Ērts sēdeklis - tas ir galvenais automobilī 22

 
13.augusts 2004 0:02

Amerikā ir veikts pētījums - kas tad tieši amerikāņu vadītājiem ir svarīgākais. Un, kā izrādījās, vissvarīgākais ir nevis mašīnas "zirgu skaits" vai griezes moments, bet gan ... ērts sēdeklis.

Tieši par to visbiežāk atceras autovadītāji. Tie vēlas, lai sēdekļi būtu komfortabli, tiem būtu daudz regulēšanas iespēju un arī apsilde. Otrā svarīgākā lieta - automātiskā pārnesumu kārba. Un tikai pēc šiem diviem punktiem vadītāji nosauc mašīnas "redzamību", audiosistēmu, zemo trokšņu līmeni, degvielas patēriņu utt.

Interesanti, kas mūsējiem ir svarīgākais?
 
Visi komentāri
 
135583. viesis 13.augusts 2004 0:16
0 0 Atbildēt

automatiskaa kaarba *******

135612. viesis 13.augusts 2004 2:02
0 0 Atbildēt

virsraksts jau lika domāt, ka būs kārtējais reklāmas raksts, bet nekā.... :/

135619. viesis 13.augusts 2004 8:14
0 0 Atbildēt

Slinka, totāli nobarojusies nācija, kas to vien domā lai paša pakaļai būtu ērti un silti.

Un roķeles arī aptaukojušās, ka ātrumkloķis slīd ārā un nevar saturēt...

135620. viesis 13.augusts 2004 8:16
0 0 Atbildēt

degviela ir po....galvenais eertiibas

135629. viesis 13.augusts 2004 9:03
0 0 Atbildēt

Ļoti pareiza pieeja!:) Galvenais ir pārvietošanās ērtības un komforts...

135631. viesis 13.augusts 2004 9:06
0 0 Atbildēt

To SEAL25: ne tikai rokas, bet visas muskuļu grupas! Jau braukšana pa Rīgas sastrēgumiem līdzinās kārtīgai fizkultūrai, tad kur nu vel par Amerikas lielpilsētu sastrēgumiem!:)

135640. viesis 13.augusts 2004 9:20
0 0 Atbildēt

Svariigaakais ir glaaziishturamo skaits :)

135644. viesis 13.augusts 2004 9:24
0 0 Atbildēt

Mūsējiem ir vissvarīgākais bmw zīme,tumšie stikli ,visādi plastmasas mēsli un uzlīmes priekšā,pakaļā ,zilās lampiņas un skaļa,nekvalitatīva mūzika.

135660. viesis 13.augusts 2004 9:59
0 0 Atbildēt

Piekrītu, ka ērtam sēdeklim tiešām ir ļoti liela nozīme, īpaši garos gabalos. Kad braukāju ar Audi80, jau pēc sotaka sāka pleci sāpēt, pēčāk pārsēdos uz E-34, varēju dienā 900 km nodot un nekas:) Tagad braukalēju ar S70, sēdekļi vienkārši ideāli:)

135662. viesis 13.augusts 2004 10:02
0 0 Atbildēt

nu jenkiem jau parasti liels tuplis edot savus hot dogus un taka ierindas arzemnieks ipasi neko nejedz no auto tad jau nav nekads brinums :)

135667. viesis 13.augusts 2004 10:14
0 0 Atbildēt

Piekrītu TurboDuksIm, Audi sēdekļi nekam neder, uz veici aizšaut var.

135671. viesis 13.augusts 2004 10:24
0 0 Atbildēt

Pareiza pieeja . Komforts vienmeer ir svarigs aspekts auto iegaadee. Bet Latvijas iedziivotajiem galvenais ir peec iespeejas jaudiigaks apaarats lai pieradiitu savu vareniibu uz cella un ja veel ir dazadas lampinas, uzliimes un kapa benkkiitis aizmuguree tad vispar....... pats krutaakais dzeks ciemaa.

135677. viesis 13.augusts 2004 10:38
0 0 Atbildēt

AUDI 80 seedekliem nav nekaada vaina taapat kaa pashai mashiinaiI Nearko neatpaliek no dazhaam jaunajaam! Viss atkariigs no mugurkaula! Pats esmu izbraukaajis visu Vaaciju turp un atpakal. Normaali.

135678. viesis 13.augusts 2004 10:38
0 0 Atbildēt

Atceros, lai cik dīvaini tas nebūtu, no padomju laiku auto , anatomiski visērtāk šofera sēdvieta bija izstrādāta Moskviča 2140 pēdējiem modeļiem (86-88gadi). To aprakstīja arī čehu autožurnāli motor-revju un svet motoru, kuri bija veikuši testus rietumu prasību līmenī. Pašlaik, kad pēdejo 10 gadu laikā braukts ar dažādu modeļu vācu auto, uzskatu, ka ērtākā autovadītāja vieta ir Ford mondeo Chia 96.gada modelim. Katrā gadījumā, ar savu 190 cm augumu un 120 kg masu, šajā auto jūtos ļoti ērti un komfortabli. Par sava otra auto - BMW 500, e-34 vadītāja vietu, sajūsmā neesmu. Pašauri. 700-sērijas BMW auto tomēr ir daudz ērtāki. Gan vadītājam, gan pasažieriem. Manuprāt, ļoti neērta sēdēsana ir Volvo 940. Reiz, kad mana dienesta auto draiveris bija apslimis, pats braucu pie stūres uz Viļņu. Faktiski, visu laiku bija jāsēž ar griestos iespiestu galvu, kas nemaz nebija ērti. Arī sēdekļa ergonomika ļoti neērta. Arī par 92.gada merša e- klases vadītāja vietu un sēdekli ,manuprāt, sajūsmas saucienus izpaust nebūtu pieklajīgi. Bet, protams, šajos jautājumos katram autovadītajam būs savs viedoklis. Esmu jau daudz dzirdējis, ka it kā visērtākie esot japāņu auto....

135680. viesis 13.augusts 2004 10:40
0 0 Atbildēt

Man vissvairaak besii aarraa ja gaazes pedaalis ir vienaa liimenii ar paareejiem! Nu taa ir Mazdaa nu reaali piekuust kaaja!

135684. viesis 13.augusts 2004 10:45
0 0 Atbildēt

Auto izskats - paareejais PO!

135694. viesis 13.augusts 2004 11:40
0 0 Atbildēt

jaa, Latvijaa dadzum daudziem svariigs sarkans lauku tuunings...

135714. viesis 13.augusts 2004 12:36
0 0 Atbildēt

Nu nav nekā labāka par SAAB krēsliem. Tā nu tas ir! Arī automāts ir ērtība. Gala beigās - auto ir jau tā dārgs prieks un ja tajā pavada daudz laika, tad trīs galvenās lietas ir un paliek - ērts, parocīgs, drošs. vienreiz dzīvojam :)

135726. viesis 13.augusts 2004 14:20
0 0 Atbildēt

piebalsoju V8

auto.delfi taisni rakstīts, ka Vāczemē degvielas dārdzības dēļ ļautiņi pārdomā autiņu pirkšanas nozīmi.

135735. viesis 13.augusts 2004 16:09
0 0 Atbildēt

jauda/masa/eertiiba/brauktprieks :)

135738. viesis 13.augusts 2004 16:28
0 0 Atbildēt

Es sajutos amerikānis...

135743. viesis 13.augusts 2004 17:54
0 0 Atbildēt

protams ka galvenais statos ir benkjis! tur neviens nebrauc uz darbu 3km ar mashiinu :) a paareejie apziimeejumi ir pietiekshi - nu neesu nevienu amerikanju autoo redzeejis kuram pietruuktu jaudas :)

Bet par audi benkjiem kautkas nav kaartiibaa - kaa cilveeks nopeer audi taa uzreiz saak besiities lizt prikshaa paarkaapt aatrumu un parkoties kak popalo! - tur laikam benkju konfiguraacija nospiezh kaadu no muguras smadzenju nerviem - un tad vairaak nepaliek ar ko domaat :P

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti