Degviela Jūsu smadzenēm 33

 
17.janvāris 2002 9:58

Ir dievīgs trešdienas vakars. Es, tu, viņš, viņa brauc mājās no darba, no atpūtas, pie meitenes… varbūt uz jūru? Ārā ir nedaudz piesalis un es priecājos, kad nav visu laiku jātīra nost no stikliem dubļi, laiks jau tuvojas 11 vakarā, drīz sāksies jauna diena…

Mani apturēja Ceļu Policija. Vienkārši pārbaudīt dokumentus, veicot absolūti pareizu labo pagriezienu no Biķernieku uz Lielvārdes ielas (tas ir pie Dzelzceļnieku slimnīcas). Nesajutu ne mazāko satraukumu, jo zināju, kad ar auto, gaismām, arī ar mani… viss ir kārtībā un nevienu CSN neesmu pārkāpis. Man bija beigusies Obligātā Apdrošināšanas polise, nepilnas 23 stundas. Atklāti sakot man nekad nav bijis svarīgi, kā dotajā gadījumā bija ģērbies CP pārstāvis, kā precīzi viņš pret mani vērsās un ar kādu auto dotajā brīdī viņš patrulēja. Tāpēc tagad nerunāsim par to, man bija svarīga viņa attieksme pret mani – parunāsim… par cilvēcību. Sekoja auto ‘apgaita’, pēc kā CP pārstāvis absolūti labvēlīgi noskaņots vērsās pret mani ar vārdiem: ‘jums ir beigusies apdrošināšana’. Tas bija blieziens pa manām labsajūtā elpojošajām smadzeņu šūnām. Es apjukumā tik vien pajautāju: ‘cik ilgi?’ …’nepilnu dienu’… ‘Jums būs jāpieiet pie CP inspektora’, teica viņa kolēģis. Es sapratu savu pārkāpumu, tāpēc kāpjot CP inspektora auto jutos vainīgs… Es viņam teicu, runāju kaut ko aptuveni šādu: ‘Man patiešām jāatvainojas, es esmu (jūtos) vainīgs, bet!!… saprotiet, es apdrošinu savu auto uz 7 mēnešiem, kas ir aptuveni 210 dienas, un esmu nokavējis to apdrošināt tikai par nepilnām 23 stundām’. Uz ko CP inspektors, starp citu: arī labvēlīgi noskaņots, patīkami…, atbildēja: ‘mēs rakstīsim protokolu, max sods par šādu pārkāpumu ir līdz 50Ls, jums būs jāgriežas Klijānu ielā (zinat, kur tā ir?) un tur jūsu pārkāpumu izskatīs…’. Šeit, šeit!! sākās mani nebeidzamie vārdu plūdi, aptuveni šādi: ‘CP inspektora k-gs, mēs taku visi esam cilvēki, jebkuram ‘homo sapiens’ ir raksturīgi kļūdīties, es patiešām esmu vainīgs, bet!… tā ir tikai viena diena no 210, varbūt mēs varam iztikt tikai ar brīdinājumu’ …CP inspektors, kā atspēkojumu minēja: ‘mēs jūs pieķersim braucot bez tuvajām gaismām, arī tad jūs teiksiet?: pēdējo reizi, nekad vairs…’ es teicu: ‘nē, tad es justos vairāk vainīgs, nekā par vienu dienu no 210’ (un pats neviļus aizdomājos: tiešām… es tā teiktu? …es vēlētos būt nesodīts, es arī esmu tikai cilvēks, lai gan es patiešām praktiski vienmēr atzīstu savu vainu, ja es to redzu) …tālāk sekoja mani vārdu plūdi: ‘darām tā – es aizbraucu līdz tuvākajam benzīntankam (nepilns km līdz ‘Statoil’): apdrošinu savu auto atkal uz 7 mēnešiem un pēc 10min esmu atpakaļ, parādīšu jums polisi un… tas taku būtu cilvēcīgi.’ …uz ko CP pārstāvis atbildēja: ‘nē!!, tas nav likumīgi (viņš sāka raxtīt protokolu), griezieties Klijānu ielā, tur arī strādā cilvēki, kuri visdrīzāk jums piespriedīs min sodu’ …tad es teicu (ne agresīvi, cilvēcīgi…): ‘bet JŪS?, jūs taču arī esat cilvēks, ‘homo sapiens’, tāds pats, kā es, Tu, viņš, viņa… (paspēju novērtēt viņa personīgo auto: sakarīgs, samērā jauns, tīrs Audi ar patīkami tonētiem stikliem, labu - labi: teiksim sakarīgu audiosistēmu) bet!!!… jūs!, tu vienmēr atceries apdrošināt savu auto pēc 210 dienām, it sevišķi, ja Tevi CP apstādina labi ja reizi mēnesī un tad vēl lielākoties dokumentu pārbaudei (es norāvos)’ …tas nostrādāja, CP inspektors pārstāja rakstīt un paskatījās manī ar patiesi Cilvēcīgu skatienu 2-3 sekunžu garumā, viņa vaibsti noraustijās un viņš lēnām turpināja raxtīt. Es sapratu… viņš varbūt ir pārdomājis, bet šis iesāktais, numurētais protokols… nekas nemainīsies… CP inspektors atdodot dokumentus teica: ‘paskaidro/runā tāpat visu Klijānu ielā, tev būs min sods’ …bija klusuma brīdis, es skatījos kādu brīdi uz saviem dokumentiem, paskatījos uz patiešām labvēlīgi noskaņoto CP inspektoru, viņš teica: ‘tev patiešām viss būs labi, mēs vienkārši daram savu darbu’. Darbs, darbs… es arī daru savu darbu, saskaņā ar savu sirdsapziņu, vērtību kritērijiem. Es vienkārši strādāju… Cik lielas diez ir pieļaujamās novirzes no likumiem tieslietu sistēmās, kur ir šī Temīdas taisnības robeža, kur mēs drīkstam nošķirt likumu no cilvēcīgā ‘homo sapiens’?… es nezinu, man likās – mani CP inspektoram bija vienkārši jābrīdina, varbūt nē… es esmu cilvēks, ar savu apziņu, kļūdām, emocijām… Uzdodiet jautājumu varbūt paši sev: kas notiktu?, ja pasaulē būtu tikai balts un melns, kaut arī existē dažādu toņu pelēks, existē arī krāsas: pie kam neiedomājamākā palete – pie kam visas savā ziņā skaistas, un visas tās atrodas starp šo melno un balto, atrodas, existē… mūsu kļūdas, emocijas, galu galā – mūsu dzīve, tik krāsaina… Tikai nevajag pārprast… Īstenība es cienu Latvijas CP un man patiešām pret viņiem ir visnotaļ labvēlīga attieksme. CP ir tā, kas apturēs tos, kuri brauc dzērumā, tādejādi radot bīstamas situācijas uz autoceļiem. CP apturēs pārkāpēju, kurš radīs bīstamu situāciju (varbūt…, pat avārijas) mūsu savstarpējā auto satiksmē. Ticiet man – katrs pārkāpējs, kurš pieķerts, brauks vismaz kādu laiku uzmanīgāk… Savā ziņā CP ir mūsu autoceļu ‘sanitāri’. Tajā pašā laikā derētu atcerēties, kad mūsu ‘real world’ existē attiecības. Auto pārvietošanās, satiksme, arī ir attiecības, attiecības starp autobraucējiem, attiecības ar CP. Manā uztverē CP varbūt nevajadzētu vienmēr visu tik ‘likumīgi’ vērtēt, vai nevar nedaudz cilvēcīgāk? – likumpārkāpējs un godīgs ‘homo sapiens’ varbūt atrodas 1mm attālumā, viņš IR!! cilvēks… tieši tāpēc mēdz teikt, kad CP nozīme nav tikai noteikt pārkāpumu/tā raksturu, bet arī viņu izvērtēt… pēc kādiem kritērijiem?, manuprāt – cilvēcīgiem… Mana ‘story’ morāle būtībā ir: būsim cilvēcīgāki… pret Tevi, viņu, galu galā pret sevi… nesaskatīsim varbūt šeit sekojošus lozungus: autovadītājs=pārkāpējs, CP pārstāvis=sods, u.d.c. Es vēlētos redzēt: autovadītājs=cilvēks un! varbūt pārkāpējs…, CP pārstāvis=cilvēks un! reālists vienā personā… varbūt es neesmu reālists… Jau ir ceturdiena, es malkoju viskiju ar kolu, skatos fonā MTV, man ir labi, es esmu reālists… ceturdiena ir reāla, ir reāls darbs, ir vēlme būt laimīgam, ir vēlme… kas tik manī naf? fuel for Your brain! ps: es atvainojos par stila u.c. kļūdām… Melvins, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
9497. viesis 17.janvāris 2002 10:26
0 0 Atbildēt

Eh, Melvin, cik labi saprotu Tavu aizmāršību - pirms pāris dienām pašai sanāca gaužām līdzīgi, jo nākošajā dienā pēc 7 mēnešu polises beigām iesēdos savā autiņā, izbraukāju pusrīgu, un tad.... blakus joslaa piebrauc policijas auto, bet man notirpst pēdas, jo pēkšņi atceros par to sasodīto polisi.... Man gan viss beidzās laimīgi - neviens neapturēja, tuvākajā Statoilā nopirku polisi un atviegloti uzelpoju.

Par CP rīcību šajā gadījumā - it kā skarbi, nieka 23 stundas nokavētas, nekādu avāriju neesi uztaisījis, kad šī polise tiešām būtu būtiska, nu stulbi.... Bet! likums visiem ir viens - un principā taču mēs gribam, lai CP pret visiem izturētos vienādi - gan pret ministru, gan ierindas autobraucēju. Un arī par vienu un to pašu pārkāpumu sodītu vienādi - gan mani, gan Tevi, gan ministra šoferi. Izklausās gana utopiski, bet tādi CP kā Tevi apturējušie ir labs paraugs - žēl tikai, ka par to jāpārliecinās uz savas ādas :)

Veiksmīgu dienu!

9499. viesis 17.janvāris 2002 10:34
0 0 Atbildēt

Pamācošs pastāstiņš.Tev laikam tiešām trāpījusies cilvēcīgs inspektors, kas uzskata Tevi par cilvēku (ar visām no tā izrietošajām sekām: aizmāršibu, neuzmanību u.c.), satiksmes dalībnieku nevis par potenciālo noziedznieku ļaundari, kurš mēģina ietaupīt uz OCTA rēķina.

Priecājies, ka zaļvestaino reitings tavās acīs ir pacēlies.

9502. viesis 17.janvāris 2002 10:42
0 0 Atbildēt

Ja CP veicot patrulēšanu saskaras ar lielu skaitu pārkāpēju, tad varbū arī notiek kāda sodu diferencēšana, bet ja dažu stundu laikā tu esi bezmaz vai vienīgais, tad paši saprotat.

P.s-Melvinam labs darbs, ja var jau ceturtdien no rīta darba laikā malkot viskiju... :)

9507. viesis 17.janvāris 2002 11:06
0 0 Atbildēt

fui, fui filip...

ar ceturtdienu bija domaats varbūt 10-15 min pēc pusnakts.

ar smaidu pa dzīvi,

Melvins

9510. viesis 17.janvāris 2002 11:10
0 0 Atbildēt

"...viņa brauc mājās no darba, no atpūtas, pie meitenes..."

He,he!

9514. viesis 17.janvāris 2002 11:13
0 0 Atbildēt

story no serijas, ka Melvins brauca ziemeljmeitas lukoties :D

9516. viesis 17.janvāris 2002 11:18
0 0 Atbildēt

Gadās arī cilvēki policistu rindās, bet tiesa gan nu ļoti reti. Spēju atcerētie trīs gadījumus, kad attieksme tiešām bija normāla:

1) izrādās policisti (daži) mīl arī dzīvniekus - noturot uz dokumentu pārbaudi, aizmirsa ,ko vēlējās, jo ieraudzīja uz pleca manu skaistuli kartēziešu kaķi. Piecas minūtes laika gan nācās ziedot, jo tika apspriestas sugas īpatnības.

2) R-D šoseja, otrā diena kā manā īpašumā jauna veca mašīna, ātrums 150 km/h atļauto 90 vietā. Notur. Izrādījās pazīstams policists. Paņēma tikai 5-ti pariniekam. Sev ne.

3) Tā pati R-D šoseja. 120 atļauto 90 vietā. Izpētīja dokumentus, apjautājās, kur tad tā steidzos, pakratīja ar pirkstu , ka tā nedrīkst un novēlēja laimīgu ceļu.

Bet diemžēl citādu situāciju, kas saistās ar rupju attieksmi, ir vairāk. Žēl gan.

9517. viesis 17.janvāris 2002 11:25
0 0 Atbildēt

vaax, kas par textu!!!

es šoreiz tieši par izteiksmes kvalitātēm un stilistiskajiem noskaņas radīšanas paņēmieniem...

cepuri nost :)

9519. viesis 17.janvāris 2002 11:34
0 0 Atbildēt

Lapsiņa: tu par to noskaņojumu, ka viņa brauc pie meitenes? :0)

9520. viesis 17.janvāris 2002 11:36
0 0 Atbildēt

nuuu - tas jau nav nekas nosodāms, mandomāt :)

9521. viesis 17.janvāris 2002 11:41
0 0 Atbildēt

mixa, mazākumam taču arī ir rīcības brīvība :)

9526. viesis 17.janvāris 2002 11:54
0 0 Atbildēt

mani ir atlaiduši ar brīdinājumu tikai 1 reizi ( par ātrumu 65 atļauto 50 vietā- un arī tikai tāpēc ka tajā brīdī noķēra vienu kas lidoja ar 90).

Melvin! skaists texts!

cements

9528. viesis 17.janvāris 2002 11:57
0 0 Atbildēt

Es jau tik gribēju Melvinu bikiņ pavilkt uz zoba. Nākotnes labā, kad sadomās vēl kaut ko uzrakstīt. Par rakstnieku jau nepiedzimst.

9530. viesis 17.janvāris 2002 11:58
0 0 Atbildēt

Beidz... manuprāt, viņam ir talants.

Tajā pašā noskaņas radīšanā :)

9533. viesis 17.janvāris 2002 12:08
0 0 Atbildēt

Melvinam: tev varbūt tie salīdzinājumi bija mazpārliecinoši, viena diena pret 210. Es parasti šādās reizēs mēģinu iesākt sarunu par tēmu" mūžība". Kas ir viena diena, ja salīdzina ar mūžību un cilvēka niecību tās priekšā? Tad arī kaukādai apdrošināšanai nav nekādas nozīmes.

9534. viesis 17.janvāris 2002 12:08
0 0 Atbildēt

Bija gadījums: biju aizmirsis ieslēgt gaismas pēc 300m mani apturēja CP:( Policists ļoti pieklājīgi apjautājās, kāpēc nav ieslēgtas gaismas, es atbildēju, ka auto nopirku vakar (tā bija taisnība) un vēl neesmu ar šo pilnībā apradis. Policists mirkli padomāja un teica, Turpmāk esiet uzmanīgāks, atdeva dokumentus un aizgāja:)!!! Es pilnīgi apstulbu no tāda pavērsiena!!! Nu nebiju nekad ticis cauri ar brīdinājumu!!! Kopš tā laika es sapratu, ka CP strādā arī daži CILVĒKI!!

Tāpat man liekas, ka audzinošais moments bija daudz lielāks, nekā ja man būtu likts samaksāt 10Ls, tad garastāvoklis būtu sabojāts, es pats nervozāks utt., taču pēc ši gadījuma vēl pāris dienas visiem stāstīju, kādi CP mēdz būt labie.:)

Janks

9536. viesis 17.janvāris 2002 12:15
0 0 Atbildēt

mani savukaar t vienreiz palaida Lietuvas CP. biju paarsniedzis aatrumu ~ par 10 km/h vinji mani vienkaarshi palaida un teica lai braucot praatiigaak. Tie ir iisti CP!!!

9537. viesis 17.janvāris 2002 12:21
0 0 Atbildēt

to: mixa

salīdzinot ar mūžību arī uzliktajam sodam naf nozīmes :)

Melvins :)

9538. viesis 17.janvāris 2002 12:35
0 0 Atbildēt

es gan personīgi varu padalīties ar diezgan daudz iespaidiem, kad CP pārstāvji ir bijuši patiešām labvēlīgi :)

ne vienu reizi vien esmu ticis vienkārši brīdināts, gan par nedaudz pārsniegtu ātrumu, vai arī par izdegušu gabarītu, tuvo gaismu...

...Jūs man teiksiet - tef vienkārši veicās, esi laimes krekliņā dzimis. es domāju ka nē - ļoti būtiski ir, kā Tu pats izturies pret CP pārstāvi, ar cieņu, kā pret līdzīgu: viņš dara savu darbu! + vajag argumentēt savus pārkāpuma iemeslus un būt godīgam...

...savukārt, ja esmu patiešām apzinīgi pārkāpis CSN, tad parasti nestrīdos - tam nav jēgas (esi taku vainīgs), vieglāk ir samaxāt un censties to pēc iespējas ātrāk aizmirst :)

piekrītu Janks - tam ir daudz audzinošāka nozīme, tikai to nedrīkst pārāk daudz piekopt, savādāk... to sāks izmantot.

ar smaidu pa dzīvi,

Melvins

9539. viesis 17.janvāris 2002 12:38
0 0 Atbildēt

Divas piezīmes:

* Man bija tāpat - visu mūžu esmu apdrošinājis automašīnu uz gadu, bet vienreiz nepietika naudiņas, un paņēmu uz 7.mēnešiem, par to protams, aizmirsu. Norbaucu 2 mēnešus bez. Mani aptur CP, es absolūit neuztraucos ne par ko - šis apskatā suz stikla, un paprasa apdrošiņašanu - saku sievai - izvelc no "bardačoka" - šī rakņājas izvelk vienu - tā veca, es saku apskaties vēl, tur ir jābūt. Pie tam absolūti pārliecināts. nevaru atrast - saku džekam, a Jūs variet noskaidrot vai man ir polise via nē, man liekas, ka ir?, bet nekur nevaru atrast. Šis saka ka var. Pieejam pie mašīnas - viņš pa rāciju nosauc mašīnu u.t.t. Un maiga balss paziņo ka mašīna apdrošināšana tur un tur un apdrošināšana beigusies pirms diviem mēnešiem (nosauca precīzu datumu). Un tad es atcerējos, ka pēdējoreizi nepirku uz gadu. Nu neko - atziņu, ka esmu vianīgs, sarakstījām protokolu, nākamā dienā nopirku uz gadu apdrošiņašanu, mājās savācu visas polises par iepriekšējajiem gadiem (par šo un arī iepriekšējo mašīnu). Nu aizeju pie damenes un izvelku polises un saku ka esmu aizmāršīgs. Dabūju Ls 15 sodu. Lai cik tas sāpīgi nebūtu (jo tiešām vienmēr apdrošinu mašīnu), bet nu sods bija taisnīgs.

* Par tiem Lietuviešu policistiem - cūkas viņi ir un pie tam LIELĀKI CŪ... PAR LATVIJAS CP! Nezinu kā, bet esmu saskāries par to ka pārsniedzu ~26km/h uz šosejas - 90-116. Nu atsmēlu "zaļajos", jo doma bija - ja nepiķosi tagad, atbrauksi citreiz pēc tiesībām. Un esmu redzējis, ka viņi "izdrāž" citus ar Latvijas numuriem. Vienkārši klasiski.

9543. viesis 17.janvāris 2002 12:45
0 0 Atbildēt

Melvins,bet ne vienmēr izdodās saglabāt mierīgu attieksmi pret CP. Nu , piedod, ja pienākot pie tava auto, policists uzsāk sarunu paaugstinātā tonī , turklāt ar izteiktu slapjo dikciju.....sākumā varbūt var arī mēģināt tvert dzīvi ar smaidu, bet cik ilgi??? Izjūtas, ka kļūsi kurls un apslapinātās drēbes , nebūt nerada vēlmi smaidī.....

9546. viesis 17.janvāris 2002 12:50
0 0 Atbildēt

Melvin - tai briidii tev apdroshinaashana nebija - tas ir liigums bija zaudeejis speeku, gadiijumaa ja notiktu CSN tev neliidzeetu pat tas ja liigums beidzies 10 minuutes atpakalj. Taadas nu ir taas liigumsaistiibas - juridiski viss peec fakta.... shajaa gadiijumaa varbuut var diskuteet vai taa bija ljaunpraatiiga liiguma nepagarinaashana vai nejaushiiba - tas vareetu noteikt uzliktaa soda apjomu... citaadaak - zheel - bet fakc ir fakc... (man ar ir gadiijies aizmirst par apdroshinaashanu - bet liidz shim par laimi paveicies arii ar CP)

9547. viesis 17.janvāris 2002 12:51
0 0 Atbildēt

esmu ar leišu CP saskāries 1u reizi - sestdien ap 5iem rītā 20 km pirms Skaistkalnes. ieguldīj 20 $ puišu brokastīm par a'truma pārkāpumu +15 km.. cic nekas neatlika, jo tad man būtu jābrauc pie viņu komisāra pirmdienas dienā :).. bet anyway no Varšavas atbraucu uz Rīgu pa 8 stuņdām ( JĀ, ES PĀRKĀPU NOTEIKUMUS!!)

cements

9550. viesis 17.janvāris 2002 13:04
0 0 Atbildēt

to: Cleera

es Tev pilnībā piekrītu - nebūt neesmu nekāds līdzsvarotības kalngals: ir arī gadījies, kad esmu izturējies ne pārāk laipni pret CP un izdzirdot man pieskjirto sodu, bez ierunām/diskusijām esmu vilcis no kabatas ārā max CSN pārkāpuma naudas sodu, klusējot saņēmis soda kvīti un... nospolējot aizbraucis.

...tas naf tas labākais... bet arī man kādreiz ir pavisam draņķīgi, un arī CP pārstāvim var būt slikts garatāvoklis, viņš arī ir tikai 'homo sapiens', nekā nepadarīsi... tāpēc jau es teicu: parunāsim par cilvēcību.

...savukārt augstāk es apraxtīju: kā es censhos rīkoties vairumā gadījumu. es domāju - kā vajadzētu mums visiem, vismaz censties :)

to: SuZuKia

es jau neapgalvoju, kad man ir taisnība - pārkāpis biju un taisnība bija CP pusē. šēit es vēlējos uzsvērt tādu faktoru, kā cilvēcība. :)

...jo nekur apkārt nepastāv tikai un vienīgi sausi likumi. tikai kur sākas un beidzas šīs robezās...

ar smaidu pa dzīvi,

Melvins

9551. viesis 17.janvāris 2002 13:06
0 0 Atbildēt

Melvin

raadaas ka burtu kalpiem pastaav, kaugan man diesgan biezhi ir izdevies piedziivot arii CP cilveeciibu, un vienu reizi speeciigu CP cuuciibu... taa nu tas i... vispaar cilveeki kas straadaa inspekcijaas ir specifiski - te pat nau taalu jaaskataas - arii tehniskajaas apskatees visaadi lepni briinumi redzeeti

9552. viesis 17.janvāris 2002 13:12
0 0 Atbildēt

Man te ar gadījās līdzigi.

Aloja biju, nolēmu pie aptiekas peistāt, piestāju bet nepamanīju ka tur bija zīme apstāties aizliegts. Nedaudz tā bija krūma lapiņās nomaskējusies.

Pierulē CP un soļo uz manu pusi, man kā ar āmuru pa galvu vakar tač apdrošināšana beidzās. Par to ka zem zīmes stāvu vēl nezinu. Paveru logu, CPists tāds un tāds, pārkāpjam apstāšanās un stāvēšanas noteikumus. lūdzu dokumentiņus.

Dokumentos pavirši iemetot skatienu, iesim sastādīt protokolu, jaunietis tābija aizrāvies ka dabūjis protokolu sastādīt, ka neapskatījās polises derīguma termiņu.

Laukos daudz pārkāpējus nesaķersi, savējos vietējos tač nesodīs, a priekšniekam ir jātskaitās.

Morāle CP par piecitī safanojs divdesmitnieku palaida garām. :)

9553. viesis 17.janvāris 2002 13:14
0 0 Atbildēt

Mani protams tracina tas, musu varonīgie poliči tup krūmos, kā mežabrāļi,vietās kur beidzas baltās zīmes iedarbība (piemēram Salaspilī virzienā uz Ogri), ir gadījies arī visādi, taču pamatā ja tu tiešām neesi ļaunprātīgs pārkapējs, sarunāt ir izdevies gandrīz vienmēr.Taču medaļai ir arī otra puse - kādam taču tie trakie uz ceļa, kuriem smadzenu vietā ir kardāns jāsavalda, ir gadījies redzēt pāris frontālās avārijas, un personīgi man tas ir licis aizdomāties...Tādēļ nebūtu slikti šos "šumaherus" piespiedu kārtā pavadāt līdz uz avarijas vietām, domāju, kāds arī kautko sāktu apjēgt.

9555. viesis 17.janvāris 2002 13:18
0 0 Atbildēt

Melvinam

Patiesībā žēl ka man nebija taisnība. Tas taču būtu jauki, vai ne:)

Noskaņu tev tiešām izdevās radīt.

Par CP

Pāris reizes esmu palaists vaļā. Pēc tam tiešām ir liels izbrīns un nesaprašana, bet reizē arī prieks ka starp viņiem ir kāds cilvēks.

9568. viesis 17.janvāris 2002 14:01
0 0 Atbildēt

Melvinam: Tu esi uz pareizā ceļa (es par to pašu- mūžību).

9690. viesis 18.janvāris 2002 13:07
0 0 Atbildēt

Stāsti, Stāsti, Melvin, dižais Rakstniek, kāds ir iznākums un cik Tev pieprieda? Raksts ir labais, pilns Cilvēcīgu emociju!

P.s.cerams, šo rakstu pievienoji iesniegumam, kad devies uz Klijānu (tā nav maitas putnu suga/nosaukums?) ielu?

Yukki

9726. viesis 18.janvāris 2002 15:46
0 0 Atbildēt

Labs komenārs, Yukki! Ha,ha!

9789. viesis 19.janvāris 2002 14:46
0 0 Atbildēt

Jā, Melvin, tas ir pamācoši. Tas nozīmē tikai to, ka polosi vajag pirkt īsākam laikam, lai neaizmirstas termiņš. Vispār jau Latvijā ir iespējams polisi iegādāties agrāk, nevis tikai pēdējā dienā, tā kā tām 23 stundām pieskaiti vēl kādas 7-10 dienas, kad reāli to varēji izdarīt. Mūsdienās cilvēki mēdz ieplanot savus maksājumus kādas dienas uz priekšu. Nedod Dievs, es būtu gadījies Tev ceļā tajās 23 stundās un nedod Dievs ka Tev varēja gadīties kāda kļūme (arā taču piesalis, tātad autiņš slīd) un Tu iešļūktu manā autiņā. Kas tad maksātu par skādi. Domāju, ļotis pamācošs gadījums neaizmirst, ka Tu neesi viens šajā pasaulē, dzīvo sabiedrībā unir jārēķinās arī ar sabiedrības interesēm. Piedod, ka tik gari un filozofiski, be kaitina tā gaušanās un prognozēšana, kā būtu ja būtu.

9804. viesis 20.janvāris 2002 14:50
0 0 Atbildēt

diezgan nesakarigi, apdroshinashanas kompanijai tu neko neieskaidrotu, ja polise beigusies, tad beigusies, un nav svarigi cik ilgu laiku. Ja kadam sasitisi auto kas par to maksas ? Tu ? Un ja nu tev nebus naudas vai vienkarshi izdomasi to nedarit ar labu ? Parkapi noteikumus - samaksa sodu, cik prasa, un officali, ta lai zalajam netiek pilnigi nekas, un pec manas pieredzes, tie dazi lati ko ieekanomeju maksajot uz rokas nav ta verti lai raditu nepatikshanas citiem vaditajiem, jo ja zalais zinas ka var nopelnit kautko tieshi sev atrodot parkapumu vinsh to daris ar lielaku interesei neka zinot ka ja atradsi tad bus jaraksta protokols.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 32

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti