Ieteikums satiksmes uzlabošanai uz Krasta ielas 36

7.septembris 2004 7:46

Gribētu piedāvāt savu versiju par sastrēguma samazināšanu Krasta ielā. Cerēšu, ka vieta tāpat atpazīstama no bildēm un sīkāk nav jaskaidro, kur, kas un kāpēc.



Bildes uzņemtas svētdienas vakarā, līdz ar to galvenā sāpe šajās bildēs nav redzama, proti, sastrēgums, kas sākas pie sadalošo joslu zīmes un stiepjas reizēm pat līdz Lido, ja ne līdz T/C "Mols". Uzskatu, ka galvenais sastrēguma cēlonis ir tas, ka tur beidzas viena josla, trīs joslu vietā paliek divas.



Kāpēc tur pazūd trešā josla? Visiem skaidrs, ka, lai no blakus ielas transports viegli varētu izbraukt uz Krasta ielu. Bet kāpēc tādas priekšrocības tiek dotas šai ieliņai? Domāju, ka no šīs ieliņas varētu izbraukt arī bez saliņas, tas, protams, būtu grūtāk, bet nu...



Neesmu pētījis un salīdzinājis šo abu ielu plūsmu, tomēr liekas, ka lietderīgāk būtu noņemt to saliņu vai pat "aizmūrēt" to ieliņu vispar ciet (joks), galu galā iespējas apgriezties pretējā virzienā uz Krasta ielas ir atliku likām.

Ar cienu,
"Vmaxer"
iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
138790. viesis 7.septembris 2004 7:58
0 0 Atbildēt

nu ja uzliks to otru ielinju kaa ne-galveno, tad veidosies korkjis otraa virzienaa ...

praatiigaak buutu kaut kaa uztaisiit, ka taa josla, kura tagad beidzas ar salinju galaa, turpinaas, bet tikai un vieniigi shai joslai ir jaadod celjsh pa to otru ielinju braucoshajiem ... Taa tiktu atrisinaata probleema, jo, tie kas brauc pa to ielinju, turpinaat braukt bez paarmainjaam, bet tie kas brauc pa krasteni, tiem nebuutu jaapaarkaartojas no shiis joslas prom ...

Buutu liidziigi kaa tagad, ka mauc paari tai salinjai, bet palaizh tos kas pa to ielinju brauc ...

nu apmeeram taa :)

138791. viesis 7.septembris 2004 8:21
0 0 Atbildēt

Vmaxer

Ja to ielinju pec tava "gudraa" komenta aizmurs, tad ta vairs nav apla kustiba. Tas nav domaits lai apgrieztos. Laikam pirno reizi tur brauci

138793. viesis 7.septembris 2004 8:25
0 0 Atbildēt

nav ko raustities kad uzbuves dienvidu tiltu tad rekonstrues visas piebrauktuves saja rajona

138794. viesis 7.septembris 2004 8:30
0 0 Atbildēt

Veel jau tos korkjus tur taisa tie, kas grib no taas ielinjas tikt uz maskavas ielu, jaamauc paari visaam joslaam!

138796. viesis 7.septembris 2004 8:34
0 0 Atbildēt

Daudz praatiigaak buutu tur ''gaajeeju '' , kuru skaits saniedz 0.5gab/h , ''trotuaara'' pavirziishana tuvaak daugavai , par paaris metriem , respektiivi brauktuves paplashinaashana , kuras izveides proces pat neradiitu ''megabardaku'' pusgada garumaa , bet likvideetu ''megabardaku''sastreegumstundaas , kursh ilgst jau daudzdaudz gadus .

138799. viesis 7.septembris 2004 8:38
0 0 Atbildēt

Tur ir vienkārši jāuztaisa atsevišķa josla, kas aiziet uz ķengaraga pusi. Būtu jau labi, ka gar Daugavu tur varētu izbraukt uz ķengaragu.

p.s bet starp citu plūsma tiešām nav liela no tās ieliņas, var jau apgriezties tālāk, vinīgi smagie tur ar bieži mauc, bet uz Krastenes, ja kāds smagais gribēs izlīst uz 3šo joslu, nekas labs nebūs. Drīzāk tur to autostāvvietu vajag noslaucīt

138801. viesis 7.septembris 2004 8:49
0 0 Atbildēt

Stapr citu, pirms 5 gadiem tur bija 3 joslas tā, kā apraksta autors.

Neviens neko nepārplānos Dienvidu tilta dēļ.

138802. viesis 7.septembris 2004 8:51
0 0 Atbildēt

nekuja tur buutu sastreegums no otras puses. murgains priexlikums. driizaak vajadzeetu tai vietaa straasei pielikt no labaas puses veel vienu joslu,lai tie kas brauc taisni uz maskavas ielu nebuutu spiesti seedeet sastreegumaa kuru veido tie,kuri grib uz stahaanovieshu tiltu griezties,jo tas sastreegums tur ir deelj vinjiem,un rada to sastreegumu luksofors nevis joslu samazinaashanaas....

138803. viesis 7.septembris 2004 8:51
0 0 Atbildēt

Savulaik atpakaļ bija uz Krastenes visas trīs joslas. Un tad jautri bija braukt no Slāvu tilta pa to "ieliņu", kura beidzās ar "dodiet ceļu" un trāpīt virzienā uz Maskaveni. Pie blīvākās satiksmes tur bija vienas vienīgas avārijas situācijas.

Šis krusts vienā līmenī nevar normāli funkcionēt, jo krustojas masīvas plūsmas Slāvu tilts->Maskavas iela, Krasta iela->Slāvu tilts, Maskavas iela->Krasta iela. Un visam pa vidu vēl tramvajs, kuram sen jau vajadzēja būt noraktam kādā tunelī.

Bet papildus josla Ķengaraga virzienā un gājēju tunelis pārejas vietā nenāktu par ļaunu.

138805. viesis 7.septembris 2004 8:58
0 0 Atbildēt

Tur vajadzetu vel vienu joslu izveidot. Vieta jau butu, bet neviens jau neko nedaris. Gaidis 2012 vai kur tur to gadu, kad Dienvidu tilts tiks pabeigts...

138807. viesis 7.septembris 2004 9:12
0 0 Atbildēt

Kā vienmēr, katrs par vienīgo pareizo kustības virzienu uzskata to pa kuru pašam jābrauc. Tas ka citiem vajag tikt kautkur citur, "pie pakaļas"...

Drīzāk jau tur, kamēr nav uzcelts jaunā tilta pārvads, novākt to stāvvietu pa vidu, un ierīkot normālu, plašāku apļa krustojumu. Stāvvietām tai apkārtnē vietas cik uziet...

138818. viesis 7.septembris 2004 9:31
0 0 Atbildēt

Pēc Dienvidu tilta izbūves šī problēma tiks atrisinaata. Vēl tikai daži gadi jāpaciešas :)

138821. viesis 7.septembris 2004 9:37
0 0 Atbildēt

Shoriit pa radio teica, ka mazaaki sastreegumi buus tikai peec skoleenu maaciibu gada beigaam....taa ka tikai biku ir jaapacieshas:DDDD

138825. viesis 7.septembris 2004 9:47
0 0 Atbildēt

Valsts viiriem paies paaris gadi kameer izpeetiis un izanalizees visus shos ieteikumus, un tad tiks atziits,- ka par cik mees visi paarvietojaas jau pa gaisu, tad nafig taisiit kaut ko uz zemes!!!

:~P

138827. viesis 7.septembris 2004 9:50
0 0 Atbildēt

Stulba ideja,ne jau korkkis veidojas taapeec ka sassaurinaas joslas,bet taapeec ka taalaak atrodas luksofors uz Maskavas ielas un taa caurlaidiibas speejas ierobezzo transporta kustiibu.Kas korkka stundaas arii veido to korkki.Naakossreiz pirms iesaki kaadu ideju apdomaa ar galvu ko iesaki.

138833. viesis 7.septembris 2004 10:00
0 0 Atbildēt

piekrītu viesim 09:50!

un kas tad būs, kad noņems saliņu - tad korķis būs pa visām 3 joslām + vēl netix ārā tie, kas gribēs apgriezties!

Tagad pie sarkanā visi iebrauc kurā joslā vajag un stāv. Iedegas zaļais un gandrīz visi stāvošie aizbrauc, bet pēdējie apstājas pie nākamā sarkanā!

Gribēju ar to teikt, ka saliņas noņemšana nu nekādi nepalielinās krustojuma caurlaidību!!!

138839. viesis 7.septembris 2004 10:10
0 0 Atbildēt

Nu kā var ko tik stulbu rakstīt. Vmaxer vai nu vispār nebrauc ar mašīnu, vai nekad nav braucis caur to krustojumu. Tur viss ir OK. Vajag tikai braukt LOĢISKI.

138861. viesis 7.septembris 2004 10:51
0 0 Atbildēt

Man domaat vieslielaakaa stulbiiba tur ir tas tramvajs kas iet pa Maskaveni, un gaajeji kuru deelj tur veel 2 pilniigi idiotiski luksafori. Liidz ar to

1) aizvaakt tramvaju no turienes un pabaazt zem taa pasha Slaavu tilta - ideaalajaa variantaa ( vai mosh pagarinaat Slaavu tiltu).

2) triekt gaajejus pa citaam vietaam, zem vai virs Maskavenes.

138863. viesis 7.septembris 2004 10:53
0 0 Atbildēt

Par to aizmūrēšanu nav slikta doma, bet jārēķinās, ka visi apgriezties gribētāji taisīs brīnumus kautkur uz Krastenes, jo sevišķi tādi, kam problēmas iekļauties plūsmā...

138867. viesis 7.septembris 2004 10:56
0 0 Atbildēt

tur uz prieksu ir gaajeeju paareja, kuraa ik peec 1 minuutes kads nospiez pogu un visi staav pie sarkanaa, jaapaildzina laiks, kad var spiest atkaartoti to pogu luksaforam.

138886. viesis 7.septembris 2004 11:50
0 0 Atbildēt

ciet to siiko ielu un miers, lai griezh uz krastenes rinkjii i visas gjelas

138889. viesis 7.septembris 2004 12:01
0 0 Atbildēt

viesis 07.09.2004 11:50

Var just ka tev biezi jabrauc pa so marsutu ja jau tik drosmigus vardus saki!

Pamegini tur pakratities korka laika - tad redzes ko par aiztaisisanu runasi!

138891. viesis 7.septembris 2004 12:28
0 0 Atbildēt

Probleemas sakne ir tajaa apstaaklii, ka strauji palielinaas automobilju skaits. Un sheit pie vainas ir galvenokaart vieglo automobilju saimnieki, kuri sapeerkas mashiinas un tad tup sastreegumos. Peec CSDD datiem 1998.g. viduu Latvijaa apdroshinaajushies bija 230 tuukstoshi vieglo auto, bet shaa gada augusta saakumaa to skaits sasniedzis jau 380 tuukstoshus

130.244.196.91

SonyEricssonT230/R101

138898. viesis 7.septembris 2004 12:59
0 0 Atbildēt

Nesaprotu kaadas probleemas!

A mauc tachu pa taisno, ja jau negribi seedeet korkii!

Policija jau katru dienu tur nestaav!

138899. viesis 7.septembris 2004 12:59
0 0 Atbildēt

Tur viss būtu normāli, ja nevis atvērtu kreiso, bet apmēram no Statoila noskrāpētu labo joslu, tad korķī nevajadzētu stāvēt tiem, kas brauc uz Ķengaragu. Vietas tur ir pietiekoši, nekādi lielie kapitālieguldījumi nav nepieciešami, šo ideju jau sen esmu atdevis Rīgas Domes satiksmes dep., bet vai tad tur kādu vispār kas interesē??

138906. viesis 7.septembris 2004 13:26
0 0 Atbildēt

Vispār jau tā nav ieliņa, bet gan aplis, vai kaut kas no tādas sērijas...un izbraukt no turienes jau tā ir pietiekoši kretīniski...ir pat bail iedomāties kas notiktu ja tur nebūtu tās salas....

138911. viesis 7.septembris 2004 13:36
0 0 Atbildēt

Gasja labs koments 07.09.2004 08:51 !!!! :)

Strādāju tieši pie šī apļa Unilīzingā un redzu to bardaku katru dienu, pie tam pašam jāprot izlīst cauri vairākas reizes dienā... papildus josla virzienā no krastenes uz maskaveni toč palīdzētu, bet dienvidu tilta būvniecība visu izšķir!

138980. viesis 7.septembris 2004 16:20
0 0 Atbildēt

Un naakotnee Riigaa ar satiksmi kljuus aizvien sliktaak, jo mashiinu kljuus vairaak, bet celji plataaki nekljuus.

130.244.196.91

SonyEricssonT230/R101

139016. viesis 7.septembris 2004 18:33
0 0 Atbildēt

Un kas tada gadijuma notiks uz Slavu tilta un vieta, kur Maskavas iela pariet Krasta iela Un pie tam ne jau sastregumu veido shis 3 joslas pazushana, to veido fakts, Slavu tilt nespej uznjemt to mashinu daudzumu, kas nak no maskavas ielas un krasta ielas Vienkarshi parak liela mashinu plusma, tapat ka slavu apli

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3510/1.0 (3.11)

139017. viesis 7.septembris 2004 18:33
0 0 Atbildēt

Un kas tada gadijuma notiks uz Slavu tilta un vieta, kur Maskavas iela pariet Krasta iela Un pie tam ne jau sastregumu veido shis 3 joslas pazushana, to veido fakts, Slavu tilt nespej uznjemt to mashinu daudzumu, kas nak no maskavas ielas un krasta ielas Vienkarshi parak liela mashinu plusma, tapat ka slavu apli

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3510/1.0 (3.11)

139018. viesis 7.septembris 2004 18:34
0 0 Atbildēt

Un kas tada gadijuma notiks uz Slavu tilta un vieta, kur Maskavas iela pariet Krasta iela Un pie tam ne jau sastregumu veido shis 3 joslas pazushana, to veido fakts, Slavu tilt nespej uznjemt to mashinu daudzumu, kas nak no maskavas ielas un krasta ielas Vienkarshi parak liela mashinu plusma, tapat ka slavu apli

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3510/1.0 (3.11)

139019. viesis 7.septembris 2004 18:37
0 0 Atbildēt

Un kas tada gadijuma notiks uz Slavu tilta un vieta, kur Maskavas iela pariet Krasta iela Un pie tam ne jau sastregumu veido shis 3 joslas pazushana, to veido fakts, Slavu tilt nespej uznjemt to mashinu daudzumu, kas nak no maskavas ielas un krasta ielas Vienkarshi parak liela mashinu plusma, tapat ka slavu apli

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3510/1.0 (3.11)

139028. viesis 7.septembris 2004 21:20
0 0 Atbildēt

nja,sandik tev 4 reizes taisniiba :)

tb vaig papildus joslu uz krastenes lai taisni brauceejiem nau jaastaav probkaa,aber ar stahaanovieshu tiltu laikam buus jaagaida cikturdesmit gadi,kad nu cels un buus...

139075. viesis 8.septembris 2004 10:02
0 0 Atbildēt

Autors gan laikam nav braucis no tās "mazās ieliņas" puses un nezin, cik tur ir liela plūsnma no Slāvu tilta. Ja visi, kas gribēs griezties pa kreisi uz Maskavas ielu, brauks tālāk pa Krasteni un gribēs apgriezties, tad tas sastrēgums uz Krasta ielas būs vēl trakāks! bet tas, ka tas krustojums vispār ir tizls un abos virzienos tāpēc veidojas sastrēgumi, gan ir taisnība - tur notiek mīcīšanās no vienas joslas uz otru, tie, kas labajā joslā grib tikt kreisajā, savukārt tie, kas jkreisajā - labajā utt. Baigais mišungs!. Tas būtu kaut kā jārisina.

139078. viesis 8.septembris 2004 10:09
0 0 Atbildēt

Autors laikam nav pats braucis no tās "mazās ieliņas" puses un nav pamanījis, ka tā nāk no Slāvu tilta un tur griež visi, kas grib tikt ārā no Rīgas! Ja tos visus aizsūtīs pa Krasta ielu meklēt apgriešanās iespējas, tad tas sastrēgums uz Krastenes būs vē lielāks! bet tas, ka tas krustojums tur ir tizls un veido sastrēgumus gan vienā, gan otrā virzienā gan ir fakts.

140739. viesis 21.septembris 2004 17:01
0 0 Atbildēt

īstenībā vajadzētu izveidot vēl vienu joslu labajā pusē tur, kur ir zaļā zona (jo platums līdz ietvei to atļauj), tad divas joslas ''laist'' uz Maskavas ielu, divas apgriešanās uz Slāvu tiltu. Vēl, lai izvairītos no sastrēguma pretī Ķengaraga ''garajiem veikaliem'', vajadzētu aizliegt apstāšanos šinī ceļa posmā (pirk tur tāpat nav ko).

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 5

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

“Latvijas Gada auto testa dienā Molā” piedalījās 22 jaunākie auto (+ foto)

Par spīti rudenīgajam lietum, sestdien, 14. oktobrī tika plaši apmeklēts vienīgais “Latvijas Gada auto” pasākums, kurā visi interesenti varēja iejusties konkursa žūrijas lomā un veikt testa braucienus ar jaunākajiem automobiļiem Latvijā, tostarp divi absolūti jaunumi – apvidus auto “Jeep Compass” un “Jaguar E-Pace”, kuri savu Latvijas pirmizrādi piedzīvoja tieši šajā pasākumā. Lasīt vairāk

 

Tikai 65 par 310 323 eiro - "Mercedes-AMG G 65" atvadās ar "Final Edition" (+ foto) 1

"Mercedes-Benz" atvadās no "Mercedes-AMG G 65" pašreizējās paaudzes ar ekskluzīvo "Final Edition", kas tiks izlaista vien 65 eksemplāru lielā skaitā. Lasīt vairāk

 

"Daihatsu" piedāvājums “aktīviem pensionāriem” (+ foto) 10

Japānas autoražotājs Daihatsu Tokijas motoršovā parādīs modeli "Compagno", ko projekta autori nodēvējuši par “četrdurvju kupeju aktīviem pensionāriem”. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti