat ...

tas viss ir jaaizprot, nevis tikai jaaiekalj kaa riikoties attieciigaa situaacijaa, jo situaacijas var buut bezgaliigi daudz un dazhaadas. Ja to izprot, tad jau smadzenes automaatiski izdomaa kaa riikoties pat taadaa situaacijaa, kaadaa agraak neesi nonaacis ...

133177. viesis 20.jūlijs 2004 12:10
0 0 Atbildēt

jaa,taa jau diemzeel ir,ka muusu cp ir gatavi dariit jebko,ka tik nebuutu jaastraadaa - tb jaadara savi tieshie darba pienaakumi,kas elnino aprakstiitajaa gadijumaa kaarteejo reizi apstiprinaas...

2elnino: ko nepateici vinjam,ka agraak esi bijis bokseris,un pret paaugstinaatu toni tev paradums uztaisiit paaris "aakjus"? ;)))

prieksnieks atradies,ibio....tarakaans nelaimiigais...

133179. viesis 20.jūlijs 2004 12:19
0 0 Atbildēt

tieshaam banaanu valsts... nu ko lai saka...

pilniibaa piekriitu raimondo [?] 20.07.2004 11:00 !

vieniigaas vietas kur menti staav ir ideaali noasfalteeti celja posmi ar aatruma ierobezhojumiem 50, 70...

iisteniibaa CPisitem ir _AIZLIEGTS_ staaveet ziimju mainjas zonaa, kaukaa tur bija ka nevar kjert tuvaak un taalaak par zinaamu attaalumu no aatruma mainjas ziimeem... jo kaa vinji var piedaadiit ka aatrums ir njemts veel apdziivotaa viteaa vai tur kur ir teiksim 50 ja pirms tam bija 90...

133180. viesis 20.jūlijs 2004 12:25
0 0 Atbildēt

2 endr4 - jaaa mentiem ir aizliegts kjert uz aatruma mainjas robezhas, bet vinji to dara, jo noteikti ir pietiekami daudz leetticiigo, kas neprotestee un pat neizlasa protokolu, kur piemeeram riigas robezhas vietaa ir ierakstiits ulmaņa un vieniibas gatvju krustojums ...

133181. viesis 20.jūlijs 2004 12:27
0 0 Atbildēt

Nee, nu luuk, augumaa vinjam es nebraucu, tikai pateicu, ka man gan darbs taads mieriigs un, ka es runaaju mieriigi, bet vinjsh gruziijaas. Vinji - CP - parasti baigi personiigi/asi uztver katru vaardu, kuru pasaki, iznjemot paldies, luudzuu un labdien. Teicu, ka juus mani te par 62 apturat, bet tikko taadas un shitaadas lietas tepat aiz stuura notiek, bet te uzreiz " Tu mani nemaaciisi, pashi zinam, kas jaadara utt.", saku, ka nejau lieku vinjam tur braukt, bet staastu to vinjam tamdeelj, ka shis CP un, ka vareetu pazinjot, kaadam citam mentam, kas tuvaak, vai kaa savaadaak, bet "nav neviena tuvumaa un nebuus" un uzreiz bargaa tonii "vai tu biji tas, kas uz CP zvaniiji", taa kaa es tagad noziegumu pastraadaajis buutu, un pat ja buutu zvaniijis, vai vinjam nevajadzeetu pateikties man par to, ka paliidzu vinjiem un briidinu par vaajpraatu uz celja?

133182. viesis 20.jūlijs 2004 12:31
0 0 Atbildēt

Vienīgais avāriju cēlonis ir nepareizi izvēlēts ātrums, kurš vienmēr ir pārsniegts.

Ja pie mums visi ir tik "godīgi" un ievēro CSN, tad kāpēc rodas neparedzētas situācijas uz ceļiem? Tāpēc, ka, kārtējam zemajam lidotājam ir jānokļūst galamērķī pa 1 minūti ātrāk kā pārējiem. Vācijā tika veikts eksperiments, kurš nokļūs galamērķī ātrāk. Viens pretendents brauc ar atļauto pēc noteikumiem, bet otrs cik agresīvi vien iespējams. Izvēlētā ceļa garums 150 km. Galamērķī agresīvais braucējs nokļuva tikai 8 minūtes ātrāk. Vai tas ir tā vērts? Var tak 10 minūtes no rīta ātrāk izbraukt vai piecelties. Lai pats bez stresa nokļūtu kur vajag un neapdraudētu citus dēļ tām 2 minūtēm ko no rīta nosēdēji ilgāk uz poda.

Pārsniedzot maksimāli pieļaujamo ātrumu, kas tiek iegūts? Laika ietaupījums? Nē! Sacietējums uz ceļa. Nepieciešamība apdzīt to, kurš brauc pēc noteikumiem. Kas šeit tiek vainots? Jebkurš tikai ne pats sevi. Apdzīšana nebūtu jāveic, ja brauktu pēc noteikumiem. Tu pat nedomātu kādu apdzīt, ja nepārsniegtu ātrumu.

Kas rodas apdzīšanas situācijā? Strauja distances samazināšana. Neirotiska stūres raustīšana uz kreiso pusi, lai redzētu vai var apdzīt. Samazinātā distancē tu neesi spējīgs vairāk paredzēt un reaģēt uz priekšā braucošā iespējamajiem manevriem.

Sastrēgumi rīta stundās Rīgā. Diez kā rodas. Atkal jau pieminētā ātruma pārsniegšana. Ja visi brauktu pēc noteikumiem, tad plūsma ir vienmērīga. Bet redz zemais lidotājs saukts arī par kunkuli sāk iestrēgt vienmērīgajā plūsmā, bet to kunkuļu no rīta ir daudz un visi tie pārvietojas ātrāk par pārējo plūsmu, rezultātā rodas vienmērīgas plūsmas un kunkuļu sastrēgums.

Runājot par posmu Ozolnieki –Skuju pārbrauktuve. Kādēļ tas ceļa posms vēl joprojām ir vaļā? Ceļš neatbilst nekādām drošības prasībām. Pats pa to ceļu neesmu braucis jau kādus 5 gadus. Vienmēr braucu pa apvedceļu. Jo uz apvedceļa ir pietiekams ceļa platums. Pārkātojos uz labo pusi palaist zemos lidotājus. Uz apvedceļa nav dzelzceļa pārbrauktuves, kur iekavēt 5 minūtes gaidot vilciena pabraukšanu. Uz apvedceļa nav apdzīvotas vietas Ozolnieki, kur jābrauc ar 50 km/h, bet lielākā daļa braucēju neievēro atļautos 50 km/h. Uz apvedceļa nav jādomā kā uz to nokļūt no Skuju pārbrauktuves krustojuma. Tas viena kilometra ietaupījums uz vecā ceļa nav tik būtisks, lai es zaudētu 10 minūtes laika pārvietojoties pa to salīdzinot ar apvedceļu. Un tie, kuri brauc pa to veco ceļu arī vienmēr pārsniedz atļauto ātrumu, jo laiku zaudējuši ievērojami.

Par Ceļu policiju. Jo vairāk, jo labāk. Foto novērošana vai video novērošana. Slēpņos vai maskējušies par sētniekiem. Jo lielāka kontrole, jo lielāks iemesls autovadītājam ievērot noteikumus.

Zemie lidotāji, kuri nāk pretī vienmēr saņem gaismas par CP esamību priekšā, lai gan tās tur nav. Bet pēc profilakses veikšanas tik nospīd bremžu gaismiņas un tiek samazināts ātrums un sākti ieverot noteikumi. Ko no tā var secināt? Disciplinēt var tikai ar iebiedēšanu vai bargākiem sodiem.

Kad beidzot sāks domāt, ka neesi vienīgas uz ceļa, bet ir arī citi.

133183. viesis 20.jūlijs 2004 12:33
0 0 Atbildēt

njaa,liimeniitis muusu cp...kaa neegjeriem no banaanvalsts.

kad taadi beidzot beigs apkaunot latviju? ibo tak policists skaitaas valsts seja,vai kaa tur? vaidzeetu vinjiem kaadus obligaatos eetikas kursus uzriikot...:

nez ko pukjiitis shai jautaajumaa teiktu? laikam jau visiem zinaams - ko...kaads priexnieks,taadi padotie,un otraadi :)

133185. viesis 20.jūlijs 2004 12:36
0 0 Atbildēt

atliek tik man nebuut paaris nedeeljas pie kompja lai valstii saaktos bezprigjels :)

1kaart :: atceraties dzeki pa visi pashi esat pirms vairaak vai mazaak gadiem zaljie gurkji bijushi - baigi patiik ka noliek tikai tapeec ka kaads cits kaukaadu sheizi ir sataisijis?!

2kaart :: kaa baucu taa braukshu, kameer mums nebuus normaalas shosejas kur uzlikt 120 kruiizaa un braukt tikmeer pleesiishu 100-180 nepaartraukti bremzeejot un apdzenot- jaa tas ir biistami bet ko padariisi? kaukur jaanokljuust...

es sen vairs nevienu uz celja nelamaaju. es esmu sapratis ka Latvijaa 90% cilveeki brauc kaa aanusi (atvainojos par izteicienu), bet tur nekas nav liidzams. braukt pa joslas kreiso malu, lai gruutaak apdziit, meegjinaat pie apdziishanas iespiest griidaa (par shitiem pridurakiem man visvairaak reeka naak, parasti ar 80to gadu vaacu auto buuves paarpalikumiem vinji paarvietojas), ja redz ka tuvojas no aizmugures ar lielu aatrumu- nomest pa bremzeem... tas viss pie mums ir normaali.

man jau kljuvis pofig, es braucu kaa braucu un mani glaabj laba mashiina, radardetektors un reizeem atpirkshanaas.

133186. viesis 20.jūlijs 2004 12:40
0 0 Atbildēt

Es centos iedomāties, kā uzlabot un ieviest idejas, kas varētu uzlabot drošību uz autoceļiem, bet nonācu pie atziņas, ka drošība varētu būt pretrunā ar nostādnēm, kas mums ir visapkārt.

1. Avārijas nes līdzi zaudējumus, kuru novēršana pilda valsts kasi ar nodokļiem.

2. Negadījumu rezultāti vairo naudas ieguldījumu kāda ceļa posma remontā.

3. Cietušie un bojāgājušie dod iespēju izstrādāt dažādus pasākumus, kam ar cietušo skaita mazināšanos primāri nav nekāda sakara.

4. Automobiļu servisiem ir nepieciešami labi un droši apmaksāti pasūtījumi, kas nāk no apdrošinātājiem par avārijās sasisto dzelžu remontu.

5. Vēl vairāk, ja nebūs avārijas, nezags autiņus, neviens nevarēs vietā nopirkt un no jauna apdrošināt auto KASKO.

6. Jaunie vadītāji netiek pietiekoši apmācīti ceļu satiksmes kustības drošībā. Vairāk macīties un par to maksāt viņi nevēlas, jo var "tiesības nopirkt", maksājot par gatavošanos eksāmeniem.

7. Valsts nacionālā kustības drošības programma ir reklāma par to, ka tāda ir sagatavota. Tai nav dinamikas un līdera.

8. Avāriju patiesie iemesli tiek apslēpti, jaucot cēloņus ar iemesliem. Objektīvu iemeslu vai pierādījumu trūkumu dēļ lietas tiek izbeigtas un attaisnotie vainīgie atzīst likuma nihilisma spēku.

9. Likuma nihilisms veido tādu pat attieksmi pret sabiedrību kopumā, kas rodas no apziņas, ka var tikt nesodīts, ka citi ir vienlīdzigāki, ka sava visatļautība nebūs jāpaskaidro, braucot pa īstam...

10. Ir pasākumi, ir projekti, bet nabagu valstī tie nepalīdz, jo prasa naudiņu...

11. Vienīgi policija dara un darīs visu...pat ko tā nevar izdarīt.

No tā saprotu, ka mūsu valstī svarīgāk par dzīvibu ir savlaicīgi izteikt līdzjūtību, izdomat jaunus nekrologus, krustiņjus ielās un ceļmalās, nekā veikt neiespējamo - cīnīties pret valsti, lai uzlabot kustības drošību.

133187. viesis 20.jūlijs 2004 12:43
0 0 Atbildēt

Policijas kontroli vajag pastiprinaat. Diemzheel paaraak daudz cilveeku sitas nost un vieniigais kaa to mainiit, diemzheel, ir sodi un kontrole. Kaa redzams no lielas daljas komentaaru ar skaidroshanu vien nepietiek.

Pat, ja Tev ir kruta un jauna mashiina, jaasaprot, ka celjsh nav trase. Pie kam jaanjem veeraa, ka, ieraugot kaa kruta aizbrauc jaunaakais Subaru vai BMW, arii 18 -19 gadus vecajam dzjekinjam ar 1987.g. izlaiduma Golfu gribas padizjoties mashiinaa seedosho darugu un meitenju priekshaa - rezultaats ir liikji...

133188. viesis 20.jūlijs 2004 12:43
0 0 Atbildēt

Palasot visus šos komentārus rodas tāda sajūta, ka vairākums no diskusijas dalībniekiem to vien domā, kā pārkāpt CSN. Bet piedodiet god. kungi un cien. dāmas. Likumi ir jāievēro, un par tiem nav jādiskutē ar domu, kā varētu tos pārkāpt. Katrs likumpārkāpums ir sodāms un ir pilnīgi vienalga, ar kādām metodēm tiekam pieķerti šajā pārkāpumā. CSN pārkāpšana ir ekstra un tās (ekstras, privilēģijas) maksā dārgi.

Sen sen atpakaļ, kāds gudrs vīrs man teica šādus vārdus: "savu braukšanas prasmi un meistarību parādi trasē, bet nevis uz ceļa". Domāju, ka japiekrīt, vai ne?

P.S. Pats arī neesmu no lēnajiem braucējiem, bet kad tieku pieķerts, tad dusmojos tikai uz sevi, ka atkal uzrāvos uz maksas ceļa.

Tusis

133189. viesis 20.jūlijs 2004 12:44
0 0 Atbildēt

Jurxs :: cik tev laiku vajag posmaa Riiga-Ventspils? un Riiga-Valmiera?

un tieshaam vairaak CP, VAIRAAK CP!!! Jaa, es arii vinjus miilu!

maksaajiet vien!

un ziniet, parasti maksaa tie kas paarsniedz +10 +15, taadi lohi kaa tu kas aizmirst iesleegt lampas vai izdegusi viena spuldziite vai tumsaa nepamana liiniju apziimeejumus, taadi kaa tu arii dabuus punktus un brauks ar sabtransu, jo iistie zemie lidotaaji lido taalaak un muusu CP to saprot- vinji iekasee savi dienishkjo summinju, jo neko vairaak vinji dariit nevar.

kaa vienam dzekam Salaspilii prasija: bet tev tak vienreiz tiesiibas atnjems!ko tad dariisi? vinjsh atbildeeja:nu tad mukshu veel aatraak!

133190. viesis 20.jūlijs 2004 12:48
0 0 Atbildēt

A kapēc liek tos krustus ceļmalās? Ja cilvēks nomirst slimnīcā, tad arī izmat to gultu ārā un iedzen grīdā krustu? Kas tā par muļķīgu ticību?

133191. viesis 20.jūlijs 2004 12:51
0 0 Atbildēt

tas lai peec gadiem 10 justos kaa caur kapseetai brauktu un volvo speciaali Latvijas tirgum radiis Volvo XG (Cross-Graveyard :))

133193. viesis 20.jūlijs 2004 12:55
0 0 Atbildēt

Vajag standartaa ieksh auto videoradarus ieriikot. Buus daudzi, kas to filmu uz CP aiznesiis. Braucot maajup uz 100, tev garaam palido uz 150, pa celjam iebrauc ieksh CP, lai nokopee tavu filminju utt. Veerosim viens otru, pat CP uz ielaam vairs nevajadzees, nodoklji vairaak pensijaam paliks.

133194. viesis 20.jūlijs 2004 12:57
0 0 Atbildēt

ellnino :: stuka4osim :) ?

zini, padomju laikaa stukachi bija lielaa cienjaa.... atgriezhamies...

133195. viesis 20.jūlijs 2004 12:58
0 0 Atbildēt

Interesanta diskusija te izveidojusies....vieni citee CSN pantus, vienu bljauj ka visi paareejie nejeedz braukt, un arii CP pie visa esot vainiiga....bet uz celjiem nekas nemainaas, tikai celjmalaas krustu un pukju paliek vairaak....padomaajiet cilveeki miiljie, ka nevienam no mums nav dotas diva dziiviibas, un nevienam no muusu tuviniekiem arii nee...aizbrauciet paskatieties, kaada ir kultuura uz citas valsts celjiem, kaut vai liidz Igaunijai......

133196. viesis 20.jūlijs 2004 12:59
0 0 Atbildēt

Ja valsts noteiktu prioritāti ceļu satiksmes kustības drošībā

(diez ko ministri sajēdz no drošības vai bērēm?).

Tuvosies septembris, skolnieki kritīs kā karā

(diez ko par to teiks Brisele?).

Policija viena pate...jā, arī viens ir karotājs!

133197. viesis 20.jūlijs 2004 13:00
0 0 Atbildēt

mjaa iauto iisti mentu paliigi mochii :) ir OK.

bet iistie mentu izpaliigi vareetu man ljoti labu statistiku piedaavaat: Cik % no visiem smagajiem negadiijumiem (smagi cietushie + letaali iznaakumi) notiek ar kaadiem auto (peec vecuma, klases un razhotaaja)... luuk shaada statistika paraadiitu zinaamas tendences es domaaju...

133198. viesis 20.jūlijs 2004 13:02
0 0 Atbildēt

To Edzjuss:

tu Delfos to pašu rakstīji.

133199. viesis 20.jūlijs 2004 13:04
0 0 Atbildēt

2 endr4, sauc to kaa gribi, galvenais, ka arii tu tad raustiisies paarkaapt CSN un apdraudeet manu dziiviibu apdzenot kaadu un naakot man pretii ar 150 km/h, ienesoties man saanaa pie sarkanaa, nebuus jaameklee liecinieki utt. - tas atrisinaatu daudz daudz probleemu.

133200. viesis 20.jūlijs 2004 13:05
0 0 Atbildēt

igaunji mums tagad vienmeer tiks *******a baazti ka baigie varonji? iisti Letinji pat uz Zviedriem aizbrauc un pa baanjiem uz 200 atvelk.. ko juus mums ar igauniju draudat...

133202. viesis 20.jūlijs 2004 13:07
0 0 Atbildēt

Mans posms reizēm ir Jelgava – Līvāni, 230 km turp. Mani nesatrauc, ka tas aizņem 2.5 līdz 3 stundas ceļā un tik pat atpakaļ. Man galvenais ir droši nokļūt gala mērķī un atpakaļ. Ja man ir svarīgas darīšanas es izbraukšu kaut divreiz ātrāk, lai es droši nokļūtu tur kur man vajag, nevis lidošu ar gaismas ātrumu apdraudot sevi un citus.

Ko tu iegūsti ātrāk braucot? Laika ietaupījumu šodien? Bet ja rītā arī tāpat lidosi un satiksi savu lielceļa nepiekukuļojamo inspektoru, tad aizparītdienu, ja palaimēsies sagaidīsi slimnīcas gultā, bet ja nē, tad melnā maisā un ledusskapī.

133204. viesis 20.jūlijs 2004 13:13
0 0 Atbildēt

Acīm redzams ka dabas likumus -sugas dabigo izlasi nevar ietekmet ne, astronomiskas sodanaudas, ne pārgudras punktu dališānas un skaitišanas sistemas. Ja daba ir uzskatijusi, ka ir jāveic sugas attiīriīšanas pasakumi, tie notiks šādā vai citadā variantā.Pārāk ilgi tauta ir dzirdita,ļauts kaifoties ar zali un citiem surogatiem,pārak samācita `ar saukļiem -manas tiesības,bet bez iemācišanas, ka ir ari pienākumi un atbildība pret sabiedrību ,apkārtejiem cilvēkiem un arī pret valsti

(kura gan ir stipri sekmejusi esošo situaciju). Un tas viss jāsāk labot nevis autoskolai vai CP uz ielas ,bet gan bērnudāzā un skolā`,acim redzot šo iestāžū`macibu programas un macišānas stils ir radījis atsaldeņu paudzi no kuras daba grib atbrīvoties.Kura uzskata man ir TIESIBAS un es....

un visi parējie man ir pie pakaļas.

133205. viesis 20.jūlijs 2004 13:13
0 0 Atbildēt

Nēesmu lasījis komentus, gribu tikai izteikt savu viedokli.

Vajag vēl vairāk diferencēt sodus starp pieredzējušiem auto vadītājiem un ne tik pieredzējušiem!

Un to zīmi 80, manuprāt par ātru atcēla! Tā pārsvarā iedarbojās psiholoģiski uz jauno autovadītāju!

Vispār zināms fakts: ja tiek atcelts ierobežojums tātad ir atļauts viss.......

133206. viesis 20.jūlijs 2004 13:15
0 0 Atbildēt

te jau 5 stundu visi kādu lamā un nostāja apmēram tāda,

-es braucu ļoti labi, man viss po....., galvenais brauciet gar grāvja malu, lai varu lidot.

-visvairāk vainīgi pie tā ka pagājušo nedēļ bija 10 līķi ir CP, kas sēž krūmos, un opji, kas lēni brauc

tā arī turpiniet domāt

133207. viesis 20.jūlijs 2004 13:18
0 0 Atbildēt

man šad tad iznāk pabraukt arī ārpus Latvijas, kur CP nesēž krūos, kur ceļi labi, kur nevelkas. Un ko kas tad Polijas, Somijas ceļos brauc kā pēdējie idioti - tiem lidotājiem arī ir LV numuri, tā kā viss tas ko te d...., ir pilnīgas muļķības. vajag nenormālus sodus likt , līdz reāliem cietumsodiem par ātrumu , kas lielāks kā +50

133208. viesis 20.jūlijs 2004 13:20
0 0 Atbildēt

nav jau valsts ieintereseeta uztureet veel cietumniekus

133209. viesis 20.jūlijs 2004 13:28
0 0 Atbildēt

nu tad atšaut uz vietas

Latvijā 20 gados muitai tika piemēroti kara laika likumi, muitniekus atšāva uz vietas par kukuļņemšanu.

Izsludināt kara stāvokli uz ceļiem un atšaut.

Pēc pirmajiem 3 visi brauks mierīgi

Nevar , kāpēc ne ? 3 idioti varētu glāmt kādus 300

133210. viesis 20.jūlijs 2004 13:34
0 0 Atbildēt

Tolko massovije rasstreli spasut rodjinu?

Ne visi kas pagāšnedēļ nositās ir atsaldeņi. Tā lūk! Nav ko bāzt visus vienā maisā. nelaimes gadījumi var notikt ar jebkuru no mums.

133211. viesis 20.jūlijs 2004 13:38
0 0 Atbildēt

Tapat atrausies tikai tie paargalviigie , kam naudas pamazaak . Bet taadi , kas brauc ar X5 un liidziiga finansiaala liimenja auto atpirksies pie jebkaadiem sodiem un noteikumiem .

133212. viesis 20.jūlijs 2004 13:42
0 0 Atbildēt

arba :: skaties ka pashu neatshauj! :)

un kam vajadzees tie lidos...

133213. viesis 20.jūlijs 2004 13:42
0 0 Atbildēt

to viesis 20.07.2004 13:02

neko neesmu Delfos rakstiijis un arii netaisos:)

133214. viesis 20.jūlijs 2004 13:47
0 0 Atbildēt

Delfos pie shitaa pasha raksta labs video pievienots, kas var loti labi ljauj aizdomaaties par subj. Shito vajag kaa obligaato maaciibu materiaalu visaas autoskolaas! auto.delfi.lv/images/zinas/...ash-100kmh.mpg

133216. viesis 20.jūlijs 2004 13:58
0 0 Atbildēt

Tiesham labs video! Iesaku paarpubliceet Iauto!

133217. viesis 20.jūlijs 2004 13:58
0 0 Atbildēt
133218. viesis 20.jūlijs 2004 14:05
0 0 Atbildēt

To: Jurxs

Izlasot Tavu penteri shkjiet, ka vieniigais pareizais secinaajums - ja visi brauktu uz 30 km/h nebuutu ne sastreegumu, ne avaariju...

Pilniigs bullshits...

Vienam varu piekrist, ka izlekshana no pluusmas neko daudz nedod, tachu ir cita lieta - pluusmas bremzeeshana dod 10x sliktaaku rezultaatu. Ja teiksim pa celju brauc viens ar 150, tad 50 km garaa celja posmaa vinjsh veiks kaadas 10 apdziishanas. Savukaart, ja kaads brauks ar 70, tad aiz vinja izveidosies kilometru gara mashiinu rinda un notiks apdziishanas katraa iespeejamaa un neiespeejamaa vietaa. Taa ka visdroshaakais ir braukt pluusmaa un skatiities uz celju un noveetreet visu, kas notiek gan priekshaa, gan saanos gan aizmuguree.

Esmu piefikseejis, ka braucot pa to pashu igauniju un galvenokaart censhoties nepaarkaapt aatrumu, es kljuustu neuzmaniigs un mazaak pieveershu uzmaniibu tam, kas notiek uz celja. Tai pashaa laikaa Igaunijaa notiek ne mazaak avaariju, pie tam uz platiem celjiem ar relatiivi mazu transporta pluusmu...

Attieciibaa uz sastreegumiem Riigaa- murgs pilniigaakais. Nav tiem nekaada sakara ar aatruma paarsniegshanu- par kaadu aatruma paarsniegshanu gan Tu muldi, ja visi seezh korkjii. Galvenais korkju iemesls - pilniigs satiksmes plaanoshanas iztruukums. Es nerunaaju par atsevishkjiem indiviidiem, kas meegjina shos sastreegumus apbraukt visdiivainaakajos veidos - tas nav ceelonis, taas jau ir sekas...

Attieciibaa uz CeePee - diemzheel vinjiiem pat ir izdeviigi, ja notiek vairaak negadiijumu, jo tad vinji var teelot, ka ciinaas par satiksmes droshiibu un iisteniibaa ruupeeties tikai par naudas iekaseeshanu. Ljoti reti CP kjer tieshaam tos, kas rada biistamas situaacijas. Visbiezhaak taa ir vienkaarsha situaacijas izmantoshana. Atliek atrast stubaaku luksaforu un staadinaat katru, kursh peedeejais veic kreiso pagriezienu - skaists punkts luksofora gaismu ignoreeshana. Rezultaataa visi baidaas veikt krieso pagriezienu un krustojumu caurlaidiiba reaali samazinaas, veidojas jauni korkji... Par radareeshanu kruumos jau viss ir izrunaats....

133221. viesis 20.jūlijs 2004 14:15
0 0 Atbildēt

Peedeejos pazinjojumus no policijas puses es veerteeju tikai kaa RITUAALAS DUSMAS, kas jaapauzh, jo sabiedriiba taadas sagaida. Patiesiibaa ir milziigs daudzums policistu, kas njem kukuljus un pashi nekauniigi paarkaapj noteikumus. Shajaa kontekstaa policistu izrunaashanaas izskataas tikai kaa liekuliiba.

133222. viesis 20.jūlijs 2004 14:17
0 0 Atbildēt

arba [?] 20.07.2004 13:28

nu tad atšaut uz vietas

Latvijā 20 gados muitai tika piemēroti kara laika likumi, muitniekus atšāva uz vietas par kukuļņemšanu.

Izsludināt kara stāvokli uz ceļiem un atšaut.

Pēc pirmajiem 3 visi brauks mierīgi

Nevar, kāpēc ne ? 3 idioti varētu glāmt kādus 300

----------

Sorry, ja peec ieprieksheejiem komentiem es Tev vienkaarshi nepiekritu, tad tagad man saak shjkist, ka Tu esi pilniigs idiots vai dziivo kaut kaadaa savaa sapnju pasaulee. Atnaaks kaut kaads bargais tiesnesis Dreds un uz zemes valdiis likums un kaartiiba. Ja tieshaam taads murgs notiktu, tad pirmie 3, kurus noshautu buutu cilveeki, kas satiksmi neapdraud. Tie, kas reaali lido ujn sitaas, tik un taa netiktu nokjerti, jo polichi jau tos nemeklees. Vieniigais, kas mainiitos, Riigaa buutu pilniigs transporta haoss. Visi brauktu ar 30 km/h, visa Riiga buutu viens vieniigs korkjis... Visur valdiitu viena vieniiga CP patvalja...

133223. viesis 20.jūlijs 2004 14:29
0 0 Atbildēt

Un Tu vēl ņem nopietni ko tā arba Tur muld? Cik sen mēs visi dzīvojām represīvā valstī, gribās visu veco režīmu atpakaļ?

133225. viesis 20.jūlijs 2004 14:40
0 0 Atbildēt

Runājot par satiksmes drošības uzlabošanu Vācijā, plāns bija sekojošs. Vai tas ir jau realizēts vai nav nezinu, bet būtība sekojoša.

Aleja, kur atļautais ātrums ir 70 km/h bieži notiek avārijas. Tādēļ pieņemot mērus tikšot uzstādītas radarfotokameras. Labākais ir tas, ka aleja ir 14 km gara un kameru skaits būs vismaz 10 gab. uz visu posmu. Tas nozīmē, ka ja tavu auto ģīmetni sabildēs uz vairākām no šīm kamerām, tad vari atvadīties no tiesībām. Ērti un vienkārši.

133226. viesis 20.jūlijs 2004 14:43
0 0 Atbildēt

probl. taada, ka pie mums taadus fotoradarus nopizgjiitu vai izdeomoleetu jau pirmajaa naktii, ka pat gailis pakalj nedziedaatu ...

133227. viesis 20.jūlijs 2004 14:50
0 0 Atbildēt

rekomendācijas , kas apmierina lielāko daļu Latvijas braucēju

- atceļam ātruma ierobežojumus, vai sliktākajā gadījumā pilsētā 80 , ārpus pilsētām 130,

- sodam par to ka ievēro ātruma ierobežojumus, jo traucē pārējiem

- CP tikai ar ieslēgtām sirēnām labi pārredzmos ceļa posmos

- tehniskajās apskatēs mašīnas neskatam, vienkārši pieliekam vēl klāt 25 ls

- izdzertā alkohola normu palielinam līdz 1,0

- jo lielāks stāžs, jo lielākus ātruma ierobežojumus, bet kad sasniedz 20 gadus - tiesības nost, jo viņi ieiet opju kategorijā kas tikai traucē braukt

- aizliegt drošības jostas

- auto kuriem jauda zem 150 zs aizliegt

133228. viesis 20.jūlijs 2004 14:53
0 0 Atbildēt

arba [?] 20.07.2004 14:50

rekomendācijas, kas apmierina lielāko daļu Latvijas braucēju

- atceļam ātruma ierobežojumus, vai sliktākajā gadījumā pilsētā 80, ārpus pilsētām 130,

-------------

Tu tomēr esi IDIOTS...

133229. viesis 20.jūlijs 2004 14:54
0 0 Atbildēt

ir jau otra iespēja - daram visi ko gribam, un kad katrā ģimenē ir kāds beigtais, vai paralizētais, tad sākam domāt

133230. viesis 20.jūlijs 2004 14:56
0 0 Atbildēt

nevajag mani uztvert nopietni, bet palasi, ko te raksta lielākā daļa

133232. viesis 20.jūlijs 2004 14:57
0 0 Atbildēt

Jurxs [?] 20.07.2004 14:40

Runājot par satiksmes drošības uzlabošanu Vācijā, plāns bija sekojošs. Vai tas ir jau realizēts vai nav nezinu, bet būtība sekojoša.

----------------------

Un jeega????

O.K Tajaa alejaa visi zinaataaji brauks uz atljautajiem 70, bet izbraukushi aarpusee, spiediis griidaa, lai atguutu nokaveetu. Iekritiis muljkjiishi, kas nezinaas par sho racionaalismu un ripinaas uz 80-it...

133233. viesis 20.jūlijs 2004 15:00
0 0 Atbildēt

kaadeelj visi ir tik ljoti tendeeti uz to obligaato aatruma paarsniegshanu? :(

133234. viesis 20.jūlijs 2004 15:00
0 0 Atbildēt

jaaskataas nevis peec absoluutaas jaudas,bet peec zs / kg.

piem 130 zs uz 950 kg ir kudi zh niknaak nekaa 200 zs uz 1700 kg...;))

133237. viesis 20.jūlijs 2004 15:05
0 0 Atbildēt

RHINO [?] 20.07.2004 13:58

--

Jā, jā.. pārpublicēt. Ja te tiešām interesētu tās avārjas un traģiskā situācija, tad te nebūtu tik vien kā copy/paste un cp fotogrāfijas par "ļoti nozīmīgiem pārkāpumiem"

133238. viesis 20.jūlijs 2004 15:06
0 0 Atbildēt

Vācijas rdaru izvietojumu var apskatīt kartēs, bet savu jau viņi izdara, visi bīstamo posmu izbrauc mierīgi.

133239. viesis 20.jūlijs 2004 15:13
0 0 Atbildēt

lapsa [?] 20.07.2004 15:00

kaadeelj visi ir tik ljoti tendeeti uz to obligaato aatruma paarsniegshanu?

--------------------------

Taapeec, ka aatruma paarsniegshana tiek pasniegta kaa vieniigais un iistenais ljaunums...

133240. viesis 20.jūlijs 2004 15:28
0 0 Atbildēt

BAUSKAS SOSEJA IR BRIESMAAS!

Vairs nevarees braukt ar ierastajiem 140 km/h :(

133241. viesis 20.jūlijs 2004 15:28
0 0 Atbildēt

Tā arī ir , definē , vot vienīgais -ātrums. Muļķības. 'Pēc četriem zvanīšu Grigulim , pieteicos , padiskutēsim par nepareizu apdzīšanu , bedrēm un par radaristru peļņu. Baigi incanti , ko šis atbildēs. Gan jau ka mals savu , . Viņam laiks pensijā , lai ieliek kādu jaunu normālu čali un būs kā Igaunijā , kur ir kaut kāda kārtōiba. Bet pagaidām , šodien nopirku antiradaru.

133242. viesis 20.jūlijs 2004 15:37
0 0 Atbildēt

To deksters [?]

Igaunijaa jau arii nav neko daudz labaak. Tur taapat visvairaak kjer tieshi uz aatrumu. Liidz ar to izskataas, ka daudzi brauc ljoti neuzmaniigi un notiek daudz stulbu avaariju.

Tiesa Igaunijaa ir daudz labaaks celju staavoklis. Neiet runa vieniigi par asfalta klaajumu. Runa ir par to, ka pilseetaa ielaas ir vairaak joslu, labaakas noraades, aatraaka izbraukshana - rezultaataa mazaak sastreegumu un stresa. Taapat tur nav tik daudz "apdziivoto vietu" kaa piemums - t.i lielaakie celji iet taam garaam. Pie tam, ja celjsh iet caur apdziivoto vietu, tad aatruma ierobezhojums saakas tur kur tieshaam saakas apdziivotaa vieta, nevis juridiskaas apdziivotaas vietas robezhas...

133243. viesis 20.jūlijs 2004 15:39
0 0 Atbildēt

Daudz kas jau apspriests, bet vēl padalīšos savos novērojumos no svētdienas vakara, tātad brīvdienā, kad notika šie negadījumi.

Ap 20:00 braucu no Tukuma uz Rīgu. Izbraucot no Ventspils šosejas palaidu gadām kādas desmit automašīnas, aiz kurām pats iekārtojos. Visi brauca ieturot drošu distanci, bez bremzēšanām, apdzīšanām, laiku palaikam gan kāds šo "kolonnu" apdzina, bet neradās ne tuvu avārijas situācijas. Visu laiku arī pretī brauca auto. Uz cik brauca visa kolonna ? Uz 120. Un atkārtošu - bīstamu momentu nebija. Un tad pēkšņi priekšā sāk mirgot bremžu signāli. Distances starp auto samazinās, kolonna "sablīvējās". Izrādās, tika panāks auto, kurš brauc uz 70. Un tad sākās ne pārāk drošas apdzīšanas, divkāršas apdzīšanas mēģinājumi un citādas nepatīkamas situācijas - atcerieties, ka arī pretī brauca automašīnas. Nepretendēju uz satiksmes drošības eksperta nosaukumu, tāpēc katrs pats var izdomāt, kas ir iemesls avārijas situācijām - ātruma "ievērošana' vai neievērošana.

133244. viesis 20.jūlijs 2004 15:55
0 0 Atbildēt

CP Jūs tagad redzat sava darba augļus.

Man liekas ka autovadītāju necieņa vienam pret otru ir radusies Jūsu darbības (nedarbības) rezultātā.

Ja slepšanās ar radaru krūmos vietā Jūs būtu centušies palīdzēt autovadītājiem vieglā tikt cauri sastrēgumiem, sastrēgumi būtu mazāk un mazāk būtu visādu duraku, kuri mēģina kaut kur ielīst. Šādi tipi ir iemācījuši necienīt citus autovadītājus.

Tāpat skaidrs ka neviens policist nevar savest kārtībā CP, jo viņiem nav ne menedžeru ne sab. attiec. zināšanas.

Ministr esi prātīgs un paņem normālu cilvēku, kurš šo bardaku savestu kārtībā.

Piedodiet, bet mans uzskats ir ka pie visa vainigi ir CP un tikai pēc tam citi.

Es piekāšu visus CPistus.

133245. viesis 20.jūlijs 2004 15:57
0 0 Atbildēt

Gribu teikt tikai to ka bieži vien neizprotu negatīvu attieksmi pret CP, sūdzības par sliktiem ceļiem utt. Manuprāt, vairumā gadījumu pie avariju izraisīšanas vainojama tikai un vienīgi autovadītāju pārgalvība. Man ir neizprotami brīdinājumi par CP esamību uz ceļa. Cilvēkam kurš brauc pēc CSN nav jāuztraucās par CP esamības/neesamības faktu. Līdz ar to - visi tie kas nonāk konfrontācijā ar CP vaiurumā gadījumu (protam ir arī izņēmumi) ir paši pie tā vainīgi. Vēl jo vairāk, man ir neizprotamas runas par CP korumpētību no kukuļdevēju puses! Tadi paši vien likumā pārkāpēji esat. Starp citu par kukuļu došanu tāpat kā par tā pieņemšanu ir paredzēta arī kriminālatbildība.

Pēc ši komentāra lūdzu mani nepieskaitīt pie CP aizstāvjiem, bet gan pie CSN ievērošanas aizstāvjiem!

Visu cieņu.

133246. viesis 20.jūlijs 2004 16:43
0 0 Atbildēt

Luuk, beidzot kaads normaals cilveeks shai lapusee lasaams:))) Tagadi man beidzot smaids uz luupaam, visi lielie centieni iauto un tamaliidziigas braaliibas neljaut policijai straadaat un chakareet otmorozus peec pilnas programas nu ir veejaa":)) Un vispaar-

Lot. cien. iauto Redaktor varbuut juusu braaliibai arii buutu jaauznjemas atbildiiba kaut daljeeja shais asinjanajaas briivdienaas???? Vai tagadi Juusu centieni samazinaat iespeejas kontroleet situaaciju uz celjiem ( t.sk. Radari sleepnji un utt), to kritika un cilveekos kas lasa iauto nesodiishanas sajuutas radiishana...tagadi nevar no sleepnja sodiit..jaalaiz kaa autinsh iet un tamliidziigas situaacijas radiishana??? Vareetu desmitiem piemeeru mineet kur agraak biistamaas vietaas deelj sleepnjiem baidiijaas aatri braukt, tagadi vaalee uz nebeedu!!!! Katraa zinjaa shis nu ir LIELS AKMENTINSH JUUSU DAARZINJAA iauto:))) Es nezin bet policijas vietaa es paceltu augshaa visus shos rakstinjus par sleepnju kaitiigumu un utt, un kaa piemeeru mineetu eiropas praksi, kas aciimredzami paraada sleeptaas kontroles lietderiibu un prasiitu daljeeju vainas uznjemashanos no iauto un citu policijas darba iespeeju iegrozotaaju puses!!!!!

P.s. Neesmu policijas aizstaavis, esmu autovadiitaajs kuram jau liidz kaklam situaacija uz celjiem, ar prieku gaidu radaru un sleepnju atgrieshanos;)))

133247. viesis 20.jūlijs 2004 16:48
0 0 Atbildēt

Oi viesis 20.07.2004 16:43 ej ka nu atveesinies:):)

iAuto nav bijis pret ne sleepnjiem ne pret ko citu, bet PRET NELIKUMIIBAAM. Ja slepnis nebija atljauts, tad nebija. Ja tagad buus, tad buus.

Tu laikam nerubii fisku galigi.

133248. viesis 20.jūlijs 2004 16:56
0 0 Atbildēt

to viesis 20.07.2004 16:43

jaa, jaa. saliidzinaaji arii CP un Eiropas "sleepņus". Cp izpratnee Biistamaas vietas=taisnes

133249. viesis 20.jūlijs 2004 16:57
0 0 Atbildēt

he heee un kur tadi ja ne uz taisnes sadega tie chetri nelaimiigii????

133253. viesis 20.jūlijs 2004 17:44
0 0 Atbildēt

Ja paši pārkāpjam CSN, tad nav jābrīnās, ka CP arī pārkāpj. Mums nav tiesību pārkāpt,sākam paši uz sevi skatīties, un kad paši nepārkāpjam, norādam uz CP. Tad arī zudīs piecīši un citas laipnības.

133254. viesis 20.jūlijs 2004 17:54
0 0 Atbildēt

Melnais_Muuks [?] 20.07.2004 17:44

Ja paši pārkāpjam CSN, tad nav jābrīnās, ka CP arī pārkāpj. Mums nav tiesību pārkāpt, sākam paši uz sevi skatīties, un kad paši nepārkāpjam, norādam uz CP. Tad arī zudīs piecīši un citas laipnības.

--------------------------

Nu, nu... Ja zagļi zog, nav jābrīnās, ka policija arī zog... Vai tā to vajadzētu saprast.

133256. viesis 20.jūlijs 2004 18:09
0 0 Atbildēt

Nu sen jau vajadzeja ar radariem daudz intensivak stradat un ari no slepna, jo ja paskatas uz tiem LOHIEM ( cp domats) stav ielas mala un aptur visus pec kartas, gaisa dienas laika, ari tos kuri neko neparkapj, bet taja pat laika, paris km talak notiek pilnigs absurds, katrs otrais kaut ko parkapj, bet tur protams neviena cp nav, nu un te jums ir ari rezultats, vai tad cp vadibai tiesam ar to IQ ir tik svaki , ka nesaprot, ka sim idiotiskajam dokumentu parbaudem gaisa dienas laika ir jamet miers un ir REALI JASAK STRADAT UN JAKER SIE PARGALVIGIE AUTOVADITAJI

133257. viesis 20.jūlijs 2004 18:10
0 0 Atbildēt

visa sita aziotaza pacelta del ta, lai noklusetu skandalu, ka 3 cp masinas salikas, tipa aizmalet acis.

paskatoties ka cp pasi brauc, tad cp varetu jau pec menesa aplasit tiesibas, jo punktu skaits butu ap simtu.

isak runajot, neba jau tas atrums ir tas asinju celonis.

manuprat delj, ta ka vairak tiek runats par to, ka sitas nost, bet jas auto skolas reali raditu likjuas un srotus, tad domaju daudziem jaunajiem braucejiem pavertos smadzenes.

cp skaita dubuktosana ari nelidzes, jo mentu ir pietiekama daudzuma tik visadu pukisu darbs utt, auglus nenes, csdd lukstinja kantoris brauc savos parize dakara reidos un gudri muld.

negribas piedzivot to laiku, kad katram auto braucejam klat staves cp, un tas nav vajadzigs.

Satiksmes organizacija,ka ari sabiedribas izgluitosana, tas varetu lidzet, un sodus kadus gribi vari likt, bet kamer nebus izglitosana nekasd nemainisies.

cp kas stradaja slikti un miuksto liek virsu likumiem ta arii stradas, kaut gan vajadzetu stipri patirit to kantori no babajevam, zadvarinoviem un citiem daziem individiem, sakt gan ar pukiti vajag

133258. viesis 20.jūlijs 2004 18:12
0 0 Atbildēt

cp un to drossirdigie aizstavji, dzilji vienalga jusu turpmakie slupsti, jo ar putam uz lupam makat savas pecpuses aistavet, bet sava acii balji neredzat.

ta ka, pofig un ceru, ka kadam varesu vel ieriebt.

133259. viesis 20.jūlijs 2004 18:22
0 0 Atbildēt

to ves_Santucs:

Braucot uz atljautajiem 90km/h juus sho uz 70km/h braucosho buutu nokjeerushi krietni veelaak, ja vispaar buutu nokjeerushi.. Secinaajums... avaarijas situaacijas izraisa aatruma paarsniegshana, nevis ieveeroshana..

133265. viesis 20.jūlijs 2004 20:09
0 0 Atbildēt

Nu tauta vi dajote, kada starpiba uz kada atruma es paarvietojos? driiz jau nekur atraak par 70 nemaz nevares braukt, jo celji ir drausmiigaa staavoklii, un kas ir vainiigs pie ta??? KUR IR MUUSU SAMAKSATIE CELJA NODOKLJI NEGRIBAT PAINTERESEETIES?? ja tu vai kads cits trapiis bedree uz celja uz aatruma 90km/ph un peekshnji no ta vai nu atluuzt ritenis vai paarspragst riepa, kas ir vainiigs???? bet varbut pie katras bedres saliksim ziimi ar max aatruma ierobezhojumu liidz 30km/ph? un pie katras ziimes pa policistam??? bet ar to slepeno noveeroshanu??? KUR IR CILVEEKA TIESIIBAS UZ PRIVAATO DZIIVI, bet mosh ka mes iestaajamies nevis ES bet PSRS tad sekos katram un visur????

Es piedaavaju vispaar aizliegt ievest Latvija, mashiinas kuram ir max aatrums lielaak par 100km/ph. Bet tad prieksh kam mums tie smukie jaudigie autinji?? lai nolikt garazaa un skatities uz vinja?

TAS VISAS SANKCIJAS IR BEZGAALIIGS STULBUMS, tas neko nemainiis ticiet man!

133267. viesis 20.jūlijs 2004 20:17
0 0 Atbildēt

To Bazhix: braucot uz 70 pa shoseju tu jau taisi avarijas situaciju!!! jo aiz tevis velkas aste, un tajaa aste nevienam negribas palikt un tevi meeginaas apdziit, un ja tam kas apdzen staza ir tikai paaris dienas, vinsh nemaz neiedomaasies ka pirms likuma vai kalna tevi nedrikst apdziit un apdziis, a tur pretim braucoshais auto nu un kads rezultats??????????

un starpcitu kur ir aizlieguma ziimes pirms pagriezieniem un kalniem, biju es reiz vaacija, tur visur kur ir biistama situacija staav ziime aizliedzosha apdziishanas manevru, a kur pie mums tas ziimes, labaak buutu savedushi kartiiba tas ziimes un celja apziimeejumus!!

133269. viesis 20.jūlijs 2004 21:05
0 0 Atbildēt

es nespeeju visus muurgus te izlasiit, juus mani paarsteidzat...

es braucu ikdienaa pa Latvijas celjiem ~ 40k km gadaa... un mani noveerojumi ir ka regulaari aatrumu paarkaapj 80% vadiitaaju, visaadas siikas fignjas paarkaapj 100%.vai kaads man atljausies pateikt ka visaa dziivee nevienu reizi nav csn paarkaapis?!

kur juus tad visi godiigie esat? maajaas seezhat? ta nevajag daudz d*!

nu un visi reaali pa celju brauc 100-110, ir dienas kad pluusma ljoti jauki iet uz 120-140, ir dienas kad visiem skozh bites un ta brauc viens uz 80 viens 90 viens 100 viens 110 viens 140 un tad veel kaads (reizeem es) uz 180... speeks ar mums - shaadas situaacijas ir visbiistamaaaas...

subaru vispaar bija superiigs komentaars par fotoradariem :)

un kaa zinaams arii pret fotoradariem ir liidzeklji :) ljoti labi pie tam... jebko kas ir izgudrots var apiet...

savukaart tiem atshaaveejiem un *******a draazeejiem es noveelu tikt kaartiigi izdraaztiem by CP, taa lai juut! tieshaam CP pakalpinji vai pashi CPisti no maajaam.

Jurxs [?] 20.07.2004 14:40 :: ko tu muldi? pa vienu paarkaapumu nevar sodiit vairaakas reizes, tad jau ments var ar 1 radaru kameer tu tuvojies nomeeriit 3 aatrumus un uzlikt 3 sodus, degjeneraats.

arba - ej tak nopeerc buuriiti, iesleedzies un dziivo... tak tik biistami ka uz ielas labaak neraadiities...

un to ka visas avaarijas notiek paarsvaraa ar 80to/90to gadu saakuma gadu vaacu autobuuves mantojumu arii neviens nespeej noteikt, un kaa likums laukos un mazajiem celjiem!

133278. viesis 21.jūlijs 2004 9:22
0 0 Atbildēt

2romchik:

un ja tam kas apdzen staza ir tikai paaris dienas, vinsh nemaz neiedomaasies ka pirms likuma vai kalna tevi nedrikst apdziit

***kur un pa cik tiesiibas nopirki? ;) to ka pirms liikuma vai kalna nedriikst apdziit maaca autoskolaa,un tas rakstiits csn...taa ka ja kaads gjeneraats jau dazhas dienas peec tiewsiibu nolikshanas fundamentus aizmirsis,lai sitas nost - taadu tik kaps izmaaciis....galvenais - lai kaadu liidz nepakjer...

a reaali galvenaa probleema - paaraak liela pashpaarlieciiba ka "gan jau..."

ka peec 5 sek nebuus sadursmes,ka gan jau kautkaa izmainiisies,utt...a dziivee biezhi vien nesanaak tas "kautkaa",un rezultaataa ir liikji...a ja ar galvu domaatu nevis ar *******,un brauktu normaali,nevis kaa kamikadze,ta viss buutu ok...

133279. viesis 21.jūlijs 2004 9:30
0 0 Atbildēt

iAuto konkursa vinnētāji savas zināšanas pārbaudīja kustības drošībā, aizpildot kustības drošības testu.

Testa jautājums drīkstējām paņemt sev līdzi.

Ierosinu Ceļu policijas vadībai atbildēt uz šiem testa jautājumiem un atbilžu rezultātus publicēt iAuto un laikrakstos!!

133280. viesis 21.jūlijs 2004 9:34
0 0 Atbildēt

...arī Iekšlietu un Satiksmes ministriju ministriem un Kustības drošības padomes locekļiem...:D

133281. viesis 21.jūlijs 2004 9:36
0 0 Atbildēt

Vai Latvijas Republikas atbildīgās amatpersonas ko saprot no kustības drošības?

Testa laikā uzaicināsim arī televiziju piefiksēt notikušo...

133284. viesis 21.jūlijs 2004 10:00
0 0 Atbildēt

mxms07 [?] 20.07.2004 21:05

Ja tevi sabildē uz vairākiem radariem tad atbildi par katru pārkāpumu. Tev ir bijusi iespēja laboties, bet ja to nevar izdarīt 14 km garumā, tad jau tā ir tava problēma.

Es tak no rīta speciāli nepārkāpšu atļauto braukšanas ātrumu speciāli, lai mani sodītu, saņemtu kvīti un pārējo dienas daļu piestiprināšu to priekšējā logā redzamā vietā un visur kur iepējams pārniegšu atļauto ātrumu? Un ja kāds CP mani apturēs, tad teikšu divreiz par vienu un to pašu nesoda? Pēc mxms07 loģikas ir šādi.

133295. viesis 21.jūlijs 2004 10:18
0 0 Atbildēt

mxms07 rakstīja: "

es braucu ikdienaa pa Latvijas celjiem ~ 40k km gadaa... un mani noveerojumi ir ka regulaari aatrumu paarkaapj 80% vadiitaaju, visaadas siikas fignjas paarkaapj 100%.vai kaads man atljausies pateikt ka visaa dziivee nevienu reizi nav csn paarkaapis?!"

Ja tādi ir novērojami tad lūdzu pasakiet kurš ir vainīgs pie šīs asiņainās avarīju statistitas. Vai tie ir CP, vai slikti ceļi vai arī tomēr autovadītāji kuri klaji ignorē ceļu satiksmes noteikumus?

Ar nepacietību gaidu to laiku kad CP uzsāks savas solītās netradicionālās metodes pielietot. Lai ķer uz ātrumu no braucošiem autiņiem braukājot pa šosejām caurām dienām (diemžēl, šaubos tikai ka CP benzīna pietiks), lai ķer no slēpņiem, lai pārbauda uz alkoholu - lai strādā. Tiem kuri brauc kā nākas tas neradīs itin nekādas problēmas. Tie kas ar savām formulām lidos pa ceļu klaji pārkāpjot noteikumus un pakālujot riskam savas (kas mani maz uztrauc) un citu (kas ir nepiedodami) satiksmes dalībnieku dzīvības dabus trūkties. Lai tad tie pārgalvīgie: 1.) rada sev problēmas dodot kukuļus (pakālujos sevi iespējai būs pieķertiem par kukuļdošanu); 2.) maksā soda naudas (ceru ka tās ar laiku vēl pieaugs); 3.) krāj soda punktus (ceru ka pēc kāda gada daļa trako pakļaujoties dabīagi atlasei zaudēs autovadītāju tiesības).

Lai beidzot rodās kārtība.

Ceru ka CP nodomi ir visai nopietni, ka tā nav vienkārši iebiedēšana. Gribu sagaidīt reālu CP reakciju.

Tie kas ievēro CSN un seko veselam saprātam nekādā gadījumā nebūs cietēji no CP darbībām. Viņi tikai palielinās savas iespējas atgriezties dzīviem mājās.

Bet tagad sakiet - cik % ceļu satiksmes dalībnieku ikdienā ievēru ceļa apzīmējumus (nepārtraukto līniju utt.)? Manuprāt, tie ir daži procenti? Bet vai tad tās līnijas tur ir skaistuma pēc uzvilktas? Vai arī tam tomēr ir kāda jēga un to izdomāja cilvēki kuri vadījās pēc konkrētas ceļa vietas apstākļiem utt.

Es neesmu CP aiztāvis. Nē! CP bieži rīkojas nelikumīgi un tas viesiem ir skaidrs un pret to arī ir jāčīnās (sākt varētu ar sevi: pārkāpi - maksā, nevis centies tiekt vaļā ar piecīti). Esmu pret pēdējā laikā par tik ļoti populāru kļuvušu autovadītāju visatļautības sajūtu, pret vainas novelšanu uz sazin ko. Esmu pret klaju CSN pārkāpšanu.

133300. viesis 21.jūlijs 2004 10:35
0 0 Atbildēt

blshit!!! Jebkura sodu sistēma - punkti vai piķis - ir tikai pavāja cīņā ar sekām. Nu, dabīgi, budžets jau papildinās .... un nežēlīgā statistika arī - nekāda soda nauda vai punktu skaits nesamazinās psihu skaitu uz ceļa.

Bet kur paliek autoskolu un instruktoru atbildība? Braukšanas eksāmeni un stundas jāuzlabo - lai pabrauc pa vecām lidostām, lai sajūt, kas ir ātrums un ko sliktu/labu viš dar, u.t.t.! Arī pa autokapsētām un trumpunktiem lai pastaigā, un tiem, kuriem jau ir tiesības - pa TV jārāda. Nav labi, ja tuvinieks aiziet bojā, bet es vēlētos, lai citi no tā mācās ....

133306. viesis 21.jūlijs 2004 11:04
0 0 Atbildēt

Instruktors jau ir autoskolas atbildība.

Atbildība darbojas, ja pārbaudot atklājas, ka jaunais šenkelis nav parakstījies par teorētiskās tēmas apgūšanu praktiskā braukšanā.

Tas palielinās samaksu par autoskolu kursiem par apmēram 200 lašiem...tad B kategorijas autovadītāja apmācības un eksāmens maksās ap 350 Ls.

133307. viesis 21.jūlijs 2004 11:06
0 0 Atbildēt

...bet tad jaunais kaut ko iemācīsies un autoskola mācīs braukšanu un drošību, nevis trenēs biļetes.

133308. viesis 21.jūlijs 2004 11:07
0 0 Atbildēt

Samaksa par kursiem autoskolā 350 - 400 Ls apmērā izslēgs iespēju atsaldētiem un psihopātiem iegūt vadītāja tiesības.

133310. viesis 21.jūlijs 2004 11:10
0 0 Atbildēt

To tas, kush sevi deevee par Nave

1) Tavs nicks daudz ko liecina par Tevi... Ja Tu esi tas pats, kursh piedirsh visu internetu ar copy/paste metot visur iekshaa stulbus citaatus, tad turpmaakas diskusijas ar Tevi ir nelietderiigas. Ja Tu esi sapraatiigs cilveeks, tad nomaini nicku un tad varees diskuteet.

2) Ar nepacietību gaidu to laiku kad CP uzsāks savas solītās netradicionālās metodes pielietot. Lai ķer uz ātrumu no braucošiem autiņiem braukājot pa šosejām caurām dienām (diemžēl, šaubos tikai ka CP benzīna pietiks), lai ķer no slēpņiem, lai pārbauda uz alkoholu - lai strādā. Tiem kuri brauc kā nākas tas neradīs itin nekādas problēmas.

----------

Diemzheel patreizeejaa policijas prakse ir kaa reiz taada, lai radiitu probleemas brauceejiem, kas neizdara rupjus paarkaapumus. Visi labi zin, ka pa otraas shkjiras celjiem (kur notiek vissmagaakaas avaarijas) var paalii lidot kaa vien grib, jo CP tur nav. Dzeerumaa var braukt "droshi", tikai jaabrauc pa mazakaam ielinjaam... Par gaajeeju un velosipeedistu paarkaapumiem nemaz nerunaashu. Prieksh CP taadu nemaz nav. CP degungalaa var kaads plencis tentereet pa ielas vidu, bet CP to vienkaarshi neredz. Laikam brilles ar filtru...

133314. viesis 21.jūlijs 2004 11:25
0 0 Atbildēt

Par Latvijas CP zemo profesionalitāti ir zināms ikvienam. Gan ikdienas autovadītājam, gan ārvalsts šoferim. Tiešām - pārsteidz tas, ka ierindas CP bieži nepārzin elementāras lietas , bieži pat neorientējas pat pamatdokumentos - dienesta instrukcijās. Galvenais akcents joprojām tiek likts uz komercdarbību - legālu un nelegālu piecīšu un desmitnieku iekasēšanu.Nav noslēpums, ka Rīgā, daudzi CP darbinieki,izpildījuši dienas "plānu", ar auto mierīgi dodas uz mājām, un maiņas beigas sagaida dziļā jo dziļā miedziņā...Domāju, ka uz autoceļiem disciplīna neuzlabosies, kamēr CP dienestos nenotiks radikālas izmaiņas visās struktūrās.

133316. viesis 21.jūlijs 2004 11:33
0 0 Atbildēt

Pati punktu sistēma nav nedz laba, nedz slikta, ja vienkārši nav policistu, kas šos punktus piešķir. Ja punkti taps piešķirti, sistēmai vajadzētu sākt darboties.

133354. viesis 21.jūlijs 2004 15:51
0 0 Atbildēt

nevajag mani ņemt nopietni , be ja nopietni, tad

pat nevaru iedomāties, kas vainigs un ko darīt , bardaks kā pie mums uz ceļiem nevalda nekur Eiropā, tajā pašā laikā Latvijā uz ielām ir CP kā nekur eiropā, kapēc tas tā.

Neesmu redzējis nekad statistiku - kāds iemesls bijis avārijām, aizmiga, slktas riepas, slidens ceļš, sūdīgs amortizators - mums tikai eksperti pasaka - netika galā ar auto vadību, vai ātrums par lielu, bet kas notika, kapēc netika galā ar vadību ?

ja lielākā daļā iebrauc kokos- varbūt koki jālikvidē ceļu malās

ja tas notiek auto teh stāvokļa dēļ - jāpārbauda tas nopietnāk - ieskaitot amortizatorus

tad kad būs kaut kāda statistika, tad var arī domāt ko darīt.

Pašreiz tik CP skaits palielinas, darbu aktivizē - bet avāriju ar vien vairāk

133360. viesis 21.jūlijs 2004 16:46
0 0 Atbildēt

vo par statistiku - skladno glagoļiš! Tad kad saliks avāriju tabulā arī cietušo/vainīgo stāžu, vecumu, arī, piedodiet, dzimumu, promilles, ceļa segumu, auto tehnisko stāvokli un vecumu u.t.t., tad ir jēga iedarboties uz attiecīgo 'mērķauditoriju' (kas iekļūst avārijās) nevis histēriski salikt posteņus, slēpņus un tamlīdzīgi izšķērdēt NELIETDERĪGI nodokļu maksātāju naudu. Nu labi, pēc gada redzēs punktu sistēmas rezultātus...

'izglāb draugu' akcijas vajadzētu orientēt arī uz gājējiem. Ar tiem arī sviests - katrs 5.iet pie sarkanā (arī pāri Brīvības, Valdemāra ielām- dienas laikā), neļauj autiņiem pabeigt krustojumu - sperās pāri jau pie dzeltenā ... domā, ka man ar 2 tonnām dzelžu manevrēt tikpat viegli kā šim ar iepirkumu maišeļiem ..

133376. viesis 21.jūlijs 2004 18:28
0 0 Atbildēt

To viesis 21.07.2004 11:06: Nu jaaa autovadiitaaju kursi par 350-400LVL, tu doma ko runaa pats idinsh, kas spes atlauties sev tik daargas tiesiibas?? tas kas loti labi pelna, bet ja ir daudz naudas tat tiesibas var arii nopirkt, nemaz neejot uz kursiem, taatad sanaak kas var atlauties tiesiibas par 400LVL, tas tiesiibas nopirks un nemocis galvu ar CSN maaciibaam, un liidz ar to nezinaas tos, nopirks sev MB SLK 320 kompressor, vai BMW 750, vai porshe carrera un lidos sev uz 250 pa shtrasi, bet praatigs cilvecinsh kuram nav tik daudz naudas, seedees maajaas un teljuku luurees un sapnjos par tiesiibam!

133379. viesis 21.jūlijs 2004 19:52
0 0 Atbildēt

Rom4iks [?] :: piekriitu.

tie kam ir nauda tie turpinaas gaazt, tie kam vinjas nau seedees maajaas bez tiesiibaam!

kaa juus domaajat, taas blondiines ar MB, BMW cupejaam un reizeem par Landcruiser dzipiem pashas tiesibas nokaartoja ejot autoskolaa un liekot exaamenus, vai kaads par labu ***** uzdaavinaaja?!....

133381. viesis 21.jūlijs 2004 21:06
0 0 Atbildēt

vajadzeeja peedeejos piecus gadus nodroshinaat kaartiibu uz celjiem, nevis izraisiit pret sevi veemienu katram otrajam, kas seezh pie stuures, tad nebuutu jaaluudzas, lai nebuutu asinju, bet tikai pieciishi, desmitiishi utt. es pa 7iem gadiem, ko lidoju pa .lv celjiem varbuut reizes triis esmu noveerojis, ka reaali bonuss ir no taa cp darbonja uz celja, paareejos gadiijumos naturaala naudas slaukshana un nereti arii visneiedomaajamaakaas vietaas apdrautot pashus naudas neseejus.

133384. viesis 21.jūlijs 2004 21:42
0 0 Atbildēt

viss buutu pavisam labi, ja tikai polichi nekjertu uz suudiem. Nu lai palien nost no standarta vietinaam un paseezh citur- tur kur nahali lien rindaam garaam utt.

NEattaisnoju nevienu zemo lidotaaju, bet ieteiktu kontroleet aatrumu uz shaurakajaam shosejaam, nevis, teiksim, uz Pleskavenes shosejas gabalaa Riiga-Sigulda! .

133626. viesis 23.jūlijs 2004 17:53
0 0 Atbildēt

Ir ļoti grūti palicis strādāt pēc 1.Jūlija ,visi grib atpirkties ,laikam jāiet projām no darba ,tā kā gribētos godīgi strādāt bet jūs tak neļaujat.

135307. viesis 10.augusts 2004 16:37
0 0 Atbildēt

Soda punkti ir laba lieta un tos varētu dot vel dāsnāk, bet man nav pieņemams ātruma ierobežojumu ieviešanas mehānisms, Jo jau tagat ir ceļa posmi kuros varētu braukt vismaz ar 110, bet ir tādi kur noteikti jāpiebremzē. Kapēc piemēram Pleskavas šosejas atsevišķos normālajos posmos neatļautu veco 100?

Ir pagājuši 10 gadi, bet laiks, kas jāpavada likumīgi braucot no punkta A līdz B ir tikai palielinājies. Bet dzīve ir kļuvusi straujāka un braukt gribas ātrāk.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti