Izstrādāts plāns smago avāriju samazināšanai 44

 
11.augusts 2004 11:07

Pamatojoties uz Iekšlietu ministra Ērika Jēkabsona 23. jūlija rīkojumu, Ceļu policijas pārvalde ir izstrādājusi veicamo pasākumu plānu ar mērķi pilnveidot ceļu policijas struktūrvienības darbību, lai turpmāk nepieļautu smago ceļu satiksmes negadījumu skaita palielināšanos.

Plānā paredzēts:

· Balstoties uz Ceļu satiksmes drošības direkcijas ceļu satiksmes negadījumu analīzi par bīstamajiem ceļu posmiem, plānot policijas darbinieku ikdienas izvietojumu.

· Ceļu policijas pārvaldes Speciālajai ceļu policijas rotai, pamatojoties uz ikdienas analīzi, veikt profilaktiskos reidus republikas pilsētās un rajonos, izmantojot visus iespējamos tehniskos līdzekļus, tai skaitā netrafarētos transportlīdzekļus.

· Pievērst pastiprinātu uzmanību mazāk aizsargāto ceļu satiksmes dalībnieku (gājēji, velosipēdisti u.c) izdarītajiem pārkāpumiem.

· Pastiprināti kontrolēt motociklu vadītājus, pievēršot īpašu uzmanību atļautā braukšanas ātruma, ķiveru lietošanas noteikumu ievērošanai, kā arī transportlīdzekļa vadīšanai reibumā vai bez vadītāja tiesībām.

· Pastiprināti kontrolēt taksometru vadītājus, pievēršot īpašu uzmanību pasažieru pārvadāšanas noteikumu, atļautā braukšanas ātruma, agresīvas braukšanas, krustojumu šķērsošanas un manevrēšanas noteikumu pārkāpumu fiksēšanai.

· Pēc atsevišķi sastādīta pasākumu plāna un veiktās ikdienas ceļu satiksmes negadījumu analīzes, organizēt ceļu satiksmes uzraudzību, izmantojot slēpto kontroles metodi.

· Pastiprinātu uzmanību pievērst meklēšanā esošo personu un transportlīdzekļu meklēšanai.

· Ceļu satiksmes uzraudzībā un profilaktiskajos pasākumos iesaistīt citu Valsts policijas dienestu (iecirkņa inspektoru, patruļdienesta) darbiniekus.

· Sadarbībā ar Ceļu satiksmes drošības direkciju un citām valsts un pašvaldības iestādēm organizēt un piedalīties pasākumos ar mērķi apmācīt skolas vecuma bērnus, skaidrojot ceļu satiksmes noteikumu nepieciešamību un to ievērošanas nozīmi.

· Plānot konkrētus pasākumus par Ceļu satiksmes noteikumu noteiktu punktu izskaidrošanu transportlīdzekļu vadītājiem un gājējiem.

· Informēt sabiedrību par iespēju vienkāršot ceļu satiksmes negadījumu noformēšanas kārtību, sastādot Saskaņoto paziņojumu.

· Organizēt dažādas apmācības un seminārus policijas darbiniekiem ar mērķi sekmēt darba kvalitāti un novērst nepilnības un kļūdas dienestu darbā.

· Sniegt informāciju VP Preses un sabiedrisko attiecību birojam, kā arī preses sekretāriem policijas teritoriālajās struktūrvienībās par norīkojumu skaitu, kuri izmanto slēpto kontroles metodi un sasniegtajiem darba rezultātiem, kā arī iesaistīt plašsaziņas līdzekļu pārstāvjus kontroles pasākumos.

· Sadarbībā ar Satiksmes ministrijas un Ceļu satiksmes drošības direkcijas atbildīgajām personām piedalīties likumprojekta izstrādē, kas noteiktu transportlīdzekļa konfiskācijas iespējas gadījumos, ja transportlīdzekļa vadītājs sistemātiski vada transportlīdzekli, esot alkoholisko, narkotisko vai citu apreibinošo vielu iespaidā, vai arī bez transportlīdzekļa vadītāja tiesībām.

· Kā arī veikt virkni citu pasākumu.

Šobrīd intensīvi strādā arī Valsts policijas Galvenās kriminālpolicijas pārvaldes un iekšējās drošības biroja darbinieki, kas veic virkni operatīvo pasākumu policijas darbinieku, kā arī ceļu satiksmes noteikumu pārkāpēju kontrolē.
 
Visi komentāri
 
135398. viesis 11.augusts 2004 11:23
0 0 Atbildēt

beidzot ar galvu saakushi domaat...laikam saprata,ka smagas avaarijas laukos ar pastiprinaatu kjerstiishanu riigaa apkarot nevar :)))

135401. viesis 11.augusts 2004 11:26
0 0 Atbildēt

Kārtējais ķeksītis... Tāpat nekas nemainīsies, un šis plāns jau pēc pāris menešiem tiks aizmirsts, un pec pirmajiem saliem, kad diena avāriju skaits sasniegs 150 tikai Rīgā, kadu pēc šī plana vares izdrāst, jo kāds kaut ko nebūs izdarījis. Tā vietā lai smerētu ciet citiem acis, būt jel tiesām ko darījusi...

Jau pirmais punkts ir absurds: pec analītikas noteikt bīstamākas vietas, un nolikt tur ikdienas posteņus... Ta cik rīgā ir krustojumu, un cik ir CP darbinieku, jo it sevišķi centra krustojumi ir ļoti bīstami, Pēc cik km staves ikdienas posteņi teiksim uz Jūrmalas, Daugavpils, Siguldas un citām trasem, jo viņas ir bīstamas no A līdz Z.

Viena vardā - stulbums....

135403. viesis 11.augusts 2004 11:31
0 0 Atbildēt

Ak šī represīvo pasākumu politika... Sodīt vairāk, sodīt stingrāk, slēpties krūmos, palikt smieklīgiem, bet neko nepanākt. Mūsu varenie valstsvīri jau nekad nespēs aizdomāties līdz kaut kam citam. Itkā negadījumiem nebūtu citu iemeslu (slikti ceļi (!), šauras pierītes, zema vadītāju kultūra utt, kas nenozīmē tikai noteikumu pārkāpšanu vien).

Tikko izbraukāju Poliju, Vāciju un Šveici. Cilvēki brauc ātri, ātrumu pārsniedz visur, toties viens otru ciena. Tikai Latvijā ir tik daudz idiotu, kas, piemēram, velkas kreiso joslu un nemaz nedomā palaist kādu ātrāku garām. Jo mūsējiem lēnajiem liekas, ka tas, kurš viņu apdzen, viņam kaut kā dara pāri un aizvaino. Laikam atkal krāniņa lieluma jautājums :)

Un ceļu policistus šajās valstīs neredzēju vispār (nu labi, Polijā vienu posteni redzēju), jo ne jau represīvās metodes glābs no negadījumiem.

Starp citu, kāds man var paskaidrot, kāpēc uz Salaspils-Ogres šosejas tā arī neuzlika solīto ātruma ierobežojumu 110 km/h? Vai tik nav no šīs pašas "avāriju samazināšanas" sērijas?

135404. viesis 11.augusts 2004 11:34
0 0 Atbildēt

Jauki apzināties:

1. neviens līdz šim sakarīgi neplānoja patruļu atrašanās vietas,

2. specrota turpmāk leks laukā no hvz kādiem spēkratiem, brīnīsies, ka neapstājas un sāks šaut,

3. sevišķi bīstamus satiksmes negadījumus līdz šim ir izraisījuši gājēji un velosipēdisti – cik koki sabojāti šogad vien,

4. motociklistus līdz šim nekontrolēja nemaz – ķiveres lai ieraudzītu laikam mocis ir jāaptur,

5. taksometrus līdz šim tiešām neviens nekontrolēja un diez vai kādam CP roka pacelsies pret – man taču šitais vienīgais darbs, klients steidzas utt,

6. slēptā kontrole – CP mazspējas pazīme, IQ lieluma mērs,

7. meklēšanā esošās personas līdz šim tika laipni gaidītas kad pašas pieteiksies un zagtiem auto tika meklēti uzraksti – ZAGTS,

8. visus policistus uz ceļiem – vai tiešām viņiem nav ko darīt savos amatos?

9. bērnus CSN gudrībās mācīja jau padomju laikos, kurš izlēma pārtraukt?

10. Saskaņotais paziņojums – gribi problēmas , aizpildi, nesaucot CP,

11. pašiem poličiem taču tāpat visu laiku jāceļ profesionālisms, kāpēc tagad tas kaut kā īpaši jāakcentē?

12. preses sekretāriem ir ļoti svarīgi zināt par slēpto patruļu izvietojumu, nav tāda vakance brīva – ārštata preses sekretārs?

13. likumprojekts par transportlīdzekļu konfiskāciju ir tipisks populisms. Ir taču civillikums, kurš nosaka privātīpašuma neaizskaramību. Un kas saņems šo sodu - transportlīdzekļa īpašnieks vai vadītājs? Un ja vainīgais vadītājs nav transporta līdzekļa īpašnieks? Stulba ierēdņu ideja. Līdz šim aju bija ļoti ietekmīgs sods par atkārtotu auto vadīšanu reibumā – kriminālatbildība un cietums. Vienkārši vajag izmantot šo līdzekli.

14. virkne citu pasākumu – līdz šim nedarītie darbi?

Kad beidzot CP sapratīs, ka viņi ir nevis soda eskadrons, bet servisinstitūcija, kas radīta ar mērķi uzlabot satiksmes drošību, nevis tikai sodīt, sodīt, sodīt?

Ar cieņu regulārs sīks CSN pārkāpējs, kurš nerada draudus nevienam apkārtējam

135406. viesis 11.augusts 2004 11:37
0 0 Atbildēt

Pilniigi idioti, stikmes kaartiibas uztureeshanai izmantos sleeptas metodes. No pilniigi debiilikji. Sleeptaas metodes aarvalstiis izmanto vissaadu narkashu, distances neiveerotaaju utt. nozvejoshanai, nevis siiku paarkaapumu tvarstiishanai, tachu peec shii izskatas ka plaans ir tieshi preteejs. Ja kaac grib kaartiibu uz celjiem un it iipashi biistamajos punktos, tad ir nevis jaasleepjas, bet maksimaali atklaati jaastaav.

Shito jau laikam tikai pie mums var izdomaat !!!

135409. viesis 11.augusts 2004 11:41
0 0 Atbildēt

Varbūt nelielu daļu no tās naudas ko mēs atstājam CSDD varētu novirzīt lai apmaksātu CSDD instruktoru vadītas CSN stundas skolās? Jau no pirmās klases.

135410. viesis 11.augusts 2004 11:41
0 0 Atbildēt

Aha un diez kursh aazis ir izdomaajis ka ar shadiem rakstinjiem var iebeideet paarkaapeejus, un taapat diez vai kaadu sevishkji ietekmee fakc ka CP buus kaut kur nosleepushies, vienkaarshi veeriigaak skatiisies, un splaus virsuu taapat. Un iisteniibaa laikam pat nenosodu paarkaapeejus, njemot veera ka valsts instituucijas chakaree muus visaas iepseejamaas vietaas, kapeec lai taadia valstij neliktu "miiksto" virsuu.

135416. viesis 11.augusts 2004 11:48
0 0 Atbildēt

ja shis ir jaunais plaans, tad ar ko liidz shim nodarbojaas celju policija?

135418. viesis 11.augusts 2004 11:57
0 0 Atbildēt

Kautkur es šo te jau esmu lasījis. Vismaz dažus punktus vārds vārdā esmu manījis vēl ilgi pirms visa šitā ļembasta. Izskatās pēc tā ka vienā papīrā tika apkopoti citādi no vairākiem citiem, agrāk rakstītiem, papīriem. Itkā jau pareizi ir - nav jēgas vēlreiz izgudrot velosipēdu. Tikai šķiet ka līdz šim nevienam vadonim nav ienācis prātā ka šie punkti ir arī jāpilda. Rezultātā visi šie dusmīgie papīri ir kaķim zem astes. Tautai aizmālē acis, ieliek ķeksīti pie labajiem darbiem un papīrs tiek aizmirsts līdz nākamajiem ministriem un nākamajiem mēsliem kad papīrs tiek izvilkts no arhīviem lai pārrakstītu to ar jauniem uzvārdiem un datumiem.

Bet bardaks uz ceļiem joprojām turpinās. Joprojām CP uz šosejām nav. Joprojām citi ir krutāki par pārējiem. Joprojām krusti ceļa malās vairojas...

135422. viesis 11.augusts 2004 12:04
0 0 Atbildēt

tad jau tagad zhurnaalisti driikstees seedeet sleepnii kopaa ar policistiem un skatiities kaa shie straadaa?

135424. viesis 11.augusts 2004 12:08
0 0 Atbildēt

Musu valsti vajag notikt kam ekstremam un Valsts policija ir gatava sakt stradat. Ikdiena izvada sievas pa veikaliem, bernus uz izglitibas iestadem. Tajas dienas kad policists strada, tad tiek sekots atlautajam brauksanas atrumam un alkohola saturam organisma, bet citi faktori ir mazsvarigi. VALSTS POLICIJA VARBUT SAKAT STRADAT KATRU DIENU!!!!

135429. viesis 11.augusts 2004 12:28
0 0 Atbildēt

Varbūt vajadzētu sākt ar analīzi kad, kur un kādēļ smagās avārijas rodas...

Slēpto posteņu metode tikai pasliktinās esošo situāciju, jo pagaidām CP darbinieki (lielākā daļa) ir tālu no profesionālās pilnības...

135431. viesis 11.augusts 2004 12:34
0 0 Atbildēt

pamaja putninsh savu burvja nujinu

un no sis dienas mentus uz celjiem redzeja vel mazaak...

135432. viesis 11.augusts 2004 12:45
0 0 Atbildēt

vzini - Tu jau laid reda stilaa :):):)

135434. viesis 11.augusts 2004 12:50
0 0 Atbildēt

trešdiena :) :) :)

vakar bija otrdiena - WRC un Neikšāns :)

135437. viesis 11.augusts 2004 12:53
0 0 Atbildēt

Zvērināts juridiskās palīdzības birojs EIEO TEMĪDA

Domājam, ka to der izlasīt arī "autodžigitiem" !

Maija Pohodņeva: Arī cirvji peld

11. augusts 2004 05:02

Sestdien un svētdien, kad Rīgu bija nomocījis karstums, visi meklēja vietu, kur veldzēties. Rīgas oficiālās un neoficiālās peldvietas cilvēku pārpilnas. Jāpiebilst, ka par Rīgas oficiālajām peldvietām gan var uzskatīt tikai Vecāķus un Bolderājas Vakarbuļļu pludmali pie jūras. Taču glābšanas stacijas ar glābējiem, kuri varētu sniegt palīdzību slīkstošajiem, ir tikai Vecāķos, Ķīšezerā un pie Bābelītes ezera. Ļoti interesanti pavērot rīdzinieku uzvedību, ja karstā dienā ir iespēja vienas dienas laikā apbraukāt vairākas peldvietas.

Oficiālajās peldvietās viss gandrīz kā parasti: pie jūras noklīda bez uzraudzības atstāti bērni, savukārt spēcīgi pieaugušie, sevišķi gados jaunu vīrieši, izmēģināja savus spēkus tālpeldēšanā dziļuma virzienā. Lielākoties puiši bija vismaz pāris aliņu uzmundrināti. Interesanti vai dziļumā ūdenim ir cits ķīmiskais sastāvs? Varbūt tas pievelk kā magnēts?

Ķīšezerā pusaudži sacentās lēkāšanā no improvizētas laipas. Šī iecienītā peldvieta ir bēdīgi slavena, jo netālu no krasta ūdenī atrodas dziļas bedres. Tieši tādā pērnvasar vienalikus noslīka sieviete un divi bērni, kurus viņa centās izglābt.

Taču slīkšana nav vienīgās briesmas. Lekšana uz galvas ūdenī dažiem beidzas ar lauztu kaklu. Labi, ka tajā vietā, kur Ķīšezerā zēni lido ūdenī, ir diezgan dziļš. Jau divus metrus no krasta ūdens bērniem sniedzas līdz kaklam. Taču turpat, metru no krasta, klunkuro pavisam mazi bērneļi. Mammas un tēti bauda sauli it kā samērā netālu. Taču mazajiem bērniem nav nedz peldamo riņķu, nedz piepūšamo glābšanas vestīšu. No noslīkšanas mazos šķir nepilns metrs. Vecāki acīmredzot uzskata, ka pagūs bērnus izvilkt no ūdens, ja viņiem notiks kas ļauns.

Plaušās nav gaisa un cilvēks ieelpo ūdeni… Mokoša nāve.

Parasti vecāki savu bērnu pazušanu ievēro pēc kāda laiciņa. Tieši tāpat ir arī ar jauniešu kompānijām. Sak, kaut kā pārāk ilgi viņš peldas.

Bojā gājušais parasti ir sarāvies tādā kā embrija pozā - rokas pie krūtīm, dūres pussaviktas. Tā viņu arī atrod, ar seju uz leju. Dažreiz neatrod. Toties zivis nobarojas brangas. Ķīšezera bedrēs mīt pat zuši.

Taču vispārsteidzošāko cirvja principa realizēšanu var novērot Bolderājā, pie tilta pār Buļļupi. Citādi notiekošo nemaz nevar nosaukt. Pieaugušie un bērni peldas, lai gan krastā novietot zīme, kas brīdina par to, ka šāda veida izklaides ir bīstamas dzīvībai. Peldēties aizliegts! Tas, kas notiek pie Buļļupes, ir tāds pats cirvisms kā šīs vasaras nāves uz autoceļiem. Kā zināms, cirvji ne tikai slikti peld, bet arī nepavisam neprot braukt ar auto. Droši vien, ja Latvijas vasaras būtu garākas un siltākas, nevis kā šogad “zaļā ziema”, tad arī slīkoņu būtu krietni vairāk. Parasti pa vasaru kādi divi nepilni desmiti aizsaulē aiziet. Sevišķi bērni un jauni spēcīgi vīrieši. Var jau būt, ka tā ir sava veida dabīgā izlase.

Sevišķi tas attiecas uz jauniešiem, kuri lec no tiltiem: pār Buļļupi, Juglas kanālu un arī no Vanšu tilta iekšā Daugavā. Starp citu par ērcīgās tantiņas, kuras šad tad tomēr parāda savas miesas saulītei, necenšas aizrādīt lēkātājiem.

Labi, ja vēl lecējs viens pats aiziet aizsaulē. Cinisks secinājums, bet ko darīt? Stulbāk, ja viņš trāpītu kādā peldlīdzeklī, piemēram, motorlaivā. Tad ta visiem brīnumi būtu! Lecējs diez vai paliktu dzīvs. Lai gan pilnīgi pietiek jau ar to, ja, lecot no tilta, trāpa pa peldošu plastmasas pudeli vai polietilēna maisiņu. Smagas traumas garantētas. Starp citu, lecot no desmit metru augstuma, trieciens pret ūdeni ir apmēram tāds pats kā pret betona sienu. Neveiklie neizdzīvo. Sprandu vai citas ķermeņa daļas salauž arī tie, kuriem vienkārši nepaveicas.

Atliek secināt, ka pašvaldībai nav vērts tērēt naudu aizlieguma zīmēm. Tām tāpat nav jēgas, ja nedarbojas veselais saprāts. Cilvēkus nevar izglābt vai pasargāt no likstām, ja viņi paši to nevēlas.

Varbūt profilaktiskos nolūkos vajadzētu slīkoņus rādīt televīzijas ziņās? Lai gan arī tādas glābējas un glābēji kā “Baywach” seriālā būtu risinājums. Taču tad noteikti viņiem ir jābūt pie katras pančkas. Algas glābējiem varētu maksāt no soda naudām, kuras iekasētu no izglābtajiem “ihteandriem”.

Nav jau ļaunuma bez labuma - varbūt pārgalvīgos peldētājus, sevišķi spēcīgos jauniešus, pašus varētu piesaistīt glābēju skolām? Drosme taču šiem puikām ir, atliek tikai profesionāļiem pastaigāt pa pludmalēm un noskatīt pārgalvīgākos. Vispirms jau topošie glābēji droši vien meklējami uz tilta pār Buļļupi. Varbūt šos “defektus” var pārvērst par sabiedrībai derīgiem “efektiem”?

135438. viesis 11.augusts 2004 13:00
0 0 Atbildēt

viesis 11.08.2004 12:53

Tu gadijuma neesi sajaucis adreses...

135439. viesis 11.augusts 2004 13:00
0 0 Atbildēt

Bet vispar liekas, ka musori lidz sim naf neko darijusi tikai slaukusi piecukus...

135445. viesis 11.augusts 2004 13:10
0 0 Atbildēt

Bezmaksas numuru, uz kuru var zvanīt un ziņot par agresīviem u.c. rupjiem, ierāvušiem... braucējiem!!!

Lai pēc tam menti šos ķer rokā, sauc uz pārrunām vai kā citādi iespaido.

135446. viesis 11.augusts 2004 13:17
0 0 Atbildēt

vēl viens stukačs, kurš zvanīs, ja tiks kaut tikai apdzīts

135447. viesis 11.augusts 2004 13:21
0 0 Atbildēt

Viens dumjš politiķis izspļāva duju ideju, lai kādam vajadzētu rakstīt vēl dumjāku un bezjēdzīgu plānu. Pat muļķim ir skaidrs, ka mēneša laikā neko nevar izmainīt tā pat, kā nekas nemainīsies, ja konkrētu pasākumu ītenošanai netiks piešķirta nauda un pasākumu realizācia notkis vienas stratēģijas ietvaros, tas ir sadarbojoties ar Satiksmes ministriju un Pasvaldībām beidzot reāli sāks īstenot pasākumus vērstus uz satiksmes organīzāciju un jaunu ceļu izbūvi.

135449. viesis 11.augusts 2004 13:43
0 0 Atbildēt

Butu labi, ja menti reagetu uz informaciju par nekaunjam uz cela, planus rakstit nav liela maksla...

135450. viesis 11.augusts 2004 14:02
0 0 Atbildēt

Kas būs "dažādas apmācības" un semināri?

Vai atbildīgās personas un temati ir noteikti?

Kas un kā to noteiks? Pēc policistu vēlēšanās vai savādāk?

Vai satiksmes noteikumus mācīs apmācībās vai tikai izskaidros semināros?

Kur un kā atradīs laiku apmācībām?

135452. viesis 11.augusts 2004 14:05
0 0 Atbildēt

Vai policijai ir plāns, kā aizliegt nenoslīgt peldoties neatļautās vietās?

135454. viesis 11.augusts 2004 14:09
0 0 Atbildēt

Nacionālās kustības drošības plāns, sākoties IeM nozaru plānošanai, ir izgāzies.

Vai kāc to pārplānos?

135456. viesis 11.augusts 2004 14:40
0 0 Atbildēt

CEĻU SATIKSMES DROŠĪBAS NACIONĀLĀ PROGRAMMAS izpilde bija iespējama tikai, ja tās realizācijai tiktu piešķirta nauda. Diemžēl tas nenotika laikam jau no gada uz gadu tādā veidā tiek nests Latvijas vārds pasaulē. Jau kura valdība un kurš ministrs runā, ka tas ir slikti, taču neviens neko tāpat nedara.

135458. viesis 11.augusts 2004 14:48
0 0 Atbildēt

a kur ira plaans vieglo masiinu avaariju likvideeshanai?

135459. viesis 11.augusts 2004 14:51
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, ko viņi ir darījuši līdz šim, jo publicētais plāns izklausās pēc šo pilsoņu ikdienas pienākumiem.

Vai līdz šim ir dzīvojuši bez plāna?

135467. viesis 11.augusts 2004 15:18
0 0 Atbildēt

Asocieejas ar filmas par shuriku nosaukumu :"Operacija I" ar cieto i

135471. viesis 11.augusts 2004 15:46
0 0 Atbildēt

IMHO viss tiek darīts no nepareizā gala. Ar represijām var panākt tikai minimālu efektu. Ja paši policisti,deputāti utt. rādītu piemēru kā jāuzvedās uz ceļa, tad situācija uzlabotos. Piemēram būtu forši, kad kautkāds kārtējais piz.ģuks, kas atbraucis uz pie mums, pārvieotos pa Rīgas ielām tāpat kā visi, nevis ar kaucošiem poļicajiem priekšā un pakaļā, pastāvētu korķos utt. Iesākumā kaut vai atlaistu no darba visus RESNOS un SPEĶAINAJOS formas tērpos ģerbtos CP darboņus - NU NAV MAN PRET TĀDIEM VIŅIEM NEKĀDAS CIEŅAS.

135479. viesis 11.augusts 2004 16:17
0 0 Atbildēt

JAUTĀJUMS IR: KO VIŅI DARĪJA VISU IEPRIEKŠĒJO LAIKU???

135480. viesis 11.augusts 2004 16:19
0 0 Atbildēt

*******,ja prasa ievērot likumu vai tad tā ir represija ????????

135492. viesis 11.augusts 2004 17:13
0 0 Atbildēt

2cyberghost: guleeja!

viesis no iem tak skaidri pateica: kameer netiks izdaliita nauda shim "plaanam " ( a reaali cp ikdienas pienaakumiem) tikmeer neviens neko nedariis - kaa liidz shim :)) nejies jau pa algu vien straadaat :P

135498. viesis 11.augusts 2004 20:25
0 0 Atbildēt

tam, kas no IeM

taatad viss atduras tikai nepietiekamaa naudaa? un kaa ar esosho un toposho vadiitaaju audzinaashanu? taas avaarijas jau notiek ne deelj taa, ka celji slikti, vai policijas maz, bet deelj taa, ka ir kadri, kas NESAPROT, ar ko vinji brauc un kaadas var buut sekas vinju riiciibai, teets, mamma, pasha nauda, vai draugi atmazhiis, un akal brauks taalaak, tur ir visa vaina! Liidz ko vadiitaaji apzinaasies savas bezatbildiibas sekas, taa samazinaasies avaariju, stresa situaaciju un citu negatiivu lietu uz celja.

Buutu labaak autoskolu programmaa iekljaavushi obligaatu teemu - avaarijas seku apskatu, piedevaam dazhaadu avaariju, arii ar smagaam sekaam, kuram nervi taadu apskatu netur, tam nav ko dariit uz celja ar auto, citaadi jaunajiem to vien iemaaca, ko kursh pedaalis dara, un kaa neizkrist eksaamenaa, ne pa velti ir taa, ka braukt iemaacaas tikai peec 3shaas avaarijas, tikai tad saak saprast, ka ne vinjshs viens nosaka/rada situaacijas uz celja, un ka pastaav arii taada lieta kaa fizika

135502. viesis 11.augusts 2004 22:20
0 0 Atbildēt

bla bla bla...

135508. viesis 12.augusts 2004 0:57
0 0 Atbildēt

statistiski avārijas ir tik pat, cik pagājušogad. ikdienišķās ziņas mēdijos ir tikai sabiedrības maldinājums- tas viss ir puķītes izdomāts teātris, lai no vemša dabūtu piķi zaļo *******u barošanai

135512. viesis 12.augusts 2004 3:21
0 0 Atbildēt

Hmmm. Lasu rakstu un domaaju, vai tad tas nav vinju pienaakums intensiivi visu to dariit, jeb bez direktiivas no augshas ir jaaslinko???

135514. viesis 12.augusts 2004 9:11
0 0 Atbildēt

nu pēc pirmā punkta izlasīšanas mēs tagad varam spriest, ka vanšu tilta vidus ir superpuper bīstama zona (tur benzavozs nokrita un tagad ceļmenti katru dienu dežūrē ar radaru)

tāpar superbīstama vieta ir krasta iela centra virzienā no salu tilta līdz tirgum - tur arī praktiski katru dienu menti tusē.

vienīgais ko tur var izdarīt ir izpildīt soda naudu plānu par ātruma pārsniegšanu par 11km/h. iespaids rodas, ka mentūra ir tāda neoficiāka SIA, kurai ir biznesa plāns un mērķis nopelnīt pēc iespējas VISU naudu.

kam viņi tur palīdz???

vai moš kāds ir redzējis (dabā ne sapņos), ka šitāds menc ar dararu aizies 20 metrus lkīdz krustam, kur ir samaitājies luksofors un paregulēs satiksmi - kuju, tur taču piecīšus neviens kabatās nebāž :(

135551. viesis 12.augusts 2004 12:40
0 0 Atbildēt

viss jau buutu labi bet varu pateikt vienu shim merkjim nebuus nekaada attaisnojuma,sen bija laiks pienjemt radikaalaakus panjeemienus.paarak liela valjiiba ir dota tiem alkohola lietotaajien,ne jau aatrums ir tas kas vairo avaarijas.paarsvaraa ir tas ka truukst pieredzes un veel lieto alkoholu.man liekas tiem dzeeraajiem vajadzeeja nonjemt uzreiz tiesiibas un tad taadu gadiijumu vairs nebuutu.ieviesiet reiz o promiles statusu un buus miers.un tad sekojiet paareejam.bet tikliidz latvijaa pastaavees korupcija lai kadi likumi nebuutu tas neko nemainiis.vieni brauks kaa brauca bet otri cietis.kaapeec policisti var braukt lietojot alkoholu un paareejie nevar taada buus sabiedriibas atbilde.ja man buutu teikshana taadus sen atlaistu nonjemtu tiesiibas.bet ja jau policisti ikdienaa paarkaapj noteikumus kaapeec to nedariit paareejiem.taa ka sakaartojiet to kas ir biistamaakais un tad pienjemiet kaut kaadus citus panjeemienus

135562. viesis 12.augusts 2004 15:51
0 0 Atbildēt

Man vislabāk patīk šis:

"Pastiprinātu uzmanību pievērst meklēšanā esošo personu un transportlīdzekļu meklēšanai".

---

Gluži kā citāts no 'Vinnija Pūka' :-)

135566. viesis 12.augusts 2004 16:57
0 0 Atbildēt

Šodien pusdienas laikā braucu no Jelgavas uz Rīgu - Salu tilts, Krasta iela, Maskavas iela utt. Pa ceļam 7 CP posteņi, ātrumi normāli, nekādu sastrēgumu, nekāda stresa, neviena atsaldētā. Vienkārši prieks braukt, vai arī tā ir tikai sagadīšanās.

135571. viesis 12.augusts 2004 19:42
0 0 Atbildēt

900 CP darboņi - 450 ekipāžas, 450 kontroles punkti :) Rīgā liekas pat 30 nebija. Visi sēž kabinetos.

135574. viesis 12.augusts 2004 20:55
0 0 Atbildēt

Tas ir tas pats ,kā izstrādāt plānu mirstības ierobežošanai.Pilnīgs murgs.

143479. viesis 13.oktobris 2004 12:44
0 0 Atbildēt

kad tie kretīni vienreiz paši sapratīs ka nav dievi un ka viņiem arī ir izdomāti likumi un kad viņiem pret citiem cilvēkiem būs normāla cilvēciska atieksme bet tas jaunajā plānā nav paredzēts jo varbūt ja mainīsies viņi mainīsies arī auto vadītāji jo pagaidām ieraugot kad uz ceļa stāv CP man liekas ka katrs pasaka kādu vārdu plašajā 'mata' valodā!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti