Neuzmanība vai ...? Turpinām iznīcināt mašīnas (+ foto) 80

 
15.oktobris 2004 9:28

Šorīt «to» varēja dzirdēt pa visu Lāčplēša ielu. Tas nogranda kā sprādziens un gājēji uz pārejas varēja pielūgt Rītausmu, Sauli un Savu Dienu.

Pirmie automobiļi, kas atradās tuvāk pie gājēju pārejas, aizturēja kinētiskās enerģijas lādiņu, kas nepielūdzami triecās viņos arvien dziļāk un dziļāk... tā pasargādami abas skolnieces, kuras steidzās uz skolu.

Automobiļi gājēju pārejai tuvojās šādi: pirmajā joslā brauca Opelis, Fordiņš, Mersis un vēl viens Fordiņš, kad, pēkšņi, pirms gājēju pārejas no otrās joslas pirmajā iegrieza Žigulis. Viņš "nozaga" Mersim distanci. Mersim iedegās bremžu lukturi un arī aizmugurējais Fordiņš bija spiests bremzēt. Fordam no aizmugures tuvojās kāds tumšs autiņš, ko rīta krēslā nevarēja atpazīt.

Tad uz gājēju pārejas parādījās abas meitenes. Opelis un Fordiņš bremzēja, jo vadītāji bija pamanījuši gājējus uz pārejas, bet Žigulim riteņi jau alkatīgi plēsa sauso Lāčplēša asfaltu. Mersim bremžu signāli divas reizes nomirgoja un tas apstājās, kā zemē iemiets. Vadītājs sākumā bremzēja progresīvi, tad - izmantoja avārijas bremzēšanu, ar visu spēku nospiežot bremžu pedāli. Fordiņš arī paguva...neiekļauties Merša bagāžniekā, kad aizmugurē atskanēja šī rīta dobjākais, bet visiem sadzirdamais metāliskais būkšķis.



Rezultāts ir līdzīgs kā attēlos, kas fotografēti uz Bauskas ielas.


Intervāla neievērošana dārgi maksā








Savukārt intervāla neievērošana kādu Mazdiņu apgāza uz jumta Graudu ielā.

Ceļu satiksmes noteikumi (CSN) nosaka:
CSN 112. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).
CSN 113. Ja izveidojas ceļu satiksmei bīstami šķēršļi vai citas briesmas, kuras transportlīdzekļa vadītājs spēj pamanīt, viņam jāsamazina braukšanas ātrums vai pilnīgi jāaptur transportlīdzeklis, vai, neradot bīstamību citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, šķērslis jāapbrauc.
CSN 114. Apdzīvotās vietās visu transportlīdzekļu braukšanas ātrums nedrīkst pārsniegt 50 km/h, bet dzīvojamās zonās, daudzdzīvokļu namu pagalmos, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijās - 20 km/h.
CSN 119. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.

Ēriks Griģis

 
Visi komentāri
 
143629. viesis 15.oktobris 2004 9:33
0 0 Atbildēt

vareja taks nek=likt tas bildes, kas neattiecas uuz so samurgoto rakstu

143630. viesis 15.oktobris 2004 9:33
0 0 Atbildēt

riktīgs detektīvu romānu sižets :)

ērik, raksti romānus un beidz te nest muļķības - lai nav problēmu, jālikvidē gāje'ju pārejas stulbās vietās.

143631. viesis 15.oktobris 2004 9:39
0 0 Atbildēt

Baigi poetiski uzrakstits. Ta ka no gramatas. Bonuss Erikam.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

143632. viesis 15.oktobris 2004 9:41
0 0 Atbildēt

Bildes jau uz doto momentu neattiecas, bet uz reālo situāciju ielās gan. Un bieži... Un bieži tikai nejaušība ļauj pasargat cilvekus no letāla iznākuma... Bet kā saka Rīgas Domes SD satiksmes intensitāte vel nav liela, tamdēļ sanāk, ka tas viss ir fufels... Bēdīgi...

143636. viesis 15.oktobris 2004 9:51
0 0 Atbildēt

Raksts labs:))))

Tikai skumji secinaat, ka uz muusu celjiem veeljoprojaam nesamazinaas jefinju bari, kas nespeej domaat kaadu briidi uz priekshu, un taalaak pa savas automnashiinas kapotu neko neredz....

143637. viesis 15.oktobris 2004 9:58
0 0 Atbildēt

To vzini:

Par tām gājēju pārejām...nav zemē metama doma..o))

Vai par to esi RD jau ieteicies?

Dzirdēju, ka viņiem trūkst likvidatoru!

143638. viesis 15.oktobris 2004 10:00
0 0 Atbildēt

Uzrakstīts jau poētiski, tikai ne vella nevar saprast:

"Opelis un Fordiņš bremzēja, jo vadītāji bija pamanījuši gājējus uz pārejas, bet Žigulim riteņi jau alkatīgi plēsa sauso Lāčplēša asfaltu."

Tipa ko tad īsti tas žigulis darīja?

143639. viesis 15.oktobris 2004 10:11
0 0 Atbildēt

Es to sapratu taa: mzajaudiigie Opelis un Fords sabremzeejaas, jo saprata, ka gaajeeji celju nedos. Turpretim jaudiigais zhigulis spoleeja kaa traks, ar shipeneem pleesdams asfaltu, lai paguutu pirms agresiivajiem gaajeejiem.

p.s. laikam sanaaca tikpat sakariig, kaa raksta autoram...

143641. viesis 15.oktobris 2004 10:15
0 0 Atbildēt

NU romaans jau te chista labs..., bet saprast, kas tad iisti notikaas un kaads bij rezultaats - Nav iespeejams saprast... kaut kaads totaals murgs...

143642. viesis 15.oktobris 2004 10:16
0 0 Atbildēt

Gājēju pārejas uz Lāčplēša ielas ir jālikvidē.

143643. viesis 15.oktobris 2004 10:18
0 0 Atbildēt

Kas īsti notika graudu ielā? Tur izskatās, ka mazda vienk. ieplēsusi kaut kādā objektā ielas malā. Lai būtu morāle, prasītos paskaidrojums, kas un kā tajā Graudu ielā notika.

143645. viesis 15.oktobris 2004 10:18
0 0 Atbildēt

Vai kādam nav širīta Lorupes gravas kravas automobiļa avārijas bildes?

143646. viesis 15.oktobris 2004 10:20
0 0 Atbildēt

Graudu ielā Mazda neievēroja intervālu attiecībā uz nekustīgu priekšmetu - stabu, kas auga ceļmalā, un ieplēsa tajā. Staps par to aprāva Mazģiku uz jumta.

143647. viesis 15.oktobris 2004 10:22
0 0 Atbildēt

Kravnieks bija atkabinājies no piekabes ar baļķiem un varbūtās nobraucis lejā...

143649. viesis 15.oktobris 2004 10:25
0 0 Atbildēt

A vai kaads var pastaastiit, kas vakar vakarpusee uz Jelgavas shossejas bija gadiijies? Braucu ap 6shiem no Riigas un taadaa taisnaa posmaa kaadus 5km no Riigas labaas puses graavii nostaajusies sudrabaina laikam corolla. Cilveeki baltajos halaatos kautko meegjinaaja paliizeet cietushajiem. Peec riepu peedaam likaas, ka cilveeks nejaushi bija nobraucis no celja kresaa pusee, tad neveksmiigs meegjinaajums iztaisnot, un labaas puses graavis kaa likts. Citu cietusho mashiinu nebija.

143653. viesis 15.oktobris 2004 10:32
0 0 Atbildēt

Turpināsim iznīcināt mācību mašīnas...

143654. viesis 15.oktobris 2004 10:38
0 0 Atbildēt

cik teelaini ...

143657. viesis 15.oktobris 2004 10:56
0 0 Atbildēt

Satiksme pār Lorupeni esot pārtraukta...tas kravnieks ar baļķiem būs norulzzeejis lejaa...propka jau sniedzoties liidz Siguldenei/

143659. viesis 15.oktobris 2004 10:57
0 0 Atbildēt

Kaut polichi tur neko nesačakarētu...un vismaz iemeslu - kāpēc auto atrāvās no piekabes, varētu noteikt...

143660. viesis 15.oktobris 2004 10:59
0 0 Atbildēt

Neko nesapratu no raksta, bet uzrakstiits jau nu gan telaini:)

Kads tad bija gala iznakums?

143661. viesis 15.oktobris 2004 11:04
0 0 Atbildēt

Pēdējam Fordiņam tumšas krāsas verķis iznīcināja dupsi.

143663. viesis 15.oktobris 2004 11:04
0 0 Atbildēt

ja es būtu lv val pasniedzējs, un ēriks mācītos 5ajā klasē, liktu 10. gudrs puika, spējīgs pamatot savu domu, paust to, izmantojot tēlainās izteiksmes līdzekļus.. jāsūta uz rajona sacerējumu konkursu...

143664. viesis 15.oktobris 2004 11:08
0 0 Atbildēt

Piekrītu, jo savādāk vecāki nelasīs un nespēs saviem mazuļiem paskaidrot, kāpēc uz gājēju pārejām ir visbīstamākā vieta ceļu satiksmes dalībniekam...

143666. viesis 15.oktobris 2004 11:16
0 0 Atbildēt

to var paskaidrot daudz vienkāršāk - tāpēc, ka joprojām ir dafiga mudaku, kas ar saviem megarulziem jūtas vienīgie uz ceļa. tāpēc, ka joprojām uz ceļa ir dafiga mudaku, kas iekrampējušies stūrē ar nosvīdušu pieri jau pusotru km mēģina mainīt joslu un neredz absolūti neko. tāpēc, ka pārejas bieži vien ir neizgaismotas un pilnīgi nejēdzīgās vietās. tāpēc, ka iela principā ir domāta transportam, un gājēju pāreja ir tikai likumā priviliģēta vieta gājējiem, bet dzīvē viskautkas var gadīties. ikvienam. arī tiem, kas nebūt nav mudaki.

143667. viesis 15.oktobris 2004 11:18
0 0 Atbildēt

...un man tas ir apnicies skaidrot dienu dienaa tiem, kas par to ir atbildīgi, lai ko mainiitu un kaa mainiitu...taapeec rakstiiju beernu vecaakiem beeniem saprotamaa valodaa...

143668. viesis 15.oktobris 2004 11:22
0 0 Atbildēt

To:compact [?] 15.10.2004 10:25

Man teica, ka Corollai izlīdis priekšā mudaks no labās joslas, Corolla rāvusi sāņus un tikusi uz apmales:(

143669. viesis 15.oktobris 2004 11:23
0 0 Atbildēt

mm.. kaut kad nesen pa tv rādīja par austrāliju laikam, kur bij uztaisītas sociālās reklāmas - attēli ar avārijās bojāgājušajiem. pilnīgs kašmars - trakāk nekā tarantino filmās. bet nu, cik sapratu, diezgan efektīvs pasākums. kas liedz csdd arī pie mums ko tādu rādīt?

143670. viesis 15.oktobris 2004 11:24
0 0 Atbildēt

Taisnība, bērniem nevar mācīt uzvesties pēc punktiem satiksmes noteikumos, vinji saprot visu priekš mums nesaprotami...manuprāt uzrakstīts ir tā, lai mazulis saprastu!

Provēšu mājās to atstāstīt savajam...

Žetons autoram :-)

143671. viesis 15.oktobris 2004 11:26
0 0 Atbildēt

...un ar rokām..ar rokām vaig parādīt...!!!

143672. viesis 15.oktobris 2004 11:32
0 0 Atbildēt

- Iebraucot Rīgā ar savu auto,- raksta Mazģiks, - apjuku. Visās pusēs uzradās tik daudz auto un stabi, ka zaudēju orientāciju...jo biju apkritis vēkšpēdus- ...p)

143673. viesis 15.oktobris 2004 11:33
0 0 Atbildēt

vispār csdd varētu izdot programmu, kurā būtu iespējams vienkāršotā veidā modelēt dažādas situācijas, noskatīties animāciju, palasīties info utt. teiksim, situācija - auto pārvietojas ar ātrumu 90km/h, sēž aizmugurē māte un tur rokās zīdaini. izskrien uz ceļa briedis, piemēram.. vai opels izlien.. un cilvēks apskatās, kas tad notiek. kur sīkais aizlido, kur paši..

143674. viesis 15.oktobris 2004 11:33
0 0 Atbildēt

reaali "sakariigs" raksts. Vispirms staasts par laachpleesha ielu... peec tam bildes no citurienes. That's surely one way to go.

citaadi... nu pirms gaajeeju paarejaam, kas automaatiski kljuust par gaajeeju paarbrauktuveem, taa ir regulaara bilde... kaads paspeej nobremzeet, kaads nepaspeej.

143676. viesis 15.oktobris 2004 11:40
0 0 Atbildēt

Me arī atrada vienu labo:

Kad nokāpu no trotuškas, kreisajā pusē parādījās auto.

Es atkāpos atpakaļ, bet autiņš nobremzēja. Nodomāju, ka viņš grasās mani palaist, un veicīgi spēru divus soļus uz priekšu. Autiņš ierūcās un brauca man virsū. Pussolīti pirms manis verķis apstājās un vadītājs, izbāzis galvu pa atvērto logu, bļāva: "Stāvi, vai tu vienreiz stāvēsi vai ne'kē!"

Kad es tā izdarīju, tad viņš beidzot mani notrieca...

143678. viesis 15.oktobris 2004 11:45
0 0 Atbildēt

Nākt iauto drīzumā nozīmēs necienīt sevi...

Red, kaut kas jādara, citādi te tauta izmirs.

143679. viesis 15.oktobris 2004 11:45
0 0 Atbildēt

Šorīt braucu uz darbu, stāvot autobusā. Tā priekšā izgrieza vieglais auto un autobusa vadītājs strauji bremzēja. Kritu un sajutu vēl kādu man uzkrītam virsū. Tā bija sieviete gados.

Bet man sāp mugura...

Vai autobusa vadītājam bija tik strauji jābremzē?

Ja to nedarītu, tad viņš uzbrauktu vieglajam. Kurš tad būtu vainīgs?

143680. viesis 15.oktobris 2004 11:50
0 0 Atbildēt

To audifans:

Patreiz ir tikai pamirusi. Točno, ka jādara...ko iesaki?

143681. viesis 15.oktobris 2004 11:59
0 0 Atbildēt

nez,autors sho raxtiidams nav bijis smagaa narkotiku vai alkohola reibumaa? murgs kautkaads...cilveeciski vaita uzrakstiit nevar? dzejnieks atradies...

143682. viesis 15.oktobris 2004 12:04
0 0 Atbildēt

kas par *******nju?

143685. viesis 15.oktobris 2004 12:10
0 0 Atbildēt

KM ož...

143686. viesis 15.oktobris 2004 12:11
0 0 Atbildēt

viesis 11:45

vai triecienā pret vieglo ātruma samazinājums būtu mazāk straujš nekā bremzējot?

143687. viesis 15.oktobris 2004 12:12
0 0 Atbildēt

To: eriks_grigis [?] 15.10.2004 11:26

... un ar rokām.. ar rokām vaig parādīt... ! !!

-----------------

Bērniem vajag nevis ar rokām, bet ar piemēru parādīt.

Vecāki var 100x stāstīt, kā jāiet pāri ielai, bet ja paši pēc tam paņēmuši bērnu aiz rokas velkas pāri pa sarkano, tad rezultāts ir negatīvs. Ja vecāki varbūt vēl apskatās, ka nav mašīnu, tad bērns to nedarīs.

IMHO šeit tomēr ir milzīga CP nolaidība, kas absolūti neievēro gājēju pārkāpumus. Protams, ka šeit tiesības neatņemsi un kurpes nekonfiscēsi...

143689. viesis 15.oktobris 2004 12:15
0 0 Atbildēt

Nuuu!

Katram jānodarbojas ar savaam lietaam.

Kam ralliji jaaorganizee, kam portaals jaauztur, kam jacheko lai spams un fluuds negrieztos 90% no topiku teemaam.

Varbuut jaauztaisa ieksheejais chats lai viens otru vareetu apdi rst netrauceejot tiem kas varbuut uzdod kaadu iespeejams pastulbu, bet konkreeti vinju intreseejoshu jautaajumu. Es domaaju ka neviens no mums nav bijis no autinju vecuma ljoti erudiits un advanceets auto speciaalists.

Pietiek paskatiities topiku teemas, lai redzeetu ka jau peec dazhaam atbildeem pa teemu paraadaas atseviskju "erudiitu" "gudrie" komentaari, uz kuriem saak atbildeet taadi pashi peec komunikaacijas izslaapushie "speciaalisti".

Rezultaats paskumjsh.

Ja man buutu jaadomaa kuraa auto veltiitaa interneta resursaa buutu veerts ielikt reklaamu, tad ar nozheelu jaatziist, ka iAuto tas nebuutu, lai arii varbuut reitingi ir pietiekoshi augsti. Komenteetaaju intelekta liimenis diemzheel neveicina domu ka shii auditorijas lielaakaa dalja buutu maksaatspeejiiga.

Ieksheejais chats varbuut buutu iespeeja shiem cilveekiem komuniceet savaa starpaa, un spiideet ar savaam aspraatiibaam arii citu, to kuri veeleetos sajusties dumji, viduu.

Varbuut paaraak skumji un nopietni, bet tas ir mans viedoklis.

143691. viesis 15.oktobris 2004 12:25
0 0 Atbildēt

Palika labāk ne ? :)

143695. viesis 15.oktobris 2004 12:27
0 0 Atbildēt

To Qued:

Nezinu, jo, kad autobusa vadītājs nospieda bremzes, tad tas apstājās, kā pret sienu.

Ja autobuss bremzeetu ne tik trakoti strauji, tad triecienā pret vieglo auto, autobuss to aizsviestu vai aizstumtu projām, un kājās stāvošie pasažieri nekristu uz grīdas.

Apstāšanās autobusam noteikti būtu lēnāka, atsitoties pret vieglo un to stumjot projām, nekā strauji nobremzējot.

143697. viesis 15.oktobris 2004 12:38
0 0 Atbildēt

viesis 15.10.2004 12:27

super teorija!!!!!!!! veel tikai aizmirsi piebilst, ka priekshaa braucoshaas mashiinas vadiitaajs trieciena briidii lauztu sprandu un buutu mazak idinju uz celjiem..

taa tik turpinaat! gudriiba sit augstu vilni!

143700. viesis 15.oktobris 2004 12:48
0 0 Atbildēt

Karoch morāle - nebremzē - nedod dievs cilvēks sastieps muguru :) :) :)

143701. viesis 15.oktobris 2004 12:53
0 0 Atbildēt

Bet par ko īsti ir raksts un kāda ir tā jēga?

Ja brauc pa pilsētu (nu, blīvi apdzīvota vieta it kā, vai ne?) ir jāsajēdz, ka ielas medz šķērsot cilvēki. Ja viņi to dara tam paredzētajās vietās, tas ir tikai apsveicami. Ja žigulis un mersis + vēl bariņš 'sacensību' dalībnieku nespēj noorientēties situācijā, labi zinot ka viņu 'trase' tuvojas gājēju pārejai...(un nevajag stāstīt, ka gājēju pārejas ir kaut kas neparedzams, kas uzkrīt pēkšņi, līdzīgi kā 1.sniegs), paši vien ir vainīgi. Labi, ka necieta tās meitenes.

Bet vispār, manuprāt raksts ir izcili nesakarīgs sanācis. Ja gribējās atgādināt cilvēkiem, ka jāietur distance, tad to arī vienkārši varēja pateikt.

143702. viesis 15.oktobris 2004 12:59
0 0 Atbildēt

Šajā valstī "vienkārši" nevar...skaties, kā citi prot putrot...

CSN 54. punktu ar to, kā pašam apdrošinātājam ienāk prātā, vai vienkārši tevi KASKo gadījumā pasūta uz poda.

Jo stulbāk, jo labāk!

143703. viesis 15.oktobris 2004 13:00
0 0 Atbildēt
143708. viesis 15.oktobris 2004 13:03
0 0 Atbildēt

un avārijas...ir tik stulbas,

un tie, kuri tās izraisa arī ir tikpat stulbi, ka neko saprotamu tiem nepateiksi.

143714. viesis 15.oktobris 2004 13:16
0 0 Atbildēt

Ta nu ir patiesība.

Kad vainīgais vadītājs uzzina, ka par cietušajam nodarītiem viegliem miesas bojājumiem ar veselības traucējumiem viņam draud cietumsods līdz diviem gadiem, viņš nenoliedz ka ir stulbs un gatavojas atnest arī izziņu par savu stulbuma pakāpi.

KL 260.p. (1) Par ceļu satiksmes noteikumu vai transportlīdzekļu ekspluatācijas noteikumu pārkāpšanu, ja to izdarījusi persona, kas vada transportlīdzekli, un ja tās rezultātā cietušajam nodarīts viegls miesas bojājums ar veselības traucējumu vai vidēja smaguma miesas bojājums, - soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz diviem gadiem vai ar arestu, vai ar naudas sodu līdz sešdesmit minimālajām mēnešalgām, atņemot transportlīdzekļa vadīšanas tiesības uz laiku līdz pieciem gadiem vai bez tā.

143715. viesis 15.oktobris 2004 13:21
0 0 Atbildēt

Brīnumi notiek, neskatoties uz to, ar cik biezu Mercedesu, džipu vai Allroud jamais ir rullējis...

143719. viesis 15.oktobris 2004 13:52
0 0 Atbildēt

KG/AM , tobish: kreativ - gavno, avtor - mudak

143723. viesis 15.oktobris 2004 14:26
0 0 Atbildēt

eu eerik, vai tik nebuus pareizaak raxtiit "distances" nevis "intervaala"

143729. viesis 15.oktobris 2004 15:05
0 0 Atbildēt

1. Intervāls - Mazda un stabs.

2. Distance - negadījumos pirms gājēju pārejām.

Vai saprati atšķirību?

143731. viesis 15.oktobris 2004 15:12
0 0 Atbildēt

Viesi 13:00 ko tu ar to grbēji pateikt????

143732. viesis 15.oktobris 2004 15:13
0 0 Atbildēt

hi,hi...viens atšķiras no citiem ar distanci, cits tai vietā ievēro intervālu...jo stulbāks koments, jo stulbāka, lasi labāka, dzīve...

143733. viesis 15.oktobris 2004 15:14
0 0 Atbildēt

Viesis 13:00 iepierdās inetā...

143734. viesis 15.oktobris 2004 15:28
0 0 Atbildēt

Nu gan, Griģis dzejdaris:))) Vēl jau jāpatrennējas, lai varētu vilkt citiem dzejas meistariem līdzi:))

PS.

Manuprāt, derētu labāk izklāstīt kādas sarežģītākas situācijas, nevis 2x2 ābeci, kuru visi zina, bet viens otrs PRINCIPĀ neievēro.

Starp citu kā ir Miera un Tallinas krustojumā virzienā no centra - it kā divas joslas viena pa sliedēm viena blakus, tam kas brauc pa nosacīto pirmo joslu it kā taisni nav kur braukt (loģiski griezties pa labi), lai brauktu taisni nākas vismaz pusjoslu pārkārtoties pa kreisi, kas brauc pa sliedēm taisi, tikai mazliet jāpavelk pa labi, lai brauktu taisni. Kuram tad tur ir priekšroka, ja abi grib braukt taisni - viens no 1. joslas viens no otrās (braukt pa sliedēm tur nav aizliegts)? A? Tā varētu pakomentēt Griģis:)

/viess/

143738. viesis 15.oktobris 2004 15:49
0 0 Atbildēt

Vai zini kā sauc to, kad Tu sabiedriski izstāsti it kā visu, bet noklusē būtisko, un tad pieprasi, lai tas otrais uz tavām muļķībām atbild (un klusi pie sevis smejies, ka viņš jau nezinās)...

Atbilde Tev par jautājumu, kas citus maldināšana, būs konsultācija par maksu.

Pieteikties uz konsultāciju vari sadaļā "Jautājumi".

143740. viesis 15.oktobris 2004 15:54
0 0 Atbildēt

Sarežģītās situācijas skatām katru dienu piecas nedēļas no vietas apmācībās autoskolā.

Nākošās grupas apmācības sāksies 8. novembrī.

Ja Tu, viesi 15:28, nopietni vēlies uzzināt par traucējošām un bīstamām situācijām un krustojumiem Rīgas pilsētā, satiksmes organizāciju tajos, lai izbrauktu nepārkāpjot CSN prasības, tad varu piedāvāt apmācības kursus.

Atbilde aiz Tevis...

143741. viesis 15.oktobris 2004 16:15
0 0 Atbildēt

Pagriezos apkārt-bet neviena nav.Kur atbilde palikusi?Aiz tevis,aiz tevis...

143742. viesis 15.oktobris 2004 16:15
0 0 Atbildēt

Kā rodas situācijas, lai par tām runātu?

143743. viesis 15.oktobris 2004 16:16
0 0 Atbildēt

Atbildi: Vai Tu būsi 8. novembrī uz mācībām?

143746. viesis 15.oktobris 2004 16:31
0 0 Atbildēt

To viesis 16:15:

1. Vispirms apmācu, kā rodas dažādas situācijas ceļu satiksmē un kā tās paredzēt.

2. Tad kuras no tām ir bīstamas kustības drošībai un kā to noteikt?

3. Kā tās veidojas Rīgas bīstamos krustojumos, par kuriem stāstu arī televīzijā.

4. Tālāk mācu noteikt ceļu satiksmes negadījumu norises mehānismu tiem negadījumiem, kas notikuši iepriekšējā diennaktī un ir fotografēti.

5. Apmācības laikā grupas dalībnieki novērtē vienu notikušu negadījumu uz ielas pie mācību iestādes, tad uzskaitam iemeslus, nosakām vainīgo, rekonstruējam negadījuma norises mehānismu, aprēķinam transportlīdzekļu braukšanas ātrumus pirms negadījuma un nosakām iespējamo apdrošinātāja rīcību atlīdzības noteikšanā.

PS/

Apmācības kursu laikā notiek 3-5 negadījumi mācību telpas logu priekšā. To norises apstākļus arī pētam.

143747. viesis 15.oktobris 2004 16:33
0 0 Atbildēt

Kas ir...dazhaadas situaacijas?

143748. viesis 15.oktobris 2004 16:36
0 0 Atbildēt

Situācijas ir jānosaka arī CP, lai noteiktu soda bardzību par agresīvu braukšanu.

Tās ir:

1) traucējoša;

2) bīstama;

3) avārijas.

143752. viesis 15.oktobris 2004 16:49
0 0 Atbildēt

to Eriks Griģis

Es jau te reti iegriežos, iauto biju redz pieregistrējies, bet pat neatceros ka:) tapec ari nelogojos. Pastasti kas tās par macībam īsti ir, kur notiekas, kas organizē, ko māca.

/viess/

143753. viesis 15.oktobris 2004 16:51
0 0 Atbildēt

ok izlasiju - ko maca puslidz skaidrs:)

/viess/

143754. viesis 15.oktobris 2004 17:00
0 0 Atbildēt

Shoriit eMiitis ( Macibnieks ) uz salu tilta savam apmaacaamajam maacija kaa neielaizt mani rindaa ( uz praktiski tuksha tilta ) - protams ka es ieliidu rindaa! bet nu manupraat maciibniekam tanii briidii bija tuvu maximaali atljautajam aatrumam! Un kulakus pa gaisu vicinaaja un noteikti lamaajaas - bet kaa tu iemaacisi jaunajam auto vadiitajam taisiit avaarijas kuraas vinjs itkaa nav vainiigs!

143757. viesis 15.oktobris 2004 17:13
0 0 Atbildēt

Mācības notiek autoskolā BCDE, Bauskas ielā 86.

Macās autoskolu pasniedzēji, instruktori, autotehniskie eksperti.

Janvārī mācības sāk Spēkratu institūta (LLU) 3. un 4. kursa studenti, tāpat arī inženierzinātņu maģistri, kas izvēlēsies Maģistra darbus Satiksmes vadībā, Kustības drošībā, Transportlīdzekļu trasoloģijā vai Ceļu satiksmes negadījumu izmeklēšanā.

143758. viesis 15.oktobris 2004 17:17
0 0 Atbildēt

hi...hi...rhino...rinda uz tukša tilta...superlabais tukšums...

143759. viesis 15.oktobris 2004 17:20
0 0 Atbildēt

To eriks_grigis 16:36

"Situācijas ir jānosaka arī CP, lai noteiktu soda bardzību par agresīvu braukšanu."

Kas ir agresīva brauksna?

143760. viesis 15.oktobris 2004 17:23
0 0 Atbildēt

Tas, ko tiesā var pierādīt vai apstrīdēt.

Agresīva braukšana ir apzināta vadītāja ļaunprātīga rīcība, pārkāpjot tiesību aktos noteikto kārtību ceļu satiksmē, kas rada bīstamību ceļu satiksmes kustības drošībai un apdraudējumu citiem ceļu satiksmes dalībniekiem

(6 soda punkti).

Tiesību aktos noteiktā kārtība ir kustības drošība ceļu satiksmē.

Bīstamību ceļu satiksmes kustības drošībai rada ceļu satiksmes dalībnieka Ceļu satiksmes noteikumu prasību pārkāpumi.

Apdraudējumu citiem ceļu satiksmes dalībniekiem raksturo tiem nodarītais traucējums,

radītā bīstamā vai

izraisītā avārijas situācija ceļu satiksmē.

Atbilstoši situācijas smaguma pakāpēm piemēro sodu vadītājam par agresīvu braukšanu, attiecīgi LAPK 149.4.p. 11.daļā noteiktajam (Ls 50-200).

Kā noteikt apdraudējuma smagumu, izmaiņas CSN, LAPK un soda punktu piemērošanas kārtību, Saskaņotā paziņojuma aizpildi un vadītāja rīcību CSNg vietā, lai par notikušo neziņotu policijai, atbilstoši CSN 51. punktā noteiktajam, mācām autovadītāju grupām, autotransporta uzņēmumiem un firmām pēc iepriekšējiem pieteikumiem autoskolā BCDE,

Bauskas ielā 86.

143772. viesis 15.oktobris 2004 21:31
0 0 Atbildēt

pizdon giedottttttt.............

143786. viesis 17.oktobris 2004 16:52
0 0 Atbildēt

Vēlos informēt par sestdienas notikumu Liepājā, kad divi Liepājas kriminālā grupējuma darboņi- narkotigoņi ar mersi kabrioletu 150 km/h iemaucās apgaismes stabā. Ziņa pilnībā ar bildēm te: www.virtualliepaja.lv/modules.php?n...rticle&sid=898

143790. viesis 17.oktobris 2004 20:15
0 0 Atbildēt

Kāda velna pēc kādam tur 'kristam' Virtuālā Liepājā jāpostē muļķības??? Esi bandītu advokāts? Palasi pilsētas lielākā laikraksta "Kurzemes Vārds" info- www.liepajniekiem.lv/?cat=1&doc=15093&cmd=view

143796. viesis 18.oktobris 2004 8:15
0 0 Atbildēt

Auto īpašniekam raizes...nāksies par visu elektrotīkliem atlīdzināt. Apdrošinātāji nemaksās...

143800. viesis 18.oktobris 2004 9:12
0 0 Atbildēt

Tā ir demokrātijas forma Latvijā...

Demokrātija rada novirzes no normas. Novirzes robeža ir nenormālība - ārprāc, kas rodas, ja indivīds neatbild par savu rīcību un ar to rada bīstamību sabiedrībai...tas ārēji izpaužas Amerikā tā, kad "nobīdijies" jamais ņem rokās šaujamo, iziet ielās un ar stroķi griež tuvākstāvošajam...tāpat Latvijā ceļu satiksmes negadījumos tikai reizēm cieš stabi...vai pieņem lēmumus, kas rada zaudējumus, par kuriem neviens neatbild...

Eiropas demokrātijas forma - jamais ņem stroķi un nobliež sevi pats...un tas nav tas pats, kas piederīgajiem atstāt rakstītu zīmīti, lai pēc tam ar auto iebrauktu pretējā braukšanas joslā vai kompaškā kokā...

144703. viesis 21.oktobris 2004 14:44
0 0 Atbildēt

žēl golfa

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti