Rallijs «Milzis 2004» - dalībnieka iespaidi 36

 
6.septembris 2004 9:55

Milzim sākām gatavoties laicīgi un piektdienas rītā bijām gatavi cīņai. Plkst. 15 ieradāmies Cēsīs uz rallija centru - reģistrācija.

Nezin kāpēc reģistrācijā lika rakstīt dalības līgumu vēlreiz, kaut visi tādus jau bija atsūtījuši iepriekš... Saņemam numurus, neskaitāmas atbalstītāju uzlīmes un dodamies tās "piemērīt". Katrai uzlīmei ir sava vieta, bet dažas gan mums nav, kur līmēt, jo mašīnai nav aizmugurējā "bagāžnieka"...

Pilna rezultātu tabula ir šeit »»
Pēc reģistrācija jābrauc iepazīties ar PS trasēm (stenogrammām). Leģendas grāmatā atrodama karte bez mēroga, konkrētas iepazīšanās leģendas arī nav. Toties iztrūkst dažas lapas pašā leģendā - tās iedošot tikai startēšanas dienā, lai dalībnieki nebraucot iepazīties ar Sinhronās regularitātes posmu, kas ir 26,5 km garš. Nolemjam, ka beidzot būs kāda sarežģīta regularitāte, bet vēlāk nākas par to vilties.

Pēc iepazīšanās ar PSiem, dodamies uz Cēsīm, iepildam degvielu auto, paēdam un dodamies pie miera, lai nākošajā dienā ar svaigu galvu piedalītos sacensībās. Tomēr pa nakti mieru nedod pēdējās izmaiņas mašīnas konstrukcijā - servisā tika uzbūvēts jauns izpūtējs (nevis klusinātājs), bet tehniskajā komisijā, kas no rīta, tikšot mērīts izplūdes skaņas līmenis... Mums pašiem "nav viedokļa", cik tas ir skaļi vai klusu.

Fotogalerija ir šeit (370 foto) »»
No rīta dodamies uz tehnisko komisiju CSDD. Šeit tiek pārbaudīts gandrīz viss iespējamais - akumulators, šļauciņas, sēdekļi, drošības jostas, ķiveres, skaņas līmenis, bremzes uz stenda, gaismas, 3 lietiņas, kā arī galvenā pārbaude uz "kratītāja". Skaņas mērījums - 95,9 db... Pieļaujamais maksimums 98db - esam iekļāvušies. Visam tiekam veiksmīgi cauri ar dažām piezīmēm un saņemam zīmodziņu, ka auto var startēt Milzī...

Dodamies uz slēgto parku, kur auto pacietīgi gaidīs starta laiku. Starts - turpat pie rallija centra un pirmais ir pārbrauciens uz PS1 Auciema ziemas trasi. Rallijs ir sācies...

Auciema ziemas trasē izcēlās "Čangaļi", kas pamanījās savu braucamo nolikt uz jumta. Interesants bija tramplīns, kur leca gandrīz visi. Trase bija tiešām patīkama. Skatītājiem jautrību sagādāja pēdējais līkums pirms fotofiniša K4, kas bija ļoti slidens. Daudzi dalībnieki nespēja šo līkumu "paņemt" pareizi un ieskrēja riepās.

Latvijas Čempionāta kopvērtējums pēc 6.posma (Word)
Tālāk PS sekoja viens otram, bet apļa beigās - SRS. Sinhronās regularitātes brauciens. Dalībniekiem bija jāveic 26,5 km distance ar pašu izvēlētu vidējo ātrumu no 55 līdz 75 km/h. Un otrajā braucienā tas pats bija jāatkārto ar sekundes precizitāti. Segums - asfalts, normāla šoseja bez nekādiem "brīnumiem" vai pārsteigumiem. Būtu ļoti jāpacenšas, lai nobrauktu šo distanci ar kļūdām. Patiesībā varēja pirmos 25 km "gāzt uz visu", tad pastāvēt un pēdējos 1,5 km iebraukt "savā laikā".

Jau pirms sacensībām bija skaidrs, ka ar mazo 1,4 litru motoriņu ātrumposmos neko īpašu sasniegt nevarēsim, it sevišķi tāpēc, ka nolikuma papildinājumu rotāja teikums, ka PLK (pēkšņo laika kontroļu) nebūšot. Tātad maz iespēju, ka kāds par mums ātrāks braucējs kļūdīsies un saņems soda sekundes.

Izskatās, ka amatieru rallijs sāk tuvināties lielajam rallijam - režīms ir aizmirsts vispār vai tiek izpildīts smieklīgā formā. Prātā nāk Tetera kunga vārdi pēc tam, kad ekipāža, kurā atradās arī viņš, iAuto rallija posmā sapelnīja soda punktus regularitātē - "atbrauciet pie manis uz Milzi un es jums parādīšu, kā jātaisa regularitātes" utt. Mēs atbraucām. Un? Protams, varam minēt, kas par iemeslu režīma atcelšanai, bet kāpēc mums jāizdabā citas valsts dalībniekiem? Vai 25.septembrī viņi izdabās mums? Nedomāju viss. Ja būtu zinājis, ka turpmāk visi ralliji pārvērtīsies par dopu braukšanu bez režīma pazīmēm, nebūtu pircis tik vāju auto... Tagad galvenokārt visu nosaka auto jauda, tikai pēc tam pilots un stūrmanim vispār drīz nebūs ko darīt...

Par dopiem - ja neskaita Smilteni, kas bija gan tālu (benzīna pārvārīšana), gan ar mainīgu segumu, dopi bija super. No dalībniekiem varēja dzirdēt daudz "mīļvārdiņu" tieši Smiltenes dopa sakarā. Daži dopi bija samērā smagi un balstījās "uz izdzīvošanu" (piem., karjers), ar akmeņiem utt., bet par to dalībnieki vairs nekurn - gan Ķekavas, gan Talsu posmi mūs ir pieradinājuši pie iespējamā bezceļa... Bija nedaudz "par īsu" - dopu skaits varēja būt lielāks - atcerēsimies, ka šis bija 2 dienu pasākums.

Startēja 110 dalībnieki, finišēja - 97.

+ labi dopi
+ laba organizācija
+ labs tiesnešu darbs
- režīma trūkums
- pārāk maz dopu priekš divu dienu pasākuma

iAuto ekipāža (#59)
 
Visi komentāri
 
138624. viesis 6.septembris 2004 10:05
0 0 Atbildēt

Nu vai zini - rallijs nav regularitātes brauiens , bet ātrumsacīkste. Regularitātes braucieni nekad nav bijis un ceru nebūs nopietns pasākums - rallijs. Tagad jau pat pārgājienu pa brikšņainu apvidu organizatori sauc par ralliju. Murgs.

1.4 motors spēj daudz, ja tiek pareizi braukts. Galvenais ir pareizs iedalījums klasēs - tā jau organizatoru problēma.

Stūrmanis rallijā - ja tam tur nav ko darīt, tad tas ir vēl viens iemesls šo pasākumu nesaukt par ralliju.

138625. viesis 6.septembris 2004 10:09
0 0 Atbildēt

un pat Nisan micra 1.4 un Moskābelis IŽ izpildījumā ir ātrāki. Vai tik vaina nav pilotā? :)

138626. viesis 6.septembris 2004 10:11
0 0 Atbildēt

Elmār, Par oriģinālo pieteikumu iesniegšanu - nolikumā ir rakstīts, ja pieteikums ir saņemts pa e-pastu vai faksu ir jaiesniedz oriģināls:)) punkts 3.1.

138627. viesis 6.septembris 2004 10:15
0 0 Atbildēt

Cieniijamie, jauneeklji no iauto peugeota - maza, jeb amatieru rallija tuvinashana lielajam rallijam ir pilnigi dabiska attistiiba -ja gribi braukt neskaitaamas regularitaates, organizeejiet pashi savus rallijus un brauciet tos bez beedaam.

Arguments par "ja butu zinajis....nebutu pircis tik vaju auto..." neiztur kritiku - jus to brinumvaagji nopirkaat pec KJekavas, ka sezona bija jau pilnas buras un bija pilniighi skaidrs, kaads tad patiesiibaa ir musdienu amatieru rallijs.

Un veel - ja sturmanja "ir ko dariit vai nav ko dariit" tiek veerteets peec njemshanas ap hronometru regularitaatee, tad Jums, iespeejams, nav iisti skaidrs, kas ir rallijs un kadu lomu spele sturmanis atrumposmos ar stenogrammu. Varbuut vajag saakt braukt aatraak, tad ari sturmanim bus ko dariit ?!

138629. viesis 6.septembris 2004 10:16
0 0 Atbildēt

vai, cik daudz "viesu" paraadiijies :)

Redaktors 6.septembris 2004 10:17
0 0 Atbildēt

Starp citu, mēs arī organizējam savus rallijus :) Un, ja nemaldos, šis ir pirmais rallijs šogad bez PLK.

138635. viesis 6.septembris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Kjuda redaktor - es zinu, ka organieejat savu ralliju un vieniigais rallijs AR PLK bija Talsi.

Redaktors 6.septembris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Un vēl - mums nav nekas pret ātrumposmiem. Bez rallijā ir arī režīms.

138640. viesis 6.septembris 2004 10:22
0 0 Atbildēt

režīms ir svētdienas braucējiem - lai tik neieskrienas par ātru un nesastrādā ziepes

138642. viesis 6.septembris 2004 10:24
0 0 Atbildēt

...ja nekas nav pret aatrumposmiem, tad, kapec nav neviens koments par aatro PS2 - cik tad izspiedaat ar savu sarkano auto aatraakajaa vietaa ?

138647. viesis 6.septembris 2004 10:31
0 0 Atbildēt

vzini, tu juuties baigais rallija speciaalists vai vienkaarshi dirs?

kkaa nees nevienaa posmaa uz starta maniits

Redaktors 6.septembris 2004 10:33
0 0 Atbildēt

Neko īpašu mēs tur neizspiedām, jo vēl joprojām neesam atrisinājuši vienu dzinēja problēmu un motors nedarbojas ar pilnu jaudu. Ļoti ceram, ka līdz Igaunijai motors griezīsies kā paredzēts...

Un PS2 mūsu ātrums (uz tripa) bija 96km/h.

138655. viesis 6.septembris 2004 10:42
0 0 Atbildēt

to viesis 06.09.2004 10:31

speciālists kurā jomā tevi interesē - ātrā braukšanā, rallija specifikas pārzināšanā no auto vadīšanas puses vai papīru zinātājs?

P.S. Diemžēl šobrīd mani uz starta nemanīsiet - nauda vajadzīga citām lietām vairāk, lai to atrautu no ģimenes bužeta un tērētu lielo puiku spēlēs. :) Un neesmu tāds fans lai ar vecu kaku, kura visu laiku jāskrūvē vispār brauktu kaut kur, kur nu vēl sacīkstēs.

138661. viesis 6.septembris 2004 10:53
0 0 Atbildēt

1. Par regularitāti - varēju salikt n-tos punktus pa starpu un vēl otrajā reizē finišu nomainīt, bet:

a) pieteicās 150 dalībnieki - pēc Ķekavas secinājums - jo vairāk dalībnieki, jo vienkāršākai ir jābūt trasei. Nedod dievs sāksies maldīšanās un gonkošana - tad tas toč būs auzās- kam vajag skrieshanu un krashus aarpus sleegtajiem posmiem - man jau nu toch nee.

b) režīms uz asfalta - ideāls variants šim dalībnieku skaitam. A ko Jūs gribējāt tā kā Talsos - apdziit nevar, reziims cuukaam, tiesneshi normaali nevar straadaat.

c) dalji tiesneshu panjeema uz Lietuvas Prezidenta kausa tiesaashanu - nav jau ko nolikt uz taa celja

2. PLK - kompenseeja CP - paskatiijos tabulu - 10 sek videeji 5-10 vietas pa kaaju

3. Ar dopu vietaam Ceesu apkaimee ir probleemas - GNP - ja neziniet kas tas ir, pameegjiniet saskanjot pie Gaujas apkaartnes kaadu lielaaku pasaakumu - tad redzeesiet. Labi, ka Auciemam skjeersljus neliek.

4. No 97 finisheeusiem tikai 15 reziimaa iebrauca pa 0, un 28 iebrauca 1 sek - ja kaads domaa, ka pretiniekam 2-3 un vairaak sekundes vinjsh atkaros aatruma dopos, tad laikam vinjsh sevi uzskata ja nu ne par Makinenu, tad par Martinu jau nu gan.

5. Rezultaati no aatruma dopiem naaca onlainaa, no reziima rakstiija peec kontrolkartes - secinaajums - lai neievilktu gonku, driikst buut tikai viens reziima kontroles punkts. Ja gribat veel, tur vajag datorus, cilveekus, izmaksas pieaug pamatiigi, pieteik shoreiz jau ar onlain izmaksaam.

Kaads noteikti bljaus, ka ir arii raacijas, bet - ir paarbaudiits praksee, tikko saak vairaakas raacijas dot rezultaatus uz vienu pieraksta punktu, taa saakas jaukshanaas eeteraa, tad kaads ne to numuru ir pierakstiijis, tad ne to rezultaatu un ne tam - un beigaas sekretariaats visu dabuu paarstraadaat otreiz. Shaadu grezniibu var atljauties tikai vai nu onlain rezjiimaa, vai ja daliibnieku nav varaak par 50, kad tiesneshu kljuudu laboshana neievelkas baigi gari.

Ja kas, varu veel kaut ko paskaidrot. Man nav zjeel

(Kaut kur latviesju burti atkal pazuda)

Ar cienju

Jaanis Teteris

138669. viesis 6.septembris 2004 11:10
0 0 Atbildēt

visu cieņu, atbildes konkreetas

138690. viesis 6.septembris 2004 11:47
0 0 Atbildēt

to JT67:

1) C) dalji tiesneshu panjeema uz Lietuvas Prezidenta kausa tiesaashanu - nav jau ko nolikt uz taa celja

Shkjiet ka tajaa vieniigajaa reizee kad bijaat pie iAuto rallijaa teicaat, ka jaabrauc pie Jums uz Milzi Juus paraadiishot kaa var izveidot trasi taa lai viens tiesnesis var panjemt vairaakus laikus...

2. PLK - kompenseeja CP - paskatiijos tabulu - 10 sek videeji 5-10 vietas pa kaaju

Tam nu es galiiigi nepiekriitu... Cp kontroleeja tikai CSN nevis rezhiimu.. (ideaalis laiks +10%) taaka nepiekriitu...

4. No 97 finisheeusiem tikai 15 reziimaa iebrauca pa 0, un 28 iebrauca 1 sek - ja kaads domaa, ka pretiniekam 2-3 un vairaak sekundes vinjsh atkaros aatruma dopos, tad laikam vinjsh sevi uzskata ja nu ne par Makinenu, tad par Martinu jau nu gan.

Shkjiet ka shos rezultaatus tienesis fikseeja ar roku... taakaa droshi varam norakstiit +/- 1 sec uz tiesnesha kljuudu.. liidz ar to 43 (tas ir gandriiiz puse) ir iebraukushi pa nulleem... un veel 12 ar 1 sec. kljuudu.. tas ir vairaak kaa pusei nekaadu probleemu...

Un ja godiigi es nesaprotu kaa var neiebraukt pa nulleem vai tiehsaam otro reizi zinot kur ir finishs nevar ar hronometru iebraukt preciizi?

Un par budzhetu es vispaar negribeetu runaat... tik vien kaa daliibas maksas 110 ekipazhas * 50 Ls = 5,5 kLs vai tas ir maz?

138704. viesis 6.septembris 2004 12:52
0 0 Atbildēt

To Roi

Uztaisi sacensību 100 ekipāžām un tad runā:

1)Ja man būtu tikai 30 -60 dalībnieki, tad tā arī darītu.

110 dalībnieki - laika koridors rupji 2 h. Tātad lai aprēķinātu starpfinišus, mums būtu jāgaida pēdējā mašīna + kad atved starpfiniša protokolu (jo starpfinišus pa rāciju dot nav jēga, skat komentu augstāk)+ sekretariāts pārbauda un ievada datorā = ??? Visi jau ir pārdzēruši jēgu un nevienu vairs neintresē tas, kas ir izkārts pie sienas.

Ja Tu startētu ar Nr1, gribētu gaidīt 2h+~30min(protokolu piegāde(man bija zaļā mašīna bet ja tādas nav, tad gaidi tiesnešus)+1h(rezultātu apstrāde)+n*~15min(kāds atrod kļūdu, labojam, karam pa jaunu sarakstu)+30min(protestiem)+30min(apstiprinātie)? Sen jau būtu jēgu pārdzēris un aizbraucis no notikumu epicentra, jo krogā vienkārši NAV tik lieli krājumi un tāpēc jāmeklē citur.

2. Teicu jau - nav tiesnešu - LICENZĒTU TIESNEŠU - dļja teh kto v tanke - tas ir Latvijas čempionāta posms, un es varu atļauties paņemt bantētājus no malas, kaut gan arī tie man bija ar rallija pieredzi, bet tiesnešiem jābūt ar korkām. Savā sētas mačā lai tiesā tjošča, kamiņu Janka vai vēl kāds, bet te tādas lietas neiet cauri.

4. Nefleitē, reakcijas laiks ir apm 0,2 sek, pie tam tur bija spiežamais pašrakstošais pulkstenis. Ja būtu stars, tad gan būtu ziepes, jo kustība bija diezgan intensīva.

Un par budžetu labāk klusē, letiņi maksāja 50, igauņi 30, juniori 10 - parēķini tagad. Un par izmaksām es te neizplūdīšu, vēl nezinam, vai + vai - esam. Jo vēlreiz atkārtoju - tas ir Latvijas čempionāta posms. Un rēķini, ka pieteicās 150, mēs ar tādu apmēru arī visu darījām, protams pieļaujot, ka būs -20 ekipāžas, bet nu ka tik daudz neatbrauks, atklāti sakot nedaudz pārsteidza.

Varbūt tiešām jādara kā Talsos - naudu samaksāji - esi pieskaitīts. Bet ir medaļas otra puse - nekad Tu nezini, cik var atbraukt pēdējā dienā uz mandātiem tādu, kas nav samaksājuši. Un atteikt tikai tāpēc, ka cilvēkam uz doto brīdi nav naudas, vai ka viņa firma varēs pārskaitīt tikai ceturdien, vai ka sponsors īsti nezin ko darīt?

Redaktors 6.septembris 2004 13:51
0 0 Atbildēt

Par to setas ralliju jau varejat pakluset, jo iauto rallija dalibnieki macas un brauc tad ari cempionata...

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3200/1.0 () Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

138722. viesis 6.septembris 2004 14:19
0 0 Atbildēt

Runa iet nevis par to, kur brauc (ta brauc kaut WRC izcīņā, man nav žēl), bet kādā līmenī tiek organizēta sacensība un kāda līmeņa sacensība tā ir. Tad kad iAuto būs Latvijas čempionāta posms, lūk tad mēs pie kafijas galda (līdz kādi ~10 cilvēki, jo vairāk vienkārši Latvijā nav) varēsim pārspriest organizācijas nianses - jo citi vienalga to nesapratīs. Un teiks - nu ko tad tie, tāds budžets un nevar to to un vēl to un tas mums nepatika un tas nebija labi.

Zini, tas man te atgādināja runas par Lietuvas posmu rallijā - tas ir no braucēja - līdz Lietuvas rallim licies - nu kā te Latvijā rīko, vajag tā, šitais nav labi, te nav kārtības. Tad, kad nobraukuši-nomocījusi Lietuvu - tad tikai sapratuši - Latvijā priekš pilna kaifa trīkst tikai putna piena startā uz zelta bļodiņas. Lietuva - tas ir 10 un vairāk gadi atpakaļ. Trase jau varbūt laba - bet organizācija, tiesnešu darbs, drošība - zem katras krititkas. Pie mums tādu sacensību vispār vaļā nelaistu.

138724. viesis 6.septembris 2004 14:21
0 0 Atbildēt

Un par sētas ralliju - es pats tādu esmu taisījis, tas nav nekas slikts. Cēsu atklātais čempionāts tieši tāds arī bija - tiesneši savējie, trase - ta gandrīz ne ar vienu nesaskaņota, leģendas - ar kļūdām un pārpratumiem. Vienkārši tas ir normāls sākums.

138725. viesis 6.septembris 2004 14:23
0 0 Atbildēt

Un tas nav domāts kā pārmetums vai apvainojums - cits pat tādu nespēj uzrīkot. A no malas komentēt jau visi gudri.

138735. viesis 6.septembris 2004 15:09
0 0 Atbildēt

to JT69:

Klau a kaadeelj tu meegjini saliidzinaat ar sliktaak noorganizeetu ralliju(tb.Lietuvu)?? Varbuut tomeer vajag censties un tiekties liidzinaaties kautkam labaakam??? Tev tas neshkjiet logjiskaak?

P.S. Piedod par uzbraucieniem pirmajaa komentaa bet tas man no tavas attieksmes Augstkalnee...

138741. viesis 6.septembris 2004 15:42
0 0 Atbildēt

Klau veči - ja jums ir tik daudz nerisināmu problēmu, varbūt vienkārši jāmet tas pasākums pie malas? Citādi palasot Jūsu komentus uzreiz skaidrs, ka precīzu distaneces laiku tikai viens Dievs zin, tiesnesim nevar uzticēties + vai - 1.sek, varbūt tomēr 2sek, vai pat 10 kā lietuvā? Un par šitādu sviestu vēl Ls50 dalības nauda jāmaksā????????

138744. viesis 6.septembris 2004 15:49
0 0 Atbildēt

to vzinis:

Tu vispaar labaak paklusee jo tikai dir$t maaki!

138745. viesis 6.septembris 2004 15:52
0 0 Atbildēt

mani ari besi shi chiiksteeshana par regularitaateem - nu nebrauciet, ja nepatik braukt normalu ralliju. un starpcitu, Vzinim ir 100% taisniba. no organizatoriska viedoklja rallijs bija limeni, es pat teiktu - ljoti augstaa liimenii.

138750. viesis 6.septembris 2004 16:15
0 0 Atbildēt

Roi, Tu savukārt tikai vaidēt un stenēt esi apguvis lieliski. VIss cits Tev sanāk tik smagi un grūti, ka nav skaidrs, kāpēc to vispār dari. No sērijas - nu ne.pi.si.es ar dāmām, ja smagi.

138754. viesis 6.septembris 2004 16:44
0 0 Atbildēt

Redzi, Roi, toreiz Augstkalnē bija vispār auzās. Bet tas tā, es jau toreiz teicu - visi mācās. Jo nav mums tādās ekstras kā Anglijā, kur ir veselas tiesnešu skolas, semināri, praktiskās nodarbības, licenzēšanas u.t.t u.t.j.p.

JO - pēc Augstkalnes man tā arī paprasīja - klapējam ciet to bodīti? Un man bija jāpierāda, ka šīs toreiz pieļaistās kļūdas un nepilnības nav nekas tāds, ko nevar novērst, un ka šim rallijam ir jābūt. Aizklapēt ciet jau nav nekāda māksla.

Un par Lietuvu - tas tā, vienkārši tikko pirms Milža man par to stāstīja. Un tas starp citu bija lielais rallis.

Un par Milzi - neizdarību bija pietiekoši - un daudz tādu, ko dalībnieki pat neievēroja. Un arī es tai stresā nevaru visu ievērot.

Lūk tieši tāpēc ir vajadzīgs kāds, kas piedalās-nepiedalās pasākumā, bet ar vēsu prātu var piefiksēt šādas lietas.

Un savu pirmo ciparu izdali ar pieci un šo daļu pieliec tam klāt - tad Tu zināsi, cik tas prieks nāk.

Redaktors 6.septembris 2004 16:53
0 0 Atbildēt

Lasīju es to (Augstkalnes) ziņojumu. Ja par tiem faktiem var kaut ko "aizvērt", tad Latvijā paliktu 1-2 orgi, kas vispār kaut ko būtu spējīgi izdarīt pa prātam. iAuto ir nedaudz cita profila "rallijs", bet arī šeit mēs cenšamies ieviest LAF normas aizvien vairāk un vairāk. Tieši tāpēc iAuto rallija ekipāžas sāk piedalīties LČ rallijā. Un būtu tieši jāpriecājas, ka tādi 2. un 3. līgas ralliji eksistē, jo pa taisno no ielas uz LČ neviens nebrauc - ir jāiemet "āķis lūpā" un mēs to darām. Cilvēki, kas spēj nobraukt iAuto līdz galam (un ne pēdējie) mierīgi var doties arī uz LČ - pamatzināšanas viņiem ir. Mūsu braucēji to saucamo SRS arī pa nullēm ir nobraukuši. Un mēs ziņojumus SAK nerakstīsim, pietiek, ka izdiskutējam to šādā veidā - "no kļūdām ir jāmācās". Un visas šīs jezgas pamatdoma - nebrūc citiem virsū un būs mierīgāks miegs. :)

Peace.

138764. viesis 6.septembris 2004 18:21
0 0 Atbildēt

To Redaktors:

:) Nu par to, ko es sarakstīju, neizpilda labi ja 1-2 orgi un tad arī ne tik garā apjomā, kā bija toreiz, un pat Jums uzreiz ir ievērojams progress. Laikam labi un saprotami visu biju uzrakstījis. Vienkārši toreiz tā bija tāda interpretācija, nu TĀDA interpretācija, ka pat lielā rallija stūrmanim-iesācējam mute pavērās. Ko tad lai saka par mani - man viņa vienkārši neaizvērās, kā pats dzirdēji. :)

Par to režīmu - es jau izteicos, kā ir, ja ir tik daudz mašīnu. Jebšu kāds grib atkārtot Ķekavu - it kā laba regularitāte, interesanta, sarežģīta, taču galīgi garām tādam autiņu kvantumam. Vai Talsi - interesanti, grunts, līkumains, bet putekļi, garām netiec, ja priekšējais kautko sajaucis, tiesneši vispār ekstāzē, jo dēļ putekļiem finiša iekārta sāk gļukot. Vai tas būtu bijis vajadzīgs vēl pie tam starptautiskā pasākumā? Jeb Gulbenes variants ar neizpildāmām pārbrauciena normām - pie šī auto skaita. Pietiek jau ar "čangaļu" vāku Auciemā.

Pietiek man šito piedzīvojumu - vienā Cēsu nakts gonkā regularitātēs (čempionāta braucēji sajūsmā - interesantas, sarežģītas, ne mirkli nevar atslābināties, cīņa iet sekunde sekundē, lai noturētu režīmu, pa brīžam arī jestrāk jābrauc) divi iesācēji uzrauj vākus. Uz koplietojuma ceļiem. Viens neko, tik antenu un spogulīti nolauzis. Toties otra ekipāža - BMW tādā propellerī sagriezts - remontu ņepodļežit. Labi, ka pašiem nekas, pat zilumi nebija.

Beidzamā Cēsu posmā naktī viens audi uzkaras uz kraujas tai vietā, kur šogad Cēsu rallī PS-1 krievu ekipāža apmetās uz jumta.

Labi, miers

Tikai galvenais zīmes pareizi izlieciet ;)

138766. viesis 6.septembris 2004 18:47
0 0 Atbildēt

Auxtos tonjos... ;)

Vaig, vaig...., shad tad vaig.... :)

138792. viesis 7.septembris 2004 8:24
0 0 Atbildēt

Nevajag braukt nemāku novelt uz tehnikas nepilnībām!!! Kā tad Igauņu sieviešu ekipāža ar Nissan Micra 1,4i iemanījās jūs apsteigt, lēnu garu dudinot??? Viņas pat Smiltenes dopā, kur visi brauca cauri lielajai peļķei, apbrauca to apkārt un tiešām neizcēlās ar dižām tur slīdēm un visu ko citu... Un tiem, kas ir atbraukuši uz ralliju gribās dopus un gāzt, jo tāds arī galvenais merķis kādēļ šurp brauc dalībnieki. Un priekš režīmiem un regularitātēm ir "iAuto" rallijs....

138934. viesis 7.septembris 2004 14:56
0 0 Atbildēt

to JT67 :

Klau a kas par tiesneshiem bija tajaa dopaa, kur bembis ielidoja graavi?? (SS2)Arii licenzeeti?? Vai vinji nav informeeti, ka daliibniekiem ir jaapasaka startaa, ka uz trases ir avariija un liikuma izejaa ir automashiina graavii?

139022. viesis 7.septembris 2004 19:23
0 0 Atbildēt

A tur trijstūris bija, un OK rādīja, un dalībniekam, ja vien auto nav uz celja, nav nekas jāsaka. Arī lielajā rallī brīdina tikai tad, ja ir problēma pabraukt garām.

Ja kā citādi, skaties, kurā pusē trijstūris, pēc 100 m gaidi, kas nu būs, bet parasti jau nekas nav. Viņi laikam pat bija pārcentušies un to pa tālu aizstiepuši.

Redaktors 7.septembris 2004 20:01
0 0 Atbildēt

Trijstūris atradās labajā pusē, kaut auto kokos bija kreisajā pusē.

139029. viesis 7.septembris 2004 22:03
0 0 Atbildēt

bet juus viens otra biznesa intereses aizskarat?

nu neviens pasaakums nav ideaals, bet tapeec nevajag vienam otru gruziit- pasakiet kas nepatika un gan jau njems veeraa.. priecaajaties ka nebijaat uz SRparty, tad jums Milzis liktos noorganizeets ja ne uz 10 tad 9+ jo SRparty bija *********************** !!!

139069. viesis 8.septembris 2004 9:43
0 0 Atbildēt

to JT67:

Nu tieshi taadeelj, ka tur nebija no kaa baidiities vareeja arii pateikt, jo ieraugot pirms liikuma trijstuuri lielaakaa dalja smagi sabremzeejaas un zaudeeja laiku... nu labi tas tikai informaacijai, neba es ko paarmetu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti