Prezentēts jaudīgākais rallija auto Latvijā 15

 
29.septembris 2004 9:05

28. septembrī Biķernieku sporta kompleksa kartodromā rallija komanda „Fast line racing” prezentēja šobrīd jaudīgāko priekšējās piedziņas rallija automašīnu Latvijā „Citroen Xsara Kit car”. Tās divu litru dzinēja jauda pie 8500 apgriezieniem sasniedz 250 ZS.


Foto: Citroen Xsara Kit car (Raimonds Volonts, „V4 Motors”)

Jau šīs nedēļas beigās jaunais „Citroen Xsara Kit car” būs redzams rallija „Latvija” trasē kā drošības automašīna jeb „nullīte”. Galvenais ekipāžas uzdevums šajā rallijā būs izmēģināt jauno sporta automašīnu sacensību trasē un laicīgi novērst „bērnu slimības”, lai gada beigās jau varētu stāties uz starta savos pirmajos rallijos Eiropā.

„Tā kā ilgus gadus esmu braucis motošosejā un autošosejas sacensībās,” stāsta Artūrs Priednieks, „Sākot braukt rallijā, mērķis bija orientēties uz asfalta segumu, jo tā braukšanas specifiku es esmu labi apguvis. Diemžēl Latvijā asfalta ralliji rīkoti netiek, tāpēc arī skatāmies Rietumeiropas virzienā.”

Lai gan rallija komandas „Fast line racing” galvenie mērķi saistās ar startiem ārpus Latvijas, novārtā netiks atstāts arī Latvijas čempionāts. Nākošajā sezonā Artūrs Priednieks/ Jānis Kirkovalds Latvijas posmos plāno piedalīties pārmaiņus ar divām mašīnām – jauno „Citroen Xsara Kit car” un pilnpiedziņas „Subaru Impreza”, ar ko ekipāža startēja šosezon.

„Asfalta rallijos priekšrocības ir tieši priekšējās piedziņas automašīnām, jo tās ir daudz vieglākas, taču Latvijas čempionāta posmus mēs pārsvarā brauksim ar pilnpiedziņas „Subaru Impreza” automašīnu - grants ceļiem 250 zirgspēki uz vienu priekšējo tiltu ir pārāk liela jauda, un mašīna burtiski rokas zemē,” turpina Artūrs Priednieks.

Taču tajā pat laikā, pašreizējais „Citroen Xsara Kit car” dzinējs ir ieplānots tikai kā pagaidu variants. Jau šobrīd komandas mehāniķi aktīvi strādā pie 270 ZS jaudīga dzinēja sagatavošanas, kas palīdzētu īstenot ekipāžas nospraustos mērķus – cīnīties par uzvarām Eiropas rallija čempionāta posmos.

Dzintars Hmieļevskis
„Fast Line racing”
 
Visi komentāri
 
141590. viesis 29.septembris 2004 9:44
0 0 Atbildēt

Ja nu kas ir garām tad virsraksts. Braucējs ar pašvaks.

141594. viesis 29.septembris 2004 10:00
0 0 Atbildēt

kaadeelj jaudiigaakais?!?!

Redaktors 29.septembris 2004 10:03
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka tas ir jaudīgākais priekšpiedziņas rallija auto Latvijā.

141609. viesis 29.septembris 2004 10:28
0 0 Atbildēt

tad vajag rakstiit, ka jaudiigakais priekspiedzinjas rally auto....

Savaadaak ta galiigi jociigi sanaak....

141614. viesis 29.septembris 2004 10:30
0 0 Atbildēt

nu kivkucanam arii shiet garazhaa kit golfinsh metaajas ar 250 vai 280 lopinjiem

141630. viesis 29.septembris 2004 11:30
0 0 Atbildēt

Prezentaacijaa izskatiijaas kaa tas buutu sagatavots trophy reidam, sacelts jau nu ljoti augstu! :-)

141671. viesis 29.septembris 2004 12:12
0 0 Atbildēt

Jaa, es arii nobriiniijos par lielo kliirensu, sheit gan tas nav tik izteikti redzams.

"Kurzeme 2004" Priednieka vaaks ir redzams www.autosports.lv/galerija/video/rally.php

141673. viesis 29.septembris 2004 12:15
0 0 Atbildēt

To: viesis 29.09.2004 09:44

---

Kas Tutāds esi par anonīmo (izdomā pats), lai apdirstu braucēju, kuru Tu vispār nezini?

Tas ka Arčijam ir pamaza rallija pieredze neko nenozīmē. Un arī ar Subaru, kas netika gatavota kā pamatmašīna viņš gan cēsīs gan kurzemē cīnījās par 5-6 vietu. Vajadzīga tikai lielāka pieredze, gan jau būs arī rezultāti...

141730. viesis 29.septembris 2004 13:58
0 0 Atbildēt

Moska starta raujot vala lai neierokas un neuzsezas,vai ari pec rakstosajiem bus palikusas memas spures

127.0.0.1 212.93.97.204

SIE-C55/18 UP.Browser/5.0.3.3 (GUI)

141741. viesis 29.septembris 2004 14:43
0 0 Atbildēt

REMUS laikam sponsorē, ja jau viņu logo visur salīmēts. Kauns būtu REMUS vadībai, darbiniekiem nemaksā algas mēnešiem ilgi bet visādus šādus sporta pasākumus sponsorē. Autosports, regbijs - tur tā REMUS naudiņa arī aiziet, bet darbiniekiem nekā.

141789. viesis 29.septembris 2004 16:24
0 0 Atbildēt

hmm, es jau ar domaaju.. jaudiigaakais jau laikam ir tas kvatrikjis.. cik vinjam bija 480?? (?)

141829. viesis 29.septembris 2004 18:07
0 0 Atbildēt
141865. viesis 30.septembris 2004 9:16
0 0 Atbildēt

... un kur tad paliek Buuchinja Escort ???

Kindzulis

142001. viesis 30.septembris 2004 18:28
0 0 Atbildēt

laba massiina!!!

145897. viesis 29.oktobris 2004 17:40
0 0 Atbildēt

citroen smird

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 5

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti