Uz ceļiem iet bojā IeM iestāžu darbinieki 123

 
19.oktobris 2004 17:12

Par spīti atbildīgo institūciju itkā rosīgajai reaģēšanai, situācija uz Latvijas ceļiem ja ne pasliktinās, tad noteikti diezin vai uzlabojas. Par to liecina ziņās atkal un atkal pieejamā informācija par avārijās citušajiem un bojā gājušajiem.

Nu tas ir skāris arī pašas Iekšlietu ministrijas iestādes un to darbiniekus.

Oktobra sākumā, drīz pēc apstiprināšanas amatā, autoavārijā, kas, visticamāk, notikusi pārgalvīgas braukšanas dēļ, gājis bojā Iecavas policijas priekšnieks 1956.gadā dzimušais Velards Dreijers.

Avārija notikusi 3.oktobrī Bauskas rajonā uz šosejas Rīga-Bauska. Pēc policijas sniegtās informācijas, Dreijers neizvēlējās pareizo braukšanas ātrumu un viņa vadītais "Ford Escort" ietriecies šosejas malā stāvošā automašīnā. Dreijers miris ceļā uz slimnīcu.

Sākotnējā informācija liecina, ka negadījumā vainojams pārlieku lielais braukšanas ātrums un distances neievērošana. Informācijas par to, vai vadītājs negadījuma brīdī būtu bijis alkohola reibumā, pagaidām nav. Valsts policijas Iekšējais drošības birojs ierosinājis dienesta pārbaudi, kas vēl turpinās.

Šomēnes šis ir jau otrais gadījums, kad ceļu satiksmes negadījumā iet bojā Iekšlietu ministrijas iestāžu darbinieks - 17.okobra vakarā Rīgas rajonā, uz tilta pār Gauju, autoceļa Inčukalns-Valmiera 2.kilometrā, automašīnu "Audi" un "Ford" sadursmē gāja bojā 1961.gadā dzimušais Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta darbinieks.

Traumas šajā avārijā guva 1974.gadā dzimušais Rīgas Galvenās policijas pārvaldes Patruļpolicijas darbinieks, kas ar galvaskausa traumu un kakla skriemeļu bojājumu komā ievietots slimnīcā.

Šoreiz valdībā ir sākusies īpaša rosība - koalīcija šorīt Iekšlietu ministram Ērikam Jēkabsonam pieprasījusi reālu rīcības plānu satiksmes drošības uzlabošanai uz Latvijas ceļiem.

Jautājums vien - kas tad ir ticis darīts līdz šim?

 
Visi komentāri
 
144299. viesis 19.oktobris 2004 17:33
0 0 Atbildēt

Šodienas Diena's 1.lpp ir iespaidīga. Privātam kantorim šīs lietas ir svarīgākas nekā valstij. Laikam jau loģiski. Bet kad emocijas norimst, Jēkabsons saka - mēdiji vainīgi. A kas ir valsts - tie paši cilvēki. Un ja viņiem cilvēkiem-valstij šie cipari ir vienaldzīgi (tā vismaz izskatās pēc impulsīvās rīcības nevis regulāras profilakses), tad ar šo valsti kaut kas nav kārtībā.

144302. viesis 19.oktobris 2004 17:38
0 0 Atbildēt

Vai iauto tur bija un to redzeja, vai ari veikli nozaga Letas zinu?

144304. viesis 19.oktobris 2004 17:39
0 0 Atbildēt

tu tikko pamodies, vai?...

144308. viesis 19.oktobris 2004 17:41
0 0 Atbildēt

Domāju, ka LETA arī tur nebija :)

144317. viesis 19.oktobris 2004 17:56
0 0 Atbildēt

Kursh inchukalnnaa iebrauca preteejaa joslaa? Droshi ka 74 gadaa dzimushais. Es tikai izsaku mineejumus. Man radagabals arii straadaa glaabeejos un pac ar AUDI neesaajas uz Riigu ar 120-140. Un pat shmigaa vazaajas pa rajonu. Man vienreiz pat ar shamo taads riktiigs konflikc sanaaca ka atjeemu atsleegi lai nebrauc pakalj polsham vai uz diseni - nezinu ko vinsh tur gribeeja. Bet diivainaakais ir tas ka shamajam sadauziitas ir triis vai chetras mashiinas pa paali un shamais nau bijis pat mashiinaa tajaa briidii. Visu izdara darugi un pazinjas. Laikam shamais kreklinjaaa dzimis, bet citiem kreklinji izbeidzas. Valmieras pikjis tak liidz shim bija vienc no droshaakajiem un shitie valsc dienesta sabojaaja lapo slavu.

144327. viesis 19.oktobris 2004 18:26
0 0 Atbildēt

kamēr trupaku kaudzes iauto nekas neinteresē

kad var atkal uzbraukt CP, tā rakstelis top stundas laikā

144330. viesis 19.oktobris 2004 18:31
0 0 Atbildēt

2uupis:

tas taksh kruta,savs personiigais alkaans :)

es tavaa vietaa vinju taa riktiigi atmatoriitu,kad vinsh pieleejies....mok paarstaatu dzert peec kaada laika,kad konstateetu,ka no snabja naakamaa dienaa acis zilas,zoklis saap,utt...;)))

144334. viesis 19.oktobris 2004 18:52
0 0 Atbildēt

Paskatoties, kā brauc ASV, es teiktu, ka pie mums ir vainīgs klimats un ceļu stāvoklis. ASV neviens no 2-3 joslas uz šosejas nost nevācas, jāapdzen pa pirmo, blakusjoslā neviens nevienu nelaiž, tāpat arī no pagalmiem nespīd izbraukt. Gājēji? Tie ir tie pašnāvnieki, kas pusstundu pirms liktenīgā skrējiena stāv uz uzzīmētas pārejas? phe! Pie mums LV cilvēki nebrauc perefekti, bet salīdzinot ar USA, mandomāt, ka mēs kopumā braucam daudz labāk. Vienkārši USA ir vairāk saulainu un sausu dienu, arī pie mums šādās dienās ir mazāk avāriju. USA uz ceļa zīmes un visi apzīmējumi ir izlikti PAMATOTI un LOĢISKI, nevis kur pagadās, ja ir ātruma ierobežojums, tad tam ir iemesls, nevis kā pie mums vairākās vietās tās ir CP barotavas, kā rezultātā mūsu cilvēki nonivelējas un kā protestējot zīmes neievēro vispār. Tur ne tikai dzer pie stūres, tur vēl arī pīpē zāli un duras. Ātrums uz štrāsēm ASV ir 107-125 km/h, plūsma iet uz 130-140 km/h, tā kā arī atruna, ka pie mums visi skrien kā traki arī ir nevietā.

Jāsakārto ceļi, zīmes, infrastruktūra un mēs jau būsim uz daudz pareizāka ceļa, tāds arī varētu būt plāna 1.punkts, pārējie ir tikai sekundāri!

144337. viesis 19.oktobris 2004 18:58
0 0 Atbildēt

Ministr, domāju, ka varētu nedaudz palīdzēt!

Patreiz gatavoju projektu par kustības drošības uzlabošanu kādas mums draudzīgas valsts ceļu satiksmē.

Mani atrast tev nebūs grūti...

144338. viesis 19.oktobris 2004 19:07
0 0 Atbildēt

Viesi 18:58,

tevi meklee koaliicija...pirms neesi muus uzklausiijis, nesaisties ne ar vienu politikji...

144364. viesis 19.oktobris 2004 21:06
0 0 Atbildēt

KO LAI SAKA:) Putjiitim ir taisniiba LATVIJAS ATSALDENJIEM POLICIJA SMADZENES nieliks citas:)

144380. viesis 20.oktobris 2004 1:47
0 0 Atbildēt

piekriitu anoniimikim

144381. viesis 20.oktobris 2004 3:40
0 0 Atbildēt

Yukki , nu gan salieci - vismaz Californijaa katrs otrais piebremzees lai tikai tevi palaistu aaraa no pagalma / shkjeersielas (ja vien tu raadiisi pagriezienu), tieshi taapat ir ar paarkaartoshanos - paraadi pagriezienu un tevi 99% gadiijumos ielaidiis veelamajaa joslaa. Un tas viss pie atarumiem 45mph pilseetaa, 75mph pa shtraasi.

Taadu gaajeeju nav vispaar (ir ielas kur nav nemaz trotuaaru), bet pie pie retajaam gaajeeju paarejaam cilveeki un gaida zaljo, jo ir reaals sods par skrieshanu paari pie sarkana. Ja policija to redzees, noteikti ka vismaz aizraadiis, vai uzliks naudas sodu.

Par ziimeem pilniibaa piekriitu - to ir daudz, bet saprotamas, vienkaarshas un paardomaatas.

Ik peec 5 minuuteem uz ielas ir redzama vismaz viena policijas ekipaazha (braucot kopaa ar paareejiem vienaa pluusmaa, +10mph virs atljautaa aatruma). Avaarijas... nu gadaas, bet pie taada mashiinu daudzuma taas notiek daudz retaak nekaa pie mums.

Gadaas arii atsaldenji (paarsvaraa ar Mustangiem un BMW), kas nevienu nekur nepalaizh, bet tie parasti ir vai nu melnie jaunieshi vai latvieshi :).

144385. viesis 20.oktobris 2004 9:05
0 0 Atbildēt

Godigi sakot pat nav ko teikt! Pikjis izteerets, akcijas sataisiitas, vieniigais labums bija jautriiba par IQ akciju! - Realas jegas no taa visa mav! Kaa var Policis nosisties parsniedzot atljauto braugshanas aatrumu un agresiivi braucot! - vai tieshaam neviens to nezinaaja ka vinjam patiik paarsniegt aatrumu! Un shitaadus aazhus pa daarzniekiem! Nepalieciet nu smiekliigi! Kaa var but policijas priekshnieks rajonaa vieteejais?????? Tur korupcija jau no smilshukastes! KNABim vajaga novilkt bikses un sadot pa ausiim! Vinji neko shinii jomaa nedara! O jaa nokjeera pa apskateem - labi!

P.S. Besii pilniigi besii ja es kaut reizi shitaa kautko naizdariitu mani atlaiztu un vareetu es staadiit kartupeljus - bet te POFIGAA teeree manu naudu kautkadiem mudakiem kas no visatljautibas vairs dziivot negrib :(((((((((((((((((((

144388. viesis 20.oktobris 2004 9:18
0 0 Atbildēt

Abstrahējoties no personīgām emocijām jāsaka 2 lietas:

1) Nekas nav teikts par avārijas vietu un apstākļiem. Ja tumsā padzina apakšā neapgaismotam smagajam, tad šādu gadījumu ir daudz un arī es vienreiz gandrīz šādi papildināju melno statistiku. No pieredzes zinu, ka tur nav jābūt lielam ātrumam.;

2) Eskortam jau pie 50km/h frontāla trieciena motors nāk salonā (t.i. klēpī);

3) Nepareizi noregulēti galvas balsti rada spranda un galvaskausa pamatnes lūzumus avārijas gadījumā. Tad labāk lai nav nemaz;

4) Nav teikts vai abi džigiti bija sprādzējušies. Arī tam ir nozīme.

5) Ja mašīnu padzina 'zem' smagā, tad nav grūti kļūt par līķi, jo praktiski visa haube tiek paspiezta apakšā un triecienu saņem jau jumta stoikas.

144389. viesis 20.oktobris 2004 9:24
0 0 Atbildēt

Manupraat ir uz gadu jaatcelj visi satiksmes noteikumi - apdroshinashanas - tehniskaas apskates - atruma un parkoshanaas ierobezhojumi - Un pec gada Celju Policija ir janodod privaatajaa biznesaa! Nebuus probes ar radariem - ziimem un atrunaam ka tauta jau neko nedara vinjai jau neko nevajag! TAUTA KLAAT NETIEK LAI KAUTKO MAINIITU!

144392. viesis 20.oktobris 2004 9:28
0 0 Atbildēt

Reizi jau strādaja pie satiksmes drošības uzlabošanas. Puse gada vēl nav pagajusi. Vainīgie mekleti sakot no autoskolam beidzot ar autovadītājiem, kam stāžs 50 gadi. Rezultati ir tadi, kadi tie ir.

Un nu nemainīsies nekas, kamēr viss tiks darīts priekš atskaitēm...

144398. viesis 20.oktobris 2004 9:39
0 0 Atbildēt

da iesākumam jāpalielina sodi 10-x. efekts ilgi neliks gaidīt. punktu sistēma reāli sāks darboties tikai nākamā gada vasarā, bet milzīgie sodi gan ātri vien saliks visu savās vietās, kad džigitiem būs jāšķiras no pēdējām apenēm, lai teisu izpildītājs varētu piedzīt par labu valstij sodiņu, aptuveni 1500 LVL apmērā par ātruma pārsniegšanu virs 30km/h, vai par agresīvu braukšanu, vai par skriešanu pāri krustam pie sarkanā, vai par gājēju naliašanu.

ministr, ja tu šito lasi, bet es zinu ka tu šito lasi, silti iesaku, paceļ sodus 10-x, efekts būs graujošs, bet attiecībā pret godīgiem braucējiem un neaizsargātiem godprātīgiem gājējiem tas būs tikai taisnīgi !!! bļaus un spirināsies tikai tie, kas ir pataloģiski pārkāpēji, un 10-x lielāki sodi lielāko daļu šo lošu izmācis ātri vien.

144399. viesis 20.oktobris 2004 9:41
0 0 Atbildēt

Par sho teemu man ljoti "patika" vakardienas LNT zinju telefonsaruna ar Pukjiites kungu...

Kur Pukjiites kungs (laikam jau nebija dzirdeejis par Iecavas gadiijumu) nosauca visus (uzsveru visus) shos bojaa gaajushos (vai izraisiitaajus) par dzeeraajiem un plaanpraatiigiem lidotaajiem....

ja ticam vinja teiktajam, tad varbuut vajadzeetu paarskatiit ko ieceljam policijaa par priekshniekiem? Nedriikst tachu buut policijas priekshnieks dzeeraajs (alkoholikjis) vai plaanpraatiigs lidotaajs (aatruma un noteikumu paarkaapeejs)

144410. viesis 20.oktobris 2004 9:55
0 0 Atbildēt

"Uz ceļiem iet bojā IeM iestāžu darbinieki" smieks nāk, kur tad ir šie DARBINIEKI? Viens mirstīgais uz tilta nesakopās bēdīgs gadījums, ko te pateiksi.

144412. viesis 20.oktobris 2004 9:58
0 0 Atbildēt

Mani tracina texts - ES VIENMEER BRAUCU PIECIISHA ROBEZHAAS :( da (*&#$@##)(!@&^#(*$%& nu kur vel klajaak pateikt a man PO tie noteikumi atpirkshos un mishu taalaak - ja tie buus 50Ls varbuut tauta saaks domaat!

Iesaku korupcijas ierobezhoshanas nolukos atbildiigas amatpersonas ( lasi CP bosus ) iecelt no citiem rajoniem! - lai nav vietejo KINGU kaa gadijumaa ar AUDI kursh iepirda pa autobusu vietaa kur apdziit nedriikst :(

144431. viesis 20.oktobris 2004 10:18
0 0 Atbildēt

to viesis (IeM) 20.10.2004 09:55

gājis bojā Iecavas policijas priekšnieks...

Vai vinjsh nebija IeM darbinieks?

144432. viesis 20.oktobris 2004 10:20
0 0 Atbildēt

RHINO [?] 20.10.2004 09:24

tas buutu pietiekoshi ekstreemi :)

man pat liekas ka avaariju skaits palielinaatos minimaali, jo taapat jau shobriid visi liek miiksto noteikumiem.

144435. viesis 20.oktobris 2004 10:27
0 0 Atbildēt

Roi [?] 20.10.2004 10:18

Es par to, ka virsraksts daudzskaitlī varētu padomāt ka IeM darbinieki čupām sitās.

144440. viesis 20.oktobris 2004 10:48
0 0 Atbildēt

Arī ugunsdzēsēji ir IeM darbinieki!

144443. viesis 20.oktobris 2004 11:00
0 0 Atbildēt

tas ments kurš izraisīja avāriju siguldā bija piedzēries un aizmidzis pie stūres, a otram nav nekāda sakara ar VUGD, viņš bija vienkāršs strādnieks kokrūpniecībā, kurš īstenībā nomira mediķu darba neorganizētības dēļ

144446. viesis 20.oktobris 2004 11:02
0 0 Atbildēt

ļoti rekomendēti kādam ne no policijas pārbaudīt alkohola reibumu mašīnām kuras atbrauc no policijas iestādēm pēc darba beigām varu saderēt ka ne mazāk kā 50% būs šmigā

a puķīte kā viemēr savā stilā t.i. savu ne visai lielo prāta spēju robežās

144448. viesis 20.oktobris 2004 11:07
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ [?] 20.10.2004 09:39

da iesākumam jāpalielina sodi 10-x. efekts ilgi neliks gaidīt

-------------

Efekts būs.

Poliči bariem tusēs visneiedomājamākajās vietās, kur saliktas absurdas zīmes, slēpsies krūmos 50m no apdzīvoto vietu sākumiem un sevišķu uzmanību pievērsīs lielajām šosejām. Rezultātā visi saprātīgie braucēji būs iebiedēti līdz absurdam, bet laukos visi kā brauca pālī bez tiesībām tā brauks. Jau tagad pieķerot piedzērušos traktoristu braucot šmigā, viņam reāli nekas nedraud. Paraudās ka viņam 3 bērni jābaro, atdos tiesības un dusmīgi pakratīs ar pirkstu.

Pareizi, tagad pievērsīsim milzu uzmanību ātrumam. tas, kurš brauc ~100 km/h pa 2-joslu šoseju ir milzu pārkāpējs, kuram jāliek milzu sodus un vispār būtu jānošauj, bet tam kurš ar tiem pašiem 100 km/h brauc pa Rigas centru pofig, jo tur jau nevienu neķers.

Kāda jēga no drakoniskiem sodiem, ja īstie pārkāpēji no tiem izvairās?

Kāda jēga no soda punktiem tiem, kam nemaz nav tiesību?

Kāda jēga likt visādus aizliegumus šrotiem, kuriem tāpat nav tehniskās?

144452. viesis 20.oktobris 2004 11:18
0 0 Atbildēt

Nevienam nav noslēpums, ka liela daļa policijas darbinieki, līdzīgi kā visu līmeņu hudožņiki - ir ļoti vāji autobraucēji. Ne tikai senākos laikos, bet arī šodien. Lai viesis (IeM) mani neoponētu, uzreiz pateikšu, ka šo viedokli neesmu no "pirksta izzīdis" , bet gan no 10 gadu darba pieredzes prokuratūras sistēmā secinājis. Agrāk , CSN, kurus bija izdarījuši visu veidu policisti (miliči) , formēja prokuratūru operatīvie darbinieki. Un gada laikā, uz šo "kārtības sargu" rēķina, rajonā bija itin iespaidīgs skaitlis CSN. šodien, situācija varētu būt itin līdzīga.Vakar, pie Maximas pavēroju vienu CP ekipāžas "pilotu", kuram ar lielām grūtībām atpakaļgaitā stāvvietas kabatā izdevās noparkot savu auto. Piebildīšu, ka padomju laikā, milicijas darbiniekiem (kuri paši vēlējās), bija iespēja apgūt papildus braukšanas prasmi pie autosportistiem. Pieļauju iespēju, ka pašreizējie CP darbinieki VISPĀR netiek sagatavoti ekstremāliem braukšanas apstākļiem. Starp citu, padomjlaikos, dažādu līmeņa reidos, iespējamajai pakaļdzīšanās manevru nodrošināšanai, tika aicināti profesionāli augstas klases autosportisti, kuri bija noformēti kā družīņņiki vai ārštata autoinspekcijas palīgi. Pašiem to laiku autoinspektoriem arī nebija prieks taisīt "gonkas" pa pilsētu ceļiem.

144455. viesis 20.oktobris 2004 11:25
0 0 Atbildēt

Kaa papildinaajumu Ikdienas Viesim varu pastaastiit ka policijas autobaazes teritorijaa izskataas kaa mazaa shrotinjaa. Tieshi cp auto gan tur neesmu redzeejis kopsh taas reizes kad saskreejaas 3 volvo. Paarsvaraa tur staav netrafareetas mashiinas. Ir arii taadas kuras remontu njepodljezjit.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144457. viesis 20.oktobris 2004 11:26
0 0 Atbildēt

reāla situācija ir tāda, ka katram mentam ir kāds cits ments pazīstams, kas noteikti pazīs korīšu, kurš var "izručīt", jeb "zamjaķ ģelo"

varam pat uztaisīt aprēķinus, balstoties uz varbūtību rēķiniem

paskatamies kāds ir IeM darbinieku īpatsvars valstī un tad salīdzinam to ar viņu(IeMistu) reģistrēto pārkāpumu īpatsvaru.

normālā gadījumā šiem abiem cipariem vajadzētu būt visai līdzīgiem, bet reālā dzīvē nebrīnīšos, ja visi IeMisti izrādīsies paraugpuisīši un tiem reģistrētas būs tikai avārijas ar LATĀLU iznākumu, kuras nevar "zamjaķ"

144458. viesis 20.oktobris 2004 11:27
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 20.10.2004 11:07

tu, rādās, arī esi patoloģisks pārkāpējs ar visatļautības un bezatbildības pazīmēm. Arī Tev pienāktos par braukšanu ar +30 km/h 1000 LVL sodiņš. domāju ka pēc pirmā precedenta, Tev uz ilgu laiku atkritīs vēlme PĀRKĀPT un pēc tam meklēt sev attaisnojumus. Ja visi ievērotu elemntārās CSN normas, bojāgājušo statistika būtu vismaz uz pusi mazāka, vismaz ! Bet ja ar šo statistikunepietiek, tad atliek tikai un vienīgi no tādiem kā tu nodīrāt 10 ādas par uzspļaušanu noteikumiem. Arī tādus kas dod CePistiem kukuļus vajag aiz restēm, bez žēlastības, nerunājot jau nemaz par pašiem CePistiem kas ņem vai pieprasa. Šo marasmu, kas valda uz mūsu ceļiem, var izbeigt tikai ar totālu TERRORU visās frontēs - sākot ar kukuļņēmēju un kukuļdevēju ietupināšanu, beidzot ar sodu desmitkāršošanu.

Un ja tu, raimondo [?] 20.10.2004 11:07, esi sistemātisks vai hronisks pārkāpejs (ar mūžīgu atrunu - ko ta es, es jau Šumahers, varu atļauties arī 130 braukt, lai uz 90 brauc opji), tad pateicoties 10-x lielākiem sodiem un reāliem drudiem tikt aiz restēm par "piecīšu" došanu, tu ātri vien kļūsi par lojālu braucēju, kurš IEVĒRO CSN, kaut vai tikai tāpēc ka baidies no represijām, ja prātiņa nepietiek to darīt citu apsvērumu dēļ.

144461. viesis 20.oktobris 2004 11:30
0 0 Atbildēt

KO var vaavuljot par sodu lielumu, IMO sodi ir adekvaati, tachu ir NEPIECIESHAMS nodroshinaat to NEIZBEEGAMIIBU. Preteejaa gadiijumaa, uzliks sodu, bagaataakie samaksaas, un mauks taalaak ( taads kaa lielaaks celju nodoklis tikai :D ), a nabagie varees staigaat ar kaajaam. Bargaaki sodi nevienu nedisciplinees ( ja iepeejam ka tevi nokjer ir ljooooooooooti reta), tikai radiis papildus korupciju utt. Vienkaarshi tad visi savaas vieteejas policijas nodaljaas sameklees sev draudziigus cilveekus, un brauks ka puteklji vien pa gaisu.

144462. viesis 20.oktobris 2004 11:33
0 0 Atbildēt

WALA [?] 20.10.2004 11:30

sodi NAV adekvāti, jo na tādiem sodiem kas šobrīd ir spēkā lielākā daļa neraustās. ja prātiņa nepietiek, vajag ieviest 10-x lielākus sodus un tupināt aiz restēm bez žēlastības pļēgurus, kukuļdevējus un kukuļņēmējus. citas izejas nav. valstij nav naudas lai savādāk atrisināt šo debīlo situāciju.

144463. viesis 20.oktobris 2004 11:33
0 0 Atbildēt

Deadmororz - nesapnjo ja, nu nekad taa nebuus ka korupciju pie mums izskaudiis.

P.S. Esmu pieredzeejis optimists. :P

144468. viesis 20.oktobris 2004 11:42
0 0 Atbildēt

nepiekriitu WALA - ja tu staigaasi ar kaajaam jau buus droshaak uz celjiem :P ! - Un sodi nav obligatais maksaajums! kaa jus to nespeejat saprast - neparkaap un nebuus tev maxaat! Sodus vajaga nenormaalus - un no taa iekaseetaa pikja celt algas CPistiem! Pirkt autinjus ar jaudiigiem motoriem gazt pilnas baakas lai regulaari kursee! Lai Piebalgas Puika nevaretu kljuut par CP bosu Piebalgaa bet Kuldiiga! ar labu algu dienesta dziivokli un Domakla zobenu pie kakla! - Un tad buus kaartiiba!

P.S. Manupraat :)

144471. viesis 20.oktobris 2004 11:43
0 0 Atbildēt

Pilnigi piekritu. Vel ari visus virs 0.5 promilem uz pus gadinju iesedinat. Vieniga problema. KUR MES NJEMTU TIK LIELUS CIETUMUS.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144473. viesis 20.oktobris 2004 11:44
0 0 Atbildēt

A kaads nevar pastaastiit kaads sakars ir distancei un malaa staavoshai mashiinai ?

144474. viesis 20.oktobris 2004 11:44
0 0 Atbildēt

WALA [?] 20.10.2004 11:30

ja par braukshanu 90 vietā uz 130 tev draudētu neviss daži desmiti LVL un dazhi soda punkti, bet , teiksim, 800 Ls, domāju ka tu atturētos no braukšanas uz 130 km/h. un ja tu zinaatu, ka ja meegjinaasi atpirkties no soda ar kukuli CP, bet par to tev REAALI, neviss deklaratiivi draud 1-3 gadi aiz resteem, tu visticamaak nedotu arii kukuli (tatad, arii censtos nepaarkaapt, lai nebuutu probleemu), savukaart ja tu paarkaaptu un CP no tevis paprasiitu kukuli, ja tev buutu iespeeja par to zinjot attieciigaam instanceem un REAALI ietupinaat to CP par kukuljnjemshanu, tad driizaak CP no tevis neatljautos prasiit kukuli, attieciigi, tu atkal nepaarkaaptu CSN, jo apzinaatos soda neizbeegamiibu. Apburtais loks saki ? nemaz ne. viss kas tev jaadara - jaaievero CSN un nav jaadod kukulis. viss kas jaadara CP - bargi jaasoda un raustoties no resteem nav jaanjem kukulis, arii ja to uzstaajigi piedaavaa. viss kas jaadara Jeekabsonam - jaieviesh totaals terrors un jaapiesaka karsh kukuljdeveejiem un kukuljnjeemeeiem un 10-x jaapacelj sodi. Jeekabsons to nevar izdariit ??? taatad "pashol na hutor", vajag taadu ministru, kuram pietiktu iekshu pienjemt shaadus nepopulaarus leemumus un pieteikt reaalu karu paarkaapeejiem un noziedzniekiem. tikai ar taadaam radikaalaam metodeem var apkarot to marsmu kas valda uz muusu celjiem un ielaam !! ar 156 000 Ls veertaam reklaamas kampanjaam un tukshu muldeeshanu ieks TV kastes, diemzheel, atrisinat neko nevar ! tikai mega-bargi sodi un cietums liks gan CP gan autobrauceejiem aizdomaaties ! savaadaak Latvijaa nevar !

144475. viesis 20.oktobris 2004 11:45
0 0 Atbildēt

RHINO [?] 20.10.2004 11:42

aha, un tajās dienās, kad ments nav izpildījis sodu ieksēšanas plānu, viņa pepelacs tā vietā lai kuršetu varēs nātrēs ieaugt :):):)

144476. viesis 20.oktobris 2004 11:46
0 0 Atbildēt

to MILICISTS - nafig vinjiem gurkji dauziit tajaa cietumaa - lai buuvee jaunus cietumus! - Varbuut ar laiku Latvija vareetu buut eiropas Lielaakais cietumu tureetaajs - Iedomaajieties kas pa pikji naaktu valstii un regulaari ja te kaukadaa Latgales purvaa atseedetu muzha ieslodzijumu visadi deguni no Europas :P

144477. viesis 20.oktobris 2004 11:47
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ [?] 20.10.2004 11:27

----

Kas Tu tāds esi, lai mani apvainotu?

Kārtējais resnais CP, kas tā vietā lai darītu savu darbu, meklē iespēju tikt pie vieglas naudiņas?

Kas Tev ir devis tādas tiesības? vai tas, ka Tu esi OtmoroMoroZZZoks? No kā Tu secini, ka es braucu ar +30?

Tas tiešam būtu CP sapnis, ja sods būtu 1000 Ls, varētu melot un iekasēt kukuļus. Īstenībā CP IR IZDEVĪGI, ka notiek daudz avāriju ar cietušajiem. Tas ir lielisks iemesls lai varētu vairāk iekasēt naudiņu. Pariezi, kāpēc analizēt situāciju un meklēt patiesos avāriju iemeslus? Labāk vienkārši iekasēt...

Pareizi saka WALA [?] 20.10.2004 11:30, galvenais ir vevis sodu lielums, bet to neizbēgamība, bet CP jau to nesaprast.

Es nedodu kukuļus, nemaz neceri...

144478. viesis 20.oktobris 2004 11:48
0 0 Atbildēt

Ta nebus vel ilgi ka nebus parkapeju kuru kjert. Ja tas rulzis bus ieaudzis natres tad ari statistika bus laba.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144479. viesis 20.oktobris 2004 11:49
0 0 Atbildēt

Manuprāt derētu ieviest progresīvo sodu par CSN pārkāpšanu. Ja ne par visiem, tad atsevišķiem punktiem. Virknē valstu tas it kā darbojoties pozitīvi. Ideja ir tajā, ka piesaista soda apmēru summai, no kuras pagājušajā gadā nomaksāti nodokļi. Tas palīdz saglabāt proporcionalitāti.

Protams, var jau slēpties un apiet nodokļus, bet ja sods būs noteikts, piemēram no 300-400Ls, bet ne mazāk kā 10% no summas, no kuras iepriekšējā taksācijas gadā nomaksāti nodokļi. Zināmam efektam būtu jābūt.

144481. viesis 20.oktobris 2004 11:52
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ [?] 20.10.2004 11:44

vot tur jau ir tā probmēma, ka 90 vietā uz 130 braucošas mašīnas uz sakarīga ceļa nevienam nekādu skadi īpaši nav nodarījušas.

man nav nekādu iebildumu pret ātrajiem braucējiem, ja vien viņi apdzenot nelec man priekšā utt.

un drīzāk sodi būtu jāpaceļ tiem agresīvajiem līdējiem, kas ielien priekšā un apstājas

a par mentiem un kukuļiem - tu parādi man vienu mentu, kurš stāv uz ceļa ar radaru un NEŅEM kukuļus. esot gan visādi reidi, kas cenšas noķert kukuļņēmējus utt..., bet kam tie līdz, ja par šādu reidu jau mēnesi iepriekš vis visiem ir zināms

144482. viesis 20.oktobris 2004 11:53
0 0 Atbildēt

Pilniigi un galiigi pievienojos DJEDMOROZAM.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144483. viesis 20.oktobris 2004 11:53
0 0 Atbildēt

Grauda - nu tur jau taa lieta ka tas kas parkapj likumu uz celja meegina to paarkapt arii visur citur - takaa tur sanaaks apgriezti proporcionaalais sods :( tie kas laukos dzer un sitas arii neko nemaksaas jo nekadu nodoklju nav :( - ne taa valstinja kungi lai civilizeeti risinaatu probes :)

144484. viesis 20.oktobris 2004 11:55
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 20.10.2004 11:47

ej nošaujies, nabadziņš :D

144485. viesis 20.oktobris 2004 11:57
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ [?] 20.10.2004 11:55

Domā kā izcelties ar savu stulbumu?

Nu tad aizej un padomā vēl...

Tev vēl ir plašas iespējas...

144486. viesis 20.oktobris 2004 11:57
0 0 Atbildēt

Manupraat Raimondo ir no tiem kas domaa - Lielakus sodus es taksh nevareshu samaksaat! - nevis varbuut pedejais laiks sakt likumus ieveerot :(

144488. viesis 20.oktobris 2004 12:01
0 0 Atbildēt

Tev taisnība, Rhino, bet jebkurā gadījumā šāda sistēma būtu efektīvāka. Kopā ar mašīnas konfiskāciju un soda neizbēgamību. Tie, kas laukos dzēra, dzers arī turpmāk. Un sitīsies nost pa apkārtējiem kokiem.

Neesmu tik precīzi studējis APK, bet pārkāpuma izdarīšanas rīka (tobiš mašīnas) konfiskācija ir pieejams soda veids. Savā laikā bija precedents, kad par šmigas tirgošanu pie stacijas pulksteņa tika piespriezts kriminālsods ar mantas konfiskāciju, tika pārsūdzēts. Apelācija pārkvalificējusi uz administratīvu pārkāpumu, bet mašīnu konfiscējusi kā rīku (tirgoja no bagāžnieka). To mums kādreiz augstskolā stāstīja. Līdzīgi interpretāciju varētu piemērot arī tagad.

144489. viesis 20.oktobris 2004 12:02
0 0 Atbildēt

Raimondo vienkāršsi kaut kāds nervozs, stresains tipiņš, kurš sevi uzskata par road-kingu neatkarīgi ne no kā, visos apstākļos un visās situācijas viņam ir taisnība :)

vispār, tādi ar dzīvi neapmierināti un nervozi tipi pie auto stūres ir bītami... pat ja viņi brauc noteikumu ietvaros...

Raimondo, tu gadijienā neesi no tiem kas "audzināšana" nolūkos mēdzi apdzīt un tad mest pa mēmajiem ? :) izklauies tāds pārlieku nepareizi-pareizs. Padomā par to. Gan jau ka arī esi ne bez grēka :)

144490. viesis 20.oktobris 2004 12:04
0 0 Atbildēt

Izzaagjet visus celjmalas kokus kurus nododot gateri par sanjemto pikji atkarotu korupciju. Reals plans. Jekabson tu mani dzirdi

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144491. viesis 20.oktobris 2004 12:04
0 0 Atbildēt

GRAUDA zini ja paris vienseetas tiktu izuutrupeetas - izpardotas pa santiimiem tikai tapeec ka jaunais gurkjis panjeemis sencha zhiguliiti un aizvilcis uz diseni! - Domaju ka paarejie ljoti fiksi saaktu doomat - Jo nekaa sveetaka par seetu laukos nava!

144494. viesis 20.oktobris 2004 12:19
0 0 Atbildēt

2Rhino: neviens tur domaat nesaaktu,jo nav ar ko...liela dalja "cilveeku" kas tur dziivo,vairs iisti cilveekiem pieskaitaami nav,jo taads iespaids,ka dziivo lai dzertu...nekas cits iisti vinjus neinteresee - un sarunas ar attieciigas. tipa kaiminjpeeteris vakar piemaavas,iekrita graavii un salauza kaaju,un jurciks man vakar zvaniija,ka riit buushos policijas oblava uz dzeeraajiem,taa ka jaabrauc caur to celju,kas pa mezhu iet....

144495. viesis 20.oktobris 2004 12:24
0 0 Atbildēt

Ta vish i. Un tas setas staves kamer kads kaiminjpeteris tas ar savu supertrupermegazjiguli nenonesis.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144496. viesis 20.oktobris 2004 12:27
0 0 Atbildēt

2 DRACO: Ja policijas shefs buus pilniigi no cita rajona ar labu algu, tas jurchiks neuzzinaas ka buus oblava! Un no pieredzes varu teikt ka ir vietas kur vietejie ir pasakushi mazaak dzert - Bet ja tas Jurchiks nostuchiis savu kaiminju tad varbuut kaiminjsh neizliidis fuurei degunaa :)

144498. viesis 20.oktobris 2004 12:35
0 0 Atbildēt

Rhino, Tu esi naivs.. :-) Laukos nekas nemainīsies, kamēr visi neapsitīsies. Pats zinu tādus. Jūtas baigais roadking, bet braukt nejēdz un tikko kaut mazākā šaizīte, tā mī.zalasti kājstarpī iežmiedzis skrien pie manis lai ručī ārā ar $$$, padomu vai prasmīgām rociņām... Pēc dienas viss aizmirsies un raļļo atkal lai kādam kārtējam skuķim nozīmētos.

144501. viesis 20.oktobris 2004 12:56
0 0 Atbildēt

RHINO [?] 20.10.2004 11:57

-----

Vēl viens policis, kas jau piespriež sodu?

Ar to vienu aprobežoto pat negribās vairāk diskutēt...

Pasaki, pēc kā Tu izsecināji, ka es esmu šausmīgais pārkāpējs???

Es sodus maxāju gana reti, lai par to neuztrauktos. Mani vcairāk uztrauc, lai poliči no ceļa novāc atsaldeņus, kas braukā šmigā, tos kas lidinās pa centru, rada avārijas situācijas, kas apdzen bezjēgā, neskatoties, kas notiek uz ceļa... Lai vienreiz pieķeras "neredzamajiem" gājējiem un velosipēdistiem. Bet tas jau poličus neinteresē, jo tur grūtāk iekasēt... Manis pēc var arī palielināt sodus, taču tas nesamazinās smagās avārijas. Vai kāds ir reāli veicis analīzi, kādi ir smago avāriju cēloņi? Nevis visādi muļķigi apgalvojumi par "vecām un jaudīgām mašīnām" vai fiksā ideja "poliču atsaukšana no atvaļinājuma"....

144503. viesis 20.oktobris 2004 13:08
0 0 Atbildēt

biju pāris mēmešu atpakaļ laukos iebraucis. vietējie pionieri kautkur iepirkuši vecu sarkanu divlitru trešo bembi. uzskata, ka baigi kingi. ieskrienas un bremzē, ieskrienas un bremzē. centrā tāds asfaltēts laukums. laikam džeks gribēja "saulīti" zīmēt. gandrīz ievilka graviņā. vietējie skuķi stāv autobusa pieturā un biksta viena otrai sānos - galu galā viss tas cirks viņām par godu :)

nav jau pretenziju pret šitādu zīmēšanos - galu galā pats visu bērnību tajā vietā nodzīvoju un arī tur "meitās gāju", bet tas viss notiek nevis uz kautkāda nomaļa plača, bet uz centrālā ceļa :(

nedomāju, ka kautkādi sodi tur var palīdzēt, ja tīnis ir iepircis savu pirmo pepelacu (varbūt pat par lūžņos nodotajiem latvenergo vadiem :) ) un IĒKĒRIS PĀRIS ALIŅUS - nekādi sodi viņu nenobiedēs :(

144508. viesis 20.oktobris 2004 13:16
0 0 Atbildēt

garuda [?] 20.10.2004 11:49

Manuprāt derētu ieviest progresīvo sodu par CSN pārkāpšanu.

-------

Nu nezinu, vain tas būtu tas pareizākais.

Tas kurš jau tā legāli maksā nodokļus, par minimālu CSN pārkāpumu maksās lielus sodus (līdzīgi kā Somijā), bet liela daļa, kas pamatalgu saņem "aploksnē" par tiem ņirgāsies. Bet laukos sodus kā nemaksāja tā arī nemaksās...

Es uzskatu ka daudz sakarīgāk būtu par rupjiem CSN pārkāpumiem, it sevišķi par alkoholu, piespriest piespiedu darbus. Tiesa tam jābūt apvienojumā ar neiespējamību atpirkties. Īstenībā, jo lielāks sods, jo lielāka iespēja ka policis paņems kukuli...

144511. viesis 20.oktobris 2004 13:21
0 0 Atbildēt

To GRAUDA - tur jau ir tie su... ka atskrien dzeks un mees vinju izruchijam pashi tai pat laikaa sukstamies par to ka pilni celji ar liikjiem :(

To RAIMONDO - nesu es sodu maxaajis jau gadus etaki chetrus! un braukaju katru dienu uz darbu un datba darishanaas! Kaa arii katru briivdienu kautkur ar gjimeni lidinos pa visu Valsti!

Un nekadiigi nespeeju saprast civeekus kas pa shoseju brauc to ar 100 to ar 80 un reizeem vel atvelk 120 - bet galu galaa pie naloshaa miesta esam kopaa - es ieveroju 50 - vinjsh aiziet nebremzejot - peec miesta vinjsh velkas ar 80 un es atkal vinju panaaku!

144513. viesis 20.oktobris 2004 13:22
0 0 Atbildēt

2 Raimondo:

Tāpēc jau ierosinājumu papildināju -> progresīvais sods, bet ne mazāk kā Ls xxx, kur xxx ir pietiekami iespaidīgs skaitlis + sodu neizbēgamība + pārkāpuma rīka (auto) konfiskācija utt. Bet nu vienā ziņā man Tev jāpiekrīt - mēs neesam tik civilizēti lai tas strādātu pilnībā. Pagaidām tas tikai palīdzētu izvairīties no tā, ka pārkāpējs ierēdnis maksā proporcionāli tikpat cik pārkāpējs Repše, Kargins, Šķēle u.c.

Citādi sods Ls 20 ir viena ne īpaši laba alkohola pudeles cenā... :(

144514. viesis 20.oktobris 2004 13:22
0 0 Atbildēt

Pirmais [?] 20.10.2004 13:08

---

Diemžēl tāda ir Latvijas realitāte.

Cik man sanāk būt laukos, visur situācija vienāda: pagalmos pilns ar šrotiem, kam nav tehniskās. Vienam otram pat vesels autoparks savākts. Tiesību nav, bet braukt gribās. It sevišķi kad iemet... Sodi- "pofig, legālo ienākumu nav, neko es nmaksāšu"....

Un otra kategorija ir "pabiezi" cilvēki, kas nekautrējas braukt dzērumā, jo visiem ir savs "drauga telefons", pa kuru piezvanot var atpirkties pa kādiem 20-30 latiem...

144516. viesis 20.oktobris 2004 13:25
0 0 Atbildēt

RHINO [?] 20.10.2004 13:21

Un nekadiigi nespeeju saprast civeekus kas pa shoseju brauc to ar 100 to ar 80 un reizeem vel atvelk 120 - bet galu galaa pie naloshaa miesta esam kopaa - es ieveroju 50 - vinjsh aiziet nebremzejot - peec miesta vinjsh velkas ar 80 un es atkal vinju panaaku!

---------------

Te nu var tikai piekrist....

144518. viesis 20.oktobris 2004 13:27
0 0 Atbildēt

A manupraat DeaDMoroZZZ ir taisniiba: ir jaabuut reaaliem sodiem par braukshanu dzeerumaa, reaali jaaliek "paseedeet" pieciishus, veel var vinjus nodarbinaat labiekaartoshanas darbos, lai nav jaauztur no nodokljiem. Tas vareetu liidzeet. Ja normaalaas valstiis ministriem jaatkaapjas no amata par CSN paarkaapshanu, tad Latvijaa pietiek ar AA, RD u.t.t. numuru, lai nevienu pat neaptureetu. Probleema ir visatljautiibaa, taa tas tieshaam ir.

144519. viesis 20.oktobris 2004 13:30
0 0 Atbildēt

Tur jau tā lieta, Rhino, ka mums pašiem prātiņš nav gluži pareizs. Man ir bernibas draugs hronisks alkoholiķis jau 20gadu vecumā ar lielu avāriju stāžu, t.sk. pats pēc tam gulējis uz operāciju galda ar asins izplūdumu smadzenēs. Bet nekas viņu nespēj atturēt no dzeršanas un sēšanās pie stūres. Tagad viņš ir atklājis 'Spici'... :-(

Zinot visu apstākļus, viņa mutere, kad pārdeva mežu, atskaitīja viņam virs 30K naudiņu. Puisis nestrādā, nemācās, dzer un dragā ar savu jauno BMW. Arī visas iepriekšējās mašīnas senči viņam uzdāvināja. Un pēc tam jautā man ko darīt, lai puisis nenodzeras un ar mašīnu nenositas. Jautājums - na kakogo hrena viņam deva naudu, pirka mašīnu utt., ja zināja kā ta tas beigsies?

Atbilde vienkārša - mēs paši esam vainīgi, ka dodam idiotiem mašīnas. Tāpēc nav ko raudāt par statistiku, paši vien viņu veidojam.

144520. viesis 20.oktobris 2004 13:37
0 0 Atbildēt

viesis 20.10.2004 13:27

A manupraat DeaDMoroZZZ ir taisniiba: ir jaabuut reaaliem sodiem par braukshanu dzeerumaa

----------------

IMHO Tu neesi pareizi sapratis, DeaDMoroZZZu.

Palasi visus viņa pēdējos komentus nospiežot [?] un sapratīsi par ko iet runa...

;)

144523. viesis 20.oktobris 2004 13:48
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 20.10.2004 13:37

peec tavas teorijas visa ljaunuma sakne ir resnie CP , kas uz katra stuura no tevis-nabadzinja, prasa kukuljus, neviss kjer aiz rokas ljaunos "lidojoshos zaarkus" un "atsaldenju" ??? :)

Tu aizmirsi, ka lidojoshie zaarki un atsladenji esam mees pashi, vai muusu lielaakaa dalja, kas savai riiciibai vienmeer atrod 1000 attaisnojumu, lai tikai neieveerot elementaarus CSN.

Es tev veelreiz atkaartoju, tikai bargi, ljoooooti bargi un REAALI sodi par CSN paarkaapshanu un par kukuljnjemshnau un kukuljdoshanu atrisinaas sho situaaciju. bet lai tos sodus ieviestu un saaktu tupinaat aiz resteem "pieciishu" njeemeejus un deveejus, valsts viiriem jaauznjemas atbildiiba, iniciatiiva, un jaapienjem shie nepopulaarie leemumi. bet lieta jau grozas ap to, ka dazhiem tas nav izdeviigi politiski, dazhiem vienkaarshi "kishka tonka", bet dazhiem ir pofig, jo vinji apzinaas ka savaa kreeslaa ir iislaiciigi, bet ir arii taadi, kas pashi uzsilda rokas uz visas shiis jezgas. taapeec arii nekur taalaak par stulbu klaareeshanu no TV ekraaniem netiekam.

144526. viesis 20.oktobris 2004 13:50
0 0 Atbildēt

To Raimondo

_____________

Es izlasiiju gan visu sho saraksti. DeaDMoroZZZ nav taisniiba tikai vienaa apgalvojumaa: valstij nav naudas lai savādāk atrisinātu šo debīlo situāciju.

Valstij ir nauda un pietiekami, tikai taa nonaak personiigajaas villaas un tamliidziigaas lietaas nevis tur, kur jaanonaak.

144530. viesis 20.oktobris 2004 14:18
0 0 Atbildēt

Karoče-tas ko jūs te lejat ir vienkārši murgi.Nekādi sodi nevar celt satiksmes drošibu.Elementārākais veids būtu vismaz uzkrāsojuši uz ceļa ar normālu krāsu ass līniju un līniju gar brauktuves malu.Nevis kā tagad uz asfalta ja gadījumā ir kautkas uzkrāsots,tad to tāpat tagad rudens mijkrēslī neredz.Nezinu ar kādām guaškrāsām to krāso,bet tolka nav.Un ceļmalās vajag saspraust tos stabiņus ar atstarotājiem.Savādāk asfalts mitrs,svītru nav,pretī nāk autiņš un pēkšņi izrādās,ka tu atrodies pusauto pretējā joslā.Tur jau ar rodas tās frontālas sadursmes.Vai nu arī paņem pa daudz uz nomales pusi un atrodies kautkur uz pļavas ar kedām gaisā,vi kādā lakstā ieberzies.Otrs variants ir protams braukšanas kultūra.To ar sodiem tāpat neiemācīs.Tagad daudz debīlu gājienu nākas redzēt.Vakar piemēram vienu debīlu gājienu redzēju tumsā.Viens autiņš apdzen otru,protams apdzenošais kautko pārēķinājis,vai nemāk ielikt zemākā robā un iedzīt labo pedāli grīdā, ar ko tas process nesanāk tik dinamiski kā plānots,loģiski pretī nāk ar mašīna.Kā jūsdomājat ko dara pretīmbraucošais?Pareizi-sāk mirkšķināt ar tālajiem.Jautājums kur te loģika?Tanī vietā,lai pavirzītos nedaudz pa labi,vai pat piebremzētu,viņš ņem un apžilbina gan apdzenamo,gan to kas apdzen.Piebildei,tas notika posmā Gauja-Lilaste.Laikam sen nebija dabūjis purnā citu autiņu.Kamēr tādi idioti būs uz ceļa,nekas te nemainīsies.Un ne jau ātrums te visur ir pie vainas,bet gan pašu autovadītāju debīlisms.

144532. viesis 20.oktobris 2004 14:25
0 0 Atbildēt

fh1 [?] 20.10.2004 14:18

a vot tur teu nau taisniiba... ja debiilismu nevar izaarsteet ar citaam metodeem, tad arii smuki saziimeetais celju sviitrojums neliidzees... te liidzees tikai tiesu izpildiitaajs, kas vienaa jaukaa briidii atnaaks, un atnjems teu peedeejo kreklu par tavu debiilsimu... arii peedeejaas apenes un peedeejo pabalstu vai pensiju. tikai taa var ciiniities ar debiilismu. nekaadas kameras, viltus policisti, tv reklaamas, smuki gludi celji nenovaaks debiilus no celjiem. debiilus no celjiem novaaks milziigie sodi, kas meeraami 500-800-1000-2000 LVL un reaals cietumsods par braukshnau paalii un kukuljoshanu. citas izejas nav.

144533. viesis 20.oktobris 2004 14:28
0 0 Atbildēt

fh1 [?] 20.10.2004 14:18

tad kad friiks reaali redzees un zinaas, ka vinja draugs-pazinja-kaiminjsh-radinieks par kaadu relatiivi smagu paarkaapumu ir sodiits ar 1000 LVL un vinjam atnjemts auto, televizors un sievas meetelis (tesas izpildiitaaji piedzinushi), bet cits draugs-pazinja-kaiminjsh-radinieks seezh tjurkjii par CSNg paali vai par pieciisha iesmeereshanu, tad tici man !!! shis friiks reaali aizdomasies, vai ir veerts paarkaapt CSN un taisiit pigorus. savaadaak - nekaa.

144538. viesis 20.oktobris 2004 14:36
0 0 Atbildēt

Un kur jūs te visi esat satikuši tos resnos sliktos poličus,kas to vien tik dara,kā prasa piecīšus?Man kautkā tādi nav gadījušies,kaut gan kopš 88 gada sab.transportu neizmantoju un strādāju pa šoferi.Pats protams esmu kādreiz iedevis uz ķepas piečuku vai kādu mazāku naudas sumu.Un ņem arī Leiši,Poļi tā kā nograb.Un apstādinot te Latvijā ar rupjībām ar nekad neesmu saskāries no mentu puses.Parsti dažu vārdu apmaiņa,parasti uz jautājumiem vēl atbildu ar kādu humora piedevu un viss beidzas normāli.Dažreiz pat nostrādā tāds variants-es saku,varbūt jūs mani varētu tikai mutiski pabrīdināt,bet es jums apsolīšos tā vairāk nedarī:).Mani protams neuztrauc jūsu samilzušā problēma,ka nevar saklausīt īsti inspektora uzvārdu,vai dienesta stāvokli,vai ne pēc likuma stādas priekšā.Paši uzkasaties,un tad brīnās kur tik nekulturāli menti.

144539. viesis 20.oktobris 2004 14:39
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ [?] 20.10.2004 14:28

pofig būs tiem lauku pajoliņiem tajā vecajā sarkanajā bēmēvē, kas ar pāris aliem ribās zīmējas ceļmalā stāvošo vietējo skuķu priekšā :(

nu ko no tāda paņemsi? un kas būs tas ņēmējs. tak jau ka vietējais menc, kuram pašam vēl tajā miestā būs jādzīvo un jādzīvo.

un kad runa aizies par seņču sētas ūtrupi, tad fiksi izrādīsies, ka sēta ir reģistrāta uz seņča`sievas varda un tur ir dalītā mantas pārvaldība iereģistrēta laulības līgumā. - paskaties cik latvijas krējumam ir kas tiesas veļā atņemts - VIŅIEM TAKŠ NEKAS NEPIEDER.

vai arī vietējais menc - malacis tiks piemērotā vakarā iekrauts akmeņu čupā turpat centrā aiz autobusu pieturas

sirsnīgi piekrītu, ka jācīnās ar mentu korupciju, bet kā?????? reāli nekā, kamēr mēs dosim, viņi ņems. ūn tikmēr staigās apkārt autiņam un lēnām LĒĒĒĒĒNĀM rakstīs protokulus ar tādu sejas izteiksmi, pēc kuiras jau no mežciema ir redzams - dajav fiksi piečuku un šķiramies kā draugi, neredzi, ka mums abiem nav laika

144540. viesis 20.oktobris 2004 14:43
0 0 Atbildēt

To-DeaDMoroZZZ.

Muļķības tu te stāsti.Piekrītu pa alkašiem un narkomāniem pie stūres,Tāpat arī vajag izķert tos idiņus,kas vazājas pa ceļa nomalēm bez atstarotājiem un tādus pašus velopēdistus.Tad statistika uzreiz būtu uz pusi mazāka.Pet policijai p.o.h.u.j ,ka tādi vazājas pa ceļmalām.Viņiem satiksmes drošības uzlabošana saistas ar sēdēšanu uz taisnas šosejas ar radaru un blenšana stiklos pie krustojumiem.

144542. viesis 20.oktobris 2004 14:48
0 0 Atbildēt

Un autoskolās vajadzētu cilvēkiem iemācīt reāli braukt,nevis iemācīt tik daudz,lai varātu nolikt eksāmenus.Kas tas pa braucēju,ja tikai 12 st. braucis kautkur pa Rīgas sastrēgumiem.Tad es ar esmu lidotās,jo esmu lidmašīnā pavadījis 12.st un vienreiz sēdējis blakus pilotam:)

144543. viesis 20.oktobris 2004 14:48
0 0 Atbildēt

Man viens paziņa ir par dzeršanu sēdējis cietumā, tas ir par braukšanu dzērumā. Taču tas viņu nav atturējis no iekļūšanas cietumā vēl divas reizes par braukšanu dzērumā. Tā kā cietums arī visus nebaida. Ja smadzeņu nav, tad nekāds soda apmērs tās nevairo.

144544. viesis 20.oktobris 2004 14:53
0 0 Atbildēt

Ehh vechi,vechi dalja te baigie optimisti ala Deadmorozzz. Mosh vajag izveleties kaut kaadu vienu lietu ko "upgreidot" LV policija,iereednieciibaa, pashos iedziivotaajos. Citaak parasti tie kas daudz grib maz dabon, vai ari dabon negribot.

Neticu ka nomainot atsevshkjus cilveekus polcijaa ir iespeejams izskaust korupciju. Taapat kaa neticu ka to var izskaust iereednieciibaa. Visiem sen ir zinaams ka partiojas kaac sponsoree, taapat kaa deputaatus - un sponsorus nekad neviens neapdala. Un ja njem polititkji ( kaut vai ziedojumus, kas gan diez vai ir bezmeerkjiigi) tad visi iereednji domaa WTF, es ar gribu maaju Pieriigaa.

IMO varbuut jaasaak ar to ziedosim labdariibai nevis visaadiem politikjiem un tad varaam saakt runaat par paareejo...

144545. viesis 20.oktobris 2004 14:57
0 0 Atbildēt

uculs [?] 20.10.2004 14:48

tavam pazinjam, iespeejams, smadzenju daudzumu cietums vai liels sods nevairo, bet daudziem tavas pazinjas appkaarteejiem liek aizdomaaties - vai ir veerts. protams, ir indiviidi, kurus arii lielie "sroki" un kaut vai 10000 Ls sods nespees labot , bet toties daudzus citus, tas pees attureet no paarkaapuma izdariishanas.

UCUL, ja tu zinaatu ka ja tevi piekjers par +30 uz shosejas, tev bus jaamaksaa 600 Ls, tu paarkaaptu ? vai arii ja tu zinaatu ka pie skrieshanas paari krustam pie sarkanaa tev buut 400 Ls sods, tu paarkaaptu ? vai arii ja tu apdziitu uz shosejas, shkjeersotu nepaartrauktu balto liinji, tev par to draudeetu 1000 Ls, tu paarkaaptu ?? vai arii ja tu zinaatu ka ja tevi panjeema par +30 km/h un tu meegjini atpirkties ar kukuli, bet pastaav kaut vai 50% iespeeja ka tevi ietupinaas par kukuljoshnau, tu dotu kukuli (attieciigi - vai tu paarkaaptu?)

personiigi es citas izejas neredzu.

144548. viesis 20.oktobris 2004 14:59
0 0 Atbildēt

Eksāmenos autoskolās vajadzētu obligāto posmu,pa līkumotu grants seguma ceļa posmu kādu 10km. garumā.Kas jāveic normālā saprāta ātrumā,nevis ar 40.km/st.Lai topošie šumaheri vismaz zin kas ir inerces,centrbēdzes spēks un kas tas pa zvēru ir sānslīde,ko tas ziemā ēd un kā ar tādu zvēru jācīnās.Tad varbūt arī varētu teikt,ka ir apguvis braukšanas ābeces iemaņas.

144549. viesis 20.oktobris 2004 15:00
0 0 Atbildēt

Fh1. Tad jau tu neesi redzeejis inspektoru kursh paarvietojas RAF policijas mikroautobusaa. Viss businjsh uz vieniem saaniem sascjiebies un kurjsh uz vietas staavot pat manaami iesviist. Tas taa starpcitu.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144550. viesis 20.oktobris 2004 15:02
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ [?] 20.10.2004 13:48

---

Tavs situācijas skaidrojums ir aptuveni tāds kā Staļina laikā.

Ja mēc gribam cīnīties ar zagļiem, tad sāksim ar to, ka uz 10 gadiem Sibīrijā aizsūtīsim izsalkušos, kas jau sen novāktā kolhoza laukā sakāšņājuši pāris slikti novāktus kartupeļus...

Tas citiem par biedu, bet īstos noziedziekus labāk neaiztiksim...

Ja mums tiešām vienīgā problēma satiksmes drošībā būtu palikuši tikai tie kas brauc +10km/h uz šosejām, tad es teiktu "malači poliči, izķeriet tos pēdējos atlikušos pārkāpējus", bet patlaban ir jācīnās ar tiem, kas kas principā ignorē visas CSN normas un tikai tad var ķerties klāt "saldajam ēdienam"...

Paskatiemies pēdējās smagās avārijas:

Jaunietis GULĒJA uz brauktuves, viņam uzbrauca KAMAZ...

Velosipēdists BRAUCA pa gājēju pāreju....

Uz lauku ceļa tumsā notriekta 1942. g dzimusi velosipēdiste (šaubos vai viņai bija atstarotāji un lukturis)...

Naktī uz neapgaismota lauku ceļa notriekta gājēja...

Jaunieši dzērumā ieskrien kokā...

Neapdomīgas apdzīšanas....

Ko CP ir darījusi lai novērstu šos negadījumus?

Ko dos suprbargi sodi vadītājiem, ja gājējiem un velosipēdistiem tiek pievērsta "0" uzmanība?

Ko dos lielie sodi uz šosejām, ja tur pat blakus pa lauku ceļiem var braukt "droši"?

Ja tie jaunieši kas šmigā vizinās pa lauku ceļiem zinātu, ka iespēja satikt polici ir 50%, nevis 0.01%, tad varbūt arī padomās. Un ja "iekritis" viņš tiešām samaksās sodu (kaut vai pārdodot īpašumu), tad tam būs jēga. Patlaban var likt sodu kaut vai 1000 000Ls, tas nemaīnīs NEKO, jo tie kas nesamaksā Ls 50.- , nemaksās arī 1000 vai 1000 000Ls...

144551. viesis 20.oktobris 2004 15:06
0 0 Atbildēt

principā piekrītu sodu kapitālai palielināšanai tikai komplektā ar attiecīgo ceļazīmju izvietošanu

ja man pa taisnu 2 joslu gabalu ārpus apdzīvotas vietas pie tam ceļa malās ir barjeras ir jāvelkas uz 90 un tur uz kilometra trases ir 5 menti ar ar radariem, bet tajā pašā laikā neviena mentozaura nav tādās vietās, kur ir grūti dabūt lielo sodu, tad na,uj tādas reformas.

a par mantu kukuļošanu? kā ar to cīnīties??? te bija mēģinājumi aizliegt mentiem uz ceļa ņemt naudu? ko tad dod? pilnīgi neko! sevišķi komplektā ar lēmumu, ka tagad ments var strādāt viens bez pārinieka.

144552. viesis 20.oktobris 2004 15:10
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ [?] 20.10.2004 14:57

-------------

vai arii ja tu zinaatu ka pie skrieshanas paari krustam pie sarkanaa tev buut 400 Ls sods, tu paarkaaptu?

Cik gājēji ir samaksājuši 1Ls par skriešnu pāri pie sarkanā?

Neviens.

400Ls samaksās vēl mazāk.....

;)

------------

vai arii ja tu zinaatu ka ja tevi panjeema par +30 km/h un tu meegjini atpirkties ar kukuli, bet pastaav kaut vai 50% iespeeja ka tevi ietupinaas par kukuljoshnau, tu dotu kukuli (attieciigi - vai tu paarkaaptu?)

Ja policisti neņemtu kukuļus, tad neviens viņiem tos arī nepedāvātu...

144553. viesis 20.oktobris 2004 15:10
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ [?] 20.10.2004 13:48

vispār visas tavas runas par supersodiem apklusīs brīdī, kad menti būs tevi noķēruši braucot ar ātrumu 92km/h un pārliecinoši bāzīs degunā radaru uz kura būs cipari 118.

tagad piesakās tie, kam NEREIZI dzīvē nav bijis šitāds gadījums, kad menti rāda svešu radara rādījumu.

144554. viesis 20.oktobris 2004 15:11
0 0 Atbildēt

To-DeaDMoroZZZ.

Nevajag jau pārkāpt tavus +30, vai vēl kautko nopietnu,lai kārtīgi nošķiltos.To pašu dabū gatavu pie atļautajiem ātrumiem un vietās kur ir pārtrauktā ass līnija.Vienkārši ja satiekas divi debīliķi viens ar otru,tad sekas tās pašas,kā satiekoties šumahera vecmāmiņai ar hakinena vēcmāmiņu:)Varbūt vajadzētu kādreiz arī sākt sodīt tos muļķus,kuri pārvietojos pa ceļiem pēc principa-es braucu,nekur nesteidzos,ātrumu perfekti turu-10,-15,gar ass līniju un neko nepārkāpju.Pārējie lai apdzen mani kā grib un ja nepaveicas šiem lai tak sitas.A man ta p.o.hu.j. nav ko braukt tik ātri.

144555. viesis 20.oktobris 2004 15:11
0 0 Atbildēt

2milicists: jaa,tas ir reaals kekss :) vish man vienreiz sensen atpakalj sodu pa neesoshu TA izrakstiija,un tas rafs veel paaris reizes uz ielaam redzets...bet nu taa ir nepiecieshamiiba,vieglajaa auto tas milicis imho iekshaa iespiesties vairs fiziski nevar...nez kur shis dziivo,pa standarta durviim imho vish ar iespraukties nevar :))

144556. viesis 20.oktobris 2004 15:12
0 0 Atbildēt

Nu es piesakos.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144558. viesis 20.oktobris 2004 15:15
0 0 Atbildēt

Es ar. Līdz šim visi rādījumi bij manējie... :-)

144559. viesis 20.oktobris 2004 15:15
0 0 Atbildēt

2draco. Gan jau ka RAFs arii peec pamatiigas paarbuuves. Intereses peec buus jaapapeeta.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144560. viesis 20.oktobris 2004 15:20
0 0 Atbildēt

2milicists: man likaas,ka standarta. salonaa pa vidu galdinsh kur protokolus raxtiit,pa visu aizmugureejo benkju rindu tas unikums izveelies...:)

144561. viesis 20.oktobris 2004 15:21
0 0 Atbildēt

VOBSHEM REZUMEE! :

Lielaakaa dalja sheit rakstosho kur nu vel tie kas te nemaz nekad nav bijushi ir cilveecinji kurus apmierina situaacija taada kaa taa ir - visi slikti visi parkapjam - neko darii nevajaga jo tapat nekas nebnotiks - utt.

Tikai tad kad kautkas notiek visi smuki automaataa pazinjojam ka bija zheel - izsakam lidzjuutibu - un kaa tadi eezelji turpinam paarkapt - ja man bazh degunaa ne manu aatrumu man ir tiesiibas to apstriideet! - eh laikam kam es to stastu te jau ir otraa paaudze kas kluseejot visu maxaa ko liek!

144563. viesis 20.oktobris 2004 15:31
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ

vispār jau man ir diezgan vienalga kādi ir sodi. Nesaku, ka vienmēr braucu pēc noteikumiem, bet mani soda lielums īpaši neietekmē. Uz sarkano es nebrauktu arī tad, ja par to būtu paredzēts tikai mutisks brīdinājums, tāpat pagriezienus es rādu nevis tāpēc, ka man tas patīk, kukuļa došana arī mani īpaši nesatruc.

Starp citu tas paziņa tomēr nāca pie prāta, bet tikai ar sievas palīdzību. Nu jau cik es zinu vairākus gadus nav braucis dzērumā.

Vispār es gribēju teikt, ka nekādi sodi nevar izmācīt cilvēku, ja viņš to negribēs pats.

144565. viesis 20.oktobris 2004 15:43
0 0 Atbildēt

Nu man arī vēl nekad nav rādījuši svešu ātrumu.

144566. viesis 20.oktobris 2004 15:48
0 0 Atbildēt

2 uculs. Kada zinja tevi neuztrauc soda apmers. Tu esi bagaats vai ari neparkap noteikumus.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144569. viesis 20.oktobris 2004 15:52
0 0 Atbildēt

Milicists, tu neuzminēji, neviena atbilde nav pareiza.

144570. viesis 20.oktobris 2004 15:55
0 0 Atbildēt

Taatad tu paarkaap bet piespriestais sods nav gana efektiivs lai attureetu tevi no turpmaakas paarkaapshanas ja.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144576. viesis 20.oktobris 2004 16:13
0 0 Atbildēt

Iisteniibaa ja vareetu apvienot un realizeet visu kas te mineets, tad arii viss notiktos.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144577. viesis 20.oktobris 2004 16:22
0 0 Atbildēt

Bet taa jau laikam nav valdiibas prioritaate, nav jau arii taas naudinjas. Labak pacelt sev algas, sagriezt kaadu kugji, pec tam par to zaudet miljonus, pashiem pazaudet kadu miljonu un neatrast utt. Nezinu kam jaanotiek lai kas mainiitos. Tad jau lielaaka iespeeja ka puucei piemeeram uzziedees aste.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144600. viesis 20.oktobris 2004 17:39
0 0 Atbildēt

1) palielināt sodus, bet!!! ar nosacījumu, ka arī ātruma un citi ierobežojumi (zīmes "apdzīt aizliegts", nepārtrauktās līnijas utt.) tiek pārskatīti un LOĢISKI izvietoti uz ceļiem;

2) CP-istiem nesēdēt krūmos, bet braukt plūsmā

3) CP-istiem ātruma pārkāpējus ķert nevis Rumbulā, bet, piemēram, uz Rīgas apvadceļa, ceļa posmā Ragana - Limbaži u.tml.

4) uzbūvēt normālas šosejas galvenajās maģistrālēs, tā lai, piemēram, no Rīgas uz Liepāju vai Daugavpili nav ar atļauto ātrumu jāvelkas n-tās stundas

5) zb, kas ti par sīkajiem mērgļiem uz ceļa savairojušies, kas tālās gaismas midžina tikai lai nodzītu no joslas, bet nejēdz pabrīdināt par policistiem???

144602. viesis 20.oktobris 2004 17:42
0 0 Atbildēt

Man priekshlikums "uzziedinaat" puucei asti un tad kolektiivi ar kaut kaada SO atbalstu uzrikot legaalu miitnju ar smukiem plakaateljiem, un aiziet par sho tematu pastaigaat ministriem gar degunu, pie reizes varbuut uzrakstiit kaadus uz "pakaljas" noliekoshus jautaajumus atbildiigajaam amatpersonaam.

Viens no plakaatiem vareetu buut "Pucei aste jau uzziedeeja, bet kur palika celju satiksmes droshiibas uzlabojumi ..."

IMO jau lielaakaa nelaime arii laikam taada ka arii starp vadiitajiem nav vienotiibas gluzji taapat kaa te diskusijas iAuto.

144603. viesis 20.oktobris 2004 17:46
0 0 Atbildēt

Ak jaa esmu no tiem vadiitaajiem kuriem noteikumi ir nevis lai ieveerotu, bet lai sargaatu savu pakalju/galvu/whatever. Ja noteikumi trauce pashsaglabashaanaas instinktam tad tie tiek atcelti. Kaa piemeeram apdzenot - nekad nebuus taa ka meegjinaashu ar 90 km/h tikt kaadam garaam, biezjaak ~ 120km/h, kaut videeji braucu ap 100-105km/h peec speedo.( trases videejais aatrums ~ 70 km/h). Paarkaapju, jaa bet nevis krutuma peec !!!

144607. viesis 20.oktobris 2004 18:19
0 0 Atbildēt

To viesis, "5) zb, kas ti par sīkajiem mērgļiem uz ceļa savairojušies, kas tālās gaismas midžina tikai lai nodzītu no joslas, bet nejēdz pabrīdināt par policistiem???"

Tu esi kretiins un veicini visu to statistiku!

Wala, "Ja noteikumi trauce pashsaglabashaanaas instinktam tad tie tiek atcelti." :) :) :)

Pasham man vienreiz gan draudeeja sods, par to ka ugunjus aizmirsu iesleegt dienas laikaa, no saakuma draudeeja ar 5Ls, tad 2Ls, bet tad uzdeva man jautājumus-uzzināja, ka braucu uz lekcijām-palaida :)

Vel man ir mazliet bailes par to, ka esu uzlicis maķenīt lielākus riteņus, nekā standartaa un isti nevaru noteikt reālo braukšnas ātrumu pēc spido.. ko dariit? :O

144608. viesis 20.oktobris 2004 18:35
0 0 Atbildēt

Parasti tavs speedo jau taapat melo, parasti raada vairaak kaa minimums par 1km/h. Man arii staav lielaaki ripulji kaa standartaa, bet taa arii ne reizi neesmu uzraavies par aatruma paarsniegshanu arii ar visu savu ~ 100 peec speedo braukshanu.

Taa ka VVZ nemaz i nezinu vai paarkapju vai nee ?!?!?!

144609. viesis 20.oktobris 2004 18:39
0 0 Atbildēt

2 cyber: neko nedari, ja tev spidometraa 50 kmh,a reaalais teiksim 60 kmh,tevi nepako sodiit nevar.aatruma kontrolei tev ir spidometrs,un punkts. a ja vish melo,lai menti suudzas attieciigaa auto izgatavotaajkantorim :P

144621. viesis 21.oktobris 2004 9:45
0 0 Atbildēt

2 CyberGhost: To dara pavism vienkarshi - aiznjemies uz paaris h GPS uztveereeju! un izcheko pie kada spidometra radijuma ir konkreetie KMH uz GPS -

2 DRACO - tu ko gribi teikt ja man spidometrs nestraadaa es varu braukt ar cik gribu?

un tiem kas tuliit saaks chivinaat par GPS kljuudaam var atgadinaat ka uz aatruma noteikshanu shii kljuuda neiedarboojas :)

144624. viesis 21.oktobris 2004 10:03
0 0 Atbildēt

2cyber. Nevajag sarezgjiit vienkaarshas lietas. Vajag tikai celju arpus pilseetas kuram ir celja stabinji uz kuriem ir atziimeeti skaitlji un hronometru. Tad braucot tieshi uz 100 km/h peec spidometra vienam km vajadzeetu tieshi 36 sekundes. Un izejot no ieguutaa laika var secinaat vai tu brauc aatrak vai leenak. Iesaku visiem pameegjinaat.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144625. viesis 21.oktobris 2004 10:03
0 0 Atbildēt

2cyber. Nevajag sarezgjiit vienkaarshas lietas. Vajag tikai celju arpus pilseetas kuram ir celja stabinji uz kuriem ir atziimeeti skaitlji un hronometru. Tad braucot tieshi uz 100 km/h peec spidometra vienam km vajadzeetu tieshi 36 sekundes. Un izejot no ieguutaa laika var secinaat vai tu brauc aatrak vai leenak. Iesaku visiem pameegjinaat.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144626. viesis 21.oktobris 2004 10:03
0 0 Atbildēt

2cyber. Nevajag sarezgjiit vienkaarshas lietas. Vajag tikai celju arpus pilseetas kuram ir celja stabinji uz kuriem ir atziimeeti skaitlji un hronometru. Tad braucot tieshi uz 100 km/h peec spidometra vienam km vajadzeetu tieshi 36 sekundes. Un izejot no ieguutaa laika var secinaat vai tu brauc aatrak vai leenak. Iesaku visiem pameegjinaat.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144627. viesis 21.oktobris 2004 10:03
0 0 Atbildēt

2cyber. Nevajag sarezgjiit vienkaarshas lietas. Vajag tikai celju arpus pilseetas kuram ir celja stabinji uz kuriem ir atziimeeti skaitlji un hronometru. Tad braucot tieshi uz 100 km/h peec spidometra vienam km vajadzeetu tieshi 36 sekundes. Un izejot no ieguutaa laika var secinaat vai tu brauc aatrak vai leenak. Iesaku visiem pameegjinaat.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144628. viesis 21.oktobris 2004 10:05
0 0 Atbildēt

Tas nebiju es. Telefons nogljukoja.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144652. viesis 21.oktobris 2004 11:51
0 0 Atbildēt

2Rhino: ja nestraadaa,vaig sataisiit!

a ja straadaa,un melo nelielaas robezhaas ( nu ne jau 100 vietaa raada 30!) tad kui ko tev var izdariit,imho.

144659. viesis 21.oktobris 2004 12:07
0 0 Atbildēt

Draco nav taisniba. Tas viss ir atkarigs no cpista. Tas ka tev melo spidometrs ir tava un tavas mashinas problema.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144744. viesis 21.oktobris 2004 16:33
0 0 Atbildēt

2milicists:

mashiinu es nopeerku ar spidometru jau.

tehnisko apskati es ar vinju izeju. aatruma kontrolei ir paredzeets kaareiz spidometrs,peec kura raadiijumiem es arii vados. visu paareejo var kaartot caur tiesu,ja cpistam pietiekoshi tukshs pauris...

144765. viesis 21.oktobris 2004 17:34
0 0 Atbildēt

Draco nepaliec smiekliigs. Neviens cpists tev testu netaisiis. Tas vai vinjsh tevi palaidiis vai ne ir atkariigs no vinja.Tas ka tev spidometrs raada nepareizi ir tava probleema. Un tu pats peec tam caur tiesu ar attieciigu expertiizes sleedzienu ka tas spidometrs tieshaam melo vareesi savu taisniibu pieraadiit. Bet tas ka tu saki ka ja sp. nestraadaa tad po ir galiigs murgs. Tas ka a/m ir izieta TA nenoziimee ka piemeram elljas liimenis ir normas robezjaas vai piem. netek luuka.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144770. viesis 21.oktobris 2004 18:49
0 0 Atbildēt

2milicist: nomierinies,siikais.

padomju laikos bija paredzeeta shitaada situaacija - tp,ja tu nebiji mieraa ar to,ko ments tev radaraa sameeriijis,vinja paarinieks seedaas pie tevis mashiinaa,un veeroja spido,kameer otrs ments atkal ar radaru darbojaas.

ja peec spido aatrums bija ok,nekaadu sankciju nebija. a kaadu proizvolu milicija muusdienaas taisa,nevienu nekrata. tiesaa taapat var vinjus atshuut,wot un viss...

144772. viesis 21.oktobris 2004 19:12
0 0 Atbildēt

Nebrauc augumaa vecais padomju laiku stagnaats atradies. Dziivo reaalajaa pasaulee nevis savaas nostaljgjijaas par vecajiem labajiem laikiem. Zinot muusu cp labo slavu un attieksmi 90 procenti ka tevi pasuutiis taalaak ar visu tavu peetiijumu. Jau sen nav tavi padomju laiki. Penzionaars. Saarste nervus nevis brauc virsuu. Viss.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144773. viesis 21.oktobris 2004 19:18
0 0 Atbildēt

P.S. Tad jau var savam rulzam sameistarot ka braucot piem. uz 70 raada kaadi 56 un gaazeet pa Riigu ka nemetas ne. Ja kas tad izvizini cp darboni, shis tev pakrata ar pirkstu lai sataisi spidometru un rulzee taalaak. Esi REAALS...

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

144788. viesis 22.oktobris 2004 9:22
0 0 Atbildēt

draco... teu nau taisniiba :)

144791. viesis 22.oktobris 2004 9:34
0 0 Atbildēt

pārinieks sēžas mašīnā :) ....

muļķības tas viss - i komunistu laikos tāpat nevins nevienam mašīnā nesēdās un radara saderību ar spidometru netestēja :)

tad jau šitādu umņiku būtu steriem :)

nu, ka piesakās kāds kuram REĀLI DZĪVĒ ir šitā spidometrs testēts padomlaikā - tikai ne tos kuri dzirdējuši šito basņu pie alus kausa.

144836. viesis 22.oktobris 2004 11:05
0 0 Atbildēt

Man un arii manam teevamn un vecteevam nekad shitaads joks nav gaajis cauri. A mosh vienkaarshi spidometrs nemeloja !!! :D

146654. viesis 4.novembris 2004 13:48
0 0 Atbildēt

a kaads padomju laikaa bija atljautais aatrums?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ieķeras “gāzes” pedālis - Tesla aptur Cybertruck piegādes

Tesla uz vairākām nedēļām apturējusi Cybertruck pikapu piegādes klientiem, kamēr tiks novērsts ārkārtīgi bīstams defekts. Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO)

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

LTAB brīdina: izveidota viltus mājas lapa un sociālo tīklu profili, lai vāktu personu datus! 2

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (turpmāk – LTAB) brīdina, ka izveidota viltus interneta vietne, rīkojot konkursus un aicinot iedzīvotājus atstāt savus personas datus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti