SIA „Motorcentrs”, kas ir „Nissan” dīleris Latvijā tikai kopš šī gada marta, pēc septembra pārdošanas rezultātu apkopošanas ierindojas otrajā vietā Baltijā pēc pārdoto „Nissan” automašīnu skaita.
„Motorcentrs” direktors Jānis Pormalis uzskata, ka sasniegtais rezultāts ir likumsakarīgs, jo „Nissan” ir ļoti pateicīgs auto tirdzniecībai un ar pareizu pārdošanas politiku tas ir tikai laika jautājums, kad „Nissan” būs otrais populārākais japāņu auto Latvijā tāpat kā visā pasaulē.Japānā ražoto automašīnu konkurencē gan pasaules, gan Eiropas tirgū „Nissan” ir otrajā vietā, atpaliekot tikai no „Toyota”. „Tāpēc ar pārliecību skatāmies uz Latvijas tirgu. „Nissan” ir automašīnas ar labu potenciālu un domāju, ka Latvijas tirgū tās noteikti iekaros popularitāti,” ir pārliecināts Jānis Pormalis.
„Automašīnas sākām tirgot tikai no šī gada marta, turklāt bez iepriekšējas pieredzes darbā ar „Nissan” markas automašīnām. Taču pēc pārdoto automašīnu apjoma esam jau otrajā vietā Baltijā, atpaliekot vienīgi no lielākā Tallinas „Nissan” dīlera,” stāsta J.Pormalis.
„Priecē, ka varam nodrošināt visu modeļu gammas pieejamību mūsu salonā. Iepriekšējo dīleru salonos uz vietas bija redzamas tikai dažas automašīnas,” stāsta J.Pormalis.
Somijā atrodas liela „Nissan” noliktava, kas „Motorcentram” sniedz iespēju strādāt ļoti operatīvi. Jau nedēļu pēc izvēles izdarīšanas, klients var sēsties savā jaunajā automašīnā.
„Populārākais modelis ir vieglās pasažieru klases auto „Nissan Almera”. Klienti augstu vērtē arī džipu „Nissan X-Trail”, kas ir pārāks par konkurentiem ar savu „4 x 4” sistēmu. Arī vieglais kravas auto „Nissan Pickup” iekaro savu vietu tirgū,” informē J.Pormalis.
„Esam ļoti priecīgi, ka salonā ir parādījies arī leģendārā „Nissan Patrol” uzlabotais 2005.gada modelis. No vasaras ir pieejams arī kravas buss „Nissan Primastar”, kas līdz šim „Nissan” modeļu klāstā nebija sastopams,” stāsta J.Pormalis
„Nissan” pārstāv plašu spektru – no maza, kompakta auto līdz busam, gan ar benzīna, gan dīzeļa dzinējiem. Tas ļauj katram klientam atrast optimālu un simpātisku modeli.
„„Motorcentrā” esam izveidojuši komandu no profesionāļiem ar lielu pieredzi automašīnu tirdzniecībā un apkalpošanā. 2001. un 2002. gadā biju „Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas” prezidents, esmu vadījis arī citu auto salonu. Uzkrātā pieredze mums ļauj strādāt profesionāli, ar lielu atdevi un bez kļūdām,” stāsta Jānis Pormalis, piebilstot, ka automašīnu marku var popularizēt ar lielu reklāmas kampaņu, tomēr panākt klientu lojalitāti iespējams tikai ar precīzu un kvalitatīvu darbu.
Iepriekšējā „Nissan” dīlera, kas pārtraucis savu darbību, „Auto grupa TBF”, pārdoto automašīnu garantijas saistības turpmāk pildīsim mēs,” informē Jānis Pormalis, piebilstot, ka serviss „Motorcentrā” ir ļoti operatīvs un bez rindām, turklāt ar salīdzinoši zemām izmaksām.
Kad tad tirdzniecībā būs Murano ? Tas varētu daudzus ieinteresēt.