Honda prezentējusi jaunās paaudzes «Legend» 30

28.oktobris 2004 11:41

Nesen Honda Motor Co., Ltd.Japānas tirgū prezentējusi pilnīgi jaunu modeli Legend, Hondas jauno augstākās klases sedanu ar 300 zirgspēku dzinēju, pasaules autobūvē unikālu pilnpiedziņas sistēmu un visaptverošiem mašīnas svara samazināšanas pasākumiem.

Jaunais modelis Legend ir apgādāts ar modernām vadības atvieglošanas tehnoloģijām, ieskaitot pasaulē pirmo nakts redzamības sistēmu, kas naktī atklāj gājējus un brīdina vadītāju ar vizuāliem un audio signāliem, lai izvairītos no avārijām.



Projekta pamatā ir trīs koncepcijas – atšķirīgs stils, pilnīgi atšķirīgas sajūtas vadot mašīnu un lieliska manevrēšanas spēja. Šis 4. paaudzes Legend modelis sagādā pilnīgi jaunas izjūtas, vadot mašīnu, nodrošina lielāku ērtību, komfortu un drošību jebkuros braukšanas apstākļos.

Mašīnas eleganto līniju mērķis ir izteikt tās spēku. Krāsošana tiek veikta ar īpašu tehnoloģiju, kas nodrošina spēcīgāku kontrastu un elegantu spīdumu. Interjera dizains ir kvalitatīvs un atstāj patīkamu iespaidu. Samazinātā trokšņa pakāpe nodrošina klusu braukšanu. Tas panākts, pateicoties aktīvajai trokšņa kontroles sistēmai, kas dod pretējas frekvences signālu mašīnas audiosistēmā, lai slāpētu motora troksni un nodrošinātu klusāku braucienu.



Vieglāks, kompaktāks V6 3,5 litru VTEC motors ar maināmu vārstu darbības laiku un atveres elektronisku kontroli attīsta bagātīgu 300 zirgspēku jaudu. Motors nodrošina augstu griezes momentu visā apgriezienu amplitūdā, un ir pietiekami jaudīgs gan pilsētai, gan šosejai. Jaunais modelis Legend ir ieguvis Japānas Zemes, infrastruktūras un transporta ministrijas sertifikātu par ļoti zemu toksisko vielu saturu izplūdes gāzēs, par 75% mazāku nekā pieprasa 2005. gada standarti.

Jaunajam modelim Legend ir pasaules autobūvē unikāla pilnpiedziņas sistēma „Super Handling All-Wheel-Drive” (SH-AWD). Sistēma ļauj mainīt griezes momenta sadalījumu starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem (amplitūdā no 30:70 līdz 70:30 procentiem), reizē mainot arī kreisās un labās puses riteņu griezes momentu (amplitūdā no 0:100 līdz 100:0 procentiem), lai nodrošinātu maksimāli efektīvu riteņu darbību visos braukšanas apstākļos. Griezes moments tiek lietots ne tikai kustībai, bet arī pagriezieniem, tā nodrošinot mašīnai ievērojami labāku manevrēšanas spēju.



Lai uzlabotu mašīnas darbību, ko nodrošina jaudīgais dzinējs un SH-AWD sistēma, Honda inženieri ir maksimāli samazinājuši automašīnas svaru. Apmēram 50% mašīnas korpusa ir izgatavoti no tērauda, bet pārējās virsbūves, šasijas un citās automašīnas daļās tiek lietots alumīnijs, magnijs, plastmasa ar oglekļa šķiedrām un citi viegli materiāli.

Šobrīd jaunā 4.paaudzes Honda Legend ir nopērkama pie Japānas auto dīleriem. Iespējams, ka jau 2006.gadā ļoti līdzīgā veidolā šī automašīna nonāks arī Eiropas un Latvijas tirgū.

 
Visi komentāri
 
145692. viesis 28.oktobris 2004 11:44
0 0 Atbildēt

No prikshas Mazda no aimugures BMW! Bet ir OK!

145693. viesis 28.oktobris 2004 11:49
0 0 Atbildēt

No priekshas astra.

145696. viesis 28.oktobris 2004 11:51
0 0 Atbildēt

visi vinji tagad lidzigi

145697. viesis 28.oktobris 2004 11:52
0 0 Atbildēt

Tada "unikala" super duper handling sistema butiba ir pielidzinama jebkurai normalai 80to gadu 4wd sporta mashinai ar 3 LSD diferencialjiem... Nu jaa, bet ir taksh japaspiid :P

145698. viesis 28.oktobris 2004 12:00
0 0 Atbildēt

Man domaat ka izkstaas peec Opel Omega peedeejaa modelja ar face liftu.

145699. viesis 28.oktobris 2004 12:02
0 0 Atbildēt

Jaa, jaa, LSD noteikti vajag labi daudz.

145701. viesis 28.oktobris 2004 12:03
0 0 Atbildēt

limited slip differential... ne jau shaibas :P

145702. viesis 28.oktobris 2004 12:15
0 0 Atbildēt

prieksha kaa hondai accordam, tas ir likumsakariigi.

145709. viesis 28.oktobris 2004 13:01
0 0 Atbildēt

Izspļauts Opel Omega... daaaaa

145718. viesis 28.oktobris 2004 13:37
0 0 Atbildēt

nu labinieks!!!

145723. viesis 28.oktobris 2004 14:26
0 0 Atbildēt

Braucam uz japaanu pirkt!

P.S. sviests

145734. viesis 28.oktobris 2004 15:16
0 0 Atbildēt

Dažs 5. BMW sērijas un MB E sērijas īpašnieks varēs noskūties.

145735. viesis 28.oktobris 2004 15:17
0 0 Atbildēt

Opel Omega!

145737. viesis 28.oktobris 2004 15:28
0 0 Atbildēt

Vecais KADETS.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

145738. viesis 28.oktobris 2004 15:28
0 0 Atbildēt

Das ist ze best car. No komennc.

145739. viesis 28.oktobris 2004 15:29
0 0 Atbildēt

B un M brauceeji toch varees skuuties. Un skuuties var jau visu laiku, kaut vecais Legend piebrauc pie saaniem...

145740. viesis 28.oktobris 2004 15:33
0 0 Atbildēt

WALA, Ogijs, ManInBlack, Sadam- juus esat rokasbremzes. Hondisti no vaacieshiem un Opeljiem jau nu toch neshpikotu... Otraadi gan vareetu buut. Pabrauc ar 95. gada opeli un 90. gada Hondu... I to Honda spicaaka. Chau, kakau, piu pau!

145743. viesis 28.oktobris 2004 15:48
0 0 Atbildēt

Smuki, neko sliktu teikt nevaru.

145749. viesis 28.oktobris 2004 16:23
0 0 Atbildēt

It ka negribetos ar pirkstu bakstiit, bet tas dubultais bagaznieks jau nu ir gan no 5. vai 7.tas serijas nospikots. Ar jaunai Lexus , laikam g430 iespikojis taisni tadu pasu fiichu.

145757. viesis 28.oktobris 2004 16:59
0 0 Atbildēt

2 melnacs: Nu labi opel noshpikoja no Hondas, bet tas jau nemaina šo autiņu līdzību...

145763. viesis 28.oktobris 2004 17:08
0 0 Atbildēt

baigi labais

145780. viesis 28.oktobris 2004 18:58
0 0 Atbildēt

opli ar hondu saliidzinaat :D:D:D:D:D:D:D:

shitaa honda izskataas ka rulzzeess , $$$ gan buus nepajokam

145781. viesis 28.oktobris 2004 19:07
0 0 Atbildēt

Nu motors shai mshiiniitei ir laps

145803. viesis 29.oktobris 2004 9:58
0 0 Atbildēt

Visi autiņi ir līdzīgi!Honda rullē!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

145845. viesis 29.oktobris 2004 12:53
0 0 Atbildēt

Kas tur ar to nakts redzamību, varēja par to vairāk uzrakstīt...

Aktuāli taču.

145846. viesis 29.oktobris 2004 12:58
0 0 Atbildēt

Nemot vera, ka galvenokart sitais 'brinums' ir orientets uz Amerikas, kura neizcelas ar sevisku gaumes sajutu, tirgu, tad gan jau bus labs ari sis Opel Omegas klons...

145867. viesis 29.oktobris 2004 15:06
0 0 Atbildēt

Ne nu opels kas opels.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia3100/1.0 (03.12) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

145905. viesis 29.oktobris 2004 18:10
0 0 Atbildēt

Taa vien izskataas ka iauto redaktoram (vai shiis zinas ievietotaajam) patiik Photoshops :) Paskatieties salona bildi, kas apgriezta spoguljrakstaa - tipo lai stuure buutu kreisajaa pusee :D Laikam pashi nezin, ka Japaanaa braukshana ir pa cela kreiso pusi un liidz ar to stuure ir labajaa :D Muahahahaaaa

145906. viesis 29.oktobris 2004 18:12
0 0 Atbildēt

ko ta visi nebrēc, ka x-gadīgs bēmēvē ir labāks, lētāks, krutāks, navaročenāks utt ????

pankūūka :) renault uztaisīja megane II, kas točno nav līdzīga nevienam opelim - visiem slikti, jo dizains esot dīvains, tagad honda pēc opeļa izskatās :) nu sviests, kas sviests

komentētāji :)

146136. viesis 1.novembris 2004 15:17
0 0 Atbildēt

Da man pofig, ka auto ārēji ir līdzīgs citiem :) Tādā gadījumā ir 10x interesantāk, jo biežāk citi aplauzīsies, nenovērtējot pretinieku :):)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 4

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 7

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk