Apdzīšana: domājiet, pirms darāt... 104

28.septembris 2004 13:01

Dažas dienas atpakaļ mans ceļš veda uz Liepāju un pēc dienas - atpakaļ. Šoseja ir samērā laba, tāpēc arī ātrums uz tās ~100 km/h (pēc spidometra).

Svētdienas rīts. Dodamies uz Rīgu. Prātā vēl Liepājas vēji, jūra un jaukā "roķenes" atmosfēra. Ātrums uz šosejas ~100 km/h. Laiku pa laikam atrodas kāds, kam jāsteidzas vairāk - tie braucēji tiek pieklājīgi palaisti.

Te pēkšņi aiz muguras parādās tumšs 5.sērijas BMW, kurš arī ļoti steidzas. Ceļš ved pret kalnu un nav īpaši labi pārredzams. Tomēr BMW vadītājs ir ļoti neatlaidīgs un "stumj" mani uz priekšu - ātrāk un ātrāk. Pa pretējo joslu apdzīt viņš neriskē, jo pārredzamība ir pārāk maza. Nolēmu, ka ja jau viņš tā vēlas - ieņemšu "maksimāli labo pozīciju", lai BMW varētu drošāk lidot man garām.

Tikko BMW ir garām, viņš strauji piegriež manam auto priekšā un turpina savu braucienu. Distance - 2m. Liels bija mans pārsteigums, kad pēc sekundes pēkšņi BMW sāk ļoti strauji bremzēt - līdz pat "kaucošajiem"... Izrādās, varonīgais vadītājs ieraudzījis pretīm braucošo ceļu policijas auto... un sācis bremzēt nedomājot par to, kas notiks aiz viņa.

BMW vadītājam paveicās divkārši: ceļu policija viņu neapturēja un savu "pakaļu" viņš saglāba pateicoties manai reakcijai, jaunām riepām un bremzēm.

Pirms bremzē - paskaties spogulī, it sevišķi, ja pirms tam esi "nozadzis distanci"!

Braucot tālāk - vēl viens pamācošs incidents. Jau pa gabalu varēja redzēt, ka kāds satiksmes autobuss jau ilgāku laiku mēģina tikt garām kravas automobilim. Ātrums priekš šiem transportlīdzekļiem nav mazais ~90 km/h. Pēc nelielas "vilkšanās" aiz šī tandēma, nolēmu tomēr apdzīt, jo šāda priekšā braucošā kolona stipri cēla ceļmalas putekļus - braukt aiz viņiem nebija patīkami.

Jaunie Ceļu satiksmes noteikumi atrodami šeit »
Pārliecinājos, ka pirms un aiz manis neviens nav sagatavojies apdzīšanas manevram, ieslēdzu kreiso pagriezienu un sāku apdzīšanu. Kad biju nonācis pilnīgi blakus satiksmes autobusam, ieraudzīju, ka arī autobuss ir sācis smagās mašīnas apdzīšanu. Pagrieziena gaismu vadītājs bija aizmirsis ieslēgt. Tāpat viņš bija aizmirsis pārliecināties, vai kāds jau nav uzsācis apdzīšanas manevru. Mana signalizēšana neko nedeva - nācās apdzīšanu turpināt pa kreiso ceļa nomali, jo atkāpties nebija kur. Tikai tad, kad mana auto saceltie nomales akmeņi pievērsa autobusa šofera uzmanību, viņš saprata, ka ir jāatkāpjas... Autobusā sēdošo pasažieru sejas izteiksmes, vērojot šo autobusa izgājienu, bija unikālas...

Pirms apdzen, pārliecinies, vai aiz muguras kāds nav sācis apdzīt tavu auto un vai apdzenamais arī nav sācis tādu pašu manevru.

To nosaka arī Ceļu satiksmes noteikumi:

121. Pirms apdzīšanas sākuma transportlīdzekļa vadītājam jāpārliecinās par to, vai:
121.1. neviens aiz viņa braucošo transportlīdzekļu vadītājs, kuram viņš varētu traucēt, nav sācis apdzīšanu;
121.2. pa to pašu joslu priekšā braucošā transportlīdzekļa vadītājs nerāda kreisā pagrieziena signālu;
121.3. apdzīšanas laikā netiks traucēti pretim braucošie transportlīdzekļi;
121.4. pēc apdzīšanas viņš varēs atgriezties iepriekšējā braukšanas joslā (brauktuves pusē), netraucējot apdzenamo transportlīdzekli.
122. Apdzenamā transportlīdzekļa vadītājam aizliegts traucēt apdzīšanu (palielināt braukšanas ātrumu u.tml.).


Esiet uzmanīgi uz ceļa un atcerieties, ka CSN ir izdomāti tikai mūsu pašu drošībai!

E.Biele, iAuto

 
Visi komentāri
 
141458. viesis 28.septembris 2004 13:14
0 0 Atbildēt

Uz Salu tilta man nācās vienreiz piedzīvot to pašu - "Rīga - Olaine" autobuss mainīja joslas nepaskatoties spogulī (acīmredzot, pārdeva biļetītes un skaitīja naudiņu).

141459. viesis 28.septembris 2004 13:17
0 0 Atbildēt

A autobusi vispaar shitaas liishanas dara nagljakaa, reekjinoties ar to, ka visiem bail no tik liela satiksmes daliibnieka.

141461. viesis 28.septembris 2004 13:19
0 0 Atbildēt

Vienu smago es pēc šitāda prikola atstāju bez sānu spoguļa. Džekam bija mācība uz visu mūžu.

141462. viesis 28.septembris 2004 13:19
0 0 Atbildēt

Tad jau pats arī reāli vilki pakaļ BMW ja jau bija tik ļoti jābremzē.

Redaktors 28.septembris 2004 13:21
0 0 Atbildēt

Nē, nevilku gan - vienkārši viņš sāka bremzēt uzreiz pēc apdzīšanas pabeigšanas, ko viņš izdarīja tieši "deguna priekšā".

141465. viesis 28.septembris 2004 13:24
0 0 Atbildēt

Raksts jau labs, pamācošs, bet nu tas jau būtu jāzin no galvas bez atgādinājumiem, ka pie apdzīšanas ir jāpārliecinās vai ceļš ir "tīrs"!!! Tikai daudzi to neņem galvā, it īpaši sabiedriskā transporta vadītāji!

141466. viesis 28.septembris 2004 13:29
0 0 Atbildēt

2 vettori:

Ir, ir tādi gadījumi, kad Tu kruizē ar kādiem 100kmh, Tevi viens panāk, apdzen, neatstādams nekādu distanci un tad sāk samazināt ātrumu (kaut priekšā tukšs). Man par laimi, neviens šo ātruma samazināšanu nav veicis strauji kā minēts rakstā.

Cilvēki pilnīgi nedomā, veicot visādus manevrus.

141467. viesis 28.septembris 2004 13:36
0 0 Atbildēt

taadi lohi kas neskataas atpakaljgaitas spoguljos ir dakuja i boljshe. Laikam domaa ka spogulji skaistumam vajadziigi. Man arii ir biezji gadiijies maukt pa meemajiem kad kaads izdomaa apdziit priekshaabraucosho tajaa briidii kad es jau vinjam blakus esmu. Es nezinu kaa peereejiem shoperiishiem, bet man pilniigi instinktiivi acis tiek " uzmestas" spoguljiem ar iisiem laika intervaaliem pat tad kad braucu pa taisnu celja posmu nemainot joslas, nemaz nerunaajot par joslu mainju.

141470. viesis 28.septembris 2004 13:46
0 0 Atbildēt

Situācijas visai ikdienišķas. Rindā uz kravinieka apdzīšanu autobuss tomēr bija pirmais. Autors pats norāda, ka busnieka vēlme apdzīt bija reāli manāma. Bieži redzam, ka notiek tā: lēnākais ātrākos piebremzē, sakrāj aiz sevis, tie sagaida brīvu ceļu, bet apdzīt, nu jau rindu, sāk nevis pirmie, bet pēdējie. Kā būtu godīgāk?

Redaktors 28.septembris 2004 13:48
0 0 Atbildēt

Bet CSN nosaka, ka tas, kurš pirmais ieslēdz pagriezienu (ja vispār to ieslēdz), pirmais brauc!

141474. viesis 28.septembris 2004 13:51
0 0 Atbildēt

Godīgāk būtu - lēnākais jūt ka nespēj apdzīt un aizmugurē ir ātrāki eksemplāri, tad piebremzē un palielina distanci starpt sevi un priekšā braucošo lai ātrākie var apdzīt viņu un tad nākamo. Kad visi aizskrējuši arī lēnākais var sākt savu manevru.

Šāda shēma ir arī aprakstīta CSN, tā kā nekāda kosmiskā tā nav un visiem sēņotājiem, kas brauc uz 90 km/h ar 4 mašīnām rindā vajadzētu to iemācīt.

141475. viesis 28.septembris 2004 13:53
0 0 Atbildēt

Man taa ir ikdiena! Skumji bet fakts :(

141476. viesis 28.septembris 2004 13:54
0 0 Atbildēt

Kranci

nevajag cilvēkus, kas ievēro noteikumis un brauc uz 90, saukt par sēnotājiem, lai arī kā viņi tev nepatīk, nav nekāda pamata viņus apvainot.

Cilvēkiem , kas brauc kolonā ar 90 km/h, neviens nav jālaiž garām !!!!!

141477. viesis 28.septembris 2004 13:59
0 0 Atbildēt

nemaz nerunājot par dubulto apdzīšanu, kura dažiem šķiet pat ļoti OK... :O

Redaktors 28.septembris 2004 13:59
0 0 Atbildēt

nu par sēņotājiem te nebija runa, bet mašīnām "kolonnā" jābrauc tā, lai starp mašīnām varētu "iespraukties" kāds steidzīgāks apdzinējs...

141480. viesis 28.septembris 2004 14:00
0 0 Atbildēt

arba - tev diemžēl nav taisnība, jo noteikumos nekas nav teikts par ātrumu pie kura jālaiž un pie kura nav jālaiž garām.

Ja aizmugurē esošais ietur mazu distanci ir jāsamazina attālums līdz priekšā braucošajam un jāļauj apdzīt.

Un vispār kas tas par idiotu jēdzienu - NAV JĀLAIŽ GARĀM ???

141481. viesis 28.septembris 2004 14:00
0 0 Atbildēt

Nu par tiem sēņotājiem es atvainojos, nervi uzdeva :), bet ideja paliek.

141482. viesis 28.septembris 2004 14:02
0 0 Atbildēt

Daudziem (krutajiem) pagarinās izmērs par tik mašīnām, cik viņi vienā piegājienā apdzen bez atgriešanās savā joslā :)

141484. viesis 28.septembris 2004 14:07
0 0 Atbildēt

Sveiki!

Nu ja, īsti bembisti dara tieši tā : dara un pēc tam pārdomā izdarīto kautkādā foršā vietiņā ar foršiem zaķiem dzerot dārgu konjaku. Nevis kā citi piečurātām biksēm zem sievas tupeles.

141485. viesis 28.septembris 2004 14:09
0 0 Atbildēt

Te es varu tikai piekrist Redaktoram.

Šķiet ka pēdējā laikā daudzi vairs vispār ar galvu nedomā. Man sestdien trāpījās veseli 3 apdzinēji, kuri ar galvu nedraudzējās. Principā par tādiem es jau sen nebrīnos, bet trīs gabali pēc kārtas īsā ceļa gabalā ar tobrīd samērā mazu satiksmes intensitāti IMHO ir par daudz...

Viens bija Baltezerā (apdzīvota vieta), kas pretīm braucot izdomāja, ka viņam par katru cenu jāapdzen un metās pāri sadalošajai joslai man tieši purnā. Par laimi tur bija ceļa paplašinājums un es paspēju noreaģēt un paraut sturi pa labi. P.S. spamam - mašina bija visiem zināmas 3burtu markas...

Otrais bija tālāk uz apvedceļa. Sagrabējis golfiņš (atkal pretīm braucošs) ari izlēmis ka viņam jāapdzen. taču vai nu viņam "motors nevilka" vai bija ieslēdzis nepareizo pārnesumu, bet apdzīšanas manevrs viņam izrādījās ļoooooti garš un ja es nebūtu ekstrēmi bremzējis, tad būtu frontālā sadursme...

Trešais bija smagais, kurš apdzina otru smago, aptuveni kilomertu braucot blakus (labi ka neviens nebrauca pretīm). Pats galvenais, ka drīz pēc manevra apdzinējs nogriezās pa labi...

Redaktors 28.septembris 2004 14:09
0 0 Atbildēt

Edmi? Ko Tu ar to gribēji teikt?

141488. viesis 28.septembris 2004 14:14
0 0 Atbildēt

Es ar redzēju :):)

141489. viesis 28.septembris 2004 14:14
0 0 Atbildēt

Nekrīti panikā. Tu arī laikam neatpaliki , kā redzams tevi nevarēja tik viegli apdzīt. Mani arī tik viegli nevar nodzīt no ceļa.

141490. viesis 28.septembris 2004 14:16
0 0 Atbildēt

Bet tas otrais rindā taču gaida iespēju(piem. palaist pretimbraucošos), kad varēs apdzīt to panākto- pirmo jeb lēnāko, bet šo iespēju viņam zog tie, kas pieraduši līst priekšā rindai(vai tik ne tie paši, kas sastrēgumos). Nu bet pagrieziena signāls gan jārāda laikus, kaut gan tas nedod priekšroku(pēc CSN). Ja notiktu negadījums, kā gan noteikt vai pagrieziena signāls tika dots laikus un vai vispār dots?

141491. viesis 28.septembris 2004 14:18
0 0 Atbildēt

Edmi - tu kaut ko lieto vai kā ??? Ja nelieto - tad varbūt sāc, jo izskatās ka palīdzība tev vajadzīga!

Es gan vēl ceru ka tas bija kāds "joks"

141492. viesis 28.septembris 2004 14:24
0 0 Atbildēt

to redaktors:

Latvijā ārpus apdzīvotām vietām max ātrums ir 90 km/h. Nepārkāp ātrumu un nebūs jāvelkās astē... :-)

141493. viesis 28.septembris 2004 14:31
0 0 Atbildēt

Jansona cieniigs murgojums...

141494. viesis 28.septembris 2004 14:31
0 0 Atbildēt

nav ko raudāt - tāda dzīve

ikdienišķa parādība lietus laikā, kad met uz loga dubļus :)))

tu brauc kā baltais cilvēks uz kādiem 120-130 un tad kāds vienkārši kādā apdzīvotā vietā vai arī kādā vietā, kur tu zini, ka parasti stāv menti (kā jau ierasts ar radaru meklē svaigi aizdzītās mašīnas vai regulē kādu īpaši sarežģītu krustu) tevi ir noķēris kāds sagrabējis E-nultais bēmēvē ar 1.6 motoru no kura ir palicis vairs tikai lepnais nosaukums (vai nojāts 1.3 kadec, nav starpības)

un tad nu lūk šis izdomā, ka pārāk šķiež ciet logu (vai arī šim izbeidzas logu ūdens) parasti tas nōtiek izbraucot no apdzīvotas vietas. UN TAD ŠIS IERUBĪ PAVAROTU UN MĒRC TEV GARĀM! pēc noteikumiem nelaist nedrīkst, tu piebremzē līdz 110 un godīgi palaid cerībā, ka līdzpilsonis izrādīsies cilvēks un aizpiļīs uz 140 (pašam man savulaik bija 1.3 kadec - iet viņš brīvi uz 130, zinu) a nē! pilsonis ir sajutis, ka stikli ir tīri un nu ir sačurājoes no mentiem un tāpēc turpina ceļu uz 110 un brīžos, kad tu mēģini šim tikt garām, tad šis spiež ko tā kaste var izturēt.

vienīgais mierinājums man ir tāds, ka parasti ātrāk par 180 šie vai nu baidās braukt vai arī tās kastes nevelk.

141495. viesis 28.septembris 2004 14:31
0 0 Atbildēt

Ko es lietoju??

Tikai stipras cigaretes, stipru kafiju, un labu konjaku. Pārējie mīkstie dzer pienu.

141496. viesis 28.septembris 2004 14:32
0 0 Atbildēt

Dārgais autor! Vispār ārzemēs katrs autovadītājs būt pagaidījis, kamēr buss paiet garām kraviniekam. Es neapskaužu to pašu fūru vadītājus, kad viņiem jātiek kādam lēnākam Kamazam garām. Protams, ka gabarītu un ieskrējiena rādītāju dēļ vajadzīgs apdzīšanai ilgāks laiks un garāks ceļa posms. Bet vismaz 50% gadījumu kolonnas tiek savāktas tikai tāpēc, ka smagajam (arī autobusiem) neļauj apdzīt lēnāk braucošos. Nepārtraukti uzrodas dižmeistari, kas šīs izdevības viņiem noēd.

141497. viesis 28.septembris 2004 14:33
0 0 Atbildēt

to PIrmais:

Tev laikam žigulis ir, ja? Manam kāram visi izrāda cieņu.

141498. viesis 28.septembris 2004 14:34
0 0 Atbildēt

:) Pārējie mīkstie... ;) Laba komanda sanāk, tik ēdienkarte atšķirīga...:)

141499. viesis 28.septembris 2004 14:35
0 0 Atbildēt

bmw vispār nav jālaiž garām !

brucam maksimāli tuvu viduslīnijai un kad šis tomēr lien garām, spiežam grīdā!

141500. viesis 28.septembris 2004 14:35
0 0 Atbildēt

SuperEdmi, tev par tiem darbiem un domāšanu pēctam ir REĀLS piemērs -> skatīt rakstu "BMW 325 taranē laternu" reāls džigits :D

141501. viesis 28.septembris 2004 14:37
0 0 Atbildēt

SuperEdmis [?] 28.09.2004 14:33

manam krānam arī visi cieņu izrāda :):):)

141502. viesis 28.septembris 2004 14:37
0 0 Atbildēt

piebilstot viktoram1961...

tie pashi arzemnieki ari ka reiz tiek ipashi maaciti nelist garam fuureem un citiem lieliem objektiem, ja nav skaidri redzams, ka vinju nodomi tuvaka laika nevaretu mainities. Neskatoties uz lielajiem spoguliem, shiem aparatiem ir krietni lielaks dead spot jeb mirusii zona ko vini neredz (bisku pirms un ap vaditaja durviim), neka vieglajiem.

141503. viesis 28.septembris 2004 14:38
0 0 Atbildēt

viktors

taa jau var arii liidz riigai gaidiit

141504. viesis 28.septembris 2004 14:40
0 0 Atbildēt

KO? kas tā tāda par uti te uzradusies? Tu domā ka šeit nav pretlīdzekļu? Da es tev ar tālajiem sēdētu astē, tad tu redzētu kā mani nelaistu garām.

141505. viesis 28.septembris 2004 14:41
0 0 Atbildēt

Nu šādas situācijas uz mūsu ceļiem ir stipri dabiskas, jo kā ziņo uzticami avoti Latvijā ir savairojušies kalnieši kas uzskata ka ir nemirstīgi :)))

141506. viesis 28.septembris 2004 14:43
0 0 Atbildēt

he he - man po uz taviem tālajiem, man aptumšoti spoguļi!

141508. viesis 28.septembris 2004 14:46
0 0 Atbildēt

Normāla situācija uz ceļiem būtu, ja:

1) es negrasos veikt apdzīšanas manevru, tad ievēroju distanci, lai mani var apdzīt citi (lai aizmugurē braucošais būtu par to drošs var uz īsu brīdi ieslēgt labo pagriezienu);

2) apdzīšanā visi (izņemot laimīgos zilo bākuguņu īpašniekus) ievērotu rindas principu.

141509. viesis 28.septembris 2004 14:47
0 0 Atbildēt

Nu tad tu arī nekur neizmuktu.Pratiski vienmeŗ esmu ar saviem pacaniem.Atceros vienu puisi , tas kā žubīti, gribēja ar tramvaju aizlaisties. Aizlaidās maita, bet ar savu kāru no BMW neaizlaidisies.Tādi izgājieni netiek piedoti. Viss. Basta.

141510. viesis 28.septembris 2004 14:49
0 0 Atbildēt

Piekriitu viktors1961, pats raksta autors nav bijis nekaada dievgosninja. Turklaat arii braucis ar 100 km/h aatrumu, kas peec vinja pashiem proklameetajiem CSN nav atljauts. Cik no rakstiem saprotu tad iauto redaktors brauc ar vecu peugeot un man shkjiet, ka tik aatri braukt ar taadu auto ir biistami ne tikai pasham, bet tas apdraud arii apkaarteejos. taa jau ir - cita acii skabarku redz, bet savaa balki nee. Bet par to BMW arii nav ko satraukties, taadu pilnas ielas. Vieglaak palaist vinu garaam un aizmirst nekaa tur veel tirinaaties ar savu mazauto pretii. Paarfrazeejot vienaa vecaa reklaamaa teikto - lai jau tie trakie skrien. Bet pats raksts ir lieks, jo tajaa atrefereets jau vispaarzinaamais.

141511. viesis 28.septembris 2004 14:50
0 0 Atbildēt

"Pratiski vienmeŗ esmu ar saviem pacaniem." - tu varbuut esi gejs?

Redaktors 28.septembris 2004 14:53
0 0 Atbildēt

Tajā dienā gan es braucu ar pilnīgi jaunu Opel (300km uz odometra), bet runājot par to "veco" Peugeot - tas gan ir vienmēr bijis uzturēts tādā stāvoklī, lai ar to varētu braukt pat rallijā... Visi braukšanai svarīgie mezgli vienmēr ir jauni. Diez vai to var nosaukt par bīstamu auto, ja pirms katra rallija tas spēj iziet CSDD TA bez problēmām.

141513. viesis 28.septembris 2004 14:53
0 0 Atbildēt

100 km/h peec spidometra nebuut nav 100km/h dabaa. visi spidometri melo, liidz pat 10km/h.

paarbaudiits ar gps iekaartu ;)

141514. viesis 28.septembris 2004 14:54
0 0 Atbildēt

pacaniem arī patronas pietiks

141515. viesis 28.septembris 2004 14:54
0 0 Atbildēt

SuperEdmis... ha ha ha :D

141516. viesis 28.septembris 2004 14:58
0 0 Atbildēt

reds jaunā opelī :) ooo :) tad jau viņš gatavo jaunu opeļa testreklāmrakstu :)

principā man arī patīk aizbraukt ātrāk, bet nekad neesmu satraucies par tiem, kas brauc lēnāk par mani, izņemot gadījumus, kad tas lēnāk ir tajās vietās, kur nevar apdzīt komplektā ar ātru braukšnu tur kur apdzīt var.

atceries - moš bija tā?

141517. viesis 28.septembris 2004 15:00
0 0 Atbildēt

"paarbaudiits ar gps iekaartu"

Nestaasti man, ka tev ir GPS iekaarta ar 10mm precizitaati, ko izmanto militaaraam vajadziibaam. Arii GPS pielauj kluudu (it iipashi "civilais"), arii CP radari kljuudaas. Taapeec arii seko spidometra raadiijumam. Un jaunam auto (ar kaadu pec reda vardiem vins braucis) pie 100 km/h kljuuda ir apm. 3 km/h. Taa kaa aatrums paarkaapts jebkuraa gadiijumaa.

141518. viesis 28.septembris 2004 15:04
0 0 Atbildēt

Re - brīvlaiks cauri, edmis arī no laukiem atpakaļ. Ko ta darīji - malku zāģēji vai govis ganīji? Neuztver kā apvainojumu, abi darbi ir uzskatāmi par noderīgiem :)

Nu jūs te haju sacēlāt. Kuram gan ir patika skaistā, tīrā auto braukt aiz smagā vai autobusa, kas saceļ gaisā veselas kaudzes zemes? Kāds piezīmēja, ka vajag gaidīt, kad autobuss apdzīs. Ideja laba un apsveicama, tikai uz mūsu ceļiem lielajiem transportiem bieži vien tā arī nerodas izdevība apdzīt - pietrūkst jaudas+redzamības.

141523. viesis 28.septembris 2004 15:30
0 0 Atbildēt

Man stāstīja ka Vācijā vairāk kā viena auto apdzīšana ir liels grēks pēc CSN.

Protams, ka tas autobuss varēja tevi nepamanīt - pabāzi galvu, un uzreizi leci ārā - sekunžu lieta. Kāpēc steidzies..

141525. viesis 28.septembris 2004 15:51
0 0 Atbildēt

šādu ēzeļu dēļ, kuri neskatās spoguļos pirms griešanas pa kreisi, pirms jaunā gada nokļuvu avārijā. Mani atdzina par vainīgu, ka neesmu ievērojis distanci, lai gan puse mašīnas jau bija pāri sadalošajai joslai ar ieslēgtu pagriezienu gāju uz apdzīšanu. Priekšā braucošais pagriezienu ieslēdza griešanas brīdi. Es bremzēju, bet ceļš bija pa īsu...

141526. viesis 28.septembris 2004 15:54
0 0 Atbildēt

sorry, atzina par vainiigu :)

141527. viesis 28.septembris 2004 16:01
0 0 Atbildēt

Man viens tāds ēzelis uz Jūrmalenes uzdrošinājās no otrās uz manu trešo joslu pārsviesties bez brīdinājuma.Bet es ar savu stipro intuīciju biju tam gatavs. Bremzēt dabūju tā kā tā ka riepas švikst , bet ņemot vērā manus stipros nervus , neko neizrādīju. Džeks pat ieslēdza avareiņikus , tjipa "Lūdzu piedošanu kungs".

141528. viesis 28.septembris 2004 16:01
0 0 Atbildēt

:) Nez kaa autors apdzenot vareeja paspeet apskatiit autobusa pasazhieru sejas. 2m distances ar bmw briesmas NEVAREEEJA neitralizeet NEKAADA autora reakcija, riepas vai bremzes - tas fiziski NAV iespeejams ;). Jeb arii vienkaarshi par 2m tika sadir$ts

141531. viesis 28.septembris 2004 16:17
0 0 Atbildēt

White_Trash, labs :)

141532. viesis 28.septembris 2004 16:19
0 0 Atbildēt

White_Trash Jeb arii vienkaarshi par 2m tika sadir$ts

Pilnga taisnība!Redaktors pats rakstīja:buss ilgāku laiku mēģināja apdzīt smago....,tātad "pozitīvais"varonis nav novērtējis situāciju,kā rezultātā izraisījis avārijas situāciju!

Gan jau ka bussam arī pagrieziens dega,tikai tas tiek noklusēts...

a lai redzētu pasažieru sejas busā,vajag vismaz līdz p a u t i em izlīst caur lūku jumtā! Atklāts paliek jautājums:Vai Opelim BIJA lūka???

141534. viesis 28.septembris 2004 16:24
0 0 Atbildēt

viesis 28.09.2004 15:51: tu gribi teikt, ka šis laikus neieņēma kreiso stāvokli, nesamazināja ātrumu, bet tā vienkārši rāva pa kreisi??? Un tavs ātrums bija normas robežās??? Nu ja tu to visu apgalvo ar tīru sirdsapziņu, tad pieņem manu atvainošanos par tukšu gvelšanu. Bet mana pieredze 20 gadu garumā rāda, ka 80% bleķu salikšanas gadījumos vainojami ir abi.

141535. viesis 28.septembris 2004 16:26
0 0 Atbildēt

Ko var njemties kaa vecas tirgus baabas, protams ka Redaktora kungs paarcentaas ar attaaliumu samazinaashanu un autobusa pasazjieru seju atainoshanu, bet fakts ka Latvijas celju ir pilni ar jefinjiem ir nenoliedzams, un neba tikai no runaashanas kaut kas mainiisies, un arii policija neiestaadiis muusu praatinjus pareizajaas sliedees, taa ka virsraksta fraaze: DOMAAJIET PIRMS DARAAT ir pilniigi vietaa......

141536. viesis 28.septembris 2004 16:30
0 0 Atbildēt

viktor. Mans ātrums bija ~93kmh, bija liels pagriezines, aiz kura pa kreisi ceļš mežā. Tad, kad es pārliecinājos, ka aiz muguras mani neapdzen un pretī neviens nebrauc, ieslēdzu pagriezienu, un griezu uz otro joslu, priekšā braucošais kamaz(cik nu tāds ātri var pabraukt) nometa ātrumu vispār un sāka griest pa kreisi. Es pa mēmajiem, mašīna slīd un ieslīd viņam aizmugurē hidrauliskajā pacēlājā. Par laimi, es, sieva un mazās māsas aizmugurē bija piesprādzētas, bet sievai tik un tā no tā galvas cirtiena uz priekšu ir diska trūce. Pierādīt pēc tam neiespējami. Pārsūdzējam CP lēmumu, bet nekā.

141537. viesis 28.septembris 2004 16:30
0 0 Atbildēt

praatojums par attaalumu un sejaam bija neliels meegjinaajums ieskiceet, ka domaat pirms dariit vajadzeetu arii rakstu rakstiishanaa ;).

141538. viesis 28.septembris 2004 16:33
0 0 Atbildēt

Edzjuss, DOMAAJIET PIRMS DARAAT ir pilniigi vietaa...

Tas attiecas lielā mērā arī uz Redaktora kungu!

141539. viesis 28.septembris 2004 16:35
0 0 Atbildēt

viesis 28.09.2004 16:30

atceries veco labo patiesiibu: ja iebrauksi citam aimuguree (tev taa gadiijaas , ja pareizi sapratu), tad pieraadiit nevareesi neko!!!!Nepareiza aatruma vai distances izveele.....stulbi, bet fakts:)

141540. viesis 28.septembris 2004 16:35
0 0 Atbildēt

Runājot par autobusu - man bija līdzīga situācija ar fūri. Iemesls: smagajiem automobiļiem/ lielajiem autobusiem ir ļoti slikta pārskatāmība. Arī vieglajiem ir tā, ka blakus var noslēpties auto, kuru Tu neredzi ne spogulī, ne sev blakus.

141541. viesis 28.septembris 2004 16:37
0 0 Atbildēt

Edzjuss, stulbi, jaa. Neviens nenjem veeraa un pieraadit neiespeejami, ka esi gajis uz apdzishanu, bet priekshejais vnk nogriezis celju

141542. viesis 28.septembris 2004 16:37
0 0 Atbildēt

www.autoreview.ru/new_site/truc...lvo/200/09.jpg

Auto review bilde, kur labi parādītās "aklās zonas"

Redaktors 28.septembris 2004 16:41
0 0 Atbildēt

Zoga - pagrieziena rādītājs autobusam nebija ieslēgts. Ja esmu ieslēdzis pagriezienu un autobuss neizrāda apdzīšanas pazīmes, tad neesmu neko pārkāpis. Un teksts par to domāšanu Tavā komentārā ir pilnīgi lieks. Tajā brīdī autobuss bija samazinājis ātrumu, tā kā es neko (pat ātrumu) nepārkāpu.

Izskatās, ka starp komentātoriem savākušies daži "ļauži", kas to vien gaida, lai varētu kādu apriet. Būtu interesanti uzzināt, vai pašiem kungiem ir auto un tiesības ir nokārtotas...

Raksta mērķis gan bija pievērst uzmanību, ka pirms apdzīšanas jāpaskatās spoguļos un pēc tam arī jāieslēdz pagrieziena rādītājs. Un ja kādam gribas "pieķert" mani pārkāpjam CSN, tad lai vispirms paskatās uz sevi - manu CSN pārkāpumu fiksēšanu atstāsim Ceļu policijas ziņā, labi?

141545. viesis 28.septembris 2004 16:44
0 0 Atbildēt

Redaktor: take it easy:) man liekas ka Tev labaak par jebkuru citu vajadzeetu zinaat, ka te ir lielaakaa dalja beernelju, kas to vien dara kaa nodarbojas ar aprieshanu, nav veerts apvainoties uz visiem:)

Redaktors 28.septembris 2004 16:46
0 0 Atbildēt

Te jau neviens neapvainojas, tikai skaidro situāciju. Ja uzskatītu, ka kaut ko pārkāpju pats, būtu licis citus ciparus utt... Šī bija patiesa situācija...

141547. viesis 28.septembris 2004 16:49
0 0 Atbildēt

He, he, nedaudz paturpinot White_Trash.

Braucot ar aatrumu 100 km/h automashina veic (noapalojot pat uz leju) 27 metrus sekundee. Taatad vienu metru auto veic 0,037 sekundees. Ja pienemam, ka priekshaa esoshais auto momentaali apstaajas, tad redaktors tajaa ietriektos peec 0,074 sekundeem. Taa kaa auto nespeej momentaali apstaaties, tas veic bremzeeshanu un shis laiks liidz ietriekshanaas briidim nedaudz pieaug. Taa kaa nezinu BMW 5xx bremzeshanas speeku, tad preciizi apreekinaat nevareeshu, bet rezultaats vareetu buut, ka no BMW bremzeshanas briizha liidz triecienam (ja pienemamm, ka opelis nebremzee) nepiecieshamas liidz 0,09 sekundes. Kaa pat CSN graamatinjaa rakstiits, tad vadiitaaja reakcijas laiks ir 0,1-0,2 sekundes (0,1 sekunde assam). Ja pienemam hipoteetiskaa liimenii, ka redaktors ir baigais braukshanas guru un distance tik tieshaam bija 2 metri, tad tikai trieciena briidii vinsh saprastu, kas noticis... Ja atgriezhamies pie situaacijas, kur abi tika sveikaa cauri, tad redaktoram bija nepiecieshamas 0,1 sek., lai reageetu un X sek, lai no gaazes pedaalja peedu paarmestu uz bremzhu pedaalja un to pilniibaa nospiestu ekstremaalai bremzeeshanai. Taa kaa assa rekacijas laikaa vien auto buus nolidojis jau 2,7 metrus...

Nevajag suuda meeru (acumeeru) izmantot kaa faktu. Noteikti tur bija vietas vairaak kaa viena auto korpuss. Bet taas pashazhieru sejas, ko tipa autors redzeejis laikam ir epizode no filmas Aatrums specefektu arsenaala.

141548. viesis 28.septembris 2004 16:51
0 0 Atbildēt

GT99, jaa, ljoooti labi paraadiitas "aklaas" zonas :). Buutiibaa viss ziimeejums bija viena vieniiga "aklaa" zona :P

P.S. Nezinu, kaa citiem ljauzhiem, bet man IR tiesiibas un IR auto. (tas ja gadiijumaa Redaktora pieziime bija arii uz mani meerkjeeta)

141549. viesis 28.septembris 2004 16:54
0 0 Atbildēt

Redaktor,mani pilnīgi neintersē pārkāpi vai ne! ( neko šai sakarā neesmu teicis)

Es teicu,ka nenovērtēji situāciju un s ū d ī g i ir brauk ratiņkrēslā

ar apziņu ,ka tev tomēr bija taisnība!

Viss,viss ar labvakar,č[email protected]!

141550. viesis 28.septembris 2004 16:54
0 0 Atbildēt

Oki vispaareejai apsprieshanai arii varu padaliities pieredzee:

Sestiena, skaists laiks, braucam uz Bausku, nju luuk ir aplis aiz Kjekavas Bauskas virzienaa, pa priekshu velkaas vecs 2golfs, smuki izbraucam pa apli, un tad saakaas briinumi, proti, aplja izejaa uz Bauskas virzienu apmeeram 200m ir pietiekoshi plats celjsh, lai vareetu braukt divas mashiinas, nju nluuk braucu pa kreiso pusi shim golfam garaam, shameejais ierauga, ka es taisos vinju apdziit, ops un piebrauc priekshaa, mani ir gruuti paarsteigt, bet shis jefinjsh to patieshaam izdariija, kas vinjam bija praataa riikojoties shaadi???? OKi aatrumi nebija lieli, un liidz ar to extreemaa bremzeeshana izpalika......mozj kaads var padaliities kaada ir filozofija braukt aatraakbraucosham autinjam priekshaa????

141551. viesis 28.septembris 2004 16:55
0 0 Atbildēt

-> viesis 28.09.2004 16:49

jaa bet tu savos aprekjinos neievero 1u faktu - bmw brauca ar krietni lielaku atrumu neka Reds ar opeli tatad pilnigi var paspet samazinat atrumu jo kamer bmw nobremzejas lidz opelja atrumama paiet zinams laiks kuraa opelista vaditajs jau ir paspejis pamanit ka priexa esosais bremzee un pats sacis bremzeet... ta ka padoma ar galvu pirms raxti

141552. viesis 28.septembris 2004 16:57
0 0 Atbildēt

Edzjuss- mosh vinjam skauda, ka tu vari pabraukt aatraak? :)

141553. viesis 28.septembris 2004 16:58
0 0 Atbildēt

Redaktor

Mieru, tikai mieru. Rakstiņš bija labs un vietā un man tīk tavs jaunais, ieturētais rakstīšanas stils. Bet diskusija bija neizbēgama :)

141554. viesis 28.septembris 2004 17:01
0 0 Atbildēt

White_Trash: taa arii izskatijaas, es tikai ceru ka taa nebuus jauna kulta lieta:D

Redaktors 28.septembris 2004 17:02
0 0 Atbildēt

Qued -> paldies par komplimentiem!

141556. viesis 28.septembris 2004 17:10
0 0 Atbildēt

Edzjuss - :D, tas no seerijas "jaaizkaapj apskatiities vai neesmu apstaajies".

141557. viesis 28.septembris 2004 17:12
0 0 Atbildēt

Kapēc te vispār ir vieta komentāriem? Neko citu, kā slima suņa murgus te pārsvarā izlasīt nevar.

141558. viesis 28.septembris 2004 17:17
0 0 Atbildēt

kā ta' - viens tiko ievaukšķējās

141559. viesis 28.septembris 2004 17:17
0 0 Atbildēt

>>>viesis 28.09.2004 16:55

Labaak padomaa pats. Tavs apgalvojums buutu reaals tikai tad, ja tas BMW brauktu ar apm. 200 km/h. Tad jau redam nebuutu jaapiemin tie "2 metri", kas ieveerojami aatraak braucosham auto ir viens acumirklis. Vienkaarshi man besii visi shitie acumeera meernieki, kas raada ar plashu rokas veezienu nokjertaas liidakas, kaut kaadus mistiskus attaalumus no viena priekshmeta liidz otram un to izvirza kaa faktu. ja skolaa nemaaciijaas matemaatiku un fiziku, tad taadi briinumi tieshaam naak laukaa. Un tad vietaa ir Zogas ieteikums, ka DOMAAT VAJAG ARII PIRMS RAKSTIISHANAS.

141560. viesis 28.septembris 2004 17:19
0 0 Atbildēt

viesis 28.09.2004 16:30: vēlreiz atvainojos! Šoreiz tevi tik tiešām podstaviļi.

141561. viesis 28.septembris 2004 17:21
0 0 Atbildēt

Nepārkāpjot CSN aprakstītajā situācijā apdzīšana neiespējama. Atļautā ātruma pārsniegšana neizbēgama.

141565. viesis 28.septembris 2004 18:12
0 0 Atbildēt

Manuprat daudz ko izsaka aklo zonu bildes smagajam auto - nesaprotu, kaapeec to nemaca, liekot tiesibas, jo tas buutu tikai normaali, ja vieglaa autovadiitaajam buutu izpratne, cik ljoti uz aklo buutibaa brauc smagie.

Kaut vai piemeeram - pameegjiniet tieshi priekshaa smagajam auto novietot vieglo mashiinu un pec tam, ja ir taada iespeeja, iekapiet smagajaa un pameegjinite ieraudziit savu auto!

Rakstaa gan daudz kas autora dziivaas izteeles deelj ir papildinaajies ar nereaaliem faktiem (kaut vai - kaa var redzeet autobusa pasazhieru sejas, ja tu seedi vieglajam auto pie stuures?), tomeer doma ir skaidra - uzmaniibas uz celjiem pietruukst. Apdziishanas kultuura mums klibo pamatiigi, bet visstulbaak manupraat ir izdomaat kaadu apdzineeju nelaist garaam - taa var izraadiities peedeejaa doma...

141568. viesis 28.septembris 2004 18:51
0 0 Atbildēt

Var jau brauk kaa gribi, bet vienmeer kaadam buusi sliktais, kaadam velcies, citam ljoooti pish ka tu brauc aatraak. Besii Baltezeraa un uz straases Lilastee, ka cilveeki nav apjeegushi, kam domaatas plataas nomales, pat Timrots kaut ko tik glupu izmuldeeja. Skaidrs kaa diena ka 1,5 joslas ir domaatas lai var palaist garaam aatraak braucoshos, tikai zheel ka ir taadi dzigiti, kas velkas uz 70-80, cik vien var tuvu pie vidus liinijas un garaam nelaizh, un par cik vieta ir arii pretimnaakoshajiem, meegjinot apdziit vienus meergljus, traapi uz otrajiem, kuri brauc tev pretii un par visaam vareem negrib padot tev celju.

141569. viesis 28.septembris 2004 19:37
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 28.09.2004 14:09

Vai tas 3burtu auto bija KIA?

141571. viesis 28.septembris 2004 21:28
0 0 Atbildēt

Man ir Audi 80, 86 gada un visi baidaas no vinja, jo tas ir sabukteetu priekshu, bet vienalga gadaas opiishi, kas brauc pa tikko atjaunoto celju no Baltezera liidz Riigai uz 50 vai 70 un pa vidu, met ar ugunjiem vai nee, tie turaas it kaa buutu nauda piesoliita!!!

141574. viesis 28.septembris 2004 22:46
0 0 Atbildēt

nu jaa, kad savaacaas rinda aizmuguree kaadam leenaak braucosham tad kjip priekshroka buutu tiem kas tuvaak aizmuguree brauc tam leenajam transportliidzeklim nevis kaadam no beigaam vajadzeetu saakt apdziit visu rindu (nu jaa jaa,tas kursh pirmais iesleedz pagriezienu,tam ir priekshroka, bet nu), vieniigais ka ir gadijies, ka var citiem izbesiit, ka ja es esu tieshi aiz taa leenaa braucamaa, bet mans braucamais nav gana jaudiigs lai aatri apdziitu to priekshaa braucosho (piem. uz Daugavpils shosejas) un pretii ik pa laikam brauc mashiinu, tad nu mieriigi lai tie kas ir aizmuguree ar savaam jaudiigaam mashiinaam lai tik laizh garaam ja var paspeet... kaut kaa taa...

141578. viesis 29.septembris 2004 0:53
0 0 Atbildēt

a vienkarshi tu nav gonshik :)))

141579. viesis 29.septembris 2004 2:37
0 0 Atbildēt

autobusu vadiitaajam bija dots riikojums 'izreekjinaaties' ar iauto redaktoru.. :)

141581. viesis 29.septembris 2004 8:19
0 0 Atbildēt

Manuprāt tev , RED, laiks izdarīt pašnāvību... šitā neiet... Muhahahahaha... nav taču jaunums, ka Latvijas autoceļi ir pilniu ar divu veidu ēzeļiem: 1) es lidoju un man POF.... 2) Man nekur nav jāsteidzas un degviela dārga ...

Morāle: ja visiem būs tik daudz saprāta kā tev, tad visi brauks pēc noteikumiem un katram būs savs uzņēmums, bizness utt... A tā nekad nebūs, nav arī TUR...

Tukšs bazars...

141584. viesis 29.septembris 2004 9:07
0 0 Atbildēt

man vakar uz D-pils shosejas pirms J-pils bija liidziigi- pa shoseju velkas zilinsh, fuure ar konteineru sho saak apdziit tanii briidii kad es jau riktiigi iesaacis apdziishanas manevru, aiz manis audi arii jau dzen. taa nu mees knapi, knapi savaacaamies...

141585. viesis 29.septembris 2004 9:12
0 0 Atbildēt

Redaktors vareeja izlaist rakstu seeriju "Sapraatiiga braukshana", "Praktiskaa autovadiishana" vai kaukaa tamliidziigi. Rakstu seerija par dazhaadaam teemaam: apdziishana, apsteigshana, uzvediiba pilseetaa, sastreegumos, uc, pareiza parkoshanaas un taas nemaisiishana, normaala braukt uzsaakshana (pie dzeltenaa liekam pirmajaa un gaazham normaali, nevis izskustamies leeeenaaam), darbiiba krustojumos un to zonaas, kas noteikumos nav apraxtiits, tipa parauties malaa, utt, utjp. Varbuut kaadam no iauto lasiitaajiem paliidz, un ne tikai, ja veiksmiigi pasniegts, var pat graamatu izdot. Mozh var sadarboties ar kaukaadiem speciem no csdd, autoskolaam vai tml. Noteikumos ne tuvu viss nav raxtiits. Pabrauksiet ieveerojot noteikumiem vienu dienu, buus avaarija, varu pieraadiit :D

141586. viesis 29.septembris 2004 9:19
0 0 Atbildēt

Tas ir jau noiets etaps par ko raksta tajā rakstā, apdzīt 2 joslās nav nekas traks, jo ātrums apmēram vienāds. Tagad modē ir kas cits - apdzīt kad pretīm brauc cits - ar domu parauj stūrīti pa labi un brauc grāvī. Iesaku visiem uzmanīties, kad braucat pretim automašīnu kolonai, vai pretim brauc kāds traktors vai smagais.

141592. viesis 29.septembris 2004 9:58
0 0 Atbildēt

Domāju, ka pieminētais BMW vadītājs tuvā vai tālā perspektīvā pieskaitāms pie potenciālo slimnieku saraksta reanimācijas nodaļās. Labākajā gadījumā, ar nosacījumu, ka dakteri nebastos. Ja bastos, risinājums var iznākt bēdīgāks. Parasti tas viss notiek, kad oktobrī-novembrī uz ceļiem parādās pirmie apledojumi. Tad šie bembisti u.c "zemie lidotāji", apdzinēji, distances neievērotāji, draudošie piebremzētāji - FIZIKAS un BIOLOĢIJAS likumu tiešā ietekmē beidz savu auto vadītāju karjeru. Uz laiku vai pavisam. Šaubos, vai tas ir "trieciens" sabiedrības interesēm kā tādām.

141603. viesis 29.septembris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

SuperEdmim no manis 10! Respect to BMW!

141606. viesis 29.septembris 2004 10:23
0 0 Atbildēt

Nu jaa, taa vinsh ir vajag jau uzmaniigak, braukt un dziit it sevishiki.

141666. viesis 29.septembris 2004 12:01
0 0 Atbildēt

Par tām aklajām zonām smagajiem IMHO ir nedaudz samuldēts. Mikroautobusiem un smagajiem "bez purna" (KAMAZ, VOLVO u.t.t.) priekšā aklās zonas praktiski nav. Visādā ziņā tā ir daudz mazāka kā vieglajiem. starp citu tieši smagajiem ir "mode" braukt aizmugurē ar minimālu distanci un ar saviem lukturiem (kas ir vieglās mašīnas loga augstumā) spīdināt salonā un žilbināt vadītāju. Vienreiz man tāds "piesējās" ceļa posmā no Saulkrastiem uz Rīgu. Tas notika naktī. Braucu es mierīgi, taupot benzīnu, nervus un naudu ~ 100km/h. Smagais mani panāca un iesēdās astē. Domāju palaidīšu lai iet garām - novācos labajā maliņā un piebremzēju. Nekā nebij. Šis arii piebremzē. Nu neko, uzspiežu uz 130, tik un tā sēž astē. Beigās vispār nobraucu malā un apstājos. Tikai tad šis (nezinu kādu pieklājīgu epitetu izdomāt) aiztinās...

Otrām kārtām braucot ar šādu mašīnu atbildībai jābūt lielākai. Ne veltīgi vadītājam ir CE tiesības. Tāpēc visus manevrus būtu jāveic 3x uzmanīgāk. Un būtu 3x jāpārdomā vai ir vērts apdzīt...

P.S. Es pats Sovjetarmijā braucu ar URAL ar garo piekabi un aptuveni zinu ko tas nozīmē...

141944. viesis 30.septembris 2004 14:02
0 0 Atbildēt

Jā, šitie atsaldeņi kas apdzen un uzreiz pēc tam nogriežas pa labi nudien nav paciešami.

141948. viesis 30.septembris 2004 14:26
0 0 Atbildēt

if you have nothing to say, say nothing! iauto kārtējo reizi nav nekā interesanta ko uzrakstīt un tad nu kaut kas ir ielikts, lai tikai būtu. Bet toties kāda komentētāju atsaucība!! Un kas par žulti!!! Laikam jau baigi nocietušies pakomentēt bija ļautiņi :)

sašs

142608. viesis 5.oktobris 2004 14:57
0 0 Atbildēt

Par smagajiem.Pašam patīk ātri braukt un apdzīt, bez liekas vilkšanās kolonās.Bet, kad apdzenu smagos vienmēr ņemu vērā to, ka viņš apmēram 1 -2 m pa kreisi un pa labi no savas fūres sāniem NEKO neredz, jo smagajiem visbiežāk(ja nav papildus spoguļi) TUR IR AKLĀ ZONA!Tātad sekojoši- ja Jūs apdzenat fūri un, baidoties to aizķert, metat lielu līkumu, tad Jūs neesat redzami!Tāpat aklā zona ir tieši blakus kabīnei - ja esat pārāk tuvu fūrei.Sekojoši, kad gribat apdzīt - pārliecinieties, ka smagās automašīnas vadītājs Jūs redz.Starp citu VOLVO ir eksperiments šajās aklajās zonās likt videokameras..bet tas jau cits stāsts.

143300. viesis 12.oktobris 2004 8:09
0 0 Atbildēt

Inchiigi , gribeetos gan redzeet vinja pasha seju tajaa momentaa un + veel kaa vinjs paspeja veerot autobusa pasazhieru sejas laikaa kad vinja mashiina jhau pa kreiso nomali zeegjele....:0 Bet raxc pa dziivi, taadu tizlenju kas shitaa uz celja uzvedaas ir daudz.....Nu un beediigi protams Ka Kaarteejais BMP iegaazh muusu (taa jau ne sevishkji labo) reputaaciju uz celja......bet kaa jau saka semja nje bez urodov

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 1

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

iAuto testē pavisam jauno "Škoda Karoq" (+ video) 20

Portāls iAuto.lv izmēģina jaunāko "Škoda" modeli - kompakto apvidus auto "Karoq", kas pirmo reizi Latvijā ieradies vien pirms pāris dienām. Testa auto ar jauno 1.5 TSI 150 ZS benzīna dzinēju. Lasīt vairāk

 

Jaguar E-PACE viesojas Rīgā (+ video; foto)

Latvijā ir ieradies Jaguar E-PACE un tas būs apskatāms Rīgā, Jaguar autocentrā Dārzciema ielā 60a tikai trīs dienas – no 17.-19. oktobrim. Lasīt vairāk

 

Palīdzība īstā brīdī (+ video) 6

Redzēdams, ka divas mazas meitenes iestrēgušas blīvas satiksmes vidū, autobusa vadītājs aptur savu spēkratu un dodas bērniem palīgā. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti