Komandas “Gentlemen`s Racing Team” piedzīvojumi 11

28.jūlijs 2004 12:55

23.-25.jūlijā Balvu rajona Rugāju un Lazdukalna pagastu teritorijās notika LR TROPHY Reida izcīņas 4.posms “Rugāji”. Jaunā, daudzsološā komanda “Gentlemen’s Racing Team” šajā posmā pirmoreiz demonstrēja savu grafisko identitāti, proti, komandas logo, T - kreklus un karogu.

 Liels paldies atbalstītājiem par palīdzību grafiskās identitātes izveidošanā un radīšanā.

Uz šo posmu komanda devās ar nelielu nemieru un olimpisko mērķi piedalīties, nobraukt kaut vai līdz finišam,   jo īsi pirms došanās ceļā tehnika vēl nebūt nebija kaujas gatavībā.

Pēdējos vakarus pirms izbraukšanas tika remontēts dzinējs, meklēts metāliskā trokšņa, saukta par „dzeni”, izcelsmes avots, taču nesekmīgi. Komanda konsultējoties ar speciālistiem un lasot speciālo literatūru, pieņēma lēmumu startēt un izvizināt arī dzinējā iemājojušo “dzeni”.

Piektdien, 23.jūlijā ieradās bāzes vietā pie Božovas ezera, kur tika veikta reģistrācija, izieta tehniskā komisija un paši braucēji iekārtojās nometnē. Vakars pagāja izpētot saņemto dokumentāciju un veicam regularitātes posma aprēķinus.

Pasākums sākas ar parādes braucienu caur Rugājiem uz pirmā posma norises vietu. Šim neplānotajam braucienam pēdējās dienās gatavotais karogs iegūst putekļu pelēku nokrāsu.

Cīņa sākas ar triālu karjerā. Triālā auto neveiksmīgi noslāpst braucot uzkalnā, kādēļ zaudēts daudz tik ļoti dārgo sekunžu. „Gentlemen`s Racing team” dodas pirmajā leģendas braucienā, kur jau sākumā stūrmanis pieļauj kļūdu - leģendu tiek atšķirta nepareizā vietā. Noskaidrojuši nesakritību iemeslu, puiši atgriežas izejas punktā un nu jau ar daudz mazāku laika normu, no jauna metas cīņā , lai atvēlētajā laika normā pagūtu uz laika kontroli (LK). Pa ceļam mežā izpētot labākos apbraukšanas ceļus, tiek pazaudēts mobilais tālrunis, ko atrod nākamā ekipāža un godprātīgi nodod saimnieka rokās. Paldies draudzīgajai #156 komandai! Kontrolpunktā puiši pagūst ierasties laikā, kur tos sagaida pirmais īpašais uzdevums (IU) – anketa ar 8 jautājumiem. Vēlāk izpētot rezultātus var redzēt, ka uz 7 erudītā komanda ir atbildējusi pareizi.

Neveiksme nākamajā leģendas pārbraucienā, kur apmēram 2 km no starta ekipāža sāniski ieslīd grāvī. Tiek sagaidīta nākamo ekipāžu, kas palīdz pārvarēt šo neparedzēto šķērsli un var doties tālāk cīņā. Un atkal jau nākamā neveiksme - komanda nomaldās no leģendas un zaudē tik daudz laika, ka tik tikko pagūst uz LK pieļaujamajā laika kavējumā. Saulīte ar siltumu šajā dienā neskopojās un dzinējam nācās izturēt ļoti lielu karstuma slodzi, braucot ar 1. un 2. ātrumu. Karstums ir tāds, ka karburatorā degviela iztvaiko un auto paliek bez brīvgaitas, kas apgrūtina braukšanu. LK2 jau labi nogurušus, jo ir ļoti karsts un auto jau ir pavadītas vairākas stundas, „Gentlemen`s Racing Team” sagaida nākamie pārbaudījumi IU2, basketbola bumba, grozs un soda metieni. Pusotras minūtes laikā tiek iemesti trīs soda metieni un skriešus ielecot auto un puiši dodas trešajā leģendas braucienā.

Bez starpgadījumiem un laikā komanda ierodas LK 3. IU patīkams un reizē arī grūts, ar ūdens velosipēdu ir jāapbrauc ap saliņu, ko izdara diezgan ātri, bet jāteic gan pēdējiem spēkiem.

Pēc IU 3 ir paredzētas pusdienas un atpūta. Puiši nolemj veldzēties dzestrajā ezera ūdenī un dodas nopeldēties.

Pēc pusdienām, tehnikas apkopes un atpūtas seko IU 4, kur ar pilnu ūdens spaini jāveic aplis pa nelīdzenu apkārtni, izlejot pēc iespējas mazāk ūdens. Stūrmanis atradis visai asprātīgu atrisinājumu, lai nakts posmā pašam nebūtu jāsēž peļķē, tas ūdens spaini tur izstieptā rokā aiz auto loga. Izlīst 8 cm ūdens, kas ir vidējs rādītājs.

Nākamais posms ir nakts orientēšanās. Pirms starta saņemot karti un kontrolpunktu koordinātas, braucot koordinātas ātri tiek vadītas GPS iekārtā un  tālāk meklēti kontrolpunkti. Šoreiz pie KP nav pieejami speciāli kontrolkartes caurumotāji, bet, piemēram,  meklējot KP uz tā būs rakstīts kāds cipars. Tātad jānoraksta dabā esošais Nr. kas, sacīkšu dalībniekuprāt ir “saldais ēdiens” ļoti draudzīgām vai komandas ieskaitē braucošām ekipāžām - eksistē taču mobilie tālruņi! Jāmin, ka putekļi uz ceļa un pašā mežā no iepriekšējām ekipāžām ir tādi, ka redzamība, pat ieslēdzot papildlukturus, ir ļoti vāja. Nemanāmās meža stigas saskatīt ir ļoti grūti. Atvēlētajā laikā tiek atrasti 6 kontrolpunkti un nolemts bez pamatlaika kavējuma doties uz finišu.

Otrā diena sākas ar regularitātes braucienu, nevis kā sākotnēji paredzēts ar triālu. Un laikam jau ne velti. Regularitāti komanda nobrauc ar +/- 7 sekunžu neprecizitāti, kas ir otrs labākais rezultāts.

Leģendas turpinājums tiek pārvarēts visai sekmīgi pateicoties tam, ka organizatoru prognozētais lietus netika sagaidīts. Ja lietus būtu apciemojis trasi, tad jaunie gumijas zābaki noteikti būtu „iesvētīti” ne vienu reizi vien. Kā pirmā braucošā ekipāža, „Gentleman`s Racing Team” sastapās ar šķērsli kāda “labvēļa” novilktās dzeloņdrāts veidā. Iespējas kļūdīties maršutā nebija, tiek nolemts atbrīvot ceļu un doties tālāk. Atkal tika kavēts laiks, kur citām ekipāžām tas nebija jādara.

Pēdējais pārbaudījums bija pārceltais visnotaļ sarežģītais triāla posms, kuru komandai nācās atklāt, kas ir visnepateicīgāk, jo trase vēl nav piebraukta un valnīši nav nošķūrēti. Ar kūpošu sajūgu komanda visbeidzot finišē.

Kopumā ar savu sniegumu 4.posmā komanda ir apmierināta. Prieks par gan par veiksmi, gan  neveiksmēm, jo no kļūdām jau jāmācās. Komandas patiešām labo sniegumu šajā posmā apliecina arī iegūtā 15.vieta kategorijā TR1.

Bilžu galerija atrodama pēc interneta adreses:
http://www.wasx.net/gallery/index.php

 
Visi komentāri
 
134022. viesis 28.jūlijs 2004 13:10
0 0 Atbildēt

so what?

134024. viesis 28.jūlijs 2004 14:06
0 0 Atbildēt

Labs rakstins. Vai tas graavis kur juus ielidojaat 2 km peec otraa starta, nebija taa sauraa caurteka?

134031. viesis 28.jūlijs 2004 14:42
0 0 Atbildēt

Vai tik no tā grāvja jūs arī neizvilka ekipāža Nr. 156?

134037. viesis 28.jūlijs 2004 15:23
0 0 Atbildēt

oo viesis-> caurtekaa gan tas nebija

to INC-> jaa gan un paldies vinjiem par to!

Edgars

134039. viesis 28.jūlijs 2004 15:26
0 0 Atbildēt

Kaut kaa tas raxtinsh taac bezpersonisks. Bet nu ar kaut ko jau laikam ir jaasaak.

134073. viesis 29.jūlijs 2004 8:58
0 0 Atbildēt

Edzza to WALA

Raksts ir rakstīts par visas mūsu komandas piedzīvojumiem, nevis par maniem vienpersoniski. Kā nu māku tā rakstu :)

Edgars

134101. viesis 29.jūlijs 2004 11:22
0 0 Atbildēt

Nee nu tas nav taa ka tev par sevi dikti jaaraxta, bet nu tie fakti taadi taa kaa "sausi" pasniegti, nu tipa taa kaa malaa staveeju, itkaa bija interesanti. Nu kaut kaa taa, bet nu godiigi sakot pac jau ar neesmu nekaads raxtnieks, taa kaa nenenjem pie sirds. ;)

Bet atziistami ka uzraxtiiji.

134171. viesis 29.jūlijs 2004 17:09
0 0 Atbildēt

No kļūdām mācos, macišos ari turpmak, centišos turpmakos rakstus padarit faktiem bagatakus un vēl lasāmākus, bet nav jau laika pierakstit visu , kad atrodies trase. :). paldies par labajiem vārdiem

Edgars

136508. viesis 19.augusts 2004 15:17
0 0 Atbildēt

baigi labi

136509. viesis 19.augusts 2004 15:18
0 0 Atbildēt

!;!;!;!;

136510. viesis 19.augusts 2004 15:19
0 0 Atbildēt

rulle ;;;;;;;

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 2

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 6

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk