Māra Neikšāna mērķis - astotais čempiona tituls! 4

30.septembris 2004 9:16

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda” šajā nedēļas nogalē aizvadīs savu pēdējo sacīksti 2004. gada sezonā – ralliju “Latvija 2004”.

Šajās sacensībās izšķirsies, vai Māris Neikšāns izcīnīs savu astoto Latvijas čempiona titulu autosportā un vai viņa jaunākais brālis Andis Neikšāns čempionāta noslēgumā spēs aizsniegties līdz bronzas godalgai.

Tāpat interesanta cīņa gaidāma arī komandu vērtējumā. “Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda”, uzvarot gan A2000 klasē, gan arī R1600 kategorijā var nodrošināt sev valsts meistarsacīkšu bronzas medaļas.

Mārim Neikšānam sacīkstē “Latvija 2004” būs interesanti savus spēkus samērot ar Latvijas visu laiku izcilāko rallija braucēju – trīspadsmitkārtējo Latvijas čempionu Ivaru Cauni. Caune šajā rallijā startēs ar A2000 kategorijas automašīnu “Honda Civic”.

“Būs interesanti samērot spēkus ar tik nopelniem bagātu rallija braucēju kā Ivars,” stāsta 21 gadu vecais Neikšāns. “Gribētos viņu pārspēt, lai gan apzinos, ka Ivara plusi ir viņa pieredze un arī “Honda Civic” automašīna, kura uz ralliju “Latvija 2004” noteikti būs sagatavota labāk nekā mana “Ford Puma Super 1600”. Esmu dilemmas priekšā – varu braukt mierīgi un izcīnīt čempiona titulu A2000 klasē, vai arī riskēt un censties līdz čempionāta bronzas godalgai aizvirzīt arī komandu. Apskatīsimies, kā man cīņā ar Cauni veiksies sestdienas dienas pirmajos ātrumposmos un tad arī izlemsim, ko darīt tālāk. Ir jābrauc ātri, bet pārdomāti. Ja cīņas karstumā izstājās gan Caune, gan es, tad varu zaudēt arī A2000 čempiona titulu Arvim Vecvagaram. Jāskatās, kā ies ar braukšanu un vai spēšu turēt līdzi pieredzes bagātākajam Latvijas rallija braucējam! “Uz visu banku” neiešu, bet arī vizināties negrasos!”

Anda Neikšāna mērķi šai sacīkstei ir skaidri – jāizcīna uzvara R1600 kategorijā un jābūt labāko trijniekā no visām vienas ass piedziņas automašīnām. “Visu šo sezonu neveicās, bet Lietuvā beidzot izcīnīju uzvaru. Ceru, ka arī rallijā “Latvija 2004” veiksme būs mana sabiedrotā. Pirms rallija esam atjaunojuši mašīnas dzinēju un arī strādājuši pie balstiekārtas – konkrēti, pie amortizatoriem. Arī es gribu redzēt, cik tālu atpalieku no Latvijas pieredzes bagātākā sportista Caunes!,” saka 19 gadus vecais Andis Neikšāns. Ļoti iespējams, šī būs Anda pēdējā sacīkstes ar “Lada Samara” automašīnu – nākamgad viens no Latvijas talantīgākajiem jaunajiem sportistiem, visticamāk, startēs ar daudz ātrāku un jaudīgāku tehniku.

Visi Latvijas čempionāta autorallijā kopvērtējuma rezultāti apskatāmi internetā – www.autorally.lv un www.laf.lv. Visa aktuālākā informācija par “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu” – www.neiksans.lv.

 
Visi komentāri
 
141910. viesis 30.septembris 2004 11:27
0 0 Atbildēt

lai jau izdoodaas!!!!

141923. viesis 30.septembris 2004 12:51
0 0 Atbildēt

Šūmahera prototips, paliks vel neinteresanti... :|

141997. viesis 30.septembris 2004 18:02
0 0 Atbildēt

Neiksans rulle!!!!

142179. viesis 3.oktobris 2004 11:27
0 0 Atbildēt

rullē tik visiem no muguras un pateicoties citu neveiksmēm

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 2

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 6

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk