Noskaidrots «Latvijas gada auto 2004» (+ foto) 46

 
11.oktobris 2004 9:44

Ar franču sedana "Peugeot 407" uzvaru 9. oktobrī noslēdzies "Latvijas gada auto 2004" konkurss. Šā modeļa uzvara nebija gluži negaidīta, jo, kā rāda konkursa iepriekšējo gadu rezultāti, žūrijas vairākums joprojām balsis atdod prāva izmēra automašīnām.

"Latvijas gada auto 2004" konkursa organizators "K & AJ Joy" jau sākotnēji noteica, ka automarku oficiālās pārstāvniecības var pieteikt arī automobiļus, kuri tirdzniecībā nonākuši arī vairākus gadus iepriekš un attiecīgajā gadā nav novitātes. Neskatoties uz to, 27 no 46 vieglajiem auto, kuri ņēma dalību šajā konkursā, bija šogad tirdzniecībā nonākuši spēkrati. To vidū arī "Peugeot 407", kuru mūsu valstī iespējams iegādāties kopš jūnija.

«Gada Auto 2004» fotogalerija »»
Šāda veida konkursā mūsu valstī žūrijas sastāvā uzaicina visdažādāko auditoriju, modelējot potenciālo jaunu automobiļu pircēju loku. Tā kopumā par savu favorītu pagājušajā sestdienā balsis atdeva 59 žūrijas dalībnieki.

Viņiem balsojumam par galveno nomināciju bija doti 26 punkti, kurus atšķirībā no pagājušā gada nedrīkstēja piešķirt jebkādā skaitļu kombinācijā. Žūrijas locekļiem punktus sev simpātiskākajiem automobiļiem nominācijā par "Latvijas gada auto 2004" titulu bija jāsadala pēc shēmas — pirmajai vietai 10 punktu, otrajai 6 punkti, trešajai 4 punkti, ceturtajai 3 punkti, piektajai 2 punkti un sestajai vietai 1 punkts. Zemāk minētajās papildnominācijās šāda balsošanas sistēma nebija — vai nu žūrijas dalībniekam bija jāatzīmē viens auto attiecīgajā nominācijā, vai atsevišķi izdalīja konkrētā žūrijas sastāva balsis, vai arī automarku pārstāvniecību darbiniekiem ar auto bija jāpiedalās papildsacensībās.

Pēc piecu stundu ilgiem testiem motosporta kompleksa "333" trasē un tās tuvākajā apkārtnē žūrijas dalībnieki nodeva aizpildītas anketas, pēc kuru apkopošanas izrādījās, ka savdabīgais "Peugeot 407" auto ar piešķirtajiem 124 punktiem ieguvis pirmo vietu šā konkursa galvenajā nominācijā.

Tuvākie sekotāji "Škoda Octavia" ieguva 106 punktus, bet "Audi A6" — 84 punktus. Franču mašīna uzvaru nodrošināja, balstoties uz saviem galvenajiem stūrakmeņiem — pieejamu cenu, izteiksmīgu dizainu un plašu komplektācijas gammu.

Uzvarētāji papildus nominācijās:

"Unilīzinga" auto lietotāju balva:
"Audi A6", pirmā vieta portāla "TVNet" balsojumā

"If" gada draudzīgākais auto:
"Škoda Octavia", pirmā vieta papildsacensībās

"Statoil" gada Eko auto:
"Toyota Prius", ievēlēja 10 eksperti

"Statoil” D—fortis gada dīzeļauto:
"Ford Focus C—max", ievēlēja 10 eksperti

Ekspertu auto:
"Škoda Octavia", ievēlēja 12 tehniski izglītoti eksperti

Žurnālistu auto:
"Škoda Octavia", ievēlēja 11 autožurnālisti

VIP auto:
"Audi A6", ievēlēja 11 sabiedrībā zināmas personas

Dāmu auto:
"Peugeot 407", ievēlēja 11 dāmas

Junioru auto:
"Peugeot 407", ievēlēja 14 jaunieši līdz 25 gadiem

Taupīgākais auto:
"Toyota Prius", ievēlēja visi žūrijas locekļi

Sportiskākais auto:
"Nissan 350Z", ievēlēja visi žūrijas locekļi

Komfortablākais auto:
"Chrysler 300C", ievēlēja visi žūrijas locekļi

Skaistākais auto:
"Mazda RX8", ievēlēja visi žūrijas locekļi

Dubļu bridējs:
"Range Rover", ievēlēja visi žūrijas locekļi

"Dienas biznesa" auto:
"Peugeot 407", ievēlēja visi žūrijas locekļi

Gada spilgtākā debija autotirgū:
"Hyundai Getz", populārākais auto mazajā klasē

Smilšu kalna karalis:
"Santana PS10", pirmā vieta papildsacensībās

 
Visi komentāri
 
143107. viesis 11.oktobris 2004 10:14
0 0 Atbildēt

RulZ! :)

143109. viesis 11.oktobris 2004 10:15
0 0 Atbildēt

Nu ko BMW fani,kloķis :((

143111. viesis 11.oktobris 2004 10:20
0 0 Atbildēt

izskatās, ka bēmēvē (tāpat kā daudzas citas markas) nemaz nepiedalijās :):):):):)

143112. viesis 11.oktobris 2004 10:23
0 0 Atbildēt

Pirmais - BMW piedalījās gan

un 1. sērija personiski man patīk labāk kā kāds BMW pēdējā laikā vispār ir paticis

143116. viesis 11.oktobris 2004 10:25
0 0 Atbildēt

Viss tas ir ļoti neobjektīvi. Tīras muļķības

143119. viesis 11.oktobris 2004 10:30
0 0 Atbildēt

Fakts paliek fakts - par Peugeot labāka nav. :)

143120. viesis 11.oktobris 2004 10:31
0 0 Atbildēt

:D

Uzvarētāji - Pežo, Huņdaj, škoda utt. Atpalīcēji - oooo, BTW, MB. :D Baigais konkurss :D

143121. viesis 11.oktobris 2004 10:33
0 0 Atbildēt

BMW nepiemīt neviena īpašība, ar ko tas būtu pārāks par citiem kandidātiem. Iespējams, ka pie kādas kompleksākas nominācijas, kur tiek ņemts kopvērtējums no vairākām kritērijiem (piemēram VIP + sportisks) BMW kautkas sanāktu, bet tā VIP - A6, sportisks 350Z, BMW - nekas.

143123. viesis 11.oktobris 2004 10:36
0 0 Atbildēt

"Statoil” D—fortis gada dīzeļauto: "Ford Focus C—max" - vēl viena Peugeot uzvara. :)

P.S. Nezinīšiem - zem haubes ir PSA dzinējs.

143124. viesis 11.oktobris 2004 10:38
0 0 Atbildēt

Vzini, aizej nodročī savā gada lētākajā auto.

143125. viesis 11.oktobris 2004 10:38
0 0 Atbildēt

vai, lapsa, atvaino :) nepamanīju :) citreiz būšu uzmanīgāks :)

par tām rūtainajām biksēm es uzmanīgi pētīju visu galeriju, bet neatradu. šoreiz tikai tā ar acīm pārskrēju mazās bildītes :)

atceros, kā pērn vai aizpērn tika teikts - bēmēvē jau protams bija labāks, taču to par gada auto nevar likt cenas dēļ :)

pilnībā piekrītu - par gada auto ir jāliek tāds lēts autioņš, ar kuru var nobraukt vienu gadu - līdz nākamajam konkursam :)

143130. viesis 11.oktobris 2004 10:50
0 0 Atbildēt

Visiem , kuri domā, ka P407 ir lētākais auto:

iesaku iemest acis www.peugeot.lv :)

143141. viesis 11.oktobris 2004 11:08
0 0 Atbildēt

Marchik_ bija arī Audi :)

veseli 2, ja kas

143150. viesis 11.oktobris 2004 11:29
0 0 Atbildēt

vzinis [?] 11.10.2004 10:50

407 EXECUTIVE BVA 3.0i V6 211 Zs sedans Ls 18490 `

salīdzinam ar bēmēvē bāzes versijā

bēmēvē 330 (vēseši, trīslitri) 231 Zs sedans Ls 24790

teiksi, ka šitas salīdzinājums ir garām?

varbūt vajadzēja salīdzināt ar 530???? 28490 lohiem????

vispār jau man arī bēmēvē patīk, man tikai nepatīk cena :)

vispār jau šitādi šovi SALĪDZINĀŠANAS vajadzībai ir tufta - nav jau iespējams objektīvi salīdzināt 2 dažādus autiņus, nenosakot konkrētus mērāmus kritērijus. vienkārši izskatās, ka šajā tusā žurnālisti šarovās skrūves dzēra no glāzēm ar uzrakstu "407" :):):):):):)

143172. viesis 11.oktobris 2004 12:00
0 0 Atbildēt

Ar 530 salīdzināt būtu korektāk, jo 407 nav nekāds kompaktnieks ar žiguļa sēdekļiem.

143177. viesis 11.oktobris 2004 12:14
0 0 Atbildēt

ahā 530 - paldies par skaidrojumu, tad jau laikam 545, jo ņiprākas 407 par 3.0 nava

tad mans jautājums ir tāds:

ja 545 bēmēvē ar navarotiem maksātu 18000 latu, bet "biezais" (MegaKrutoSportDoubleSuper) 407 - 18500, kurš no viņiem kļūtu par gada auto?????

un ja vēl uz tām glāzēm būtu zilibalti ripulīši :):):):):)

143182. viesis 11.oktobris 2004 12:27
0 0 Atbildēt

545 joprojām neuzvarētu dēļ pārmērīgā benzīna patēriņa un švakāka drošības līmeņa.

Ja Ļemboržino maksātu 18000, tad 350Z gan balva nespīdētu.

143185. viesis 11.oktobris 2004 12:34
0 0 Atbildēt

1. Tātad BMW savus rulzus nespēj radīt par konkurētspējīgām cenām, pareizāk sakot rada, bet mārketinga vārdā tirgo par lielākām, nekā konkurenti. Paskatieties BMW finansu rādītājus. Cik viņi pelna no viena auto. Fantastiski skaitļi. PSA spiež uz masveida produktu. BMW vienkārši spiež uz cilvēku apziņu ar imidžu, neko īpašu par to cenu nepiedāvājot, izņemot vārdu.

2. Par V6 3.0 benzīnmotoru ir pārāks V6 2.7HDI. Drīz būs pieejams arī P407 komplektā. Cena virs 20tk Ls.

3. Un nav jēgas diskutēt par konkursa virsuzdevumu. Tas ir skaidri un gaiši pausts jau vairākkārt - labs auto, par labu cenu. Tātad spēles noteikumi visiem vienādi. Izvēle patērētāju ziņā.

4. Ja vari atļauties Ferrari, tad Tev ir vienalga, vai tas ir vai nav gada auto. :)

5. Par 307 cilvēki diezgan cītīgi visā pasaulē balsoja ar saviem maciņiem. Un balso joprojām.

143194. viesis 11.oktobris 2004 13:29
0 0 Atbildēt

Ko tur spriedelēt, kurš labāks BMW vai Peugeot... tie pilnīgi dažādi auto, dažādiem lietotājiem....katram savs....man piemēram labāk par abiem patīk Accord... Tomēr šitajos konkursos parasti kautāk vinnē PSA vai Fiata ražojumi...

Toties visus džipus kalnā izģērba kaut kāda Santana :)))... izskatās pēc vecā labā Defendera tikai salikta Korejā...

143196. viesis 11.oktobris 2004 13:48
0 0 Atbildēt

Gada joks- Peugeot 407- bizness klases a/m. Pasakiet to Mercedes, BMW, Volvo, Audi ipashniekiem! Bus par ko pasmieties.

Bet ka vareja Ford iegut titulu "Labakais dizela dzinejs"!?, kad bija tadas a/m ka BMW 118d!

Un visas tas runas par to, ka BMW ir dargi...

Godatie kungi, stradat vajag labak, tad ari pelnisiet tik daudz, lai atlautos braukt ar Audi, BMW, Mercedes&Volvo!

143197. viesis 11.oktobris 2004 13:58
0 0 Atbildēt

vzinis [?] 11.10.2004 12:34

paskatījos cenas tiem taviem izslavētajiem 307 - starp citu lētajām versijām ir vecie motori - tas liecina par to, ka kautkur ir arī jāliek tie :)

skatam 307 XR 1.6i 16V 110 Zs 5 durvju hečbeks Ls 8990 (xr- lētais)

-- pretī liekam --

renault megane 5 durvju hečbeku ar 1.6 16v dažādos avotos pertrunīgu jaudu 113v115 Zs ko var dabūt zem 8990 lašiem :)

principā jāskatās, kas vēl ir cenā, ķipa "pilna izmēra rezerves ritenis" :):)

jā "negatīvais" moments ir tāds, ka benzīna megāni atšķirībā no 307 nevar dabūt megalētajā versijā ar veco 8 vārstu motoru, bet pozitīvais ir tas, ka par to pašu naudu ko tu maksāsi par 307 ar veco astoņvārstnieku, var paņemt 1.4 16v megāni :)

es ar savu naudiņu pavasarī VISTICAMĀK balsošu tieši par megāne II.

kāds tev *******ks patreiz ir?

pieteicos uz testdraivu ar 307 :)

143198. viesis 11.oktobris 2004 14:00
0 0 Atbildēt

ehhh..es tureeju iishkji par 300C...zheel :(:(

143199. viesis 11.oktobris 2004 14:01
0 0 Atbildēt

Megane 2 ir jaunāks modelis par 307 :)

143201. viesis 11.oktobris 2004 14:05
0 0 Atbildēt

Megane jau bija CofY 2003, Prius 2004. Vajag taču kādam citam arī to prieku.

143202. viesis 11.oktobris 2004 14:09
0 0 Atbildēt

pieteicos uz testbraucienu ar 307 un ar meganeII

pats katru dienu braucu ar new megane, tā kā varēšu salīdzināt objektīvi ar 307 :)

143208. viesis 11.oktobris 2004 14:58
0 0 Atbildēt

Ha, franču auto - Latvijas gada auto ha, ha....

Paprovee vinju pats salabot ha!

143219. viesis 11.oktobris 2004 16:05
0 0 Atbildēt

PEZA-AUTO VECENEEM UN INVALIIDIEM. ZUURIJA-IDIOTU BARS.

143221. viesis 11.oktobris 2004 16:33
0 0 Atbildēt

Nu, tiešām, stulbuma kalngals ! Latvijā Pirmajā vietā franču auto ! Nu, sviests, gatavais? Valsts, kurā vairāk nekā 10 gadus dominē vācu un japānu auto ( gan lietotie, gan jaunie), itin divainā kārta izvēlas auto, kurš nebūt nav pārdošanas topu augšā, kurš arī nav izcēlies ar īpašu popularitāti. Nu, nebrīnītos, ja tuvāko gadu laikā līdzīgā TOPā novinnētu volga 3111....

143226. viesis 11.oktobris 2004 17:00
0 0 Atbildēt

Diemzheel muusu valstii Peugeot 407 IR biznesa klases auto. Rietumeiropaa tas ir vidusmeera gjimenes auto. Sheit vidusmeera gjimenes auto ir 10 liidz 15 gadus vecs, jaunaaks jau ir virs videejaa. Bet Gada auto kriteeriji ir katram logjiski domaajosham skaidri. B, C, D segments, Rietumeiropas vidusmeeram celjama cena. Taatad nekaadi BMW, kur nu veel 5. seerija. Ja kaadam taads ir, tad nevajadzeetu iipashi apvainoties, ka 407 vinja pepelacu shajaa konkursaa izbaazis.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143236. viesis 11.oktobris 2004 18:01
0 0 Atbildēt

Šitos vērtējumus nevar ņemt par pilnu! Tur tādi speciālisti, kā es balerīna! Vienreiz izbrauc 5minūtes ar mašīnu, un jau ******* baigi komentētāji! Un cik zinu, lielākā daļa no mašīnām kas ieguvušas gada auto titulus ir sūdi!!! Un pie tāda secinājuma nonāk to verķi lietojot!

Un bmw po ļubomu ir un paliek bmw. Pārējie ir sūdi( ar izņēmumiem(MB, volvo, saab un citi luksus auto).

143241. viesis 11.oktobris 2004 18:15
0 0 Atbildēt

Bet nav jau jābūt obligāti speciālistiem!

Pircēji jau arī nav speciālisti, bet tomēr pirkšanas apmēri ir proporcionāli auto "labumam"...

143245. viesis 11.oktobris 2004 20:14
0 0 Atbildēt

Piekrītu Karteram. Ja runā un domā par mašīnām vārda īstenā nozīmē, tad tikai MB, BMW, Volvo, VW , daži ekskluzīvie un pāris japāņi - ir ĪSTA auto vārda nesēji . Pāŗējie ,diemžēl, ir kā krievu žigulis nesenā pagātnē, par kuru cilvēks ir laimīgs 3 dienas un daudzmaz priecīgs vēl 3 gadus. Un tad tas arī ir viss.

Tas pats attiecināms uz pieminēto peugeotu - maksimums pieci gadi, un šrots. Kur palikuši visi pirms dažiem gadiem pārdotie un slavinātie 206 modeļa peugeotu tūkstoši ar nesen topā bijušās meganes ?? Uz ielām, kaut kā nemana. A, kur palikusi Latvijā PIRMĀ 1994.gadā izpārdotā 306. peugeota partija ? Droši vien šrotā. PILNI AUTO PLAČI ar minētajiem 206.modeļa auto - par nelielām cenām. Un tāpat neviens nepērk. Ritošās hana. Labāk, par 5000 evrikiem paņemt 8 gadīgu A4, nekā 3 gadīgu 206 francūzi. 90.gada e klases mersīts būs 10 reizes pārāks par jebkuru 98 - 2000 . gada megani. Ar autolietām un remontiem esmu saistīts jau 40 gadus - tukšas lietas nemēdzu runāt. Ja ir kāds znatoks, kurš uzskata. ka man nav taisnība - lai pierāda ar faktiem. Mans dēls rulzē ar BMW e-34 dīzelīti - 500 000km vispār bez nopietniem remontiem. kaut nu jau biški novecojis modelis, bet perfekti izturīgs auto. Mans biznesa partneris Manfreds Minhenē brauc ar līdzīgu un saka, ka LABĀKU auto bavārieši NEKAD vairs nespēs uzbūvēt - pēdējais 500-tais ir japošku pakaļdarinājums, kurā sirmie friči iekšā kāju neliks...

143247. viesis 11.oktobris 2004 20:24
0 0 Atbildēt

Nu, protams, nav Peugeot un Renault BMW, Audi, MB konkurents. Bet nav jau arii kia. Viens ko es nesaprotu ir BMW 1. seerijas, MB A, Audi A2 pirceeji. Kuram loxam vajag maz vietas par lielu naudu.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143249. viesis 11.oktobris 2004 20:26
0 0 Atbildēt

lasu un rēcu par "speciālistu" viedokli :)

143252. viesis 11.oktobris 2004 20:34
0 0 Atbildēt

viesis 11.10.2004 20:14

nu, ka nodefinē IZMĒRĀMUS kritērijus pēc kuriem tu saki, ka viens autiņš ir labāks/sliktāks par citu - sevišķi kā tu salīdzini 15 gadīgu mersi ar 5 gadīgu megāni ????:)

ja mana 4 gadīgā megāne ir nobraukusi 160000 km, tad tavam 90 gada e-mersītim vajadzētu būt jau pusmiljonu novilkušam :)

kā tad viņus salīdzināsim???

pēc krāsas? patīk/nepatīk??? mērīsim rūsas pleķu laukumu tavā mersī?????? mauksim abi kokā uz 150 un skatīsimies, kurš paliks dzīvs?????

atvaino, bet ar visu savu 40gadīko pieredzi :) tu nenodefinēsi puslīdz pieņemamus kritērijus :)

143256. viesis 11.oktobris 2004 20:39
0 0 Atbildēt

Kaa zinaams, muusdienaas autorazhotaaji nomaina modeljus videeji ik peec 6 gadiem. Nu tik ilgi arii var bez beedaam braukt pa labiem celjiem ar taadu vidusmeera auto kaa Peugeot. Bet kam vajadziigs vecs bembis, kas sen no modes izgaajis, bet nokaut ta nekaa nevar. Labi, jox, bet tomeer jaunas un mazlietotas mashiinas nav vienaa kastee metamas. BMW un Peugeot nekad nebuus konkurenti. Jauns pret jaunu cenas deelj, jauns pret lietotu absurds. Sheit katrs turaas pie sava viedoklja un preteejo nepieraadiisi.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (04.01) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143310. viesis 12.oktobris 2004 8:43
0 0 Atbildēt

tā ir atbilde uz jautājumu - lētākais :)

143354. viesis 12.oktobris 2004 11:02
0 0 Atbildēt

Ja 407 ir taada pati kvaloitaate kaa 307, tad...... nu nemaak taisiit kvalitataiivi, un nevajag tsaastiit, 26000 nobraucu ar 307, jau dazaadas probleemas. ar opeli pirms tam 290000 un veel dziivs tas auto, tatad kameer nebuus kvalitaate, nafig taadu par gada auto.

143400. viesis 12.oktobris 2004 16:21
0 0 Atbildēt

vecam opelim nav ne vainas, lielaakaa dalja veco opelju labaaki par tikpatvecajiem bmw

143407. viesis 12.oktobris 2004 19:00
0 0 Atbildēt

hmm,...viesim vareetu piekrist

143413. viesis 12.oktobris 2004 21:17
0 0 Atbildēt

Nu, opeļus jūs pārāk augstu debesīs neceļat - pārāk daudz rūsē. Man bija omega - piecus gadus vispār nekādu problēmu ne ar ritošo, ne dvižoku. Bet, kuzovs tā sarūsēja, ka NEGRIBAS vispār marku OPEL vispār atcerēties. tagad jau 2 gadus veiksmīgi braucu ar mondeo, problēmu nekādu. Tikai, nez kapēc monģikiem rezerves daļas un apkalpe ļoti dārga. Toties, rūsas ne grama, kas ir super labi. TA tagad pat pa blatu vairs nevar iziet, ja kaut kas auto ir sarūsējis - mūsējie TUV eksperti baigi sabijušies, ka kāds ar sarūsējušu vāģi uz eiropu neizbrauc. Šiem it kā totālais blamāžš esot, ja ES kāda TA kontroles brigāde noķer aprūsējušu Latvijas vāģi - prēmijas lidojot...

143445. viesis 13.oktobris 2004 9:58
0 0 Atbildēt

Man bija Vectra B, cinkota, neruuseeja ne kaa.Peugeot peec pusgada sakaas kaut kaadi gljuki, kas buus taalaak? dizains Ok, it kaa nav slikta masiina, bet kvalitaates nav, bet var jau buut, ka paareejaas markas ar tadas pasas, nezinu.

143486. viesis 13.oktobris 2004 13:35
0 0 Atbildēt

nu jā, desmitgadīgs opelis tā kā nebūtu salīdzināms ar jauno. faktiski tāpat kā desmitgadīgs bmw vai audi, ar kuriem ir pilna rīga nav salīdzināmi ar jaunu auto, piemēram 407.

143600. viesis 14.oktobris 2004 15:58
0 0 Atbildēt

Mulkjiibas. Lavijaa jau kuro gadu par gada auto vajadzeetu kroneet Gof 2, bai OOOO 80

143726. viesis 15.oktobris 2004 14:58
0 0 Atbildēt

to: Pirmais [?] 11.10.2004 13:58

Ja nezini, tad nesaki neko. Paraadi man 307 1.6 ar 8 vaarstiigo motoru - kodiens no manis. Tas tikai liecina par to, kaadi te visi smalkie, zinoshie cilveeki novaakushies, atradushies te auto experti un potenciaalie zhuurijas loceklji. Buutu Jums teikshana, tad par gada auto ieveeleetu to pashu 20gadiigo 316 megarulzu ar kuru pashi paarvietojaties.

144047. viesis 19.oktobris 2004 10:48
0 0 Atbildēt

viesis 15.10.2004 14:58

uzbrauciens nevietā

palasi uzmanīgāk manu tekstu - runa bija par lētajām versijām, tas nozīmē 1.4

par 1.6 motoriem runa bija jaunā rindkopā

manam 20 gadīgajam megarulzam vēl nav 5 gadu :) (būs nākošmēnes)

starp citu sestdien biju uz 307 testbraucienu - iedeva man vārgo dīzeli, bet ar kruto salonu, benzīns esot bijis atdots žurnālistiem :) moš reds ar rūtainbiksi lapsu vizinājās - tā bija, red???

pirmie iespaidi - salons tiešām kruts, liels un smuks - līdz priekšas stiklam ir ko līīīīīdot un līīīīīīdot :), bet knapais 1.9 dīzelītis ar 90 kaulainām ķēvēm man likās par vārgu. sarunāju uz šonedēļu 1.6 benzīnnieku, bar to vēlāk

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti