Gribētu piedāvāt savu versiju par sastrēguma samazināšanu Krasta ielā. Cerēšu, ka vieta tāpat atpazīstama no bildēm un sīkāk nav jaskaidro, kur, kas un kāpēc.
Bildes uzņemtas svētdienas vakarā, līdz ar to galvenā sāpe šajās bildēs nav redzama, proti, sastrēgums, kas sākas pie sadalošo joslu zīmes un stiepjas reizēm pat līdz Lido, ja ne līdz T/C "Mols". Uzskatu, ka galvenais sastrēguma cēlonis ir tas, ka tur beidzas viena josla, trīs joslu vietā paliek divas.
Kāpēc tur pazūd trešā josla? Visiem skaidrs, ka, lai no blakus ielas transports viegli varētu izbraukt uz Krasta ielu. Bet kāpēc tādas priekšrocības tiek dotas šai ieliņai? Domāju, ka no šīs ieliņas varētu izbraukt arī bez saliņas, tas, protams, būtu grūtāk, bet nu...
Neesmu pētījis un salīdzinājis šo abu ielu plūsmu, tomēr liekas, ka lietderīgāk būtu noņemt to saliņu vai pat "aizmūrēt" to ieliņu vispar ciet (joks), galu galā iespējas apgriezties pretējā virzienā uz Krasta ielas ir atliku likām.
Ar cienu,
"Vmaxer"
iAuto lasītājs
nu ja uzliks to otru ielinju kaa ne-galveno, tad veidosies korkjis otraa virzienaa ...
praatiigaak buutu kaut kaa uztaisiit, ka taa josla, kura tagad beidzas ar salinju galaa, turpinaas, bet tikai un vieniigi shai joslai ir jaadod celjsh pa to otru ielinju braucoshajiem ... Taa tiktu atrisinaata probleema, jo, tie kas brauc pa to ielinju, turpinaat braukt bez paarmainjaam, bet tie kas brauc pa krasteni, tiem nebuutu jaapaarkaartojas no shiis joslas prom ...
Buutu liidziigi kaa tagad, ka mauc paari tai salinjai, bet palaizh tos kas pa to ielinju brauc ...
nu apmeeram taa :)