Daži jautājumi attiecībā uz sabiedrisko transportu... 85

 
3.septembris 2004 9:24

Īstenībā jau nekas jauns. Bet jautājumi kā ir, tā paliek. No 1.jūlija spekā stājas jaunie CSN, jaunie administratīvie sodi un punktu sistēma. Tā pat sākās "jauna" CP satiksmes drošības uzraudzības kārtība, un tā visa iespaidā jauna transporta līdzekļu vadītāju "iebiedēšanas" politika - nu tik ķersim, nu tik būs...

Bet turpinājumā es vēlētos kopā ar iAuto palīdzību uzdot jautājumus Rīgas Domes Satiksmes Departamentam, CSDD un CP vadībai dažus jautājumus attiecībā uz sabiedrisko transportu, par tā satiksmes drošību un CSN ievērošanas kārtību, kā arī par sabiedriskā transporta vadītāju atbildību.

Jautājumi:

1. Kad sabiedriskā transporta vadītāji aizmirsīs padomju laiku tradīcijas izbraukšanai no pieturas.

KOMENTS: vēl joprojām ļoti daudzi autobusu un trolejbusu vadītāji, iebraucot pieturā, kopā ar durvju atvēršanas pogu vienlaicīgi ieslēdz kreiso pagriezienu, kas norāda, ka tas (autobuss; trolejbuss) uzsāks kustību, kaut gan tajā brīdī dotā transporta pasažieri vēl tikai kāpj āra no tā, nerunājot par to, ka iekšā kāpēji savu procedūru pat vēl nav sākuši. Rezultatā, man būtu jāapstājas un "jāpalaiž" šis *buss, tādejādi radot satiksmes plūsmas samazināšanos (ko gan parasti nedaru, jo izvērtēju situāciju un saprotu, ka tam nav jēgas, bet formāli taču esmu pārkāpis CSN)

2. Vai sabiedriskajam transportam, it sevišķi garajiem sastāviem, kāds ir devis speciālu rīkojumu no vienas pieturas līdz otrai "obligāti" braukt pa otro joslu, kaut arī bieži vien no vienas pieturas līdz otrai ir tikai viens kvartāls, un pirmo joslu neviens stāvētājs nav aizņēmis.
KOMENTS: nav jēgas runāt par Čaka ielu - tur tolejbusi to vien dara, kā no pieturas izbraucot momentāli ieņem otro joslu, lai pēc trīssimt metriem atgrieztos atpakaļ pirmajā joslā pie pieturas. Otra vieta ar šiem atgadījumiem ir Deglava iela - braucot Dreiliņu virzienā, pirms tilta ir pietura, no kuras visi *busi ieņem otro joslu, pārbrauc pāri tiltam, un atkal lien pirmajā joslā, jo tur atkal ir pietura. Šāda sabiedriskā transporta rīcība nevis uzlabo satiksmi, bet gan rada papildus sastrēgumus un avārijas situacijas, kā arī vairākkārtēju braukšanas joslu maiņu bez tam īpašas vajadzības, varētu uzskatīt par AGRESĪVU BRAUKŠANU...

3. Ļoti daudzās vietās ir izbūvētas *busu pieturas, kuras atdalas no pamatceļa ar "kabatu". Šīs vietas tiek būvētas par mūsu nodokļu naudiņu. Tikai bieži vien *busu vadītāji iedomājas, ka šajā "kabata iebraukt nav vajadzīgs, un var stāvēt pasažieru izlaišanai un uzņemšanai vienkārši savā joslā...
KOMENTS: nav pat ko komentēt, atliek pabraukt pa 15. trolejbusa maršrutu...

4. Cik maksā imunitāte pret CSN ievērošanu sabiedriskā transporta vadītājiem, un kur to var dabūt nesabiedriskā transporta vadītāji?
KOMENTS: nu neesmu redzējis un dzirdējis, ka tiktu apturēti, pārbaudīti un sodīti sabiedriskā transporta vadītaji, par ko liecina nesenais notikums, kad iereibis autobusa vadītajs ar pasažieriem pilnu autobusu pārkāpjot visus iespējamos CSN izraisa avāriju, un tikai tad - pēc konkrēta fakta, viņš saņems savu sodu. Bet līdz avārijai neviena CP viņam ceļā "netrāpījās", un uzmanību nepievērsa...

Un tādus uzskaitījumus varētu turpināt laikam bezgalīgi...
Zinu, ka neko jau jaunu nepateicu, un šo uzskaitījumu redz praktiski jeb kurš autovadītājs, un velta ne vienu vien stipru vārdu sabiedriskā transporta vadītājiem, bet jautajumi paliek atklāti...

Markiz2003, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
138398. viesis 3.septembris 2004 9:27
0 0 Atbildēt

NU man liekas ka uz Čaka ielas pārsvarā ir viena josla.....

138402. viesis 3.septembris 2004 9:36
0 0 Atbildēt

uz čaka ielas minimums ir divas joslas (viena turp viena atpakaļ)

138403. viesis 3.septembris 2004 9:38
0 0 Atbildēt

ko????? vakar vēl bija divas un pat trīs!

138405. viesis 3.septembris 2004 9:38
0 0 Atbildēt

Uz chaka ielas parsvaraa ir tomeer 2 joslas, bet man ir jautaajums, kaa ir ar mikroautobussiem, via no 1.maija vinjiem nav saistoss CSN punkts, kas vinjiem atljauj apstaaties un uznjemt pasazierus tikai tam paredzetas vietas, tobish pieturaas? Kautkaa galiigi apriebies tas stilinjs, ka tikko ierauga kaadu potenc. pasazieri, ta met pa meemajiem, kaut ari 20 metri uz prieksu ir autobusa pietura....

138406. viesis 3.septembris 2004 9:39
0 0 Atbildēt

Labojums: Domaats, ka 2 joslas katraa virzienaa

138408. viesis 3.septembris 2004 9:41
0 0 Atbildēt

Labs raksts.Tiešām rodas jautājums,kad un vai vispār CP sāks pievērst uzmanību sabiedriskā transporta vadītājiem.Nē reizi neesmu redzējis ka CP būtu apturējusi maršuta autobusu,bet pārkāpj un pat nopietni viņi ļoti bieži.Varbūt viņi ir kā Indijas svētās govis.

138414. viesis 3.septembris 2004 9:46
0 0 Atbildēt

ja naf uzķellēta sadalošā joslu līnija tad ir jauskata ka ir viena josla bet vadītāji to var legāli sadalīt divās atkarībā no satiksmes intensitātes (kaut kā tā)

138417. viesis 3.septembris 2004 9:48
0 0 Atbildēt

saskaņā ar CSN braukšanas joslas ir tik, cik blakus var nobraukt automobīļi!

138418. viesis 3.septembris 2004 9:49
0 0 Atbildēt

Un cik CP būtu darba uz Vanšu tilta, kur garie autobusi/trolejbusi tenterē pāri trijām joslām turp un pēc 200m atpakaļ!

138419. viesis 3.septembris 2004 9:49
0 0 Atbildēt

viesis viesim

jā, sabiedriskais transports ir indijas svētās govis!

viens autobuss pārvadā 50 potenciālos vieglo mašīnu stūrētājus! cik vietas aizņem viens autobuss un cik piecdesmit vieglās mašīnas pilsētas ielā? gods un slava sabiedriskajam transportam! :)

138422. viesis 3.septembris 2004 9:51
0 0 Atbildēt

Jaa nu shitaa naglaa liishana aaraa no pieturas toch kretinee. Braucu viens pa visu garo ielu, bet autobusam tomeer ir slinkums pagaidiit kameer viens pabrauc garaam, taa vietaa spraucaas aaraa zinot, ka tuuliit tas vieglais vinju taapat dabuus apdziit. Vienkaarshi svolochi.

138423. viesis 3.septembris 2004 9:52
0 0 Atbildēt

Piekriitu raksta autoram, un arii gribeetu dzirdeet kaadu oficiaalu CP komentaaru, cerams ka iauto, to var noorganizeet, un arii jaunajaa celju satiksmes programmaa nekas nav mineets par sabiedriskaa transporta vai mikrinju shoferu kultuuru uz celjiem, tik vien zin kaa skandinaat cik vieglo auto vadiitaaji ir slikti un nekulturaali....

138431. viesis 3.septembris 2004 9:58
0 0 Atbildēt

Kad uz Brīvības ielas tiks izveidotas sabiedriskā transporta „kabatas” (sākot no Sporta akadēmijas uz Juglas pusi to var izdarīt, bez lielām investīcijām un arī vieta tur ir). Cik esmu novērojis šai posmā parasti ir visvairāk transportlīdzekļu (piektdienās it īpaši), bet te jau tā šaurajā vietā no 2 joslām paliek tikai viena (sabiedriskais apstājas uz joslas, saprotu arī sabiedriskā transporta vadītājus, tur nav citas iespējas, bet varētu taču sakārtot izveidojot „kabatas”). Cerams, ka šo ieteikumu kāds ņems vērā un uzlabosies situācija vismaz kaut mazliet izbraucot no Rīgas.

P.S. Es arī ikdienā izmantoju sabiedrisko un auto.

138433. viesis 3.septembris 2004 10:00
0 0 Atbildēt

Man šķiet, ka rakstā ir drusku pārspīlēts. Ir, protams, dažādi gadījumi, bet apgalvot, ka tekstā minētie punkti ir tendence, es neņemtos.

138435. viesis 3.septembris 2004 10:05
0 0 Atbildēt

Briinums, ka veel tramvaji nav piemineeti, tie arii taadi nekauniigi peedeejaa laikaa palikushi :)

138437. viesis 3.septembris 2004 10:09
0 0 Atbildēt

Besii ara ka tie autobusi biezi nerada pagriezienu un megina nospiest tevi nost,bet ja nerada pagriezinu vini es principa peec vinu nelaizu,kad paliek dazi centimetri starp auto,tad vini tomer atkapjas,un vell,vai nevajadzeetu sodiit tos trolejbusu vaditajus kuri no riitiem taisa korkus uz vansa tilta 3 joslaa,kad aibrauc gandriiz lidz galam un staav un gaida kad kads ielaidiis ieksaa,lidz ar to 3 joslaa veidoja tads pats satregums kaa uz parejam 2 joslaam.

138440. viesis 3.septembris 2004 10:14
0 0 Atbildēt

Esmu pārliecināts, ka CP NEKAD nevērsīsies pret sabiedriskā transporta(izņemot mikrobusu) vadītājiem, par rakstā minētajiem un citiem CSN "ne pārāk smagiem" pārkāpumiem. Kā smagu un regulāru pārkāpumu busu vadītājiem es kvalificēju izbraukšanu krustojumā pie dzeltenās...Arī pa vantenieku viss sabiedriskais regulāri bloķē 1 joslu, bet nekad neviens CP šiem pārkāpumiem nav pievērsis uzmanību. Un nepievērsīs. Atceros, padomju laikā bija gadījums, kad jauns autoinspektors krustojumā pie stahanoviešu tilta-Maskavas ielas - bija apturējis tramvaju,un rakstīja vadītājam protokolu par iebrakšanu krustojumā zem dzeltenās gaismas...Nakamajā dienā šis inspektors jau strādāja med.atskurbtuvē par dežurantu.

Pastāv tomēr viedoklis par sab.transportam raksturīgām prioritātēm, un tas mums - pārējiem autovadītājiem jāpieņem kā nerakstīta norma. Teorētiski, sabiedrība no tā īpaši necietīs,ja astoņi BIEZIE savos mersedesos pasēdēs aiz busa, un liekas 5 minūtes "paspēlēs kabatas biljardu". Tikmēr, darba cilvēkiem un skolniekiem, kuru skaits vienā transporta vienībā reizēm sasniedz vairāk par 250, paveras iesp;ēja un cerība nenokavēt darbu un mācības.

138442. viesis 3.septembris 2004 10:18
0 0 Atbildēt

parasti trolejbusi pārkārtojas uz 2 un pat 3 joslu tikai tāpēc, ka vajag lai pārietu uz blakus elektrības "sliedēm"...

Patiesībā man sabeidriskais neko diži neraucee.

Patreizējā stāvokļa dēļ-kas notiek no rītiem, apsveru iespēju pāriet uz divriteni, nau reāli paspēt kaut kur sastregumu stundās, kad visi kas tik var, mēģina tikt ar savu auto kur vajag, tādā veidā bremzējot arī sabiedrisko :(

138452. viesis 3.septembris 2004 10:25
0 0 Atbildēt

IKdienasViesi: Tas par to atskurbtuves dežurantu musdienās nav iesējams, jo tad būtu pamatigs skandāls un tiesas procesi.

Tu bij domājis 250cilv. vinā trsporta līdzeklī? :O Nereāli-fantastika!

138453. viesis 3.septembris 2004 10:27
0 0 Atbildēt

Vipaar uz Chaka ielas ir pa vienai joslai katraa vrizienaa, un tas ka tur salien 2 vieglie blakus ir OK liidz briidim kad divi taadi "viltotajaas" 4 joslaas kauty ko nesadala. CSN ir noteikts ka minimaalais joslas platums ir 3 m, un chakene nav vismaz 12 metrus plata visaa garumaa ( tiesa paraak taalu arii nav, no shii cipara, bet vienalga pa maz). Taadeelj arii nav tur sadaloshaas saliktas.

Un taadeelj ka tur ir viena josla katraa virzienaa, toreetiski es pa vinju varu braukt no vidus uz malu vispaar nekaadus pagriezienus neraadot jo nesmu izbraucis no savas jolas !!!

138461. viesis 3.septembris 2004 10:41
0 0 Atbildēt

Lasitaajs vareetu veikt paraugdemonstreejumus un paraadiit kur uz Chaka ielas ir divas joslas katraa virzienaa. Uz Valdemaara ielas divas joslas ir tikai pie makslas muzeja.

138462. viesis 3.septembris 2004 10:42
0 0 Atbildēt

Viss pareizi! Vakar braucot pa Deglava tiltu otrā joslā man garām pabrauca 2 trolejbusi un 3 autobusi, visi apstājās pieturā. Pirmā josla sastrēga pamatīgi, otrā brīva, jo augstāk minētie gaida ka tos atkal ielaidīs pirmajā. Kāds laika ieguvums, nezinu? Es tādus braucējus atpakļ nelaižu principā.

138465. viesis 3.septembris 2004 10:46
0 0 Atbildēt

Un kaads te ichiiksteejaas par to ka joslas ir tik cik var salikt mashiinas bet aizmirsa piebilst ka tas jaadara ieveerojot droshu intervaalu kas ir 50 cm uz katru pusi no mashiinas gabariitiem. Taatad ja auto platums ir 2 m tad + 1 m = 3 m. Tas ir droshs intervaals un tapee joslaam vajaga shos 3 m. Taadeejaadi ja uz chakenes notiek sadursme tad vainiigs ir tas kursh pa kreisi jo nav ieveerojios droshu intervaalu. :p

138466. viesis 3.septembris 2004 10:47
0 0 Atbildēt

WALA: Bet labāk tomēr palasi ko CSN saka par šādu gadījumu :)

138467. viesis 3.septembris 2004 10:49
0 0 Atbildēt

diez vai "jautaashana" caur Iauto aizsniegsies liidz veelamajaam instituucijaam.

138468. viesis 3.septembris 2004 10:49
0 0 Atbildēt

Krancis palasi vien pats !!! Un nevajag atsaukties uz punktu, ka vadiitaaji pashi nosaka joslu skaitu uz celja, ja nav attieciigu celja apziimeejumu !!!

138470. viesis 3.septembris 2004 10:51
0 0 Atbildēt

Un nerakstītie likumi tomēr iesaka saspiesties uz tādām ielām kā Čaka vai Valdemāra, jo mēs taču negribam savu principu dēļ dabūt iet pie zobārsta :)

138473. viesis 3.septembris 2004 10:54
0 0 Atbildēt

Nu vot tur tev Krancis shoreiz tasiniiba, ari es gan uz Valdemaar gan uz Chakenes braucu "2" joslaas katra virzienaa, tad kad tur ir taada transporta pluusma. Bet tas nenoziimee, ka kaac kursh liidz galam neatceras CSN var visur bljaustiities, ka trolejbusi redz lienot "2" joslaa un shausmiigi trauceejot tur kaadama braukt. Trolejbuss ir krietni plataaks par auto, un domaaju, ka vinji speciaali taa dara, lai nebuutu no visaadiem lunjiem kas meegjina liist blakus peec tam jaaizvairaas.

138475. viesis 3.septembris 2004 11:03
0 0 Atbildēt

Nu vispār laiciņu atpakaļ Mežciemā redzēju apturētu trolejbusu. Aiz tā CP ar uguņiem. Tā vien likās, ka raksta protokolu vai tml., jo avārija nebija. Moš arī viņus kādreiz soda!!!

138476. viesis 3.septembris 2004 11:10
0 0 Atbildēt

Es arii gribu redzeet uz Cakenes 2 joslu – kur taa ir?????

Cik pa to braucu liidz Ērglju ielai veel nav sanaacis atrast :P

138479. viesis 3.septembris 2004 11:29
0 0 Atbildēt

To: WALA [?] 03.09.2004 10:54

-----------

Nu sab.transports šad tad lien arī otrajā (vai 1,5-ajā) joslā vietās, kur ir ceļu sadalījums. Tāpat apstāšanās 1 m no malas pieturās domāju, ka nav nekas cits, ka rupjība un klajas necieņas izrādīšana pret citiem vadītājiem. Es jau saprotu, ka trolejbusa vadītājam ir patīkamāk braukt pa tukšu ielu, kad viņam priekša nav neviena, bet aizmugurē gara rinda ar "sajūsminātiem" autovadītājiem. Rezultātā visas automašīnas (kurās kopsummā ir vairāk pasažieru nekā trolejbusā) pārvietojas tik pat ātri (lēni), kā trolejbuss. Kā sekas ir dažu nepacietīgāko vadītāju apdzīšana pa pretējo joslu un avārijas situācijas. Domāju, ka sab. transporta vadītājiem vajadzētu vairāk cienīt citus vadītājus, tad arī viņus cienīs.

Tas gan neattiecas uz visiem sab. transporta vadītājiem. Reti, bet gadās arī pieklājīgie...

138485. viesis 3.septembris 2004 11:52
0 0 Atbildēt

to WALA

kurā CSN punktā teikts par 3m joslas platumu? Domāju, ka nevienā!

138486. viesis 3.septembris 2004 11:53
0 0 Atbildēt

Es arī vēlētos dzirdēt komentāru par to kādēļ pie katedrāles sabiedriskā transporta vadītāji izbrauc no pieturas, kura atrodas 1joslā, uzreiz uz 3šo joslu nerespektējot pārējos satiksmes dalībniekus

138491. viesis 3.septembris 2004 12:01
0 0 Atbildēt

Trolejbusa un autobusa platumks ir 2,5m!!!! Tiesi taapeec uz Valdemara un Caka ielas ir tik platas joslas, t.i., joslas platums nedriikst buut mazaaks par 3,5m!!!!!

Uz Cakenes un Valdemaara ielas NAV 2 JOSLAS!!!

Sis jautaajums jau ir apnicis, vinsh tiek aprunaats reizi 3 meenesos, un VIENMEER ir atbilde «NAV 2 JOSLAS vienaa virzienaa»

HIPPY

138493. viesis 3.septembris 2004 12:06
0 0 Atbildēt

2 Redoktors,

ir teikts, vot tikai nepateikshu vai ne mazaak kaa 3 metri vai 3.5 kaa dazji apgalvo. Ja nu kaadam pa rokai CSN graamatinja tad domaaju nebuus gruuti atrast, pie termina, kas ir braukshanas josla - ja nekljuudos tad tieshi taads bija formuleejums.

138497. viesis 3.septembris 2004 12:08
0 0 Atbildēt

Nu nav uz chakenes 1 josla katraa virzienaa. Noteikumos ir, ka joslas ir tik cik automobiilji salien blakus. Un 2 tur toch salien blakus.

138499. viesis 3.septembris 2004 12:08
0 0 Atbildēt

Par tiem 3m ir teikts ka nevar apstaaties ja liidz nepaartrauktai liinijai paliek mazaak pa 3m, nekas pa joslaam nav teikts

138502. viesis 3.septembris 2004 12:14
0 0 Atbildēt

Dažkārt jau sodā arī sabiedriskos. Pagājušo nedēļ viens starppilsētu autobusa šoferītis sūkstījās, ka jamo Ziemsvētkos esot paņemuši par ātrumu - Ls30.

138503. viesis 3.septembris 2004 12:14
0 0 Atbildēt

Tiem, kas nezin - noteikumus netā var atrast šeit: www.csdd.lv/Statistika/No...ni/N1621_4.pdf .

Turpat www.csdd.lv var atrast arī citus, vadītājiem svarīgus normatīvos dokumentus...

138504. viesis 3.septembris 2004 12:20
0 0 Atbildēt

Par joslām viedoklis tāds - ja brauktuve ir marķēta ar baltajām līnijām, tad no tā arī var izspriest, cik braukšanas joslu katrā virzienā ir.

Cik atceros, CSN bija atrunāts, ka ja brauktuvei ir četras vai vairāk joslas, tas pa vidu iet divas nepārtrauktas līnijas. Ja nemaldos, uz čakenes tādu naf.

P.S. Patīk man, kad troļļuks grib citu troļļuku pa tiem pašiem vadiem apsteigt... sastrēgumiņš garantēts...

Opelz

138507. viesis 3.septembris 2004 12:24
0 0 Atbildēt

Par tām pašām joslām uz Čaka, Valdemāra u.c. ielām.

CSN saka: "96. Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem."

Šis punkts kārtējo reizi ir divdomīgs, jo nekas nav pateikts stingri un to var traktēt dažādi: motociklisti uzskata, ka viņi pa to pašu ielu var braukt vismaz 4 joslās, bet viens otrs autovadītājs uzskata, ka tur pat vienai mašīnai ir šauri un ka jābrauc ir vismaz 2m no ietves...

138509. viesis 3.septembris 2004 12:28
0 0 Atbildēt

REKU NOTEIKUMOS ATRADU:

Bezsliezhu transporta liidzeklju braukshanai paredzeeto joslu skaitu noraada attieciigie celju apziimeejumi vai celja ziimes, bet ja to nav braukshanas joslu skaitu nosaka pashi vadiitaaji njemot veeraa brauktuves platumu, automobilju gabariitus un nepiecieshamos intervaalus starp transportliidzekljiem. Basta, chakenee ir pavisam 4 joslas!

138511. viesis 3.septembris 2004 12:31
0 0 Atbildēt

raimondo pasteidzaas :)

138512. viesis 3.septembris 2004 12:32
0 0 Atbildēt

WALA

nekur csn nav teikts ka joslai ir jābūt 3 vai 3,5 platai, vienīgais punkts par izkārtojumu joslās ir tas pats 96. ja uz čaka ielas ir uzzīmēta tikai sadalošā josla (sen neesmu braucis), tad katrā virzienā ir pa vienai, ja šamējā kārtējo reizi nav redzama, tad "ņemot vērā brauktuves platumu, automo­biļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem". tā kā nepieciešamai intervāls nav definēts jēdzins, tad tas var būt no 1cm līdz bezgalībai...

138513. viesis 3.septembris 2004 12:35
0 0 Atbildēt

Labi sorre, vainigs, CSN tas nav rakstiits, taatad tas ir kaut kaados citus normatiivos, kas gan tieshaa veidaa uz vadiitaajiem neattiecas.

Muuzhu dziivo, muuzhu maacies.

138516. viesis 3.septembris 2004 12:49
0 0 Atbildēt

friday: chakenee vidusliinija sadala virzienus, a sava virziena joslaa tu nosaki peec gabariitiem cik joslas ir.

138520. viesis 3.septembris 2004 13:18
0 0 Atbildēt

bla bla bla blaaaa Ko var *******ies par to vai ir 2 vai viena josla katraa virzienaa uz Chakenes un Voldinja ielas. Vai tie kas te bljauj pashi brauc kaa te deklamee??? Tobish vienaa joslaa??? Nejau raxta autors sashutis par to ka trolejbusu, autobusu utt sab trans vadiitaaji normaali izgriezjoties no pieturas paliek labajaa maleejaa joslaa. Neee. Vinjiem obligaati vajag izbraukt otrajaa joslaa (Briiviibene kautvai), lai peec 100m liistu atpakalj. Ibio. Kas celjs ir kaada slaloma trase???

Vakardien bljin gribeejaas divaam zosiim zobus paarskaitiit, kad vinjas aptureeja mikrinju. Situaacija: 3 joslas, 2vas kas iet taisni, treshaa nogriezjaas pa labi. Es protams nogriezos pa labi, mikrinjsh brauc taisni. Vecenes sadomaajushas ka vinjas to mikrinju var balsot staavot manas joslas viduu!!!! A mikrinja shoferis bija veel gudraaks. Vinjsh ieraudziijis ka vinju stopee, apstaajaas krustojumam pa vidu... Reaali tika noshtopeetas 4tras joslas. 2 kuraam vinjsh bija skjeersaam priekshaa ( kad vecenes raapaas iekshaa tajaa busaa, tikmeer jau zaljais signaals ljaava braukt paareejiem vadiitaajiem) un 2vas joslas kuraa apstaajaas mikrinjsh un vecenes kameer kaapa iekshaa busaa. Blin vai ta tieshaam sab.transports kursee ar 2h intervaalu ka shitaa jaataisa avaarijas situaacijas utt?!??!

138522. viesis 3.septembris 2004 13:22
0 0 Atbildēt

Zinu ka offtopics, bet negribētu būt klāt kad Arsmens noteiks joslas pēc saviem principiem.

Žēl ka tu nezini kas ir drošs intervāls (pačukstēšu ka tas nav tad kad abi vadītāji var sarokoties braucot blakām) :)

Šitos visus topicus palasi un bail uz ielas braukt - tik daudzi domā ka zin visus noteikumus!

138523. viesis 3.septembris 2004 13:37
0 0 Atbildēt

Krancis

Nu tad nebrauc arii un visi buus ieguveeji :)

138525. viesis 3.septembris 2004 13:49
0 0 Atbildēt

Tev par spīti braukšu :D

138529. viesis 3.septembris 2004 14:01
0 0 Atbildēt

Par tām pašām Čaka Valdemāra u.c. Ja uz šīm ielām tik tiešām būtu tikai viena josla, tad normāls ceļa īpašnieks (SatDep.) būtu uzkrāsojis arī normālus ceļa apzīmējumus. Sadalošajai joslai nav obligāti jāiet pa ielas vidu.

Normāli ielu var izveidot 3 joslas platu. Pie sab. transporta pieturām var izveidot 3 joslas: viena sab.transportam, viena šajā virzienā, viena pretējā. Tālāk, kur atrodas pretējā virziena sab. transporta pietura joslu sadalījums pretējs. Tas pats pie krustojumiem. Tā kā pa kreisi griezties pārsvarā nedrīkst, tad 1.josla griežas pa labi, 2. tikai taisni un 3. pretēji. Šādā gadījumā ielas platums būtu pietiekošs, un arī būtu viennozīmīgs joslu skaits. Visticamākais, ka uzlabotos arī transporta plūsma...

Patlaban tas tomēr ir atbilstoši CSN: braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem. Tātad kā nu kurā brīdī sanāk 2-4 joslas...

138533. viesis 3.septembris 2004 14:11
0 0 Atbildēt

Sakaraa ar to pashu chakeni. Lielu dalju pliismas vareetu novirziit no vinjas pa barona ielu, bet tikai gadiijumaa ja vinja buutu OK. Patreiz tur situaacija ir neno labaakajaam, jo brugjis tur ir nenormaali neliidzens. Liidz ar to baronene no gjertruudes liidz pat briiviibas ielai ir gandriiz tuksha vienmeer tai pashaa laikaa chakene sastreegusi, jo neviens jau negrib iipashi lauzt savus dranduljetus pa to nelaimiigo brugji.

138535. viesis 3.septembris 2004 14:28
0 0 Atbildēt

Raksts par temu, ir sajuta, kas sabiedriskais transports brauc ka ertak, ne pec CSN. Seviski naski otras joslas lietotaji ir trolejbusi, laikam tur vel nav iemitas spures....

138537. viesis 3.septembris 2004 14:44
0 0 Atbildēt

Kā man besī šitie īdētāji un slaisti. Vai tiešām grūti vai bailīgi šos jautājumus uzdot pa tiešo kompetentajai iestādei!?

138539. viesis 3.septembris 2004 14:48
0 0 Atbildēt

viesis (VeA) 03.09.2004 14:44

Kā man besī šitie īdētāji un slaisti. ...

---------

Ja šis anonīmā rakstītāja ( kurš ir par slinku vai gļēvu lai pat piereģistrētos) texts ir attiecināts uz mani, tad es varu pateikt, ka esmu ar SatDep kontaktējies citos jautājumos un zinu "0" rezultātu. Mana pārliecība, ka šādas iestādes kaut ko darīs tikai gadījumā ja jautājums tikts pacelts publiski, pie tam vēlams ar skandālu...

138540. viesis 3.septembris 2004 15:24
0 0 Atbildēt

Sorry! Sorry! Sorry!

Tas par Čaka ielu! Nedomāju, ka šis rakstiņs izsauks daudziem tādu diskusiju, kā cik tad reāli ir joslas Čaka ielā...

Pārējie, kas vel nav lasījuši - tiešām A.Čaka ielas vietā lasiet Brīvības. Tad varbūt "joslu" apspriedēji sapratīs, ka jautajums šeit ir pavisam cits.

----------------------------------------------------------------------

viesis (VeA) 03.09.2004 14:44

Kā man besī šitie īdētāji un slaisti. Vai tiešām grūti vai bailīgi šos jautājumus uzdot pa tiešo kompetentajai iestādei! ?

---------------------------------------------------------------------------

Ja jau tās atbildes tā varētu saņemt, tad iauto līdzdalība nebūtu vajadzīga. Bet varbūt arī bija jāizliekas gudrākam deļ personīgās nespējas....

138542. viesis 3.septembris 2004 15:39
0 0 Atbildēt

To arsmen Tu pats neizlasiiji. INTERVAALI. DROSHI intervaali starp auto. Un tas nau seerkocinjkastinja. Droshs intervaals ir 50 cm katram auto. Tatad 2 X 50 cm ir 1 m !!! Jja kaads ar taadu intervaalu var saruumeeties uz chakenes - luudzu. Bet ja starp muusu mashiinaam nau metra tad ej dillees arsmen un pastriidiis ar policistiem vai veel labaak ar briiviibas pieminekli un ja tu piemineklim speesi pieraadiit par divaam joslaam tad jem otu un kraaso. Kameer nebuus uzkraasotas divas joslas es pa chakeni braukshu kaa pa vienu joslu un pameegini man kauko izdariit. Tas kursh apdziis buus vainiigs. :p

138544. viesis 3.septembris 2004 16:03
0 0 Atbildēt

uupis [?] 03.09.2004 15:39

----------

Kas par draudiem....

;)

Bet man, bet man vajag vismaz 2 m katrā pusē un vismaz 20 priekšā, jo es vienmēr braucu smagā pāli...

138545. viesis 3.septembris 2004 16:03
0 0 Atbildēt

uupis riktiigs pidrila

138549. viesis 3.septembris 2004 16:31
0 0 Atbildēt

Viena josla, divas joslas.

TAS NAV GALVENAIS ŠAJĀ RAKSTĀ!

138550. viesis 3.septembris 2004 16:34
0 0 Atbildēt

uuPIS: : Tu esi lohs. sorry, bet tā ir. Noteikumus pārlasījies, vai zem spilvena turi? Kur uz valdemārenes ir viena josla??? Izlasi savā grāmatiņā (es pēdējo reizi lasīju pirms 7 gadiem un atceros), ka joslas ir tik, cik vadītājs var iztēloties. Ja es zinu, ka 2 autiņi tur lien blakus tad arī ir divas joslas. A ja tu esi tik aprobežots, ka par joslu platumu spried pēc tā vai tur 2 troļiki blakus lien, tad sorry. Tad ja kāds kombains Rīgā iemaldīsie, tu brauksi pa trotuāru, jo domāsi, ka uz Brīvībenes ir pusjosla???

138551. viesis 3.septembris 2004 16:38
0 0 Atbildēt

Es braukshu kaa pa divaam, ja kaadam tur ir viena josla (uupis), tad man juusu egoisms galiigi netraucee, apdziishu kaut pa preteejo ;)

138552. viesis 3.septembris 2004 16:40
0 0 Atbildēt

Kad Jūs visi vienreiz sapratīsiet, ka zem visām problēmām Latvijā apakšā ir nauda??? Kāds par to saņem piķi un nekas nemainīsies. Jautājums vienmēr paliks atklāts. Kā var RCP sodīta tās pašas pilsētas autoparku??? Domājiet loģiski. Ja Jūs būtu ments, Jūs sievai arī liktu par pārkāpumu maksāt???

Par ko Jūs domājat Puķīte māju uzcēla un Bojārs un visi pārējie deputāti pelnot līdz 2000 mēnesī ceļ pilis, brauc ar AMG meršiem pa 200tk eiro utt. Padomājiet loģiski, pat pelnot 5tk mēnesī, to nevar atļauties.

138553. viesis 3.septembris 2004 17:47
0 0 Atbildēt

Nauda ir zem visaam probleemaam apkalsaa...!:)

Parskrienot pari siem komentiem var secinaat, ka raksts liidz lasiitaajiem nav nonaacis. Rakstaa nebija mineets, ka vajadzeetu uz kaadas tur Chakenes, vai valdemaarenes vai veel uz kaadas tur ielas uzkraasot liinijas vai salilit ziimes, runa ir par brauksanas kultuuru no sab.transp. puses...,

Par to vaig diskuteet.

138554. viesis 3.septembris 2004 18:19
0 0 Atbildēt

Šis te teksts būs galīgi ne pa tēmu, bet izlasiet to un sapratīsiet, ka mūsu dominiekiem citreiz ir vieglāk atbildēt kaut ko apsurdu ne kā šancēt, tas pats attiecas uz šitiem sīkajiem jautājumiem.

“Rīgā nekad nebūs metro un pazemes tramvajs, tāpēc nepieciešams pilnveidot jau esošos transporta veidus,” uzsākot debates, teica RD Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Guntis Pilsums. Viņš arī izklāstīja citu Eiropas valstu galvaspilsētu pieredzi, kur autovadītājiem tiek radītas papildus neērtības iebraukšanai pilsētas centrā, lai piespiestu viņus atstāt automašīnas piepilsētā un doties uz centru sabiedriskajā transportā. RD gan tik radikālus paņēmienus negrasās pielietot, bet atzīst, ka iedzīvotāju ieinteresēšana pārvietoties sabiedriskajā transportā varētu būt viens no mērķiem pilsētas transporta kustības uzlabošanā.

Vispār šitas izklausās galīgi neprogresīvi un tādi cilvēki nevar strādāt, tā ka laikus jābalso ārā. Idiņi salīdzina mūs ar ES valstu pilsētām, lai gan no ES puses jau ir dzirdēts ka Rīga ir lielākā pilsēta eiropā bez ātrgaitas transporta un nav centrā kur iebāzt to ātrgaitas "virszemes" tramvaju. Tipa itkā pa Avotu ielu, bet ja tur mašīnas nevarēs braukt iedomājaties kas būs pa štoperiem.

138555. viesis 3.septembris 2004 18:33
0 0 Atbildēt

Brīvības iela? Varbūt sakārtošanu derētu sākt, izveidojot kabatu pie Katedrāles? Paši ziniet kas par rosolu tur notiek darbadienu beigās. Sab. transports lien no 3-ās uz pirmo, tad atpakaļ, tie kas grib pa labi tikt uz bulvāri cenšas pirms krustojuma ieņemt labo joslu utt... reāli labā josla ir aizkorķēta ar tajā stāvošajiem mikriņiem.

Un vispār, ja runājam par Brīvības ielu, tājā tak ir tikai 1.5 josla - nu vismaz aiz Miera ielas. Labajā josla parasti ir noparkotas mašīnas, īpaši jau aiz Biķernieku ielas, kur 3 joslas katrā virzienā pārvēršas par 1, jo no kreisās daudzos krustojumos var nogriezties. Tikai aiz Alfas Brīvības ielā ir 2 joslas bez noparkotiem auto, ja neskaita sab. transporta pieturas :)

138557. viesis 3.septembris 2004 19:36
0 0 Atbildēt

Pa Riigu braucu ljoti reti.

Pirms gada mani uz Kalpaka ielas autobuss iespieda kaadaa 4. joslaa. Jaa, vienkaarshi iebrauca manaa joslaa, man bija no vinja jaamuuk malaa. Un braucu liidz ar mashiinaam, kas bija saliktas iekas nreisajaaa malaa.

Shovasar paaris reizes braucu pa Valdemaara ielu, un kaa ne riidzenieks nespeeju saprast - cik joslas tur bija. It kaa viena, it kaa 1,5. Bet visi brauca divaas :)

138559. viesis 3.septembris 2004 20:23
0 0 Atbildēt

Viagrim - nu esmu lohs un tad? Satiksmes noteikumos nau nekas mineets par taadiem. Taadeelj var braukt gan lohi gan bremzes - un es taads esmu. Gan jau arii tu pamaniisies tikt manis apcelc un nostaadiic neveiklaa situaacijaa. Un neaizmirsti par nepiecieshamo intervaali. Zreiz tavas divas joslas izput kaa pienenj puukas. Vot pac esi lohs un maaki tikai fantazeet. Fantaazija meedz pievilt. Pragmatisms nekad.

138566. viesis 3.septembris 2004 22:49
0 0 Atbildēt

CyberGhost :

zin, bet 250 sasviidusi studenti un penzionaari vienaa trolii taa ir norma no riitiem - labaak ar veliiti kameer nav lielaas rudens lietavas

138573. viesis 4.septembris 2004 11:15
0 0 Atbildēt

Vo vo es ar gribu richuku tikai pietrukst nieka 200 lasiku.

127.0.0.1 212.93.97.204

SAMSUNG-SGH-X100/PEARL UP.Browser/6.1.0.6 (GUI) MMP/1.0

138577. viesis 4.septembris 2004 13:11
0 0 Atbildēt

Ja juus,neizneesaatie personiigo automashiinu vadiitaaji,saprastu kaads darbs ir tiem sabiedriskaa transporta vadiitaajiem, daudz te neizrunaatos. Ja juus pashi ar savaam mashiinaam netrauceetu sabiedriskajam normaali braukt pa Riigu,nekas taads nebuutu. Sabiedriskaa transporta vadiitaajus soda taapat kaa tos kropljus ar vieglajaam mashiinaam,nekaadas privileegijas nav. Man pasham ir mashiina,bet uz Riigas centru ar vinju nebraucu,izmantoju sabiedrisko vai velosipeedu.

138578. viesis 4.septembris 2004 15:13
0 0 Atbildēt

CP ir pilniigs puhujs par sab. trans. Tik pat labi es vareetu jautaat, kapeec shie nesaak kjerstiit visaadus vecos kamazus un tiem liidziigos, kas brauc ar paarkrautaam kravaam, roteejoshiem ritenjiem un ar izpluudes gaazeem, kas paarsniedz visas iepseejamaas normas...??? CP dara tikai to, ar ko var nopelniit naudu, tb staaveet ar radaru kruumos. Galvenais jau ir materiaalu labumu ieguushanas, nevis satiksmes kontrole. Un shii situaacija arii nemainiisies tuvaako 5 gadu laikaa, bet no vienas puses arii labi, gandriiz vienmeer vari atpirkties par visiem paarkaapumiem,- shima, aatrums, aizlieguma ziimju neieveeroshana. Tas, protams, uz muusu valsts celjiem rada lielas nekaartiibas un bardaku, bet kameer visi ir apmierinaati ar pastaavoshso post-PSRS blatu un kukulju systeemu, tikmeer viss ir kulle! :P

138579. viesis 4.septembris 2004 15:53
0 0 Atbildēt

TO:xls99:: izlasi manu komentu kārtīgi un tad kaut ko lasi.

Kā saka: smotriš v kņigu, videš figu.

138580. viesis 4.septembris 2004 16:00
0 0 Atbildēt

Komemtars caur nokia 6230

212.93.97.129

Nokia6230/2.0 (03.15) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

138589. viesis 5.septembris 2004 0:37
0 0 Atbildēt

cilvēki, vai ir kāds, kurš piekrīt šā- uupis [?] 03.09.2004 10:41

- totālākā pajoliņa apgalvojumam? vai nu pats strādā RD vai rados viņam Bojārs?

138593. viesis 5.septembris 2004 13:09
0 0 Atbildēt

Uz Valdemaara ielas ir VIENA JOSLA,divas joslas saakas no Elizabetes ielas virzienaa uz Vanshu tiltu.

138594. viesis 5.septembris 2004 13:42
0 0 Atbildēt

To: viesis 04.09.2004 13:11

----

Paldies Tev par ļoti pieklājīgo un saturīgo komentāru...

;)

138596. viesis 5.septembris 2004 17:57
0 0 Atbildēt

Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisvairak besi - dzeltenie busini, atradusies kingi, ibio rio!

138612. viesis 5.septembris 2004 23:17
0 0 Atbildēt

TO: viesis 04.09.2004 13:11

Ja nepatīk savs darbs, tad meklē citu, vai aizej pie psihologa.

138613. viesis 6.septembris 2004 0:08
0 0 Atbildēt

kads sakars sim rakstam ar iauto??? te nav nekaads ttp uzzinu birojs ibio

138616. viesis 6.septembris 2004 7:49
0 0 Atbildēt

jaiegadajas sev ar kads sabiedriskais tr-ts.. :-)

138709. viesis 6.septembris 2004 13:16
0 0 Atbildēt

Starp citu, kā stāsta TTP darbinieki, tas nebūt nav retums, kad BIEZIE ir vēlējušies privātām vajadzībām iegādāties tramvajus un trolejbusus, ar mērķi tos izmantot ĢIMENES vai biznesa vajadzībām , tieši pilsētas tīklos. Piem, spec trolejbus, bērna aizvešanai uz skolu, jo lūk, ar jaguaru "neesot zolīdi" - citi bērni pēc tam aprunājot.... Cerēsim, ka tuvākajā laikā vēl biezajiem neļaus privatizēt tramvajus, kuri pagaidām pilsētā ir ātrākais sab.transports.

138714. viesis 6.septembris 2004 13:26
0 0 Atbildēt

Yakuza, diez vai tu buusi tas, kas izlems, kam buut un kam ne iauto.

bez tam sakars ir vistieshaakais - raksta objekti meedz piedaliities celju satksmee, vai zinies

138929. viesis 7.septembris 2004 14:42
0 0 Atbildēt

Man reiz 52. autobusu līnijā Šūmahers gadījās. Tas bija vakarpusē. Nolēmu aizvizināties līdz Daugavas stadionam ar sab.tr. un savu pepelacu noparkoju garažā. Deglava iela kāreizi pirmo nedēļu bija slēgta un autobuss brauca pa apvedceļu. Autobuss bija Solaris īsais.

Šoferis par tādu sīkumu kā ātrums pilnībā neinteresējās, astē palika pilnīgi visi autiņi. Bremzējot vai pagriezienā pasažieri turējās iekrampējušies abām rokām un pat tad bija ļooti grūti noturēties beņķī (labi ka pasažieru bija maz un neviens kājās nestāvēja). Labajā pagriezienā pie Pļavnieku Maximas autobuss iegāja "kontrolētā sānslīdē" (!!!!) rībēdams pārļūcot pāri 1. joslai uz otro. Posmā no Lubānas ielas līdz Pērnavas ielai es gandrīz nosirmoju. Lieki piebilst ka autobusam piekare jau bija tā izjāta ka tā uz pagriezieniem klabēja tā ka likās ka tilts tūlīt atdalīsies no autobusa.

Protams ka šis ceļa posms tika nobraukts ātrāk nekā tad ja es būtu ar savu autiņu braucis, bet par kādu cenu? Es ar savu autiņu nevaru atļauties uz ceļa tā uzvesties. Esmu atbildīgs gan par paša autiņa tehnisko stāvokli (pašam tas jāremontē) gan par apkārtējo drošību (mani štrāfēs un tupinās ķurķī), bet šim autobusa šoferim šķiet ka atbildības nebija pilnīgi nekādas. Viņam bija uzspļaut gan uz autobusu gan uz apkārtējiem - čita-margarita.

Kopš tās reizes kautkā galīgi vairs negribas izmantot sabiedriskā transporta pakalpojumus...

139031. viesis 7.septembris 2004 23:02
0 0 Atbildēt

Reiz man gadijas ka 40 km cela posmu soferis parasto 60 minusu vieta veica 35 minutes. Sajutas bija labas, it ipasi izmisiga bremzesana pirms pieturam. Dzeks laikam vienkarsi gribeja atrak tikt majas.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610/1.0 (5.52) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti