Lasītājs: Kad varēs viņus sākt cienīt? 83

 
11.oktobris 2004 8:44

Šoreiz runa nebūs par ceļu policiju, bet "kantoris" viens. Svētdien, 12.septembrī gribējām apmeklēt kino. Lai nopirktu biļetes, novietoju automašīnu stāvvietā Aspazijas bulvāra un 13. janvāra ielā - pretīm policijai.

Tā kā bija svētdiena, stāvvietā bija tikai dažas mašīnas, jo šī stāvvieta ir paredzēta automašīnām ar policijas atļaujām. Es domāju, ka tas ir tādēļ, lai policijas darbiniekiem darba dienā būtu, kur novietot savas personīgās automašīnas, ar kurām viņi ir atbraukuši uz darbu.

Atgriežoties pēc pusstundas pie savas automašīnas logā bija soda kvīts par 5 Ls. Turpat netālu arī policists; es viņam pajautāju, par ko esmu izpelnījies šo sodu, jo ir taču svētdiena un mana automašīna netraucē novietot policijas darbiniekiem savas mašīnas. Arī kārtības policijas darbinieks tam piekrita, taču kad es jautāju, kāpēc esmu sodīts viņš atbildēja, ka tas neesot paticis viņa priekšniekam un tāpēc viņš esot izsaukts, lai varētu sodīt "pārkāpējus".

Man ir gadījies būt daudzās Eiropas pilsētās un esmu novērojis, ka valsts iestāžu, arī policijas publiskās autostāvvietas, svētdienās un svētku dienās ir atvērtas visiem, jo tauta maksā nodokļus. Loti žēl, ka kāds policijas "priekšnieciņš" ir aizmirsis, ka viņš strādā dēļ tā, lai mums būtu vieglāk un drošāk dzīvot, nevis jābaidās no policijas.

Interesantākais sekoja vēlāk - aizsūtīju uz policiju iesniegumu ar situācijas izklāstu, lai varbūt atceltu [mīkstinātu] sodu. Pēc dažām dienām man atsūtīja elektroniski izdrukātu paziņojumu par nesamaksātu naudassodu, kurā tika minēts gan automašīnas nr., gan protokola nr., gan visi pārējie dati, bet vēl dažas dienas vēlāk no RGPP kārtības policijas pārvaldes, Ceļu policijas nodaļas tika atsūtīta atbilde uz manu iesniegumu, kurā bija rakstīts, ka mans iesniegums nesatur vajadzīgo informāciju, lai varētu izskatīt pēc būtības.

Nav norādīts transportlīdzeklis, tā reģistrācijas nr.,zīme un administratīvo pārkāpumu protokola nr. Nezin kādēļ liekas, ka policijā ir jābūt visai informācijai par izdarītajiem pārkāpumiem un ļoti žēl, ka kādam ir bijis grūti atrast datorā nepieciešamo informāciju. Ļoti ceru, ka šo rakstu izlasīs kāds policijas priekšnieks un varbūt palīdzēs Latviju veidot, kā pārējo Eiropu.

Protokola nr. 110344847.

P.S. Ļoti gribas sagaidīt to brīdi, kad policists būs draugs nevis ienaidnieks. Ļoti gribas dzīvot Eiropā.

iAuto lasītājs

Redakcijas piezīme: tik tiešām - iesniegumā vajadzēja norādīt arī mašīnas numuru un protokola numuru, jo to nosaka likums. Var piekrist (daļēji) arī lasītājam - nebija nemaz tik grūti atrast šo protokolu un izskatīt iesniegumu pēc būtības. Un sestdienās, svētdienās tur varēja atļaut stāvēt visiem transportlīdzekļiem, jo stāvvieta nekad nav pilna. Tomēr, mūsuprāt, šoreiz taisnība ir policijas pusē, jo pārkāpums ir noticis - auto novietots tur, kur tas NAV bijis atļauts.

 
Visi komentāri
 
143080. viesis 11.oktobris 2004 9:00
0 0 Atbildēt

veciit, ziime ir staaveet aizliegts, tu noliec mashiinu un briinies par ko tevi soda?!

aaksts

nejau tu tagad speesi reguleet un mainiit CSN un spriest vai taa staavieta ir pilna, vai tuksha, varbuut mentiem bija paredzeets kaads festivaals peec stundas un tur vinji sarastos ka biezs. :)

143081. viesis 11.oktobris 2004 9:08
0 0 Atbildēt

a tu pats par sevi padomaa, kapeec tu taa necieni noteikumus? ja ir ziime staaveet aizliegts, tad ir. tad jau tu uz sarkanaa paarbrauksi un arii teikti, a krustojums bija tukshs, kapeec gan lai es nebrauktu?

143083. viesis 11.oktobris 2004 9:08
0 0 Atbildēt

Ai man riebjas. Ar vieņiem protams var kasīties, bet man toč žēl sava laika, rakstīt iesniegumus, pārsūdzēt, bla bla, utt.

Arī es vienreiz pretojos, kad pašvaldība uzlipināja par apstāšanos 10Ls, mani izbesīja tie 10Ls - max sods - un vieta galīgi ne tāda kur afigenna apdraudētu satiksmes dalībniekus.

APK ir sods līdz 10Ls, bet ir tādi smirdīgi Rīgas domes noteikumi, kas attiecas tikai uz pašvaldības mentiem, kuros noteikts konstnts sods 10Ls par apstāšanos. Tie Rīgas Domes smirdīgie noteikumi konkrēti uzd**š APK, kas ir juridiski - hierarhiski augstāks dokuments.

Sanāk tāda laimīgā loterija, ja esi atstājis autiņu neatļautā vietā, vari zīlēt ....."enik benik sikelsā...." vai mani aplīmēs valsts CP un uzlipinās 2,3,4,5,6,7 Ls vai pašvaldības zaļie kretīni, kas uzlipinās konstantu 10Ls !!!!

Varbūt pašvaldības policijā strādā baigie idioti, kuriem Bojārs ir atvieglojis dzīvi? Varbūt viņi nemāk izvērtēt situāciju un tāpēc vieņiem ir pateikts līmēt 10Ls?

P.S. Vobšem tizli. Vienreiz par tādiem 10Ls sūdzējos, lai samazina (pašvaldības policijā). Sodu pārsūdzēju "mazajam priekšniekam". Tas atbildēja nevar samažināt, jo vieta kur biju atstājis auto ir mega-giga-terra bīstama.

Pirmo atteikumu bija sagatavojis šestaks - J.P. un parakstījis mazais priekšnieks - P.P.

Tālak interesanti notikumi.

Pārsūdzēju vēl lielākam priekšniekam - C.C. Atkal saņēmu tādu pašu atteikumu, ar C.C. parakstu, bet kā domājat, kas bija sagatovojis ("šestaks") šo atteikumu? :)) Iepriekš minētais mazais priekšnieks - P.P. Rēāla manu interešu aiskaršana :) . Tiokai man zb ņemties un sūdzēt tiesā, godīgi - apnika, bet nākamo reizi gan ...došu iekšā

143084. viesis 11.oktobris 2004 9:15
0 0 Atbildēt

Manuprat svetdienas diena jau vareji atrast citu vietu kur stavet, neba jau visas vietas aiznemtas, tiaki protams varbut kadi 100m talak japaiet!!!

ja zime stav un tu noliec masinu zem tas tad tevi ir ari jasoda neskatoties uz to vai tur ir daudz masinu vai nav!!!

143088. viesis 11.oktobris 2004 9:22
0 0 Atbildēt

1. Noliek mašīnu zem zīmes un brīnās, ka tiek sodīts.

2. Uzraksta iesniegumu nenorādot pat tādu lietu, kā a/m numuru un protokola numuru un brīnās, ka cp nepieņem sūdzību.

3. Ieslēdz abiženku.

4. Paņem un ievieto sava stulbuma piemēru visiem vortāla lasītājiem.

Bez komentāriem!

143089. viesis 11.oktobris 2004 9:27
0 0 Atbildēt

Pirmo reizi dzirdu, ka kāds sūdzās, ka nezin CSN...

143090. viesis 11.oktobris 2004 9:28
0 0 Atbildēt

nākmreiz noparkojies, aizej nolauz zimi, nofočī kā autiņš stāv un zīmes nav. Tad varēsi sūdzēt tiesā un mentūra tev apmaksās arī darba kavējumu :)

143092. viesis 11.oktobris 2004 9:37
0 0 Atbildēt

Ideja par atļaušanu stāvēt mentu stāvvietās izejamās dienās ir laba, taču tikko tur atļaus stāvēt - stāvvieta būs pilna līdz malām, jo tieši pretī ir LU EVF kur daudzi mācās arī sestdienās un svētdienās, un negribot piķot tos 2 latus, ko prasa par iebraukšanu fakultātes teritorijā, viņi liks savus auto mentu stāvvietā.

143093. viesis 11.oktobris 2004 9:41
0 0 Atbildēt

Piekriitu EdMonton 4 punktiem.

Isaak sakot - duriks!

143094. viesis 11.oktobris 2004 9:46
0 0 Atbildēt

Diezgan smieklīgi, ka cilvēks noliek auto zem zīmes un cer, ka policija būs pielaidīgāka tādēļ, ka ir brīvdiena :) Protams, ideja laba, ka brīvdienās stāvvietai būtu jābūt pieejamai, bet par to jau jārunā ar tiem, kas zīmes liek. Ja policists paies šitādam zem zīmes novietotam auto garām, viņš slikti pildīs pienākumu. Un kāds iauto ieliks rakstu, ka, lūk, policists nezin kāpēc nesodīja zem zīmes noliktu auto, laikam jau saņēmis par to naudiņas.

143095. viesis 11.oktobris 2004 9:47
0 0 Atbildēt

Es ar nesaprotu!Nu ja nevar stavet tad nevar!pats vainigs ka tur atstaji.Un ej laimigs maksa sodu.

143101. viesis 11.oktobris 2004 9:54
0 0 Atbildēt

Pilnīgs lohs un vēl lielās ar savu losību

143102. viesis 11.oktobris 2004 10:00
0 0 Atbildēt

Ko tad neatstaaji mashiinu uz braucamaas daljas otrajaa joslaa?

Satiksme tacju arii nav tik liela mosk netrauceetu nevienam? Nesaprotu ko paarsuudzeet un par ko tagat raudaat.....

143103. viesis 11.oktobris 2004 10:01
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka uzliktais sods ir taisnīgs. Noteikumi ir jāievēro.Diez vai prātīgi šādu rakstu te ievietot - sods taču ir pareizi uzlikts, pēc būtības!

143105. viesis 11.oktobris 2004 10:03
0 0 Atbildēt

Ja ir zīme bez papildplāksnītes, uz kuras ir skaidri un gaiši norādīts, ka drīkst stāvēt kaut kādos noteiktos laikos - darbd., sv. d., utml, ko tad tur bendēt nervus un kasīties - likumi visiem vienādi. Tad jau pa šoseju arī drīkst maukt cik velk, redzot, ka ceļš taisns, līdzens, nav transportlīdzekļu cik vien pārredzams... Brauc un stājies un stāvi pēc noteikumiem - nebendē sev un citiem nervus!

143106. viesis 11.oktobris 2004 10:12
0 0 Atbildēt

Piekriitu - ja gribam dzivot eiropaa - pashiem jasaak noteikumus ieveerot!

ja nav ljauts, bet ljot ljoti gribas - tik un taa nevar!

Tad jau brivdienaas arii aatruma ierobezhojumi vareetu netikt sodiiti utt :(

143110. viesis 11.oktobris 2004 10:18
0 0 Atbildēt

Ja atlautu stavet visiem tad arii sestd./svetd. butu parpildita ta stavvieta.Jo mans noverojums ka sestdienas daudz grutak atrast kur novietot auto neka darbadienaa.Ja pats neesi macijies autoskolaa varu pateikt priekssaa, ja nav papildplaaksne iznnemot darbadienas(vai otraadi),tad beidz suudzeeties un maksaa vien sodu.Viens iedomaasies ka sseit vinnss netraucee nevienam atstaat savu auto,varbuut tad visi daram kaa domaajam passi nevis kaa satiksme ir organizeeta.tur ir ziime apstaaties aizliegts un ja tu tiessaam buutu tikai apstaajies lai kaadu savaaktu esmu paarliecinaats ka neviens police nebuutu gaajis tev klaat un licis sodu maksat.Secinaajums viens-atkaarto satiksmes noteikumus!

143113. viesis 11.oktobris 2004 10:23
0 0 Atbildēt

@@@ AIZ KAM CILVEEX PATS IELIEN KUR NEVAJAG UN TAD VEEL SPEELEE APVAINOTAAS MEITENES? PROTAMS, CP NAV PILNIIGI DAUDZ GAAJIENOS, BET NU SHOREIZ TO IZMANTOT, LAI APZHEELOTU SEVI... NU, PIEDOD, AUTOR! KASIISHANAAS UN SHITAADA NJEMSHANAAS IR RAXTURIIGA TIKAI... PRIEKSH KAM? BIJA GRUUTI NOLIKT NORMAALAA VIETAA? UN JA VARI AIZDOTIES PAR LS,- 10 UZ KINO, UZ TO LAIKU TAK` VAR NOLIKT AUTO KAUT PAZEMES STAAVVIETAA. TOCH BUUS LEETAAK.

143114. viesis 11.oktobris 2004 10:24
0 0 Atbildēt

Piekriitu publiceetajam viedoklim 10:18. Tas ir viens gaishs cilveeks, kas to raxtiijis!

143117. viesis 11.oktobris 2004 10:29
0 0 Atbildēt

kārtējais populistiskais raksts, kura tēma likumā jau sen ir izsmelta.

Ja brīvdienās ļaus policijas stāvietās turēt visādiem gudrīšiem savus auto, tad operatīvais utt transports varēs parkoties ielas vidū, tad atkal būs ko bildēt. Neesmu redzējis nevienu valsti, kur policijas stāvietā drīkst parkoties parasti indivīdi. Muldēt vajag nedaudz mazāk.

143118. viesis 11.oktobris 2004 10:30
0 0 Atbildēt

jā, vispār nekauņas tie menti, uzdrošinājās aplīmēt PAŠA IAUTO LASĪTĀJA automašīnu :)

vispār jau tajā vietā menti gandrīz kruglosutočno tusē un tā atmazka par priekšnieku ir konkrēts BATONS

143126. viesis 11.oktobris 2004 10:45
0 0 Atbildēt

ja atljaus tur staaveet visiem briivdienaas, tad mentiem pashiem vietas tur nebuus, jo maa mees visi zinaam briivdienaas centraa mashiinu ir gruutaak noparkot nekaa darba dienaas. rezultaataa sanaaks, ka mentiem jaameklee kur ieparkoties vai jaaparkojas neatljautaa vietaa. un veel jo vairaak- Aspazijas bulvaarii straadaa darba ruukji nevis kaut kaadi kukuljslauceeji, liidz ar to uzskatu, ka vinjiem pienaakas sava staavvieta.

143127. viesis 11.oktobris 2004 10:46
0 0 Atbildēt

To vzinis

1) neesmu tur redzeejis operatiivaa dienesta auto iznjjemot 2 "kriminaalos" businjus. :)) Lielaakaa dalja menti brauc no otras puses aiz vaartiem. :))

2) taa staavvieta arii dienaas staav pustuksha

3) nafig autors taa streso??? Pats paarkaapi, pats arii maxaa. Konkreetais polipists izpildiija savu pienaakumu un vinjam zjetons par to. Iedomaajies kas notiks ja vinjsh saaks laist garaam shitos paarkaapeejus?!?!? Visi saaks uzskatiit ka taa ir parasta normaala parkoshanaas vieta. Centrs ir liels un plashs un arii 7dienas dienaa var atrast kur atinju atstaat tur ko to var. Sorry, ja kaajas tik ljenganas palikushas ka vairs 200m taalaak kaajaam paiet nevari. Vajag vairaak ar sportu nodarboties.

143132. viesis 11.oktobris 2004 10:56
0 0 Atbildēt

Peksiic, autors pretendē uz ideju, ka visās policijas stāvietās brīvdienās varētu parkoties visi. Bulšit.

143136. viesis 11.oktobris 2004 11:02
0 0 Atbildēt

Vzini Nu bet taa tachu ir normaala iedeja :D :D :D :D Mees tachu maxaajam nodokljus :D :D

Jaapaintereseejas vai eiropaa policija ljauj briivdienaas savaa staavvietaa staaveet??? Drosh jau ka var, jo tur tachu ir eiropa. :D

Kaa man besii ka tagad visur kur var, baazj iekshaa eiropu. Ja jau tur ir tik labi, tad nafig dziivot ieksh LV?!?!?!

143155. viesis 11.oktobris 2004 11:33
0 0 Atbildēt

un vispār žēl, ka kino (kinā, kā tagad būs pareizi) nevar ar papelacu iestūrēt kā molā līdz kasei :D vai vismaz līdz ātrajam foķikam točno

143164. viesis 11.oktobris 2004 11:49
0 0 Atbildēt

tad jau labaak briivdienas vareetu ljaut izmantot valsts iestaazhu datorresursus. piemeeram Raatsnama zaalee kas apriikota ar kompjiem mazturiigie briivdienaas vareetu pa netu seerfot un gudriibas netaa smelties. vakaros vareetu game party uzriikot :)

143167. viesis 11.oktobris 2004 11:54
0 0 Atbildēt

IDIOTISMS!!!

143168. viesis 11.oktobris 2004 11:55
0 0 Atbildēt

Jā un pa nakti valsts un pašvaldību iestādēs varētu ļaut pārgulēt bezpajumtniekiem, jo tur taču nevienam viņi netraucēs.

143173. viesis 11.oktobris 2004 12:01
0 0 Atbildēt

Peksiic. Pirmkaart ne visas valsts policijas automashinas ir operativas. Tatad ne trafaretas. Visaam am kas tur staav ir atljaujas to darit. Otrkart ja tu to otru pusi doma Radio ielu, tad paskaidroshu ka tie varti ir izolatoram un tur var iebraukt tikai 4 vai 5 mashinas. Parasti tur stav 2 mashinas. Lielaka stavvieta policijai ir ta kur tramvajs met loku. Autoram. Baigais mietpilsonis te atradies ka liksi savu auto kur gribi. Ja nevar tad nevar. Butu nolicis preti. It ipashi vel brivdiena. Nesaprotu tevi.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143175. viesis 11.oktobris 2004 12:06
0 0 Atbildēt

Un tev vel ir paveicies. Butu bargaks shefs butu vispar tavs auto noevakueets un iznicinats. Labi tas joks. Bet ja nopietni tad ar 5 iti vel viegli tiki cauri. Es vienreiz noravos 10 Lsus par to ka viena klusa pardaugavas ielinja atstaju savu rulzu preti mazai ielinjai. Vienigais mans parkapums dzive jo savadak neko neesmu nodarijis. Vot tak vot.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143178. viesis 11.oktobris 2004 12:15
0 0 Atbildēt

HE - man ideja kameer operatiivie braukaa apkaart varbuut es vareetu vinju garazhaas pastaaveet a ?

143188. viesis 11.oktobris 2004 12:40
0 0 Atbildēt

varbūt kāds grib ļaut savu dāmu citam palietot, kamēr pats darbā?

143190. viesis 11.oktobris 2004 12:53
0 0 Atbildēt

Šajā gadījumā autors pats ir 100% vainīgs. Protams, jautājumu par šāda veida stāvvietu izmantošanu brīvdienās varbūt tiešām vajag apspriest, tomēr kamēr nekādi lēmumi nav pieņemti un tur ir izvietotas attiecīgās ceļa zīmes, nav ko žēloties par soda kvītīm. Noteikumi ir jāievēro. Un jāpiezīmē, ka viņš vēl salīdzinoši viegli ir ticis cauri (5 Ls), un arī ments ir bijis visai pieklājīgs.

143205. viesis 11.oktobris 2004 14:45
0 0 Atbildēt

Raksta nosaukumā "Viņi" ir domāti pārkāpēji ?? jeb kā ??

Ko autors vēlējās pateikt ar šo rakstu ? pasūdzēties, ka viņa megarulzam uzlika pamatotu sodu? ierosināt nodokļu maksātājiem stāvēt zem zīmes? uzlikt policijai par pienākumu pievērt acis uz pārkāpējiem brīvdienās?

143230. viesis 11.oktobris 2004 17:27
0 0 Atbildēt

Par to "cienīšanu vai necienīšanu" var padiskutēt, jo sen jau ir PIERĀDĪTS fakts, ka visu veidu šodienas policmeņi ir tauta, kuri vēlas lai viņus cienītu, bet kuri savukārt nav īpaši noskaņoti cienīt citus. Padomjlaikā, kad strādāju prokuraturas sistēmā, šo faktu "miličonkuļiem operaķivkās" nācās atgādināt itin bieži.

Nu lūk - ši iemesla dēļ, nepieļaut NEPIEDEROŠIEM pat brīvdienās tur noparkoties, tiek nolikts speciāls vaktnieks , zaļais draudziņš CP, kuram relatīvi mērķtiecīgāk varbūt ar svilpi vajadzēja 100 metrus tālāk trenkāt gājējus, kuri pretim tirgum lien caur aizžogojumiem un izraisa avārijas situācijas.

Katru rītu, ejot uz darbu, pie izstāžu zāles Arsenāls vēroju interesantus skatus - kā priviliģētie policisti un dažādu līmeņu citi operaķivņiki, daudzu gadu garumā ignorē ceļa zīmēs, kuras attiecināmas uz noteiktu transporta veidu : ieteiktu iauto REDAKTORA k-gam kādu darbdienas rītu ap 9.00 pastāvēt Torņa ielā pie Saeimas drošībnieka, un pavērot CIK DAUDZ dažādu līmeņu policisti-autovadītāji ar dienesta apliecību palīdzību, pārkāpj tur novietotās ceļu zīmes norādījumus, un izmanto Torņa/Jēkaba ielas, lai apbrauktu sastrēgumu. Agrāk, ļoti bieži bija gadījumi, kad CP darbinieki Jēkaba ielas stāvvietā neatļauti novietoja savus auto, un parlamenta darbiniekiem bija jāgaida, kamēr negodprātīgie CP tās atbrīvos. Faktiski, tas ir apliecinājums faktam, ka autovadītāji, kuru rīcībā ir dienesta apliecības, kuras apliecina darbību "operatīvās" iestādēs - ir tiesības neievērot CSN, jeb rīkoties pēc patikas. Var meklēt arī salīdzinājumus Orvela teorijās...

Bet, jebkurā gadījumā , policistiem - autovadītājiem, jautājums par GODPRĀTĪGUMU, paliek atklāts.

143233. viesis 11.oktobris 2004 17:52
0 0 Atbildēt

muaaa ga ga ga ga

ja tev veciit gribas dziivot eiropaa, saac, pirmkaart, ar sevi, lasi - ieveero noteikumus !!! arii briivdienaas !!!

:D :D :D :D

143244. viesis 11.oktobris 2004 20:02
0 0 Atbildēt

Jā, jā, vainīgs.Var būt nošaut un miers? Cik žēl, ka viena daļa no tiem, kas piedalās šinī diskusijā tiešam ir policisti ,bet lai jau zeku žargons paliek pašu maskarādes sarunām. Runa jau nav par to vai pārkāpa vai nē, bet par to, ka arī policistam vispirms jābūt cilvēkam. Nav tur zīmes stāvēt vai apstāties aizliegts.Ir zīme stāvvieta un papildplāksnīte"ar policijas atļaujām".Cik principiālam jābūt ?Starp citu tik vēlu rakstu tādēl,ka strādāju, nevis deldēju bikses, droši vien formas.Ja gribat zināt, uz kino mēs ar dēlu neaizgājām, jo piecīši no gaisa nekrīt.Par to vai zinu satikmes noteikumus ? Pirmos 1000000 km biju sakrājis jau 25 gadu vecumā rullējot "fūri" pa visu Eiropu, nevis gaidot, ka varbūt atgriezīsies"miliču" visvarenība.Grūti viņiem, vairs nevar, kā grib. Varbūt tapēc tik sāpīgi uztveru visus šos stulbumus.Iesaku visiem super "godīgajie" aizbraukt pieredzes apmaiņā kaut vai uz Igauniju,traki paliksiet, arī tur jau soda tikai par nopietniem pārkāpumiem.Video kameras arī izmanto, kā Amerikā no auto aizmugures. Viss tiek filmēts, nevar ne iedot, ne paņemt, lūk tā.

143246. viesis 11.oktobris 2004 20:17
0 0 Atbildēt

Avtoram. Nu jau tu te sabrauci auguma. Varetu padomat ka te tiesham policisti sazagusies nikus lai varetu tev nepiekrist un nolikt tevi. Tu vienkarshi nemaki zaudet un atzit ka pats vien biji vainigs. Tagad te taisnojies kaa nevieta sashmucejies kucens. Par tiem zeku zjargoniem. Tu i ciris.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143248. viesis 11.oktobris 2004 20:24
0 0 Atbildēt

Tik ilgi kamēr vieni varēs ******* virsū citiem tik ilgi arī es kasīšos."Viens likums viena taisnība", vai nu visiem vai nevienam.

143250. viesis 11.oktobris 2004 20:28
0 0 Atbildēt

Kurš tad labāk zin "zonas" žargonu, ja ne "poliči".

143251. viesis 11.oktobris 2004 20:29
0 0 Atbildēt

Puķite gan ir sapņu vīriņš Jons Plunts - sasapņojies, ka visi CP poliči ir PERSONĪBAS ? TV reklāmās šito domburšova frāzi atkārto vai ikvakarus ! Traki krīt uz nerviem. Viens tāds džekiņš no mūsu skolas bieži redzams dežūrejam pie Lielā pulksteņa....3 gadus sēdējis vienā klasē, bet nu zaļā vestīte mugurā...un lūk varenā PERSONĪBA dzimusi, ko !? NU, nav viņi tās personības, NAV . Varbūt daži - nu, kādi trīs no simta.

143254. viesis 11.oktobris 2004 20:36
0 0 Atbildēt

Un vel. Tu nebiji uz kino ja. Tu te iebrauci auzas ar saviem meliem. Tulit tev nodemonstreshu ka strada musu policija. Tu noliec mashinu lai aizietu pec biljetem. Tad tu vel nezinaji ka esi sodits un biljetes noperc. Nopirki un uz kino negaji ja. Laikam uz Latgaliti gaji pardot lai sodu samaksatu. Ko a. Saki vel ka policisti nestrada. Reka atscjetinaju tavus melus uz lidzenas vietas. Butu valsij vairak tadi ka es. Un tu vel gribi lai cilveki tevi atbalsta. Melo acis skatidamies. Ja es kljudos tad opone man

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143257. viesis 11.oktobris 2004 20:40
0 0 Atbildēt

Par to zargonu tu kljudies.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143258. viesis 11.oktobris 2004 20:41
0 0 Atbildēt

Atkārtoju vēlreiz, nav man pretenziju pret policiju.Pretenzija ir pret PADOMJU DOMĀŠANU.Viņi nav ne ar ko svarīgāki par mums, parastajiem mirstīgajie.

143260. viesis 11.oktobris 2004 20:43
0 0 Atbildēt

Nu tad biji uz to kino vai ne. Tu jau nebusi tas kas ar savu rakstu iauto tagad mainis visu policistu domashanu.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143261. viesis 11.oktobris 2004 20:45
0 0 Atbildēt

Protams, ka džeks ir auns! Ja jau svētdiena, tad auto varēja likt visās tuvāk esošajās ielās, būtu aizbraucis līdz Operai un atpakaļ un gan jau atrastu vietu. Bet nē, vajag taču zīmēties un likt policijas stāvvietā! Es tā poliču šefa vietā arī principa pēc būtu viņu izdr...!

143262. viesis 11.oktobris 2004 20:46
0 0 Atbildēt

Lai pienak ritdiena un cilveki palasa ka atkal esi izgazies komentaros. Publisks fui.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143263. viesis 11.oktobris 2004 20:49
0 0 Atbildēt

Pedejais viesi. Tas ka autors ir auns jau vairak nav diskutejams jautajums. To vinjsh pats jau sen pieradija.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143265. viesis 11.oktobris 2004 20:56
0 0 Atbildēt

viesis 11.10.2004 20:02

Nu, vecīt, tu gan samuldējies! Teici, ka atstāji auto, lai nopirktu biļetes, bet tagad raksti, ka uz kino nebijāt! ;) Kā tad tā? Atnāci uz auto ar biļetēm zobos, skaties 5Ls, gāji atpakaļ un atdevi biļetes? Kaut kā neloģiski sanāk! Tad jau nav brīnums, ka auto novieto poliču stāvvietā... ;))

143266. viesis 11.oktobris 2004 20:59
0 0 Atbildēt

Milicists

Džeks reāli sapinās melos par tām biļetēm! :) Un nevajag stāstīt par padomju domāšanu, šajā gadījumā tā ir nevietā.

143267. viesis 11.oktobris 2004 20:59
0 0 Atbildēt

Shitos melus jau Milicists atscjetinaja. Iesaku piescjirt man kadu apbalvojumu vai premiju.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143269. viesis 11.oktobris 2004 21:01
0 0 Atbildēt

Par žargonu varbūt ārī kļūdos, atvainojiet.Tomēr zinu pāris jūsējo,kuri varētu tā nobliezt, ka nepateiksi kurš ir kurš.Tagad pie lietas.Lai ietu uz kino ir jāapskatās vai ir uz ko redzēt?Loģiski ne?Ja seans sākas pēc stundas nav uzreiz jāpērk biļete vai ne?Vispirms ir jāatrod stāvvieta uz seansa laiku.Gribi tici vai nē, bet es nezināju, ka biļetes ir tik traki dārgas.Teikšu godīgi bijām krustcelēs 50/50.Par laimi nekā prātīga nebija.Sods izšķīra kino likteni, lūk tā.Šerloks Holms no Tevis neiznāca.

143270. viesis 11.oktobris 2004 21:01
0 0 Atbildēt

Dzeks i ciris. Tas bija zeku zjargona ja kas.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143271. viesis 11.oktobris 2004 21:03
0 0 Atbildēt

Ak tad izdomaji gan atmazku. Nu ja ta tiesham bija tad atvainojos. Savu premiju atdoshu tev.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143272. viesis 11.oktobris 2004 21:05
0 0 Atbildēt

Atmazka-nav žargons?

143274. viesis 11.oktobris 2004 21:06
0 0 Atbildēt

Atkal melo. Stavvieta tev jau bija. Un par 5 Ls. Un vel ar pareizrakstibu tev ta pashvakak. Tas neatstaj cienijama cilveka iespaidu.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143275. viesis 11.oktobris 2004 21:10
0 0 Atbildēt

Ja vards atmazka ir zeku zjargons tad nav jau brinums ka tev liejas ka visi policisti runa zonu valoda. Isak sakot nav jegas ar tevi te diskutet. Tad es labak parunashu ar sienu. Bus lielaka jega. Nenjem ljauna be jau no pasha sakuma tev nav taisniba. Ta es domaju. Jauku tev vakaru.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143277. viesis 11.oktobris 2004 21:19
0 0 Atbildēt

Esi gan tu jocīgs, ja var speciāli izsaukt policistu lai sodītu, kur ir garantija, ka neatsauks evakuātoru. Kā ne kā stāvvieta ar atļaujām.Un vispār man tava cieņa pie vienas vietas.Cieni tik pats sevi.Lai tevi kaut pusi ciena, cik mani,būsi kruts džeks.Lūk tā .Tici man joki vēl būs.

143279. viesis 11.oktobris 2004 21:31
0 0 Atbildēt

Ikdienas Viesi,paldies par saprati .Liekas ir vēl vīri kam galva lai domātu,nevis "furašku" nēsātu.

143281. viesis 11.oktobris 2004 21:38
0 0 Atbildēt

Cilveks atstajis savu rulzu neatljauta vieta un brinas ka kads pilda savus tieshos pienakumus. Un es esot jocigs. Divaini bet es esmu gluzji pretejas domas. Doda ka policijas nav klat tad ta nevar ierasties pec izsauktma. It seviscji ja to paludz augstakstavosha persona. Un par to evakuatoru. Kapec ne. Tapec jau vinji ir paredzeti. Ne jau lai brauktu pec bulcinjam vai aridzan lai butu kur gulet policijas garazjas. Tici man joki nebus jo neviena PERSONIBA tadus acimredzamus parkapumus neattaisnos.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143282. viesis 11.oktobris 2004 21:40
0 0 Atbildēt

Man furasjka nepiestav. Man i kepons.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143285. viesis 11.oktobris 2004 21:49
0 0 Atbildēt

Iedomajos ka cilveks pus dienu gramatiski pareizi rakstijis rakstu lai mums cien. iauto lasitajiem butu ko palasit un lai komentaros gutu atbalstu un padomus ka labak parsudzet piespriesto sodu, visu dienu citigi stradajis nevis deldejis formas bikses, vakara uzvarijis kafiju, piesedies ieserfot i pasaule lai palasitos komentarus par ljaunajiem, neiecietigajiem, aunajiem nodoklju naudas teretajiem. Bet ko vinjsh tur ierauga. Vieni vienigi apvainojumi un norieshana. Nepateicigie sunji tadi.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143286. viesis 11.oktobris 2004 21:54
0 0 Atbildēt

Humora izjūta nav pazudusi, arī tas ir daudz.Kaut gan par sevi jūs nemīlat ne humoru,ne satīru.

143287. viesis 11.oktobris 2004 22:02
0 0 Atbildēt

Milicist, to rakstīji tu, nevis es.Nožēlojami, ka tev lai uzturētu interesi ir jākož pašam sev un vēl arī citiem .Puci, puci....

143288. viesis 11.oktobris 2004 22:02
0 0 Atbildēt

Tici man. Jau no shi raksta pirmas rindas lidz pat shim bridim manu seju nav pametis viegls smiininjsh. Jautasi kas tam par iemeslu. Tu esi uzrakstijis tiri veseligu humorinju.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143289. viesis 11.oktobris 2004 22:07
0 0 Atbildēt

Piedod par manu neapteestibu bet tavu pedejo domu graudu neuztveru. Velreiz atvainojos.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143290. viesis 11.oktobris 2004 22:10
0 0 Atbildēt

Nepateicigie sunji tadi.

143291. viesis 11.oktobris 2004 22:12
0 0 Atbildēt

Labi. Turies. Tevi dzive vel sagaidis daudz vilshanas. Ka teica mans draugs Kenijs no Dienvidparka dziive ir viena liela di..as sukashana.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143292. viesis 11.oktobris 2004 22:27
0 0 Atbildēt

Nesaprotu vienu, kas tie par cilvēkiem, kuri nevienam netic, kuriem visi ir pārkāpēji un noziedznieki..Uz kurieni mēs -nē, jūs ejat.

143294. viesis 11.oktobris 2004 23:21
0 0 Atbildēt

Milicists - Tu arī esi tērēts! Pie tam riktīgi! Tikai neprasi kādēļ:)

143301. viesis 12.oktobris 2004 8:11
0 0 Atbildēt

Nedomaju viss

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143348. viesis 12.oktobris 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Noliki mashiinu zem ziimes un veel briinaas.

Pie tam sodot ir njemti veeraa apstaaklji un paarkaapuma raksturs, attieciigi nav noteikts max (parastais) sod Ls 10,-, bet tikai Ls 5,-, kas ir visnotalj normaali par attieciigo paarkaapumu. Pie tam pats autors atziist, ka apzinaati paarkaapis noteikumus, taadeelj bija iespeejams piemeerot arii max sodu.

143363. viesis 12.oktobris 2004 11:16
0 0 Atbildēt

autoram: vecīt, neesmu es nekāds ments nomaskējies, kas te kādu tagad par visu varu gribētu attaisnot... bet, manuprāt, ir jābūt visai jocīgam, lai liktu mašīnu mentu stāvvietā un pēc tam brīnītos par plāksteri... Tu no Mēness esi nokritis, vai? Protams, visi Tavi argumenti jau skan jauki un skaisti, bet ar galvu arī ir jādomā. Pamodies no rīta, un izdomāji, ka visa apkārtējā pasaule vienā naktī pārvērtusies pēkšņi?

143426. viesis 13.oktobris 2004 9:04
0 0 Atbildēt

Neesmu ments, bet šoreiz sodīšana ir pareiza. Nedrīkst parkoties tādās vietās, kur tas nav atļauts. Kāpēc autors iedomājas, ka noteikumi attiecas uz visiem, bet tikai ne uz viņu? Tāda muļķīga zīmēšanās - es redz varu nolikt mašīnu tur, a citi muļķīši lai braukā apkārt un meklē stāvvietu... 5 latu sods ir ļoti normāls par šādām izdarībām.

143475. viesis 13.oktobris 2004 12:30
0 0 Atbildēt

Bet kāpēc tad, tur vakar stāvēja kāds m****s ar savu VOLVO ar EB-7508 valsts numuru, kuram nebija NEKĀDAS atļaujas zem stikla... Plus stāvēja šis UZ gājēju pārējas, bet tas zaļais (municipālais) ar savu rolleri piebrauca tik, vadītājs viņam nobļāva kaut ko un zaļais baigi fiksi aizlaidās. Ka saka – vse ravni, no ja rovnee! Žēl ka fotoaparāts līdzi nebija, varētu cilvēkam palīdzēt, paradīt tiem kas un kā tur notiekas.

143476. viesis 13.oktobris 2004 12:36
0 0 Atbildēt

starp citu rīgas policijas priekšnieka mašīna (zaļš volvo s 70) katru dienu stāv pie aspāzijas bulvāra pārkāpjot csn prasības, jo tiek novietots pretī durvīm daļēji uz gājēju pārejas, tā kā nebija ko meklēt skabargu cita acī, bet gan baļķi savā dzeņa kungs!

143478. viesis 13.oktobris 2004 12:38
0 0 Atbildēt

EB 7508 ir volvo s 70, kas pieder rīgas policjas priekšniekam, neviens jau nav pašnāvnieks lai sodītu savu priekšnieku, kurš rāda piemēru rīgas autovadītājiem, žel ka panorāma vai kādi citi žurnālis ti tur nav bijuši

143535. viesis 13.oktobris 2004 19:15
0 0 Atbildēt

sods pa teemu. bet eiropa , FR, aizbraucat paluret ka tur liek auto, ja vajag biletes uz kiniti vai cigarettes tad atstaj uz brauktuves biki tuvak malai kamer ieperkas un vel parunajas..

143543. viesis 13.oktobris 2004 23:26
0 0 Atbildēt

Vai tu negribi nakamreiz noparkoties pie MK, vai Arlietu M. ekam? Varbut ari Stabu iela pie policijas?:) xe-xe d_m@inbox.lv

143862. viesis 18.oktobris 2004 12:50
0 0 Atbildēt

Kļūda gan. Pēc izmaiņām APK sodīt par šādu pārkāpumu nevar. Varbūt tas nav pareizi, bet tā nu tas ir. Cik saprotu ir runa par papilplāksnītē atspoguļoto informāciju. Pašlaik atsevišķi atrunāts

invalīdu stāvietas un auto novietošanas kārtība.

Laimonis

144612. viesis 20.oktobris 2004 21:31
0 0 Atbildēt

Paldies Tev mīļais cilvēk,Paldies.

146668. viesis 4.novembris 2004 14:51
0 0 Atbildēt

Gribējās uz kino???? Tev vajag!!! Pārejais neeksistē!!! Novieto daudzstāvu autostāvvietā.Ieeja kinoteātrī pa taisno!!!.LOSIS. Varēji vēl iebraukt policijas ēkas pagalmā!!!!SVIESTS!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Dīzelis beidzot lētāks par benzīnu: Dīzelis 1.637 un 95 benzīns 1.657 EUR -26.03.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv uzpilda degvielu, secina, ka dīzeļdegviela lētāka par benzīnu un aicina aizdomāties par to, vai varam atļauties zaļo politiku šādā formātā un maksāt par degvielu vairāk kā, piemēram, Spānijā. Lasīt vairāk

 

Saskaņotais paziņojums – kā to pareizi aizpildīt 11

Ceļu satiksmes negadījums var notikt ar ikvienu, neatkarīgi no autovadītāja vērības vai braukšanas pieredzes. Pārsvarā notiek nelieli satiksmes negadījumi, un ļoti bieži auto braucējiem nākas pildīt saskaņoto paziņojumu. Lasīt vairāk

 

ASV kravas kuģis daļēji sagrauj 2,5 km garo tiltu Baltimoras pilsētā (+ PAPILDINĀTS 11:45 VIDEO) 25

ASV, Baltimorā kuģim ietriecoties tilta konstrukcijās daļēji sagrauts tilts pār Potapskas upi. Tiek ziņots, ka tajā brīdī pār tiltu braukušas automašīnas un pārvietojušies gājēji, tādēļ iespējami upuri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti