Citroën C5: stila, tehnoloģiju un komforta savienība 16

17.augusts 2004 0:00

Tikai dažus mēnešus pēc nelielā minivena Xsara Picasso jaunās versijas parādīšanās, Citroën turpina uzturēt straujos attīstības tempus ar jauna modeļa prezentāciju vidējā luksus segmentā. C5 – gan hečbeka, gan universāla versijās – ir augsto tehnoloģiju automobilis, kas sevī apvieno plašu salonu un novatorismu.



Citroën C5 ir automobilis, kas iemieso stilu, kā arī plašu jauno tehnoloģiju un citu jaunievedumu klāstu, kļūstot par paraugu labklājībai un drošībai. C5 ir pirmais Citroën automobilis, kuru raksturo jaunākās paaudzes High-Tech braukšanas palīgierīces - tādas kā ksenona dubultās darbības virziena priekšējie lukturi, priekšējie attāluma sensori, kas brīdina par šķēršļu tuvumu, novietojot automašīnu, un sistēmu, kas brīdina par ātruma pārsniegšanu un joslu neievērošanu.

Jaunās automašīnas interjers atgādina plašu komforta ostu. Jebkuros ceļa apstākļos vieglu vadāmību un labas gaitas īpašības nodrošina rūpīgi pārdomātā ritošā daļa, kuras īpaša priekšrocība ir hidroaktīvā piekare un jaunās paaudzes elektroniskā stabilitātes sistēma. Plašā salona telpa ir kā uzaicinājums ceļojumam, ļaujot braucienu pilnībā izbaudīt un aizmirst par ikdienas rūpēm.

Citroën C5 ir pieejama plaša dzinēju izvēle, kas piemēroti visdažādākā stila braucējiem.



Citroën C5: automobilis ar GT stila dizainu

Pirmais, kas iekrīt acīs aplūkojot jauno Citroën C5 ir tā elegance un individuālais stils. Īpaši izceļas automašīnas precīzās un skaidrās līnijas. Automašīnas priekšpuse nevienu neatstāj vienaldzīgu. Bumeranga izskata priekšējie lukturi it kā ieskauj stilīgo radiatora režģi, sniedzot automašīnai dinamisku un mērķtiecīgu ārieni.

Citroën C5 nav vienkārši automašīna - tā uzsver īpašnieka statusu. Skaidras un proporcionālas līnijas veido rūpīgu, plūstošu profilu – majestātisku GT stila profilu, kas liecina par plašo salonu.

Priekšējās daļas sportiski dinamiskās kontūras ar skaidri iezīmētajiem bumeranga tipa lukturiem, harmoniski pāriet aizmugurējā automašīnas daļā.

Valdzinošs, labi līdzsvarots automobilis statusam. Citroën C5 vienlaikus ir arī atraktīvs un elegants, apvienojot modernas līnijas un hromētus vaibstus.

Citroën C5 lepnums ir hroms un lakotas detaļas salona iekšpusē. Eleganta līnija veido savienojumu starp kontrolpaneļa priekšpusi un aizmuguri, un var tikt izstiepta pat līdz durvju arkām.

Kontrolpanelis iekļauj modernas kontrolierīces un centrālo konsoli ar divdaļīgu automātisko gaisa kondicionēšanas iekārtu un atsevišķām vadības svirām. Visi šie elementi harmoniski iekļaujas automašīnas interjera dizainā, sofistiskā mierā pieskaņojoties krāsām un materiāliem.

Papildus automašīnas stilam un elegancei, Citroën C5 ir īpašs ar tajā pielietotajiem tehnoloģiskajiem risinājumiem, kas padara braukšanu komfortablu un drošu.



Modernās tehnoloģijas sniedz komfortu un drošību


Saglabājot inovatīvo risinājumu pielietošanas tradīcijas, Citroën jauno automobili ir aprīkojis ar ierīcēm, kas atbrīvo no nevajadzīga stresa gan autovadītāju, gan pasažierus.

  • Ksenona dubultās darbības priekšējie lukturi – Citroën C5 ir pirmais sērijveida automobilis, kas aprīkots ar jaunās paaudzes virziena lukturiem, labākai redzamības nodrošināšanai un pagriezienu izgaismošanai.
  • Priekšējie un aizmugurējie attāluma sensori - Citroën C5 priekšējie attāluma sensori ataino manevrus uz multifunkcionāla , panelī iebūvēta ekrāna. Šādas palīgiekārtas parasti tiek izmantotas augstākas klases automašīnās.
  • Kruīza kontrole un ātruma ierobežotājs atvieglotai braukšanai – lai nodrošinātu vieglāku braukšanu un saglabātu augstu komfortu un drošību, Citroën C5 ir aprīkots gan ar kruīza kontroles sistēmu, gan ar ātruma ierobežotāju. Ātruma ierobežotājs ļauj brīvi vadīt transporta līdzekli, atbrīvojot vadītāju no nepārtrauktas spidometra uzmanīšanas. „Kick – down” funkcija ļauj braucējam nepieciešamības gadījumā strauji palielināt ātrumu un apdzīt citas automašīnas, ja tas ir nepieciešams.
  • Pirmo reizi: joslu maiņas brīdinājuma sistēma – jaunievedums drošībai. Citroën C5 aprīkots ar ekskluzīvu sistēmu, kura spēj noteikt netīšu joslu maiņu uz autoceļa. Autovadītāja sēdeklī iemontēts īpašs vibrāciju radošs mehānisms, kas brīdina par bīstamu novirzīšanos no kursa. Vēl lielākai drošībai Citroën C5 aprīkots ar jaunas paaudzes elektronisko stabilitātes sistēmu, kas nodrošina savlaicīgas un precīzas korekcijas izslīdēšanas gadījumā. Bez tam automašīna aprīkota ar septiņiem drošības spilveniem, ieskaitot jauna tipa vadītāja drošības spilvenu, kas trieciena rezultātā aizsargā no ievainojumiem arī ceļus un apakšstilbus. Drošības jostas automašīnā ir aprīkotas ar pirotehnisko jostu spriegošanas iekārtu un spēka ierobežotāju.
  • Dzinēju veidi - Citroën C5 ir pieejami trīs veida benzīna dzinēji: divi 4 cilindru dzinēji ar 1,8 un 2,0 litru darba tilpumu, kas attiecīgi attīsta 117 un 143 zirgspēku jaudu, kā arī 3,0 litru V6 24 vārstu dzinēju, kas attīsta 210 zirgspēku jaudu un ir aprīkots ar jaunu sešu ātrumu automātisko pārnesumkārbu. Vienlaikus Citroën C5 iespējams iegādāties trīs veida HDI „Common-rail” tipa dīzeļdzinējus, kas attīsta jaudu no 110 līdz 138 zirgspēkiem. 138 zirgspēku dzinējs tiek aprīkots ar jaunu sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Lai ievērotu dabas aizsardzības prasības, visi dīzeļdzinēji aprīkoti ar īpašu filtrēšanas sistēmu DPFS.



Augstas klases mašīnas komforts

Citroën C5 iemieso ne tikai drošību, bet arī labsajūtu visiem automašīnas pasažieriem. Plašais interjers un veiksmīgā skaņas un vibrāciju izolācija rada unikālu sajūtu un komfortu.

Augstie skaņas un vibrācijas izolācijas standarti bija galvenais nosacījums automašīnas attīstībā. Citroën inženieri pielikuši milzīgas pūles, lai atbrīvotu automašīnas pasažierus no skaņām un vibrācijām, kuras rada vējš, dzinējs un saskare ar ceļu.

Paralēli uzlabotajai ritošajai daļai, skaņu un vibrācijas izolācijai, kas rada akustisko komfortu, C5 var tikt aprīkots arī ar tonētajiem sānu logiem.

Turklāt uzlabotā hidroaktīvā piekare demonstrē automašīnas tehnoloģisko pilnīgumu un ģenialitāti. Piekare nodrošina automātisku automobiļa klirensa nodrošināšanu, turklāt ir pieejamas versijas, kas ļauj vadītājam izvēlēties sportisku vai komfortablu piekari, atbilstoši katra autovadītāja spējām un ceļa stāvoklim.

Citroën C5 ieņem augstāko pozīciju starp savas kategorijas automobiļiem piekares un amortizācijas ziņā, kas nodrošina samtainu un vieglu uzvedību uz ceļa. Tā ir automašīna ar izcilu dizainu, ekskluzīvu aprīkojumu, avangardiskām tehnoloģijām un salona plašumu. Automašīna apvieno braukšanas prieku un drošību, saņemot neviltotu un plašu autobraucēju atzinību.

 
Visi komentāri
 
135994. viesis 17.augusts 2004 0:03
0 0 Atbildēt

shrots kaukaac ....

135996. viesis 17.augusts 2004 0:42
0 0 Atbildēt

Labs reklamas raksts. Par KIA protams labaks,bet es tadu negribetu. Nav mans stils.

136002. viesis 17.augusts 2004 1:48
0 0 Atbildēt

A ka tur ar to kreslu vibreshanu, nbus ta, ka pie mums (dazhadu iemeslu pec) gudra elektronika vibres visu laiku, jo domas, ka braukshanas kurss netiek ieverots?

136003. viesis 17.augusts 2004 1:49
0 0 Atbildēt

Izlasiiju to reklaamas rakstu liidz otrajai rindkopai - "Citroën C5 ir automobilis, kas iemieso stilu, kā arī plašu jauno tehnoloģiju un citu jaunievedumu klāstu, *kļūstot par paraugu labklājībai un drošībai*."

Reaala reeka. Domaaju, ka vairumam "labklajibas un drosibas paraugs" liidz shim bijusi Mercedes S klase vai BMW 7xx, bet redz izradas ka Citroens ir tas iistais :D Gan jau tajaa reklaamaa arii taalaak ir taadas perles :D

TV shop ar savaam ideaalajaam pannijaam un tagad ideaalo LIMUZIINU iekarojis arii iauto? :D

136006. viesis 17.augusts 2004 2:51
0 0 Atbildēt

Priekšas dizains (lukturi) no BMW jaunaas 5-seerijas

136013. viesis 17.augusts 2004 8:30
0 0 Atbildēt

Baiga kaka :P

136016. viesis 17.augusts 2004 8:50
0 0 Atbildēt

Jā, laba panniņa... Jāiet nopirkt kāds no tiem TV trenažieriem, un pēc nedēļas mani starp muskuļiem atrast nevarēsiet... Dalīta klimatkontrole parādījās arī pirms kādiem 20 gadiem...

136028. viesis 17.augusts 2004 9:33
0 0 Atbildēt

P.S. Isāk sakot ritīgs penšu autiņš, kā jau visi >>.

136039. viesis 17.augusts 2004 10:05
0 0 Atbildēt

man ir priekshlikums redam - nobanot Yakuza ar visiem vinja tendenciozajiem impotenta komentiem :D

136059. viesis 17.augusts 2004 11:20
0 0 Atbildēt

nu, prieksha laba, iekshas arii labas droshi vien a bet pakalja... nu luudzu...

136069. viesis 17.augusts 2004 11:46
0 0 Atbildēt

īstenībā lampas kā C4 un šajā auto atliek tikai pasēdēt, li izjustu tā plašumu un franču mentalitāti- baigi labs.

vienkārši Lielai daļai ir antipātijas pret Citroen, jo tas ir iedzīts ar veciem citroeniem, ar beigtām piekarām, bet pabraucot ar jaunu vai saremontētu piekari- spriedums parasti ir cits!

136079. viesis 17.augusts 2004 12:30
0 0 Atbildēt

Auto ok, nu, bet raksts - vienkārši šausmīgs...

Opelz

136084. viesis 17.augusts 2004 13:11
0 0 Atbildēt

Tas ir face-lift vai tomeer jauns?

Raksts tieshaam atbaidoshshshshsh

136086. viesis 17.augusts 2004 13:19
0 0 Atbildēt

Nu tad beidzot vismaz no prieksas un pakalas tagad izskatas ok. Un kaut gan tomer vel ir drusku lidzigs zivsmobilim, tomer jau nu dizaina zina gaumigaks par jauno 5 BMW unisex dizainu...

136092. viesis 17.augusts 2004 13:54
0 0 Atbildēt

Ee, johaidii, un kad vienreiz taas paargudraas elektroniskaas jobljas atkal saaks aizvaakt no mashiinaam. Necieshu shitos elektronikas gljukus. Pat Mersim jau iet valjaa gljuki veel suudiigaak nekaa zhiguljiem.

136336. viesis 18.augusts 2004 19:36
0 0 Atbildēt

Tam franču transporta līdzeklim, kas ir vairāk kā nepiemērots mūsu ziemas sālij, ir izteikti īsa bāze, kas noteikti atstāj zināmu iespaidu uz pārvietošanās konfortu un šā trūkuma dēļ, nav cienīgs atrasties nišā, kurā tas uz doto brīdi tiek pozicionēts...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 3

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 7

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk