Rīgas Domes Satiksmes Departamenta vairs nav? 6

 
20.augusts 2004 0:06

Pastāv uzskats - ja tevis nav internetā, tad tevis nav vispār. Tās ir mūsdienu tendences. Jau vairākas dienas apmeklēju Rīgas Domes Satiksmes Departamenta mājas lapu. Precīzāk - viņu iespēju: diskusijas, kur ļaudis uzdod jautājumus un GAIDA atbildes.

It kā jau tā nav privāta mājas lapa, kur var atbildēt un neatbildēt. Šeit cilvēki uzdod konkrētus jautājumus par satiksmes organizāciju Rīgā... Bet, kā redzams šeit, nekas nav mainījies jau kopš 26.jūlija. Atbilžu nav.

Kas noticis? Mums vairs nav orgāna, kas seko līdzi satiksmei Rīgā? Bankrots? Cilvēku trūkums? Atvaļinājumi? Patiesībā - iemesli mūs neinteresē. Kāpēc netiek atbildēts un, galvenais, netiek reaģēts uz apmeklētāju (rīdzinieku) vēstulēm? Kur paliek tā nauda, par kuru tiek uzturēts šis departaments?

Ļoti gribas cerēt, ka drīz vien Zarumbas kungs (Departamenta direktors) uzzinās par to, ka viņa "medijs" ir "miris" jau gandrīz mēnesi. Varbūt augstākstāvošais Pilsuma kungs (Satiksmes un transporta lietu komitejas vadītājs) arī nav "tuvs" ar internetu un par to nav informēts?

Kas notiek?

Pārliecināties par Rīgas Domes Satiksmes Departamentu varat viņu mājas lapā www.satdep.lv

Varbūt atvērsim http://www.satdep.lv/latv/telefoni.htm un piezvanīsim "pašam galvenajam" ar vienkāršu jautājumu - kas notiek?

iAuto
 
Visi komentāri
 
136573. viesis 20.augusts 2004 3:45
0 0 Atbildēt

"Varbūt atvērsim www.satdep.lv/latv/telefoni.htm un piezvanīsim "pašam galvenajam" ar vienkāršu jautājumu - kas notiek?"

Nu un kaapeec pashi nepiezvaniijaat?

136575. viesis 20.augusts 2004 8:06
0 0 Atbildēt

Yakuza - Tu tieshaam esi tik bremzeets, vai vnk niigrs, ka guleet iet neljauj?

136666. viesis 20.augusts 2004 13:15
0 0 Atbildēt

Ļoti vienkārši - tā lapa un it sevišķi diskusijas neesot viņu tiešais darba pienākums bet gan ārpusdarbalaika hobijs - tā viņi paši atbildēja uz tieši uzdotu jautājumu kaut kad nepilnu gadu atpakaļ... Lūk arī rezultāts...

136668. viesis 20.augusts 2004 13:17
0 0 Atbildēt

...un vispārībā - tā MŪSU valstī tiek risināti valstiski jautājumi (pārsvarā tie kur kādai amatpersonai nav tieša iespēja iebāzt kaut ko kabatā), un komunikācija ar pilsoņiem vispār...

136705. viesis 20.augusts 2004 16:18
0 0 Atbildēt

Patiesais klusēšanas iemesls ir pavisam cits. Viņi grib, lai tauta sašūmējas, un pēc tam satdeps ies uz domi un lūgs iedalīt pāris simtus tūkstošu Ls, departamenta tēla spodrināšanai (tai skaitā atbilžu sagatavošanai mājas lapā) . Ja jau finanšu departamentam varēja šādiem mērķiem naudiņu piešķirt, ar ko tad satiksmes departamants lai būtu sliktāks? ...

136728. viesis 20.augusts 2004 22:18
0 0 Atbildēt

Vinji jau 2 gadus nevar atbildeet uz Indranu ielas jautaajumu :P

Kurs pienjem buuvdarbus, ja uz indranu ielas notekakas ir visaukstaakajaa liimenii un uudens kraajas tiesi pie brauktuves malas! Respektiivi – pie ietves kur regulaari tos apskiez!!!

Tika samaksats tik daudz ka vinjus tas vairs neinterese!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti