Lasītājs: patīkami «brīnumi» uz Akmens tilta 43

 
12.oktobris 2004 8:57

Katru rītu sanāk braukt no 13.janvāra ielas pa Akmens tiltu un tad atgriezties atpakaļ. Maršruts ne visai izcils, tomēr stāsts ne par to :)

Izbraucot no 13.janvāra ielas uz 11.novembra krastmalu, sķērsojot tramvaju sliedes, pēkšņi konstatēju ka dodoties tālāk, trešā josla esot bloķēta - stāv CP-ists. Tālāk trakāk - stāv CP mašīna. Bet..., pabraucot pāri slavenam līkumam, kur griežās visi braucošie no Akmens tilta uz krastmalu Sarkandaugavas virzienā, esmu sapratis ideju - lasi tālāk.

Izslēdzot luksoforus blakus apgriešanas vietai, kungi no CP nodrošināja nepārtrauktu transporta plūsmu no tilta un apgriešanas vietu! Plūsmas no tilta (apgriežoties) un no 13.janvāra ielas lēnā garā pabrauc viena otrai, parkārtojoties, kur katram vajadzīgs.

Cik nu no pirmā acu uzmetiena tas rādās neparasti - cepuri nost, tas bija pirmais rudens rīts (~8:10), kad uz Akmeņu tilta kreisajā joslā nestāvēja transports, tas nepārtrauklti kustējās !!!

Atliek minēt, vai tas paliks kā viena rīta pasākums, vai tam nolemts tikt iemužinātam ar ceļu satiksmes zīmēm u.tml.

Masterz, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
143319. viesis 12.oktobris 2004 9:01
0 0 Atbildēt

Nu cik es esu redzeejis, shie tur patstaaviigi staav no riitiem, par to pat SWH vinjus slaveeja, cepuri nost :)

143320. viesis 12.oktobris 2004 9:04
0 0 Atbildēt

nu re, viņi izrādās nav tik dumji, kā te raksta :)

143321. viesis 12.oktobris 2004 9:05
0 0 Atbildēt

Tiešām paTstāvīgi? Bez citu palīdzības? Cepuri nost!

143323. viesis 12.oktobris 2004 9:07
0 0 Atbildēt

Pag, pag - a kā džimbulis?

143324. viesis 12.oktobris 2004 9:10
0 0 Atbildēt

a dzimbulis blokeets ,nah vinu:D

143332. viesis 12.oktobris 2004 9:23
0 0 Atbildēt

Dzimbulim tur automaatiski prieksroka.

143337. viesis 12.oktobris 2004 9:30
0 0 Atbildēt

Viņi jau tur ir diezgan ilgi.

Slavējami, bet daži bet...

1. ja CP mašīna ir noparkota šķērsām joslai, vai tad nevajag zilās lampas (jeb atkal vecais stāsts par akumulatoriem)?

2. pirmais policists, kas bloķē to joslu tūlīt pēc 13.janvāra ielas pievienošanās krastmalai (virzienā no stacijas) - nabadziņš nolikts joslas vidū. Pēc lielā cīniņa pirms luksofora (kur 3joslas saiet divās) visi uzsāk strauju braucienu, tur ir līkums pa labi - nu pats esmu pāris reizes sabremzējies pirms viņa - tagad jau rēķinos, ka viņš tur var būt, un ir labāk. Bet te kaut ko citu izdomāt laikam nav iespējams, tāpēc tikai jācer, ka neviens BMW :) to CP nenonesīs.

Bet katrā ziņā arī esmu patīkami pārsteigts par šādu rīcību tīri autovadītāju interesēs.

P.S. autovadītājiem - sakarā ar to, ka krustojumu regulē CP, luksofora (pie Zemes dienesta) signāli nav saistoši, un nav jāapstājas pie sarkanā. Žēl paliek skatoties uz CP, kam paralēli tiešajam darbam jāvēcinās, aicinot taisni braucējus nestāvēt pie sarkanā.

143338. viesis 12.oktobris 2004 9:30
0 0 Atbildēt

"te" neraksta, ka viņi ir dumji, "te raksta", ka daži no viņiem grib būt vienlīdzīgāki par citiem - jūti atšķirību? - nē?

143342. viesis 12.oktobris 2004 9:50
0 0 Atbildēt

Vinji tur straadaa (tieshaam straadaa) jau vismaz 2 nedeeljas. Pie kam aktiivi zhestikuleejot. Vieniigaa ekipaazha, kas kaut ko dara sastreegumu mazinaashanai! Pasham no tilta nav jaagriezhaas, bet vienalga - PALDIES POLICISTU KUNGIEM!

143343. viesis 12.oktobris 2004 9:59
0 0 Atbildēt

Lai slava tam lai slava tam!

143345. viesis 12.oktobris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Jaap tieshaam slaveejams ir shis pasaakums, pac katru riitu braucu paari Akmens tiltam un bliezhu uz 11. novembra krastamalu, tieshaam, kaa tiec uz tilta, ta paaris minuutees esi paari. Bet tracina citi brauceeji, kas apjuuk ieraugot CP un luksofora sarkano gaismu un apstaajaas . . .

Luudzu njemiet veeraa KSI komenta P.S. dalju, tad tiksim visi tiltam paari veel aatraak . . .

143352. viesis 12.oktobris 2004 10:59
0 0 Atbildēt

Tas notiek jau vairākas nedēļas. Diemžēl ne katru dienu,bet kad notiek, efekts ir acīmredzams. Cik esmu redzējis,tad bākugunis CP auto ir ieslēgts. Regulēšanas laikā būtu vēlams izslēgt attiecīgo luksoforu,tad "bremzējošo" vadītāju skaitam vajadzētu samazināties. Domāju,ka šādi rīkojoties ir bezjēdzīgs RD aizliegums kravas auto kustībai. Labāk ceļazīmēm paredzēto naudu būtu izmaksājuši prēmijās CP darbiniekiem,kas veic regulēšanu un pieņemu,ka arī kravas pārvaātāji būtu gatavi saziedot algai dažiem satiksmes regulētājiem rīta stundās,ja tā varētu izvairīties no stulbā aizlieguma.

143353. viesis 12.oktobris 2004 11:01
0 0 Atbildēt

Ja kāds no CP lasa šos komentārus tad gribu jums teikt ka šis pasākums patiešām tai vietā ir nepieciešams. Būtu labi ja šāda satiksmes regulēšana notiektu patiešām katru rītu. Līdz šim tas tur ir noticis visai bieži, bet ne katru dienu. Tad kad tur CP nestāv tad jāpatērē daudz lielāks laiks. Paldies CP par šo konkrēto darbu. Tas tad arī būtu piemērs tam, kā ir jāstrādā CP.

Visu cieņu CP šajā vietā!

143355. viesis 12.oktobris 2004 11:04
0 0 Atbildēt

2autors: tu reti tur brauc laikam,ne pirmo un ne otro dienu cp tur meedz staaveet,un ar kreiso joslu aiz akmens tilta tai darbiibai diemzeel sakara nav :( toties kreisaa josla uz krastenes pirms dzelzcelja tilta shaadaa veidaa tiek reaali paleeninaata,jo visiem no shiis joslas jaameegjina iespraukties blakusjoslaa,lai to mentu,kursh uz joslas staav,nenonestu....

143360. viesis 12.oktobris 2004 11:07
0 0 Atbildēt

To viesis 12.10.2004 10:59

Pilnībā piekrītu. Kad CP regulē tad efekts ir sajūtams vēl atrodoties pārdaugavā pie uzbraukšanas uz Akmens tilta. Nedaudz nesaprotu sekojošo: ja ar šādu CP darbu ir iespējams būtiski samazināt sastrēgumus šajā satiksmei stratēģiski svarīgajā posmā, tad kādēļ ir jāizgudro ritenis no jauna, meklējot citus (šaubos vai vismaz tik pat lietderīgus) risinājumus?

143361. viesis 12.oktobris 2004 11:08
0 0 Atbildēt

To Draco

Tieši tā.

Bet ja mūsu dārgie kolēģi nebremzētu pie sarkanā, tad šī sastrēguma nebūtu.

Tā kā no CP puses viss Ok

143366. viesis 12.oktobris 2004 11:23
0 0 Atbildēt

tiem kas brauc par tiltu protams labi, bet vajag pajautat to cilvju viedokli kas brauc akmens tilta virziena pa krasta ielu. un tad iedomajaties kas notiek ar tam trim mashinu joslam kas nak pa krasteni un tad pateicoties "labajam" policistam jasaspiezas divas vai dazas dienas pat viena josla?

143367. viesis 12.oktobris 2004 11:24
0 0 Atbildēt

Nu uz akmens tilta ar to probleemas tiek atrisinaatas, bet krastmalaa korkjis liidz ar to ir lielaaks, jo no 3 joslaam ir jaapaariet uz 2 un tas notiek pie 2 viens aiz otra sekojoshiem luksoforiem un tramvaja sliedes veel skjeersaam un pluusma ir daudz leenaaka nekaa ja tur CP nebuutu. Veel ir taadi kas sabiistas ieraugot CP un tad vispaar vaaks. Paardaugava priecaajaas, Kjengarags nee.

143370. viesis 12.oktobris 2004 11:33
0 0 Atbildēt

vai tad nebutu vienkarsak nonemt luksoforu un izbuvet barjeras kas sadalitu to posmu joslas,lai no tilta varetu brivi nobraukt un apgriezties un no krastenes nakot nebutu jastav pie viena sarkana

143373. viesis 12.oktobris 2004 11:49
0 0 Atbildēt

Varbuut vienkaarshaak aizklapeet tresho joslu pa Krasta ielu ciet, lai no Kjengaraga un Pljavniekiem naak tikai divas joslas?

Jautaajums, kursh shaadi ir izdomaajis risinaat tiltu truukumu pilseetaa? Shiis idejas autors droshi ka dziivo bagaato rajonaa.

143374. viesis 12.oktobris 2004 11:57
0 0 Atbildēt

Neatbalstu šādu poliču darbību, jo tikko kā sākās slavenā akcija tā sastrēgums arī sākās, braucot pa krasta ielu virzienā uz Akmens tiltu, varu saderēt, tanī brīdī kā uzsnigs negaidītais sniegs, tad sastrēgums būs no Salu tilta līdz Akmens tiltam, tikai tāpēc , lai kāds "Priekšnieciņš" bez stāvēšanas tiktu Rīgā no pārdaugavas :(

143376. viesis 12.oktobris 2004 12:12
0 0 Atbildēt

Nuu apveicami! Cepuri nost! Taa turpinaat! Varetu arii Ulmanja gatves un Valdekju ielas krustojumaa! :)

143378. viesis 12.oktobris 2004 12:35
0 0 Atbildēt

Nekas nav atrisinats!!! Varbūt vienā vietā viņš ir likvidēts, bet braucot no Ķengaraga uz centru sastrēgums ir dubultojies. No tirgus līdz Akmens tiltam minimums 10 min jābrauc, 5 min vietā.

143379. viesis 12.oktobris 2004 12:44
0 0 Atbildēt

lai tie kuri brauc pa krasta ielu virzienaa uz akmens tiltu pareekjina kuram ilgaak jaastaav - tiem kuri brauc no paardaugavas vai tiem kuri brauc pa krasteni. te viens njaud ka luuk tagad tas notiek 10 min 5 min vietaa. a no paardaugavas tas ir 10 min 40 min vietaa

143380. viesis 12.oktobris 2004 13:09
0 0 Atbildēt

To viesis 12.10.2004 12:44

Zetons Tev. Pilnībā piekrītu. Dienās kad CP nestāv lai šķērsot "Akmeņu" tiltu sastrēgumā ir jāpavada aptuveni 30-40 min. , dienās kad stāv CP tas prasa apm. 15.min. Domāju ka tā starpība braucot pa Krasteni ir kudi mazāka (apgrieztā izpratnē). Pie tam pieļauju ka lai tiktu iekšā Rīgas centrā braucot no Ķengaraga puses var atrast arī citus ceļus. Tur pretīm lai tiktu Rīgā no Pārdaugavas ir jāizmanto vienu no trim tiltiem, uz katra no kuriem ir sastrēgumi.

143381. viesis 12.oktobris 2004 13:12
0 0 Atbildēt

Cepuri nost to CP priekšā kas tur tik aktīvi un enerģiski regulē satiksmi! Paldies, es jūsu darbu patiesi spēju novērtēt ik rītu kad jūs tur esat.

143382. viesis 12.oktobris 2004 13:13
0 0 Atbildēt

Klaigāšana par situāciju Krasta ielā ir dabīgas emocijas,bet:

-neviens nav parēķinājis pasliktināšanās attiecību pret uzlabošanos. Vismaz virspusēji rodas iespaids,ka ieguvumi ir lielāki par zaudējumiem un ja tā,tad klaigātājiem nāksies samierināties;

-papildus tilts šiem braucējiem gandrīz nepalīdzēs.Objektīvā situācija ir,ka transporta daudzums palielinās un var priecāties jau kaut vai par to,ka nepaliek būtiski sliktāk.

-kaut ko uzlabot var tikai veiksmīga pilsētplānošana,bet kā daudzās jomās, arī šeit ik pa brīdim virsroku ņem ekonomiskās intereses.

-kādreiz asais kritizētājs un žurnālists - Pilsums - bija labs Žuravļova radiostacijā, bet ko viņš patiesībā dara Rīgas domē, mēs visdrīzākais neuzzināsim un varbūt,ka tā pat labāk, mazāk būs jāstreso.

Novērtēsim galu galā to,ko cenšas darīt CP (tas nekas,ka tas ir viņu darba pienākums) un izrādīsim interesi par pozitīvajām lietām,kas notiek. Savādāk visur gandrīz tikai negācijas vien.

143383. viesis 12.oktobris 2004 13:19
0 0 Atbildēt

Viss ir skaisti un ļoti labi, policija strādā :)

Vai nepateiktu CIK ? un galvenais KAM ? ir jāpasūdzas, lai manā maršrutā no mājām līdz darbam arī policisti regulētu satiksmi "novērstu sastrēgumu" tā, lai es arī varētu 1/2 stundiņu ilgāk pagulēt :)

143387. viesis 12.oktobris 2004 13:42
0 0 Atbildēt

to viesis 12.10.2004 13:09

interesanti kaadi tad ir tie celji pa kuriem no Kjengaraga var tikt uz centru? Ir tikai maskavas->krasta iela un lokomotiives iela, kas velak maina nosaukumu un iziet gar latgaliites tirgu. Tas arii viss, paardaugavai ir 3 tilti.

143397. viesis 12.oktobris 2004 15:41
0 0 Atbildēt

Idiņi *******, pats sēžot tramvajā skatījos kā mudaki, kas brauc virzienā uz tiltu pie luksafora ieraugot CP nobremzē satiksmi! Ceļu satiksmes noteikumus vajag lasīt, tad arī nebūs satrēgumu!!!! CP stāv ar sānu, tā ka mierīgi var braukt, bet šie apstājas un lūr kā auni uz jauniem vārtiem, kamēr CP sāk vicināties, lai taču brauc! Ja autovadītāji nebūtu tādi neizglītoti bremzes, tad sastrēgumu būtu daudz mazāki! Līdz šim atstāju mašīnu darba stāvvietā pa nakti , lai nav jāstāv korķos, bet pie tādas satiksmes varētu arī braukt.

143399. viesis 12.oktobris 2004 16:07
0 0 Atbildēt

Tiešām prieks ka ir taču labas lietas ko var veikt CP un arī cieņa var būt tā ar laika parādīsies pret CP , citādi tāda savāda sajūta kad dzird kā vienam puisim bijis - par pārkāpumu dod 5 , bet CPists saka ka nu jau 10 esot normālā takse.

143402. viesis 12.oktobris 2004 17:36
0 0 Atbildēt

Vienīgais ko viņi tur izdara ir laika pārdale, atņemot braukšanas iespējas vieniem, un piešķirot tās citiem. Par cik es pats braucu no ķengaraga puses, tad es par šādu rīcību galīgi neesmu starā. Sastrēgums uz Krastenes pirms dzelzceļa tilta kļūst dramatisks tajās dienās, kas šie censoņi tur darbojas. Nav jau arī tur tik daudz to alternatīvu kā savādāk izbraukt. Tā ka tie, kas priecājas par to ka var ātrāk izbraukt (pārdaugava), patiesībā priecājas par citu nelaimi, jo citiem (ķengarags un daļa purvciema un pļavnieku, kas brauc pa stahančiku) sanāk dēļ tā ilgāk stāvēt sastrēgumos!

143403. viesis 12.oktobris 2004 17:46
0 0 Atbildēt

Man piemēram, no Ķengaraga braucot, līdz darbam nav nekādu probzu, jo jābrauc tikai nedaudz aiz Salu tilta :) Starpcitu, tie kas raud par korķiem no ķengaraga, purčika, pļavnikiem, pastāstiet cik minūtēs jūs nokļūstat līdz darbam un par cik procentiem palielinājies tas laiks tajās dienās, kad stāv policis? Un Tie kas brauc no pārdaugavas, cik jums minūtes ceļš aizņem un par cik procentiem tas laiks attiecīgajās dienās samazinājies?

143404. viesis 12.oktobris 2004 17:50
0 0 Atbildēt

Pareizi dara, labi dara! Malači!

143406. viesis 12.oktobris 2004 18:46
0 0 Atbildēt

Nu re, ja grib kaut ko nooptimizeet - to var vienmeer izdariit. Un ja veel drusku pabuuveetu tur plataak un veel kaadu joslinju kaut kur pieliktu vispaar shitaadas probleemas tiktu atrisinaatas.

143416. viesis 12.oktobris 2004 23:31
0 0 Atbildēt

da gandriiz visas sastreegumu probleemas var atrisinaat kaut cik cilveeciigaa veidaa, ne iekaseejot $$$ par celju izmantoshanu, bet reaali to atrisinot user-friendly veidaa. :D

143417. viesis 13.oktobris 2004 0:00
0 0 Atbildēt

Nja, pabrnjos

212.93.97.132

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1) Opera 7.52 [en]

143420. viesis 13.oktobris 2004 8:14
0 0 Atbildēt

Jā, protams, no Ķengaraga braucošajiem sastrēgums ir lielāks, taču ne lielāks kā virzienā pāri Akmens tiltam uz Pārdaugavu. Tā kā cepuri nost poliču priekšā par labu ideju!

143457. viesis 13.oktobris 2004 10:20
0 0 Atbildēt

Tiešām pateicība CP par reālu risinājumu !!!

143473. viesis 13.oktobris 2004 12:02
0 0 Atbildēt

Ja autovadītāji nebūtu tādi bremzes, tad arī sastrēgumi būtu mazāki!!! Normāli pārkārtojoties nav nekādu problēmu izbraukt! Padomājiet loģiski: kad strādā luksafors, tad brauc 3 rindas. Kad regulē policists, tad brauc 2 rindas, bet viņas var braukt NEPĀRTRAUKTI !!!!!!!! Tāpēc nav ko attaisnot savu lamerismu ar policistu rīcību!

143596. viesis 14.oktobris 2004 13:46
0 0 Atbildēt

ehh, nebij ilgi jāgaida....

Taksometrs uzbrauc ceļu policistam

Rīga, 14.okt., LETA. Vakar plkst.9.15 Rīgā, 11.novembra krastmalā, taksometrs notriecis ceļu policistu, kurš krustojumā regulēja satiksmi, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijas Preses un sabiedrisko attiecību birojā.

Satiksmes regulētājam mediķi konstatējuši muguras sasitumus. Pēc medicīniskās palīdzības sniegšanas 1980.gadā dzimušais policists atlaists mājās.

Taksometru "Renault Megane" vadīja 1944.gadā dzimušais Andris.

Edmunds Ozolnieks LETA

Copyright © LETA

143745. viesis 15.oktobris 2004 16:29
0 0 Atbildēt

Jaa, jaa, par shito soli atzinums CP un Pukjiites kungam, malacji taa tik turpinaat, cerams, ka tas nebeigsies tik driiz....malacji:)

145155. viesis 25.oktobris 2004 17:46
0 0 Atbildēt

Katru rītu jābrauc no Bolderājas uz Purvciemu, tāpēc kad pirmo reizi aizbraucu līdz centram bez korķiem, biju gatava lekt ārā no mašīnas un sabučot policistus:-) Tagad katru rītu braucu ar cerību, ka policisti būs uz vietas. To gan var pamanīt jau Iļģuciemā, jo korķis parasti sākas jau tur. Vienīgais tagad nevar īsti saprast, cikos jābrauc ārā...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti