Citroen C2 papildinās ar «nikno» versiju VTS 11

 
23.augusts 2004 0:00

Kompānija Citroen Parīzes autošova gaidās paziņojusi par vēl vienu savu jaunumu - kompaktā hečbeka Citroen C2 "nikno" versiju. Jaunums kļūs par Citroen Saxo VTS ideoloģisko sekotāju un arī sauksies analoģiski - Citroen C2 VTS.

Jāatgādina, ka Citroen C2 līnijā jau bija viena "karstā" versija, kas saucas Citroen C2 VTR - ar 110 Zs 1,6 litru dzinēju. Tomēr jaunā versija būs vēl dinamiskāka un interesantāka - Citroen C2 VTS saņems 125 Zs dzinēju (pie 7200 apgr.min.) un piecpakāpju mehānisko pārnesumu kārbu.



Mašīnas dinamiskie raksturojumi pilnībā netiek izpausti, tomēr zināms, ka tie ir uzlaboti un dzinēja elastība (80-120 km/h ar 5.pārnesumu - 8,3 sek.) ir krietni uzlabojusies, ja salīdzina ar VTR, kas šo pašu operāciju izpildīja 11,3 sekundēs.

Citroen C2 VTS standarta aprīkojumā ietilps 16" diski ar 195/45 riepām, nedaudz modernizēts eksterjers, salona apdare sportiskā stilā, seši drošības spilveni, kondicionieris un kursa stabilitātes sistēma. Pārdošanā šis "karstais" hečbeks parādīsies jau septembrī.
 
Visi komentāri
 
136784. viesis 23.augusts 2004 10:02
0 0 Atbildēt

Ljoti nikna versija.

136787. viesis 23.augusts 2004 10:10
0 0 Atbildēt

cena?

136814. viesis 23.augusts 2004 11:33
0 0 Atbildēt

jekurš vidusmāra latvju bāleliņš, kas brauks ar to citronu, ikdienā hren viņu griezīs līdz 7500 :)

paskat' kā vidusmēra pilsoņi brauc - pie 2000-3000 jau pārslēdzas uz augšu pirms motoram īstais cēliens ir sācies :)

136820. viesis 23.augusts 2004 11:53
0 0 Atbildēt

Nu ga nikns līdz ručkai...

Opelz.

136822. viesis 23.augusts 2004 11:57
0 0 Atbildēt

to Pirmais: sevishkji ar japaanjiem... Diemzheel.

136833. viesis 23.augusts 2004 12:25
0 0 Atbildēt

melnacs [?] 23.08.2004 11:57

pričom te japāņi???

ja motoram norāda daudzus zirgus pie tik lieliem apgriezieniem kā pusei bāleliņu (kam pieder citroni) pat niknākajos murgos nav ienācis prātā griezt savu motorīti (2 iemeslu dēļ - žēl degvielas un, kas visdīvainākais, liekas, ka bojā motoru :), tad tam ciparam NAV jēgas

136888. viesis 23.augusts 2004 15:57
0 0 Atbildēt

Redzēju Ufo brauca ar c2, gan dīzelīti, bija izrāvis priekšējo beņķi un sēdēja uz aizmugurējā...

136891. viesis 23.augusts 2004 16:42
0 0 Atbildēt

Ufo rociņas pa īsu šitādām izdarībām :)

136898. viesis 23.augusts 2004 17:50
0 0 Atbildēt

Cena???

136902. viesis 23.augusts 2004 19:34
0 0 Atbildēt

Kautkada savada mode, viens kroplis lielaks par otru. Nekad tadu nepirkshu. Ja ta jauda butu pie 9000, tad tocna padomatu ka motocikla motoru ielikushi :) Ja cena tada pati kaa jaunam golfam 5 Gti . Mana izvele Golfs.

151978. viesis 16.decembris 2004 11:41
0 0 Atbildēt

GOLF GTI maksa vairak ka divas reizes vairaak!!! Jums vienkarshi naudas nepietiek lai pirktu ko jaunu!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 10

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti