Mazda RX-8 kļūs vēl sportiskāka 11

 
23.augusts 2004 0:00

Japāņu ražotājs izlaidīs ierobežotu sēriju ar "uzlabotām" Mazda RX-8 Mazdaspeed Version II. Tūninga paketē ietilpst priekšējais bamperis ar lielu gaisa savācēju, spoileris, sporta izpūtējs, uzlabota piekare un speciāli amortizatori.

Arī rotora dzinējs ir pakļauts modernizācijai. Mazda speciālisti uzlabojuši dzinēja dzesēšanas sistēmu, uzstādījuši jaunas (citas) aizdedzes sveces. Mazda RX-8 Mazdaspeed Version II tehniskie dati pagaidām netiek izpausti.



Pavisam plānots radīt 180 tādus auto. Jau pirms pārdošanas visas mašīnas tiks komplektētas ar pretaizdzīšanas sistēmu. Mazda RX-8 MV II cena Japānā ~ 33,500 USD.
 
Visi komentāri
 
136855. viesis 23.augusts 2004 13:50
0 0 Atbildēt

Foršs palika vēl foršāks.

136864. viesis 23.augusts 2004 14:22
0 0 Atbildēt

žurnālisti 6 žurnāla Auto nummurā dizgan nolika šo auto....

136874. viesis 23.augusts 2004 14:40
0 0 Atbildēt

nuja, lasiet vēl žurnālu auto....droši vien vienreiz izbrauca ar rx-8, uz bruģa sameta ******* un uzreiz spriedums gatavs - sūdīgs auto. Tipa nevadāms :)

136901. viesis 23.augusts 2004 19:25
0 0 Atbildēt

Dizains autinam superigs,bet ja paskatamies tehniskos datus, tad pie jaudas , ko tas atista 240ZS, loti mazs griezes momets aptuveni 150Nm. Tas tiesi atkarigs no motora tilpuma, shim auto 1.3l . Loti prasas turbina ,tad viss butu ok.Bet laikam tiktalu mazda vel nav aizdomajusies. Un rezultataa no krusta sho super auto saliek parastais BMW 325 ,kuram starp citu 50ZS mazak :(

136915. viesis 23.augusts 2004 23:23
0 0 Atbildēt

nu tāds aparats-sapnis

136918. viesis 23.augusts 2004 23:45
0 0 Atbildēt

Gribētu redzēt rotordzinēju ar turbīnu:):):)Taču,kas attiecas uz žurnālu AUTO,tad tas ir gandrīz pilnīgi garām.Esmu bijis šī žurnāla redakcijā,un ko es redzu-dižajiem rakstu autoriem galdi noklāti ar Autoreview,Auto Bild utt.Pārkopēt rakstus no šiem žurnāliem nav nekāda māksla.Protams,mazliet jāzina valoda un jāsaorientējas tehniskajos terminos un pēc tam tas viss daudz maz sakarīgā formā jāsaliek kopā.

Nu,kopš tās reizes es Auto žurnālu vairs nepērku un arī nelasu.Tad jau labāk lasīt ārzemju presi...

136921. viesis 24.augusts 2004 0:05
0 0 Atbildēt

Par to Auto zhurnaalu - kaa persona, kas paaris gadus nostraadaajusi zhurnaalos, gan ne pa auto teemu, varu apgalvot, ka taa ir parasta prakse LV presee... Nu kaaapeec ieguldiit naudu origjinaalmateriaalu sagatavoshanaa, ja var nospiest no kautkurienes un paartulkot... Es labaak lasu Autoreview...

136965. viesis 24.augusts 2004 9:36
0 0 Atbildēt

2 SEMSS:

A kas tik īpašs ir rotordzinējā ar turbīnu? Piem. RX-7, Eunos Cosmo - kārtīgi verķi ar iespaidīgiem parametriem.

137063. viesis 24.augusts 2004 13:26
0 0 Atbildēt

papildinot Gasjs - Eunos pat ar 3sekciju rotoru

138531. viesis 3.septembris 2004 14:06
0 0 Atbildēt

SEMSS, ja gribi to redzēt, tad atbrauc pie manis, pacel kapotu un paskaties... :) Tvu trīs maģisko smailiju nozīmi nu nekādi nevaru atkost... RX-8 laikam tīšām netiek izlaists ar turbīnu pat Mazdaspeed versijā, jo tā turboniša tiek glabāta jaunajam RX-7, kuru solās kādreiz atkal izlaist. RX-8 nav tīrasiņu sporta kupeja, bet gan kompromiss pa vidu starp 2+2 jeb īstu sporta kupeju un dinamisku 4-vietīgu ikdienā pielietojamu automobili.

Ak, man pēkšņi ienāc prātā, ka tie smailiji SEMSS tekstā varēja būt dēļ galīgas nesaprašanas, kas ir rotordzinējs un Mazda! Tad nu, ja gadījumā ir tā, kā izliekas, tad SEMSS zināšanai - Mazda RX-7 tika izlaista 3 paaudzēs, kur japāņu versijā jau pat 1. paaudzei bija turbo variants, 2. paaudze lepojās ar uzlabotu turbodzinēju un tā atmosfērisko versiju 4 vai 6 portu izpildījumā, bet 3. paaudzes mašīnas visas tika izlaistas ar Sequentional TwinTurbo, t.i. ar divām turbīnām...

140545. viesis 21.septembris 2004 10:46
0 0 Atbildēt

Mazda ir pati labakā

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 30

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti