Te Ceļu policijai foto/video kameras noderētu... (+ foto) 119

 
3.augusts 2004 13:32

Kur tā jāsteidzas? Graudu ielas dzelzceļa pārbrauktuve ir ciet, bet kādam obligāti ir jāpārkāpj virkne Ceļu Satiksmes Noteikumu, lai tikai pirmais tiktu pāri dzelzceļam.

Iespējams, šādu autovadītāju dēļ notiek tās traģiskās autoavārijas. Kādu laiku atpakaļ iAuto novēroja, ka šeit "strādāja" Ceļu policijas ekipāža, bet kopš iestājusies "visatļautība" - radari un slēptās metodes, šādi pārkāpumi viņus vairs neinteresē, jo var jau visu dienu tur nodežūrēt, bet tā arī nevienu pārkāpēju neieraudzīt...







Uzdevums lasītājiem: cik un kādus CSN punktus šis auto pārkāpj? Kāds pienākas (pienāktos) sods?

Foto: Artūrs, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
134551. viesis 3.augusts 2004 13:36
0 0 Atbildēt

tiesibas anulet uz muzhu!

134552. viesis 3.augusts 2004 13:38
0 0 Atbildēt

nu sods faktiski ir no 30 lidz 60 ls, klat vel tiek davati 4 soda punkti!

134553. viesis 3.augusts 2004 13:38
0 0 Atbildēt

nav tik traki. Mosh cilveekam maaju tagad apzog ;)

134554. viesis 3.augusts 2004 13:39
0 0 Atbildēt

Ja nemaldos tā skaitās agresīva braukšana ar visām no tā izrietošajām sekām naudas izteiksmēs un 6 soda punktiem

134555. viesis 3.augusts 2004 13:42
0 0 Atbildēt

apdzīšana uz dzelzceļa pārbrauktuves

stāvošo apbraukšana pirms dzelzceļa pārbrauktuves

baltās līnijas šķērsošana

nostājās tuvāk par stoplīniju

134556. viesis 3.augusts 2004 13:47
0 0 Atbildēt

ja jau maaja dega ko ta neskreeja paari, bet gaidiija kameer vilciens aizies?

134557. viesis 3.augusts 2004 13:47
0 0 Atbildēt

+ veel nau iesleegti tuvaaas gaismas lukturi!!! arri PASSAt :))

134559. viesis 3.augusts 2004 13:51
0 0 Atbildēt

stāvošiem auto nav jābūt ieslēgtiem lukturiem. varbūt pat dzinēji ir izslēgti...

134560. viesis 3.augusts 2004 13:52
0 0 Atbildēt

Un atkal BMW .

134561. viesis 3.augusts 2004 13:54
0 0 Atbildēt

Ja tas buutu pasaats vai Golfs es nebriiniitos ka paarkaapj. Bet BMW – neticu!!! Taadaa gadiijumaa vinsh patiesaam dikti steidzaas.

134562. viesis 3.augusts 2004 13:55
0 0 Atbildēt

Visaadi buharji braukaa ! :((

Redaktors 3.augusts 2004 13:56
0 0 Atbildēt

:)

134564. viesis 3.augusts 2004 13:56
0 0 Atbildēt

Njaa shaadas lietas jau naakas redzeet diezgan biezhi. Man pasham kaut kur kompii ir bildiites, kur deputāts Adamsons ar savu Suzuki Jimmy apdzen pa labo malu uz Rīgas - Jelgavas shosejas tajā posmā, kur tiek veikti remonta darbi.

R.

134565. viesis 3.augusts 2004 13:59
0 0 Atbildēt

cik reiz nav redzeets,ka policijas trafareetaus autotransports tieshi taapat daraas? tad jau nav ko briiniities,ka kaads no vinjiem piemeeru njem :((

134566. viesis 3.augusts 2004 13:59
0 0 Atbildēt

nu taadi ir pa pillo,parasti jau kaadam jaapielien priekshaa,mazaak redzeeti taadi ,kas paarbrauc paari sarkanajam.

Takaa nekas exluziivs te nav-ikdiena

134568. viesis 3.augusts 2004 14:02
0 0 Atbildēt

No riitem uz Viskalju ielas trafareeti policijas auto taa dara pastaaviigi. Pat ar iesleegtaam baakuguniim apsteidz rindu lai tikai uz Lukoili paspeetu.

134570. viesis 3.augusts 2004 14:13
0 0 Atbildēt

Tadam olas izraut, lai smadzenes sak stradat. Un visus, kas brauc ar tada vecuma treshas serijas BMW - uzskaitee pie psihiatra!

134571. viesis 3.augusts 2004 14:13
0 0 Atbildēt

Noteikti fotomontāža, BMW vadītājs tā nekad nerīkotos, viņš mauktu pāri pie sarkanā gar lokomotīves degunu :-)

134574. viesis 3.augusts 2004 14:20
0 0 Atbildēt

taa jau laikam arii ir! kaartigam bmw vadiitaajam nav svariigi nekaadi skersli!

134576. viesis 3.augusts 2004 14:24
0 0 Atbildēt

Šādiem braucējiem ar zobu birstīti uz celīšiem likt notīrīt visu pārbrauktuves teritoriju un iedot kārtīgi punktos. Šitā visatļautība jau sāk piegriezties. Vajadzētu brauktuves pretējā pusē rullīšus iemontēt,kuri pie sarkanā signāla ieslēdzās un velk autiņus tieši zem vilciena. Citādi nepārmācīsi. Trīs, četrus samals, tad varbūt pārējie aizdomāsies.

134577. viesis 3.augusts 2004 14:31
0 0 Atbildēt

ejat visi ******* .vinjs aizbrauks jau nakamaja krustojuma kamer vw vel tikai ieslegs aizdedzi.tad kurs kave satiksmi???

134584. viesis 3.augusts 2004 14:51
0 0 Atbildēt

Riktīgs stukaču portāls! Varbūt viņam blakus sēdēja māte, kas steidzami jānogādā slimnīcā!

134586. viesis 3.augusts 2004 14:54
0 0 Atbildēt

Atkal BMW ir pārkāpis!!!!!!! Moš arī soda kvītis sūtīsiet uz BMW rūpnīcu, jūs debilie!!!!!!!

Vadītājs pārkāpj!!!! Nevis auto!

Ja tur stāvētu AUDI,neviens te puņķu tapa neteiktu, atkal AUDI, vai AUdi protams, vai līdzīgi...

134587. viesis 3.augusts 2004 14:56
0 0 Atbildēt

Esat mierīgi - viņam noteikti ir attiecīgs dokuments kabatā, kas viņu atbrīvo no administratīvās atbildības un, attiecīgi, soda punktiem...

134588. viesis 3.augusts 2004 14:57
0 0 Atbildēt

viesis 03.08.2004 14:31 un viesis 03.08.2004 14:51

mua gha gha gha ghaa.... debīliķi... jums pašiem no saviem marasmiem smiekli nenāk ? : ))))))))))))))))))

:)

:)

:)

:)

:)

:)

:)

134589. viesis 3.augusts 2004 15:00
0 0 Atbildēt

Deadmorozz, nē nenāk. Ja par to slimo māti varbūt, tad par šito *******ing stučīšanu no vietas gan!

134590. viesis 3.augusts 2004 15:02
0 0 Atbildēt

Nu un kas tad traģisks? Viņs tikai pabrauca garām rindai. A uzsāks noteikti braukt ātrāk, nevienu netraucējot, kur tas ir problēma? Varbūt viņam tiešam jāsteidzas? nekā traģiska neredzu, esmu pats tā darījis

134591. viesis 3.augusts 2004 15:03
0 0 Atbildēt

Ehh, tas tikai apliecinaajums tam ka tagad kuram katram ir fotoapraats liidz. Nu ja kaads lien zem vilciena taa jau nu ir vinja pasha probleema, par taadaam lietaam esvishkji nesatraucos. Vilciens taapat iipashi nesajuutiis taadu. Vairaak satrauc tie kas meerkakjojas pa ielaam un tieshaa veidaa apdraud mani.

134592. viesis 3.augusts 2004 15:05
0 0 Atbildēt

edzulis [?] 03.08.2004 15:00

manis pēc lai stučij. neredzu neko nosodāmu. ja cilvim pie auto stūres smadzeņu vietā ir mannā biezputra, sorry, tad labāk lai par to cilvi stučij un tas pēc iespējas ātrāk savāc "vajadzīgo" punktu skaitu, lai nerādītos uz kopietošanas ceļiem. es šitādā stilā kā tas bee mee wee nebraucu, es kaut cik cienu sevi, apkārtējos un noteikumus, tāpēc mani nebaida stukači. ceru, ka saprati namjoku ? domāju, ja tam frīkam tik tiešām salonā būtu slima māte vai dzemdējoša sieva, tad šis foto, pirmkārt, te neatrastos, otrkārt, sāda veida parādība no citu iauto lasītāju netiktu uztvertā kā īkdienišķa parādība.

134593. viesis 3.augusts 2004 15:07
0 0 Atbildēt

Nu nepielec te daudziem - ir CSN, un tie ir jāievēro.

Tad jau sāksim diskutēt par to, ka ir atļauts nosist bomzi par to, ka viņš pie manām durvīm kluci nolicis - tāpat tā bomža nāve nevienam netraucēs, un tāpēc drīkst.

134594. viesis 3.augusts 2004 15:10
0 0 Atbildēt

Un vēl par stukaču nīšanu - tā ir padomju filozofija. Visur pasaulē kārtības sargāšana balstās tikai uz stukačiem, un pie mums arī gan Loskutovs (KNAB), gan arī VID sāk virzīt sabiedrību uz to, ka šī lieta ir normāla.

Protams, ka nekādas simpātijas šī parādība neizsauc, bet mums - priekšzīmīgajiem :) autovadītājiem nevajadzētu par tiem satraukties un jo ātrāk šādi atsaldeņi ar stukaču palīdzību tiks likvidēti, jo labāk.

134595. viesis 3.augusts 2004 15:10
0 0 Atbildēt

Ja BMW vietā būtu tā izdarījis vienkāršs žigulītis, tad mūsu slavenā policija atrastu braucēju un īpašnieku, viņš tiktu sodits ar naudas sodu un saņemtu vēl soda punktus. Bet tā kā manevru veic BMW ar ,iespējams, attiecīgu "ļičku" kabatā , tad nu nāksies vien mums paskatīties un papriecāties.

134596. viesis 3.augusts 2004 15:12
0 0 Atbildēt

Imho, varbūt nav labi nostučīt čomu, draugu. Bet atsaldētu idiotu, kurš uzspļauj citiem satiksmes dalībniekiem un noteikumiem - kādēļ ne?

134597. viesis 3.augusts 2004 15:14
0 0 Atbildēt

Soda punktu sistēma ir jauna prece "korupcijas" tirgū. Viens punkts maksājot Ls100. Tātad - ar žigulīšiem būs pokazuhas, ko rādīs TV, bet šādi recidīvi - atpirksies, un kārtējo reizi sistēma pelnīs Ls noteiktai cilvēku grupai.

134599. viesis 3.augusts 2004 15:19
0 0 Atbildēt

Un ja no pretējās puses jātiek pāri 3 ātrajiem, ko tad tas izlīdējs darīs? Stums ātros nost?

134600. viesis 3.augusts 2004 15:20
0 0 Atbildēt

Apols

Krievijā pirms pārbrauktuvēm ir arī tāda lieta kā delkšņi! Tikko nolaižas barjera, tā arī paceļas delkšņi no asfalta! Tas tāpēc, lai pie nolaistas barjeras pāri neskrietu!

Varbūt arī pie mums to vajadzētu praktizēt?! :)

134602. viesis 3.augusts 2004 15:26
0 0 Atbildēt

A par delkšņiem laba ideja, tikai ja nu toč kādam operatīvajam jātiek tā veiklāk?

134603. viesis 3.augusts 2004 15:31
0 0 Atbildēt

jaieviesh pults sistema, lai opertransporta vaditaji ar pults palidzibu spetu gan luksaforaa gaismas pamainit, gan ari delksnus dabuut atpakal asfaltaa!

134604. viesis 3.augusts 2004 15:31
0 0 Atbildēt

viesis 15:20

varbūtu būtu labāk, ja pie mums tik tālu nenonāktu? Valstij nav naudas normālai krustojumu aprīkošanai, kur nu vēl dzelkšņiem pie pārbrauktuvēm.

134606. viesis 3.augusts 2004 15:33
0 0 Atbildēt

Un šīs pultis arī būs tad jauna prece melnajā tirgū ... :)

134610. viesis 3.augusts 2004 15:58
0 0 Atbildēt

Tādus pareizos kas taisa taadas bildes un jutas baigi svariigi pashus aiz *******em pie koka pakaart!!

Ja cilveeks grib taa braukt lai brauc un nau ko te gudri spriedeleet kads nu baigais kraans vinjsh ir!!

134612. viesis 3.augusts 2004 16:02
0 0 Atbildēt

man uz tās pārbrauktuves rekords ir 3 mašīnas pie viena sarkanā, tikai neviena neapstājās šitā - visas pārbrauca pāri!

134613. viesis 3.augusts 2004 16:04
0 0 Atbildēt

Taa ir Fotomontaaza! Es pameeginaJU pastraadaat ar Photoshopu un man sanaaca ka VW Pasat ir vainiigais!!

134617. viesis 3.augusts 2004 16:28
0 0 Atbildēt

MB-fans - Tev nav taisnība. Tā ir mūsu visu darīšana, kā kurš brauc. Un kad tāda stulbeņa mašīnā sēdēs Tava meita? Un ja tas stulbenis pabrauks zem vilciena? Domā ar galvu!

134619. viesis 3.augusts 2004 16:44
0 0 Atbildēt

viesis 16:28 ŽETONS!!! :)

134622. viesis 3.augusts 2004 16:50
0 0 Atbildēt

Ir nu gan, es esmu par to ka visi tie kas kas brauc shaadas stilaa atraak nositas, nevis par to lai vinji leenaam kraaj soda punktus !!! Un neviens man nepieraadiis ka viens idiots no zemes virsas nost ir sliktaak nekaa viens idiots kas paarvietojas teiksim bez tiesiibaam. Un ar taam metaam utt. , tad nav ko ljaut seesties pie idiota saviem radiem un draugiem.

134624. viesis 3.augusts 2004 16:51
0 0 Atbildēt

Kazhdij psih-degenerat nosit fotoaparat.

134625. viesis 3.augusts 2004 16:52
0 0 Atbildēt

ziniet, Jūs, tipiskie LATVIEŠI, sliktājā šī vārda nozīmē, kas te bļauj par bavārijas markas vadītāju manierēm (kas ber virsū, kad apdzen;)))), labāk braukt šadi, nevis 9 sekundes stāvēt pie luksofora pēc tam, kad ir ieslēdzies zaļais, šitos visus GRŪTGALVĪŠUS ar passātiem un līdzīgiem sifeļiem vajag mācīt un likt soda punktus par satiksmes bremzēšanu (tiesības uz mūžu nost, un veikt ielas uzkopšanas darbus:))))))))), es nevaru gaidīt kamēr kāds lunis izdomās vai ievēros, kad sarkanais vairs nedeg...tādos tempos dzīvē nekur tālu nevar tikt...

134627. viesis 3.augusts 2004 17:00
0 0 Atbildēt

2325E46 [?] 03.08.2004 16:52

Ar šādu domāšanu jau tas bardax uz ceļiem veidojas :)

Jo kāds visu laiku kavē savus ļimonu vērtos darījumus

134631. viesis 3.augusts 2004 17:13
0 0 Atbildēt

325E46 [?] 03.08.2004 16:52

izbrauc 5 minūtes ātrāk un nesēdi tik ilgi uz poda un tad nevajadzēs veikt šādus manevrus.

134632. viesis 3.augusts 2004 17:23
0 0 Atbildēt

Vajadzētu vispār atsevisķu sadaļu, kur šitos pārkāpejus likt. Ja reiz CP, CSDD un citi viņiem līdzīgie netiek gala, tad vajadzētu pasiem vien... Likt tadus ieksa IT, un lai visi skatas. Tad ar laiku izveidotos topsis, kura būtu vieni un tie pasi zīmuļi, un mes pārējie ieraugot tos uz ceļa jau laicīgi zinatu - jāzūd, brauc atsaldenis. Un CP arī varbūt tad saktu pieverst uzmanību daziem "malačiem". Un pazustu no komentiem tadi, kuri uzskata sevi par "DRIVER ASS", jo tagad jau viegli goņīt uz to kurš te lunis, un kurš meistars, a tad āmen un cauri...

134633. viesis 3.augusts 2004 17:24
0 0 Atbildēt

325E46 [?] 03.08.2004 16:52

tad kad kādrez kāds tāds steidzīgais mudjila notrikes tavu māti, meitu, māsu vai brāli, tikai tad, laikam, tev mainīsies tava trula domāšana.

134635. viesis 3.augusts 2004 17:29
0 0 Atbildēt

TO: 325E46 [?] 03.08.2004 16:52

Neesi aizdomājies, ka līdz senčiem Tev vairs nav tālu? Pamēģini izkustinat to ko sauc par smadzenem, un saprast vienu - deviņas sekundes ātrāk ir tikai līdz zārkam - viss pārējais notiek savā ieplānotajā laikā. Jo pa šīm 9.sek māja, meitene, aliņs u.c. tamlīdzīgas lietas nekur nepaliks, bet zārks var pienakt daudz tuvak... Un vel - bez Tevis ir VēL VAIRāKI TūKSTOšI AUTOVADīTāJU UN VAIRāKI SIMTI TūKSTOšI GāJēJU, KAS CER UZ TAVU SAPRāTU!!! Kaut gan veltīgi....

134637. viesis 3.augusts 2004 17:33
0 0 Atbildēt

kas attiecas uz stučīsanu - stučīt jau nevajag, bet ziņot - obligāti!!!

134640. viesis 3.augusts 2004 17:40
0 0 Atbildēt

Lūdzu redakciju biežāk lietot "pirms kāda laika",nevis "kādu laiku atpakaļ"(nedomājam taču angliski vai krieviski,bet latviski)!

134644. viesis 3.augusts 2004 18:04
0 0 Atbildēt

Varbūt Tas ar BMW auto stāvēja šķērsielā un neviens no tiem kas tagad stāv viņam aizmugurē ,nepalaida ,lai varētu izbraukt no šķērsielas.Tagad CSN ievērotāji mauro re kāds pārkāpējs,bet palasot dažus komentus ,vairāki ar savu komentu apliecina cik cilvēks var būt sekls.Īpaši izlec BMW nīdēji.Viņu koificenti ir stipri zem 0

134647. viesis 3.augusts 2004 18:07
0 0 Atbildēt

izskataas, ka 325E46 un MBfans ir no vienas beernudaarza grupinjas..........

shitadas fotograafijas vajadzeetu izvietot publiskajaas vietaa ar nosaukumu POZOR!...kaa kaadreiz labajos laukos alkoholikjus :P

134650. viesis 3.augusts 2004 18:32
0 0 Atbildēt

viesis 03.08.2004 18:04, ja nepalaida, tad jāpagaida. Varbūt vēl vilcienam arī vajadzēja palaist.

Tā jau izskatās, ka daudzi te tādi dzīves apbižotie. Un tad uz ceļa lec vai no biksēm ārā, lai kaut ko sev pierādītu.

134651. viesis 3.augusts 2004 18:32
0 0 Atbildēt

BMW neko nepārkāpa un nekādus sodus ! Pārkāpumu izdara vilciens, ka nepalaida BMW. Bet ja nopietni tad kada biezaa papucja atsaldenis mauc uz turibu jo ja atkal nokavēs lekcijas dabuus majas perienu. :)

134659. viesis 3.augusts 2004 19:24
0 0 Atbildēt

blin, atkal kaut kaads punkis nobildeejis ikdienishkju situaaciju un iauto uzreiz skrien to publiceet... psc. NU KAS TUR TAADS LIELS? Man teiksim po, ka tur BMW, tikpat labi tur tas pasaats vareeja staavet pa kreisi. Un zem bildeem mineetais "uzdevums" noraada, ka ne autors, ne iauto pashi nezin kas tas par paarkaapumu un kaads sods par to pienaakas. Man konkreeti po, es daru taapat (ja ir izdeviiba) un neviens no taa neciesh. MIetpilsonji nolaapiitie!

134661. viesis 3.augusts 2004 19:33
0 0 Atbildēt

TAA IR VIENVIRZIENA IELA!!!!

134662. viesis 3.augusts 2004 19:37
0 0 Atbildēt

Yakuza :D

Atkal kārtējais mietpilsoņa ānus ir cietis no šādas situācijas!

Man ir kaut kā pilnīgi vienaldzīgi, ka ir kaut kas tāds nobildēts! Un kas par to, ka viņš tā brauc?

Tur ir sānu ieliņa pirms pašas pārbrauktuves, varbūt viņu no tās nelaida kāds daudziem šeit līdzīgs īblis rindā un viņš bija spiests pārkāpt noteikimus, par to jūs jenoti nepadomājāt?

Uzmīst varētu šī raksta autoram un dižajam fotogrāfam! Ej bildēt savu suni, mietpilsoni skaudīgais!

134665. viesis 3.augusts 2004 19:52
0 0 Atbildēt

O, vismaz Hesus shajaa mietpilsonju bedree veel kaut ko rubii :)

134667. viesis 3.augusts 2004 20:07
0 0 Atbildēt

bljad pareizais atradies fotograafs. kas tev kauko pleesh ka dzheks steidzsas un grib but pirmais? vai skauzh ka ar savi suda 1.1 fiatu (pieljauju tadu varbutibu, mozh ir 1.3 golf disel) tu nevari ta izdarit?

134668. viesis 3.augusts 2004 20:26
0 0 Atbildēt

Kā skatos, joprojām daļai nekādi nepielec, (laikam karsts laiks), ka nav runa ne par mietpilsoņiem, ne par skaudību, ne par VW, ne par BMW - nu nav. Nu kā var neapjēgt...

Provēšu teikt tā - kamēr es, vai kāds cits čakarē pats sevi, savu dzīvi - uz priekšu, iznieko to kas tev dots, ja esi tāds idiots.

Bet ja tas ko dari attiecas uz citiem, nu tad neesi cūka un nebrīnies, ja citi sado pa šņukuru.

Šajā bildētajā gadījumā nav nekāda normāla pamatojuma šāda veida cūcībai.

134669. viesis 3.augusts 2004 20:33
0 0 Atbildēt

Nu pasakat kāda x pēc tādam īblim jāčakarē sev un citiem smadzenes? Ar ko tāds īblis ir izpelnījies tādas tiesības likt gaidīt normāli nostartēt pārējiem, ko? Varbūt teiksiet ka tas mudaks netraucē citiem? Un vēl - normāli būtu jābūt vietai brīvai pie tās pārbrauktuves, nu sliktākajā gadījienā tur kur tas īblis ir iemaucies - kāpēc; tāpēc, ka jebkurā brīdī var parādīties ātrā palīdzība, pažarnieki (galu galā arī poliči). Vai tas mudaks sajēgs ka ir varbūt kādam piepalīdzējis ķelli nolikt kaut arī šams varēja izdzīvot; vai arī kādu vienīgo mājokli nokurināt?

134671. viesis 3.augusts 2004 20:38
0 0 Atbildēt

Un vēl. Pabraukājos dažas dienas pa Latviju. Mja, tas ir tupums. Nu nekādi nesapratīšu tos, kuri varētu vienu vai citu darbību elementāri veikt simtreiz savādāk tā lai pašam labi un arī citiem. Bet nē - maksimāli sačakarēt sev šo atvēlēto dzīves mirkli (un vēl labāk, ja izdodas vēl kādam krietnam bariņam). Par to jau redzam arī palasot komentārus. Tā kā tupa siena. Kā jau teicu - nekādi nepielec - nu nav runa ne par to ka kādam kas skauž, spiež vai vēl ko tur piedzejoja, bet vienkārši par bezjēdzīgu idiotismu, kas neskar tikai to vienu mudaku, bet arī citus....

134672. viesis 3.augusts 2004 20:41
0 0 Atbildēt

2 KrZhanis: itka piekritu, bet gadas ka cilvim tiesham jasteidzas. un par doshanu pa shnukuru nerunaa labaak, gadaas dziivee ka taadi deveeji pashi smagi atraujas

134673. viesis 3.augusts 2004 20:44
0 0 Atbildēt

ok šņukurs tiek nostrīpots, sorry, pardon, atvainojiet, calm down vai kā tur, nomierinos, aizveros, eju gulēt

134674. viesis 3.augusts 2004 20:44
0 0 Atbildēt

Vampiirs

Šitie vēl ir tikai ziediņi...

Patiesībā ar katru dienu kļūst ar vien sliktāk, reāli, un ar katru dienu šitādi ideoti paliek ar vien vairāk, tas ka viņi sitas, lai jau.

Konkrētajā gadījumā, cilvēks laikam ir neizpratnē, ka uz ceļa parādījie satiksmes dalībnieks, kas viņam negriež ceļu...

134675. viesis 3.augusts 2004 20:48
0 0 Atbildēt

2 SteelRat: nu labi, un ja tā vēsi padomā, tad varbūt jamam ir tiešām traki jāsteidzas, bet ja līdzīgi tipi uzrodas katru dienu, pie katras pārbrauktuves (lab, lab pārspīlēju), tad kautkā ticība šādam faktam strauji samazinās.

134676. viesis 3.augusts 2004 20:57
0 0 Atbildēt

es jau teicu ka visumaa tev piekriitu. pac arii neskrienu shitaa ja naf vajadziiba baisaakaa, un taa negadaas katru dienu, katrs pac savas laimes kalejs

134678. viesis 3.augusts 2004 20:59
0 0 Atbildēt

Nezinu, vai tā ir sakritība, bet Ventspilī, jau otro dienu pēc kārtas, pie viena un tā paša krustojuma, redzu, ka džigiti rēāli pie sarkānā per pāri, pārventā, pie tā T32 vai kā to ēstuvi tur, tas nekas, ka ielu vienā pusē remontē, krustojums paliek krustojums.

Patiesībā Ventspilī ar mentu darbu tā ir kā ir, kā parasts stāv tilta galā un plānu pilda, citur pa retam parādās, reizēm plāns tiek pildīts arī abos galos dzelzceļa viaduktam, bet pārējā pilsētā vienkārši "bezpridels" ar katru dienu aug augumā.

To saka cilvēks ar FD1121...

134680. viesis 3.augusts 2004 21:20
0 0 Atbildēt

TAS IR BEMBIS!

ZNACHIT BEMBISTS ZA RULJOM UN BEMBISTI VISI IR TUPI ATMAROZAKI UN *******A DRAAZTI *******ASI

134681. viesis 3.augusts 2004 21:27
0 0 Atbildēt

Ne visi bembisti ir tupi!!!

Es izteiktos tā, tupiem un kompleksainiem cilvēkiem ir izteikta tendence uz bmw, arī audi coupe...

134682. viesis 3.augusts 2004 21:45
0 0 Atbildēt

Kauns par tiem *******iem kas iekaapushi Bembiiti nu nezin vien kaa savus kopleksus mazinaat! Tieshaam stulbi ! Zeel ka tadeel tiek arii aplikti citi normaali veči kas brauc ar BMW.

Žēl vadītāja - grūti vinjam dzīvītē gājis , tāpēc jaut tāds raksturiņš ir rezultātā sanācis. :(

134683. viesis 3.augusts 2004 22:23
0 0 Atbildēt

Jā, var redzēt, kas kā domā... BMW laikam tiešām smadzenes apmiglo, ja tādi kā Hesus, Yakuza un līdzīgi sāk stāstīt, ka viss ir labi... ka nekas nav pārkāpts. šādu idiotu dēļ jācieš ir pārējiem - policija burās, ministrs ārdās, bet patiesībā vainīgi daži bavārijas vaboļu īpašnieki, kas iedomājušies, ka viņu bravūra ir proporcionāla eļļas patēriņam uz 100km... Vajadzētu 50% piemaksu pie apdošināšanas tiem, kas brauc ar līdzīgiem aparātiem. no tiem arī rodas visas nelaimes.

134688. viesis 3.augusts 2004 22:40
0 0 Atbildēt

es gan teiktu, ka tupi ir tie, kuri baarstaas ar taadiem vispaarinaajumiem un spriedumiem.

134693. viesis 3.augusts 2004 22:56
0 0 Atbildēt

resnais_gailis - Tu esi resns vai esi "gailis"? Vai abi varianti kopā?

134698. viesis 3.augusts 2004 23:25
0 0 Atbildēt

a es ta vienmer dar :) tiklidz vala.......gze grida un chau veci!!!!

134708. viesis 4.augusts 2004 8:21
0 0 Atbildēt

Viens aprobežotais rakstīja:

"viesis 03.08.2004 15:10

Ja BMW vietā būtu tā izdarījis vienkāršs žigulītis, tad mūsu slavenā policija atrastu braucēju un īpašnieku, viņš tiktu sodits ar naudas sodu un saņemtu vēl soda punktus. Bet tā kā manevru veic BMW ar, iespējams, attiecīgu "ļičku" kabatā, tad nu nāksies vien mums paskatīties un papriecāties."

Vai tu tiešām esi tik slims, ka domā, ka BMW maksā sākot no 20000 latu????!!!!!!!!! Šādus var nopirkt cenā sākot no 2500EUR..... Man pašam ar ir šāds BMW, nopirku par 4000EUR. Bet man nav tik daudz naudas, lai maksātu sodu policistiem vai no tiem atpirktos...

134709. viesis 4.augusts 2004 8:43
0 0 Atbildēt

nu bet ir tak tups cilveeks.

134723. viesis 4.augusts 2004 9:41
0 0 Atbildēt

tur no kreisās puses, ja skatās šajā pašā virzienā, ir sānieliņa. parasti, kad attaisa bomi, tad lielākā aizkavēšanās ir dēļ visādiem ībļiem, kas atmostās tikai tad, kad priekšējais ir jau izkustējies (es neko nesaku par STOP zīmes ievērošanu)+nekontrolējams kvantums ar "M" zīmi. šitādiem dauņiem ar fotoaparātiem pašiem vajadzētu padomāt par kultūru uz ceļa attiecībā par citu satiksmes dalībnieku kavēšanu, jo pats, redz ir ekstāzē, ka noķēris bmw, pārkāpjot noteikumus.

134725. viesis 4.augusts 2004 9:44
0 0 Atbildēt

un, vispār, arī priekšējais passaķ ir uzbraucis uz stop līnijas un priekšā pasātam ir kaut kāds biker/skuuterists. kāpēc a. god. fotokorespondents nenofiksēja viņu abu stāvokli (ar visiem uzmērījumiem:D).

134731. viesis 4.augusts 2004 10:04
0 0 Atbildēt

vairak vajadzetu bildēt šadus atgadījumus

134737. viesis 4.augusts 2004 10:42
0 0 Atbildēt

Nav svarīgi kas konkrētajā gadījuma tā par auto marku un cik ļoti vadītājs steidzās. Nofotografētais manevra agresīvums ir kādi 8 punkti no 10. Padomājiet cik bīstamu situāciju šāds mačo vidēji izraisa dienā.

134746. viesis 4.augusts 2004 10:53
0 0 Atbildēt

Cirvi tam p...ram vajadzēja ielaist logā. Neieredzu šitādus braucējus! Pašam arī gadus 7 atpakaļ bija 325 BMW, bet tā nekad nebraucu. Uzskatu ka šāds braukšanas stils ir spļaušana citiem sejā, jo tie kādi idioti, ka viņiem rindā jāstāv. Tie pušeļiem, kas te bļaustās, ka opji nemāk braukt, lēnām uzsāk utt. vispār vajag ne tikai tiesības atņemt bet arī bietē iedot.

Jebkurš normāls vecis ar 10-30 gadu stāžu pie stūres brauc piecreiz labāk nekā tas pusaudzis, kuram tētis aizvakar mašīnu nopircis un kuram liekas, ka viņš ir Šumahers.

134755. viesis 4.augusts 2004 11:12
0 0 Atbildēt

Motorļer!!! tu vari stāvēt, kur tas atļauts, braukt, kur atļauts. Bet tev neviens nav devis tiesības kavēt citus satiksmes dalībniekus!! Jo dēļ šitiem te "pareizajiem" arī veidojas sastrēgumi. (savulaik Zebrā Timrots skaisti parādīja, cik mašīnas 15 sek laikā izbrauc krustojumu, ja brauc, kā pie mums brauc un cik daudz izbrauc, ja netūļājas. starpība laikam bija reizes 3). Pirmais autoskolu postulāts ir "brauc tā, lai netraucētu citiem".

134756. viesis 4.augusts 2004 11:14
0 0 Atbildēt

Neatbalstu tādus bezkaunīgus gājienus, bet arī nervu šūnas tādēļ sev nededzinu. Ja man tāds pielien priekšā, nestresiju, jo vviņš arī ātri aizvācas. Ja nu gadās, ka šumahers nepaspēj uzsākt pirms manis un man viņš jāgaida, tad gan tāds saņems tauri un agresīvu apbraukšanu šoreiz no manas puses. Brauc un netraucē braukt citiem.

Kas attiecas uz šferiem ar 20 gadu stāžu, kādēļ tad lielais vairums šo solīdo kumgu pie krustojuma izkustās ~2 sekundes vēlāk par manu sievu, kad viņa uzsāk tajā pašā sekundes desmitdaļā, kad iedegas zaļais signāls? Var būt, reakcija un māka tomēr nav tāda, kā te deklarē?

134767. viesis 4.augusts 2004 11:30
0 0 Atbildēt

IEROSINU TAADOS GADIIJUMOS NOMEETAAT AR VECAAM OLAAM !

134770. viesis 4.augusts 2004 11:32
0 0 Atbildēt

Ja tam ļoti steidzīgajam vadītājam blakus rindā gadītos es, tad viņa vienīgā iespēja iespraukties labajā rindā būtu man aiz muguras, vai sākt kustību pie neatvērtas barjeras. Es viņu nelaistu sev priekšā principa pēc, jo kurš var pateikt, ka man nav jāsteidzas vēl vairāk??? Man arī riebjas tie, kuri sāk likt robā 2 sek. pēc zaļā iedegšanās, bet vēl vairāk man riebjas šādi te mātes uz slimnīcu un sievu dzemdēt vedēji. Droši, ka šis vadītājs jau ir daudzbērnu tēvs, jo sieva dzemdē regulāri J

134775. viesis 4.augusts 2004 11:51
0 0 Atbildēt

to Cartman_626

taatad Tu gribi apgalvot, ka 38 gadi, tas jau ir solīds vecums!!:)

Tātad vecuma cilvēki tikai pasmiesies par Tevi un izčakarēs Tevi uz ceļa kā zīdaini. Un par tādu tekstu vēl bietē iedos, ka Tu viņus sauc par solīda vecuma kungiem.

Katru dienu pa Rīgu nobraucu pietiekamu attālumu, tādi kas aizguļas pie luksafora ir krietni retāk sastopami nekā tādi, kā redzētais BMW šoferis (mašīna te nav vainīga).

134821. viesis 4.augusts 2004 13:08
0 0 Atbildēt

99.xx% gadījumos es, uzsākot no krusta kā pirmais, tai brīdī, kad lieku otrajā robā, pa blakus joslām braucošos ieraugu atpakaļskata spogulī. Un negriežu es motoru līdz 6000 rpm. Tikai uzsāku reizē ar zaļo signālu. Kā Tu to izskaidrosi?

Izčakarēs kā zīdaini. Tas ir baisi. Vai Tu uzskati, ka viņiem to vien darīt, kā mani čakarēt uz ceļa? Manuprāt, viens no mums tiešām palicis zīdaiņa līmenī, vai arī uzskata visus citus par tādiem.

Kas attiecas uz solīdu vecumu, uskatu, ka jau sasniedzot 30 gadus, normāls vīrietis ir nobriedis gan fiziski, gan kā personība, tāpēc atļaujos šo uzskatīt par solīdu vecumu. Protams, uz Tevi tas neattiecas, ir nedomāju uzskatīt Tevi pat par pieaugušu.

134832. viesis 4.augusts 2004 13:21
0 0 Atbildēt

Normaals dzigits es ar taa braucu! piedraazt tos mentus un vinju likumus un vispaar visu likumdoshanu!

134835. viesis 4.augusts 2004 13:36
0 0 Atbildēt

kur tu daiļrunīgs:):)

Spogulī apskaties, vai bārda nav sākusi augt!

Tur jau tā lieta, ka tādi šoferi vairums gadījumu brauc normāli, sen ir pierādījies, lai arī kā skrietu, pie nākošā sarkanā satiksies tā vai tā. Sēņošanu neatbalstu, bet problēma jau ir tādos vadītājos, kā šājā rakstā, viņš jau uzsāk braukt tad kad vēl to nedrīkst, brauc tur kur to nedrīkst darīt un tā jau ir necieņa ne tikai pret CSN, bet arī pret pārējiem braucējiem, kas ievēro noteikumus.

134847. viesis 4.augusts 2004 14:11
0 0 Atbildēt

tādi šoferi vairums gadījumu brauc normāli

Vai uzsākt lēnāk, nekā tas ir iespējams, ir normāli? Samazināt krustojuma caurlaidību ir normāli?

lai arī kā skrietu, pie nākošā sarkanā satiksies tā vai tā

hi hi. Braucu es un viens radinieks. No Juglas uz centru, tas pat laiks, ap 17:00 darba dienā, sastrēgumi. Viņš centrā nokļūst pa 55 min, es - pa 30 min. Turējos zem soda punktu robežas. Satikties jau varējām, bet man tad būtu 25 minūtes jāgaida.

134848. viesis 4.augusts 2004 14:18
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, ko tu gribi pierādīt... ka visi ir idioti, bet tā kā brauc šis BMW ir pareizi?

Sastrēgumus vairums gadījumu taisa dzeltenie Ikarusi un mikriņi, kuri apstājas kur ienāk prātā, pofig, kas aiz viņa notiek.

Gadās jau visādi kadri uz ceļa, bet nepatiku vairāk izraisa tādi, kuri klaji spļauj virsū citiem, nevis onkulis no laukiem ar savu moskviču.

134854. viesis 4.augusts 2004 15:03
0 0 Atbildēt

Cartman 13:08 - respect, piekrītu :) Varbūt Motorollers apzīmējumu "solīds vecums" uzskata par apkaunojošu? :)

Motoroles 13:36

Nevaru tev piekrist. Protams, gadās, ka pie nākamā luksofora sanāk apstāties, bet ne mazāk bieži pie nākamā luksofora sanāk izbraukt īsi pirms zaļā degšanas beigām, kamēr bremzētāji dabū palikt un gaidīt nākamo ciklu.

Imho, šī saruna gan vairs nav par rakstā minēto bmw - nedomāju, ka kāds - izņemot, protams, tos, kas paši tā dara, teiks, ka tāda rīcība ir ok.

btw, ikarusi un mikriņi bieži vien uzsāk braukt jau pie sarkanā, jo zina, ka tūliņ būs zaļais. Ja jau par luksoforiem runājam.

134858. viesis 4.augusts 2004 15:16
0 0 Atbildēt

.. un dabon saanos kadu "veelo lidotaaju" :/

134865. viesis 4.augusts 2004 15:28
0 0 Atbildēt

lapsa :)

tik traki jau nav. Tie busiņi un ikarusi jau nav nekādi fiksie, tadēļ tāda priekšlaicīga uzsākšana parasti ir īsti reizē.

134869. viesis 4.augusts 2004 15:50
0 0 Atbildēt

to Cartman_626

nav ko lielīties,ka startē lidz ar zaļo gaismu. būtu labāk sievai pastāstījis to, ko māca pieredzējuši instruktori, ka sliktāk pārredzamos krustojumos pirms sākt braukt, noskaiti līdz 3. Tev neko nedos Tava taisnība,kad krustojumā perpendikulāri ielidos kārtējais "braukt pratējs" vai ļoti steidzīgais. šis pārbaudītais paņēmiens ir ne vienu vien reizi izlīdzējis. un vispār braucot pa koplietošanas ceļiem, visupirms mērķis ir nokļūt sveikam un veselam no punkta A uz punktu B, nevis ietaupīt 3 minūtes.

134871. viesis 4.augusts 2004 16:04
0 0 Atbildēt

viesis 15:50

ne jau visi krustojumi ir tādi, kur laicīgi uzsākot ir risks dabūt kādu sānos. Bet bremzē ta ļautiņi pie visiem krustojumiem. Protams, droša pārvietošanās ir svarīga, bet, imho, tu šeit to piesauc nevietā; esmu pārliecināts, ka lielākā daļa bremzētāju vienkārši sēņo nevis uzmanīgi novēro situāciju.

134872. viesis 4.augusts 2004 16:15
0 0 Atbildēt

viesis 04.08.2004 15:50

to Cartman_626

nav ko lielīties, ka startē lidz ar zaļo gaismu. būtu labāk sievai pastāstījis to, ko māca pieredzējuši instruktori, ka sliktāk pārredzamos krustojumos pirms sākt braukt, noskaiti līdz 3.

===========

Tā arī nav pareizā metode. Dažs labs līdz 3 skaita, kamēr ir ieslēdzies jau sarkanais...

Vajag skatīties uz mašinām un uz ceļu, nevis skaitīt vārnas...

Diemžēl par "pieredzējušu" instruktoru padomiem neko labu nevaru pateikt. IMHO tagadējo autoskolu daudziem instrukltoriem vajadzētu pašiem pamācīties braukt. Kad man daži paziņas stāsta kā tagad viņus māca, man bail paliek. Pats galvenais, jaunajiem braucējiem tiek mācīta uzspļaujoša attieksme pret pārējiem satiksmes dalībniekiem. Sekas mēs redzam uz ielām - viens parkojas šķersām tramvaja sliedēm, otrs brauc pa trešo joslu ar 30 km/h....

134877. viesis 4.augusts 2004 16:33
0 0 Atbildēt

to Qued

Tev taisnība, krustojums no krustojuma atšķiras. "Sēnes" kaitina, bet pamatojoties uz fizikas likumiem viņu iespējas nodarīt ļaunumu tomēr ir mazākas nekā "zemajiem lidoņiem". Tas tāpat kā viedokļa popularizēšana,ka vienlīdz bīstami ir braukt gan lēnāk kā pārējie, gan ātrāk. Bīstami ir abi, bet ātrāk ir bīstamāk.

to raimondo

bet vai neesi saskāries ar situāciju,kad iedegoties dzeltenajam -domā stāties vai nē un pēc tam atpakaļskata spogulī redzi,ka aiz tevis krustojumu šķērso vēl 2 vai 3 mašīnas? reizēm es labāk "paskaitu vārnas" :) un bez stresa nokļūstu mājās , nekā svīstu baiļu sviedrus brīdī,kad strādā ABS.

134879. viesis 4.augusts 2004 16:36
0 0 Atbildēt

Gribētos no Redaktora dzirdēt, kapēc STRĀDĀJA un VISATĻAUTĪBA ielikta pēdiņās? Izskatās, ka atkal ir tandence apmelnot CP:((((

134887. viesis 4.augusts 2004 17:02
0 0 Atbildēt

man korišs dabūja mazdu pakaļā, kad nobremzēja pie dzeltenā :)

vēl vienam džekam izdevās nomukt malā kad pakaļā braucošai ieplēsa priekšā stāvošajam pakaļā

tas bēmēvē arī vienkārši pie tās pārbrauktuves ir pabraucis malā lai kāds opelkadetists neiepirž pakaļā :)

134893. viesis 4.augusts 2004 18:09
0 0 Atbildēt

15Ls man pa taadu joku uzlika nu vinjas vareete 50 buutu ok

134906. viesis 5.augusts 2004 9:09
0 0 Atbildēt

viesis 04.08.2004 16:33

bet vai neesi saskāries ar situāciju, kad iedegoties dzeltenajam -domā stāties vai nē un pēc tam atpakaļskata spogulī redzi, ka aiz tevis krustojumu šķērso vēl 2 vai 3 mašīnas? reizēm es labāk "paskaitu vārnas" un bez stresa nokļūstu mājās, nekā svīstu baiļu sviedrus brīdī, kad strādā ABS.

--------------

Es jau saku, jāskatās uz mašinām un nevis jāskaita līdz 3, 4 vai 100. Ir gadījušies arī idioti, kas izlido cauri pa "tīru" sarkano un skaitīšana šeit neko nedos...

134907. viesis 5.augusts 2004 9:13
0 0 Atbildēt

Incanti buutu ja pie šīs pārbrauktuves satiktos visi šādi domajošie ( YAKUZAS, HESUSI , SteeLRatii utt ) - tad jau labā josla būtu tukša, hi hi hi . Varētu visi bariņa biksēs laist aizlaimes - ka ir tik kruti - un stāv pāri mietpilsioņiem !!!

Fāčuks

134916. viesis 5.augusts 2004 9:57
0 0 Atbildēt

Un atkal jau BMW... Vai tieshaam iegaadaajot sho auto marku 90% cilveeku zaudee dalju smadzenju??

134924. viesis 5.augusts 2004 10:24
0 0 Atbildēt

motorollers sola katram iedot bietē:D:D:D

Redaktor, iedod motorolleram 6 soda banus par agresīvu uzvedību:D:D

marcis74

134931. viesis 5.augusts 2004 10:47
0 0 Atbildēt

nja,hesus,yakuza un streetrat - kaa saka,taads taadu atrod :)) nabadzinji...

134944. viesis 5.augusts 2004 11:46
0 0 Atbildēt

Šis konkrētais "bembis' ir vietējais un acīm redzot arī "savējais", jo šādā situācijā uz tās pašas pārbrauktuves viņu esmu redzējis vismaz 2 reizes, tikai pretējā virzienā.

134976. viesis 5.augusts 2004 14:49
0 0 Atbildēt

aatrums aizrauj... un praatinjsh aizbrauc...

134990. viesis 5.augusts 2004 15:57
0 0 Atbildēt

kaadam idiotam ir jaabuut lai publiceetu shitaadu rakstu nezinot patiesos iemeslus kapeec vadiitaajs taa dariija Un vispaar visi shitie kas te suudzaas par tiem kas normaali brauc vienkaarshi ir bremzes

135006. viesis 5.augusts 2004 18:08
0 0 Atbildēt

Es arī atbalstu agresīvu braukšanu, lidz ta neapdraud vai netrauce citus. Un tos soda punktus jadod senjotajiem un jasuta uz braukshanaas eksamena parlikshanu! Mosh iemacis braukt.

Bet par bezsmadzenju radijumiem uzskatu tos kas nogriez celu un lec ara lai sistu tev purnu. Vot tadus ir jamaaca!

135015. viesis 6.augusts 2004 2:45
0 0 Atbildēt

200lc

135036. viesis 6.augusts 2004 11:51
0 0 Atbildēt

Tur pie taas paarbrauktuves biezhi atrodas visaatraakie un visgudraakie kas prot apdziit visu rindu un liist pie paarbrauktuves pashas kaut kur iekshaa rindaa. Parasti taadus nelaizhu, jo ja esi tik aatrs tad dzen liidz galam, vai ar ned**sies un tupi rindaa. es mu taadus pashus idinjus dzinis atpakalj liidz rindas beigaam, jo parasti taadi idioti maisa braukt, jo redz rindu apdziit prot a peec tam visurkur raustaas ka tik menti neaptur...

135326. viesis 10.augusts 2004 22:46
0 0 Atbildēt

Varētu tikai piekrist tam, kurš rakstīja par kompleksainajiem, kas iegādājas BMW. Tieši kompleksainajiem vajag izrādīties, darot visu pretēji CSN. Un nezinkāpēc viņus tik ļoti pievelk BMW, bet tas ir fakts.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti