«Renault Clio Sport» kļuvis vēl ātrāks 8

 
21.septembris 2004 3:33

Pēc dažām dienām Parīzes autosalonā kompānija Renault demonstrēs savu jauno Renault Clio Sport 182 modifikāciju. Un patiesībā nekas nav mainījies, ja neskaita hečbeka svaru, kas kļuvis par 20 kg mazāks - 1070 kg.



Divlitru dzinēja jauda palikusi iepriekšējā - 182 Zs. Tomēr tagad Clio Sport līdz 100 km/h ieskrienas 6,9 sekundēs ierasto 7,2 sekunžu vietā. Maksimālais ātrums - 222 km/h. 20 kg svara ekonomiju Renault ieguvis novācot audiosistēmu, nomainot aizmugurējo sēdekli, nomontējot ksenona lampas, regulēšanas ierīci un citas sporta automobilim "nevajadzīgas" ekstras.

Kā papildus jaunumu var pieminēt divas jaunas virsbūves krāsas - "sacīkšu zilā" un "ellīgi oranžā". Kad šāds auto parādīsies uz ielām un cik tas maksās vēl nav zināms.
 
Visi komentāri
 
140744. viesis 21.septembris 2004 17:54
0 0 Atbildēt

...novācot audiosistēmu, nomainot aizmugurējo sēdekli, nomontējot ksenona lampas, regulēšanas ierīc...

nu wtf? kas renault vispaar par sporta automobiili? es saprotu, ka vot BMW E46 M3 CSL nav ne radio , ne air-conditioning un bagazhnieks ir no plastmasa, kaa arii ir iznjemtas citas, SPORTA auto nevajadziigas lietas. :D :D LOL

140751. viesis 21.septembris 2004 18:26
0 0 Atbildēt

Ka teiktu Shtirlics: "...a smisl...?"

140827. viesis 22.septembris 2004 10:56
0 0 Atbildēt

Mja, kad chainjiki spriezh par automobiljiem, tad auzas vien sanaak :-) Tas CSL vispaar ir sportisks auto, kaadaas saciikstees tad vinjsh ir redzeets? Aizko jamais Renault ir reaala mashiina saciiksteem, shosejai un rallijam, normaals N grupas auto, turklaat savaa 2litru klasee nebuut ne sliktaakais ;-) kas veiksmiigi trasees arii pieraadiits ;-)

140856. viesis 22.septembris 2004 12:07
0 0 Atbildēt

clio sport tomēr ir normāls (kāds tur sport??) autiņš braukšanai pa ielām - pirmais auto, kuram tiek likti motori ar vārstu vadību (sekvenciālo, ķipa kā hondai)

manuprāt šo auto saukt par "sport" var tikai tāpēc lai ķertu atbilstošo pircēju segmentu.

cita lieta ir "clio v6" ar savu cāļa svaru un trīslitreni ar 255 zirgiem :) būtu labāk to rādījuši.

140894. viesis 22.septembris 2004 15:10
0 0 Atbildēt

Kas ir sekvenciaalaa vaarstu vadiiba ;-) Aatrumu paarsleegshanu taadu zinu, bet vaarstu vadiibu? :-))) Vaarsti peec kaartas cilaajas, tjipa, 1,2,3,4,...?

Shitas auto ir skaidrs maajiens uz Renault uzmaniibas pieveershanu sportam, tieshi klasee liidz 2 litriem - shosejas seriaali, rallija kausi utt.. Vispaar pashlaik daudzas firmas pastiprinaati darbojas tieshi shai auto segmentaa - par neastronomiskaam summaam var sagatavot konkureetspeejiigu mashiinu. A firmas imidzham tas naak tikai par labu, taatad arii biznesam.

140907. viesis 22.septembris 2004 16:06
0 0 Atbildēt

Kolenvals [?] 22.09.2004 15:10

moš es nezinu visu to terminu latviskos nosaukumus, bet pamatideja ir tāda, ka nu jau 15 gadus atpakaļ honda uztaisīja savu vīteka ideju vārstu vadībai. - nu sīkāk nestāstīšu, bet ideja tai ir tāda, ka pie noteiktiem apgriezieniem (pareizāk gan jāsaka, ka pie noteikta eļļas spiediena) pārslēdzas vārstu vadības mehānisms - nu tur atkrībā no vīteka tipa (pamekē pats infu) vārsti savādāk virinās (piemēram mazā eļļas spiedienā veras vaļā tikai viens ieplūdes vārsts, bet otrs stāv ciet)

vot šitā atkarībā no spiediena var uztaisīt vairākas pakāpes (piemēram 2 pakāpju vai 3 pakāpju vārstu vadības PAKĀPIENVEIDA mehānismi),

tad nu lūk pārslēgšanās parasti notiek uz blakus esošo pakāpi - no 1 pakāpes uz 3 nevar pārslēgties "pa tiešo", bet tikai caur 2 pakāpi - tātad sekvenciāli

pretstatā bēmēvē vanusa sistēmai, kurai tā vārstu vadība ir izveidota tā, ka tie maina savus darbības parametrus tā čista latviski sakot "plavno"

140931. viesis 22.septembris 2004 17:33
0 0 Atbildēt

Kolenval: es vēlos Tev oponēt, jo manuprāt Tu kļūdies. Protams e46 M3 CSL nav sacīkšu auto, tāpat kā šis Renault Clio Sport. Tu nerunā par "jamo Renault":), bet gan par sacīkšu automobiļiem, kas būvēti uz šī Renault bāzes (vai kļūdos?). Bet ja runājam par konkrēto standarta Renault Clio Sport un standarta e46 M3 CSl, tad CSL koncepcija ir daudz tuvāka sacīkšu automobiļiem nekā šī standarta Clio Sport.

140933. viesis 22.septembris 2004 17:36
0 0 Atbildēt

Sorry iepriekš kļūdījos un rakstīju par parasto Renault Clio Sport. Bet Clio Sport 182 un CSL auto koncepcijas ir ļoti līdzīgas, tikai Clio izmantos sacīkšu auto būvei, bet CSL vairāk priekš trackdays

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti