Vai kāds reiz «ķersies klāt» tiem mikriņiem? 90

 
8.oktobris 2004 0:00

06.10.2004. plkst.8.30 braucu pa K.Ulmaņa gatvi virzienā no Jūrmalas, pie "slavenā" krustojuma ar Valdeķu ielu kreiso pagriezienu pietiekamā attālumā no manis veica balts "bulku vāģis"...

Pēkšņi tas strauji apstājās pilnībā aizšķērsojot man ceļu. Sekunde uz izbrīnu un nākamajā brīdī jau strādāja mana golfiņa ABS. Apstājos sprīdi no "bulku vāģa". Izņemot pasažierus, pa gaisu gāja visi nepiesietie priekšmeti, kas atradās auto salonā.

Sadursme nenotika pateicoties:
1) labām riepām,
2) šajā vietā bija nožuvis asfalts
3) ABS

Brīdi šoks, tad doma - maita "bulku vāģa" šoferis, kurš mierīgi aizbrauca.

Vēl pēc brīža radās jautājums, kas tad lika apstāties "bulku vāģim". Nu, protams, tas bija "pilsētas satiksmes zieds" - dzeltens maršruta taksometrs Renault EH1918, kas nedodot ceļu, nekaunīgi izbrauca uz galvenā ceļa, tieši "bulku vāģim" priekšā. Situācijā, ja es būtu ielicis "bulku vāģim" sānos un "renis" vēsi aizbraucis, vainīgais būtu viens no cietušajiem. Nekauņu Renault EH1918 panācu, apstādināju, populāri "vadjilam" paskaidroju, ko es par viņu domāju.

Pretī man vērās obsolūti bezkaislīgs "purns", kurš paziņoja, ka neko nav redzējis.

Vēlāk sēžot savā auto viss trīcēju un nesapratu, kā mana dūre nepateicās šim "purnam" par izrādīto "laipnību".

Būtībā tā ir Rīgas pilsētas satiksmes ikdiena, kad maršruta taksometru šoferi, kuri vada pārbāztus mikroautobusus un regulāri pārkāpj satiksmes notikumus.

Nezinu kā ar to cīnīties, tāpēc vienkārši izkratīju sirdi.

 
Visi komentāri
 
142935. viesis 8.oktobris 2004 0:06
0 0 Atbildēt

Mani reiz kruuzeejot pa Kalnciema ielu viens mikrinsh gandriiz nonesa. Shis taa bremziigi brauc pa labo joslu, es pa kreiso eju garaam. Kad es jau gandriiz shim klaat, shis izdomaa mesties uz kreiso joslu. Notaureejo tam aazim, kursh gandriz iespieda mani uz sadaloshaas joslas, arii tas kursh brauca aizmuguree kaartigi notaureejas, bet busa vadiitaja sejas izteiksme tik tieshaam bij tik bezkaisliiga kaa sheit aprasktiits. Tipa neko nezinu. Es tik te taa braucu.

142937. viesis 8.oktobris 2004 0:32
0 0 Atbildēt

Mana drauga riepu servisā šodien viens mikriņa vadītājs atbrauc un saka >>>(atved trīs riepas ) zakļej što možno i otbalansiruj ! saskatoties tika pieņemts lemums atbildet nēēēē ! riepas 1 formulā pēc 35 apljiem izskatās labāk-un tadi te mūs pa rīgas ielām vizina??? ar ātrumu virs 90 (pa salu tiltu ) - deretu ne tikai autovadītājus sodīt betr arī uzmest aci mikriņu TA stāvoklim godāti ---CP !

142941. viesis 8.oktobris 2004 2:15
0 0 Atbildēt

Vajadzeeja jau tam shoferim pa taafeli iekraut. Mosh vismaz viens buutu palicis praatiigaaks.

142942. viesis 8.oktobris 2004 2:22
0 0 Atbildēt

Nekas, gan reiz notiks Riigaa shitaada busa krashings, kuraa kaadi 10 cilveeki kedas atstieps, tad arii saaks taas lietas biidiities, bez taa pie mums nekas nenotiek. Zheel, vieniigi, ka cietiis nevainiigi cilveeki.

142943. viesis 8.oktobris 2004 2:39
0 0 Atbildēt

Vajag ievērot distanci un ārstēt nervus, tad nebūs šādas situācijas:)))

142944. viesis 8.oktobris 2004 8:01
0 0 Atbildēt

Akcija: Izdraaz mikrinju :D Aicinu visus ljaudis nelaist mikrinjus joslaa peec tam, kad vinji piestaajushi kaarteejaa trauceejoshaa vietaa, lai uznjemtu pasazhierus. Nerunaajot pa pieturaam no kuraam vinji spraucaas aaraa taadaa nagljakaa...

142945. viesis 8.oktobris 2004 8:07
0 0 Atbildēt

A pa mikru kreshiem runaajot, taadi ir bijushi un ne viens vien... Tas pats slavenais Kjekavas mikris, kursh brauc ar ikarusa cieniigu pasazhieru skaitu bija iesliideejis liikumaa graavii.. 2 noshkjilti Balozhu mikri... viens pasha piedziivots gadiijums mikrii, kad shis ziemaa pa taisnu celju braukdams sasliideeja... Shoferis kaadus 200 metrus meegjinaaja savaakties pendeleedamies no vienas uz otru pusi. Otrs gadiijums chomam uz salinieka, kad mikris ritiigaa klapee ieraava peljkjee un ganriiz shkjeersaam aizgaaja, kaa rezultaataa pasazhieri bija samainiijushies vietaam :D

142947. viesis 8.oktobris 2004 8:21
0 0 Atbildēt

Piekritu Arsmenam. Ja visi mes saorganizetos mes visi kopa varetu padarit mikristu shoferu dzivi necieshamu. Piemeram nelaist vinjus nekad un nekur nagla list prieksha strauji bremzet peksnji apstaties no otras joslas nelaist pirmaja tauretu ja kaut kur lien un ka galveno vajadzetu kad shis kaut kur apbrauc un lien atpakalj NELAIST utt utjp. Tad tie krupji redzetu. Necieshu.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

142948. viesis 8.oktobris 2004 8:24
0 0 Atbildēt

Taadus vajag laiciigi pamaniit . Tak katram sen zinaams, ka, ja priekshaa mikrinsh,tad jebkuraa momentaa tas var mest mieraa un izlaist/panjemt pasazhierus. + distance .

Vairaak mani, piemeeram , besii bolderaajas 3 autobuss, kursh velkas uz 40-45 km/h visu celju, un nevajadziigaa rinda aiz taa.

142950. viesis 8.oktobris 2004 8:34
0 0 Atbildēt

Netikai šitie urodi nagla brauc , bet arī pārlādēti ar cilvēkiem diezgan smukā ātrumā brauc pa Jūrmaleni , nu es pats nekāds labais uz 115 - 120 km/h , bet mikriņš man pagāja garām kā stāvošam!

142952. viesis 8.oktobris 2004 8:38
0 0 Atbildēt

Situācija uz t.s. uzvaras bulvāra nemaz nav labāka, katru rītu tur ir korķis - mikriņi brauc pa tramvaja sliežu klātni (cik atceros, nesen viens autovadītājs ar vieglo a/m bija uzvilkts "par agresīvu braukšanu" un sodīts ar 200 Ls par šādu pārkāpumu), bet CP, ka nereti tur ir mierīgi noskatās un ķer "uz apskatēm" . Nu sviests, tad tāds mikriņš satiekas ar tik pat trulu tramvaju, kam arī noteikumi nav rakstīti. Un vēl tas taču ir "absolūti normāli", ka mikriņš apstājas uz salu tilta un izlaiž pasažieri. Ribjas tie tupie kretīniskās ādas vestītēs tērptie bezsmadzeņu radījumi, kas pārvadā nevis vecus audumu baķus, bet gan cilvēkus.

142955. viesis 8.oktobris 2004 9:02
0 0 Atbildēt

To viesis 08.10.2004 08:38

Apstiprinu tevis teikto par situāciju uzvaras bulvārī pie uzbraukšanas uz akmens tilta. Mikrini tur parkārj CSN katru ritu un CP izliekas to nemanot. Šeit gan ir jasaka ka tā ka tur ir parak liels korkis tad CP ari nav isti vietas kur tos mikrinus nostopetu lai vel vairak neaizsprostu brauktuvi.

Es tur vienmer tos minrinus censos cakaret nelaizot josla kad tie megina iespraukties no tramv. sliedem.

Mums visiem vajadzetu organizeties cina pret šiem mikriniem!

142956. viesis 8.oktobris 2004 9:04
0 0 Atbildēt

Aga ... Mikrinji tieshaam Neieveero Noteikumus... es Braucu maajas No Riigas uz KjeKavu ... UN ka ierasts Tur pie "Debessmanna" Vienmer uz Vakara pusi ap 17... Ir sastreegumi ... un Shoferis to ieraudziijis Grieza pa kreisi Brauca tur gar CSDD .... UN es ta pie seviim Nodomaaju... tur taks buus Ilgaak ko vinjsh dara....

bet peeksnji Mikrinja Vadiitaajs... Saak Griezt Uz Bauskas ielas pa Kreisi KUR IR KJIEGELIS.... UN Vien Virziena Iela... Es taa Nobriinijos ... un ja buutu Policija .. Super Suudi VInjam Buutu.. taakaa tu nesi vieniigais kUram ir gadijushies taadi JOKI =]]

142957. viesis 8.oktobris 2004 9:04
0 0 Atbildēt

Piekrītu visiem, ja visi mainītu atieksmi pret šiem kretīniem, tad varbūt šie arī sāktu domāt ar to smadzeņu daļu kura varbūt retajam vēl saglabājusies. Personīgi es nelaižu nevienu taksobusu nekad, un tā džeka vietā uz Valdeķu ielas nebūtu noturējies un iegriezis pa tauri.

Tāds bezpriģels kāds ir taksobusiem nav pat atsaldētajiem, jo tiem atšķirībā no taksobusistiem, ir kaut ar atseldētās bet tomēr smadzenes.

142958. viesis 8.oktobris 2004 9:07
0 0 Atbildēt

Milicists

kurš ir lielāks idiots - tāds, kurš brauc pārkāpjot noteikumus, vai tāds, kurš tādas pašas metodes izmanto pirmā pārmācīšanai? Ar sab. transportu sūdīgais moments ir tāds, ka, gruzījot mikriņam, tu gruzī arī tā pasažieriem. Ja tu viņam pielien priekšā un sabremzējies, var gadīties, ka mikriņā sēdošs tantuks noveļās no ķebļa un sasitas, bet tantuks ta nav vainīgs...

SZigi

Tu tāpat kā Redaktors - kad tevi spiež malā, vēro pasažieru sejas? :)

142959. viesis 8.oktobris 2004 9:10
0 0 Atbildēt

Man arī ir bijuši "labi" gadījumi un neviens vien, dūres niez vēl joprojām.Piedāvāju vadāt līdzi steku un tā kārtīgi bez brīdinājuma....

142960. viesis 8.oktobris 2004 9:12
0 0 Atbildēt

Esmu iegādājies digitālo fotoaparātu! Nakamnedēļ gaidiet bildes no Uzvaras bulvāra. Tur ik rītu ir sastrēgums (lai tiktu uz Akmens tilta). Mirobusu vadītāji ik rītu pārkāpj CSN apbraucot sastrēgumu par tramvaja sliedēm un nekaunīgi spraucoties joslās. Arī CP tur bieži stāv, tikai jāsaka mikrobusus nekad nesoda. Būs bildes ar mikrobusu pārkāpumiem un CP bezdarbību. Gaidiet! Tikai vai kāds nevar uzrakstīt kā bildes ar aprakstiem lai ieliek Iauto. Iepriekš paldies par info. Jā, bildes ar mikrobusuu pārkāpumiem un CP bezdarbību sūtīšu arī uz Ceļu policijas pārvaldi ar lūgumu pievērst uzmanību ik rītu notiekošajiem mikrobu pārkāpumiem. AR ŠO PIESAKU KARU NEKAUNIGIEM MIROBUSU ŠOFERIEM !!!

Aicinu visus pievienoties man.

BŪS BILDES!

142961. viesis 8.oktobris 2004 9:14
0 0 Atbildēt

Vēl jau arī ir Zemitāna tilts no rītiem. Sākot apmēram no 8 rītā veidojas sastrēgums uz tilta, bet ja visi brauc normāli, tad minūtēs 5-7 tiltu ir iespējams forsēt. Bet ir tak mums priviliģētie, kuri ir gudrāki un steidzīgāki par citiem. Ta jā skaitā arī mikriņi, kuri pa trešo joslu (kura krustā nogriežas) velk līdz atduras, tad reska met pa labi un mēģina cauri otrajai joslai izlīst uz pirmo, lai brauktu taisni vai nogrieztos pa labi uz pērnaveni. Reāli besī ārā!!! Un dikti besī arī tie, piedodiet, mūlāpi, kuri vēsā garā vienu pēc otra šitoes "steidzīgos" laiž iekšā joslā. Es neko nesaku, ja ir situācija, kad cits auto izgriežas no sānu ielas, vai kā citādi mēģina iekļauties kopējā plūsmā, bet ja nagļakā lien un vēl mēģina izspiest tevi no tavas rindas, tas jau kārtīgi kož nervā.

142962. viesis 8.oktobris 2004 9:17
0 0 Atbildēt

Qued piekritu par bremzeshanu. Bet parejo gan var darit un nekads drauds satiksmei un pasazjieriem netiek nodarits. Man gan liekas ka par lielakajiem idinjiem paliekam mes kurus shie mikrobu vaditaji ir apchakarejushi. Tev ta neskjiet.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

142964. viesis 8.oktobris 2004 9:20
0 0 Atbildēt

Braukshanas kultuura shiem jefinjiem(mikrinju vadiitaajiem) krietni vien pieklibo, es jau sen esmu vinjiem pieteicis karu - nekad un nekur es vinjus nelaidiishu, bet bremzeet vinjiem priekshaa gan nevajadzeetu, jo tur tomeer ir nevainiigi cilveeki iekshaa, kam nebuutu jaaciesh sho jefinju deelj....:)))

142965. viesis 8.oktobris 2004 9:24
0 0 Atbildēt

Ja ja par bremzeshanu parshaavu par stripu.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

142966. viesis 8.oktobris 2004 9:25
0 0 Atbildēt

Bet pag, padomājiet, ka arī mikriņos brauc cilvēki, kam jānokļūst galā.

142967. viesis 8.oktobris 2004 9:26
0 0 Atbildēt

Ne jau tam šoferim vajag to braukšanu, bet tiem cilvēkiem. Tam šoferim viss ir pie vienas vietas, vai jūs viņu laižat vai nē. Tā kā ar savām nelaišanām jūs tikai cilvēkiem pabojājat dzīvi.

142968. viesis 8.oktobris 2004 9:27
0 0 Atbildēt

to viesis 08.10.2004 09:25: un arii mashiinaas kuras apdraud shie jefinji brauc cilveeki, kuriem ir jaanokljuust galaa....

142969. viesis 8.oktobris 2004 9:29
0 0 Atbildēt

Viesi abet ari ar automashinam brauc cilveki kuriem janokljust gala. Vai ne. Kape tu doma ka mikrinja sedoshie ir kaut kada veida paraki par auto sedoshiem. Tapec ka mikrinja sezj vairak cilveki. Ko.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

142970. viesis 8.oktobris 2004 9:29
0 0 Atbildēt

mikrinju shoferi paarkaapj, jo tas ir saistiits ar vinju algu. jo vairaak nobrauksi jo vairaak sanjemsi. ta ka bizness.

142972. viesis 8.oktobris 2004 9:31
0 0 Atbildēt

Esmu pie šī raksta jau rakstījis (biju tas kas solija foto ar mikrobu pārkāpumiem).

Tagad esmu pieregistrejies Iauto.

PIESAKU KARU CSN MIKROAUTOBUSU VADĪTĀJIEM - CSN PĀRKĀKPĒJIEM.

Drīz Jūsu uzmanībai piedāvāšu foto (protams tas notiks tad ja mana info tiks ievietota Iauto uz ko ļoti ceru jo ik rītu vēroju pārkāpumus un mani tas mudina uz cīņu ar tiem).

Ar cieņu.

142973. viesis 8.oktobris 2004 9:33
0 0 Atbildēt

Domāju, ka vajadzētu rakstīt atklatu vēstuli Puķītei un Jēkabsonam, un pieprasīt realas atbildes un darbības rēālu parādīšanu attiecībā uz "mikriņiem" un sabiedrisko transportu kā tādu, jo nekaunība no šo transporta līdzekļu vadītāju puses ir parsniegusi visas robežas jau sen. Katram autovadītajam katru dienu vairākkārtīgi (tiesi Rīgā) jāsastopas ar šiem nekauņām, kuri uzskata, ka viņu rīcība ir viena no vispareizākajām. Entās avārijas situacijas, ko šie izraisa, nekaunīgā priekšā līšana izmantojot savu "masu" - viss tas rada stresa situacijas, kas parastajiem autovadītājiem bieži liek pārkāpt CSN, kurus iepriekš tie nav plānojuši. Pie kam bieži CP redzot to, mikriņu vai troleibusu palaiž mierīgi garam, bet sekojošo autovadītaju, kas viņu rezultata bijis spiests pārkāpt CSN aptur un soda.

142974. viesis 8.oktobris 2004 9:36
0 0 Atbildēt

Kaadu laiku atpakalj gaaja runa par to, ka neljaus mikrinjiem uznjemt un izseedinaat pasazhieris kur vien iegribas, bet gan tikai pieturvietaas, vai tad to neapstiprinaaja???

142975. viesis 8.oktobris 2004 9:39
0 0 Atbildēt

Nabaga bērns, tagad pa naktīm nevarēs gulēt.

142977. viesis 8.oktobris 2004 9:52
0 0 Atbildēt

Nesen sanāca uzņemt unikālus kadrus, braucu pa brīvības ielu centra virzienā, pie Tallinas ielas krusta skatos uz blakus braucosho mikrinju, ātrums ap 60km/h, skatos šoferis lasa grāmatu!!!!!!!!!!

Ir arī bildes, tik ievietot lai visi redz...

142978. viesis 8.oktobris 2004 9:53
0 0 Atbildēt

Kur ievietot?? Sorry

142979. viesis 8.oktobris 2004 9:56
0 0 Atbildēt

No "augshas" neviens nav ieintereseets kaukto darii. Vinji tak neies savus sabtransportus chakareet, no kuriem ir pieklaajiigi ienaakumi valstij/vinjiem. Kaapeec visi ikarusi, kuri tehapskati nebuutu speejiigi iziet jau pirms 10 gadiem veel ir satiksmee? Varat atbildeet pashi uz sho jautaajumu :)

142980. viesis 8.oktobris 2004 9:58
0 0 Atbildēt

Man arī viņi ir piegriezušies , neskatoties uz visādiem tur tekstiem - ka redz vini strādā , ved cilvēkus utt . Es arī strādāju ! Reiz man arī nācās smagi bremzēt - izdevās savākties, bet sīkais gandrīs siksnās nokārās! Baigā cemme bija - nolamājos aizbraucu ! Pēc kādā laika kopa ar darba kolegiem braucot - bija līdzīgs gadījums - Nenoturejos izkāpu - pateicu ko domāju par šo mērgli gandrīz sadevu bietē tam mērglim , rezultatā pret mani vērsās visi pasažieri, kas atradās šajā busiņā!!!

142981. viesis 8.oktobris 2004 10:00
0 0 Atbildēt

Ikaruss tomēr pieder valsts uzņēmumam, bet mikriņš ir privāts...tās ir divas dažadas lietas. Un Ikarusi tomēr tiek novākti no ceļa, lēnām gan...

142982. viesis 8.oktobris 2004 10:01
0 0 Atbildēt

Motorolers: a vaita no taadas privaatas iestaades nauda neatkriit arii valstij?

142984. viesis 8.oktobris 2004 10:03
0 0 Atbildēt

TO Arsmens.

Tur jau tā lieta ka ne valstij,bet kādam kabatā.

142985. viesis 8.oktobris 2004 10:03
0 0 Atbildēt

Nauda iekrit valsts makaa ari no cp izrakstitajiem sodiem.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

142989. viesis 8.oktobris 2004 10:12
0 0 Atbildēt

Un shitaa katru riitu uz Riigu, kaa arii katru vakaru no Riigas... Un shitaa katru riitu uz Riigu, kaa arii katru vakaru no Riigas... Un shitaa katru riitu uz Riigu, kaa arii katru vakaru no Riigas... Un shitaa katru riitu uz Riigu, kaa arii katru vakaru no Riigas... Un shitaa katru riitu uz Riigu, kaa arii katru vakaru no Riigas... Un shitaa katru riitu uz Riigu, kaa arii katru vakaru no Riigas... Un shitaa katru riitu uz Riigu, kaa arii katru vakaru no Riigas... Un shitaa katru riitu uz Riigu, kaa arii katru vakaru no Riigas...

142993. viesis 8.oktobris 2004 10:20
0 0 Atbildēt

Viesim reti sakarigs koments sanaacis. Apsveicu.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

142997. viesis 8.oktobris 2004 10:39
0 0 Atbildēt

Vajadzeetu krasta ielaa virzienaa prom no centra CP pastaaveet vakaraa kad peec darba visi brauc maajaas, shie businji un daudzi agresiivie brauc caur DUS un taam saanu brauktuveem. Apbrauc kolonu un tad spraucaas atpakalj vienkaarshi besi aaraa, nav ko taadus laizt atpakalj, spogulii var redzeet kursh ir nekauniigais un kursh tieshaam izbrauc no DUS. Es iesaku visiem solidarizeeties un nelaist taadus naglos.

142998. viesis 8.oktobris 2004 10:39
0 0 Atbildēt

Nevajag ciiniities un duures vicinaat, vajag ieveerot distanci un nepaljauties uz to, ka visi vienmeer ieveero noteikumus :)

143000. viesis 8.oktobris 2004 10:53
0 0 Atbildēt

Tikai neaizmirstiet, ka ir cela zimes, kuras uz sab.transportu neattiecas, ja tie brauc pa marshrutu - piem. kiegelis. Tapec piem. m/b, kas braukshanai pa Uzvaras bulv. un Akmens tiltu izmanto tramvaja sliedes, CSN neparkapj. Tas pats attiecas ari uz Bauskas ielu, kura starp citu NAV VIENVIRZIENA. Paskatieties no kustibas otras puses - vai tad tur kaut kur ir zime "Vienvirziena iela"? Kiegelis tur ir uzlikts tikai tapec, lai otraa virzienaa iznjemot sab.transportu neviens cits nebrauktu. MIKROAUTOBUSS IR SAB.TR.LIDZEKLIS, gribam to vai nee. Cita lieta, ka apstashanaas kur grib, tieshaam juutami traucee satiksmi (lai gan pec CSN vinji to driikst dariit kur grib, ari zem ziimes) - gan tapec, ka peekshnji noblokeejas satiksme labajaa joslaa, gan tapec, ka lai nokljutu pie ietves, mikrinsh strauji metas pa labi no - logiski ka - kreisaas maleejaas joslas...

143001. viesis 8.oktobris 2004 10:59
0 0 Atbildēt

to viesis 08.10.2004 10:53

Man gan nezkāpēc šķiet, ka "zem ķieģeļa" drīkst braukt tikai tas sabiedriskais transports, kuram šis ceļa posms ir iekļauts iepriekš apstiprinātā maršrutā, bet, kā noprotams, ķekavnieku mikrobusa maršruts nav paredzēts braukšanai pa Bauskas ielu.

Tas, ka mikrobuss ir sab.transports, nenozīmē, ka var braukt zem ikviena "ķieģeļa".

143002. viesis 8.oktobris 2004 11:12
0 0 Atbildēt

Nesen uz Jelgavas šosejas redzēju iebuktētu ar avārijas ugunīm transportējamu mikroautobusu. Lai cik tas arī slikti nebūtu izjutu prieku par to. Ceru, ka neviens no pasažieriem nav cietis. Bija iebuktēts priekšējais kreisais spārns. Izskatījās pēc tā ka busiņš mēģināja virzīties pa joslām šaha lauciņu krāsojuma kārtībā. Laikam šoreiz slaloms nebija izdevies. Eh, jāsaka - gan prieks, gan grēks.

Par šiem satiksmes dalībniekiem runājot.

Viņu nekaunība jau ne vienmēr rada avarījas situācijas.

Taču, bez tā jau ir vēl daudz dažādu mēslu, ko šie satiksmes dalībnieki ikdienā pastrādā.

Piemēram, man ir gadījis arī tādas (jāsaka gan salīdzinoši nelielas) nepatikšanas.

Braucu mājās no darba.

Sastrēgums.

Esmu nu nokļuvis pie luksofora.

Deg zaļais.

Es stāvu, jo aiz krustojuma ir izveidojies jau nākamais sastrēgums. Gaidu, kad tur kas pavirzīsies un es izmantojot zaļo gaimu varēšu šķersot krustojumu tā, lai nepaliktu tam pa vidu un neradītu korķi arī citiem braucējiem.

Kad aiz krustojuma mašīnas pavirzījas nedaudz uz priekšu es, redzot ka man tur vietas pietiks, uzsāku braukt pāri krustam. Tajā brīdi mani apdzen viens cits autiņš, kurš brauca pa pretējo joslu, un pārvietojoties manā joslā aizņem aiz krustojuma bijušo brīvo vietu. Tā kā esmu jau ceļā pāri krustojumam un aiz tā man vietas vairs nav es palieku krustojumā. Un kas bija tas sliktais kas mani iegāza? Protams, jūs uzminējāt! Tas bija dzeltens mikrobus. Sanāk, ka esmu pārkāpis CSN jo atrodos krustojumā. Būstu tur CP, iespējams, es saņemtu arī sodu par šo pārkāpumu! Tā lūk.

Tā kā bez avārijas situācijām, kuru radīšanā mikroautobusi ir vienkārši speci, tie rada arī daudzas citas situācijas, kuru dēļ var ciest nevainīgi braucēji.

Par šo busiņu biznesu runājot.

Man nav nekas iebilstams viņu biznesam.

Cilēki, kuriem savu auto nav, arī grib tikt uz savu gala mērķi.

Logiski, ka viņi par to arī maksā (par braukšanas biļetēm ir jau cits stāsts). Man tikai nepatīk tas, ka šīs firmas (vai busiņu šoferīši) pelnās uz citu auto bruacēju patērēto nervu, laika un naudas rēķina.

Cienīsim viens otru uz ceļa, vismaz mēs - Iauto lasītāji.

143004. viesis 8.oktobris 2004 11:14
0 0 Atbildēt

Tieshi taa jau rakstiiju -- "ja tie brauc pa marshrutu" :-));

Otrais komentars par Bauskas ielu bija tapec, ka viens no lasitaajiem bija rakstijis, ka Bauskas iela ir vienvirziena, jo priekshaa tachu esot kiegelis, un shausminaajaas par to, ka m/b ir braucis pa vienvirziena ielu pretejaa virzienaa.

143005. viesis 8.oktobris 2004 11:16
0 0 Atbildēt

tā m/b maršruts nav pa bauskas ielu, tas iet pa Mūkusalas. Tā kā līst tur šim nekādu tiesību, ja uz Mūkusalas ir korķis!

143008. viesis 8.oktobris 2004 11:24
0 0 Atbildēt

Iesaku, ar likumu, visos mikrinjos uzstaadiit taadus pashus verkjus kaa smagajos, kas atziimee auto kustiibas aatrumu. Tad mikrinja vadiitaaju, kas buus paarkaapis aatrumu, varees izdraazt jebkursh CP, kas paarbaudiis vinja businja tahograafa ripu.

143009. viesis 8.oktobris 2004 11:24
0 0 Atbildēt

TO: viesis 08.10.2004 09:12

Iesaku ne tikai ar foto, bet ar videokameru iekāpt tajā mikriņā no rīta, un tad kad būs apturēts, paklausīties, ko tauta saka/ tā sakot- sabiedriskā doma/ Ne jau autobraucēji ir sabiedrības lielākā daļa un lielākie nodokļu maksātāji, bet masa, kas skrien uz darbu ar sabiedrisko transportu. Viņiem šāda "operatīva" mikriņu braukšana ir tikai izdevīga un noknābs jebkuru CP inspektoru ar psiholoģisku uzbrukumu daudzgalvainā tekstā tā, ka viņam pāries jebkura vēlēšanās apturēt nākošo mikrobu. Tu tur vari izstiepties ar savu ziepjutrauku.

143011. viesis 8.oktobris 2004 11:37
0 0 Atbildēt

To viesis 08.10.2004 11:24

Zini, šaubos par tevis minēto par to, ka pasažieri atbalstīs šoferi.

Pats esmu daudzkārt braucis ar mikrobusiem un zinu kā tas ir.

Sajūtas ir tādas ka tu apzinies ka tu atrodies dzelzs skārdenē kas traucas ar lielu ātrumu pārblīvētajās ielās apdraudot gan tavu gan citu dzīvības. Nedomāju ka pasažieri sāks aktīvi aizstāvēt pārgalvīgo šoferi.

Cita lieta ka CP bieži vien vienkārši nav iespējas apturēt šos mikrobusus - pārkāpējus. Te es runāju par sevis novēroto pie Akmens tilta. Mikrobusi apbraucot korķi brauc pa tramvaja sliedēm, kas atrodas ceļa bidū. CP stāv ceļa labajā pusē un tiem pat ja tie gribētu nav vietas kur busiņu nostopētu. Šeit gan es mūsu tautas kalpiem - CP - ieteiktu izmantot, piemēram, tos pašus močus vai kādus citus paņēmienus cīņai ar šāda veida pārkāpējiem. Vajag tikai gribēt un visu var izdarīt.

Jā, starp citu, vai Tu - godātais viesi - neesi CP vai busiņu pārstāvis.

143014. viesis 8.oktobris 2004 11:47
0 0 Atbildēt

Viesis 8.10.2004 10.53 ko tu tur murgo par akmens tiltu. Ja mani atminja nevilj tad pari tiltiem pa tramvaja sliedem braukt aizliegts. Shi nav ta vieta kur mikrobam butu atljauts braukt. Kape autobusi nebrauc pa tam sliedem. Varbut kljudos tad opone mani.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143015. viesis 8.oktobris 2004 11:51
0 0 Atbildēt

Un veel. Kapec tad tam mikram virziena uz centru vispaar buutu jaalien atpakalj. Vinjsh tak varetu braukt ari talak pa sliedem lidz pat 13 janvara ielai. Vai ari uz pardaugavu pec tilta shie lien atpakalj uz brauktuves bet nemauc talak pa sliedem ko.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143017. viesis 8.oktobris 2004 12:03
0 0 Atbildēt

variants kaa sodiit mikrinjus ir noblokjeet jamos ar paaris autinjiem galapunktaa uz kaadu laicinju.

143020. viesis 8.oktobris 2004 12:25
0 0 Atbildēt

Milicist - vai ir pieņemti jauni CSN kas aizliedz braukt pa tramvaja sliedēm, kuras atrodas uz tiltiem ???

143021. viesis 8.oktobris 2004 12:36
0 0 Atbildēt

Autoram: pastasti ludzu ka tev sini gadijuma palidzeja ABS

143023. viesis 8.oktobris 2004 12:49
0 0 Atbildēt

Krancim. Ka jau teicu ja atminja mani nevilj. Laikam pieviila. Bet vienalga man skjiet ka mikrinji un sabiedriskie ikarusi pa akmens tiltu pa sliedeem nedrikst braukt. Kapec tad vinji sho privilegjiju neizmanto. Ir jau dazji protams bet mans domaat ka ja tiesham to drikstetu darit tad to izmantotu kudi vairak sabiedriskie.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143025. viesis 8.oktobris 2004 13:25
0 0 Atbildēt

PA MUTI TĀDIEM KROPĻIEM!

143028. viesis 8.oktobris 2004 13:58
0 0 Atbildēt

Uz Akmens tilta ir nepārtrauktā baltā svītra pirms sliedēm

143029. viesis 8.oktobris 2004 14:16
0 0 Atbildēt

Paldies viesim par apgaismiibu.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143030. viesis 8.oktobris 2004 14:51
0 0 Atbildēt

Mikriņiem pa *******,sūdus pa virsu :D

143031. viesis 8.oktobris 2004 15:03
0 0 Atbildēt

Pag.. Ulmanja gatve un Valdekju krusts? Tur kur muzhigi sakjeras tie kas brauc no centra pa Ulmanja un taisa kreiso, un tie, kas izgriezhas uz centru no Vainjodes ielas? Izcili stulba vieta.. vai tiesham tur nav iespejams neko liidzeet?? Skiet ka pietiktu nonjemt kiegeli uz Vainodes sakumu, un parcelt to uz Valdekju ielu, un nevienam vairs krustu shkjeersu nebutu jaiet...

143032. viesis 8.oktobris 2004 15:06
0 0 Atbildēt

... un piedevam atkristu problema ar liidejiem, kas pa Vianjodes katru ritu visiem lido garam pa pretejo... Tur gan ik pa laikam (nu jau otro sezonu) dezhuree CP, bet lidotaju skaits skiet nav mazinajies.

143035. viesis 8.oktobris 2004 15:51
0 0 Atbildēt

Visu cieņu mikriņu šoferiem. Pateicoties viņu nekaunībai es var normālā laikā tikt uz māju un atpakaļ :-)

143037. viesis 8.oktobris 2004 16:20
0 0 Atbildēt

Vajag nervus arstet un priecaties, ka mikrins 9-14 cilvekus ved. Es vienmer mikrus un sab transportu laizu, jo tur tomer cilveku skaits lielaks neka mana masina. Ari pats censos kadu uz darbu pakjert, ja pa celjam. Iedomajaties kas butu ja katrs mikrina pasazieris ar savu tacku ielas izbrauktu. +14 vagi uz katru mikrinju.

Vo citur sab transportam specialas joslas taisa lai tas atrak parvietotos un vairak cilveku ar to brauktu. Tapat tiek reklamets, lai vairak pasazieru masina brauktu, bet se redz pumpainam tinim bremzet vajadzeja. Tam mikra soferis 100% parezi darija, ka nenjema piere smurguljus

143042. viesis 8.oktobris 2004 18:26
0 0 Atbildēt

Man patika šis raksts delfos - no pasažieru viedokļa :)

arī virsraksts labs - "16 minūtes ekstrēmu šausmu" :)

www.delfi.lv/news/comment/...php?id=9217793

143043. viesis 8.oktobris 2004 18:50
0 0 Atbildēt

kaads vispaar pateiktu, kaapeec tik daudziem cilveekiem dienas laikaa (ap 14) jaabrauc ar savu auto? pilns tilts ar auto, katraa vieglajaa auto pa vienam cilveekam paarsvaraa. Visi menedzeri, kas lietas kaarto ?

143045. viesis 8.oktobris 2004 20:28
0 0 Atbildēt

tas ir taapeec, ka muusu valstii ir tik daudz auto, ka riiga jau staavgruudaam pilna. Paskatieties dienas viduu, cik daudz staavvietu var centraa atrast. Visi, kam ir auto un nav slinkums brauc uz darbu ar mashiinu. bet cilveeki, kuriem darba pienaakumos ietilpst apkalpot veikalus vai ko citu un nepiecieshams parvietotie ar auto nav kur to pat atstaat, jo pat taas vietas kur csn neatljauj to izdariit ir aizbaztas. Mikrinju shoferi pat tik daudz cienjas nav pel nijushi lai vinjus ritiigi noliktu (paraziiti)

143048. viesis 9.oktobris 2004 9:30
0 0 Atbildēt

Papētiet, kam pieder mikroautobusu firmas, kas ir to patiesie īpašnieki, tad arī būs atbilde, kāpēc ne policija, ne Rīgas Dome, ne citas struktūras ne ko nedara situācijas uzlabošanai. Starp citu, nav nekāds noslēpums, jūs variet pajautāt pašiem mikrinju vadītājiem, kam pieder firma, jo viņiem pat patīk ar to lielīties, lai gan nezinu par ko tur ...

143051. viesis 9.oktobris 2004 11:08
0 0 Atbildēt

Ar tiem idiotiem cīnīties ir tas pats kas kauja ar vējdzirnavām.Neviens policis neko nevar izdarīt jo sava sistēmiņa strādā, viens zvans no mikriņa vadītāja puses un policistam cita stāja.Un ticiet man tie nav nekādi murgi.Dažiem pat dokumentu nav līdzi, labākā gadījumā kopijas.

143052. viesis 9.oktobris 2004 11:18
0 0 Atbildēt

no offence, bet par taadu lietu kaa distances ieveerosana ko dara tikai maacibnieku un tikai tad kad instruktors blakus breec kaads ir dzirdeejis :) nestaastiisu kaadai ir jaabuut distancei - ja nu tiesaam nezin, tad palasaas graamatinjaa :)

143054. viesis 9.oktobris 2004 12:40
0 0 Atbildēt

vajadzēja dot pa purnu, tad tagad tu netrīcētu

143058. viesis 9.oktobris 2004 14:55
0 0 Atbildēt

Agrajam. Nezinu vai ir tads likums vai kas bet tiesham pastav tada iespeja ka dokji nav lidz. Manam policijas busam ari lidzi tikai kopijas ar zimogiem ka kopija pareiza. Orgjinali stav centralaja autobaze skapi. Bet tas jau nebut nav bezprigjels.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143065. viesis 9.oktobris 2004 21:41
0 0 Atbildēt

Pats agrāk pārvietojos ar auto, taču šobrīd apbrīnoju, ka cilvēki Latvijā ir tik bagāti - brauc uz darbu ar auto... ņemot vērā arī to, ka ar savu auto kratīties ir daudz ilgāk (korķi, stāvvietas meklēšana) un krietni nogurdinošāk.

Protams, runa neiet par darbu, kas saistīts ar pārvietošanos un darba vietas atrašanos sab. tr. neparocīgā vietā, taču braukt uz darbu Rīgas ietvaros, kur ir normāla satiksme ...

Un vēl - ja arī sanāk šad tad pārvietoties, vai taksis nesanāk lētāk? Mēnesī 100 - 200 Ls taksim pēc maniem aprēķiniem IR mazāk, nekā privātā auto uzturēšana.

143070. viesis 10.oktobris 2004 14:03
0 0 Atbildēt

autoram - a kāda tev bija distance ja knapi vari nobremzēt aiz bulku vāģa?

143075. viesis 10.oktobris 2004 22:28
0 0 Atbildēt

Nu sakiet ko gribiet, bet es del savas ne parak lielaas patikas un pieredzes vicinat dures saku apsvert domu iegadaties kasteti, lai tadiem mikrinu vaditajiem un vel daziem citiem lopiem varetu uzsaut ta lai maz neliekas un ari preti nedabutu... :D

143078. viesis 11.oktobris 2004 8:48
0 0 Atbildēt

Es ar vienam mikriņam gandrīz neieliku aizmugurē.

Braucu aiz mikriņa pa pilsētu - 50Km/h, līdz ko pārbraucam pāri krustojumam šis met pa mēmajiem - un tā riktīgi - protams - lai uzņemtu pasažieri, kas mikriņu nostopē ka taksi.

Nu es protams galīgi negaidījis tādu idiotismu metu pa mēmajiem. Kamēr šis krāmē pasažieri, es palieku krustojuma vidū. Tad nomainijās zaļais uz sarkano un es biju traucēklis tiem kam jābrauc pa perpendikulārajām ielām. Tad gan man gribējās izkāpt un izsist tam mikriņam labavuhu

143082. viesis 11.oktobris 2004 9:08
0 0 Atbildēt

Ja dienā nobrauc ap 100 km pa Rīgu, tad tici man, taksis nav lētāk! :) Jocīgi tev ar to rēķināšanu. 100-200 lati taksim mēnesī atbilst 300-600 km nobraukšanai.

143087. viesis 11.oktobris 2004 9:22
0 0 Atbildēt

aha. atbrauc līdz juglai, pieparko savu pepelacu un uz centru brauc ar taksi :)

parsīsiet kur varka? a nebūs stojanka centrā jāmeklē :)))

143098. viesis 11.oktobris 2004 9:52
0 0 Atbildēt

Taxi variants manuprāt ir galīgi garām. To tak katrs kaut cik rēķināt spējīgs cilvēks var aprēķināt. Un aprēķins par tiem kilometriem ir stipri optimistisks. Par 100 latiem sastrēgumstundu laikā Rīgā var nobraukt NE VAIRĀK kā 200 km. Ir jārēķinās ar to, ka taxim arī stāvot sastrēgumā vai pie sarkanās gaismas, skaitītājs griežās!!!

Nav mums diemžēl tādas infrastruktūras, lai varētu atstāt mašīnu kaut kur pierobežā un pēc tam ceļot ar sab. transportu vai taxi. Sastrēgumi jau no tā nesamazināsies. Un, starp citu, sab. transporta vienību skaitu nav paredzēts palielināt nevienos Rīgas pašvaldības plānos. Kur tad liksies tie daudzie vadītāji, kas atstās transportu juglā un nevarēs iespiesties iekšā pārpildītā tramvajā?

143128. viesis 11.oktobris 2004 10:47
0 0 Atbildēt

viesis 11.10.2004 09:52

kādā tramvajā???????

no juglas uz centru visi mīs ar TAKŠIEM :) katram jau būs iepriekš noteikts cikos (ar percizitāti līdz sekundei) viņu juglā gaidīs konkrētais taksis un vedīs uz centru.

takšu firmas būs izlobējušas, ka brūvībene būs tikai takšiem - trolejbusu drātis tiks pārceltas lai tie var močīt caur biķernieku mežu un pa zemitānu tiltu. tramvaju tajā daļā, kur tas iet pa brīvībeni, paraks zem zemes

līdz centram takši uz 150km/h varēs atvilkt pāris minūtēs

šo projektu attīstot nākotnē parkoties varēs jau ziguldā (juglas vietā)

143176. viesis 11.oktobris 2004 12:07
0 0 Atbildēt

Mjā, Rīgas satiksme tiešām ir strupceļā. Gribat "gabalu" dzirdēt? Apstājas trollis pieturā (tas bija vakarā apmēram pēc 23), vadītājs ieslēdz gaismu pie sevis kabīnē un sāk kau-ko ķimerēties. Skatamies - a šis pudeli no maisiņa izvelk un paliek zem sēdekļa. Mēs ar māsu tajā brīdī gājām pa trotuāru trollim priekšā. Mēs nospriedām, ka tā pudele bija ļoti līdzīga šnabja pudelei...

143179. viesis 11.oktobris 2004 12:17
0 0 Atbildēt

Thunder [?] 11.10.2004 12:07

paprovē tac visu dienu vālēt pa rīgas ielām - visi pīpina, no pieturām ārā nelaiž, bomži lec zem riteņiem - ne tā vien rīkle izkaltīs :)

143183. viesis 11.oktobris 2004 12:28
0 0 Atbildēt

Ir 2 lietas:

1) kad mikriņu vadītāji rada bīstamas situācijas - piekrītu, tādus mudakus vajag "močitj v sortire",

2) kad tie aizlaiž pa tramvaja sliedēm - nu te grūti teikt, jo viņiem ir jāiekļaujas kustības sarakstā. Jūsu visu šoferu dēļ viņi nevar normāli braukt, jo jūs lienat pāri tiltiem ar saviem šrotiem un NEšrotiem. Nolieciet auto uz nedēļu un pabrauciet ar autobusiem, mikriņiem, tramvajiem, torlliem.

Mēs esam pakaļā ar tik daudz automobiļiem. Paši radat drausmīgu plūsmu, un tad raudat, ka jāsēž sastrēgumos.

P.S: ne tikai mikriņi spiež no joslām. Braucu es pa brīvībeni viendien pa otro joslu, jo puse pirmās joslas nav caurbraucama tur stāvošu auto dēļ. Te no labās puses piebrauc Chrysler Vision (tajā gabalā vēl varēja pa 2 joslām pabraukt) un tā kā pirmā josla sāk pazust, šis sāk uz otro joslu man blākus līst. Mans pasažieris saka lai tak laižu viņu, es skatos šis nagļakā lien, jau spoguļi gandrīz ķeras. Nu es nodomāju, ja jau viņam tā vajag skriet... paņēmu drusciņ pāri dubultai līnijai un palaidu šo līdēju. A jūs sakat mikriņi mikriņi. Tak što...

P.P.S: ir protams arī mikriņi darījuši sūdus arī man: vienreiz viens kretīns brauc normālā ātrumā un uzreiz pēc nogriešanās no loka liek pa mēmajiem. Būtu ok, ja viņš normāli bremzētu. Bet tā kā ir braukts ar mikrobusiem, zinu kā jūtas stāvošie pasažieri, kad šis bremzē.

143184. viesis 11.oktobris 2004 12:32
0 0 Atbildēt

Motorolers [?] 08.10.2004 09:52

Nu no bildēm maz jēgas, jo bilde ir tikai sekundes simtdaļa, un tā jau nav nekāda "grāmatas lasīšana". Ja Tu mums parādītu video, tas būtu daudz incantāk :)

143191. viesis 11.oktobris 2004 13:10
0 0 Atbildēt

Thunder taja pudele dzjeks noteikti pa dienu sazadzies elektribu un nupatas nesis maja

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143216. viesis 11.oktobris 2004 15:55
0 0 Atbildēt

Es neiebraucu, nafig zem WAP komentiem rāda "Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0" utml sviestu?

143217. viesis 11.oktobris 2004 15:59
0 0 Atbildēt

Tas ir tapec lai citi redz cik wapisti ir iznesiigi un lai varetu pamerities ar kraninjiem lasi trubaam. Tapec ari zem Wapa raksta

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143220. viesis 11.oktobris 2004 16:06
0 0 Atbildēt

kamēr sab.transports neaptvers _visu_ pilsētu tā, lai līdz darbam varētu nokļūt ar vienu biļeti, tikmēr izdevīgāk būs braukt ar privāto transportu, un nevajag fleitēt par mēnešbiļetēm, jo tās reāli izmaksā dārgāk, ja vien neesi invalīds, skolnieks vai penzis

143222. viesis 11.oktobris 2004 16:38
0 0 Atbildēt

piekrītu viesim 16:06, un tā kā daudzi brauc ar personīgo auto, tad atbildīgie nejūt tādu īstu spiedienu to visu savest kārtībā. Ja kāds ņemtu un aizliegtu braukt pa centru ar personīgo auto, tad gan tas viss ātrāk sakārtotos... bet tā uzreiz arī nevar ņemt un aizliegt, jo alternatīva transporta praktiski NAV. Ja visi tagad noliktu auto un ietu uz sab. transp., tadu slodzi sab trans vienkārši nepavilktu pie šāda reisu skaita. Nākotnē varētu piemēram ieviest sab trans ar paaugstinātu komfortu un attiecīgi lielāku biļetes cenu, ja kāds negrib braukt ar visādiem tantukiem, kas brauc uz/no tirgus. Variantu pa pilnam...

P.S: es personīgi kādu jauku dienu saņemšos un atradīšu darbu ārpus Rīgas :) Un tad skatīšos uz ridziniekiem, kā tie marinējas savā pārblīvētajā siļķu bundžā :)

143789. viesis 17.oktobris 2004 19:29
0 0 Atbildēt

Njā! Bet tik nekaunīgi ir arī troleijbusu un autobusu vadītāji arī! Protams,ka nekaunībā tos mikriņu vadītājus nevar pārspēt

!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 32

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti