Vēlreiz par Vēja brāļu ordeņa dzimšanas dienu 38

 
15.septembris 2004 0:06

Latvijas Motoklubu Asociācijas komentārs par Liepājas policijas izplatīto informāciju par sestdien notikušo motokluba "Vēja Brāļu Ordenis" astotās dzimšanas dienas pasākumu Liepājā.

Latvijas Motoklubu Asociācija nevar piekrist Liepājas policijas izplatītajai tendenciozajai informācijai par sestdien notikušo "Vēja Brāļu Ordeņa" pasākumu "Latvijas 1.rokkafejnīcā" jeb PABLO un tradicionālo visu rokeru parādes braucienu uz Kara ostu (pirmdienas VZ un NRA).

Simtiem Liepājas iedzīvotāju, kuri ierastā laikā un ik gadus ierastajā maršrutā gaidīja parādāmies motobraucēju kolonu, bija vīlušies, jo 400 motociklu vietā Kara ostas virzienā brauca atsevišķas nelielas motobraucēju grupas. Tie bija motobraucēji kuri nezināja, ka iepriekšējā dienā Liepājas pilsētas policija ir atteikusi lūgumu pavadīt motobraucēju kolonu un regulēt satiksmi krustojumos, kā tas ir bijis visus iepriekšējos septiņus gadus un nekad nav bijušas nekādas problēmas…

Šogad svētki tiešām bija sabojāti gan motobraucējiem, gan Liepājas iedzīvotājiem, gan arī pašiem policistiem, kuri bija izdzīti ielās nevis, lai palīdzētu nodrošināt kārtību, bet ar uzdevumu čakarēt visus un par jebko. Sarunās ar Liepājas policistiem noskaidrojās, ka ir dots konkrēts uzdevums īpašu uzmanību pievērst tikai un vienīgi motobraucējiem.

Ja Liepājas policijas vadība savā nepatikā aprobežotos tikai ar īpašajiem pasākumiem, domstarpības droši vien tiktu noskaidrotas turpat pilsētā, taču svētdien vairākiem masu medijiem tika izplatīta informācija, kuru labākajā gadījumā var saukt par tendenciozu un maldinošu.

Izlasot virsrakstu "Vēja brāļi jubilejas reizē brauc dzērumā" (NRA), visiem uzreiz kļūst skaidrs par visiem vēja brāļiem, jo nekur taču nav pateikts, ka īstenībā neviens Latvijas motobraucējs nav aizturēts par braukšanu dzērumā!!! Ja reiz informācijā tik precīzi ir uzskaitīti visi pārkāpumi – braukšana bez ķiverēm, bez vadītāju apliecībām vai bez tehniskās apskates, varēja arī pieminēt, ka visi četri alkoholu lietojušie motobraucēji bija no kaimiņu valsts nevis no Latvijas. Ja padomā par briesmīgajiem pārkāpumiem kopumā - 20 protokoli 2 dienu laikā pārbaudot simtiem motobraucēju, tad tas drīzāk izraisa smaidu...

Droši vien tā arī nekļūs skaidrs vai organizētāji, šinī gadījumā PABLO, par maz piesolīja, vai Liepājas policija par daudz paprasīja, taču rezultātā pilsētā tiešām bija haoss. Savukārt, ar pārspīlētiem un vienpusīgiem paziņojumiem apzināti tiek kultivēts stereotips par sliktajiem rokeriem.

Patiesībā Latvijas Motoklubu Asociācija un visi lielākie motoklubi ir vienojušies, ka darīs visu iespējamo, lai uz ceļiem būtu drošāka braukšana un mazāk rupju ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu. Mēs vēlamies sadarboties ar visām institūcijām, kurām ir līdzīgi mērķi. Ja runājam par konkrēto gadījumu Liepājā, tad motocikli tradicionāli tika novietoti stāvvietās blakus PABLO un svinētāji uz netālajām viesnīcām gāja ar kājām.

Līdzvērtīgu vēlmi sadarboties un nodrošināt reālu sabiedrisko kārtību mums ir tiesības sagaidīt arī no valsts institūcijām, t.sk. no Liepājas policijas. Statistika liecina, ka mūsu valstī ik dienas vairāki cilvēki izdara pašnāvības, ik dienas tiek izdarīti desmitiem noziegumu. Vai tiešām nav nopietnāku problēmu, ko risināt. Vai tiešām nav nekā cita, ko darīt? Bet varbūt organizēt paraugkampaņas ir veids, kā uzrādīt savu aktivitāti priekšniecībai? Varbūt tā ir vienkāršāk nekā ķert noziedzniekus un cīnīties ar īstiem huligāniem?

Aivars Freimanis,
Latvijas Motoklubu asociācijas viceprezidents
 
Visi komentāri
 
139752. viesis 15.septembris 2004 0:34
0 0 Atbildēt

Nebiju Liepājā, neredzēju kas tur notika - nemācēšu komentēt. Bet ikdienā man, autobraucējam, ar rokeriem nav bijis problēmu. Pāris tipiņi ir gadījušies, bet tos pie rokeriem pieskaitīt nevar - ne pēc braucamajiem, ne pēc stila ne pēc uzvedības. Tā kā šaubos ka pēkšņi visi rokeri ne no šā ne no tā sabrauca uz Liepāju un kļuva "antisociāli" un bīstami. Acīmredzot Liepājas policijai ir tik lielas problēmas ka šiem par katru cenu bija nepieciešams "paspīdēt" un šie "pāspīdēja" kā nākas, jo par labiem darbiem (kārtības uzturēšanu nevis čakarēšanu) reti kad skaļi runā. Par Liepājas policiju gan ik pa brīdim "paspīd" tāda informācija ka liekas ka tas ir viens bandītu kantoris. Varbūt policijas vadībai beidzot būtu laiks ieviest Liepājas policijas pārvaldē kārtību lai viņi beidz čakarēt cilvēkus? Kāda var būt runa par tūrisma attīstību Liepājā ja tur policisti izrēķinās ar žurnālistiem un tūristi (šajā gadījumā rokeri) tiek dzenāti ar sūdainu mietu?

139762. viesis 15.septembris 2004 2:20
0 0 Atbildēt

Atšķirībā no citiem gadiem motocikli bija mazāk manāmi. Vairāk redzēju tos stāvam nekā braucam. Tad lūk, kas par iemeslu.

139766. viesis 15.septembris 2004 8:16
0 0 Atbildēt

Vajag mainiit pilseetu, teiksim Valmieru, Riigu Liepajai laikam baigi daudz notiek dazadu pasākumu un konkreti sis liekaas nevajadziigs

139772. viesis 15.septembris 2004 8:37
0 0 Atbildēt

www.delfi.lv/news/comment/...php?id=9065202

Tas pats raksts, bet cits autors. Rokeru kungi, esiet reiz konsekventi savās publikācijās. Oficiālā info ir laba lieta, bet ja tā parādās ar dažādiem autoriem tas neko labu par jums neliecina.

139773. viesis 15.septembris 2004 8:38
0 0 Atbildēt

Pilniigi piekriitu Friidim.

139777. viesis 15.septembris 2004 8:58
0 0 Atbildēt

a varbuut dzeki tomeer paplosiijaas.... :P

139781. viesis 15.septembris 2004 9:16
0 0 Atbildēt

"Ja padomā par briesmīgajiem pārkāpumiem kopumā - 20 protokoli 2 dienu laikā pārbaudot simtiem motobraucēju, tad tas drīzāk izraisa smaidu..." Nu nez. Man tas smaidu neizraisa.

"Statistika liecina, ka mūsu valstī ik dienas vairāki cilvēki izdara pašnāvības..." Tiešām? Kur tas ir atspoguļots? Tad jau nedēļas laikā vismaz 14 pakārušies sanāk...??? Kautkā būšu to palaidis garām...

P.S.

Man smaidu izraisa šī taisnošanās. Zinot, kas darās motociklistu pasākumos un pēc tiem, nav nekāds brīnums ka visus donorus par kodējiem sauc. Nabaga apvainotie motociklistiņi... :)

=============

Piis foreva!

Z.

139785. viesis 15.septembris 2004 9:28
0 0 Atbildēt

ari biju Liepajaa! Jau kuro reizi... un shoreiz pasakumu biku pachakareja tas, ka nevareja pa pilsetu kolona pazimeties, jo atpakalj no ostas uz Pablo braucam paris mochi un vareja redzeet, ka lielas ljauzhu masas vacas pie ielaam, lai redzeetu paraadi, es pat nobrinijos, ka cilveki speciali vaacaas. Iepriekshejos gados cilveki vairakas rindas ielu malas staveja un skatijas, daudzi maja ar rokam utt

Shoreiz virsroku panjema CP, bet talak jau tuss ta pat bija OK.

Noliku moci stavvietaa pie viesnicas uz gaju dzert! :)

139797. viesis 15.septembris 2004 9:41
0 0 Atbildēt

Zigulistam... Tu daudz esi lasījis par pašnāvībām? Un tas ka Tev neizraisa smaidu augstāk minētie fakti par aizturēto proporciju... Tu laikam esi no kaada taalaaka rajona ar 100% izturētu augstu morālo stāju... sviest......

139802. viesis 15.septembris 2004 9:46
0 0 Atbildēt

Deimžēl rokeri bieži uzvedās kā huligāni!

Piemēra pēc minēšu tikai dažus iemeslus:

Ja auto brauc bez klusinātāja to apkārtējie uztver kā huligānismu... bet rokeriem ir nospļauties vai kādam tas traucēs, vai izbrucot mikrorajonam cauri ir uzmodināti visi zīdaiņi un nostrādā signalizācijas ...

Ja brauc kopā vairāk kā viens rokeris neesmu manījis ka viņi brauktu viens aiz otra kā tas ir paredzēts CS noteikumos, bet gan blakus... un kur vēl ja baruc kādi 10 tad faktiski garām viņiem tikt nevar...

Pie krustojumiem ja kāds auto apbrauc priekšā stāvošo un nostājas kolonas priekšā jau krustojumā, to uzskata par huligānismu .... ar ko tad rokeris labāks...

Deimžēl jākostatē ka rokeriem daļai naudas pietiek, lai iegādātos moci ar kuru izbrauc varbūt 10 reizes gadā, līdz ar to attieksme pret pārejiem ir piemēram, tāda ka Mersedes vai BMW vadītājam pret Golf 1 vai Kadet vadītāju...

Citiem vārdiem mocis kļuvis par "krāniņa pagarinātāju" kas veido uzvedības stereotipu...

80-gados es tiku nobraucis vairākus močus un varu apgalvot, tad motociklisti daudz ko pašlaik novērotu neatļavās ...

AndrisR

139811. viesis 15.septembris 2004 9:53
0 0 Atbildēt

Pilniigi piekriitu Aivaram.

139816. viesis 15.septembris 2004 9:57
0 0 Atbildēt

Piekrītu Frīdim! CP pacentās izgāzt parādes braucienu! Būtība izčakarēja paši savas pilsētas iedzīvotājiem pasākumu. Motociklisti jau vēlāk atguva zaudētu, bet tradicionālis parādes brauciens parasti vairak jau ir domāts uz publiku un protams pašiem radīt kopības sajūtu! Un tās publikācijas presē ir spļāviens pašiem Liepājas CP...tipa pasūdzējāmies ka ļaunie rokeri negāja pa pilsētu sadevušies rociņās,kā viņi redz braukāja ar močiem un kā mēs tur neko nevarējām padarīt. Taču CP tiešām arī neko nedarīja, lai pasākums varētu notikt organizēti un droši.

139819. viesis 15.septembris 2004 10:00
0 0 Atbildēt

Nu sorry! Es pats personīgi biju pie rokkafejnīcas un savām acīm redzēju, kā uz motocikliem sēdēja un reāli dzēra! Nu nav tas normāli! Ja arī tādi bija mazākums, tas nenozīmē, ka tam ir attaisnojums. Vienkāršam kājāmgājējam tas neko neizsaka. Protams, es priekrītu, ka policijai nav bezjēdzīgi kāds jāčakarē, bet es nepiekrītu arī tam, ka pa šaurajām Liepājas ielām ar močiem jānesās vājprātīgā ātrumā. Nav svarīgi, kurš izdara pārkāpumu- pusdulls jaunēklis uz šosejnieka vai rokeris uz čopera. Piemēram, braucot pa Ganību ielu Liepājā ap 22:00, man garām panesās bariņš motociklistu. Ātrums riktīgs. Bet cik daudz tur vajadzētu, lai uz ielas notriektu kādu bērnu (blakus Rimi, pilns ar mašīnām, cilvēkiem)? Ceļinieki tos uz nākamā krustojuma apstādināja un acīmredzot izčakarēja. Vai lieka kasīšanās? Bet kāpēc autobraucējam pienākas sods par ātruma pārkāpumu, tiem uz močiem nē? Vai tādēļ, ka Vēja brāļiem jubileja? Vai tā nav pārāk seliktīva izpratne, kas radusies tādēļ, ka Latvijā tādu "parasto un mirstīgo" rokeru nemaz nav? Ir tikai tāds sabiedrības krējums, kuri mīl tusēt uz dārgas tehnikas?

139825. viesis 15.septembris 2004 10:07
0 0 Atbildēt

Raksta autoram iesaku būt objektīvākam- 5 no šā pasākuma varoņiem tika "noformēti" par braukšanu alkohola reibumā, bet vienam tiks ierosināta kriminālļieta par atkārtotu braukšanu reibumā. Par to pat avīzes rakstīja.

139828. viesis 15.septembris 2004 10:10
0 0 Atbildēt

To Viesim: Nu vecīt, a ko tad Tu gribēji, lai rokeri glīti sēdētu restorāna tipa ēdnīcā, iemalkotu siltu tēju, izlasītu pēdējās ziņas un rāmi aizripo uz viesnīcu, kur uzvilktu naktsmici un ielīstu glīti saklātā gultīņā. Vēl bažīgi pārlūkotu numuriņu, vai tik pasarg dievs kāds meitietis nav iezadzies.

Nu nebija nekādu ārprātu tajā pasākumā. Un lai mani nosit ar vaļēju krūšturi tas, kurš pie stūres nekad nav pārkāpis noteikumus un braucis tikai un vienīgi skaidrā!

139846. viesis 15.septembris 2004 10:38
0 0 Atbildēt

viesis 10:10-nu pats labākais koments,ko pēdējā laikā esmu redzējis,super

139866. viesis 15.septembris 2004 11:03
0 0 Atbildēt

Man šķiet tas ir saistīs ar iepriekšējo rokeru tusiņu kur tika savainoti cilvēki, jo policija nepievērsa pienācīgu uzmanību. Rokeriem bija zināma brīvība un tas beidzās traģiski. Šoteiz kārtība tika norošināta tapēc nekā ekstremāla nenotika. Tai pašā brīdī grūti nepiekrist apgalvojumam, ka lielākās problēmas uz ceļiem tomēr rada baiķeri.

139871. viesis 15.septembris 2004 11:07
0 0 Atbildēt

viesis 10:10 reaals koments cepuri no :))

bet viesis 10:00 kurtu esi redzeejis likumu ka nedriikst seedet uz mocha vai uz mashiinas vai mashiinaa un dzert ? ja vinsh nekur taalaak nebrauca vis stokos.

139894. viesis 15.septembris 2004 11:45
0 0 Atbildēt

Vispār jau neapskaužu pasākuma rīkotājus! Pirmkārt, sēdēt uz moča vai automašīnā un dzert šajā valstī nav aizliegts. Tas, ka tas kādam šķiet "nesmuks skats" ir cits jautājums, bet diez vai Frīdim būtu jāiet klāt un jāsaka, "eu čaļi ejiet dzert iekšā". Tāpat, ja atsevišķi dalībnieki (tas ir tie, kas samaksā par ieejas biļeti vai jebkurš motociklists 10 km rādiusā ap notikuma vietu???) pārsniedz ātrumu, tad diezvai Frīdim dēļ tā būtu jāsēž cietumā.

139895. viesis 15.septembris 2004 11:47
0 0 Atbildēt

2Labinais: ko ta gribi teikt,ka vinsh pa nakti uz mosha pie kafuznika guleet palika?

koroch,vajag tos rokerus un bremzubraaljus uzpaseet - braukshana dzeerumaa,etc,etc. un veel taa drausmiigaa skanja - tiem klauniem patiik apstaaties pirmajiem krustojumaa pie sarkanaa,un pagaazeet. tipa baigais megaagregaats. kad iedegas zaljais un jaabrauc,tad gan paaatrinaajums ir taads,ka 1.1 eskorts bez puuleem taadu kjeemu vareetu apdziit :P koroch,beerndaarzs uz motocikliem :P

139896. viesis 15.septembris 2004 11:50
0 0 Atbildēt

2Yukki: jaa,bet tas ariidzan nenoziimee,ka maajaazim nebuutu jaadomaa,kaadu marazmu un leetaas atmazkas vinsh te saak rakstiit.

ta jau nav ko briiniities,ka policija ar saak rakstiit tipa " nu un kas ka pa pilseetu uz 130 bez signaaliem naacaam,un invaliidu staavvietaa apstaajaamies? smiekli naak. a juus zinat,cik pasnaaviibas gadaa latvijaa un zimbabvee notiek? un tad veel uztraucaties,ka policija uz 130,un pa invaliidstaavvietaam"

koroch,tie kuri peec taada raxta aizstaav taa autoru pashi ir ar attieciigu iq,kura mazais izmeers neljauj vinjiem apjeegt lietu reaalo buutiibu,aiz kam vinji dziivo savu iluuziju un dogmu pasaulee...

139921. viesis 15.septembris 2004 12:49
0 0 Atbildēt

ssii probleema starp autovadiitaajiem un motobrauceejiem ir saasinaajusies... ir debiili autobraucēji un ir debīli motobraucēji, bet nav taccu visi taadi!!!! Pats esmu motobraucējs un mani ļoti kaitina autovadītāju komentāri , lai arī pats nepārkāpju CSN. Fŗdis nevar atbildēt par visiem, šeit katrs atbild par sevi, un motoklubiem ir savi nosacījumi, tie nevar paarkaapt aatrumu u.c. par to vinju izsleedz, taatad pārkāpēji ir atsevisskki indivīdi

139932. viesis 15.septembris 2004 13:19
0 0 Atbildēt

Redaktor, manas bildes sanjeemi? es tak vairaak piekriitu shim rakstam, nevis CP. Tas bija aarpraac no cp puses

139933. viesis 15.septembris 2004 13:22
0 0 Atbildēt

un arii es biju Liepaajaa tajaa jaukajaa vakaraa... un mani kaa parasti shie cilveeki (rokeri, veejabraalji, Z-legjionaari uttt) vienkaarshi apbur un fascinee... Pablo bija pilns ar teevainjiem un maatiiteem, alkohols pludoja nenormaalos daudzumos, bet tik draudziigu un labu atmosfeeru reti kad var sastapt... Man liekas, ka tagad rokeri un panki sabiedriibas aciis ir kaut kaadi briesmonji, lai gan tik laadziigus un miermiiliigus cilveekus nekur citur sastapt nevar.... ES AR JUMS!!!

139966. viesis 15.septembris 2004 15:10
0 0 Atbildēt

Nu baigi te satrakojušies par to pasākumu. Nu bija tak ok Liepājā!

139974. viesis 15.septembris 2004 15:44
0 0 Atbildēt

CP priekšnieks un vietnieks ir ne pārāk ilgi šajos amatos,līdz ar to gribēja paspīdēt,nu nekādi tie CP nespēj saprast,ka jānodrošina kārtību nevis jāsabojā pasākums. Par CP vadītājiem jānozīmē pieredzējuši darbinieki,nevis zaļi gurķi.Man liekas, ka šajos komentos zem"VIESIS"maskējas Liepājas CP !

139975. viesis 15.septembris 2004 16:14
0 0 Atbildēt

Tu jau pats maskeejies zem viesis. Tu esi Liepaajas cp priekshnieks vai.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

139999. viesis 15.septembris 2004 20:43
0 0 Atbildēt

Ta kurš īsti autors:Gaigalu Janka,kā Delfos,vai Frīdis?Neiebraucu.:)))

140001. viesis 15.septembris 2004 21:55
0 0 Atbildēt

Vispar jau ari rokeri ir baigie chibriki. Manas pilsetas svetkos nolika miera pilsetas galveno ielu. Varbut jau patikami ka mazas meitenites staiga apkart un priecajas, bet pastav tacu ari CSN. Tadam izklaidem labak izveleties stavlaukumus. Riebjas tas ka svesa pilseta vinji uzskata, ka ir baigie kingi. Un ta ir gandriz vienmer. Tapec labi vien ir, ka pachakaree vinus ta pavairak.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610/1.0 (5.52) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

140105. viesis 16.septembris 2004 15:35
0 0 Atbildēt

un pasakiet vel jus krutie rokeri,ka nepiipejat zaliti un nedzeriet,,,pasiem smiekli nenak?

140117. viesis 16.septembris 2004 17:40
0 0 Atbildēt

ko gribam to daram. brāļu vidū atmosfēra bija ideāla. Kam nav mocis neko nerubī no mūsu dzīves stila.

P.S. ''viesis'' 100% ir ments!!!!

140125. viesis 16.septembris 2004 21:10
0 0 Atbildēt

Pats personīgi redzēju kā Aivars Freimanis ar vēl vienu savu biedru un divām meitenēm koda Ingarā, pēc tam pilnīgā ķēmā abi brauca prom no turienes.

Kad Ingarā sāka tusēt Vēja brāļi un vēl citi ****** brāļi, tad tā iestāde palika nebaudāma, jo viņi bļaustās, spļauj uz grīdas un nekorekti uzvedās.

Kādreiz skatījos amerikāņu filmas un domāju, kāpēc mazos miestiņos neieredz rokerus - tagad man ir skaidrs.

Pa vienam viņi ir pilnīgi normāli cilvēki ar krutiem močiem, bet kad savācās kopā, tad paliek par pilnīgiem atsaldeņiem.

140142. viesis 17.septembris 2004 9:08
0 0 Atbildēt

Ai ai nabaga motociklistus aizskāra. Tā arī viņiem vajag un nav ko vizināties pa valsti ar policijas auto ar bākugunīm pa priekšu un pakaļā, kāpēc viņiem tādas privilēģijas. Un lai nestāsta ka rokeri brauc skaidrā, varu saderēt, 99.9% brauc tikai un vienīgi ķirsī. Vispār par ko tā valsts to rokerus tā lutina brauc bars ar iereibušiem motociklistiem, bet viņus vēl pavada ar bākugunīm, un vēl traucē man braukt ar auto un piespiedu kārtā jāskatās uz šiem. Rupjības lai paliek ārkadrā..

140157. viesis 17.septembris 2004 10:29
0 0 Atbildēt

un vēl traucē man braukt ar auto un piespiedu kārtā jāskatās uz šiem. Rupjības lai paliek ārkadrā..

Nabadzinsh :)

141828. viesis 29.septembris 2004 18:06
0 0 Atbildēt
146955. viesis 7.novembris 2004 20:20
0 0 Atbildēt

un tie ubagi, kas pīkst, ka viņiem traucē motocikli, lai aizbrauc uz Parīzi un pavēro, kā tas notiek tur. Ja būtu tur bijuši, par Latviju nevaimanātu

163425. viesis 6.aprīlis 2005 12:30
0 0 Atbildēt

ideaali -kkiveri nost un cepuri ar.

166292. viesis 1.maijs 2005 12:59
0 0 Atbildēt

Cik labi buutu, ja kaads rokeris taa vienkaarsi, bez kaada iemesla nedeelas nogalee izvizinaatu mani cauri Latvijai! :))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Mazda CX-80: septiņas sēdvietas, hibrīdi un dīzeļi (+ FOTO)

Mazda nesen prezentēja savu pilnīgi jauno flagmani CX-80. Tā virsbūve veidota, domājot par ērtu manevrēšanu ikdienas braukšanas un parkošanās situācijās, taču ar trim sēdvietu rindām tā nodrošina papildu daudzpusību lielākām ģimenēm. Lasīt vairāk

 

Kāpēc jaunais Toyota Land Cruiser ir principiāli cits auto? (+VIDEO) 12

Uz plašās planētas ražošanā vairs nav atlicis daudz tādu automašīnu kā Toyota Land Cruiser. Tāpēc pirmā iepazīšanās ar jaunās jeb J250 paaudzes modeli Skotijā ir īpaši svarīga. Lasīt vairāk

 

Rīgas dome ārkārtas sēdē lems par 10 miljonu eiro novirzīšanu ielu seguma atjaunošanai 5

Šodien izsludināta Rīgas domes ārkārtas sēde, kurā deputāti lems par vairāk nekā 10 miljonu eiro novirzīšanu ielu seguma remontiem, liecina ārkārtas sēdes darba kārtība. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti