Lasītājs ierosina - barjeras uz Rīga-Salaspils ceļa 26

 
23.septembris 2004 11:18

Šodien, braucot uz Rīgu pa Daugavpils - Rīgas šoseju, posmā starp Salaspili un Rīgas robežu redzēju kārtējo "klopi". Scenārijs vecais: Tur nedaudz aiz benzīntanka ir vieta, lai apgrieztos braucienam atpakaļ uz Salaspili.

Kāds mēģināja veikt šo manevru, iespējams, nerādot pagriezienu, kāds aizskatījās un rezultāts ir tāds kāds viņš ir.

Pēc personīgiem novērojumiem šādas "izpriecas" notiek aptuveni reizi divās nedēļās. Pārdomas raisa fakts, ka nevienu tas neinteresē, laikam tāpēc, ka nav līķu, bet bleķus var sataisīt. Morālo kreņķi jau nav jāņem vērā. Turpretī iebraucot Rīgā aiz līkuma ieviesa 50 km/h, kur reāli to nevajadzēja, un cik redzu arī retais ievēro. "Klopes" tur ir ļoti reti.

Varbūt, ka atbildīgajiem par kustības drošību der padomāt par barjeras ierīkošanu starp sadalošajām joslām no Salaspils robežas līdz Rīgas robežai.

Izmaksas nevarētu būt lielās, arī sarežģījumus tas nekādus neradīs, jo apgriezties bez sāpēm un droši var pa viaduktu, vai otrā virzienā - pašā Salaspilī.

edza, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
141041. viesis 23.septembris 2004 11:33
0 0 Atbildēt

Klopes tur ir ne tik daudz pagrieziena nerādīšanas dēļ, bet:

1) Nu izcili nepiemērotā vietā tā apkārt-griešanās vieta ir. Lai brauc pa augšu virzienā uz Jūrmalu un tad griež pa kreisi atpakaļ uz Salaspili

2) Lielais vairums braucēju šajā posmā neievēro pietiekamu distanci un NERĒĶINĀS, ka kāds varētu arī apgriesties.

3) A klopes uz Maskavanes gan bija pietiekamā slānī (tajā skaitā ar gājēju līķiem).

141054. viesis 23.septembris 2004 11:49
0 0 Atbildēt

Tur vienkārši normālu nogriešanās joslu vajag uztaisīt, kas būs lētāk nekā barjeras!

141057. viesis 23.septembris 2004 11:51
0 0 Atbildēt

hā, es tur vienreiz gāju rādot pagriezienu jau vismaz puskilometru pirms

viens X5 aizmugurē nāca klāt ar vismaz 120 un vēl mirkšķināja, lai vācos no joslas.

knapi savācās pēc tam pats pie bremzēšanas

141066. viesis 23.septembris 2004 12:09
0 0 Atbildēt

Uz tā viadukta ari iznācis redzēt iznīcinātas mašinas. Tā vieta tāda diezgan viltīga, it īpaši, ja nebrauc tur bieži.

141077. viesis 23.septembris 2004 12:35
0 0 Atbildēt

izmaksas tādam darbam gan jau ka mērāmas ES miljonos, lētāk taču te nekas nenotiek.

141082. viesis 23.septembris 2004 12:39
0 0 Atbildēt

Pilniigi piekriitu. Tur ir normaala shoseja pa kuru vareetu droshi vilkt ar 90 km/h tikai viduu jaaliek barjeras un jaanovaac taas apgrieshanas vietas

141094. viesis 23.septembris 2004 13:23
0 0 Atbildēt

Neviens tuvākajā laikā neko nedarīs, tik ilgi kamērt nenošķilsies kāds "svarīgais", tad arī visu sakārtos, pārbaudīta lieta :)

141107. viesis 23.septembris 2004 14:00
0 0 Atbildēt

kad vienreiz beigs publiceet tos lasiitaaju murgojumus? Lai vinji pleeshas pa forumu, tam arii tas ir paredzeets!

141109. viesis 23.septembris 2004 14:09
0 0 Atbildēt

nekad

141115. viesis 23.septembris 2004 14:33
0 0 Atbildēt

Vispār tā šoseja līdz pat Ogrei ir idiotiska dēļ neskaitāmiem kreisajiem pagriezieniem. Uz Brīvības ielas to ir mazāk. Un visa tā jezga ar smagajiem pie Saulkalnes, lai arī tur ir caurbrauktuve, kuru varētu pārveidot tā, lai autiņi arī tur var braukt cauri. Bet tā apgriešanās pie benzīntanka vispār ir idiotiska - tur tiešām blakus ir tilts...

141119. viesis 23.septembris 2004 14:41
0 0 Atbildēt

Nerunā pa to 50 zīmi, ja nezini. Gudrinieks atradies. Tā zona ir nāvinieku zona. no visiem notriektajiem bomžiem un dzērājiem neviens nav izdzīvojis. visi pa taisno ir nonākuši kapos. Es esmu ļoti priecīgs, ka šī zīme ir nolikta, jo beidzot kāds ir nācis pie prāta, ja nevar apturēt ļaužu plūsmu neapgaismotajā posmā, tad vismaz uzliek 50, jo parasts braucējs nevar izvairīties no pēkšņa šķēršļa melnā tumsā lidojot ar atļauto 70.

141124. viesis 23.septembris 2004 14:53
0 0 Atbildēt

Prātīgāk būtu, ja uzliktu žogu pa vidu un neviena vairs negribēsies tur tikt pāri. Nafig tos dārziņus. Pats gan tur barucu reti...

141127. viesis 23.septembris 2004 15:13
0 0 Atbildēt

Shitaada barjera ir izveidota braucot uz Vecmiilgraavi pa Viestura prospektu stipri pirms Viadas DUSa. Visi kas naaca no Mangalju dz. stacijas pa taisno vilka paari shosejai uz maaju lai gan 100 metrus taalaak ir pietura ar paareju. Lai arii tur veel ir 50 ziime reti kursh tur brauca zem 70 iznjemot mani protams. Cepuri nost par to vietu bet diemzjeel taadu vietu ir veel ar sesjaam nulleem rakstaamu.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141155. viesis 23.septembris 2004 19:18
0 0 Atbildēt

Par apgrieshanos preteejaa virzienaa - nekas nav jaamaina, jaaraada tik pagriezieni vai nevajag skatiities apkaart bet uz celja un viss. Par 50 ziimi - nu taa gan tur galiigi tizli ielikta... ja par iemeslu kalpoja atruna, ka tur it kaa biezhi notiekot avaarijas, tad taas ir diezgan lielas muljkjiibas, jo katru dienu tur braucot 2x ljoti reti kad gadaas redzeet kaadu sadursmi. Bet toties polichiem gan tagad laba vietinja kur pelniit naudu.

141157. viesis 23.septembris 2004 20:28
0 0 Atbildēt

no visiem notriektajiem bomžiem un dzērājiem neviens nav izdzīvojis. :: nu labi vien ir... suudiigi tik ka auto sasit...

141158. viesis 23.septembris 2004 20:28
0 0 Atbildēt

Otrs variants - pie gaajeeju paarejas uzlikt kaadu apgaismes objektu un tur arii 50 ziime lai ir, taalaak vareeja droshi uz 70

141162. viesis 23.septembris 2004 21:39
0 0 Atbildēt

Tas 50nieks jau ir vienkāršākā izeja! Neko taču nevajag darīt! I CP var piepelnīties, i RD savu "reitingu" paceļ! Tuvojas taču vēlēšanas! Jāsāk "strādāt"! Bet tā apgriešanās vieta tiešām ir garām! Bet laikam neietilpst RD jurisdikcijā, tā ka lika pagaidīt!

141166. viesis 23.septembris 2004 21:51
0 0 Atbildēt

Mani vienkarši tracina jaunais 50-nieks, jo braucu tur katru rītu un katru vakaru. Foršie puiši, kas jau rītu sāk ar domu pārmācīt man līdzīgos, braucot ar maksimālo atļauto ātrumu pa 2.joslu, ir vienkārši neatvairāmi. Bet tas jau ir cits stāsts, kaut arī visai izplatīts...

141175. viesis 24.septembris 2004 3:00
0 0 Atbildēt

zhogu virsuu un buus labi! tikai vaig taadu palielaaku, jo pieredze liecina, ka Juurmalenes sadaloshaa Pinkjos dziivojoshajiem nav nekaads shkjeerslis, uzcelj tik koka pakaapienus un viss bumbaas, liidz gadaas, ka kaads naak ar aatrumu, kas ieguustaams reizinot tajaa sarnakajaa zimee rakstiito ar 2 ! ;p

141216. viesis 24.septembris 2004 11:02
0 0 Atbildēt

To viesis IeM. Tev laikam ir iemesls aizstāvēt jaunievedumu par 50km/h, ja jau esi IeM. IeM ir vienīgie, kas ir ieguvēji, vēl arī kāds bomzis. Bet vispār sūdīga ideja, bet vienkārša. Tas protams ir labāk, nekā mocīties un domāt, kā sakārtot ceļa posmu, lai bomži nekrīt zem riteņiem. Pametīšu tev ideju - vajag izgaismot ceļa posmu un bomžus varēs redzēt. Neticu ka kāds tīši brauks visū.

141242. viesis 24.septembris 2004 13:47
0 0 Atbildēt

viesis no iem, nu dunduks Tu esi, ne jau ziime 50 glaabs dzeeraajus, mani audzinot ments teica, ka nau ko jaalid, redz vinjs pats esot formeejis 7 liikus, pie tam lielaakaja daljai paari paargaajushas vairaa par 1 mashiinu, jautaajusm, aatruma deelj?????? baac, taksh apgaismojiet taas vietas, kur suudi notiek!!!!!.

milicists

es apriecaajos par to barjeru, tikai jau vakar ieveeroju, ka vienaa vietaa jau spraislis ir izrauts, vaig ko masiivaaku...

un veel, kad kaadreiz ziime 50 attiecaas tikai uz posmu pie Mangalju dz. stacijas, ljaudis to centaas ieveerot, tagad, kaa gaajushi uz 65 taa arii turpina iet arii tur, secinaajums, 70 nonjemshana padariijusi auto pluusu aatraaku tieshi BIISTAMAAKAJAA vietaa.... izbeidziet, policejiskas darbiibas NEKAD nav devushas rezultaatus, lietas ir vienkaarshi jaasakaarto.

141272. viesis 24.septembris 2004 16:50
0 0 Atbildēt

Par to 50kmh pilnīgs absursds.Bet to kas notiek no Rīgas robežas līdz Salaspilij- var tikai izbaudīt.Ir nācies reāli vākties!

141331. viesis 27.septembris 2004 8:31
0 0 Atbildēt

Kā jau visur mūsu valstī arī šajā vietā nekāda problēma netika atrisināta, bet izdomāts kā visātrāk un lētāk neko nedarot atrakstīties t.i. vienkārši noņemot zīmi 70.

Te viens rakstīja ka šajā posmā visā mūžā esot redzējis tikai divas avārijas. Es pa šo ceļu arī braucu katru dienu turp un atpakaļ un tieši šajā posmā neesmu redzējis nevienu avāriju.

141341. viesis 27.septembris 2004 10:41
0 0 Atbildēt

Griešanās no viadukta augšas pa kreisi gan ir visai bīstama, jo tur jau tagad ir nelaba situācija - tiem, kas brauc no Daugavpils Jūrmalas virzienā, jālaiž garām tie, kas brauc no Rīgas augšā uz apvadceļa Jūrmalas virzienā. Ja tur vēl taisīs kreisos Daugavpils virzienā, tad gan būs SVIESTS.

141393. viesis 27.septembris 2004 22:58
0 0 Atbildēt

Pretii rumbulai ir bijushas vairaakas avaarijas, bet tur arii ieprieksh bija 50, taakaa jaunievedums nekaadus uzlabojumus tur neparedz, tachu paareejaa posmaa liidz daarzinjiem, avaarijas praktiski nav redzeetas... gaisma pie gaajeeju paarejaam buutu atrisinaajusi probleemu

141827. viesis 29.septembris 2004 18:05
0 0 Atbildēt
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti