iAuto uzvar tiesas procesu pret Ceļu policiju 80

 
22.jūlijs 2004 16:06

22. jūlijā Administratīvajā tiesā tika pasludināts tiesas spriedums par mūsu lasītāja prasību pret Valsts Policijas Galvenās kārtības policijas pārvaldes Ceļu polijas pārvaldi.

Kā jau iepriekš ziņojām, š.g. 14.februārī Jelgavas rajona ceļu policijas darbinieki piesprieda mūsu lasītājam un iAuto rallija dalībniekam Dzintaram 3Ls naudas sodu par maksimālā braukšanas ātruma pārkāpšanu apdzīvotā vietā, kas patiesībā nebija pārkāpums, jo braukšanas maršrutā nebija ceļa zīmes nr.518 (apdzīvotas vietas sākums). Par to sīkāk lasiet šeit »»»

Protams, tika rakstīta sūdzība, lai lēmums par šo 3Ls sodu tiktu atcelts, uz ko CPP atbildēja, ka viss bijis pareizi un sodu atstāja spēkā.

Tāpēc arī nekas cits neatlika, kā sūdzēt CPP Administratīvajā rajona tiesā.

iAuto portāls sagatavoja pierādījumus (video un fotogrāfijas) par to, ka šajā ceļa posmā nebija apdzīvotas vietas sākuma apzīmējumi ar c.z. 518, ka sūdzība nav izskatīta pēc būtības, kā arī pārstāvēja prasītāju šajā tiesas procesā.

22.jūlijā tika nolasīts spriedums:
...
2.Atzīt par prettiesisku un atcelt 2004. gada 4.marta Valsts Policijas Galvenās Kārtības policijas Ceļu policijas pārvaldes priekšnieka vietnieka V.Vanaga lēmumu ... par sūdzības (iesnieguma) pārbaudes rezultātiem ar tā pieņemšanas dienu.
...
Tiesas spriedumu var pārsūdzēt 20 dienu laikā...

Līdz ar to varam teikt - taisnība ir uzvarējusi!

Papildus no Ceļu policijas pārvaldes saskaņā ar Administratīvā procesa likuma 92.pantu tiks pieprasīta zaudējumu kompensācija.

Šī tiesa bija principiāls pierādījums tam, ka savu taisnību, kaut ilgi un sarežģīti, pierādīt var.

Ja arī jums ir radušies "sarežģījumi" ar Ceļu policijas lēmumiem, varat rakstīt iauto@iauto.lv

iAuto
 
Visi komentāri
 
133402. viesis 22.jūlijs 2004 12:09
0 0 Atbildēt

apsveicu!

beet nekaadas sankcijas uz amatpersonu kura ienjem diezgan augstu posteni policijaa,un shajaa amataa esot pienjem "prettiesiskus leemumus" nebuus? citaad kautkaa diivaini sanaak - itkaa vinjam vaidzeetu nodroshinaat likuma ieveeroshanu,a pats...? ;))

133403. viesis 22.jūlijs 2004 12:10
0 0 Atbildēt

Cik izmaksāja tiesas process???

133404. viesis 22.jūlijs 2004 12:10
0 0 Atbildēt

Apsveicu!!!

Malachi!

133405. viesis 22.jūlijs 2004 12:11
0 0 Atbildēt

Pirra uzvara

Redaktors 22.jūlijs 2004 12:13
0 0 Atbildēt

Tiesas process izmaksāja 336Ls...

133407. viesis 22.jūlijs 2004 12:17
0 0 Atbildēt

Parrreizi, dazhreiz arii za idjeju vajag ciiniities.

133408. viesis 22.jūlijs 2004 12:18
0 0 Atbildēt

:-O nikuja sev....taas ir videejas izmaksas uz tiesas procesu,jeb lielas / mazas? cik advokaatam? dotajaa gad tak procesu vainiigais apmaksaaja,tb cp?

Redaktors 22.jūlijs 2004 12:19
0 0 Atbildēt

Šī bija cīņa par ideju, lai "kādam" neliktos, ka 3Ls sodu neviens nepārsūdzēs. Zaudējumu kompensācija tiks pieprasīta pilnā apmērā...

133410. viesis 22.jūlijs 2004 12:20
0 0 Atbildēt

apsveicu!

Ka tagad sastav ar tam netrafaretajam mashinam ja mani stadina netrafareta mashina esoshi pilsoni vai man ir jastajas vai nav ?

Ari ja stav policijas forma un blakus nav trafarets auto vai man ir jastajas ?

Sheit domaju arpus pilsetas.

Redaktors 22.jūlijs 2004 12:20
0 0 Atbildēt

Advokāta pienākumus pildīja iAuto.

Redaktors 22.jūlijs 2004 12:21
0 0 Atbildēt

Izlasiet CSn, tur viss teikts par trafarētiem un netrafarētiem auto - kad var un kad nevar apturēt...

Netrafarētam auto vismaz jāsēž policistam formā.

133413. viesis 22.jūlijs 2004 12:26
0 0 Atbildēt

Apsveicu :) Zināšu pie kā griezties nepieciešmības gadījumā ;)

133414. viesis 22.jūlijs 2004 12:28
0 0 Atbildēt

Afigeķ !:)

Redaktors 22.jūlijs 2004 12:29
0 0 Atbildēt

Tikai ņemiet vērā - iAuto palīdzēs tikai gadījumā, ja (mums) būs skaidrs, ka tā nav bijusi ļaunprātīga CSN pārkāpšana, no kuras soda vēlaties izvairīties!

133416. viesis 22.jūlijs 2004 12:29
0 0 Atbildēt

Aciimredzami cilvekam nav ko dariit ka plesties un teret savu laiku del 3 Ls

Redaktors 22.jūlijs 2004 12:32
0 0 Atbildēt

Jā, protams, vienmēr atradīsies cilvēki, kam šķiet labāk padevīgi noliekt galvu un teikt: vinovat, komandir!*.

___________

* - vainīgs, komandieri! (kriev.)

133419. viesis 22.jūlijs 2004 12:35
0 0 Atbildēt

Apsveiciens! Un full respect par uzņēmību. :) Nez vai man būtu iekša principa un 3 Ls dēļ riskēt ar 336 Ls.

133420. viesis 22.jūlijs 2004 12:36
0 0 Atbildēt

Uzvara ir tikai pagaidām. Vēl jau šiem ir laiks, lai šo lietu pārsūdzētu. Jautājums tikai, vai tas tiks darīts..

133421. viesis 22.jūlijs 2004 12:37
0 0 Atbildēt

Respect iAuto! :)

Kautgan, 336Ls ir taa... Padargi. Jo vienmer tomer ir risks zaudet tiesu pat ja tev ir taisniba, manuprat.

133422. viesis 22.jūlijs 2004 12:40
0 0 Atbildēt

Nu tur jau bija par 90% skaidrs ka vinees, un 336 lati jau cik saprotu tika pasham iauto par juridiskajiem pakalpojumiem/konsultacijam(varbut ne visa summa protams). IMO, normaals bizness.

133423. viesis 22.jūlijs 2004 12:41
0 0 Atbildēt

ļoti labi, tas ir tikai viens gadījums no ...., bet vienalga riktīgs prieks!!!

Tā turēt, es ar parasti cīnos līdz pēdējam.

133428. viesis 22.jūlijs 2004 12:58
0 0 Atbildēt

iauto sekos līdzi, vai kāds izvērtēs iesaistīto CP darbienieku/amatpersonu darbības, pēc jūsu rakstītā vieņiem CP vairs nav ko darīt?

133429. viesis 22.jūlijs 2004 13:00
0 0 Atbildēt

super! malači iauto!

Nezinite

133430. viesis 22.jūlijs 2004 13:00
0 0 Atbildēt

nu par 3ls!!! ei nost! bet ponta peec jau moshka arii vajadzeeja.

Redaktors 22.jūlijs 2004 13:00
0 0 Atbildēt

iAuto nav orgāns, kas kontrolē policiju (to aizliedz likums!), mēs tikai norādam uz "kļūdiņām"...

133437. viesis 22.jūlijs 2004 13:16
0 0 Atbildēt

Redaktor:

1) kas iisti sastaada tos 336 Ls

2) vai nav lietderiigi padomaat par kantora izveidi, kura tikai ar to nodarbojas kaa likvidee shaadas te netaisniibas. Peecaak tiesaa izdzirdot, ka lietu ierosinaajis iAUTO jau vien buus respekts. Veiksmi arii turpmaak nelietiibas izskaushanaa!

Redaktors 22.jūlijs 2004 13:22
0 0 Atbildēt

tad, kad piedzīsim, tad arī paskaidrosim!

varu teikt, ka summā ir arī morālais kaitējums...

133441. viesis 22.jūlijs 2004 13:31
0 0 Atbildēt

Moralais kaitejums ir ieklauts tiesas izmaksaas?.. Don't get it...

133442. viesis 22.jūlijs 2004 13:33
0 0 Atbildēt

REDAKTOR! Tauta grib redzēt pilnu tiesas sprieduma tekstu, ne tikai izvilkumus.

Redaktors 22.jūlijs 2004 13:35
0 0 Atbildēt

spriedums ir uz 5 lapām

varbūt vēlāk

133445. viesis 22.jūlijs 2004 13:38
0 0 Atbildēt

Apsveicu!

133446. viesis 22.jūlijs 2004 13:40
0 0 Atbildēt

Kapēc varbūt??

Administratīvās tiesas nolēmumi vismaz pagaidām ir motivēti un pamatoti. Domāju, ka neviens vien iauto lasītājs varēs no šī sprieduma smelties vērtīgas atziņas.

Nu bet tauta ir gatava pagaidīt, kamēr Redaktors ieskanēs veselas 5 (!) lapas un ievietos tās apskatei.

133447. viesis 22.jūlijs 2004 13:48
0 0 Atbildēt

336 Ls??? Es vispār nesaprotu, kāpēc tāda summa, ja nav pat izmantots adcvokāts!Man gan šķiet, ka neizdosies šādu summu piedzīt kā zaudējumus, bez tam izpratne par morālo kaitējumu parasti cietušajiem un tiesu varai ir atšķirīga.

Bet katrā ziņā, visu cieņu, redaktor!!! Lai veicas!

133450. viesis 22.jūlijs 2004 14:26
0 0 Atbildēt

bija jaapiepras 3360 ls lai sanemtu 336Ls. Latvijas tiesu praksee visbiezaak "attaisno" 10 % no pieprasiitaas summas par nodariito moraalo kaiteejumu. :)

sheps

133451. viesis 22.jūlijs 2004 14:45
0 0 Atbildēt

Redaktor, apsveicu. Gribam redzēt visu tekstu!!! Lūdzu, var noskanēt un izvietot šiet vai nosūtīt man pa e-pastu? Paldies.

133453. viesis 22.jūlijs 2004 14:47
0 0 Atbildēt

navajag apstāties! nākošajā solī vajag ar oficiālu iesniegumu CP prasīt disciplināri sodīt protokola sastādītāju un lēmuma pieņēmējus par acīmredzamu un klaju ļaunprātīgu rīcību - zīmes ta nebija un par to varēja pārliecināties jebkura amatpersona bez problēmām!!!

tiem CP amatpersoniem vajag sākt atsist vēlmi likt nesodītu mīksto uz likumu!

133458. viesis 22.jūlijs 2004 15:21
0 0 Atbildēt

Ja vēl izdosies atgūt piķi - iestāsies neliels 'keypoint', kad autobrauceji nebaidisies valkat mentus pa tiesam ... un mentiem naksies palasit gramatinjas pirms izdariit spriedumu...

Redaktor, tu busi musu ledlauzis!!! ;)

133461. viesis 22.jūlijs 2004 15:44
0 0 Atbildēt

piekrītu, ka vai tiešām CP izdara prettiesisku darbību un paliek nesodīti? a parastie mirstīgie izdara tiesisku darbību (neparkāpj likumu) un tiek sodīti?

133464. viesis 22.jūlijs 2004 15:59
0 0 Atbildēt

Kas tad tur liels uzvarēt tiesā. Es arī esmu uzvarējis:)

Bet ja runā vispār par šo tēmu, tad autovadītāji lielākoties ir ņuņas un gatavi maksāt sodus, par ko nebūtu jāmakā. Tagad ej uz Administratīvo tiesu, iesniedz iesniegumu un 10Ls, tālāk norādi, ka tiesu vēlies izskatīt bez savas klātbūtnes, un gadījumā ja otra puse, t.i., CP, arī piekritīs, tad spriedumu dabūsi, tā arī neuzstājoties tiesā. Līdz ar to laika patēriņš nebūs, ja uzvarēsi, vēl atgūsi 10Ls tiesu nodevu un viss kārtībā.

Process, no pieredzes saku, ilgs kādus divus mēnešus, un no autobraucēja prasīs tikai tik daudz, kā laikus aizsūtīt vēstulīti uz tiesu.

Katrā gadījumā, izmēģiniet. INTERESANTI.

133465. viesis 22.jūlijs 2004 16:10
0 0 Atbildēt

Nu shito es saprotu, bet nevis taas "fotoreportaazhas", kur ments ne tur nolicis vaagji, jo no taa tolka nekaada. Vot ja arii par to ietu suudzeeties/tiesaaties, tad tolka buutu, bet no plikaam bildiiteem...

133466. viesis 22.jūlijs 2004 16:11
0 0 Atbildēt

bet moraalo kaiteejumu tajos 336 ls ieskaitiit gan nav korekti. tad jau savam auto cenu varu noteikt kaa tirgus veertiiba x 10, jo tas auto man ljoti miilsh. Cik bija reaalaas izmaksas, respektiivi, cik reaali aizgaaja $, vot tas jau ir interesantaak.

133473. viesis 22.jūlijs 2004 17:31
0 0 Atbildēt

eu redaktor? kāpēc gan nerakstīt tagad sūdzību CP priekšniekam ar prasību disciplināri sodīt protokola sastādītāju!? pamats 'na ļico' - viņam bija jāpārliecinās par zīmes esamību, ja paskaidrojumā tika ierakstīts par tās neesamību! tā kā minimms ir nolaidība, bet kā maksimums ļaunprātība! saproti, ka ja viņus nesāks reāli drāzt par šitādu pofigismu, tad viņi vienkārši turpinās rakstīt kā viņiem ienāk prātā, jo tikai katrs desmitais aizies uz to administratīvo tiesu pārsūdzēt!

Redaktors 22.jūlijs 2004 17:48
0 0 Atbildēt

Tad, kad policija saņems summu (prasību), kas viņiem būs jāmaksā, tad arī visi atbildīgie par to saņems pēc nopelniem...

133479. viesis 22.jūlijs 2004 18:11
0 0 Atbildēt

eh redaktor! da neko viņi nesaņems! kā tu nesaproti, ka tā ir sistēma viņiem! viņi taču paši labi saprot savu darbību nelikumību, bet turpina darīt, jo visu laiku vajadzēja baigās probas lai iztiesātos! tagad kamēr viņus nepiespiedīs pie sienas visa tā sistēma no ierindas protokola sastādītāja līdz CP priekšniekam turpināsies, jo tā vai tā uz administratīvo tiesu aizies tikai viens no desmit, bet deviņi (a laukos visi desmit) nomaksās sodu vai kukulīti! eh, kamēr tu neiesi līdz galam, tikmēr viņi savas pozīcijas brīvprātīgi neatdos - kas viņi galvu saspieduši vai, lai to darītu!?

Redaktors 22.jūlijs 2004 18:21
0 0 Atbildēt

vienalga jānogaida tās 20 dienas, līdz spriedums pilnīgi stājas spēkā.

133486. viesis 22.jūlijs 2004 19:09
0 0 Atbildēt

yohoho atguuti 3Ls un pateereets ahuunais laiks..

Bet princips ir LJOTI LABS! tas ir pareizi ka iet liidz galam! Apsveicu!

133489. viesis 22.jūlijs 2004 19:25
0 0 Atbildēt

pats kādreiz strādāju mentenē un papīrus rakstīju. ja tev ir tāds arguments kā tiesas fakta konstatācija, kur policis ir vainīgs, tad tam policim disciplinārlietā par nolaidību nu nekādi mazāk par rājienu rezultātā nesanāks. otru rājienu nu gan viņš vairāk ne pa kam negribēs dabūt jo tas nozīmē karāties mata galā un ar vienu kāju civilajā dzeivītē ar no tām izrietošajām sekām...

133498. viesis 22.jūlijs 2004 21:34
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka te ir po - 3 vai 300ls. Tas bija kā paraugs un piemērs, kā rīkoties un, ka ja tev ir taisnība, tu viņu vari panākt. Tāds kā ģenerālmēginājums.

Tikai nez no kurienes tagad apmaksās šos 336ls??? No mūsu nodokļu maksātāju naudas? Tad gan tur jāsamazina prēmijas vai ka cits. LAi arī visādās tiesās valsts katru gadu zaudē n-tos miljonus un maksā fiktīvas prēmijas :(

133503. viesis 22.jūlijs 2004 23:18
0 0 Atbildēt

nu un kam tu ko pieradiji, ka vineji 3 ls? cik laika un degvielas tu iztereji braucot un rakstot? stulbs princips. kad sunim nav ko darit, vins sev olas laiz.

133527. viesis 23.jūlijs 2004 10:06
0 0 Atbildēt

viesis 22.07.2004 23:18, nu tu jau arī noteikt labāk dari kā suns un maksā ne par ko. Citi vismaz cenša kaut ko mainīt.

Labi darīts iAuto, tā turēt. Cilvēki ir par slinku, lai kaut ko uzsāktu, bet kad ir pozitīvs piemērs, tad arī paši sāk rīkoties. Mums jau padomju laikos ir iepotēts, ka ar valsti, nav vērts strīdēties un tā apziņa vēl ir palikusi.

133543. viesis 23.jūlijs 2004 11:04
0 0 Atbildēt

to edzulis [?] 22.07.2004 21:34

Ja nemaldos tad tos 336Ls iekasees no vainiigaa policista, jo ir likums uz kura pamata policists pats personiigi ir atbildiigs par zaudeejumiem kas nodariiti citiem vinja vainas peec...

tas ja es nekljuudos...

133553. viesis 23.jūlijs 2004 11:33
0 0 Atbildēt

Viss kas te notiek ir absolūts murgs! Kapēc iauto rallists brauca 66 nevis 106km/h. Atbildu - tikai aklais neredzētu, ka brauc caur apdzīvotu vietu! Tāpēc sods bij pelnīts. Par administratīvo tiesu - tiesnesim, manuprāt, nav visi mājās. Tad jau reālā situā cija ir šāda - pārkāp ceļa zīmi, pats to noskrūvē, piefiksē faktu, kaut vai dienu vēlāk, izmainot datumu, un ar tādu tiesnesi tiesa ir uzvarēta. Nafig vispār ir vajadzīgi CSN un ceļa zīmes? Un kur ir policista vaina - nenovaktēja brīdi, kad rallists zīmi noskrūvēja! Visa viņa vaina.

133557. viesis 23.jūlijs 2004 11:43
0 0 Atbildēt

Redaktor!!! Sabiedrība joprojām gaida pilnu sprieduma tekstu!!!

133558. viesis 23.jūlijs 2004 11:44
0 0 Atbildēt

to joho [?] 23.07.2004 11:33

Un tagad izlasi veelreiz!

Tiesa ir nevis pret celju policistu kursh fikseeja sho paarkaapumu bet gan pret augstaak staavosho, kuram tika paarsuudzeets inspektora leemums!!! Jo shii augstaak staavoshaa amatpersona NEPAARBAUDIIJA faktus un NEZISKATIIJA SUUDZIIBU PEEC BUUTIIBAS!!!!

P.S. celja ziime tur cik zinu nekad nav bijusi un cik man zinaams nav uzlikta arii VEEL TAGAD!!!! Vai taa tavupraat nav nolaidiiba???

P.S. Palasot tavus ieprieksh rakstiitos komentus izskataas ka tu pats esi "tajaa pusee" staavoshs cilveeks, jo vienmeer aizstaavi likumsargus...

133562. viesis 23.jūlijs 2004 12:29
0 0 Atbildēt

Ja baumas ir pareizas,tad pie taas lietas esot baigi piestraadaats: baigaas sheemas, skaidrojumi un pat filmeetais materiaals ;) Zinu,ka ir principi, bet kaut kaadai jeegai ir jaabuut.

P.S. vai ir kaads dokuments,kas pamato tos Ls300 izdevumus? ;)

133563. viesis 23.jūlijs 2004 12:39
0 0 Atbildēt

joho tu taču nonāc pretrunā ar saviem muļķīgajiem spriedumiem. "...tikai aklais neredzētu, ka brauc caur apdzīvotu vietu!...". Tātad ja redzi ka ir apdzīvota vieta, kaut nav zīme, brauc uz 50, ja neredzi tad 90? Sanāk, kad tišām iešām nafig tās ceļazīmes!

"...pārkāp ceļa zīmi, pats to noskrūvē, piefiksē faktu, kaut vai dienu vēlāk..." a varbūt apturi vadītāju, uzraksti protokolu, pats brauc pārkāpjot ātrumu, piefiksē to- kaut vai dienu vēlāk un liec par to maksāt vadītājam?

133579. viesis 23.jūlijs 2004 15:21
0 0 Atbildēt

Joho mudaks! :D

Redaktors 23.jūlijs 2004 16:40
0 0 Atbildēt

Nospiežam [?] pie Joho komentāra un apskatamies, ko viņš ir rakstījis pēdējās 20 reizes. Palasām un konstatējam, ka Joho ir policists. Tas izskaidro viņa noskaņojumu un attieksmi...

-----------------------------------------------

joho 2004-03-10 20:42:58

Nobeigumaa! Ja juus domaajat, ka CP par so gadiijumu netiks "draazta", tad ziniet, juus esat kluudiijusies. Vienkaarsi tas netiek reklameets. Starp citu, ciest dabuuja arii sajaa gadiijumaa neiesaistiitie CP-isti. Riigas CP-ists.

------------------------------------------------

133680. viesis 24.jūlijs 2004 18:56
0 0 Atbildēt

Ļoti jauki ka ceļu policisti paši sevi sauc par c-ē-p-i-s-t-i-e-m. :)

133687. viesis 24.jūlijs 2004 22:05
0 0 Atbildēt

:D

133690. viesis 24.jūlijs 2004 23:47
0 0 Atbildēt

droši vien pirms tam paši savā "maršrutā" zīmi nolauza. Un tagad lielās. bērni....

133716. viesis 26.jūlijs 2004 8:38
0 0 Atbildēt

Nu zagnulji deelj trijiem latuiem shitaads cirx....:/

133719. viesis 26.jūlijs 2004 9:01
0 0 Atbildēt

Neesmu pa šo ceļu braucis, tāpēc nevaru pateikt, cik viegli pamanīt, ka ceļš jau iet apdzīvotu vietu, kurā, iztrūkstot zilā fona zīmei, būtu jābrauc ar 50 km/h. Bet pieņemu, ka tas nebija viennozīmīgi nosakāms un iAuto ir taisnība, un šādā gadījumā tiesāties par savu taisnību kaut vai principa dēļ ir vērts. Ja tu atļaujies sevi piečakarēt sīkumos, tad pēc kāda laika tevi visi čakarēs pa lielam un bardaks nekad nebeigsies.

133721. viesis 26.jūlijs 2004 9:09
0 0 Atbildēt

jā bet cik laika un nervu bija pazaudēts. Un ir vēl viena lieta šajā sakarā, viņiem eksistē tā saucamais meilnais saraksts ar tiem klas tiesājas tad tos viņi pēc laika sāk vajāt ne par ko.

133727. viesis 26.jūlijs 2004 9:47
0 0 Atbildēt

to koza, kaa tu domaa vai ja buutu shis melnais saraksts vai iAuto jau sen nebuutu tajaa iekljauti???

133736. viesis 26.jūlijs 2004 10:28
0 0 Atbildēt

Zvērināts Juridiskās palīdzības birojs EIRO TEMĪDA

Diemžēl I-AUTO jau sen atteicies no sadarbības ar mūsu biroju un mūsu lielo pieredzi cīņā par tiesiskumu...

Mūsu honorārs analogā gadījumā nav lielāks par Ls 150,-.

133746. viesis 26.jūlijs 2004 10:50
0 0 Atbildēt

he he - kursh sunim asti cels, ja ne pats (lasi - temiida) :)

ko reds saka par shaadu reklaamu komentos?

133865. viesis 26.jūlijs 2004 22:08
0 0 Atbildēt

Man shitaa pirms 4gadi bij ar ziimi "Piņķi", kas bij nolauzta, panjeema pie aatruma 74, aizbraucu kopaa ar CP ekipaazhu, paraadiiju, ka ziimes nav, i shie palaida valjaa - cilveeki izraadiijaas. :)

133993. viesis 28.jūlijs 2004 9:36
0 0 Atbildēt

Kļūstu populārs? Patīkami to redzēt. Tikai neviens neatbildēja, kapēc tieši 66km/h, ja tur nav, izteikšos JUMS saprotami, ātruma ierobežojuma?

134026. viesis 28.jūlijs 2004 14:16
0 0 Atbildēt

joho - par regularitaati esi ko dzirdeejis? jeb TEV tas nav saprotams?

134150. viesis 29.jūlijs 2004 15:12
0 0 Atbildēt

Joho, vai tu vienmer brauc ar max atlauto atrumu? es, piemeram esmu ari pa soseju 200 km braucis zem 60 kmh - gruti butu braukt uz 90, ja iz sasalusas zemes list lietus...

134159. viesis 29.jūlijs 2004 16:13
0 0 Atbildēt

Reaali

134164. viesis 29.jūlijs 2004 16:35
0 0 Atbildēt

malachi, un po, ka dazh te nerkst, ka deel 3Ls jaaties nebiij veerts - tiesj uz to CP cer, un lab dar vis, kur var atlauties un atlaujs jaaties.

baig incee, kaa gan izstiijaas video un fotograafijs, ka taas ties neem veeraa? video ar pieaicinaatajiem, vai? vieteejie, kas tiesaa liecinaaj, ka tur taa ziim toch sen neir vai vispaar nekad neir biijs?

134182. viesis 29.jūlijs 2004 19:14
0 0 Atbildēt

Tiešām apsveicami ! No iauto uzņēmības un konkrētā piemēra būtu jāmācās daudziem jo daudziem autovadītājiem. Cerams, ka tiesa uzdos atmaksāt CP amatpersonām morālo un materiālo kaitējumu no CP uzturēšanas finašu līdzekļiem. Un ne jau ši lieta ir vienīgā, ko CP ir zaudējusi. BET, kad būs zaudēts vismaz 300 tml. lietās un kompensācijās uz prēmiju rēķina samaksāti tūkstošiem latu , tad arī mēs autovadītāji - sajutīsim profesionālo izaugsmi CP visu struktūru darbībā.

Bet, sprieduma teksu gan vajadzētu redzēt.

/ikdienas viesis - atvaļinājumā/

134183. viesis 29.jūlijs 2004 19:27
0 0 Atbildēt

Es ceru, ka nevajadzees griezties tiesaa .... Man pirmdien uzlika 40 Ls sodu, par staavoshu autinju, pirms sleegtas dzelcelja paarbrauktuves, apbraukshanu lai nogrieztos pirms paarbrauktuves pa kreisi Juurmalas virzienaa .... (pie Imantas stacijas ) . Biju pie Kaartiibas policijas priekshnieka, teica, ka lai nekaadaa gadiijumaa lai nemaksaa sodu, jo vinjsh izdariishot visu, lai tas nebuutu jaadara ..... Nu neiedziljinaashos siikumos, bet man bija konflikts ar doto polici 20 min. pirms tam ... kad apstaajos, vinjsh veel nepanjeemis tiesiibas pateica - Beerzinja kungs, es jums tur neuzrakstiiju, bet tagad gan uzrakstiishu .... Jauki ...Visus vinja tekstus nenmaz atkaartot negribaas, sorre ...

134186. viesis 29.jūlijs 2004 22:16
0 0 Atbildēt

Priex par to, ka taisnība uzvar, sakarā ar vienu no komentāriem, kuru izlasīju šā jautājuma sakarā iAuto wap lapā, gribas lūgt Dievu, ka tiem CP-istiem (kā soho sevi dēvē) neienāk prātā taisīt biznesu ar apdzīvotu vietu sākuma CZ uz balta fona esamību - neesamību. Šeit izskanējis, ka muļķim ir skaidrs - ir apdz.v. vai nav, bet - cik daudz ir uz laukiem ar balto zīmi apzīmēto apdzīvotu vietu sākumu, kur tuvumā ir varbūt tikai kāds šķūnis, vai kāda mājiņa un labu gabalu jāvelkās uz 50, kaut gan pie labākās gribas kādu nobraukt varbūt varētu tikai vienreiz 5 gados.Un tad vēl - ja tas maskējies ceļa seguma krāsā gulētu diennakts tumšajā laikā. Šādās vietās CP-istiem patīk ''strādāt''. Vieni varētu noņemt zīmi un noslēpties, slēpnī zobus klabinot gaidīt upuri, par kuru ziņot otrai - galvenajai - grupai, kura tad nabaga braucēju paņemtu pie dziesmas. Pēc laipnas priekšā stādīšanās, kuras laikā pārkāpējs taisnojas, ka zīmes dievārds tur nebija, viņi tikpat laipni piekrīt braukt un šo vietu apskatīt. Bet tur - a re če - zīme kā dzīva stāv - bračku atpakaļ nolikta. Bet sods par to, ja ātrums pārsniegts par tik un tik - 2pt+30Ls... Sods nav mazais, protams, kā nu kuram. Bet tur, kur CP būtu vajadzīga, viņu nav, jo kas nekait laukos - vienos taukos! Šī, protams, ir patiesībai tuva pasaka (patiesība ir, ka CP uz laukiem atbrauc piepelnīties uz nabagu rēķina), zīmes jau vēl viņi nost neņem un tā neākstās, bet viņu totālais stulbums tracina. Kāpēc nav ''Diena bez CP''? Galvu lieku ķīlā, ka nebūtu neviena līķa, varbūt tikai pa kādai sadzīves avārijai lielpilsētās. Visādas akcijas taču rīko - eksperimentē ar tautu valdības līmenī, kāpēc ne - ''DIENA BEZ CP''?

134188. viesis 29.jūlijs 2004 23:27
0 0 Atbildēt

atvainojos par kļūdu iepriekš - joho nevis soho.

134227. viesis 30.jūlijs 2004 9:43
0 0 Atbildēt

Nu bac! Del 3Ls taisa tiesu un CP par cilveku maksatajiem nodokliem samaksas jusu advokatam 336Ls! Sanak ka iauto advokats uzvaraas uz musu rekina! Nu nu!

134305. viesis 31.jūlijs 2004 11:58
0 0 Atbildēt

tas jau bija marsuts:(.iauto lai jums veicas turpmak!:) :) :) :) :) :)

149995. viesis 26.novembris 2004 20:10
0 0 Atbildēt

Kur tad otra gadijuma turpinājums.Kāpēc nav atbildes uz sūdzību iesniegtu bijušajam CP šefam jau no februāra mēneša..Laikam jau policista rīcība bija likumīga,ka nav vērts rakstīt? Tam Andrim droši vien vairs nebūs vēlēšanas prasīt protokola sastāsdīšanu pirms iepūšanas -par sūdzību var teikt"Kad sunim nav ko darīt viņš laiza pautus",tā arī.......

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Dīzelis beidzot lētāks par benzīnu: Dīzelis 1.637 un 95 benzīns 1.657 EUR -26.03.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv uzpilda degvielu, secina, ka dīzeļdegviela lētāka par benzīnu un aicina aizdomāties par to, vai varam atļauties zaļo politiku šādā formātā un maksāt par degvielu vairāk kā, piemēram, Spānijā. Lasīt vairāk

 

Saskaņotais paziņojums – kā to pareizi aizpildīt 11

Ceļu satiksmes negadījums var notikt ar ikvienu, neatkarīgi no autovadītāja vērības vai braukšanas pieredzes. Pārsvarā notiek nelieli satiksmes negadījumi, un ļoti bieži auto braucējiem nākas pildīt saskaņoto paziņojumu. Lasīt vairāk

 

ASV kravas kuģis daļēji sagrauj 2,5 km garo tiltu Baltimoras pilsētā (+ PAPILDINĀTS 11:45 VIDEO) 25

ASV, Baltimorā kuģim ietriecoties tilta konstrukcijās daļēji sagrauts tilts pār Potapskas upi. Tiek ziņots, ka tajā brīdī pār tiltu braukušas automašīnas un pārvietojušies gājēji, tādēļ iespējami upuri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti