Maskavas iela būs gājējiem drošāka - brauksim lēnāk 54

 
24.augusts 2004 0:03

Rīgas domes Satiksmes departaments paziņo, ka pamatojoties uz ceļu satiksmes negadījumu statistikas analīzi, Maskavas ielas posmā no 451a numura līdz gājēju ceļam uz Dārziņu staciju, maksimālais braukšanas ātrums tiks samazināts no 70 km/h uz 50 km/h.

Izmaiņas ir saskaņotas ar Ceļu policiju un stāsies spēkā no 25.augusta.

"Šogad šajā posmā ir notikuši 21 ceļu satiksmes negadījumi un ir 3 bojā gājušie, bet pagājušā gadā bija 46 ceļu satiksmes negadījumi un 8 bojā gājušie. Līdz ar to, mēs uzskatām, ka ir pamatots iemesls piemērot atsevišķus pasākumus ceļu satiksmes negadījumu novēršanai.

Minētajā posmā, Maskavas un Taisnās ielas krustojumā atrodas arī neregulējama gājēju pāreja, kuru Satiksmes departaments līdz 1. oktobrim aprīkos ar speciālo apgaismojumu," norāda Rīgas domes Satiksmes departamenta direktors Ivars Zarumba.

Ātruma samazināšana paredzēta pirms Maskavas un Taisnās ielas krustojuma aprīkošanas ar luksofora objektu. 2005. gadā to paredzēts veikt Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības fonda piešķirtā finansējuma ietvaros. Zināms, ka luksoforu paredzēts ierīkot vietās, kur atļautais braukšanas ātrums ir ne lielāks, kā 50 km/h.

 
Visi komentāri
 
136925. viesis 24.augusts 2004 0:30
0 0 Atbildēt

Daprigaļis! Kretīnisms, visu risināmno otra gala! Tur mierīgi varēja atstāt 70, uzlikt gājējiem luksoforu ar pogu un normāli noasfaltēt ielu, nevis samazināt ātrumu! Stulbums!

136926. viesis 24.augusts 2004 0:31
0 0 Atbildēt

Drīz visur, kur būs noticis kāds negadījums, neskatoties kas vainīgs - gājējs vai auto, būs 50 kmh ātruma ierobežojums!

136931. viesis 24.augusts 2004 4:09
0 0 Atbildēt

Nu pilniigi piekriitu, tur tak vareeja ko citu dariit a tagad varbut tur vell sastreegumi buuus?(shutka), bet nu taapat garaam shitaa lieta.

136934. viesis 24.augusts 2004 7:39
0 0 Atbildēt

Sūdīgi.

Negadījumi tur tāpat mazāk nepaliks.

136935. viesis 24.augusts 2004 7:44
0 0 Atbildēt

Un vēl, man likties ka starp Salaspili un Saulkalni arī vajag 50 vai pat 30, tur vakar atkal līķi bija.

Un uz Jūrmalas šosejas arī sitās, un vispār ir tak izdota melno punktu karte, visur kur melns 50, ja sitās tikuntā tad 30 bet ja arī tas nepalīdz tad ceļu jāslēdz ciet.

136938. viesis 24.augusts 2004 8:03
0 0 Atbildēt

Riktigu sadalošo joslu vajag uztaisit, lai no visiem plačiem un citiem caurumiem nevar braukt visos virzienos.

136941. viesis 24.augusts 2004 8:25
0 0 Atbildēt

Atrada izeju, lai nebūtu gājēju pāreja - tilts jāceļ...

Loms

136942. viesis 24.augusts 2004 8:27
0 0 Atbildēt

Mani ir neviltots lepnums par musu amatpersonu "kompetenci" satiksmes drosibas problemu risinasana, ka ari neviltota lidzjutiba tiem, kam so gabalu vajadzes veikt diendiena :(

136947. viesis 24.augusts 2004 8:50
0 0 Atbildēt

Pagaasjnedeelj dienaa braucot man jau 90 tur likaas par leenu - mezjs un neviena cilveeka.....

Paldies dievam - es tur braucu apt. 1x gadaa... :)

136948. viesis 24.augusts 2004 8:51
0 0 Atbildēt

nākamā tiešām būs Jūrmalas šoseja, pēc tam ieviesīs visā Latvijā pa asfaltu 50 k/m un pa zemes ceļiem 30 k/m un tad CP palielinās valsts budžetu uz nebēdu, bet cilvēki kā sitās bez prāta tā arī sitīsies.

136950. viesis 24.augusts 2004 9:00
0 0 Atbildēt

saippali jau! taa jau salikushi tur vienu vieniigu "50" agraako 700 vietaa....mosh mezhaa pirms salaspils "30" izlikt?

136951. viesis 24.augusts 2004 9:06
0 0 Atbildēt

Ai! Nu ko jūs visi tā! Man tas gabals gandrīz katru dienu jāveic! Pavisam tie.... prātiņu zaudējuši - ka tik pašiem vienkāršāk! Nekas nav jādara un miers!

Gribu kādu deputātu vai lielu CP priekšnieku savā apkaimē, tad nebūs tāda stulba ierobežojuma!

136954. viesis 24.augusts 2004 9:09
0 0 Atbildēt

IDIOTI! *******, tas satdep kaut kādi kretīni strādā. Labāk būtu tās tramvaja pieturas Ķengaragā no ceļa novākuši, kuras, izskatās, speciāli uzlikuši, lai nevar gājējus redzēt, kuri taisās iet pāri pa gājēju pāreju! Lohi galīgie! Visidiotiskākā institūcija Latvijā - Rīgas satiksmes departaments!

136956. viesis 24.augusts 2004 9:18
0 0 Atbildēt

pilniigi garaam !

par laimi man tur ir ljoti reti jaabraukaa, tad arii varu tur braukt kaut uz 30, bet tiem, kam katru dienu - tiem vareetu buut kaitinoshi ...

bet taa arii izskataas, ka risinam probleemu no otra gala ... uzceljam gaajeeju tiltinju ... ja pa sherpu, tad liekam luksoforu ar pogu, kas iedarbojas diezgan aatri (lai nebuutu situaacija, ka pedestriaanis pogu nospiedis, nav sagaidiijis savu zaljo, ir paarchaapojis paari un automashiinas staav 40 sekundes pie sarkanaa, ka neviens gaajeejs nelien paari ...

Bet VISUR jau ir zinaams, ka nereguleejama gaajeeju paareja paari paar vairaak kaa vienu joslu vienaa virzienaa IR BIISTAMA pie jebkura aatruma !!!

Vakar ZEBRĀ bija labs sižets par jūrmalas shoseju ... Par nereguleejamu krustojumu pie riigas robezhas, kursh tur galiigi nav vajadziigs, jo tas atrodas starp 2 estakaadeem, kur apgrieshanaas manevri nav biistami, + veel par gaajeejiem, kas chaapo no imantas paari shosejai uz daarzinjiem, un par uzriikotajaam paarietuveem sadaloshajai seetai ... pilniigs bezprigjels !!!

136964. viesis 24.augusts 2004 9:35
0 0 Atbildēt

Shaize, tur driizaak ziimi 90 vajadzeeja uzlikt :(

136967. viesis 24.augusts 2004 9:38
0 0 Atbildēt

idiotu bars, kas shito izdomaajis...

vajag veel vairaak sastreegumus taisiit.

to luksaforu naudu buutu pataupiijushi un gaajeeju tiltu uztaisiijushi kaa arii riktiigu zhogu uzceelushi, lai kaajinieki paari netiek. jo shitas viss ir kakjim zem astes, tantuks no sava mazdaarzinja vienalga pa taisno vilks un nu skaidrs kaa diena, ka neviens tur ar 50 nebrauks. tagd normaalais riita aatrums ir 110, mentiem vien buus vietinja kur kaast:(

136981. viesis 24.augusts 2004 9:51
0 0 Atbildēt

latvija buus visiem droshaaka - staigaasim kaajaam ! (iznjemot valdiibu,un deputaatus) - sho virsrsakstu es patenteeshu un ielikshu copyright,jo juutu,ka tas vareetu buut naakoshais peec esoshaa marazmaatiskaa...:)

136983. viesis 24.augusts 2004 10:07
0 0 Atbildēt

pilnīgi idioti ir tie kas izdomajuši šo murgu ar šīm izmaiņām, tā vietā lai izbūvētu gājēju tuneli, vienīgais labums būs cp varēs kāst naudu

136984. viesis 24.augusts 2004 10:09
0 0 Atbildēt

2 marchiks_

braukshanas kultuura ???

tu vakarpusee brauc iekshaa riigaa pa maskavas ielu ...

saule spiid tev tieshi aciis ... tu brauc uz 50.... ir gaajeeju paareja paari 8 joslaam (abos virzienos kopaa)

Pirmkaart , tu pamani gaajeeju paarejas ziimi paaraak veelu, jo saule spiid aciis, otrkaart tu nevari iisti saprast, vai tas ikaruss uzsaak braukt, vai arii ir apstaajies pie paarejas, lai palaistu paari gaajeeju ...

Taatad - nevis visaa riigas teritorijaa 50 km/h, bet gan visaa riigas teritorijaa izskaust nereguleejamas gaajeeju paarejas paari ielaam, ar vairaak kaa vienu braukshanas joslu vienaa virzienaa, rodot citu alternatiivu, kaa geejeejiem paarkljuut ielai ...

136988. viesis 24.augusts 2004 10:16
0 0 Atbildēt

ko jūs lecaties - tak lasījāt tekstā ka KĀDAM ir jāapgūst eiropas NAUDA.

labākais variants ir luksofori - tie maksā pietiekoši daudz un ir pietiekoši dārgi uzturēšanā - tātak katru gadu reāls piķis no MANAS kabatas kāda EIRONAUDAS_APGUVĒJA kabatā.

rodas iespaids, ka vienkārši ir kāds iztērējamās naudas plāns un ir atrasts vienkāršākais veids kā to "apgūt". tad tiek sataisīta presē reklāmažiotāža "vot tajā vietā vajag lusoforu" un aiziet - nauda apgūta.

varbūt lētāk sanāk paskatīties problēmas saknē un uztaisīt to vietu GĀJĒJIEM NEPĀREJAMU - ir tak vairāki piemēri pa to pašu ceļu uz priekšu - drāšu režģis un pāreja.

man 2 krustus no mājas arī luksoforu uzlika kādu gadu atpakaļ - pirmas tam tur nebija nekādu sastrēgumu un avāriju utttttttt.

tagad katru reizi ir jāstāv pie krusta un jāgaida kamēr iedegsies zaļais kaut no otras puses neviena nav arī maksimumstundās.

136996. viesis 24.augusts 2004 10:40
0 0 Atbildēt

Es gan tur braucu tikai paaris reizju gadaa, bet nu shitaa idiotisma tendence butu jaaizbeidz, ar vienu luksaforu tur nekas liidzeets nebuus IMO.

137004. viesis 24.augusts 2004 10:50
0 0 Atbildēt

Īstenībā jua vajadzētu mums pašiem savus nervus pietaupīt! Tautas domas taču "aktīvos" darboņus neietekmēs tāpat! Tikai garīgais bojājas lasot par visādiem "tautas" kalpu "gudrajiem" lēmumiem!

137009. viesis 24.augusts 2004 11:01
0 0 Atbildēt

2 pirmais - bet gaajeejiem IR JAAPAARKLJUUST PAARI celjam nenostaigaajot liekus 2 kilometrus katraa virzienaa !!!

Vajag zhogu pa vidam , bet pa augshu vai pa apakshu celjam tilts vai tunelis

137023. viesis 24.augusts 2004 11:37
0 0 Atbildēt

Gājējiem drošu šķērsošanu, iekārtot normālus kreisos pagriezienus un palielināt atļauto ātrumu. Avārijas tur ir ne tāpēc, ka kāds nevarētu tur auto savaldīt, bet tapēc, ka asas izjūtas pēkšņu gājēju vai priekšā braucošo straujas nogriešanās dēļ.

137033. viesis 24.augusts 2004 11:59
0 0 Atbildēt

Atkal elegants 'vieglā ceļa' gājums. Rezultāts: vēl pāris minūtes pie ikdienas ceļā zemē nomestā laika, paplašināta 'barotuve' CP, un - ticiet man - statistika neuzlabosies!

Tā vieā, lai šoseju (kāda Maskavas iela tai posmā būtībā ir!) aprīkotu, kā pienākas, tiek skaļi pasludināti pusmēri bezjēdzības vārdā. :-/ Urrā - balsosim tik atkal par sociķiem nākamajās vēlēšanā!

Varbūt vismaz tad to sūdain@#$%o rīgas robežu pārnesiet 3km tuvāk centram vai aiz minētās 'gājēju pārbrauktuves' uzlieciet zīmi 90 - citādi tā vilkšanās pa mežu uz 70 ir vienkārši idiotiska!

Kā mēs tādus kretīnus esam Rīgas domē ielaiduši?! Murgs! :-/

137034. viesis 24.augusts 2004 11:59
0 0 Atbildēt

Absolūts idiotisms. Vajag šosejai normālu sadalošo joslu līdz pat Ogrei - lai ar vieglo netiek pāri un smago arī; novākt tos idiotiskos kreisos pagriezienus (arī stulbo apgriešanās vietu starp Trest benzīntanku un apvedceļa tiltu); uzlikt luksoforus pie tām pāris gājēju pārejām... Sanāks jau dārgāk, bet...

137038. viesis 24.augusts 2004 12:04
0 0 Atbildēt

Kādas muļķības... Garām mežam jābrauc uz 50, bet, braucot gar dzelzceļu (tā laikam ir Salaspils iela), kur ir dzīvojamās mājas, tur var braukt uz 70. Skaisti!

137040. viesis 24.augusts 2004 12:10
0 0 Atbildēt

subaru [?] 24.08.2004 11:01

Lasi zemāk manā komentārā

"ir tak vairāki piemēri pa to pašu ceļu uz priekšu - drāšu režģis un pāreja."

pabrauc pa to ceļu uz priekšu un apskaties ka tur ir pazemes pāreja un pāris kilometri drātis

tikai šajā gadījumā lai atsaldētie pensionāri nelīstu - vajadzētu dzeloņdrātis arī gar ceļu malām

137049. viesis 24.augusts 2004 12:22
0 0 Atbildēt

nu redzi - tunelis ir nejeegaa daargs, bet tiltinju vareetu uzbuuveet pa sameeraa leetaam naudaam - stabilu metaala konstrukciju, bet!!! ir viens liels BET ...

pavisam vienkaarsham gaajeeju tiltinjam ir viens noziimiigs miinuss ... invaliids tur ar ratinjiem augshaa netiek!!! lai tiktu invaliids, tad ir jaataisa kaut kas liidziigs kaa uz siguldas shosejas ... bet tas jau maksaa dahyja ...

137051. viesis 24.augusts 2004 12:26
0 0 Atbildēt

invaliids? tu tur daudz invaliidu esi redzeejis? imho invaliidiem tur paari ielai nau vaidziibas vazaaties - ibo ne vilcienaa,nedz autobusaa / marsrutniekaa invaliids ar ratiem taapat neiebrauks,a ja vinjam mashiina ir,tad vish to var atstaat tur,kur vinjam pie shamaas nebuus paari ielai jaaripina...imho

137052. viesis 24.augusts 2004 12:31
0 0 Atbildēt

piekrītu - tur tie tuneļi jau bija agrāk - tikai tajos neviens iekšā nelīda. paskaties rīgā starp tirgu un staciju tunelis konkrētais - tik un tā atrodas pajoliņi, kam slinkums iekāpt tunelī - tā vietā viņi taisni virs tuneļa tusē pāri.

tas jau pofig ko taisīt tiltu vai tuneli (vei netaisīt neko, var arī dzelzceļstaciju likvidēt :).), bet sētu vajag tik un tā

1) kas invalīdam būtu meklējams stacijā - tāpat viņš netiks vilcienā?

2) cik invalīdi tajā vietā ir nonesti?

parasti ļautiņiem prāta neienāk kāpt pāri vai līst pa apakšu ceļam, ja var vienkārši pāriet pāri un uztaisīt kādu avāriju.

137066. viesis 24.augusts 2004 14:04
0 0 Atbildēt

Vajaga vajaga vajaga liidz pashai salaspilei 50 taalaak liidz ogrei 70 un tad var meeginaat laist valjaa liidz 80 - reaals pasaakums - es esmu par un tikai PAR. Pilniigi piekriitu ka jaabrauc taa lai vareetu izvairiities no sadursmes (starpcitu taa ir CSN buutiba) un ja saule spiezh aciis tas nau attaisnnojums. Tas ir noteikumu paarkaapums ja izveelas nepareizu braukshanas aatrumu attieciigaa redzamiibaa. Miglas laikaa tachu arii nevienc nelidos uz 200.

137070. viesis 24.augusts 2004 14:22
0 0 Atbildēt

pareizi! jaaieviesh jauna celjaziime "saule spiezh aciis", un jaapieliek aatrums 15 kmh - ja ir taadi apstaaklji,ka saule4 spiezh,visiem paarvietoties ar 15 kmh,a labaak izkaapt no mobiiljiem,un stumt tos :P

137076. viesis 24.augusts 2004 14:32
0 0 Atbildēt

Nu bet brauc draco brauc - nu neviens tak tevi netur. Bet ja buus bet, un tieshi nepamaniisi nu tad pac vainiigs. Es iesaku - tavas tiesiibas neklausiities. Ai vispaar jau apriebies te kaadam kaut padomu iedot vienmeer atrodas nabas kuras visus aprej. Rodas iespaids ka liela dalja sirgst ar taadu kaa neobjektivitaati un nespeeju sadzirdeet vai kaut briitinju saskatiit medaljas otru pusi. Te nu nonaakam pie lielaa ego un attieciigi agresivitaates (kura arii ir tiiri subjektiiva). !@#$%^&*()

137077. viesis 24.augusts 2004 14:34
0 0 Atbildēt

PAREIZI ! Nau ko lidinaaties pa pilseetu! A to braucu uz 70, bet sajuuta taada, ka staavu un visiem maisos pa vidu, jo lido garaam - tjipa kaukur jaapaspeej, jaasteidzaas? Nu kulcinam visi peec noteikumiem un dziivot paliks vieglaak! A tiem, kam nervi netur, jaaarsteejaas un jaapastaigaa kaajaam kaadu laicinju, lai saprot, ka labaak braukt leenu, nekaa nebraukt nemaz (tas domaat par tiesiibu atnjemshanu "lidotaajiem").

137078. viesis 24.augusts 2004 14:35
0 0 Atbildēt

Runa nav tikai par invalīdiem ratiņos.

Ir arī māmiņas ar mazajiem bērneļiem. Un tādu ir daudz vairāk. Tām arī ir jātiek pāri!

137081. viesis 24.augusts 2004 15:09
0 0 Atbildēt

Šis jauninājums ir tikai viens no pirmajiem soļiem, lai pieradinātu autobraucējus, ka Rīgas-Daugavpils šoseja drīz visā garumā būs braucama ar ātrumu 50-70 km/h. Tā kā šī ir "mana" šoseja, tad ar katru gadu redzu tikai to, ka stāvoklis kļūst aizvien sliktāks, uzlabojumu nav. Satiksmes intensitāte pieaug, samērā jauns ceļa segums katastrofāli strauji sabrūk, apdzīvoto vietu robežzīmes tiek pārnestas tālāk, lēnie onkas un krievu smagie (MAZ, KAMAZ, ZIL) arī nav nekāda medusmaize... Un tā tālāk. Ceļā pavadītais laiks drīz līdzināsies pagājušā gadsimta sākuma transporta spējām. "Paldies" varas(kārajiem)vīriem, kuri vairāk par "konceptuāli programmatiski plānotiem", toties skaļiem šļupstiem nav spējīgi valsts labā paveikt.

Atkāpe. Nosmējos, izlasot jaunākos satiksmes nākotnes plānus, - vajagot arī rietumu maģistrāli. Gadiem ilgi RUNĀ par austrumu maģistrāli, Rīgā jau gandrīz kopš padomju laikiem "braucam" pa ziemeļu tuneli un dienvidu tiltu, tagad būs arī rietumu ceļi. Žēl, ka tik maz debespušu - satiksmes plānotājiem un ceļu būvētājiem nav, kur izvērsties...

137082. viesis 24.augusts 2004 15:13
0 0 Atbildēt

Līdzīgu gājienu izdarīja Rīgā uz viestura prospekta. Tā vieta lai patērētu naudu gājēju tiltiņiem, noņema zīmi 70 un aizvietoja to ar 50. Rezultats: visi turpina braukt ar 80, avarijas un cietusie nav kļuvusi mazak, toties divas mobilas CP ekipāžas patstavīgi kase piecīsus šaujot no braucošam automašīnam.

Taja posmā tagad brauc no 80 līdz 100. Uzliks zīmi 50, un 1 pret 100 - nekas nemainīsies, ja nu vienīgi ātrums pierims par 10 km/h.

Varbūt tomer šaja krustā var neatkārtot tās kļūdas kas jau pielaistas, un varbūt Rīgas SD sāks domāt ar smadzenem bagatu galvu nevis ar pelavam?

137084. viesis 24.augusts 2004 15:20
0 0 Atbildēt

ble tik aprobezhota attieksme kaa draco laikam nav nevienam ...

tjipa - pats vainiigs, nav ko ar invaljidku braukaat ...

un jaa - kaa ar maaminjaam ar ratinjiem ? arii nehu.j braukaat paari celjam, lai seezh maajaas un gaida, kad siikai izaugs, iemaaciisies staigaat un shago pats paari paari tiltam :)

a ko ta pats uzstaadi prasiibas ?

davai, lai uztaisa tev priekshaa zhogu un nav tev tur ko braukaat ...

137085. viesis 24.augusts 2004 15:21
0 0 Atbildēt

Jau dažus gadus, kā uzbūveja ļoti labu trasi daugavas otra krastā, kas bija domata tam, lai atvieglotu Rīga - D-pils šoseju no smaga transporta, tādejadi samazinot satiksmes intensitāti un ceļu seguma sabruksanu. Tā pat jau kopš aizvesturiskiem laikiem ar regularu atkartosanos tiek runats par smaga autotransporta satiksmi apkart Rīgai un tā saucamajiem trnzīta ceļiem...

Bet ceļa zīme maksā tacu mazak, neka jaunu celu izbūve un satiksmes plānošanas realizacija. Vieglāk taču degvielas akcīzes nodokli un ceļu nodokli izterēt (lasi "iebazt kabatā") veidojot komisijas, kuras trīs gadus "strada', un galu - galā secina, ka satiksmes intensitate Latvijā ir zema, satiksme - "droša" u.t.t., un velak atkal meklet vainīgos CP un CSDD. Galvenais, ka SM un Rīgas SD ir tie strādīgie un labie...

137105. viesis 24.augusts 2004 16:39
0 0 Atbildēt

piekriitu subaru, ka vajag izskaust visas nereguleejamaas gaajeeju paarejas paari ielaam ar vairaak nekaa vienu braukshanas joslu vienaa virzienaa... tak lai saliek luksoforus par to nokaasto naudu...

137144. viesis 24.augusts 2004 19:43
0 0 Atbildēt

eu!!! DAvai visur uzliekam obligaato braukshanas aartrumu uz 20 Km/h. Tad bomzhi varees uz brauktuves guleet...

137165. viesis 25.augusts 2004 1:42
0 0 Atbildēt

Vai ir kāds, kas grib pirkt labu dzīvokli Salaspilī, un kuram katru dienu nav nekas pretim 20km braukt ar 50km/h? Nu labi, 3km uz 70km/h. Gribēju rakstīt, lai satiksmes departaments pēc Rumbulas uzliek zīmi 90, še tev - 50!!! Jāatzīst, ka pie Rumbulas tirgus gan derēja zīme 90 ar apakšzīmi "darbadienās", jo sestdienās tur toč notiek bardaks, bet līdz tādam jokam jau satdep neaizdomāsies. Laikam anekdotes par mentiem vairs nav modē, tagad menta vietā jālieto satdep darbinieks!

137166. viesis 25.augusts 2004 6:29
0 0 Atbildēt

Nu ko?! Šorīt būs tie "prieki"?! Ka tik neaizmirst par šo "uzlabojumu", braucot uz darbu! Interesanti, cik CP no rīta sastapšu...

137174. viesis 25.augusts 2004 10:12
0 0 Atbildēt

neticu gan, ka šīs avarijas izraisīja tie, kas brauca uz 70. katru rītu braucu pa Maskavas ielu un uz 70 tur neviens nebrauc.

137175. viesis 25.augusts 2004 10:13
0 0 Atbildēt

jau ir uzliktas ziimes. pa nakti ;). bet visi protams brauc kaa braukushi. vai nu neredz vai kaa.. un tiem kas grib paardot dziivokljus - nestresojiet. pareekjinot minuutees zaudeeto laiku diezvai par 5 min vairaak iznaaks.

137179. viesis 25.augusts 2004 10:33
0 0 Atbildēt

Mja. "Bardax" notiek, aha, visi afēristi labi iztusējas. CP joprojām ir mazas algas (bez šaubām, arī citiem darba ņēmējiem). Nuss katrā ziņā ir skaidrs, ka uzliks luksoforus, bet gājēju tiltiņam nebūs līdzekļu. Satiksmes drošību tas absolūti neatrisina. Tauta, bet Jūs maksājat ceļa nodokli! Jūs jau maksājat akcīzes nodokli! Vajag demokrātiski atgādināt tautas "kalpiem" par viņu atbildību! Lai izlieto beidzot finansiālos resursus adekvāti. Lai uzlabo Maskavas ielu pie Rumbulas līdz Rīgas robežai līdz 548. zīmes līmenim. Bet laikam saucēja balss paliek tikai tuksnesī un visi turpinās palikt pie sasistas siles. Un turpinās tecināt latus zināmu speciāli vārdā neminamu afēristu makos. Mja.

137182. viesis 25.augusts 2004 10:46
0 0 Atbildēt

Latvaans: jābrauc ar divriteņiem, varbūt apdrošināšanas sabiedrības beidzot sāks izmaksāt reāli cietušajiem dažādu bojājumu kompensācijas?! Citādi ne ceļi tiks uzlaboti, ne statistika labāka kļūs.

Markiz2003: jā, taisnība. Pelēkie kardināli ir tie labiņie un pārējā tauta - melnie vilki. Naudiņa pārtapusi smalkās villās (tomēr ir arī godīgu cilvēku celtās šādas mājas ar!) un ceļu uzlabošana nav tik labā līmenī, kam tā vajadzēja būt (Iecava-Bauska tam arī ir uzskatāms piemērs, kur varēja būt jau divbrauktuvju ceļš!). CP sen derēja aizsūtīt pieredzes apmaiņā uz Vāciju. Piedevām vajag pacelt krietni algu CP. Redzēsim, ka tad kaut kas uzlabosies. Ne jau tikai info kampaņas un TV priekšā brēcošu faktu noklusēšana, kā tas bija ar Puķīti.

Yukki: tieši tā. Absolūti. Jānonāk līdz absurdam, pirms kaut kas jēdzīgs beidzot sāktu notikt! "Bezpriģels" jau ir "kruta", tas taču "rullē". Tikai tas "prieciņš" notiks jau skaitītus mēnešus vai gadus. Un ne jau mans būs tas nelikumību nosviedējs. Tur jau būs daudz ietekmīgāki spēki (starptautiskā sabiedrība, kura uzzinās, ka tā ir tikusi krāpta ar nepatiesiem progresa ziņojumiem utt). Kā saka, "vai tiem! kuri tagad priecājas, būdami ļauni un darīdami kaitīgo". Bet tas tā.

137187. viesis 25.augusts 2004 11:01
0 0 Atbildēt

RXE: Patiešām, korupcijas vidi prot tikai paplašināt. Darba braucējus izmanto tikai viņu aptīrīšanai! Bet dzērumu galīgi neatbalstu, ne "biezajiem", ne "darbaļaudīm". Es nevēlos, lai mans bērns pēkšņi aiziet bojā dzēruša pretējā stūrētāja dēļ. Kaut arī viņš brauc uz 20-30 km/h un mans bērns ir piesprādzējies!

137225. viesis 25.augusts 2004 13:26
0 0 Atbildēt

Šito visu nemaz nezināju un šorīt braucu kā parasti - ap 90. Un brīnījos, kāpēc jau otro dienu menti stāv (par lami, otrā pusē).

Patiesībā drīz šie jaukie cilvēki ar šaurajām pierītēm un biezajiem maciņiem novedīs mani līdz tam, ka es sākšu algot bomžus, kas tās zīmes pa nakti fenderēs, vai finansēšu tos štata piketētājus, lai viņi pie Rīgas domes stāv ar plakātiem "Brīvību satiksmei uz Maskavas ielas". Jo braucu pa to ikdienā. Tagad gan laikam būs jāvelk caur Ulbroku...

137234. viesis 25.augusts 2004 14:22
0 0 Atbildēt

Piekrītu gendalfam!

Man arī liekas, ka būs jābrauc caur Ulbroku! Šodien arī braucu pa Maskavas ielu... Ārprac kaut kāds. TĀDS gabals uz 50. Vai tad avārijas samazināsies??? Nedomāju gan...

Jo tālāk, jo stulbāk... Drīz jau pa normālu ceļu vajadzēs braukt uz 50, tikai tāpēc, ka kaut kāds sadzēries bomzis izgājis uz ielas un šo kāds nobrauc! Smieklīgi...

137256. viesis 25.augusts 2004 16:54
0 0 Atbildēt

IMHO ideja: varbūt derētu regulāri izsūtīt linkus uz šādiem problēmrakstiem CSDD, RD un pārējiem darboņiem, lai tiem veidotos kaut neliela saikne ar tautas balsi? (pieņemot, ka tie māk lasīt, khe-khe ;-)

Var jau teikt, ka CSDD "atbildīgās personas" paši var šādu info gūt, bet: 1. Tam var nebūt laika (gan jau tur tomēr kāds laiku pa laikam strādā - es vismaz ceru... kas gan šī doma ne visai saskan ar ielās redzamo ;-) un 2. Regulāri atgādinājumi var praktiski nelabojamus tipus vest pie prāta....

Vai arī es ir pārāk naivs...?

Shadow

137268. viesis 25.augusts 2004 19:29
0 0 Atbildēt

Šorīt braucu ap 7 - nevienas CP ekipāžas nebija. Vai nu vēl gulēja, vai nu domā, ka paspēs vēl "sapelnīties" piečukus. Vakarā ap 6 arī tukšs - varbūt lietus bija pie vainas?! No rīta likās, ka visi brauca nedaudz lēnāk - ~ 80 kmh, vakarā gan - ~ 90 kmh! Dzīvosim(brauksim) - redzēsim!

137280. viesis 26.augusts 2004 9:30
0 0 Atbildēt

Labāk būtu laternas salikuši, lai naktī tos gājējus varētu redzēt. 50km/h nepaglābs piedzērušu bomzi. Ziemas vakaros, kad ceļš ir šaurāks kupenu dēļi, gājēji tur ir pa asfaltu.

Šorīt 90% mašīnu šajā posmā brauca ar ierastajiem 80-90km/h. Kur ir tad ir mūsu CP, kam arī jārūpējas par drošību? Rumbulā ir tāda naudas bedre, ja jūs zinātu.... CP pie Rīgas robežas ir manīti tikai Jāņos un avāriju gadījumos.

Arī apbraukšanas vietās šeit auto saskrienas, tikai tādēļ, ka vieni teš nejēdzīgā ātrumā un neko tumsā neredz. SALIECIET LATERNAS! NOLICIET CP UZ DEŽŪRU!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti