Braukšanas eksāmenā būs jābrauc arī ar 90km/h 61

24.septembris 2004 9:44

No 1. oktobra valsts braukšanas eksāmenā tiks ietverti arī tādi ceļa posmi, kur atļautais braukšanas ātrums ir 90km/h. Jaunās prasības mērķis ir pārbaudīt, vai topošie šoferi ir spējīgi iekļauties kopējā satiksmes plūsmā.

Eiropas direktīvas prasības nosaka, ka braukšanas eksāmena laikā šajos ceļa posmos eksāmena kārtotājam jābrauc ar ceļazīmēs norādīto braukšanas ātrumu. Arī līdz šim auto apmācības laikā, kursantiem bija jāapgūst braukšanas iemaņas ārpus apdzīvotām vietām, kur atļautais braukšanas ātrums ir 90km/h, tomēr šīs iemaņas netika pārbaudītas valsts eksāmena laikā.

No oktobra visos eksāmena braukšanas maršrutos ietverts arī ceļa posms, kurā pārbaudīs kursantu spēju iekļauties kopējā satiksmes plūsmā. Rīgā tāpat kā līdz šim būs 22 eksāmena braukšanas maršruti, kuri papildināti atbilstoši jaunajām prasībām. Tiem, kas kārtos eksāmenu vadītāja tiesību iegūšanai Rīgā, būs jāparāda savas iemaņas, braucot pa Bauskas vai Jūrmalas šoseju. Iepazīties ar jaunajiem braukšanas maršrutiem Rīgā var CSDD mājas lapā: www.csdd.lv

Saskaņā ar jaunajiem Ceļu satiksmes noteikumiem, kas stājās spēkā šī gada 1. maijā, jaunajiem autovadītājiem ar stāžu līdz diviem gadiem, nav noteikts ātruma ierobežojums 80km/h, „jo nevar pieļaut, ka braukšanas eksāmena laikā no topošā vadītāja tiek prasīts braukt ar 90km/, bet pēc tiesību iegūšanas viņam jābrauc ar citu braukšanas ātrumu,” norāda Juris Teteris, CSDD Kvalifikācijas daļas vadītājs.

Ātruma ierobežojums atcelts arī, lai padarītu vienmērīgāku satiksmes plūsmu ārpus apdzīvotām vietām un mazinātu nepieciešamību veikt apdzīšanas manevru, kas ir viens no bīstamākajiem manevriem uz ceļa. Ziemeļvalstu Ministru Padomes apkopotajos ieteikumos satiksmes drošības uzlabošanai arī atzīmēta satiksmes plūsmas vienmērīguma nodrošināšanas nozīme, jo risks iekļūt satiksmes negadījumā ir gan tiem autovadītājiem, kas brauc ātrāk par kopējo satiksmes plūsmu, gan tiem, kas pārvietojas lēnāk par to. Tikko kāds tīši vai netīši šo plūsmu izjauc, jau rodas potenciāla avārijas situācija.

Pašlaik tikai trīs ES valstīs jaunajiem vadītājiem ir noteikti ātruma ierobežojumi: Luksemburgā 75 km/h (uz šosejām 100km/h), Spānijā 80 km/h, Francijā 80 km/h (uz šosejām 90km/h). Pie tam, paredzēts, ka tuvākajā laikā šie ierobežojumi tiks atcelti arī šajās valstīs.

Džoanna Eglīte
CSDD Sabiedrisko attiecību speciāliste

 
Visi komentāri
 
141186. viesis 24.septembris 2004 9:49
0 0 Atbildēt

a man likās, ka ir ~30 marshruti... es kad braucu, man bija nr. 24 tas gan bija nedaudz pasen...

141188. viesis 24.septembris 2004 9:50
0 0 Atbildēt

Ja jau vajag lai shie iekljaujas pluusmaa, tad buus vien jaabrauc uz 110 :D

141189. viesis 24.septembris 2004 9:51
0 0 Atbildēt

Man l iekaas ka vajadzeetu ieklaut arii kaadu taadu posmu, tipa, uz Krasta ielas no Mola izbraucot paarbraukt paari 3 joslaam uz apgrieshanos preteejaa br. virz. , vai arii piem, no Salu tilta centra galaa uz to pashu Krasteni nobraukt, kaukaadus paaris "gruutos" pagriezienus utt.

141193. viesis 24.septembris 2004 9:54
0 0 Atbildēt

to Kanēlis

Un to visu izdarīt pālī un 2x pārkāpjot atļauto braukšanas ātrumu... :)

Citādi sanāk tā, ka dabū tiesības, aplaista, kaukur lido un...

141195. viesis 24.septembris 2004 9:55
0 0 Atbildēt

Priekskam jaabrauc uz bauskas shoseju vai juurmaleni? Vajag iekljaut brauciena "aatrumposmu" uz salu tilta no riita liidz kaadiem 16.30 virzienaa no centra. Tur pluusmas aatrums ir ne mazaaks kaa 110 km /h

141196. viesis 24.septembris 2004 9:58
0 0 Atbildēt

Kaneelis, tar par tām 3 joslaam un apgriešanos pie Mola jau sen ir iekļauts... neatceros kursha marshruts tas bija...

Katrā ziņā diezgan riskanti priekš iesācēja, ja visas joslas pilnas un visi brauc uz ~70

141199. viesis 24.septembris 2004 10:03
0 0 Atbildēt

Es braucu exii mola marshrutu. Instruktori to sauc par sievieshu marshrutu, tip brauc iepirkties :)

141203. viesis 24.septembris 2004 10:23
0 0 Atbildēt

Skaisti ! bija sad..sts bauskas ielas rajons - un tagad vel sad.... divas shosejas :( - Iedzen te macibniekus agenskalna T veida krustojumos un briinaas ka cilveeki nervoozi paliek :(((

141204. viesis 24.septembris 2004 10:26
0 0 Atbildēt

Ak dies! Tak jau tagad ir pagrūti pa Bauskas šoseju braukt, kas notiks, kad tur sadzīs mācībniekus, kas "iekļausies" plūsmā?

141205. viesis 24.septembris 2004 10:29
0 0 Atbildēt

Man nav iebildumu pret mācībniekiem, bet iedomājietes kas notiks, kad viņiem uz Jūrmalenes būs jāmet riņķī !!! BLADAAAC!!!

141206. viesis 24.septembris 2004 10:33
0 0 Atbildēt

Es liku vel nemaz ne tik sen Atceros, kamr mcjos, braucu 5 10 zem atljajutaa, tagad jau gruuti gliemezhot uz tik, cik atljauts, ja nav sastregumu.Bet principaa jau braukt aarpus apdzivotam vietaam uz 90 un vairaak ir elementaari, ja vispaar maak braukt. Krustojumu un ziimju tur maz.Nu gan CSDD motivaaciju atradushi 80 atcelshanai. vai tik nebija taa, ka neviens to taapat neieveeroja Bet nepacietiigie apdzineeji gan jau atradiis, pat ja uz 200 mochii

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141212. viesis 24.septembris 2004 10:54
0 0 Atbildēt

Interesanta ir pēdējā rindkopa:

"Pašlaik tikai trīs ES valstīs jaunajiem vadītājiem ir noteikti ātruma ierobežojumi: Luksemburgā 75 km/h (uz šosejām 100km/h), Spānijā 80 km/h, Francijā 80 km/h (uz šosejām 90km/h). Pie tam, paredzēts, ka tuvākajā laikā šie ierobežojumi tiks atcelti arī šajās valstīs."

Īstenībā jau saprotu, ka Luxemburgā parastiem vadītājiem uz šosejas ir atļauts 100km/h, bet jaunajiem 75, taču izlasot rindkopu var saprast, ka jaunajiem vadītājiem noteiktie ierobežojumi ir 100km/h uz šosejas un 75km/h - attiecīgi, laikam pilsētā :)

141215. viesis 24.septembris 2004 11:01
0 0 Atbildēt

Un ka bus ziema kad daudzviet atseviskos apstaklos citi nemauc atrak par 70 Negribetu atrasties ne tada masina ne blakus

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610/1.0 (5.52) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141217. viesis 24.septembris 2004 11:04
0 0 Atbildēt

Man pašam drīz jākārto eksis braukšanā. Par jaunajiem noteikumiem diez ko sajūsmā neesmu. Nav jau bail no ātruma, tikai lieta tāda ka, eksāmena pieņēmējs jau skatīsies uz katru manu kustību, tapēc piekasīties vienmēr kur būs. Starp citu, tie krutie braucēji kas te filozofē par to kādus maršrutus vajadzētu nemaz tik ideāli nebrauc. Varu saderēt ka lielākā daļa no viņiem izkristu braukšanas eksāmenā, jo braukt tīri pēc noteikumiem ir baigi grūti. Ikdienā braucot par to tik daudz nav jāpiedomā.

141218. viesis 24.septembris 2004 11:16
0 0 Atbildēt

viesis 24.09.2004 11:04

....

Ak Tu nabadziņš - grūti braukt pēc noteikumiem...

:)

Vienīgais, kas eksāmenā atšķiras no normālas braukšanas ir vairāk jāatceras apstāšanās zimes, jo inspektors var jebkurā brīdī pieprasīt apstāties. Vismaz uz to "ķēra" tad kad es liku eksāmenu, varbūt tagad, kad ir fiksētie maršruti, tā vairs nedara... Ikdienā tā nenotiek - parasti pats plāno kad un kur stāties...

141220. viesis 24.septembris 2004 11:26
0 0 Atbildēt

raimondo: vairs nedriikst maldinaat/kjert uz shito, ka liek apstaaties, kur nedriikst vai teikt lai griezh pa kreisi, ja arii tur celjsh beidzaas.

141222. viesis 24.septembris 2004 11:32
0 0 Atbildēt

Kad braucu savas nodarbibas, nepārspīlējot katrs piektais pārkāpj noteikumus. Ja uz jumta ir burts M, ar tādu mašīnu normāli braukt nevar. Jābūt divtik uzmanīgam jo jāskatās vai kāds no rutajiem braucējiem netaisās tevi apdzīt kur nedrīkst un kā nedrīkst vai mēģinās izcelties manā priekšā. Tādus divus es jau "izņēmu", viens bija melns 3 bembis bet otrs ford fokus. Abi palika ar garu degunu. Instruktoram arī jautri bija.

141228. viesis 24.septembris 2004 12:04
0 0 Atbildēt

Veel vajadzeeja "dragreisa" tipa vingrinaajumu. Noteiktaa laikaa veikt taisnu celja posmu no 0lles, ieskrienoties ar 1-2-3 aatrumu un nobremzeejot ar liiniju starp ritenjiem. Protams, ka laiku nevajag likt extreemu, bet taadu, kas nebuutu gluzhi gliemezhgaitas aatrums.

141231. viesis 24.septembris 2004 12:27
0 0 Atbildēt

KSI... ar vārdu šosejām te ir domātas ātrgaitasšosejas, kur, ja nemaldos ātruma ierobežojums bija 130 (vismaz Francijā).

141232. viesis 24.septembris 2004 12:40
0 0 Atbildēt

Braukšanu dzērumā arī jāiekļauj eksāmenā , nebūs tik daudz sūdu uz ceļiem...

141234. viesis 24.septembris 2004 12:56
0 0 Atbildēt

par to apgriehanos pie mola? nuss..ja tur visi iet ar 70, 80.. vajag normali spiest, 1, 2...un tad ir plussmaa.. ko var teikt instruktors par tadam izdaribam? :)

141235. viesis 24.septembris 2004 13:01
0 0 Atbildēt

Abuu - Daudziem instruktoriem ir mazlitrāžas auto ar gāzi vai dīzeli - kā sak - ar zāles pļāvēju daudz neizspiedīsi :)

141236. viesis 24.septembris 2004 13:02
0 0 Atbildēt

to deksters

Sava daļa taisnības tev ir. Bet tad arī jābūt braukšanai naktī, lietū, miglā, pa ledu u.t.t. Kā arī braukšana ar sagrabējušu mašīnu, ar lisām riepām, ar sūdīgām bremzēm un beigtiem amīšiem... :)

141239. viesis 24.septembris 2004 13:22
0 0 Atbildēt

Vieniigaa probleema visaa shajaa aizkustinoshajaa staastaa - ja arii jaunie brauc uz 90, tas nenoziimee, ka vinjus apdziis mazaak :). Pietam, mazaak biistama apdziishana (viens no biistamaakajiem manevriem uz celja!!!!!!) ir tad, ja jaunais brauc leenaak - var iisaakaa laikaa un vienkaarshaak apdziit :).

141244. viesis 24.septembris 2004 13:50
0 0 Atbildēt

Es liku 4 gadus atpakalj. Man arii bija Mola marshruts. Biju taa iestresojies ka aizbraucu garaam apgrieshanaas vietai un sanaaca nogriezties uz Molu tad kur griezj iekshaa stajankaa apgriezos un atpakalj uz krasteni. Konstruktors gan neko traku neteica jo taa vairaak bija neuzmaniibas kljuuda un nekaadi draudi satiksmes droshiibai netika radiiti. Noliku ar pirmo toreiz.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141245. viesis 24.septembris 2004 14:08
0 0 Atbildēt

Bāā, nu tā jau likās, ka kas tūvāk degunam, tur arī līdīs - f.a.k., tagad pa bauskeni toč vairs pabraukt nevarēs...

141246. viesis 24.septembris 2004 14:30
0 0 Atbildēt

to viesis 24.09.2004 13:02

tas, strpcitu, būtu ļoti labi - likt izbaudīt ekstrēmos apstākļus. Igaunijā, cik esmu dzirdējusi, tas jau notiek un jaunajiem shoferiem divu gadu laikā vēl jāiziet papildus apmācība. Es pati arī tagad mācos braukt un būtu bezgala laimīga, ja man kāds pamācītu, kā rīkoties sliktos laika apstākļos u.t.t., un daudz lietderīgāk par ātruma palielināšanas limitu

141247. viesis 24.septembris 2004 14:48
0 0 Atbildēt

Dieva dēļ nelaidiet mācībniekus uz Jūrmalenes griezties apkārt pāri trijām joslām. Tā tiešā nozīmē būs katastrofa. Jau daudziem "pieredzējušiem" šoferiem ir problēmas novērtēt pretī braucošo auto trajektorijas, tad kas tur darīsies, ja brauks mācībnieki? Kā minimums liela rinda, un tad nokaitinātu šoferu histēriska močīšana pāri = CRASH!

141248. viesis 24.septembris 2004 14:53
0 0 Atbildēt

Ja ta padomā tā apgriešanās vieta tur ir jānoņem. Vienu reizi gandriz neiznaca sūdi. Braucu pa vidējo joslu uz centru. Priekšā brauc džips, distance kā Mtas dod pa mēmajiem. Skatos nav kur likties. Nobremzet nepaspešu. Griežu pa labi (labi ka bija brīva josla).Džips bremzējot grieza pa kreisi. Apstajos tieši blakus džipam un redzu no Mola viens vectētiņš ar moskābeli lēnā garā dod pāri visām joslām lai apgrieztos.

141249. viesis 24.septembris 2004 15:11
0 0 Atbildēt

Zarnas pa muti izlaist šitādiem! Ir pilnīgi skaidrs, ka cilvēks visu dzīvi nespēj vadīt bīstamu ierīci(auto). Kāpēc lidmašīnu piloti nedrīkst lidot, tad kad ir zaudējuši fizisko vai profesionālo formu? Kāpēc viņiem ir jāiziet obligātas pārbaudes, bet šoferiem nē? Abi taču tiešā veidā ir atbildīgi par svešām dzīvībām. Kāpēc nekad nav jāatsvaidzina zināšanas, un jāpārliek eksis?

141251. viesis 24.septembris 2004 15:21
0 0 Atbildēt

par to eksāmenu pie Mola, tur vienk ir diezgan pagrūti iesācējam, jo samērā ātr ir jāpaspēj tikt pāri visām joslām un jāno griežas, un kamēr ieskrienas līdz tiem 70-80, jau var patest garām un vel ja joslas ir pārpildītas, kāds nepalaiž i vsjo...

btw. ja "nepaklausa" instruktoru un aizbrauc garām noteiktajai vietai, tad eksāmenā var dabūt 4-6 punktus-tas tā...

141252. viesis 24.septembris 2004 15:22
0 0 Atbildēt

Pati tagad taisos likt eksi...Nu īstenībā nekāda prieka nav...Un ja ņem no satiksmes drošības viedokļa...Kur tad izpaliek jēdziens "izvēlēties braukšanai piemērotu ātrumu"...Ko nozīmē braukt uz 90, je es nejuutos tik droši kā jūs, vairākums kuri šeit raksta savus komentārus, ar autobraucēja pieredzi vismaz 2 gadi. Vakar braucu pa to Mārupes gabalu...tur tak vistas skrien pa ceļvidu...Kur nu vēl bērni uz riteņiem...Tas ka atļautais ātrums ir 90 nenozīmē, ka arī obligāti ir jābrauc uz 90...Ar tām 15-20 braukšanas nodarbībām šoferis tik sāk apjaust, ka vadīt auto nemaz nav tik viegli...Tā ir atbildība! Un beigu beigās...cik daudz idiotu, kas tiko saņēmuši tiesības, pa to pašu juurmaleni gāž pa "lidotāju"joslu apdraudot gan Jūs gan sevi pašu...Galīgi nepiekrītu, ka jādod iespēja tādā veidā iegūt pieredzi ātrai braukšanai....Un ja pilnīgi godīgi tad vispirms ceļus jāsaved kārtībā, lai stūri no rokām nesit laukā...

141255. viesis 24.septembris 2004 15:38
0 0 Atbildēt

kam bail-tam uz ceļa nav ko meklēt ;)

141256. viesis 24.septembris 2004 15:43
0 0 Atbildēt

Kaut kur nav jaunie CSDD eksamena jautajumi?

141258. viesis 24.septembris 2004 15:49
0 0 Atbildēt

Jaunajiem vadītājiem vajag mācīt arī Aragian style drifting. Tad varbūt daži padomātu, ka autobraukšana nav priekš viņiem.

141259. viesis 24.septembris 2004 15:50
0 0 Atbildēt

"Bet tad arī jābūt braukšanai naktī, lietū, miglā, pa ledu u.t.t. Kā arī braukšana ar sagrabējušu mašīnu, ar lisām riepām, ar sūdīgām bremzēm un beigtiem amīšiem..."

He, he. Daudziem instruktoriem jau tās mašīnas tādas ir. Es liku eksi ar nosprāgušu roceni (lūdzot Dieviņu, lai netrāpītos estakāde) un slīdošu sajūgu, turklāt aizmugurējā tiltā arī kaut kas aizdomīgi krakšķēja... varēja jau atlikt eksāmenu un gaidīt, kamēr instruktors to mašīnu salabos, bet negribējās gaidīt... pa visu mācību laiku kādas piecas nodarbības tika atliktas tāpēc, ka nabaga mašīnai atkal kaut kas bija salauzts... jautri gāja!

141261. viesis 24.septembris 2004 15:54
0 0 Atbildēt

Incanti mācīties, man kopumā tikai piecas braukšanas bija, un ja tās visas būtu atliktas... :)

141265. viesis 24.septembris 2004 16:10
0 0 Atbildēt

Cien. viesi no IeM!

Diezgan skumji ir, ka jaatziist fakc, ka taac cilveex, kursh neizprot brauxhanas pareiziibu un stilu, tomeer taisaas likt tiesiibas un turpmaak piedaliities kopeejaa satxmee... . :( Skumji arii ir fakc, ka cilveex, kursh nesaprot elementaarus jeedzienus, kaa piemeeram, izveeleeties braukshanai piemeerotu aatrumu, tiek pielaisc pie valsc exaamena... . :(

Attieciibaa par brauxhanu pie ziimes 90..., nozheelojami, ja cilveex, kuram pasham ir bail no sevis un apkaarteejiem vispaar lien uz taada celja. Viens jau laikam mineeja, ja bail, tad nelien uz taada celja!!!

Vai tu neesi nekad padomaajis/-usi par elementaaru lietu - piemeeram, piedaloties kopeejaa satxmee, kur atljautais aatrums ir 90km/h, celja sadaliijums ir viena josla katraa virzienaa, bet kaac paarvietojaas pa to uz 70, 60, 50 vai pat veel mazaak km/h... !!! Kaapeec??? Laikam jau taapeec, ka vinjam 1) jau ir bail pasham no sava auto; 2) bail no celja, kas skrien pretiim kaa trax; 3) bail no citaam mashiinaam, ka taas tik aatri paarvietojaas; 4) ir iznjeemumi, ja tas transporc fiziski aatraak nevar pabraukt... . Tad luuk!!! Shaadus vadiitaajus VAJAG izoleet (iznjemot 4. punktaa), JO - kaut vai viens elemtaars argumenc, tb braucot leenaak nekaa atljauc, tu traucee kopeejo satxmi un izraisi nepiecieshamiibu citiem daliibniekiem veikt apdziishanas (nevis apstexhanas!!!) manevru, kas noziimee iebraukshanu preteejaa joslaa un, kas savukaart noziimee avaarijas situaacijas izraisiishanu!!!

Vai nav kauns runaat par to, ka ir bail braukt vietaas ar aatrumu, kaac tas ir noteikc???

Absurc...

141266. viesis 24.septembris 2004 16:12
0 0 Atbildēt

Tas vēl nav tas trakākais... vienam citam instruktoram, pie kura mācījās draudzene, bija otrais golps (laikam GT versija) ar SALAUZTU SPIDOMETRU!!! Ātrumu instruktors noteica pēc IZJŪTAS! Starp citu, instruktors bijis baigi labais, mācījis pareizi apdzīt, kaut ko arī par sānslīdēm...

141268. viesis 24.septembris 2004 16:30
0 0 Atbildēt

Es liku pirms 3 gadiem tiesiibas, un man, patiesiibaa bija ljoti elementaars marshruts - paaris aplji ap CSDD un pa dazhaam shkjeersielaam - shkiet ka pat neviena kaartiiga T krustojuma nebija. Taa kaa dziivoju Ziepniekkalnaa tai laikaa, ta visas ielas arii bija labi zinaamas, Tagad braucot cauri Z-kalnam uz darbu katru riitu var kaadus jokus noskatiities, vairs jau pat neuztraucos, ir jau pierasts, ka ja pie krusta pie sarkanaa pirmie stāv 2 mācībnieki, tad paari pie šī zaļā pārbrauks labākajā gadījumā 3 mašīnas - maaciibnieki un rindu apbraucis marshrutnieks :)

141270. viesis 24.septembris 2004 16:38
0 0 Atbildēt

to TheKid

Lohs tu pats esi. Zīme 90 vai atrašanās ārpus apdzīvotas vietas nenozīmē, ka visiem jābrauc ne ātrāk ne lēnāk par 90. Ir vietas, kur ārpus apdzīvotām vietām nekādas zīmes nav izliktas, bet ceļš ir maksimāli sūdīgs. Ātrāk par 60 tur neriskētu braukt. Ja Tev tik īss krāniņmš, ka nu nekādi nevari pabraukt aiz manis, un ietesies kokā vai pretimbraucošajā, tad pats vien esi vainīgs. Ja nevari apdzīt droši, sēņo uz maniem 60 :)

141271. viesis 24.septembris 2004 16:49
0 0 Atbildēt

to Brickyard:

Mjaaa..., nozheelojams argumanc..., tik pat, cik skumjsh fakc, ka ir veel viens cilvex, kursh nesaprot par ko ir runa... :(

Ja nemaniiji, tad nevienu briidi nemineeju iespeeju dziities pa celju, neziveertejot braukshanas apstaakljus, bet... OK. Lai nu buutu. ;) Lai tev veeicaas... ;)

Peace... :)

141275. viesis 24.septembris 2004 16:56
0 0 Atbildēt

A es kad liku tiesiibas man iedeva 4 punktus pa to ka braucu uz ~55 vietaa, kur bija 70, lai gan celjs bija tukshs, nevienam netrauceeju, nebija nekaada satiksme, kuraa ieklauties. Ja tagad zaljos izdziis uz "90" celja, kur visi braux ar +10, un tu vilksies ar savupraat drosho 70 vai 80 un visiem buus tevi jaadze, taadejaadi radod satiksmei bistamas situaacijas, - nepabaidaas ka 4 punkti buus kaa likts!!! :D

Piekriitu te dazhiem, ka tad vaig arii brauxanu pa ledu, miglaa un visaadas citas paarbaudes iekljaut. Un teixim jaaizbrauc Bikjernieku trase zem 2min 30sek, tas tikai mineejums, jo nezinu cik ir aatri, un tad tu kvalificeejies tiesiibu ieguushanai!!! peace

141276. viesis 24.septembris 2004 16:57
0 0 Atbildēt

Un starp citu, Brickyard! ;) Pabrauc pa Tallinas pikji posmaa no Baltezera liidz Sauchiem... ;))))

Mosh sapratiisi par ko runaaju. :)

OK. Nothing personal... .

141282. viesis 24.septembris 2004 17:45
0 0 Atbildēt

Atvainojos par personigiem apvainojumiem. Bet, manuprat, viese no IeM njeema vera brauksanas apstakljus, kas pec tam tika paarspiileets. Tie braukshanas apstaaklji katram ir individuaali, nevar prasiit no iesaaceeja maaceet izpildiit Caunes cieniigus trikus. Celjsh pieder mums visiem un meistariiba naak ar pieredzes gadiem. Man kaa jaunajam vadiitaajam tas ir kaa atvieglojums, ka kaads brauc veel leenaak sapraatiigaa pluusmaa iekljaujos. Apdzenu maksimaali droshaa briidii, nesteidzos, nenervozeeju.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141283. viesis 24.septembris 2004 18:58
0 0 Atbildēt

O jaa, maaciibnieku uz Tallinnas šoses mums tikai vēl pietrūka! Tad mūsu laime būs pilnīga...

141288. viesis 24.septembris 2004 20:26
0 0 Atbildēt

ne tikai eksaamenaa, bet apmaciibas pamataa buutu jaabuut:

- prasmei noveerteet situaaciju un pienjemt leemumu,

- iekljausanaas plusmaa un manevreeshana to netrauceejot,

- riiciiba nestandarta situaacijaas un avaarijas gadiijumaa,

- ekstreemaa bremzeeshana un apdziishanas manevra izpilde,

- riiciiba peeksnas sakeres zuduma gadiijumaa un iespeejamie varianti taas nepieljaushanai,

- vadiitaaja eetika un saskarsmes prasme,

141293. viesis 24.septembris 2004 21:06
0 0 Atbildēt

Forši! A par to, ka vajadzētu exāmenu kārtot pālī! Ja tāds noliek, nekādu skādi nenodarot satiksmei, lūdzu, tiesības un laimīgu ceļu! Tas nenozīmē, ka pēc tiesību iegūšanas drīkstēs braukt pilnā, bet - cik daudzi vēl nebrauc pālī - neapjēdzot, ka nevar, gluži fiziski nevar to izdarīt. Bēt - ja eksi būs pēc pilnas programmas nokārtojis cukā - iespēja bēdīgam iznākumam būs krietni vien mazāka. Starp citu - eksāmenā drīkst braukt dzēris - ja instruktors to atļauj - kamēr kursantam nav braukšanas apliecības - automašīnas vadītājs skaitās instruktors, par ko viņš vienīgais nes atbildību CP un Dieva priekšā. Tas tā - principā. Vispār dzert un braukt - fui...

141301. viesis 25.septembris 2004 1:24
0 0 Atbildēt

Sākumā jau saspringums būs, bet ļoti ceru ka būs arī pozitīvi rezultāti - uz ceļiem būs mazāk raustīgu tormozu kas pa šoseju uz 60 brauc.

141305. viesis 25.septembris 2004 13:42
0 0 Atbildēt

Te nesen dzirdeeju, ka peec jaunajiem celju satiksmes noteikumiem braukshanas eksaamena ilgums ir pagarinaats liidz 1 stundas laikam. Kursh zina, vai tas ir taisniiba vai arii nee, jo, manuprat, izklausas diezgan nereali.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3200/1.0 () Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141308. viesis 25.septembris 2004 17:56
0 0 Atbildēt

(to Keskin - jā braukšans ekša garums 1 h!!!!)

Nu ko lai saka !!!!

To ka eksāmenā jābrauc uz 90 - atbalstu... tomēr !!!!!!

Nav pieņemama patreizējā situācija ka CSDD braukšanas eksāmens tiek pieņemts FORMĀLI līdz bezgalībai!!!!!!!

Par katru sīkāko kļudu - ja vien tai var piemērot formālu punktu no eksāmena pieņemšanas noteikumiem - tiek ieskaitīti 10 soda punkti = pretendents izgāsts !!!!

Ja tiem pieredzējušajie vadītājiem kuri te gānās būtu jānobrauc 1h neizdarot ne mazāko pārkāpumu - savādāk - tiesības nost.... Nez ko viņi tad teiktu ? Jo visi ar kuriem esmu braucis savāc 10 eksāmena soda punktus nu ļoti ātri .... Un viņi paši aizmirst ka savā laikā lai iegūtu tiesības bija jābrauc 5 - 10 minūtes...

Eksāmenā netiek vērtēs ne tas kā tu pārvaldi mašinu, ne tas tas kā tu spēj iekļauties kopējā plūsmā !!!!! Izskatās ka valsts inspektors sēž aizmugurē un meklē vismazāko iespēju lai tevi izdrāstru.... Atkārtoju - pretendenti tiek izgāsti par formālām kļūdām - kuras dotajā situācijā nerada ne mazākos draudus satiksmes drošībai, tai pašā laikā neesmu dzirdējis ka kāds būtu izgāzsts par to ka nemāk orientāties ceļa situācijā, valdīt mašīnu vai iekļauties kopējā transporta plūsmā!!!!! Pats mēģinu iziet cauri tam murgam, tāpēc zinu par ko runāju....

p.s it kā runājot ka pa 100 eur varot "iežēlināt" CSDD inspektoru un CSDD braukšanas eksāmenu nokārtot ir krietni vieglāk..... Varbūt kādam ir kāda info :)

p.p.s palasīju forumos - kā krievijā kārto valsts ekšus braukšanā - viens saka kārtoju 15 reizes - izkritu - 16. reizē samaksāju 200 usd, viss ok. vēl viens - ar astoto reizi nokārtoju, bet viens ar pirmo jo uzreiz samaksāja.... :(

141311. viesis 25.septembris 2004 19:08
0 0 Atbildēt

To Antibiotic:

Man te vienreiz bija Arabian style drifting uz grantenieka! :)

6 šļūcieni un sekojošs grāvis

141314. viesis 25.septembris 2004 23:21
0 0 Atbildēt

Pedejam viesim Pazistama situacija, 2.5 gadus atpakal kartoju tiesibas un jau tad bija gruti nokartot, bet tagad jau vispar ir kaut kads arprats. Jo talak, jo trakak. Veiksmi eksamena kartoshanaa.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3200/1.0 () Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141319. viesis 26.septembris 2004 11:53
0 0 Atbildēt

Nu nav jau tik traki, kaa dazhi te raksta. Ja noteikumus zin un prot ieveerot, tad var nolikt viegli. Es, kad liku, ik peec briizha likaas, ka nu liks apstaaties un teiks viss cauri. Gan nepiemeerotu paarnesumu iesleedzu, gan aiz uztraukuma noslaapeeju, gan iisti nesapratu, kur tieshi grib, lai braucu, peedeejaas 5 min. vispaar vairs neko nesapratu, bet izraadaas tikai 6 pts. biju savaacis. Nav gluzhi taa, ka par katru siikumu 10 dod.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141320. viesis 26.septembris 2004 11:59
0 0 Atbildēt

No otras puses, pietiek tukshaa ielaa ar vienu stuuri preteejaa joslaa iebraukt. Vienam chomam gadiijaas izcils kuriozs. Leenaam ripinot pagriezienaa piedzeeries gaajeejs uzskreeja uz spogulja. Iisteniibaa eksii daudz kas atkariigs no citiem. Ja peec paarkaartoshanaas kaads aiz muguras uztauree, pzdc.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

141324. viesis 26.septembris 2004 15:28
0 0 Atbildēt

skaisti, tagad jau 2 dienas nevar normāli Rīgā iebraukt pa Bauskas šoseju, jo M velkas uz 40-60, aizmugurē strīpa ar a/m, iemēģina jaunos maršrutus, tikai aizmirsa iemācīties braukt ar maziem ātrumiem, tādēļ to dara uz šosejas. Šie tagad drasē līdz Ķekavai un atpakaļ.

141328. viesis 26.septembris 2004 22:57
0 0 Atbildēt

Ei, es normaali pagaajusho nedeelj dabuuju tiesiibas un par to tikai un vieniigi priecaajos:)

141335. viesis 27.septembris 2004 9:31
0 0 Atbildēt

nju me pirms tuch vairaak kaa 4gadi liku tiesiibas diezgan elementaari 10 min braukshana un kartinja rokaa a taga ka paskatos kaa mana draudzene mokas tiiraas shausmas. protams ir cilveeki kam tas taa teikt asiniis bet ir kam jaamaacas. tas ka liks braukt 90 normaali piekriitu bet 1h braukshana tas taakaa pa traku. zinu ka saakumaa kad noliku tiesiibas atbraukt liidz rigai no Ceesiim bij baigais fiziskais un moraalais paarbaudijums, jo taa teikt satraukums un iekirampeeshanaas stuuree ar domu ka tik kaac skrejoshais tef saanaa netiishaam neieliek jeb pac neieliecies:(

a eksii tas uztraukums ir mega lielaaks kas arii noved pie fiziskaa noguruma. un 10 punktus aatri savaaks. ja man taga buutu jaaliek tiesiibas me diezvai noliktu jo pabraukt kautvai stuuri griezhot peec noteikumiem gandriiz nav iespeejams un pac briinos kaa vispaar noliku :))

ja kas pameeghinat seedeet taisni kreeslaa un styuurio tureet bez desmit divos :))

redzeesit kas pa jautru braukshanu :))

141349. viesis 27.septembris 2004 11:34
0 0 Atbildēt

No personīgiem novērojumiem: Auto pārvaldīšanu, izjūtu, ātrumu mācīties labāk speciālās trassēs (333 utt), un tad, kad tas ir apgūts un pilots jūtas drošs par sevi un savu dzelzi, tad var braukt uz ceļa un mācīties mūsu mežonīgās attiecības un noteikumus. Paskatieties apkārt, bieži vien uz visādām trassītēm meitenītes un puisīši ar senčiem gāzē, bet instruktorus nemana, autiņus žēlo. Patiesībā nav nemaz izdevīgi labi braukt un exi likt ar pirmo reizi. Mazāk var nokāst. Biznes poņemaješ!

278798. viesis 15.septembris 2010 22:45
0 0 Atbildēt

Dobrij den eto bezpokoit vas Antons Zamislaevs mne 26,170,60 ja

svobodnij artist ja u4ilsa kogda to na aktorskoe masterstvo u

profesora Latvijskoj akedemii kultura na mazakalnas u Anni Ezvertini u

nejo svoj sobstvennij teatr "SKATUVE"ja u nejo u4ilsa i igral

spektakli ,potom menja zametil znamenitij rezissor i kotorij uze imeet

zvanie kak samij lutsij rezissor evropi i priglasil k sebe igrat paru

spektaklej i ja sej4as igraju u nego paru spektaklej i ja blagadarja

ego uze oblitel pol evropi po gastroljam i sej4as inogda litaju i

u4ilsa ja e4jo u xareigrafa Latvijskoj akedemii kulturi u Tamari Eke u

menja takaja interesnaja istorija proizasla ja sam iz detskogo doma i

menja zametil Alvis Hermanis moj talant ot prirodi i ja stex por stal

igrat u nego spektakli ne smotrja na to,4to ego teatr s4itaetsa

latiskim. podrabativaju v teatre v Rigas Jaunais Teatris igraju

paru spektaklej u Alvisa Hermanisa odin spektakl nazivaetsa "Latviesu

Stasti 1,2,3moj (3) i vtoroj "Ledus lasisana gramata ar palidzibu

telot ar publiku" i e4jo ja u4astvuju u Laurisa Gundarsa dramaturga

nasego xarosego i klassnogo i rezissera v ego spektakle "Indrans"- v

roli Edzins.i e4jo ja uze snjalsa v odnoj reklame klassnoj dlja csdd

menja snala Vilks Studio.lv i ja tam igral Atrums ja o4en klassno i

uda4no sigral i ja xatel bi e4jo v 4jom nibut snjatsa esli eto

vozmozna ja svobodnij akter spasibo vam zaranee ja budu o4en i o4en

zdat vasix predlozenija i otvet vas spasibo vam. Ja o4en klasssnij

vesolij zazigatelnij prostoj paren ja umeju tancevat pet pesni esli

somnoj ix postavit mogut. esli 4to zvanite mne pozalusta ili pisite

29832132 zdu.ja bi xatel bi sotrudni4at s vami esli eto vozmozna.Vi

mozete mne pozalujsta otvetit na eto pismo zdu o4en.ja vam poetomu i

prisla vse video i zapisi v tex gde ja uze u4astvoval. otvete mne

pozalujsta na etu sms 4evo vi resili ja bi o4en xatel igrat v teatre

ili gdenibut gde mozna sebja projavit ja magu mnogoe tancevat e4jo

poju ja e4jo. ja bez kompliksov ob4itelnij vesolij zavodnoj i vi vo

mne ne raza4eruetes.Ja e4jo umeju parodirovat estradu.

285093. viesis 19.janvāris 2012 17:28
0 0 Atbildēt

CSDD Sabiedrisko attiecību speciāliste, šķiet, nepārzina pārstāvētā uzņēmuma interneta lapu - neviens maršruts tur nav ielikts!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē pavisam jauno "Škoda Karoq" (+ video) 5

Portāls iAuto.lv izmēģina jaunāko "Škoda" modeli - kompakto apvidus auto "Karoq", kas pirmo reizi Latvijā ieradies vien pirms pāris dienām. Testa auto ar jauno 1.5 TSI 150 ZS benzīna dzinēju. Lasīt vairāk

 

UAZ uzsāk komerctransportlīdzekļa “Profi” tirdzniecību 4

Krievijas apvidus auto ražotājs “UAZ” uzsācis komerctransportlīdzekļa “Profi” (ПРОФИ) tirdzniecību. Bāzes versijā automobilis ar 1500 kg kravnesību maksās 649 000 rubļu (9527 eiro). Vēlāk sola hibrīda modeli, kas atbildīs arī ES ekoloģiskajām prasībām. Lasīt vairāk

 

Šī gada Top 12 ātruma pārkāpuma rekordi Latvijā; "Audi", "BMW" un pat "Opel" 5

No kuriem lielākais bija kāds šoferis Ventspilī, kurš apdzīvotā vietā traucies ar 226 kilometru stundā lielu ātrumu. Lasīt vairāk

 

BMW, Audi un Porsche ražo labākos sporta auto 9

Vācijas auto žurnāla „Sport Auto” lasītāju balsojumā par labākajiem atzīti četri BMW, kā arī pa trim Audi un Porsche modeļiem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti