Atbalsta tiltu slēgšanu kravas auto rīta stundās 82

 
17.septembris 2004 11:05

Rīgas domes Satiksmes departamenta izveidotā darba grupa, kas spriež par satiksmes koordināciju pilsētā, atbalstīja ierosinājumu rīta stundās slēgt Rīgas tiltus un 11. Novembra krastmalu kravas automašīnu kustībai.

Iecerēts, ka ierobežojumi, kas stāsies spēkā 1. oktobrī, no 7.00 līdz 11.00 liegs kravas transporta kustību pa Akmens tiltu un Salu tiltu (abos virzienos), 11. Novembra krastmalā un Krasta ielā no Salu tilta virzienā uz pilsētas centru.

Izņēmums būs operatīvais transports un attiecīgi trafarēts un aprīkots komunālo dienestu transports.

Galīgo lēmumu šai jautājumā 22. septembrī pieņems Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja.

 
Visi komentāri
 
140168. viesis 17.septembris 2004 11:13
0 0 Atbildēt

Nu tad beizot!!!

140169. viesis 17.septembris 2004 11:14
0 0 Atbildēt

nu blin koordinatori...

a kas ir kravas automasiina???? neliels nusinjs liidz 3,5T vai cits vai kaads cits auto ar pilnu massu lidz 7,5 t vai lielaaki????

labaak butu uztaisiijusi normalus nobrauksanas celjus no tiltiem!!!!

140170. viesis 17.septembris 2004 11:15
0 0 Atbildēt

Tas neko nemainiis!!!! Buus veel skarbaak peec plkst 11 kad visi smagie kas staaveejushi vilks aaraa :D

140171. viesis 17.septembris 2004 11:15
0 0 Atbildēt

sorry

nusinjs = businjs

140172. viesis 17.septembris 2004 11:16
0 0 Atbildēt

nebraucu ar kravas auto,bet izskatās,ka kārtējo reizi kāds ir pārāk centīgs.

kam traucē kravas auto,kas brauc virzienā no centra?

Kāpēc tieši 7.00-11.00?

Kāpēc ierobežojumi tikai no rīta?

140173. viesis 17.septembris 2004 11:16
0 0 Atbildēt

Un vispaar ja mees gribam sevi pozicioneet kaa tranziiita valsti tad smagajiem vajadzeetu speciaalus celjus uztaisiit kas atvieglo piekljuushanu ostai un tranziitu taalaak uz Eiropu vai Krieviju!!

140174. viesis 17.septembris 2004 11:16
0 0 Atbildēt

vot tad to4na, kad visi smagie panems startu vienpadsmitos, sastregums buus nevis divas stundas no riita, beet lidz vakaram!!!

140175. viesis 17.septembris 2004 11:17
0 0 Atbildēt

Tilti takš nav vainīgi, ka to galos ir bezjēdzīgi saregulēti krustojumi !!!

Varbūt atrast vēl kādas taisnas ielas, kur aizliegt braukt smagajiem?

140176. viesis 17.septembris 2004 11:18
0 0 Atbildēt

da muusu vaaras viiriem ir liels po.... uz visu tramziitu !!! peec 1.maijaa taapat viss tranziits jau jiet caur LT un EE

140178. viesis 17.septembris 2004 11:21
0 0 Atbildēt

sorry again

tramzitu=tranziitu

140179. viesis 17.septembris 2004 11:25
0 0 Atbildēt

Mjā, labi ka kravas auto šoferi i-auto nelasa (īpaši daļnobojs), tad mēs noslīktu piecstāvīgajos:)))

140180. viesis 17.septembris 2004 11:29
0 0 Atbildēt

super

140181. viesis 17.septembris 2004 11:30
0 0 Atbildēt

pareizi! sen jau laiks. un vispaar vaidzeetu visu centru sastreegumstundaas kravas transportam pieveert....

140182. viesis 17.septembris 2004 11:30
0 0 Atbildēt

Es ljoti labi saprotu smagos. Kaa lai cilveeks tiek kaut kur ja vinjam jaaved piemeeram no Riigas ostas krava uz Lietuvu??

Vienkaarshi taga sastreegumu buus citaas ielaas :D

140183. viesis 17.septembris 2004 11:33
0 0 Atbildēt

Sleegt, aizliegt, ierobezhot, izoleet.... Shaurpieres....

140185. viesis 17.septembris 2004 11:47
0 0 Atbildēt

Nu ***** ****** ****** ******** ******** *** ********* *** ********** ********* ******** !!!

140186. viesis 17.septembris 2004 11:49
0 0 Atbildēt

Alex GT

CSN palasi tad ari uzzinasi kas ir kravas auto...

140187. viesis 17.septembris 2004 11:51
0 0 Atbildēt

Leemums galiigi garaam. Katru riitu eju paari Akmens tiltam un redzu, ka to kravinieku nav daudz virzienaa uz centru ne vairaak par 1 auto uz 10 vieglajiem. Kravas auto nonjemshana no trases sastreegumus vareetu samazinaat tikai mazdruscinj, toties kravas auto shoferiem, kuri ir vislabaakie autovadiitaaju saimes profesionaalji, darbs tiktu stipri apgruutinaats. Piedevaam tiktu iedragaata Latvijas kaa tranziitvalsts konkureetspeeja.

130.244.196.91

SonyEricssonT230/R101

140190. viesis 17.septembris 2004 11:59
0 0 Atbildēt

Paldies, Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejai, ka vismaz no rītiem aizliegs smagajam transportam braukt, lai nerastos satrēgumi. Būtu labi arī vakaros, kad visi brauc no darba mājās. Bet man prieks par manu ierosinājumu.

140191. viesis 17.septembris 2004 12:02
0 0 Atbildēt

Sastreegumaa kas rodaas uz Valdemaarielas braucot no centra un Uz Vanshu tilta virzienaa uz centru es neesmu redzeejis nevienu smago!!!!!

140192. viesis 17.septembris 2004 12:07
0 0 Atbildēt

Muļķīgs lēmums - kaut vai parkingu dēļ. Kur lai visi smagie gaida tās stundas ???

Tiešām, kas būs pēc tam, kad drīkstēs atsākt braukt?

140193. viesis 17.septembris 2004 12:34
0 0 Atbildēt

Atbalstāms lēmums. Vispār Rīgā vajadzētu aizliegt iebraukt transportam virs 7.5t, lai pa veikaliem preci vadā ar busiņiem un uz ostu brauc pa apdedceļu.

140194. viesis 17.septembris 2004 12:36
0 0 Atbildēt

OTRA APSURDAKA IDEJA AIZ MAKSAS IEVIESANAS IEBRAUCOT RIGA!!! DOLBIM JABUT KOLOSALAM LAI KAUTKO TADU IZDOMATU, NAKAMAIS SOLIS BUS UZTAISIT AKMENS TILTU TIKAI GAJEJIEM

140196. viesis 17.septembris 2004 12:39
0 0 Atbildēt

Maksa par iebraukšanu Rīgā nav tik absurda doma. Kāpēc Jūrmalai jāizceļas?? Rīgai arī ir apvedceļš.

140198. viesis 17.septembris 2004 12:41
0 0 Atbildēt

Idioti_ibio, cik no rītiem to smago ir uz tiltiem? Un kur viņi gaidīs? Pirms tiltiem? ZB darbošanās guru, ja nevarat sakasīt līdzekļus dienvidu tiltam, tad negrieziet nost iespējas tos radīt....kretīni...

140200. viesis 17.septembris 2004 12:44
0 0 Atbildēt

Da bez apstasanas pie kases aparata jau ir sastregumi, kas notiks ja katrs apstasies un minuti pipelosies kamer iebazis karti vai samaksas?!?!? Pie izbrauksanas no vecrigas jau ir noverojamas masinu rindas, kur nu vel ja tas butu uz krastmalas!!!! Un nebus taa, ka ieviesot maksu uzreiz neviens nebrauks centra - tie kuriem vajag transportu lai daudzmaz produktivi stradatu tapat bus spiesti to darit!

140202. viesis 17.septembris 2004 12:47
0 0 Atbildēt

Pa kaadu apvedcelju var atbraukt no Bauskas uz ostu??? Caur Sarkandaugavu????

Vareeja labaak nodarboties ar tramvaja sliezhu iztaisnoshanu pie Nacionaalaa teaatra lai divu luksoforu vietaa butu 1.

140204. viesis 17.septembris 2004 12:56
0 0 Atbildēt

To: viesis 17.09.2004 12:47

...

Nu tā braukšana caur pilsētas centru uz ostu savā ziņā ir absurda. Stulbi, ka simtiem kravinieku dienā brauc caur pilsētas centru uz ostu. Normāli būtu izveidot normālus ceļus līdz ostām, lai nav jābrauc caur pilsētu vai arī piespiest visas kravas izvest no pilsētas ar dzelzceļu un tikai tad krāmēt uz mašīnām (eksportam protams otrādāk)... Patreizējā situācija ir stulba - ceļus nebūvējam, dzelzceļa pakalpojumi neizdevīgi, izdevīgāk sakrāmēt 2x smagāku kravenieku un dzīt caur pilsētu...

140205. viesis 17.septembris 2004 12:56
0 0 Atbildēt

Da johaidi pomojemu nevis tilti Riga ir pie visa vainigi bet gan dzelzcels kurs rigu ir kartigi sagraizijis gabalos! Un kur parasti veidojas sastregumi ? Tiesi tajas vietas kur vajag skersot dzelscelu ! Gaisa, Zemitanu, Deglava, tilti Lacples ielas gals kur vajag tikt pa apaksu sim dzelzcelam u.t.t.

DAVAI DZELZCELU PAZEME VAI PA GAISU !!!!!!!!!!!!!

140206. viesis 17.septembris 2004 13:18
0 0 Atbildēt

Davai beidzot metro un problēmu būs mazāk tikai dārgi, bet nu nepieciešamība ar katru gadu pēc tā aug.

140208. viesis 17.septembris 2004 13:24
0 0 Atbildēt

Kadu metro - jus galigi galvu saspiedusi? Esosos celus nevar normali saremontet - par kadu metro jus runajat?????

140212. viesis 17.septembris 2004 13:35
0 0 Atbildēt

Tā nu tas notiek, ka āzis ir par dārznieku! Kad šīs sociķu mauc#@$%^#ības beigsies?!

Piķi zin tikai razbazarīt pa utainiem, nevienam naher nevajadzīgiem projektiem, bet reālās problēmas risina ar oportūnistiskiem pusmēriem... Pilnīga idiotija!

Tie, kas šai saitā atbalsta šo ideju - lūdzu padomājiet par lielāka mēroga sekām, ne tikai par savu sīko ikdienas labumiņu, kurš patiesībā būs praktiski nemanāms!

140216. viesis 17.septembris 2004 14:00
0 0 Atbildēt

Kopējai situācijas uzlabošanai ir risinājums, būtiski jāuzlabo sabiedriskais transports (arī reāla tā prioritāte satiksmē attiecībā pret citiem transporta līdzekļiem) un pārēja transporta plūsma samazināsies, bet tā jau neko nevarēs nopelnīt, tik būs jāmeklē papildus dotācijas, būs jāuzklausa neapmierinātie autobraucēji pirms vēlēšanām, varbūt pat kāds sponsors atteiksies dot naudu...patreizējie sab.transporta lietotāji,pat ja arī to pamanīs,tad lielākais,pie sevis nopriecāsies,ka nav sliktāk un viss

140217. viesis 17.septembris 2004 14:03
0 0 Atbildēt

un vakaraa no 17-19 arii !!! un shajos pat laikos vajag aizliegt macibniekiem braukt vispar pa Rigas taa saucamo centra zonu un bauskas ielas rajona!!!

140219. viesis 17.septembris 2004 14:09
0 0 Atbildēt

Manam viedoklim, ka shis ierobezhojums ir stulbs, noteikti pievienotos arii kravas auto shoferis fh1, kursh sheit shad tad iegriezhas.

130.244.196.91

SonyEricssonT230/R101

140222. viesis 17.septembris 2004 14:34
0 0 Atbildēt

Un kāds ir padomājis, kur salikt tos smagos uz laiku, kad viņi nevarēs pārvietoties? Pie Spices, Scanias un Lido??? :D

140225. viesis 17.septembris 2004 14:41
0 0 Atbildēt

Lai meklē paši, kur apstāties, ja nemāk saplānot laiku, kad ierasties Rīgā.

140229. viesis 17.septembris 2004 15:09
0 0 Atbildēt

Stulbi ir tas, ka neviens jau nav izmērijis pašreizējos sastrēgumus, lai varētu vēlāk salīdzināt un secināt ir kaut kas mainījies vai nav.

140230. viesis 17.septembris 2004 15:09
0 0 Atbildēt

Protams ka metro projekts vienmēr būs nerentabls un dārgs, bet kad tas būs(laika jautājums) tad citi nemaz citā sabiedriskajā transportā negribēs kāpt.

Tas ir sāpīgs jautājums, jo ir nenormāli dārgs, tai pat laikā sen jau nepieciešams, ja ne vēl tagad pamacīties, kas būs pēc 10 gadiem. Rīgas attīstības plānā līdz 25 gadiem apsvērs par metro ieviešanu, tomēr tad būs grūti būvēt kaut ko jo viss būs dārgāks un satikme būs pārblīvēta vēl vairāk ar visiem 5 tiltiem pāri daugavai, tā ka Rīgai daudz darba. Vajag sūkt naudu no ES.

140231. viesis 17.septembris 2004 15:16
0 0 Atbildēt

Nje*ui ljaut shito debeskraapju- ofisu celtnieciibu centraa, tad arii nebuus tie sastreegumi. Uz "augshu" riiga celjas, a celji cik gari tik plati arii palikushi.

140232. viesis 17.septembris 2004 15:16
0 0 Atbildēt

rīgas tā saucamie domu-nieki dabūs tikai vispārējo kravenieku streiku! sabrauks visas fūres un uztaisīs lucky strike! un tad visiem būs orgasms....

140234. viesis 17.septembris 2004 15:21
0 0 Atbildēt

Gribu zinaat cik liels buus sods, ja buus jaareekjinaas ar dazjiem papildizdevumiem, lai no ostas izvilktu kravu uz Eiropu vai RUS :) Ko ta CP izdariis, noliks malaa, lai staav liidz 11:00, tad buus veel lielaaks korkjis, domaaju ka palaidiis, iekaseejot sodu lai brauc taalaak;) Ceru ka soda p-ti par shaadu paarkaapumu nav paredzeeti, bet iespeejams maldos:)

140235. viesis 17.septembris 2004 15:24
0 0 Atbildēt

O jā to varētu vēl izdarīt pie Bojāra privātmājas, nobloķēt vārtīnus iebraucamos ar fūrēm un pašiem uzcept šašļiku Bojāra dārziņā, savādāk galīgi viņam nesanāk tas Rīgas mēra amata pildīšana, būtu padevies, māju dabūja un viss, a vņš vēl nelikas mierā. Visus viņus nah ārā tai skaitā deputātu Pilsumu un visu satiksmes departamentu. nah ārāa!

140236. viesis 17.septembris 2004 16:11
0 0 Atbildēt

It kā virspusēji vērtējot, ideja nebūtu tā peļamākā. Smagie, īpaši jau fūres - no rītiem "piepalīdz" lieki bloķēt Akmens tiltu un 11.novembra krastmalu. Citur tos smagos jūt mazāk. Bet, protams, organiztoriski, šiem ierobežojumiem jāizstrādā virkne nosacījumu. Un vien no tiem - kur smagajiem stāvēt un gaidīt atļauto laiku. Uz krastenes īpaši daudz tādu vietu nav. Tad, būtu jāatbrīvo tādam noļūkam kāds no rumbulas plačiem. Neglīti var izskatīties arī pirmā "atvērtā" stunda, kad SMAGIE viens aiz otra iebrauks krastmalā !? Domāju, ka ši lieta domniekiem kārtejo reizi jāpdomā , varbūt jāveic kāds "eksperimentāls" tests, sākotnējiu nosakot ierobežojumus uz laiku. Briseles centrā, piem. dienā, smago ieraudzīt, ir reta parādība. Tur smagie ir ielāgojuši visus kravas pievedumus veikt nakts stundās. Līdzīgi ir arī citās ES pilsētās. Katrā ziņā, nekur neesmu redzājis tādu ainu kā uz 11.novembra krastmalas - kad tieši garām vecpilsētai un vēsturiskajam centram nepārtraukti grām joņo fūres ar baļķiem.

140237. viesis 17.septembris 2004 16:12
0 0 Atbildēt

Bils

Soda punti paredzēti divi, jo, visdrīzāk, to organizēs ar ķieģeļa un papildzīmes metodi. Bet braukt zem ķieģeļa Ls 40+2 punkti, IMHO.

Šorīt fūres svēra pie Juglas, tik silti ap sirdi palikās. Tos šosejas arklus vajag ar sūdainu mietu!!!

140238. viesis 17.septembris 2004 16:15
0 0 Atbildēt

TTR

Tik neapdirsies no sajūsmas par savu tupumu.

140239. viesis 17.septembris 2004 16:21
0 0 Atbildēt

ņemot vērā,ka Latvijas iedzīvotāju skaits joprojām samazinās,tad metro idejai nav loģiska pamatojuma. Jāattīsta ekonomiski citas Latvijas pilsētas un pilsētas centrs jāatslogo no virknes ar objektiem + jānodrošina normāli transporta kustības maršruti

140240. viesis 17.septembris 2004 16:22
0 0 Atbildēt

Un kur tad tie smagie šajā laikaposmā liksies? Karāsies gaisā? Nē! Tie vēl vairāk noslogos Rīgas HES aizsprostu un iebrauktuves Rīgā - Maskavas iela-Krustpils iela, Ulbroka-Deglava iela. Pērnavas iela. Domāju ka vēl daudzas citas ielas un šosejas var nosaukt uz kurām tiks pārlikta smagā transporta plūsma. Un no šīm nosauktajām ielām un šosejām diezvai atradīsies kāda kura no rīta jau tā nebūtu noslogota ar transportu ar kuru cilvēki pārvietojas uz darbu. Kas ir labāk - ja fūra savas izplūdes gāzes vairumā atstāj uz kāda no Rīgas tiltiem vai ja šīs pašas izplūdes gāzes tiks atstātas Pļavnieku mikrorajonā blakus skolām un bērnudārziem?

Ideja varbūt nav slikta, bet ne līdz galam izdomāta, kā starpcitu vairums lietu pie mums. No viena grāvja ārā - otrā iekšā.

140242. viesis 17.septembris 2004 16:34
0 0 Atbildēt

Praktiskāk būtu tos vieglo auto vadītājus kuri sevi no rīta ved uz dabu un vakarā mājā sasēdināt autobusos.

Viens 40 vietu autobuss noņemtu no trases 8 – 40 vieglās automašīnas. Un tie smagie, busiņi un vieglie kuri nodarbojas ar reāliem transporta pakalpojumiem varētu viegli pārvietoties pa pilsētu.

Re ku laba doma, apmēram tāds pats absurds kā slēgt satiksmi kravas transportam.

140244. viesis 17.septembris 2004 16:37
0 0 Atbildēt

Si valsts iet posta. Par celu organizetibu vien var runat stundam, ta vieta, lai tiktu atbalstita razosana, izglitiba u.c sferas, kas notiek: smagie braukt nevar, sabiedriskais no ritiem parblivets, studentiem stipendijas nonem, starp citu, doktoriem ari, pensionari, skolotaji, arsti u.c., par uznemumiem vispar nerunajot, sen aizmirsti. Totals bardaks.

1. Ja pilseta varetu normali iebraukt un novietot, bez maksas masinu, agrsivitate butu mazaka;

2. Cilvekiem darba vietas vajadzetu nodrosinat arpus Rigas centra;

3. Sabiedriskam transportam varetu nakt paliga mazie busini un cenas ari varetu but mazakas;

4. Stavvietas varetu taisit zem parkiem, ar vairakiem staviem;

5. Tirdzniecibas centrus vareja organizet rajonos;

6. Pilniga stulbiba 6 studentiem nonemt stipendijas, bet vienam uztaisit 70 Ls. Vajadzetu atbalstit izglitibu, un teorijai papildus dot praksi, iestades un firmas, piemeram, firmam varetu butu lidz ar to kadas nodoklu atlaides;

7. Dot tautsaimniecibai un zemniekiem kreditus, kurus atdotu ar nodokliem;

7. U.T.T.T.T.

140245. viesis 17.septembris 2004 16:38
0 0 Atbildēt

pareiz,lai brauc pa naktiim.....nau ko dienas laikaa pa probkaam taam fuureem / smagajiem vazaaties.

140249. viesis 17.septembris 2004 16:47
0 0 Atbildēt

to Storms... skaties ko runaa, nevienam staavot un gaidot savu laiku nav obligaati motors jaakurina nepaartraukti...

140250. viesis 17.septembris 2004 16:51
0 0 Atbildēt

2CyberGhost [?] 17.09.2004 16:47

Pasēdi ziemā mašīnā 3h - un tad runā

140251. viesis 17.septembris 2004 16:53
0 0 Atbildēt

Vienreiz jaizbeidz ta muziga valdibu maina. Mes te viens otru lamajm, saucam ar atsaldetajiem, policja nekam neder utt. Tas vien reiz jaizbeic, drizak vajadzetu savstarpeji sadarboties, vienam otru atbalstit, un sitacijas kuras ir dazadi viedokli vajag meklet kompromisus un rast realus risinajumus.

140252. viesis 17.septembris 2004 16:58
0 0 Atbildēt

ES

TO: Cartman_626

Uzreiz var redzēt, ka piederat pie tiem, kas nevar savu pakaļu izvilkt no sava auto, lai paietu ar kājām kaut vienu kvartālu. Tieši tādi tipi arī taisa lielākās problēmas.Starp citu, arī "smago" šoferi ir cilvēki.

140253. viesis 17.septembris 2004 17:10
0 0 Atbildēt

Nu gan sviestā sagājuši!!! Un kā lai kravu transportētāji pārvietojas, piemēram no Bolderājas uz Maskavas ielu? Viņiem jau tā tikai 1 tilts atvēlēts!

140256. viesis 17.septembris 2004 17:25
0 0 Atbildēt

Vechi! ;) Davaitje zhitj druzhno... ! ;) Mans ieteikums - a, mosh sleedzam visus tiltus pilniigi visa veida transportam? ;)))

Just kidding... :)

140259. viesis 17.septembris 2004 18:00
0 0 Atbildēt

Piekriitu Raicik visos punktos:)

Rekur pratigs cilveks atnaca un visu salika pa plauktiniem:)

140275. viesis 17.septembris 2004 20:16
0 0 Atbildēt

Catman 626:

TTR

Tik neapdirsies no sajūsmas par savu tupumu.

Varbūt vari paskaidrot ko tu ar to gribēji teikt?! Jeb varbūt Tev vienkārši nebija ko teikt.

Viesis:

Attiecībā par metro un Latvijas pilsētām tās ir divas dažādas lietas, kā attīstās Rīga un lauki nav salīdzināms un katram ir savas problēmas, padomju laikos skatījās uz iedzīvotāju skaitu, šodien tā ir nepieciešamība, nerunājot par to ja vispār gribam dzīvot kā ES.

140277. viesis 17.septembris 2004 20:54
0 0 Atbildēt

Tas viss ir pupu mizas -piedāvaju radikalu risinaajumu-aizliegt jebkadu transporta kustibu Rīgaa sastregumstundu laikaa tas ir no 7lidz11 un no 15 lidz 20 ,un visas problēmas bus atrisinātas nebūs kustibas, nebūs sastregumu, nebūs problemu un muļku zemē vissi varēs priecaties.

140279. viesis 17.septembris 2004 21:42
0 0 Atbildēt

es atbalstu

140280. viesis 17.septembris 2004 22:59
0 0 Atbildēt

galiigi stulbs leemums.ja liidz schim dienaa vareeja uz ostu aizvest 3 kravas,tagad varees tikai 2,kas noziimee apgroziijuma kritumu,liigumu neipildiischanu u.c.ne jau smagaas maschiinas rada sastreegumus,taas vada profesionaalji,bet gan tie kas uz darbu centraa brauc ar saviem auto no paardaugavas.1 straadaajoschais=1 auto.,luuk jums sastreegumu iemesls.

140281. viesis 17.septembris 2004 23:09
0 0 Atbildēt

TTR

varētu vēl izdarīt pie Bojāra privātmājas, nobloķēt vārtīnus iebraucamos ar fūrēm un pašiem uzcept šašļiku Bojāra dārziņā

---

Es te domāju to, ka Tu esi sīks duraks, kas savos slapjajos sapnīšos redz, kā uzceps Bojāra dārzā šašliku. Palūdzies labi žēli, var būt, kāds Tevi paņems uz pikniku. Vai tiešām Tev šķiet, ka ar doto postu pateici ko gudru?

140282. viesis 18.septembris 2004 8:03
0 0 Atbildēt

es gribeetu visus smagos redzeet riigaa no 23:00 liidz 7:00. un basta :)

140283. viesis 18.septembris 2004 10:41
0 0 Atbildēt

P.i.z.d.e.c. ,kuram i.d.i.o.t.a.m tādas idejas radušās.Lai tie gudrie Rīgas domenieki iet O.N.A.N.Ē.T.,ja neko labāku nevar izdomāt.Tas jau sāk atgādināt Varšavu.Tur ar kautkas līdzīgs ir ieviests jau sen,tikai atšķirība,ka tur nedrīkst braukt tranzītā.Ja ir vajadzība iekrauties vai izkrauties,tad drīkst braukt.Ja tādas idejas radušās,tad lai parāda kaut vienu smago autiņu atpūtas stāvvietu.Kur ta lai tie smagie stāv???Neko darīt,būs jābrauc pa dzelzs tiltu:),pa to laikam neaizliedz braukt.Tajā laikā varētu tur aizliegt vilcienu kustību:).Kā tad lai strādā,ja autiņs stāv šinī pusē,bet 1. iekraušana pl. 8 pārdaugavā 2.iekraušana pl 10.centra pusē 3.atkal pārdaugavā?Ko ta pa gaisu lidot vai?Jeb atdosim visus fraktus Leišu p.u.r.n.i.e.m lai čaļi braukā uz nebēdu.Šie ar pustukši brauks un priecāsies ,kā mūsu bāleliņi sēdēs pie tiltiem un vēros satiksmi.

140284. viesis 18.septembris 2004 10:45
0 0 Atbildēt

Vajadzētu aizliegt ar vieglajiem braukt pa Rīgu.Interesanti ko viņiem tai Rīgā vajag. Braukā apkārt tikai darba laikā un kavē mums strādāt.Nav jāvizinās pa ielām dienas laikā.Viglajiem atļaut braukt tikai no 19-7 rītā.Ta vismaz vārētu normāli strādāt.

140293. viesis 18.septembris 2004 13:10
0 0 Atbildēt

2 fh1

nu vot taada mums ir gudra valdiiba !!! leishi jau sen lielaako dalju no muusu fraktiem panjeemushi, tagad veel paaris taadu leemumu un vispar nikuja tranziita nebuus :(

140297. viesis 18.septembris 2004 15:00
0 0 Atbildēt

fuures uz Riiga-Daugavpils krietni vairak traucee nekaa Riigaa. varbut pashi domnieki stradas pa naktim un nemaisisies pa kaajaam ar saviem haljavnajiem auto un stavvietaam, kuras pa dienu varetu atveeleet cilveekiem, kuri straadaa?

140309. viesis 19.septembris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Cartmani! Tu esi kretīns un idiots, smerdelis un perdelis.Tev vieta Domē pie tādiem pašiem šaurpierītām!

140318. viesis 19.septembris 2004 15:19
0 0 Atbildēt

Tas ir ok. Domaaju, ka arii paarvadaataajiem nevajadzeetu rasties lielaam probleemaam. Pielaagosies.

140325. viesis 20.septembris 2004 7:43
0 0 Atbildēt

TTR

Satraucos, jo pieauguši cilvēki runā muļķības. Pie tam, šis Domes lēmums nav tas sliktākais. Eiropā ir pilsētas, kurās smagie virs 7.5t vispār drīkst braukt tikai pa naktīm. Kādas problēmas? Vajag pareizi saorganizēt laikus un viss. A to braukā te visādi divplākšņi, nafig tādi vajadzīgi?

viesis 19.09.2004 10:19

:-) Es noteikti neiebilstu tikt pie šāda kumosiņa. Tikai noteikti par deputātu.

140326. viesis 20.septembris 2004 8:18
0 0 Atbildēt

Cartman_626.

Es braukāju pa Eiropu,un zini,kaut kā neesmu redzējis tās pilsētas,kurās nevar braukt smagie pa dienu.Vismaz D,NL,B,A,unPL tādas nav gadījušās.Ir pilsētas kur tranzītā nedrīkst braukt cauri.

Tad pēc šī likuma pieņemšanas arī attiecīgi jāmaina darba laiks muitas punktiem,ekspedīcijām,noliktavām,bāzēm ostām,rūpnīcām.Tad sanāk,ka tām arī darba laiks būs no 11-20.Tad viss būs normāli.Tikai bļaut,ka vajag aizliekt smagajiem braukt no rīta,visi gudri.Kad pašiem darba laiku izmainīs,tad būs neapmierināto vairāk,kā apmierināto.Kāpēc interesanti grib diskriminēt vienu profesiju pārstāvjus attiecībā pret citām profesijām?

140329. viesis 20.septembris 2004 9:52
0 0 Atbildēt

Umņiki, ******* (pankūka!)! Kādus darbalkaikus varētu pārcelt, piemēram, ostai? Konteineru terminālam? Braukt tur tikai pa nakti? Eiropas pilsētās, kur smago kustība pa dienu ir aizliegta, acimredzot nav ne ostas, ne lielu ražošanas uzņēmumu pilsētas centrā. Te visi domā, ka fūres apkalpo vienīgi supermārketus. Tas liecina, ka vairāk kā par sava vēdera piepildīšanu šie cilvēki nejēdz.

140330. viesis 20.septembris 2004 9:53
0 0 Atbildēt

Labi, ka es to vārdu b. ļ. i. n. pārtulkoju, a to kāds vēl padomātu, ka esmu rupeklis...

140333. viesis 20.septembris 2004 10:42
0 0 Atbildēt

ļoti labi

140334. viesis 20.septembris 2004 10:53
0 0 Atbildēt

no 16 - lidz 19 arii vajag to pashu vinjiem liegt un shajas stundas visus ar M burtiem arii no centra vajag aizvakt !!!

140336. viesis 20.septembris 2004 11:01
0 0 Atbildēt

Domāju, ka privāto auto šoferus, no mašinām izdabūtu tikai metro. Pārkāpt no privātauto uz trolejbusu vai tramvaju, nav nekādasīpašas jēgas. Nu, ja dzīvība ir labi apdrošināta, tad vēl var braukt ar mikrobusu. Bet autobusā un trolejbusā pika stundā atmosfēra ir stipri nemīlīga. Iespēja sastapties ar bomzi, kabatzagli, iereibušu biļešu kontrolieri - katrā braucienā ir tik LIELA, ka pēc tam ilgi zūd vēlme šo pasākumu atkārtot. Diemžēl. Metro jebkurā gadījumā būtu pievilcīgāks braucamais, kaut vai ātruma dēļ. Varu tikai iztēloties, cik forši būtu ar vilcienu atbraukt no Jūrmalas, zasulauka stacjā iekāpt metro, un pēc 7 minūtēm izkāpt jau vecrīgā. Un tad, mierīgā pastaigā pāris simts metrus līdz darbam....Būtu neslikti.

140369. viesis 20.septembris 2004 12:53
0 0 Atbildēt

nez kur tad tie smagie liksies?, staves pie riigas robezhas veidojot lielum lielaas rindas un tad pec tiem 11iem velsies riigaa iekshaa?? taa sanak??

140406. viesis 20.septembris 2004 15:23
0 0 Atbildēt

nja,metro buutu labs. ar prieku atceros,kaa astonjdesmito beigaas biju maskavaa un ar metro braucu - vilciens pienaak katras paaris minuutes,attieciigi arii nav jaaieskrienas pirms durviim,lai iekshaa tiktu,utt...aatri,eerti...

par tiem,kam tie smagie tik ljoti pie sirds: tak vot,nekur tie smagie neliksies. saplaanos braucienu lai atbrauktu laikaa,nevis kverneetu xx stundas pie riigas robezhas....nee,nu es pieljauju,ka tur ir taadi,kam briivo laiku nav kur likt,un kuriem citu dariit nav ko kaa kverneet pa 5- 6 stundaam savaa truckaa - kaa saka,inteligenti un gudri cilveeki jau uz fuureem nestraadaa :)

bet imho pati doma tomeer laba - lai braukaa pa naktiim...

bet nu globaali tos korkkjus imho tikai metro vareetu atrisinaat daudzmaz,bet nu to mees savas dziives laikaa diezvai sagaidiisim...

140535. viesis 21.septembris 2004 10:20
0 0 Atbildēt

es nau fuurinieks bet nju ja godiigi man pagaidaam nav bijis probleemu ar to ka fuures vizinaas pa akmens tiultu :(

un tas lai braukaa pa naktiim nez kaa jums pashiem patiktu straadaat nevis normaali dienaa bet tikai naktiis gribeetu redzeet juusu reakciju ja tev shefs pasaka viss taga straadaasi no 20-5 riitaa :)) kruta

140665. viesis 21.septembris 2004 14:22
0 0 Atbildēt

Man arī fūres netraucē, bet, domāju, citus varētu traucēt tas, kā es viņām tieku garām :)

140757. viesis 21.septembris 2004 19:05
0 0 Atbildēt

Catman nu priekš tevis varbūt nepareizi izteicos ne jau man ir vēlme ēst to gaļu tanī Bojāra dārzā bet es es domāju ka smago auto šoferiem streika laikā gan gribētos kaut ko iekost.

Lab tas bija Offtopic.

Par metro: nu piem Guntis Pilsums, teica Rīgā nekad nebūs metro un pazemes ātrgaitas tramvajs, tāpēc mums jāmodernīzē esošais sabiedriskais transports, un jāpiespiež autovadītājiem lietot sabiedriskais transports, kā to dara Eiropā.

Nu pilnīgs idiots, kāpēc...

Varu likt galvu ķīlā esmu bijis lielākajās ES pilsētās, nu tādas kā Rīga, Helsinki, Oslo, Nīrnmberga, Štutgarte, un vēl vesela čupa kurās ir šis transports. Un tur tajos galapunktos ir garāžas un tālāk visi dodas uz centru ar metro. Rīgā nav vienkārši vietas kur laist kaut kādu ātrgaitas transportu pa virszemi pilsētas Centrā. Bet tāpēc nav galvas jānokar, jo tādi kā Pilsums nebūs mūžīgi savā amatā ar aizsērējušu domāšanu.

IR dārgi, nerentabli, un čakars nenormālākais bet cita ceļa nebūs, tas ir pilnīgi skaidrs un par to vairs nav vērts runāt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti